Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01421 Дене шынықтыру және сауықтыру білімі в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

Пәндер

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе

    Курс студенттерді болашақ кәсіби қызмет саласымен таныстыруға бағытталған және пропедевтикалық функцияны орындайды. Сабақ барысында білім алушылар дене шынықтыру оқытушысы мен сауықтыру жаттықтырушысының кәсіби қызметінің мәнімен, мазмұнымен және ерекшелігімен танысады; білім туралы әртүрлі нормативтік-құқықтық құжаттарды (Білім туралы Заң, Педагогтің кәсіби стандарты және басқалар) зерделейді. Педагогтың, сауықтыру жаттықтырушысының, фитнес-жаттықтырушының профессиограммасы мен психограммасы негізінде мамандыққа сұранысқа ие жеке қасиеттердің өзіндік диагностикасы мен өзіндік рефлексиясы жүргізіледі. Оқыту мен оқытудың белсенді әдістері мен нысандары арқылы білім алушылар командада жұмыс істеуге және нәтижелі өзара іс-қимыл жасауға үйренеді, өзін-өзі реттейтін оқыту және тайм-менеджмент дағдыларын, коммуникативтік және басқа да кәсіби құзыреттіліктер мен қасиеттерді дамытады. Сабақ барысында балабақшаларға, жалпы білім беретін мектептерге, сауықтыру және фитнес - орталықтарға бару, сондай-ақ жетекші педагогтар мен сауықтыру және фитнес - жаттықтырушылардың қонақ сабақтары қарастырылған. Қорытынды бағалау қазіргі әлемдегі педагогикалық кәсіптің рөлі, дене шынықтыру және сауықтыру саласындағы педагогикалық кәсіптің құндылықтары мен ерекшеліктері, әртүрлі жастағы, кәсіптік және әлеуметтік топтар үшін сауықтыру өмір салтының құндылығы және дене шынықтыру мен сауықтырудың басқа да өзекті аспектілері туралы шығармашылық эссе жазу түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қимылды және ұлттық ойындар

    Пән студенттердің қимыл және ұлттық ойындарды қолдана отырып, әртүрлі сабақ түрлерін өткізу қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Студенттер қимыл ойындардың білім беру, тәрбиелік және сауықтыру маңыздылығын, олардың педагогикалық практикада қолданылуын және олардың міндеттерін, жіктелуін, материалды жоспарлау мен жобалауды, әртүрлі жас кезеңдеріндегі білім алушылар үшін қимыл ойындарды өткізу әдістемесін, Қазақстан халықтарының ұлттық ойындарын зерделейді. Студенттер әртүрлі жастағы және сыныптарға арналған оқу мазмұнын, қимыл және ұлттық ойындарды қолдана отырып, сабақтар мен жарыстардың жоспар-конспектілерін әзірлейді, сабақтардың үзінділерін өткізеді. Педагог-практиктердің қонақ сабақтары қарастырылған. Қорытынды бағалау әртүрлі сынып оқушылары, мақсаттары мен міндеттері үшін ашық ойындар жиынтығын қамтитын портфолионы қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физикалық белсенділіктің балама түрлері

    Пән білім алушылардың дене белсенділігі мен рекреацияның баламалы түрлері туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Студенттер воркаут, кроссфит, терренкур, скандинавиялық серуендеу, джимбарр, йога, паркур, трейлеринг, скейтбординг, велосипед фристайлдары және басқалары сияқты физикалық белсенділіктің балама түрлері бойынша олардың мүмкіндіктері мен қажеттіліктерін ескере отырып сабақтарды ұйымдастыру және өткізу дағдыларына ие болады. Жетекші фитнес және сауықтыру жаттықтырушылары мен нұсқаушыларының қонақ шеберханалары қарастырылған. Қорытынды бағалау қатысушылардың контингентін, олардың мүмкіндіктері мен мақсаттарын ескере отырып, физикалық белсенділіктің қандай да бір баламалы түрі бойынша әдістемелік әзірлемелер жиынтығын қамтитын портфолионы қорғау түрінде жүргізілетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Осы курстың мақсаты педагогика және дидактика саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Адам мен дене шынықтыру жаттығуларының функционалды анатомиясы

    Осы курстың мақсаты дене шынықтыру мен спорттың жаратылыстану-ғылыми негіздері бойынша пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру; дене шынықтыру және спорт бойынша сабақтарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс оның функцияларына байланысты адам денесінің құрылымы туралы тұтас идеяны қалыптастыруға, сондай-ақ, физикалық қасиеттер мен функционалдылықты дамыту немесе қатысушылардың жеке ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, денеге емдік әсер ету сияқты кәсіптік қызметтің міндеттеріне сәйкес адам денесінің анатомиялық құрылымы мен қызметі тұрғысынан әртүрлі бағыттағы қимыл-қозғалыс жаттығуларының әсерін түсінуге бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: адамның физикалық дамуы мен қозғалыс қасиеттерінің тиімді өмір сүру үшін маңыздылығын, олардың әртүрлі жыныстағы және жастағы, соның ішінде мүмкіндігі шектеулі адамдардағы жеке ерекшеліктерін түсінеді; тиімді оқыту, оқыту және жаттығу үшін адамның функционалдық анатомиясы мен жаттығулары туралы білімді талдайды және қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы жаттығулар мен денсаулық физиологиясы

    Осы курстың мақсаты дене шынықтыру мен спорттың жаратылыстану-ғылыми негіздері бойынша пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру; дене шынықтыру және спорт бойынша сабақтарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтары, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс адамның функционалдық жүйелері мен мүшелеріндегі физиологиялық өзгерістер механизмін, ОЖЖ және жүйке-бұлшықет жүйесінің физиологиясын, терморегуляция мен акклиматизацияны, биоритмдерді, физикалық белсенділіктегі гормоналды реттеуді, физикалық жұмысқа қатысты басқа мәселелерді, физикалық жүктемелердің әсерінен функционалдық жүйелер мен мүшелердегі физиологиялық өзгерістерді; Спорт және сауықтыру дене шынықтырудың әртүрлі түрлермен айналысқан кездегі ағзаның күйін түсінуге бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: тиімді оқыту, оқыту және жаттығу үшін дене жаттығуларының физиологиясы туралы білімді талдайды және қолданады; физиологиялық әсерін ескере отырып, физикалық қасиеттерді дамыту үшін физикалық жаттығуларды жіктейді және таңдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Белсенді өмір салты, аурулар мен жаман әдеттерді алдын алу

    Пән студенттерді: денсаулықты сақтау және физикалық белсенді өмір салтын, денсаулығын, әл-ауқатты сақтау тұжырымдамалары мен тәсілдерімен; белсенді және салауатты өмір салтын сақтаудағы мұғалімнің рөлімен; ауруларды алдын алудың физиологиялық және генетикалық негіздерімен; жаман әдеттердің жіктелуімен және олардың салдарымен; биологиялық белсенді қоспаларды (диеталық қоспаларды), әдістер мен технологияларды қолданумен таныстыруға бағытталған халықтың денсаулығын сақтау қағидаттары. Студенттер денсаулық сақтау ортасын құру принциптерін, денсаулық сақтау технологияларын үйренеді. Практикалық сабақтарда студенттер қоғам мен білім беру жүйесінің ауруларды және жаман әдеттерді алдын алудағы қажеттіліктерін бағалайды, ата-аналар мен оқушыларға онлайн және офлайн форматтарда ақпараттық парақтар мен хабарламалар дайындайды, аурулар мен жаман әдеттерді алдын алу бойынша әңгімелер жоспарлары мен тезистерін жасайды. Сондай-ақ, ситуациялық мәселелерді шеше отырып, студенттер қоғамның қажеттіліктеріне қарай салауатты өмір салты мен әл-ауқатты жақсартуға ықпал ететін бағдарламалар мен ұсыныстар әзірлейді. Емтихан білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, портфолионы қорғау форматында өтеді. Медициналық және сауықтыру орталықтарына қонақ дәрістер мен экскурсиялар қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Экология және өмір қауіпсіздігі

    Пән білім алушыларда өмір мен денсаулықты қорғау, тұрақты даму мақсаттары контекстінде экологиялық сауаттылықты дамыту бойынша барабар іс-әрекеттер кешенін қалыптастыруға бағытталған. Курс өмір қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі кәсіби қызметтің барлық аспектісін, соның ішінде қазіргі заманғы экологиялық мәселелер мен шешу жолдарын, экологиялық қауіпсіздікті, сондай-ақ төтенше жағдайларда адамды қорғауды қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер экологиялық тақырыптағы жағдаяттық мәселелерді және өмір қауіпсіздігі мәселелерін шешеді. Студенттер экологияның даулы мәселелері бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, ЖОО жұмысын экологияландыру бойынша идеялар конкурсына, сондай-ақ қауіпсіздік техникасы бойынша іскерлік ойындарға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде студенттер адам қызметінің қоршаған ортаға әсерін азайту жөніндегі топтық жобаны дайындау жұмысына қатысады. Қорытынды бақылау экология және табиғатты пайдалану саласында жұмыс істейтін практик-мамандарды шақыра отырып, жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Осы курстың мақсаты педагогика және дидактика саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне жетелейтін тұлғаның тұжырымдамалық бейнелері сияқты педагогика ғылымының негіздерін меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: адам тұжырымдамалары мен олардың оқуды түсінудегі және білім беру үдерісін жобалаудағы маңызын ажыратады; оқыту теориялары мен олардың оқуды түсінудегі және білім беру үдерісін жобалаудағы маңызын ажыратады; жан-жақты оқыту үдерісіне қолайлы оқыту теориялары мен педагогикалық үлгілерді қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экономика және құқық негіздері

    Осы курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін құзыреттерді дамыту болып табылады. Мазмұны: Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, нысандары, құрылымы. Нарықтық экономикадағы өндірістің шығыны мен табысы. Бизнес. Қаржы жүйесі. Ресурстарды үнемдеу. Циклдік экономикалық даму. Қазақстан жаһаңдық экономикалық қатынастар жүйесінде. Нарықтың пайда болуы. Кәсіпкерлікті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Қалыптастырылатын дағдылар: өзіндік моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту; қоғамдық-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін ұғынады және түсіндіреді, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсетуге қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен

    Пән студенттердің жеңіл атлетиканың теориясы мен практикасын және оны оқыту әдістемесін игеруге, білім беру процесінің мазмұнын жобалауға және оқушылардың әртүрлі санаттары мен жасына арналған жеңіл атлетикадан сабақтар мен жарыстар өткізуге бағытталған. Студенттер жеңіл атлетиканың спорт түрлері техникасының негіздерін, қозғалыс техникасының жіктелуін, фазаларын, құрылымын, қозғалыс күшін, жеңіл атлетиканың спорт түрлері техникасын оқыту әдістемесін, оның ішінде спорттық жүру және жүгіру, ұзындық пен биіктікке секіру және лақтыру техникасын оқыту әдістемесін, жеңіл атлетикада мектеп секциясы мен спорттық жаттығуды ұйымдастыру негіздерін, жарыстарды ұйымдастыру мен өткізуді үйренеді. Сабақ барысында қауіпсіздік техникасына ерекше назар аударылады. Практикалық сабақтарда студенттер жеңіл атлетикалық спорт түрлерінің әртүрлі әдістерін қолдана отырып сабақтардың үзінділерін әзірлейді және өткізеді, жұмысты жоспарлайды және спорттық серуендеу мен жүгіруді үйрету кезінде оқушылардың әртүрлі контингенттерімен сабақтар мен жарыстардың әдістемелерін қолданады. Студенттер сабақтардың үзінділерін, оларды талдауды және интроспекцияны жүргізеді. Қорытынды бағалау кешенді емтихан түрінде жүргізіледі: мектеп бағдарламасы бойынша жеңілатлетикалық спорт түрлерінің техникасын көрсету және әдістемелік әзірлемелер жиынтығын қамтитын портфолионы қорғау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіпкерлік дағдылары

    Бұл курстың мақсаты әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттерін дамыту болып табылады. Бұл курс болашақ мұғалімдерге (педагогтарға) кәсіпкерлік қызмет дағдыларын қалыптастыру үшін теориялық білім береді. Болашақ мұғалімдер (педагогтер) көрсететін құзіреттіліктер: өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыта алады және қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, экономикалық, құқықтық және этикалық нормаларына сәйкес әрекет ете алады; кәсіпкерлік қызметте және бизнесті басқаруда жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсете алады; бизнестегі мәселелерді шешуде аналитикалық және сыни ойлау дағдыларын көрсете алады; брендинг, маркетинг және желі құру дағдыларын, сондай-ақ бизнесті басқару дағдыларын қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Осы курстың мақсаты тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қызмет пен зерттеу дағдыларына арналған құзыреттерді дамыту болып табылады. Осы курс болашақ мұғалімдерге (педагогтер) ғылыми зерттеу әдістері бойынша түсінік пен теориялық білім береді. Құзыреттілігін көрсететін болашақ мұғалімдер (педагогтер): өз қызметінде зерттеу тәсілдері мен әртүрлі зерттеу әдістерін, олардың ерекшеліктерін білу негізінде қолдана алады; әдіснама мен талдауды таңдау негізінде зерттеу дизайнын әзірлей алады; ақпаратты қорғау және тарату, іздеу, сақтау, өңдеу үшін интернет-ресурстар, бұлтты және мобильді қызметтер секілді ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрін қолдана алады, зерттеу жүргізу процесінде зерттеу әдебін сақтай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ырғақ

    Пән студенттерге дұрыс ритмикалық қозғалыс негіздерін үйретуге және оны әртүрлі жастағы студенттерге оқыту әдістемесіне бағытталған. Студенттер ритмикалық ғылыми негіздерін, ритмикалық сабақтарды өткізу әдістемесін, жаттығулар кешенін құрастыру әдістері мен ерекшеліктерін меңгереді. Студенттер ритмикалық гимнастика сабақтарының қатысушылардың денесіне, позасына, сондай-ақ ритмикамен айналысу кезінде импульстік диагностика мен кешеннің типтік құрылымына әсерін зерттейді, қозғалыс жаттығуларын және музыкаға күрделі үйлестіру қимылдарының дағдыларын меңгереді. Практикалық сабақтарда студенттер жеке және топтық сабақтар үшін кешендерді құрудың дамыған технологиялары мен қозғалысты дамыту әдістерін қолдана отырып жаттығулар жиынтығын жасайды. Қорытынды бағалау әдістемелік әзірлемелер жиынтығын қамтитын портфолионы қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Би фитнес түрлері

    Курс фитнестің би түрлері бойынша сабақтар өткізу әдістемесін меңгеруге бағытталған. Сабақ барысында студенттер кардиофанк (фанк-аэробика), кардиострип, байлотерапия, Сити-джем, хип-хоп, сальса-аэробика, зумба-аэробика, памп-аэробика және т.б. сияқты би фитнес түрлерінің түрлерімен және айрықша ерекшеліктерімен танысады. Сабақ әдістемесінде денсаулық жағдайының көрсеткіштері мен қарсы көрсетілімдерін ескере отырып, оқушылардың жас ерекшеліктерін, мүмкіндіктері мен мүдделерін ескеруді; қауіпсіздік техникасын сақтауды және жарақаттануды алдын алуды үйренеді. Практикалық сабақтарды фитнес-орталықтардың базаларында жетекші фитнес-жаттықтырушылар өткізеді. Қорытынды бағалау әр түрлі топтарға арналған би фитнесінің түрлері бойынша әдістемелік әзірлемелер жиынтығын қамтитын Портфолионы қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері

    Осы курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму құзыреттерді дамыту болып табылады. Мазмұны: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: түсінігі, құрылымы, міндеттері мен функциялары. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы сана және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: мазмұны, рөлі және функциялары. Шет елдер ердегі сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: даму тетіктері мен институттары. Тұлғаның сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін тәрбиелеудегі отбасының рөлі. Қалыптастырылатын дағдылар: өзіндік моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту және қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, экономикалық, құқықтық және әдеп нормаларына сәйкес әрекет етуге; қабілетті сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті ұғыну және түсіндіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гимнастиканың сауықтыру түрлері оқыту әдістемесімен 1

    1-Модуль студенттерге гимнастиканың сауықтыру түрлерін (калланетика, созылу, тыныс алу түрлері және басқалары) игеруге, оқушылардың әртүрлі санаттары мен жасына арналған гимнастиканың сауықтыру түрлері бойынша сабақтардың мазмұны мен өткізілуін жобалауға, сондай-ақ денсаулық жағдайының көрсеткіштері мен қарсы көрсетілімдерін ескеруге бағытталған. Практикалық сабақтарда студенттер сауықтыру гимнастикасының әртүрлі түрлерін қолдана отырып, олардың фрагменттерін әзірлейді және жүргізеді, жұмысты жоспарлайды және студенттердің әртүрлі контингенттерімен сабақ әдістерін қолданады. Студенттер сонымен қатар курстастарының сабақтарына талдау және интроспекция жүргізеді. Гимнастиканың сауықтыру түрлері бойынша нұсқаушылардың мастер-кластары және қонақ дәрістері қарастырылған. Қорытынды бағалау әдістемелік әзірлемелер жиынтығын қамтитын портфолионы қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу және қарым-қатынас концепциялары

    Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Гимнастика оқыту әдістемесімен 1

    Пәнге кіріспе және курстың негізгі мақсаттары. Гимнастика дене тәрбиесінің құралы ретінде. Гимнастиканың әдістемелік ерекшеліктері. Гимнастиканың ерекшеліктері. Гимнастикалық терминология, оның мағынасы. Гимнастиканың негізгі құралдары және жаттығуларды үйрету әдістері: Бұрғылау жаттығулары. Жалпы дамыту жаттығулары. Қолданбалы жаттығулар. Оқыту әдістері бар қоймалар. Оқыту әдістерімен еденге арналған жаттығулар. Сауықтыру гимнастикасы. Гимнастиканың формалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шаңғы спорт оқыту әдістемесімен

    Пән студенттердің шаңғы спорты теориясын және оны оқыту әдістемесін игеруге, білім беру процесінің мазмұнын жобалауға және білім алушылардың әртүрлі санаттары мен жасына арналған шаңғы спортынан сабақтар мен жарыстар өткізуге бағытталған. Студенттер шаңғы тебу техникасының негіздерін, шаңғы тебу тәсілдерінің жіктелуін, шаңғы тебу тәсілдерін оқыту техникасы мен әдістемесін, мектепте шаңғы даярлау сабақтарын ұйымдастыру мен өткізу әдістемесін, оқушыларды оқыту әдістемесінің жалпы негіздерін, сондай-ақ шаңғы жарысы бойынша жарыстарды ұйымдастыру мен өткізуді және т.б. үйренеді. Практикалық сабақтарда студенттер шаңғымен жүрудің әртүрлі әдістері мен тәсілдерін қолдана отырып сабақтардың үзінділерін әзірлейді және өткізеді, жұмысты жоспарлауды жүзеге асырады және білім алушылардың әртүрлі контингенттерімен сабақ әдістемелерін қолданады. Студенттер сабақтардың үзінділерін, оларды талдауды және интроспекцияны жүргізеді. Қорытынды бағалау кешенді емтихан түрінде жүргізіледі: шаңғы тебу техникасын көрсету және әдістемелік әзірлемелер жиынтығын қамтитын Портфолионы қорғау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Функционалдық денсаулық және физикалық белсенділік

    Курс адамның функционалдық денсаулығы мен физикалық белсенділігін зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұны дене жүйелерінің функционалдық жай-күйінің негіздерін, дене дамуы мен қозғалыс дайындығын анықтау және бағалау әдістерін, адамның дене белсенділігіне әсер ететін іс-шаралардың сипаттамасын, дене белсенділігінің денсаулық жағдайына әсерін бағалау әдістерін қамтиды. Студенттердің әртүрлі функционалдық сынамаларды, тесттерді өткізуі және бағалауы функционалдық дайындықты анықтауды және оның жасына сәйкестігін бағалауды үйренуге, сондай-ақ функционалдық жағдайдың өзін-өзі диагностикалауын жүргізуге мүмкіндік береді. Сабақтағы студенттер ситуациялық мәселелерді шеше отырып, өмір салты мен физикалық белсенділікті ескере отырып айналысатын физикалық белсенділіктің үлгілерін әзірлейді, сондай-ақ әртүрлі қарқындылықтағы физикалық белсенділіктің функционалдық денсаулық пен дайындыққа әсерін бақылайды. Қорытынды бағалау жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Сауықтыру әдістемесі және философиясы

    Курс студенттерді салауатты өмір салты, дене белсенділігі және әл-ауқат саласындағы өзекті мәселелермен таныстыруға, білім беру ұйымдарында білім беру ортасының денсаулығын құруға арналған. Студенттер сауықтыру философиясы мен әдіснамасын феномен ретінде, мектептегі білім берудің сауықтыру компоненттерінің негіздерін, халықтың сауықтыру білімінің принциптері мен тұжырымдамаларын (денсаулық, физикалық белсенділік және әл-ауқат, өмір салты ретінде сауықтыру) «әл-ауқат» ұғымы контекстінде, бағалау әдістері мен халықты сауықтыру стратегияларын зерттейді. Практикалық сабақтарда студенттер мемлекеттің, қоғамның әл-ауқатын қамтамасыз ету қажеттіліктерін негізге ала отырып, әртүрлі елдер мен Қазақстандағы сауықтыру проблемасының жай-күйіне салыстырмалы талдау жүргізеді; тәуекелдер мен негізгі трендтерді анықтайды; салауатты өмір салтын қалыптастыруға және адамдардың әл-ауқатының әртүрлі жақтарын жақсартуға ықпал ететін бастамаларды, жағдайлар мен ортаны сипаттайтын бағдарламалар әзірлейді. Қорытынды бағалау біріктірілген түрде жүргізіледі: эссе жазу және әртүрлі топтарға арналған сауықтыру білім беру жобасын қорғау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер

    Осы курстың мақсаты педагогика, дидактика және кәсіби даму саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын түсінеді; педагогикадағы зерттеулердің орталық саласын анықтайды және күнделікті ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді; білім беру саласындағы өзгерістерді бақылайды және олардың мұғалім ретіндегі өз жұмысына қалай әсер ететінін талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Осы курстың мақсаты педагогика және дидактика саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: оқытуға сәйкес келетін педагогикалық үлгілерді таңдай алады; технология беретін мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылықпен және әр түрлі етіп қолдана алады; оқытуда тиісті инклюзивті ортасын қолдана алады; білім алушыларды ынталандыру және олардың оқудағы жетістіктерін қолдау үшін жетекшілік әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сауықтыру бойынша кеңес беру және тренингтер өткізу

    Курс студенттердің әртүрлі топтарымен кеңес беру мен тренингтерді әзірлеу және өткізу үшін білімдерін, дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Практикалық сабақтарда теориялық-әдіснамалық білім мен ұйымдастырушылық аспектілер негізінде студенттер сауықтырудың әртүрлі аспектілері бойынша жеке және топтық консультациялар мен тренингтердің үзінділерін әзірлейді және өткізеді; балалар және жасөспірімдермен тренингті ұйымдастыру және өткізу ерекшеліктерін талдайды; өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі ұйымдастыру дағдыларын қалыптастырады. Жетекші мамандардың қонақ шеберлік сыныптары қарастырылған. Қорытынды бағалау әдістемелік портфолио әзірлеуді қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықтың әртүрлі топтарына арналған физикалық белсенділік

    Курс пән дене белсенділігін жоспарлау бойынша практикалық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға және жас және кәсіби ерекшеліктерін ескере отырып, оқушылар үшін дене шынықтыру сабақтарын өткізуге бағытталған. Практикалық сабақтарда студенттер денсаулық жағдайын ескере отырып, әр түрлі жастағы балаларға, жастарға, ересектер мен қарттарға арналған физикалық белсенділік бағдарламаларын жасайды; өндіріс пен қызмет ерекшеліктерін ескере отырып, әр түрлі кәсіпорындардың қызметкерлері үшін. Қорытынды бақылау жобаны бағдарламаны немесе белгілі бір топқа арналған сабақтар кешенін қорғау түрінде жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жеке тұлғаның әлеуметтік денсаулығы

    Курс «тұлғаның әлеуметтік денсаулығы» құбылысын, оның маңыздылығы мен адамның әл-ауқатын қамтамасыз етудегі рөлін жүйелі түрде жан-жақты дамытуға арналған. Студенттер әлеуметтік денсаулықтың сандық және сапалық көрсеткіштерін, оның құрамдас бөліктерін, тәсілдері мен аспектілерін, сондай-ақ халықтың әлеуметтік денсаулығының халықаралық стандарттарын зерттейді. Практикалық сабақтарда студенттер денсаулықтың әлеуметтік аспектісінің жалпы денсаулық пен әл-ауқатқа, әлеуметтік байланыстар мен қарым-қатынастарға әсер ету механизмін, өзіне және басқаларға әр түрлі қолдау көрсету және оң әлеуметтік-реттеуші және жұмылдырушы әсер ету мақсатында қолдануды үйренеді; оқушылардың әлеуметтік және эмоционалдық интеллектісін, сындарлы қарым-қатынас пен өзара әрекеттесуді, сондай-ақ командалық білім беруді дамыту үшін тренингтер әзірлеу және өткізу. Сабақтарда қонақ дәрістері, экскурсиялар және білім беру ұйымдарында түрлі іс-шаралар өткізу жоспарлануда. Қорытынды бағалау зерттеу эссе форматында жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыныпты басқару

    Пән озық педагогикалық әдістер мен тәсілдерді, басқару әдістерін және сынып ұжымын басқарудың психологиялық заңдылықтарын игеруге бағытталған. Пән оқу сабақтары мен сабақтан тыс жұмыстар аясында оқытуды құру қағидаттарын зерттейді. Студенттер пәндік саланың ерекшелігін көрсететін және білім алушылардың жас және психофизиологиялық ерекшеліктеріне, оның ішінде олардың ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келетін технологияларды пайдалана отырып, негізгі және қосымша білім беру шеңберінде оқыту мен тәрбиелеу процесін ұйымдастыруға қажетті құралдарды, сондай-ақ білім беру қызметі мен сынып ұжымын басқару негіздерін, ұжым психологиясы мен ондағы коммуникацияның ерекшелігін зерделейді. Практикалық сабақтарда білім алушылар ақпараттық пирамида, дайджест, мұғалімнің өзін-өзі дамыту жоспарын әзірлейді, әр түрлі жетілу дәрежесіндегі ұжымдарды дамыту бағдарламаларын әзірлеу бойынша кейстерді шешеді. Іскерлік ойындар шеңберінде студенттер аудиториядан тыс іс-шаралардың үзінділерін, сынып сағаттары, ата-аналар жиналысы және т.б. өткізеді. Пәнді оқу «Сабақтағы іскерлік ынтымақтастық», «Сыныптағы жанжалдарды басқару» «Мінез-құлықты басқару» секілді осы саладағы сарапшылардың қатысуымен спич-таныстырылым (таңдау тақырыбы) қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Спорттық ойындарды оқыту әдістемесі (баскетбол, волейбол)

    Пән студенттердің баскетбол мен волейболды оқыту әдістемесін игеруге, білім беру процесінің мазмұнын жобалауға және білім алушылардың әртүрлі санаттары мен жасына арналған баскетбол мен волейболдан сабақтар мен жарыстар өткізуге бағытталған. Студенттер спорт ойындары теориясының жалпы мәселелерін, баскетбол мен волейболды дене шынықтыру құралы және спорт түрі ретінде, баскетбол мен волейбол ойындарының техникасы мен тактикасын, оқыту және жаттығу әдістерін, баскетболдың бейімделген түрлері (арбада) және (отыру волейболы), балалармен сабақтар өткізу ерекшеліктері, бейімделу баскетболы мен волейболда оқыту және жаттығу әдістемесінің ерекшеліктері, жарыстарды ұйымдастыру және өткізу. Сабақ барысында қауіпсіздік техникасына ерекше назар аударылады. Практикалық сабақтарда студенттер спорттық ойындар сабақтарының үзінділерін әзірлейді және өткізеді, жұмысты жоспарлайды және баскетбол мен волейболды оқыту кезінде білім алушылардың әртүрлі контингенттерімен сабақтар мен жарыстардың әдістемелерін қолданады. Студенттер сабақтардың үзінділерін, оларды талдауды және интроспекцияны жүргізеді. Қорытынды бағалау кешенді емтихан түрінде жүргізіледі: баскетбол және волейбол ойнаудың практикалық дағдыларын көрсету және әдістемелік әзірлемелер жиынтығын қамтитын портфолионы қорғау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері және академиялық жазу сауаттылығы

    Курс мектепте жобалау-зерттеу жұмысын жүзеге асыру және ұйымдастыру үшін қажетті дағды мен іскерлікті дамытуға бағытталған. Курс студенттердің зерттеулерін жүргізудің және білім алушылардың зерттеулерін ұйымдастырудың теориялық негіздерін қамтиды. Практикалық сабақтар барысында студенттер қайталама дереккөздерге сілтеме жасау дағдыларын дамытады, халықаралық дерекқорларда жұмыс істейді, антиплагиаттың түрлі бағдарламасын қолданады, эссе жазады, ғылыми журналдарға мақала, баяндамалар, конференцияда тезистер дайындайды, оқушыларға дайындық бағыттары бойынша жоба тақырыбын әзірлейді, жоба кезеңдерінің сипаттамасын жасайды, мектеп жобаларына кеңес беруге қатысу арқылы оқушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыруды үйренеді. Студенттер мектеп оқушыларының ғылыми жобалар конкурстарын ұйымдастыруға қатысады. Өздік жұмыс аясында білім алушылар жоба бойынша топтық жұмысқа қатысады, зерттеу нәтижелерін талдайды және таныстырады. Қорытынды бақылау топтық жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дене шынықтыру оқыту әдістемесі

    Курс студенттерге білім беру ұйымдарында дене шынықтыруды оқыту және оқыту әдістемесін меңгеруге бағытталған. Білім беру процесін жобалау үшін, сондай-ақ моторлық әрекеттерді үйрету, сауықтыру санасы мен сауықтыру мінез-құлқын қалыптастыру үшін негіз. Студенттер жас ерекшеліктерін және қатысушылардың мүмкіндіктеріндегі айырмашылықтарды ескере отырып әртүрлі мақсатты бағыттағы оқу сабақтарын жоспарлауды және өткізуді үйренеді; әр түрлі ортадағы қозғалыс әрекеттері мен әрекеттерін үйрету, сабақтың міндеттеріне сәйкес әдістер мен құралдарды дұрыс таңдау, оқушылардың жас ерекшеліктері мен физикалық жағдайын ескере отырып, оқыту мен бағалаудың классикалық әдістері мен жаңа тәсілдерін барабар таңдау. Практикалық сабақтарда студенттер қозғалыс әрекеттері әдістемесінің ерекшеліктерін пысықтайды, қажетті құжаттаманы, соның ішінде сабақ жоспарлары мен сыныптан тыс сабақтарды, жеке бағдарламаларды жасайды, сабақтардың үзінділерін және олардың сыни талдауларын жүргізеді. Пән біріктірілген емтихан – тестілеу және портфолионы қорғау түрінде емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Осы курстың мақсаты педагогика, дидактика және мұғалімдердің жұмыс ортасы саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әр түрлі оқушылар тобына қатысу мен оқуға әсер ететін жеке білім беру қажеттіліктерін анықтайды; білім алушылардың оқуын қолдау және оларды білім беру үдерісіне қосу үшін АКТ және көмекші технологияларды пайдаланады; ынтымақтастық пен инклюзияға ықпал ететін құндылықтар мен тәсілдерді үйретеді; қоғамдастықтың ынтымақтастығын қолдайды (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Гимнастика оқыту әдістемесімен 2

    Оқушылардың әртүрлі контингентімен гимнастиканы ұйымдастыру, жоспарлау және оқыту әдістемесі. Оқыту нәтижелерін бағалау әдістері. Жарыстарды ұйымдастыру және төрелік ету. Спорт секциясын ұйымдастыру. Сыныптағы сақтандыру және қауіпсіздік. Жарақат алған кезде алғашқы медициналық көмек көрсету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Гимнастиканың сауықтыру түрлері оқыту әдістемесімен 2

    2-Модуль студенттердің шығыс гимнастика түрлерін: ушу, йога, цигун, айкуне және басқаларын игеруге бағытталған. Гимнастиканың шығыс түрлерімен сауықтыру сабақтарын өткізу дағдыларын сауықтыру әсерлерін, көрсеткіштері мен қарсы көрсетілімдерін, қатысушылардың мүмкіндіктерін ескере отырып алады. Практикалық сабақтарда студенттер шығыс гимнастикасының әртүрлі түрлерін қолдана отырып, сабақтардың үзінділерін әзірлейді және өткізеді, жұмысты жоспарлайды және студенттердің әртүрлі контингенттерімен сабақ әдістерін қолданады. Студенттер сабақтардың үзінділерін өткізеді, оларды талдайды және интроспекциялайды. Гимнастиканың шығыс түрлері бойынша жаттықтырушылар мен нұсқаушылардың мастер-класстары және қонақ дәрістері қарастырылған. Қорытынды бағалау олардың жасын, сабаққа көрсеткіштерін, мақсаттары мен денсаулық мүмкіндіктерін ескере отырып, Шығыс гимнастика түрлері бойынша әдістемелік әзірлемелер жиынтығын қамтитын портфолионы қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бағалау және дамыту

    Осы курстың мақсаты педагогика және дидактика саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау) жақсы біледі; білім алушылардың білім беру құзыреттілігінің деңгейлерін анықтау мен тануда педагогикалық принциптерді қолданады; білім алушылардың және әріптестерінің өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйесін мойындайды және қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сауықтыру фитнес-жаттығуларының теориясы мен әдістемесі

    Курс сауықтыру фитнес-жаттығуларын ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу бойынша практикалық дағдылар мен ептілікті қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны күш, аэробты және фитнес пен сауықтыру жаттығуларының басқа түрлерін сипаттайды. Сабақтарда студенттер оқу бағдарламаларын әзірлейді (алдын-ала, жеке, жаңадан бастаушылар үшін), жаттығу жүктемесін дамыту жоспарын жасайды, жеке тренингтер ұйымдастырады, фитнес жаттығуларын өткізеді. Қорытынды бағалау қойылған міндеттерді ескере отырып, фитнеспен айналысатындарға арналған топтық немесе жеке сабақ кешенінің практиктерін тарта отырып, кешенді бағалаудан тұрады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Оқытуды жоспарлау және оқу үдерісіндегі дербес оқыту

    Осы курстың мақсаты педагогика және дидактика саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларымен, сондай-ақ кәсіпкерлік пен тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың педагогикалық қағидаларымен және қиылысатын тақырыптарымен таныс. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: білім беру бағдарламасының негізгі қағидалары мен талаптарын өзінің оқыту саласында түсінеді және оларды оқу іс-әрекетін жоспарлау және өткізу кезінде қолданады; білім алушылардың оқуына әсер ететін факторлар мен жағдайларды анықтайды; білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып және олардың тұлғалық және өзін-өзі құрметтеуді дамытуды қолдау, оның ішінде кәсіптік бағдар беруді ескере отырып, инклюзивтік, оқытуды және көшбасшылықты даралау (оқу бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу) қағидаттарын тәжірибеге енгізеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дене шынықтыру және қозғалыс белсенділігі психологиясы

    Курс студенттерге дене шынықтыру және қозғалыс белсенділігі контекстіндегі психологияның рөлін зерттеуге мүмкіндік беруге бағытталған. Студенттер дене тәрбиесіндегі іс-әрекеттің психологиялық сипаттамаларына, дене шынықтыру сабақтарының мотивациясына және оны жақсартуға талдау жасайды; қозғалысты оқыту мен қозғалыс әрекетін басқарудың психологиялық негіздерін меңгереді. Сабақтар студенттерге психологиялық факторлардың физикалық белсенді өмір салтын қабылдау және сақтау сияқты мәселелермен қалай және неге байланысты екенін түсінуге көмектесуге бағытталған. Студенттер физикалық белсенді мінез-құлықты ынталандыру үшін психологиялық теорияларды қалай қолдануға болатынын білуге, сондай-ақ физикалық белсенділік пен жаттығулардың психологиялық әл-ауқатқа қалай әсер ететінін білуге мүмкіндік алады. Қорытынды бағалау ситуациялық міндеттерді шешу түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ұйымдағы сауықтыру ортасын жобалау және басқару

    Курс білім беру ұйымында дене шынықтыруға, қозғалыс белсенділігіне және олардың салауатты өмір салты компоненттерімен өзара байланысына және белсенді өмір салтын насихаттауға және оқушылардың санасы, мінез-құлқы мен өмір салтының сауықтыру компоненттеріне, олардың денсаулығы мен әл-ауқатын жақсартуға баса назар аудара отырып, тіршілік әрекетінің сауықтыру принциптерін іске асыру негізінде денсаулық сақтау ортасын құруға бағытталған. Практикалық сабақтарда студенттер аудиторияның мақсаттарын, міндеттері мен ерекшеліктерін ескере отырып, әртүрлі деңгейлерде сауықтыру ортасын жобалауды, оның тәуекелдерін анықтауды, оның тиімділігіне мониторинг жүргізуді, білім алушылардың ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, сауықтыру ортасының жұмыс істеуін ақпараттық және әдістемелік қамтамасыз етуді және ұсынымдарды әзірлеуді үйренеді. Қорытынды бағалау сынып/топ, мектеп/мектепке дейінгі/колледж/интернат деңгейінде сауықтыру ортасын әзірлеу жөніндегі топтық жобаны қорғау түрінде жүргізіледі. Орта білім берудің серіктестік білім беру ұйымы базасында қонақ дәрістер, экскурсиялар және практикалық сабақтар қарастырылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Денсаулық және салауатты өмір салты психологиясы

    Курс студенттердің денсаулық психологиясының негізгі категорияларын және оның қазіргі қоғамдағы міндеттерін игеруге бағытталған; адамның физикалық, психикалық және әлеуметтік денсаулығының негізгі ерекшеліктерімен және денсаулық факторлары туралы заманауи түсініктермен танысады; Денсаулық моделіне, салауатты тұлғаға, салауатты өмір салтына және олардың компоненттерінің мазмұнына әртүрлі көзқарастарды талдайды; денсаулықты нығайту мен қалыптастырудың әртүрлі психологиялық тәсілдері мен әдістерін қолдану, денсаулықты қорғау жүйесінде адамның психикалық ресурстары мен бейімделу мүмкіндіктерін арттыру және дені сау болу көзқарасын қалыптастыру дағдыларын игереді. Студенттер денсаулыққа қауіп факторларын анықтауды және талдауды үйренеді; Психодиагностика жүргізу, денсаулықты диагностикалау; физикалық, психикалық және әлеуметтік денсаулықты сақтау стратегиясы мен тактикасын әзірлеу және оның бұзылуын алдын алу бойынша психологиялық шараларды әзірлеу. Қорытынды бағалау ситуациялық міндеттерді шешу түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спорттық ойындарды оқыту әдістемесі (футбол, гандбол)

    Пән студенттердің спорттық ойындарды (футбол мен гандбол) және оларды оқыту әдістемесін, білім беру процесінің мазмұнын жобалауды және білім алушылардың әртүрлі санаттары мен жасына арналған спорттық ойындар бойынша сабақтар мен жарыстар өткізуді игеруге бағытталған. Студенттер дене шынықтыру және спорт түрлері ретінде футбол мен гандболға қатысты спорттық ойындар теориясының жалпы мәселелерін зерттейді. Студенттер футбол және гандбол ойындарының техникасы мен тактикасын, оқыту және жаттығу әдістемесін, әртүрлі жастағы балалармен сабақтардың ерекшеліктерін, жарыстарды ұйымдастыру мен өткізудің ерекшеліктері мен негіздерін меңгереді. Сабақ барысында қауіпсіздік техникасына ерекше назар аударылатын болады. Практикалық сабақтарда студенттер футбол мен гандболдағы техникалық-тактикалық іс-қимылдарды оқытудың әртүрлі әдістері мен әдістемелерін қолдана отырып сабақтардың үзінділерін әзірлейді және өткізеді, жұмысты жоспарлауды жүзеге асырады және футбол мен гандболды оқыту кезінде білім алушылардың әртүрлі контингенттерімен сабақтар мен жарыстардың әдістемелерін қолданады. Студенттер сабақтардың үзінділерін, оларды талдауды және интроспекцияны жүргізеді. Қорытынды бағалау кешенді емтихан түрінде жүргізіледі: футбол мен гандбол ойнаудың практикалық дағдыларын көрсету және әдістемелік әзірлемелер жиынтығын қамтитын портфолионы қорғау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бейімделетін дене шынықтыру

    Пән студенттерді мүмкіндігі шектеулі және мүгедек оқушылармен жұмыс істеуге дайындауға бағытталған. Студенттер денсаулықтың әртүрлі шектеулері кезінде қозғалыс әрекеттерін оқытудың ерекшеліктерін; физикалық қасиеттердің даму ерекшеліктерін; бейімделгіш дене шынықтыру сабақтарының ұйымдастырушылық формаларын зерттейді. Студенттер жеке топтық тренингтерді, сауықтыру сабақтарын және кеңес беруді қоса алғанда, оқушылардың мүмкіндіктеріне қарай жеке сабақ бағдарламаларын әзірлейді. Серіктес ұйымдар базасында студенттер бейімделген дене шынықтыру, қозғалыс рекреациясы мен жарыстарды ұйымдастыруға қатысады. Курс жеке және топтық бағдарламаларды әзірлеу бойынша ситуациялық міндеттерді шешуді қамтитын кешенді емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Сауықтыру нутрициологиясы

    Курс адам денсаулығын сақтау және нығайту, дұрыс тамақтану арқылы аурулардың алдын алу мақсатында ұтымды және теңдестірілген тамақтану бағдарламаларын құру үшін қажетті сауықтыру нутрициологиясы саласындағы іргелі теорияларды игеруге бағытталған. Пәндер алдын алуға, денсаулық жағдайындағы ауытқулардың және дене жүйелерінің ауруларының даму қаупін азайтуға, сондай-ақ тамақтану, диеталар, тағамдық қоспалар түрлері мен олардың адам өміріндегі маңыздылығын төмендетуге бағытталған профилактикалық іс-шаралардың теориялық және тәжірибеге бағытталған негіздерін қамтиды; тамақтану калориясын есептеудің практикалық негіздері, адамның дене салмағын бақылау. Арнайы мобильді қосымшаларды қолдана отырып, әр түрлі белсенділік режимдеріндегі калорияларды есепке алу студенттерге сауықтыру тағамдары саласында кеңес беруді үйренуге мүмкіндік береді. Ситуациялық мәселелерді шеше отырып, студенттер әртүрлі жағдайларда ұтымды және теңдестірілген тамақтану бағдарламаларын жасайды. Қорытынды бағалау ситуациялық мәселені шешуге және профилактикалық іс-шаралар кешені мен тамақтану бағдарламасын жазуға бағытталған қорытынды жағдайды қорғау түрінде жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физикалық оңалтудағы сауықтыру технологиялары

    Курс сауықтыру - оңалту саласында құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Практикалық сабақтарда студенттер сауықтыру бағдарламаларының әртүрлілігін, әртүрлі мақсатты бағыттарды зерттейді. Адамдардың денсаулық жағдайына, жасына және мүмкіндіктеріне сәйкес жеке сауықтыру бағдарламаларын әзірлеуді үйренеді. Пән бойынша халықтың осы санатымен жұмыс істейтін оңалту және сауықтыру орталықтарына экскурсиялар, сондай-ақ жетекші оңалтушылардың қонақ сабақтары қарастырылған. Қорытынды бағалау жеке көрсеткіштер мен қарсы көрсетілімдерді ескере отырып, сауықтыру технологияларының бірінен бағдарламаны әзірлеу және қорғау нысанында өтетін болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жүзу оқыту әдістемесі

    Пән студенттердің жүзуді және оны оқыту әдістемесін игеруге, білім беру процесінің мазмұнын жобалауға және білім алушылардың әртүрлі санаттары мен жасына арналған жүзу сабақтары мен жарыстарын өткізуге бағытталған. Студенттер жүзудің жалпы заңдылықтарын, жүзудің әртүрлі тәсілдерін оқыту техникасы мен әдістемесін, старт пен бұрылысты оқыту техникасы мен әдістемесін, сүңгу техникасын, су астында қозғалу техникасын, күрделі жағдайларда жүзуді, суда ойнау мен көңіл көтеруді, жарыстарды ұйымдастыру мен өткізуді үйренеді. Сабақ кезінде қауіпсіздік техникасына, суға батып бара жатқан адамға көмек көрсетуге, зардап шегушіге алғашқы көмек көрсетуге ерекше назар аударылатын болады. Практикалық сабақтарда студенттер жүзудің әртүрлі стильдерін, старттар мен бұрылыстарды оқыту сабақтарының үзінділерін әзірлейді және өткізеді, жұмысты жоспарлауды жүзеге асырады және жүзуді үйрету кезінде білім алушылардың әртүрлі контингенттерімен сабақтар мен жарыстардың әдістемелерін қолданады. Студенттер сабақтардың үзінділерін, оларды талдауды және интроспекцияны жүргізеді. Қорытынды бағалау кешенді емтихан түрінде жүргізіледі: жүзу техникасын әртүрлі стильдермен, бұрылыстармен және старттармен көрсету және әдістемелік әзірлемелер жиынтығын қамтитын портфолионы қорғау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сауықтыру-рекреативтік дене шынықтырудың теориясы және әдістемесі

    Курс әр түрлі топтар үшін сауықтыру дене шынықтыру және рекреацияның әртүрлі түрлерімен, олардың мақсаттары мен мүмкіндіктерімен танысуға бағытталған. Пәннің мазмұны қозғалыс рекреация теориясы мен әдістемесінің жалпы негіздерін, дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарының технологияларын қамтиды. Сабақтарда студенттер әртүрлі контингент үшін рекреациялық бағдарламалар әзірлеуді, дене шынықтыру-сауықтыру және спорттық-бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыруды және өткізуді, дене шынықтыру-сауықтыру іс-шаралары процесінде қатысушылардың физикалық жағдайын диагностикалау және бақылау әдістерін қолдануды үйренеді. Қорытынды бағалау рекреациялық немесе сауықтыру бағытындағы бағдарламаны құрудан тұрады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Биологиялық белсенді қоспалар

    Курс негізгі биологиялық белсенді қоспалармен, олардың тамақтанудағы және адам ағзасы мен психикасының жұмысын жақсартудағы рөлдерімен танысуға бағытталған. Пәннің мазмұнына диеталық қоспалардың жіктелуі, «Е» әрпімен тағамдық қоспалардың заманауи цифрлық кодификациясы және олардың денсаулыққа әсері, сондай-ақ қоспалар мен препараттардың негізгі айырмашылықтары, қоспалар арқылы тамақтануды ұтымды етудің заманауи тәсілдері, диеталық қоспаларды қолдану саласындағы заңнама кіреді. Студенттер жасына, қызмет түріне және т.б. байланысты адамның жұмысын жақсарту үшін биологиялық белсенді қоспаларды қолдануды үйренеді. Қонақ дәрістері қарастырылған. Қорытынды бағалау ситуациялық міндеттерді шешу және оларға ұсыныстар әзірлеу түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Емдік дене шынықтыру және массаж

    Курс емдік және профилактикалық мақсатта оңалтуда дене шынықтыру және массаж құралдарын қолданудың теориялық білімі мен практикалық дағдысын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны дене жүйелерінің патологиясының негіздерін және оңалту құралдарын қолдану әдістерін қамтиды. Бағдарламаларды әзірлеу және емдік дене шынықтыру сабақтарын өткізу оңалту іс-шараларының негіздерін игеруге мүмкіндік береді. Қорытынды бағалау ситуациялық есепті шешуге негізделген әзірленген бағдарлама бойынша рәсімді іс жүзінде орындау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Бұл пән зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыруға, қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға бағытталған. Студенттер зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы өздерінің оқыту дағдыларын дамытуды, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдануды, ғылыми зерттеулерге қатысуды және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытуды, өздерінің зерттеу жұмыстарын құжаттауды және әртүрлі коммуникация формаларын қолдана отырып нәтижелерді ұсынуды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сауықтыру саласындағы кәсіпкерлік

    Бұл курста студент фитнес индустриясын зерттеп, тиімді шағын бизнес операцияларын анықтайды. Студенттер нысандар мен бағдарламаларды басқарудың, жеке қаржы және маркетингтік стратегияларды басқарудың негізгі бизнес принциптерін; кәсіпкерліктің әртүрлі теориялық және практикалық аспектілерін және фитнес және сауықтыру индустриясында жаңа бизнес кәсіпорындарын құруды үйренеді. Практикалық сабақтарда студенттер ішкі кәсіпкерліктің мүмкіндіктерін және жұмыс орнында кәсіпкерлік ойлауды қолдануды, сондай-ақ толық жұмыспен қамтуды шағын кәсіпкерлік кәсіпорын толықтыратын динамикалық мансапты талдайды. Практикалық тәжірибе фитнес және сауықтыру индустриясы нарығында негізгі зерттеулер жүргізуді және бизнес-жоспарды немесе стартап-жобаны әзірлеуді қамтиды. Мекемеге экскурсиялар мен шақырылған лекторлар оқу процесін жақсартады. Қорытынды бағалау фитнес немесе сауықтыру индустриясы саласындағы стартап-жобаны қорғау нысанында жүргізіледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қолданбалы және білім беру кинезиологиясы

    Курс адам қозғалыстарын зерттеуге және оларды әртүрлі мақсаттар мен контингентті ескере отырып қолдануға бағытталған. Курс аясында студенттер дұрыс қимылдарды, диагностика әдістемесін және дұрыс қимылдарды қалпына келтіру және оқыту тәсілдерін меңгереді, сауықтыру принциптеріне, білім алушылардың ерекшеліктері мен мүмкіндіктеріне назар аударады. Пәннің мазмұнына дене қалпының морфологиясы, қозғалыс белсенділігінің биомеханикалық талдауы, адам денесі мен оның қозғалысының кинематикалық, динамикалық және энергетикалық сипаттамалары кіреді. Практикалық сабақтарда студенттер қозғалыс әрекеттерін кешенді тестілеу әдістерін қолдануды, денсаулық жағдайын ескере отырып, дене жаттығуларын дұрыс таңдауды және оларды қолданудың тиімділігін бағалауды үйренеді. Ситуациялық тапсырмаларды шеше отырып, студенттер қозғалыс әрекетінің көрнекі сипаттамаларын жасайды, сауықтыру принциптері мен тәсілдерін қолдана отырып, контингенттің мақсаттары мен ерекшеліктерін ескере отырып, психологиялық, физикалық және психикалық денсаулыққа бағытталған кинезиологиялық жаттығулар мен түзету-дамыту бағдарламаларын жасайды. Қорытынды бағалау контингенттің нақты мақсаты мен ерекшелігі үшін кинезиологияны қолдану бағдарламасын (жаттығулар кешенін) қорғау түрінде жүргізіледі. Практикалық сабақтарда жетекші мамандардың қонақ дәрістері мен шеберлік сыныптары қарастырылған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физикалық белсенділік пен денсаулыққа арналған цифрлық технологиялар

    Курс студенттерді сауықтыру және фитнес саласында қолдануға болатын және салауатты өмір салтын ұстануға ынталандыратын цифрлық технологиялардың әртүрлі түрлерімен таныстыруға арналған. Студенттер күн тәртібін ұйымдастыру, дұрыс тамақтану, тиімді жеке жаттығулар, адам ағзасының жағдайын бақылау және физикалық белсенділікті бақылау, виртуалды және толықтырылған шындық технологиялары, бұлтты технологиялар, нейротехнологиялар және жасанды интеллект мақсатында цифрлық технологияларды қолдану ерекшеліктерін зерттейді. Практикалық тапсырмаларда студенттер цифрлық технологияларды, бағдарламалық қамтамасыз етуді және мобильді қосымшаларды, оның ішінде цифрлық құрылғылармен (смарт-сағаттар, датчиктер және т.б.) интеграцияланған қосымшаларды пайдалана отырып, оқушылардың денсаулық жағдайы мен функционалдық даярлығының, сондай-ақ физикалық және функционалдық жай-күйінің диагностикасын жүргізеді. Студенттер қозғалысты бағалауды, төзімділікті, икемділікті, күшті сынауды жүргізеді. Сабаққа ағзаның жай- күйін мониторингтеу үшін цифрлық технологияларды пайдалану бойынша жетекші маман-консультанттар тартылады. Қорытынды бағалау жасын және денсаулық жағдайын ескере отырып, оқушылардың бақылау, диагностикалау және функционалдық даярлығы үшін цифрлық технологияларды қолдану жөніндегі жобаны қорғау арқылы жүзеге асырылатын болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Білім беру үдерісінде құрылымдық қатысым міндеттерін шешіп, білім алушыларды, олардың ата-аналарын (заңды өкілдерін), әріптестерін және басқа да мүдделі тұлғаларды тарта отырып, көптілді және көпмәдениетті әлеуметте өзара әрекеттесуге қабілетті.
  • Жалпы мәдени және ұлттық құндылықтарды, тұрақты даму және денсаулық сақтау мақсаттарын көрсете отырып, тұлғалық даму мен кәсіпкерлік қызметті мақсатты жүзеге асырып, командада және сынып ұжымында жұмысты ұйымдастыруға қабілетті.
  • Сандық және сапалық әдістерді қолдана отырып, білім беру процесінің мәселелерін де, игілік пен салауатты өмір салтының мәселелерін де оңтайлы шешуге бағытталған зерттеулерді бастауға және жүргізуге қабілетті.
  • Деректерді сыни және статистикалық талдау және оларды көрнекілендіру негізінде алынған дене шынықтыру және сауықтыру білімі саласындағы өзінің зерттеу нәтижелерімен жұртшылық пен ата-аналар алдында сөз сөйлеуге қабілетті.
  • Педагогикалық үдерістің заңдылықтарын, тіршілік әрекетінің сауықтыру қағидаттарын, білім алушылардың ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, мектептің білім беру үдерісіндегі стандарттан тыс мәселелерді шешуге қабілетті.
  • Цифрлық технологияларды барабар пайдаланып, шығармашылықты, қатысымдықтсі, сыншылдықты, көшбасшылықты көрсете отырып және кәсіби әдепті сақтай отырып, онлайн және офлайн ортада тиімді жұмыс істеуге қабілетті.
  • Тұлғаның ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескеріп, психологиялық-педагогикалық әсер әдістерін ұтымды қолдана отырып, сауықтыру санасы мен сауықтыру әренетін қалыптастыруға қабілетті.
  • Нормативтік талаптарға сәйкес келетін қажетті құжаттаманы жасай отырып, дене шынықтыру бойынша білім беру процесінің мазмұнын жобалауға қабілетті.
  • Негізгі және арнайы медициналық топтардың білім алушыларына арналған сабақтарды қоса алғанда, білім алушылардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, дене шынықтырудан сабақтардың әртүрлі түрін өткізуге қабілетті.
  • Білім алушыларда әлеуметтік денсаулықты, зиянды және қауіпті факторларға (буллинг, бейәлеуметтік мінез-құлық және т.б.) қарсы іс-қимыл әдістерін қоса алғанда, өмір мен денсаулықты қорғау жөніндегі барабар әрікеттердің симптомдер жиынтығын қалыптастыруға қабілетті.
  • Тұлғаның (білім алушылар, ата-аналар, әріптестер және т.б.) қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, жеке-топтық сауықтыру сабақтарын, кеңес беру мен тренингтерді дербес әзірлеуге және өткізуге қабілетті.
  • Дене шынықтыру мен спорттық іс-әрекеттің әртүрлі түрінің кинезиологиялық қағидаттары мен техникасын сақтай отырып, білім алушыларда әртүрлі қозғалыс түрін дұрыс жүзеге асыру білігін қалыптастыруға қабілетті.
  • Қимыл белсенділігінің белгілі бір түрімен айналысатындар үшін тамақтану құнарлылығын есептеу, дене салмағын бақылау бағдарламаларын дербес әзірлеуге және адамның қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, ұтымды және үйлестірілген тамақтану, емдәм, тағамдық және биологиялық белсенді қоспалар мәселелері бойынша жеке-топтық консультациялар жүргізуге қабілетті.

Ұқсас БББ

Top