Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D04103 Маркетинг в Нархоз Университеті

Пәндер

  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Курс ғылыми зерттеулер жүргізуді жүйелейді, өзекті мәселелердің әдістемелерін, анықтамаларын және шешімдерін, міндеттерді қоюды, ғылыми зерттеулердің дизайнын, әдістері мен әдістемелерін, бастапқы және қайталама деректерді жинауды қамтиды. Экономикалық зерттеулердің қазіргі заманғы құралдарын интерактивті сыни талқылау және талдау докторанттарға өз бетінше ғылыми және қолданбалы зерттеулер жүргізу, ұйымдардың өмірлік циклі бойындағы инновациялық қызметін талдау және бағалау үшін әдіснамаларды негізді таңдауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эконометрика (ілгерілемелі курс)

    Бұл курс инновациялық даму стратегиясын қалыптастыру және ғылыми инновациялық жобаларды басқару кезінде экономикалық қатынастарды бағалау және тестілеу үшін зерттеудің статистикалық әдістерін игеруге бағытталған. Докторанттар регрессиялық талдаудың әртүрлі формаларына, регрессия коэффициенттерінің гипотезаларын, жалған айнымалыларды тексеруге негізделген эконометрикалық модельдер жасайды. Практикалық мәселелерді шешуде және экономикалық деректерді талдауда Компьютерлік бағдарламалық өнімдерді, соның ішінде STATA, EVIEWS, R, SPSS сияқты статистикалық пакеттерді пайдалану қарастырылған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Академиялық хат

    Курс білім, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып, оқу-әдістемелік және ғылыми материалдарды әзірлеу үшін жазбаша ғылыми коммуникация дағдыларын игеруді қамтиды. Курстың тақырыбы ғылыми стиль мен ғылыми жанрлардың жалпы мәселелерін, ғылыми жазудың әртүрлі формаларын талдау мен тәжірибеде қолдануды, сондай-ақ ғылыми ақпаратты мамандарға және кең аудиторияға беру стратегияларын зерттеуді қамтиды. Интерактивті сыни талқылау, ғылыми мақалаларды талдау, практикалық ситуациялық есептерді шешу докторанттарға академиялық жазу және баяндаудың ғылыми стилі саласында дағдыларды алуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Даму экономикасы

    Курс шеңберінде көпөлшемді статистикалық талдау әдістемесі және экономикалық өсу жағдайларын, факторлары мен модельдерін анықтау негізінде әртүрлі елдердің экономикасының қазіргі заманғы дамуына ғылыми талдау, сондай-ақ адами капиталды дамыту, Денсаулық сақтау, мәдениет, қаржы және сақтандыру сияқты әлеуметтік маңызы бар салаларға экономикалық талдау жүргізіледі. Докторанттар өздерінің зерттеу объектілеріне эмпирикалық талдау жүргізеді, олардың инновациялық қызметін талдайды, зерттеулер мен коммуникациялар саласында заманауи әдістемелерді қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Стратегиялық маркетинг тұжырымдамасы

    Курс Стратегиялық маркетинг мәселелерін зерттеуге бағытталған. Маркетингтік зерттеулердің заманауи әдіснамасын қолдану докторанттарға нарық сегментін таңдауға, Нарық мүмкіндіктерін бағалауға, жаңа нарықтарды игеру кезінде альянстар мен жаһандық стратегияларды құруға, ресурстарды уақтылы анықтауға және бағалауға жаңа тәсілдер әзірлеуге мүмкіндік береді. Бизнес-процестерді модельдеу, тұтынушылардың қажеттіліктері мен қалауларын талдау негізінде докторанттар компанияның ұйымдастырушылық мінез-құлқының инновациялық стратегияларын әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Елдік маркетинг

    Пән елдік маркетинг тұжырымдамасын қалыптастыру үшін өңірлердің брендтерін құрудың жаңа ғылыми құралдарын игеруге бағытталған. Экономикалық талдаудың заманауи әдістері мен кәсіби маркетингтік технологияларды пайдалана отырып, докторанттар елдің бірегей ерекшеліктерін, оның бәсекелестік артықшылықтары мен тартымдылық дәрежесін объективті түрде көрсететін экономика мен әлеуметтік саланың кешенді даму модельдерін әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Заманауи брендинг

    Курс брендтерді құрудың жаңа технологияларын, брендтің позициясын талдау әдістерін және стандартты емес жағдайларда бренд-менеджер қызметінің практикалық мәселелерін қамтиды. Заманауи маркетингтік құралдарды пайдалану докторанттарға брендтің активтерін басқарудың инновациялық стратегияларын жасауға, танымал брендтердің эволюциясын зерттеуге мүмкіндік береді. Маркетингтік зерттеу әдістеріне сүйене отырып, қазіргі заманғы тұжырымдамаларға, мәдениет пен саясаттағы брендинг ерекшеліктеріне талдау және сыни бағалау жүргізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Басқарушылық маркетинг

    Пән маркетингті басқарудағы заманауи мәселелерді зерттеуге бағытталған. Инновациялық маркетингтік технологияларды, сондай-ақ стратегиялық жоспарлау, тұтынушыларды талдау және нарықты сегменттеу модельдерін пайдалана отырып, докторанттар басқарушылық маркетинг тұжырымдамасын қалыптастыру және компанияның инновациялық саясатын әзірлеу үшін қажетті стратегиялық және тактикалық шешімдерді анықтау және бағалау тетіктерін әзірлейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Басқару ғылымдарындағы зерттеулердің өзекті мәселелері

    Пән басқару ғылымдарындағы зерттеудің өзекті мәселелерін қамтиды. Докторанттар басқарудың заманауи тұжырымдамаларына талдау жүргізеді. Жарияланған зерттеу нәтижелерін интерактивті талқылау докторанттарға басқарудағы инновациялық қызметті сыни тұрғыдан талдауға, сыртқы ортаның өзгеруін ескере отырып, ұйымның даму сценарийлерін бағалауға, модельдеуге және болжауға және өз зерттеулерін бағалау және нәтижелерді кәсіби ғылыми қоғамдастыққа ұсыну мақсатында басқару процесінің әртүрлі салаларындағы өзекті мәселелерді анықтауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік ғылымдардағы зерттеу әдістері

    Курс әлеуметтік процестерді зерттеуде деректерді сапалы талдаудың әдістемесі мен әдістерін игеруді қамтиды. Бағдарлама статистикалық пакеттерді қолдана отырып, әлеуметтанулық сапалы деректерді жинауға, талдауға және түсіндіруге бағытталған: INVIVO және Atlas-ti. Практикалық кейстерді сыни талқылау докторанттарға әлеуметтік ғылымдардағы сапалы деректерге дербес талдау жүргізуге, сондай-ақ инновациялық ғылыми жобаларды жедел басқару және проблемалық мәселелерді шешу үшін менеджмент пен мемлекеттік басқарудың заманауи теорияларын біріктіруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Тұтынушыны талдау, нарықты сегменттеу және ұйымның бүкіл өмірлік циклі бойынша инновациялық қызметі негізінде корпоративтік стратегиялық жоспарлау моделіне негізделген инновациялық саясаттарды, стратегияларды, басқару маркетингінің тұжырымдамаларын әзірлейді.
  • Елдің позициясы мен дифференциациясын, бәсекеге қабілеттілігі мен бәсекелестік артықшылығын ескере отырып, елдің бренд моделін және елді дамыту бағдарламасын әзірлеу үшін ел маркетингінің тұжырымдамалық негізін сыни тұрғыдан қолданады.
  • Брендті қалыптастыру Тұжырымдамасын әзірлеуге және күшті бренд құруға, компанияның бренд активтері мен брендтік коммуникацияларын басқарудың тиімділігін арттыруға бағытталған кешенді брендинг процесін басқаруға қабілетті.
  • Бизнес-процестердің дамуын модельдеуге және олардың ықтимал салдарын бағалауға негізделген компанияның бәсекелестік артықшылықтарын тиімді басқаруға бағытталған клиентке бағытталған стратегиялық маркетинг тұжырымдамасын әзірлейді.
  • Оқу, ғылыми-зерттеу және ғылыми-әдістемелік қызметті жүзеге асырады, білім берудің, ғылымның және инновацияның интеграциясын ескере отырып, білім беру бағдарламаларын жобалау, цифрлық технологияларды және студентке бағытталған оқыту принциптерін пайдаланады.
  • Өз бетінше ғылыми зерттеу нәтижелерін жоғары кәсіби ортада әртүрлі тілдерде әртүрлі тәсілдермен ұсынады.
  • Бизнес және басқару саласындағы инновациялық ("серпінді") жеке және топтық ғылыми жобаларды басқара алады, зерттеу және коммуникация саласындағы заманауи әдіснамаларды шығармашылықпен қолдана отырып, даму экономикасының теорияларына сүйене отырып, зерттеу объектілеріне эмпирикалық талдау жасай алады.
  • Ұйымның инновациялық қызметін сыни тұрғыдан талдай отырып, зерттеу объектілерін модельдеу және бағдарламалық өнімдер мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби және ғылыми салалардағы құрылымдалмаған мәселелердің стандартты емес шешімдерін табады.

Ұқсас БББ

Top