Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B10101 Мейірбике ісі в С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті

Пәндер

  • Пациент күйінің клиникалық бағасы және мейіргер ісі негіздері

    Пациентке медициналық құжаттама. Зерттеудің субъективті және объективті әдістері. Тексерудің қосымша әдістерінің маңызы. Тыныс алу жүйесі, жүрек-қантамыр жүйесі, ас қорыту органдары, зәр шығару жүйесі, эндокриндік жүйе, қан, сүйек-бұлшықет жүйесі аурулары бар пациенттерді тексеру әдістері. Клиникалық синдромдар.Пациенттің қауіпсіздігі мен күтімін қамтамасыз ету. Мейірбикелік процесс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Модуль.Мамандыққа кіріспе

    Модуль мейірбикенің кәсіби іс-әрекетіне қажетті дағдыларды дамытуға, соның ішінде студенттерде кәсіби міндеттерді тиімді орындауға қажетті дағдыларды дамытуға бағытталған. Оқыту процесінде академиялық адалдық қағидаттарын қолдануға, мейірбике мен пациенттің мінез-құлқын талдауға, құқықтық, этикалық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы ұстанымдарды есепке алуға ерекше көңіл бөлінеді. Медицинадағы барлық емдік-профилактикалық іс-шаралардың негізі болып табылатын гигиена мәселелері де талқыланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биохимия негіздері

    Биохимия курсында алынған білімдер студенттерде адам ағзасында қалыпты жағдайдағы негізгі метаболизм процестері туралы түсінік қалыптастырады.Бүл білім мамандықтын ерекшелігін ескере отырып болашақ дәрігер көмекшісіне науқастың жағдайын бағалау үшін қажет және кез-келген ағзаның зақымдану дәрежесін бағалауға мүмкіншілік береді, сонымен қатар емнің динамикасымен бірге нәтижелілігін бақылау үшін қажет.Биохимия курсы студенттерге кейінгі патологиялық физиология, фармакология, пәндерін оқыған кезде патологиялық процестердін механизмін түсіну үшін қажет .Биохимия оларға пререквизит болып саналады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Анатомия, физиология және патология

    Әртүрлі жастағы категориялық жай-күйлерінің функционалдық жүйесі және мүшелерінің жалпы жағдайы. Жүрек қызметін реттеу, ас қорыту жүйесінің принциптері мен механизмдері. Тыныс алу процесі. Гипоталамо-гипофизарлы-бүйрек үсті жүйесі. Жалпы нозология, этиология және патогенез. Патологиялық ағзаның реактивтілігі мен тұқым қуалаушылық рөлі. Жасушаның жалпы патологиясы және морфологиясы. Дистрофиясы. Некроз. Қабыну. Аллергия. Зат алмасуының бұзылуы. Инфекциялық процестің патофизиологиясы. Онкопатология.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Микробиология

    Мейірбике ісі мамандығының студенттері микробиологияны оқып аяқтағаннан соң: - қалыпты және патология жағдайындағы микроорганизмдердің рөлін түсінеді; - нозологиясына байланысты зерттеу материалын дұрыс алу және сақтау, зертханаға тасымалдауды үйренеді; - негізгі зертханалық диагностикалық зерттеу әдістерін біледі; - жұқпалы аурулар мен жұқпалы емес аурулар мәселесін шешуде және жоюдағы медициналық мейірбикенің рөлін түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педиатриядағы мейірбикелік процесс

    Жоғары білікті мейірбике ісі, денсаулықты нығайту, сау және науқас баланың ауруларын алдын-алуды ұйымдастыру және қамтамасыз ету. Педиатриялық денсаулық сақтау жүйесінің мейіргерлік қызметтерін ұйымдастыру, жоспарлау және басқару, баланың денсаулығы туралы деректерді жинау және бағалау бойынша практикалық дағдыларды меңгеру бойынша арнайы білім алу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Хирургиядағы мейірбикелік күтім

    Хирургиялық және онкологиялық көмекті ұйымдастыру жүйесі.Асептика және антисептика. Науқастар мен қызметкерлердің инфекциялық қауіпсіздігі бақылау.Жалпы анестезиология сұрақтары. Десмургия. Қан кету және гемостаз, жедел қан жоғалту. Трансфузиологияның негізгі мәселелері. Хирургиялық және онкологиялық ауруларға күтім жасау. Травматология негіздері, реанимация. Хирургия отау. Жедел және созылмалы хирургиялық инфекция. Күйік, аяздану. Іштің, тамыр ауруларының, зәр шығару жүйесінің жедел аурулары. Пластикалық және жеке хирургия.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Акушерлік және гинекологиядағы мейіргер ісі

    Ең жиі кездесетін акушерлік жағдайлар мен гинекологиялық патологияның негізгі көріністерін дәлелдеу. Ең көп тараған акушерлік және гинекологиялық ауруларда мейірбикелік күтімді енгізу. Жүкті және бала емізетін әйелдер үшін фармакотерапияның ерекшеліктері Отбасын жоспарлау мәселелері бойынша адамдар, науқастар мен отбасыларға кеңес беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Созылмалы ауруларға күтім жасау

    Созылмалы ауруларға арналған клиникалық дағдылар және қауіпсіз науқастарға арналған мейірбике күтімітехнологиялары. Пациенттің белсенді өмірін ұзарту және емделудің функционалдық жағдайын жақсарту, оқыту және консультация беру үшін мейірбике күтімін жоспарлау, алғашқы медициналық-санитарлық көмек пен әлеуметтік қорғау қызметтерінің өзара әрекеттестігі арқылы кешенді күтім үлгісі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жедел және шұғыл жағдайларда медициналық көмек

    Мейірбике күтімі және шұғыл медициналық көмек: - жүрек-қантамыр жүйесінің патологиясы (АҚС, жүрек аритмиясы, гипертониялық криз, ЖЖЖ - тыныс алу жүйесі (ДН, бронх демікпесі) - инсульт, эпилепсия - кома - жедел инфекциялық аурулар, ЖПТ - балалардағы гипертермиялық синдром - хирургиялық және гинекологиядағы жедел іш әртүрлі этиологиялы қан кетулер, шок бас жарақаты, кеуде және құрсақ қуысының жарақаттары мен жаралары, күйіктер, үсік шалу преэклампсия, эклампсия тіс патологиясы аллергиялық реакциялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Терапиядағы мейірбике ісі

    Патологиялық процестердің пайда болу себептері мен факторлары, ішкі ағзалардың негізгі ауруларының алдын алу. Патологиялық процестердің пайда болу себептері мен факторлары, ішкі ағзалардың негізгі ауруларының алдын алу. Мейірбикелік іс-шараларды жоспарлау және органдардың аурулары үшін жеке қажеттіліктер мен проблемаларды есепке ала отырып, пациенттерге білікті қамқорлық көрсету үшін мейірбикелік процесті енгізу: - Қан айналу - ас қорыту - зәр шығару - тірек-қимыл аппараты - эндокриндік жүйе - қан жүйесі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Фармакология негіздері

    Дәрі дәрмектердің фармакодинамикалық және фармакокинетикалық негіздерінің жалпы принципі . Қазіргі заманғы дәрілік заттардың жіктелуі және сипаттамасы. Дәрі-дәрмектерді тиімді және қауіпсіз пайдалану әдістері. Медициналық құнын есептеу негіздері. Препараттармен өзара әрекеттесудің жағымсыз реакциялары мен жағымсыз әсерлерін болдырмау және жою. Фармакотерапияның тиімділігін талдау және бағалау. Қазақстан Республикасында дәрілік заттарды фармакоқадағалау және бақылау. Балаларды және егде жастағы науқастарды емдеудегі ерекше мәселелер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кинезиотерапия. Мейірбике ісіндегі Кинезиология

    Науқастың денсаулығын қалпына келтіру және сақтау үшін қозғалысты қолдану принциптерін зерттейді. Студенттер пациенттердің қозғалыс белсенділігін қалпына келтіру, олардың физикалық жағдайын бағалау, оңалту бағдарламаларын әзірлеу, сонымен қатар тірек-қимыл аппаратының бұзылуының алдын алу үшін жаттығуларды қолдануды үйренеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мейірбике ісіндегі экономика және маркетинг

    Пән маркетинг пен экономиканың заманауи тұжырымдамалары, нарыққа маркетингтік әсер етудің формалары мен әдістері туралы негізгі түсініктер береді. Бұл курс болашақ менеджерлерге Денсаулық сақтау нарығындағы табысты маркетингтік қызметтің формалары мен әдістерінің барлық бай арсеналын барабар пайдалануға көмектеседі және нарықты басқару ғылымы туралы қажетті білім алуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әлеуметтік маңызы бар аурулар

    Анықтамасы және нормативтік-құқықтық құжаттар. Тәуекел факторлары және медициналық-әлеуметтік көмектің түрлері мен көлемін, жеңілдіктердің тізбелері мен түрлерін, оның ішінде еңбекке жарамсыздығы бар пациенттерді анықтау. Жүректің ишемиялық ауруының, ми инсультінің өткір түрлеріне шұғыл көмек көрсету алгоритмдері. Тиісті емдеу-диагностикалық іс-шараларды қаржылық қамтамасыз етуді ұйымдастыру. Пациенттердің құқықтары мен мүдделерін қорғау. Жеке және отбасылық, популяциялық деңгейлердегі профилактикалық іс-шаралар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Денсаулықты нығайту

    Денсаулықты нығайтудың және салауатты өмір салтын насихаттаудың теориялық негіздері: - денсаулықты нығайту жөніндегі профилактикалық бағдарламаларды ұйымдастыру қағидаттары - денсаулықты нығайту және аурулардың алдын алу тұжырымдамалары - салауатты өмір салтын ілгерілету мен денсаулықты нығайтуды басқару жөніндегі ұлттық және халықаралық стратегиялар, бағдарламалар мен ұсынымдар туралы түсінік беруге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мейірбике ісіндегі Диетология

    Студенттерге теңдестірілген тамақтану принциптерін, емдік диеталар (кестелер), емдік тамақтану стандарттарын үйрету. Медициналық ұйымдарда тамақ өнімдерін дайындау және тарату кезінде санитарлық-гигиеналық нормалардың сақталуын бақылау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Үйде мейірбикелік күтім

    Әртүрлі клиникалық жағдайларда (жараларды емдеуді қажет ететін пациенттер, мүгедек пациенттер, неврологиялық аурулары бар пациенттер, созылмалы жүрек жеткіліксіздігі) үйде мейірбикелік күтімді жүзеге асырудың көрсеткіштері, мүмкіндіктері, жоспарлауы және негізгі принциптері. Қызмет нәтижелерін бағалау және пациентті одан әрі басқару. Үйде мейірбикелік күтім дәрігермен, пәнаралық топпен, пациенттің отбасымен, әлеуметтік қызметкермен немесе қамқоршымен бірлесе отырып. Құжаттаманы дұрыс жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • ТЖ ошақтарындағы Гигиена және эпидемиология

    Пәнді зерделегеннен кейін түлек бағынысты ұжымның ТЖ-да медициналық көмек көрсету жөніндегі жұмысын ұйымдастыруға; зардап шеккендерге шұғыл медициналық көмек көрсетуге; қабылданған денсаулық сақтау саласындағы нормативтік-құқықтық және заңнамалық актілерді ескере отырып, төтенше жағдайлар кезінде халықтың денсаулығын қорғау жөніндегі негізделген стратегияларды әзірлеу үшін эпидемиологиялық тәуекелдерді анықтау және талдау дағдыларын қолдануға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Психикалық денсаулық және тәуелділік

    Психикалық денсаулық және жеке даму, критерийлер мен қауіп факторлары. Жүйке-психикалық бұзылулардың түрлері. Тәуелділік, тәуелділіктің биологиялық механизмдері, тәуелділік түрлері. Пайда болу факторлары (биологиялық, әлеуметтік және психологиялық). Психогигиена, психопрофилактика және психотерапия. Кеңес беру және мейірбике уход. Психоактивті заттарды қолданудан туындаған интоксикация, жедел және созылмалы психоздар кезіндегі дәрігерге дейінгі медициналық көмек. Наркологиялық бұзылулары бар пациенттерге күтім жасау кезіндегі мейірбике процесінің ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Күшті заттарды қолданатын адамдардың санаттарымен жұмыс

    Мұндай науқастарға медициналық-психологиялық көмек көрсету әдістерін зерттейді. Тәуелділіктің алдын алуды, оңалтуды, емдеу процесінде қолдауды, сондай-ақ зиянды азайтуға және олардың физикалық және психикалық денсаулығын қалпына келтіруге қолдау көрсетуді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Зерттеудің сандық және сапалық әдістері (статистика және биостатистика негіздері)

    Статистика, биологиялық статистика. Таралуы, түрлері және талдауы. Вариациялық қатарлар. Деректер түрлері (сандық, сапалық айнымалылар). Айнымалыларды өлшеу шкалалары. Зерттеу деректері мен нәтижелерінің графикалық көрінісі. Статистикалық жиынтықтар. Үлгінің өкілдігі. Қажетті үлгінің көлемін анықтау. Зерттеу қуаты. Қатынастарды талдау. Корреляция. Регрессия. Статистикалық шамалар: абсолютті және салыстырмалы. Сапалы зерттеу әдістері. Клиникалық зерттеулерде қолдануды талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мейірбике ісіндегі зерттеуді ұйымдастыру және әдістері

    Ғылыми зерттеу саласындағы халықаралық құқық және этикалық реттеу негіздері: Проблеманы қою, гипотезаны қалыптастыру. Мақсаттар мен міндеттерді анықтау, ғылыми жобаны құрастыру және талдау, қорытындылар мен ұсыныстарды тұжырымдау. Теориялық және эксперименттік зерттеулерді талдау, қорытындыларды тұжырымдау, баяндамалар дайындау, ғылыми материалдарды баспасөзде жариялауға дайындау. Ғылыми зерттеулердің нәтижелері бойынша презентациялар мен баяндамалар. Зерттеу нәтижелерін тәжірибелік мейірбике ісіне көшіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мамандандырылған мейірбикелік көмек

    Студенттер педиатрия, гериатрия, онкология, травматология, неврология, кардиология, жұқпалы аурулар және т.б. салалардағы мейірбикелік көмектің ерекшеліктерін зерттейді. Студенттер сонымен қатар әртүрлі медициналық мекемелерде, соның ішінде ауруханаларда, емханаларда, оңалту орталықтарында мейірбикелік көмекті ұйымдастыру мәселелерін зерттейді.олар медицина саласындағы басқа мамандармен өзара әрекеттесу ерекшеліктерімен танысады және күрделі медициналық жағдайларды талдауды үйренеді.Студенттер сонымен қатар әртүрлі медициналық мекемелерде, соның ішінде ауруханаларда, емханаларда, реабилитациялық орталықтарда және т.б. мейірбикелік күтімді ұйымдастыруды зерттейді. Олар медицина саласындағы басқа мамандармен өзара әрекеттесу ерекшеліктерімен танысады және күрделі медициналық жағдайларды талдауды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дәлелді мейірбике ісінің негіздері

    Дәлелді медицинаны дамытудың тарихы мен әлемдік тәжірибесі. ДК саласындағы ғылыми зерттеулердің дизайны туралы түсінік. Дәстүрлі дәлелдер иерархиясы. Дәлелдеу деңгейлері. Дәлелді мейірбикелік іс пен дәлелді мейірбикелік практикадағы этика мәселелері, алға жылжыту стратегиялары мен әдістері. Ғылыми зерттеулердегі пациенттердің рөлі мен құқықтары. Мейірбике ісіндегі клиникалық нұсқаулар және сапаны бағалау. Медициналық аудит. Ұйымдастырушылық өзгерістер модельдері және тәжірибеге енгізудегі кедергілерді жеңу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Алғашқы медициналық-санитарлық көмек көрсетудегі мейірбике ісі

    Денсаулық мүддесі үшін ДДҰ-ның жаһандық шеңберін пайдалана отырып, МСАК қызметтерін ұсыну моделі. Амбулаториялық-емханалық қызмет ұйымдарында пациенттерге диагностика, емдеу, мейіргерлік күтімді жоспарлау. Скринингтік зерттеулер, пациент үшін қауіпсіз орта құру талаптарын орындау, клиникалық шешім қабылдау дағдылары, МСАК жағдайында денсаулықты бағалау және мейірбикелік күтім. Халыққа медициналық көмекті оңтайландыру үшін ақпараттық-коммуникациялық технологиялар және электрондық деректер базасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аурухана гигиенасы және инфекциялық қауіпсіздік

    Медициналық мекемелердегі инфекциялардың алдын алу шараларын, санитарлық-гигиеналық тәртіп ережелерін және науқастар мен қызметкерлер үшін қауіпсіз жағдайларды зерттейді. Дезинфекцияға, зарарсыздандыруға, қалдықтарды басқаруға, ауруханаішілік инфекциялардың алдын алуға және гигиеналық стандарттарды сақтауға баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 9
  • Созылмалы инфекциялық емес ауруларды басқару бағдарламасы бойынша мейірбике ісі

    Созылмалы аурулары бар науқастардың алдын алуда, емдеуде және оңалтуда мейіргердің рөлі. Науқас жағдайын бақылау, салауатты өмір салтына үйрету, дәрігерлердің тағайындауларын орындау, өмір сапасын жақсарту және асқынулардың алдын алу үшін күтімі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 9
  • Денсаулық сақтаудың ақпараттық жүйелеріндегі мейірбике ісін басқару

    Сандық технологияларды пайдалана отырып, мейіргер ісін ұйымдастыру мен басқаруды зерттейді. Медициналық ақпараттық жүйелердегі жұмысқа басты назар аударылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 9
  • Паллиативті көмек

    Паллиативті көмек пен пациенттерге күтім жасаудың философиясы, мазмұны, мақсаты, мақсаттары мен міндеттері. Инкурабельді пациент анықтамасы және паллиативтік көмек. Жан - жақты паллиативтік көмек (медициналық, психоәлеуметтік және рухани). Қатерлі ісіктен емделген, бірақ химиотерапия, сәулелену, хирургиялық емдеудің салдары бар науқастарды басқару принциптері. Туыстары мен еріктілерін стационарда және үйде паллиативтік көмек көрсетуге үйрету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мейірбике ісіндегі процестік менеджмент

    Пән мейіргер мамандығының студенттерін мейіргер практикасы шеңберінде процестерді басқару әдістері мен әдістеріне оқытуға бағытталған.Студенттер мақсаттарды анықтау, жоспарлау, бақылау, ресурстарды басқару және үздіксіз жетілдіруді қоса алғанда, процесті басқарудың негізгі принциптерін үйренеді. Олар сондай-ақ мейірбикелік тәжірибеге қатысты процестердің нақты аспектілерін зерттейді, мысалы, пациенттерді емдеуді, күтімді және оңалтуды ұйымдастыру, медициналық препараттар мен материалдарды басқару және мейірбикелік тәжірибенің сапасы мен қауіпсіздігін бақылау. Пәнді оқу барысында студенттер мейірбикелік практикадағы негізгі процестерді анықтауға, осы процестердің тиімділігін бағалауға, қиындықтарды анықтауға және оларды жақсарту шараларын әзірлеуге үйренеді. Олар сондай-ақ процестерді басқару үшін деректерді жинау және талдау әдістерін, сондай-ақ процестерді бақылау және бақылау әдістерін үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Геронтологиядағы мейірбике ісі

    Геронтологияның ғылым ретінде даму тарихы, түсінігі. Жас классификациясы. Қартаю теориялары. Қартайған ағзаның анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері. Негізгі заңнамалық-құқықтық құжаттар, мейірбике қызметінің ұйымдағы рөлі мен міндеттері, жалпы жай-күйін бағалау, егде жастағы топтардағы адамдарға медициналық-әлеуметтік көмек көрсетудің барлық кезеңдерін қамтамасыз ету және сақтау. Дәлелді қарттарға күтім жасау жөніндегі Нұсқаулық. Белсенді ұзақ өмір сүру тұжырымдамасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дәлелді мейірбикелік практика бойынша тереңдетілген курс

    Пәнді оқу барысында студенттер деректерді жинауға және талдауға байланысты неғұрлым күрделі әдістер мен әдістерді үйренеді, соның негізінде мейірбикелік практикада өлшенген шешімдер қабылдауға болады. Олар емдеу мен күтімнің тиімділігі мен қауіпсіздігін растау үшін әртүрлі ақпарат көздерін пайдалануды үйренеді. Студенттер сонымен қатар этикалық принциптер мен ойлар негізінде мейірбикелік тәжірибеде шешім қабылдау әдістерін үйренеді. Олар әртүрлі емдеу және күтім әдістерін қолданудың тәуекелдері мен артықшылықтарын анықтауға және осы әдістердің құнын есептеуге үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мейірбике ісіндегі көшбасшылық

    Көшбасшы, көшбасшылықұғымдары. Көшбасшылық стильдерінің негізгі факторлары, түсінігі және типологиясы. Көшбасшылардың түрлері. Табысты көшбасшы тұжырымдамасы. Көшбасшылықтың негізгі теориялары. Билік, билік түрлері мен формалары, билік көздері мен құралдары. Әсер, сендіру. Ұжымдағы әлеуметтік-психологиялық ахуал. Басқару қызметіндегі шығармашылық. Ұйымдастырушылық мәдениеттегі менеджердің рөлі. Корпоративтік мәдениет. Мейірбике ісіндегі Мотивация. Мотивацияның негізгі теориялары. Командада жұмыс істеу. Табысты команданың атрибуттары

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мейірбике ісіндегі менеджмент және сапа

    Негізгі ұғымдар: менеджмент, менеджер, әкімші. Денсаулық сақтаудағы менеджменттің анықтамасы мен мақсаты. Басқару құралдары. Менеджменттің заңдары мен принциптері. Денсаулық сақтаудағы басқару объектісі ретіндегі ұйым ұғымы. Басқару, жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру, бақылау функциялары. Стратегиялық басқару. Сапа тиімділігі. Басқарушылық міндеттер, оларды медицинада және жалпы денсаулық сақтауда шешудің стратегиялары мен тактикасы. Медициналық ұйымдардың жанжал жағдайындағы басшылардың мінез-құлық стратегиялары. Епу-дағы басқару мәселелерін шешу әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мейірбике ісіндегі ақпараттық технологиялар

    Пән мейіргер мамандығының студенттерін мейіргер практикасы шеңберінде ақпараттық технологияларды қолдануға үйретуге бағытталған.Студенттер мейірбикелік тәжірибеде қолданылатын негізгі ақпараттық технологияларды, соның ішінде электрондық медициналық құжаттама жүйелерін, пациенттерге күтім көрсетуді жоспарлау және басқару бағдарламаларын, телемедицина және пациенттердің денсаулығын бақылау жүйелерін, сондай-ақ ресурстарды басқару және денсаулық сақтау мекемелерінің жұмысын ұйымдастыру үшін ақпараттық жүйелерді зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мейірбике ісіндегі инфекциялық тәуекелді басқару

    Аталған пән студенттерді мейіргерлік істегі жұқпалы аурулар қатерін басқару негіздерімен таныстырады. Курс аясында студенттер медициналық мекемелерде инфекциялардың алдын алу және бақылау әдістерін үйренеді. Инфекциялық қауіпсіздік шараларына және гигиенаның қазіргі заманғы стандарттарын қолдануға ерекше назар аударылады. Студенттер сондай-ақ инфекциялық асқынуларды анықтау және болдырмау кезіндегі іс-қимыл алгоритмдерін зерделейді. Курс дезинфекциялық және стерилизациялық құралдармен жұмыс істеу дағдыларын практикалық игеруді қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Халықтың денсаулығын қорғауды қамтамасыз ету үшін тиісті кәсіптік салада қолданбалы білімді қолдану
  • Операциялық рәсімдер стандарттарын, денсаулық сақтаудағы нормативтік құқықтық актілерді, медициналық қызметті сапалы орындау алгоритмдерін қолдану.
  • Науқастарға күтім көрсетуді диагностикалауды, жоспарлауды және жүзеге асыруды, денсаулық сақтауды ұйымдастыру принциптерін қоса алғанда, мейіргер процесінде жан-жақты білімге ие болу.
  • АМСК деңгейінде мейірбике ісінің негізгі принциптерін қолдану; медициналық ақпараттық жүйелерді белсенді пайдалану; рационалды тамақтанудың негізгі принциптерін қолдану; халық денсаулығының көрсеткіштерін түсіну.
  • Медициналық мекемелерде инфекциялық бақылауды ұйымдастыру принциптерін, оның ішінде инфекцияның алдын алу және бақылау жүйелерін қолдану; пациенттер мен медицина қызметкерлерінің қауіпсіздігін қамтамасыз етуге бағытталған санитарлық-эпидемиологиялық талаптарды, ережелер мен ұсыныстарды білуі керек.
  • Медициналық ұйымдарда менеджмент және стратегиялық менеджмент негіздерін, сондай-ақ денсаулық сақтауда экономика мен менеджмент негіздерін пайдалану; басқару шешімдерін қабылдау принциптері мен әдістерін меңгеру; менеджмент, басқару және көшбасшылық теорияларын мейірбике ісіне қолдану.
  • Дәлелді мейірбикелік зерттеулердің түрлері, клиникалық нұсқаулар мен стандарттар туралы жалпы білімі болуы; сапалық және сандық зерттеулерді ажырату, сондай-ақ электрондық деректер қорынан ғылыми әдебиеттерді іздеу әдістерін меңгеру.
Top