6B04103 Бизнес және маркетинг в DMU Kazakhstan
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ұлттық, трансұлттық және халықаралық компаниялар, жүйе құраушы кәсіпорындар үшін маркетингтік шешімдер қабылдау кезінде компанияның бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін бизнес-аналитика мен маркетингтің қазіргі заманғы әдістері мен құралдарын қолданатын жоғары білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы De Montfort University Kazakhstan
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 245
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Жаһандану және жаһандық ағымдарға кіріспе
Модуль студенттерге қазіргі қоғамда жиі кездесетін жаһандық байланыстар мен өзара әрекеттестіктерді бағалау үшін қажетті дағдыларды беруге арналған және қиындықтар мен мүмкіндіктерді ұсынады. Пән қазіргі қоғамдағы дүниені байланыстыратын негізгі байланыстарды анықтайды және зерттейді; қазіргі әлемді қалыптастырған тарихи өзгерістер; жаһанданудың коммуникациялар мен БАҚ, бизнес пен экономика, қоршаған орта мен саясатты қоса алғанда, бірқатар салаларға әсері туралы көзқарастар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бизнесті талдау және қаржылық шешім қабылдаудың негізгі принциптері
Модуль ұйымдарға қолжетімді деректер көлемі туралы түсінік береді және одан әрі түсініктерді талдау, экстраполяциялау және алу үшін осындай деректерге Business Intelligence қолдану мүмкіндігін береді. Модуль қаржылық деректерді пайдалануға, студенттерді бухгалтерлік есептің, қаржылық есеп берудің, шаруашылық қызметінің нәтижелерін талдаудың және оларды бизнесте пайдаланудың негізгі принциптерімен таныстыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 15
-
Маркетинг: теория және практика
Модульдің мақсаты студенттерге маркетинг теориясының кеңдігі туралы түсінік беру, сонымен қатар оның практикалық қолданылуын көрсету болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 15
-
Кәсіпкерлік және іскерлік кәсіпорындар
Модуль кәсіпкерліктің тұжырымдамасын қарастырады және бизнестің ұқсастықтары мен айырмашылықтарына сыни баға береді. Модульдің мақсаты – шығармашылықты ынталандыру және студенттерді инновациялық, тұрақты және уақтылы бизнес құру үшін қораптан тыс ойлауға итермелеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 15
-
Цифрлық дәуірдегі жаһандық бизнестің негіздері
Модуль бизнестің қазіргі заманғы жаһандық проблемалары мен олардың басқаруға әкелетін қиындықтары, цифрлық технологиялар мен әлеуметтік медианың компаниялардың бизнес операцияларына әсері туралы түсінікті дамытады. Модуль адам ресурстарын басқару, маркетинг, қаржы және есеп сияқты бірқатар негізгі бизнес функцияларын енгізеді және бұл функциялардың ұйымдық табысқа қалай ықпал ететінін анықтайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 15
-
Стратегиялық маркетингтің қазіргі мәселелері
Модуль тұтынушылық және бизнес нарықтарына қатысты мәселелерді қарастырады; әртүрлі типтегі компаниялардың стратегиялары мен әрекеттерін және осы стратегиялардың әртүрлі мүдделі тараптар топтарына әсерін талқылауға сыни көзқарасты әзірлейді. Модуль тұрақтылық пен климаттың өзгеруіне өсіп келе жатқан әсер мен жауап сияқты қазіргі заманғы мәселелер бойынша саяси кеңестерді анықтайды, талдайды және қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 15
-
Маркетинг тәжірибесі және салалық талдау
Бұл модульдің мақсаты студенттерді маркетингтік интеллект әлемімен таныстыру: бәсекелестік пен нарықты түсіну. Маркетингтік интеллекттің фокусы маркетинг және шығындар өнімділігі, нарықты зерттеу, деректерді талдау және деректерді өңдеу сияқты байланысты іскерлік тәжірибелерге бағытталған. Модуль маркетингтегі аналитикалық дағдыларды, деректер дағдыларын және стратегиялық ойлауды тәжірибелік зерттеулер мен трансұлттық корпорациялардың да, ШОБ субъектілерінің де үздік тәжірибелері арқылы жақсартуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 15
-
Іскерлік этика және әлеуметтік жауапкершілік
Модуль ұйымдық және басқарушылық деңгейде жауапкершілік пен этикаға бағытталған. Ол студенттерге корпоративтік әлеуметтік жауапкершіліктің негізгі ұғымдары мен оларды бизнес тәжірибесінде қолдануды терең түсінуге мүмкіндік береді. Студенттер сондай-ақ корпоративтік шешім қабылдаушылардың алдында тұрған этикалық мәселелерді және (этикалық емес) шешімдер қабылдаудың себептері мен салдарын зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 15
-
Брендтер және тұтынушылардың мінез-құлқы
Модуль студенттерге заманауи бренд теориясы мен брендтерді құру, орналастыру және басқару тәжірибесі туралы түсінік береді. Модуль тұтынушылардың мінез-құлқын анықтайтын ішкі (мысалы, мотивтер, көзқарастар, қабылдаулар, тұлға, өзін-өзі тұжырымдамасы) және сыртқы (мысалы, мәдениет, анықтамалық топтар) факторларды, сондай-ақ тұтынушылар мен жалпы қоғам арасындағы симбиотикалық қарым-қатынасты зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 15
-
Маркетинг, қоғам және жаһандық ықпал
Модуль маркетингтің жүйе ретінде тұтынушыларға, қоршаған ортаға және қоғамға әсерін зерттейді. Курстың мазмұны пәнаралық көзқарасқа негізделген және әлеуметтану, мемлекеттік саясат, мәдениеттану және психология теорияларына сүйенеді. Модуль кейс-стадилерді (Oxfam талқылау құжаттары және БҰҰ SDG саясатын зерттеу) пайдалану арқылы сыни ойлауға ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 15
-
Дағдарыс және бизнестің үздіксіздігін басқару
Модуль екі маңызды құрамдас бөлікті біріктіреді, олардың әрқайсысында негізгі теория мен практика бар - дағдарысты басқару және бизнестің үздіксіздігін басқару. Бүкіл модуль барысында студенттер дағдарысты және бизнестің үздіксіздігін басқару теориясы мен тәжірибесіне еніп, сыни, қолданбалы және нақты жағдайларда өз білімдері мен дағдыларын көрсету мүмкіндігіне ие болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Бизнес көшбасшыларына арналған цифрлық маркетинг
Модуль цифрлық маркетингтің негізгі принциптерін және оларды әртүрлі ұйымдар мен маркетингтік контексттерде қолдануды қарастырады. Модуль студенттерді әлеуметтік медиаға ерекше назар аудара отырып, цифрлық маркетингпен таныстырады. Тұтынушы туралы ақпараттың орталық рөліне және пайдалы тұтынушылар топтарын анықтау, тарту және сақтау үшін дерекқорлар қалай жасалатынына және пайдаланылғанына баса назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Шығармашылық көшбасшылық және іскерлік ойлау
Модуль шығармашылық және көшбасшылық дағдыларды жетілдіруге бағытталған. Модуль әртүрлі көшбасшылық стильдердің іскерлік ойлауға және бизнес мәселелеріндегі шығармашылық шешімдерге әсерін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Маркетинг бойынша кеңес беру жобасы
Модуль коммерциялық және жұмысқа қатысты тәжірибе ретінде қызмет ететін тапсырыс бойынша маркетингтік кеңес беру жобасы болып табылады. Ол студенттен маркетингтік бизнес мәселесінің шешімі ретінде әрекет ететін есеп жазуды талап етеді. Маркетингтік консалтингтік жобаларға арналған тапсырмаларды модуль жетекшісі жергілікті компаниялар мен жарнама/PR/креативті агенттіктерден таңдайды және нақты жобалар болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Диссертация
Маркетинг саласындағы диссертация студенттерге маркетинг пен бөлшек сауданың кез келген саласында: брендтен электронды маркетингке, тұтынушылық мінез-құлықтан қызмет көрсету маркетингіне дейін жеке қызығушылық танытатын тақырыпты зерттеуге және зерттеуге мүмкіндік береді. Студенттер өздерінің зерттеулерін тағылымдамадан өту кезінде қызықтырған мәселелермен байланыстыра отырып, алдыңғы маркетингтік модульдердің тақырыптарын өз бетінше кеңейте алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Тұтынушымен қарым-қатынасты басқару
Модуль B2B және B2C контексттеріндегі тұтынушы қарым-қатынасының жан-жақты шолуын қамтамасыз етеді. Клиенттердің өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде маркетинг, сату және қызмет көрсету мақсаттарына қол жеткізу тиімділігін арттыру үшін бизнес қолданатын әртүрлі CRM тәжірибелері мен технологияларын енгізеді - тұтынушыларды алу, сақтау және дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 10
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жаһандану және жаһандық ағымдармен байланысты тенденцияларды, проблемаларды, мүмкіндіктер мен қауіптерді тани алады. Саяси, экологиялық және экономикалық идеяларды, тәжірибелер мен мәселелерді, әлеуметтік жауапкершілікті және іскерлік этиканы талдауда қолданылатын теориялар мен әдістерді жаһандану және тұрақты даму мақсаттары тұжырымдамаларына қолданады. Олардың бизнеске, қоғамға және күнделікті өмірге әсерін қадағалайды. Әлеуметтік-жауапты бағдарламаларды әзірлеу және жүзеге асыру кезінде ұйымдарда кездесетін негізгі қиындықтарды анықтап және серіктестермен, клиенттермен және мүдделі тараптармен қарым-қатынаста дұрыс іскерлік этиканы көрсете біледі.
- Қаржылық шешімдер қабылдауда жинақтаған мәліметтерді қолдану, есептердегі мағлұматтарды, бухгалтерлік, қаржылық материалдарды талдай білу мен дәйектеуге қабілетті.
- Іргелі математика әдістерін, ықтималдықтар теориясы мен статистиканың негізгі принциптерін қолдана отырып, деректерге талдау жүргізуге қабілетті
- Іргелі теорияларды пайдалана отырып, негізгі кәсіпкерлік және бизнес мәселелерін талдай алады. Табысты бизнес мүмкіндіктерін дамытуға және оларды бизнес-жоспарға ресімдеуге байланысты негізгі қиындықтарды анықтайды.
- Басқару мен көшбасшылықтың негізгі функцияларын, жоғары тиімді корпоративтік мәдениетті құру құралдарын негізді түрде анықтай алады
- Ұйымдағы бизнес үздіксіздігінің әсері мен динамикасын анықтайды, дәлелдейді және диагностикалайды. Дағдарыс дамуының динамикалық процесін түсінеді және осалдықты жүйелі түрде талдайды. Тәуекелдерді басқарудағы шектеулерді мойындай отырып, тәуекелдерді анықтайды, мөлшерлейді және басымдығын белгілейді. Симуляцияланған дағдарыстық жағдайларда шешім қабылдау дағдыларын көрсетеді
- Тиімді маркетингтік талдауды ұсынады және нақты нарықтық жағдайларда үздік тәжірибелерді анықтайды және түсіндіреді. Маркетинг проблемаларын анықтау және талдау және шешімдерді жүзеге асыру үшін теориялық тәсілдерді бағалайды және синтездейді.
- Басқару мен маркетингтің креативті әдістерін, кәсіпкерлікті және нақты бизнес-жағдайларда шығармашылық менеджмент пен маркетингтің аналитикалық негіздерін қолдана отырып, бәсекелестік артықшылықтарға қол жеткізу үшін сату мен келіссөздердің негізгі бизнес-құралдары бойынша ұсыныстар әзірлеуге қабілетті
- Маркетинг мәселелерін анықтау, талдау және шешудің теориялық тәсілдерін көрсетеді және бағалайды. Нарықтық ортаны сыни тұрғыдан талдайды және бизнес пен тұтынушылық контексттегі маркетингтік стратегияға жаһандық бизнес ортаның әсерін көрсетеді.
- Клиенттерді тартудың, сақтаудың және дамытудың негіздерін, сондай-ақ олардың бизнес табыстылығына әсерін анықтайды. Қызмет көрсету сапасы мен тұтынушылардың қанағаттануының маңызды мәселелерін бағалайды.
- Халықаралық маркетингтік ортадағы қиындықтар мен проблемаларды анықтауға және тиісті шеңберлерді қолдана отырып, жаңа және тартымды халықаралық нарықты анықтауға қабілетті.
- Заманауи брендті басқарудың тұжырымдамалық идеяларын, шеңберлері мен теорияларын бағалай алады және олардың тұрақты брендтерді стратегиялық құру, орналастыру және басқару тәжірибесін қалай негіздейтінін түсіндіре алады
- Маркетингтік коммуникация құралдарын пайдалана отырып, сауатты цифрлық маркетинг стратегиясын жасай алады. Дамушы әлеуметтік медиа ландшафтын бағалайды және оның заманауи маркетингтік стратегияға әсерін анықтайды.
- Жаһандық тұтынушылардың мінез-құлық теориясын қолдана отырып, қазіргі қоғамдағы тұтыну мәдениеті туралы әртүрлі көзқарастарды/көзқарастарды сыни тұрғыдан талдай алады.
- Таңдалған іздену саласындағы өзекті мәселелерді және/немесе жаңа идеяларды сыни тұрғыдан түсінігін көрсетеді. Идеялар мен қорытындыларды синтездей алады және балама шешімдерді сыни тұрғыдан талдай отырып, қатаң және дәлелді түрде ұсыныстар жасай алады