7M04171 Іскерлік әкімшілендіру в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақстанда да, шетелде де сұранысқа ие, әлеуметтік-экономикалық және басқару проблемаларының стандартты емес, тиімді шешімдерін таба алатын, креативті ойлайтын, бастамашылық көрсете алатын, пікірлестер командасын құра алатын және алға қойған мақсаттарға қол жеткізе алатын іскерлік әкімшілендіру саласындағы жоғары білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Бизнес психологиясы: теория және практика
Мақсаты: бизнестегі адам мінез-құлқының психологиялық ерекшеліктерін және бизнесті басқару саласындағы көшбасшы қызметінің психологиялық аспектілерін зерттеу Мазмұны: Бизнесті талдаудың негізгі теориялық тәсілдерін және бизнесменнің жеке басы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін сипаттау. Қиындықтарды жеңу кезінде басшылар мен персоналдың психологиясын түсіну, бәсекеге қабілеттілікті арттыру және кадр саясатын қалыптастыру. бизнестің көп жоспарлылығын, күрделілігі мен қарама-қайшылығын көру, бизнес-ұйымдар мен олардың меншік иелерінің жұмысын креативті сүйемелдеуді білікті жүзеге асыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бренд менеджмент
Мақсаты: Заманауи басқару құралдарын қолдана отырып, бренд қалыптастыру принциптері мен технологияларын игеріңіз. Мазмұны: Заманауи басқару құралдарын меңгеру шеберлігін көрсету. Брендтер портфелін басқару, бюджетті жоспарлау және нәтижелерді бағалау. Нарыққа талдау жүргізу, өсу көздерін анықтау, бренд-стратегиясын құру. Бизнес-стратегияның алгоритмін қалыптастыру және оны іске асыру жоспарын әзірлеу. Практикалық дағдыларды түрлендіру, стратегиялық басқарудың заманауи әдістерін пайдалана отырып, жобаларды басқару.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кайдзен-бизнес философиясы
Мақсаты: Философияның Кайдзен принциптері негізінде барлық тіршілік процестерін жақсарту әдістері мен құралдарын игеру Мазмұны: Кайдзен философиясының негіздерін, бизнес-процестерді жақсарту түрлері мен құралдарын зерделеу, Фирмаішілік деңгейде үнемді өндіріс технологияларын әзірлеу дағдыларын игеру және дамыту, бизнесті басқарудың негізгі және қосалқы процестерінің тиімділігін арттыру идеяларын қалыптастыру, операциялық басқару мәселелерін талдау және оларды шешу жолдарын табу, компанияның операциялық қызметінде тиімділікті арттыру және шығындарды азайту әдістері мен тетіктерін әзірлеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық менеджмент
Мақсаты: әлемдік нарықтарда бизнес жүргізу мүмкіндіктері есебінен фирманың бәсекелестік артықшылықтарын қалыптастыру, дамыту және пайдалану Мазмұны: Сыртқы нарықта жұмыс істейтін кәсіпорын қызметінің ерекшеліктері, сыртқы экономикалық, сыртқы сауда мәмілелерін дайындау, жасасу және орындау рәсімдері, халықаралық деңгейде іскерлік қарым-қатынас ерекшеліктері қарастырылады. Халықаралық нарықта жұмыс iстейтiн кәсiпорынның жағдайын жан-жақты талдау. Кәсіпорынның сыртқы нарыққа шығу перспективаларына талдау жүргізу. Шетелдік әріптестермен келіссөздер жүргізу,сыртқы сауда келісімшарттарын жасау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ұйымдастыру мәдениеті және көшбасшылық, бизнестің құқықтық аспектілері
Мақсаты: ұйымдық мәдениетті басқарудағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру және кәсіпкерлік құқық саласындағы сауаттылықты арттыру. Мазмұны: Көшбасшылық қасиеттерді қалыптастырудың негізгі әдістерін кәсіби меңгеру, имиджді жақсартудың креативті технологияларын қолдану, бизнес ортада толыққанды коммуникация жасау үшін топтық жұмысты тиімді ұйымдастыру дағдыларын пайдалану, бизнес-коммуникациялардың ұйымдастырушылық мәдениетінің аспектілерін практикада пайдалану. Кәсіпкерлік қызметті жүргізудің құқықтық аспектілерін меңгеру дағдылары дамуда.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Операциондық менеджмент
Мақсаты: Бизнестің экономикалық және әлеуметтік жағдайларын бағалау үшін операциялық стратегияны әзірлеу әдістерін меңгеру. Мазмұны: Өндірістік жүйелерді құру, қолдану және жетілдіру кезеңдері мен әдістерін анықтау. Операциялық стратегияны құра білу және жедел басқарудың бәсекеге қабілеттілігін арттыру; процестің стратегияларын болжау; өндірісті орналастырудың стратегияларын қалыптастыру; жеткізілім тізбегін басқару; өндірісті және адам ресурстарын жиынтық (жиынтық) жоспарлау әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ұйымдастырушылық мінез-құлық және кәсіпкерлік ойлау
Мақсаты: ұйымдастырушылық мінез-құлықты басқарудың заманауи тәсілдерін зерттеу, ұйымның ішкі және сыртқы ортасының динамикалық өзгеруі жағдайында ұйымдастырушылық мінез-құлықты, ұйым мәдениетін анықтау дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: Кәсіптік ойлаудың негізгі ұғымдары мен персоналдың мінез-құлқын басқарудың заманауи технологияларын иелену, кәсіпкердің мотивациялық қатынастарын, олардың бизнес жүргізудегі көріну ерекшеліктерін ашып көрсету, ұйымдағы жанжалдарды диагностикалау, қазіргі заманғы құралдарды қолдану арқылы оларды шешу және алдын-алу бойынша шараларды әзірлеу байланыс, персоналды басқару әдістерін жетілдіру және олардың тиімділігін бағалау бағдарламаларын әзірлеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнестегі ұқыпты өндіріс технологиясы
Мақсаты: Бизнесті басқару процестерінің тиімділігін арттыру мақсатында ресурстарды ұтымды тұтынудың әдістері мен принциптерін зерттеу. Мазмұны: Үнемді өндірістің қажеттілігі мен тәсілдерін зерделеу, ресурстарды ұтымды тұтыну жүйесін қалыптастырудағы көшбасшының шешуші рөлін түсіну, ресурстарды пайдалану тиімділігін арттыру принциптері мен құралдарын игеру, жаһандық бәсекелестік жағдайында үнемді өндіріс процестерін үздіксіз жақсарту, корпоративтік этиканы қалыптастыру, бизнестегі шығындарды азайту бойынша технологияларды жетілдіру және енгізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Имиджеология: корпоративтік имиджді құру
Цель: Магистранттарды PR қызметінің теориялық негіздерін меңгеру, қоғаммен байланыс жарнамасы. Содержание: Изучать основы корпоративного делового имиджа. Магистранты способны формировать деловой имидж организации, использовать методы и инструменты сохранения и улучшения делового имиджа компании и корпоративной репутации, разрабатывать бизнес-модели и решать комплекс задач в имиджеологии.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Еңбек ресурстарын басқару
Мақсаты: магистранттардың фирманың мақсаттарына тиімді қол жеткізуге бағытталған Персоналды басқару жүйесін құруға мүмкіндік беретін білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастыру. Мазмұны: Еңбек қатынастарының мәнін және олардың қазіргі экономикадағы даму үрдістерін анықтау. Мемлекеттік және фирмаішілік деңгейлерде еңбек ресурстарын басқарудың қазіргі заманғы технологиялары мен құралдарын қорытындылау. Еңбекті ұйымдастыруды жетілдіру, қызметкерлердің интеллектуалды әлеуетін дамыту және еңбек мотивациясын жақсарту негізінде кадр саясатының тиімділігін арттыру тетіктерін әзірлеу және енгізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Бизнестегі маркетингтік стратегиялар
Мақсаты: Ұзақ мерзімді перспективада оның тұрақты дамыуы мақсатында бизнесте маркетингтік стратегияларды әзірлеу және іске асыру бойынша дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Бизнестің маркетингтік стратегияларын, маркетингтің функциялары мен құралдарын, стратегиялық маркетингтің процесі мен негізгі кезеңдерін меңгеру, сондай-ақ озық маркетингтік технологияларды үйрену. Маркетингтік компоненттерге кешенді талдау жасай білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жабдықтау тізбегін басқару және логистика
Мақсаты: логистикалық жүйелердегі материалдық және ақпараттық ағындарды ұйымдастырудың негізгі принциптерін зерттеу Мазмұны: Жеткізу тізбектеріндегі логистикалық бизнес-процестерді басқарудың заманауи технологияларына ие болу, логистикалық үйлестіру мен компанияның функционалдық бөлімдері арасындағы қақтығыстарды басқарудың практикалық құралдарын меңгеру, жабдықтау тізбектеріндегі қорларды жоспарлау мен басқарудың заманауи технологияларымен және бағдарламалық құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын игеру, әдістемелік жетілдіру логистикадағы шешім қабылдау құралдары және инвестициялық логистикалық жобаларды бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бизнестегі заманауи маркетингтік технологиялар
Мақсаты: Сатуды ұлғайту мақсатында тауарлар мен қызметтерді нарыққа жылжытудың маркетингтік технологияларын зерттеу Мазмұны: Маркетингтік технологиялар мен оларды іс жүзінде жүзеге асыру әдістерін зерттеу. Маркетингтің негізгі құралдары мен түрлерін меңгеру: желілік маркетинг, сауда, вирустық маркетинг, Партизандық маркетинг, SMM-маркетинг және басқалар. Әлеуметтік-маркетингтік технологияларды енгізуді және жасанды интеллект жүйесін қолдануды үйрену.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
HR менеджменттің негізгі технологиялары
Мақсаты: магистранттар арасында басқарушылық ойлауды қалыптастыру және кадрларды басқарудың озық технологияларын меңгеру. Мазмұны: Кадрлық саясатты қалыптастыруды, кадрларға қажеттілікті және еңбек нарығындағы жағдайды болжауды зерделеу. HR менеджменттің интерактивті технологияларын қолдана білу, оқытуды және біліктілікті арттыруды ұйымдастыру; кадр резервін ынталандыру және ілгерілету тұжырымдамаларын, жаңа қызметкерлерді жалдау технологиясын әзірлеу, ұйымдастыру мен еңбекақы төлеудің тиімді жүйелерін ұсыну және негіздеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Бизнес зерттеу
Мақсаты: ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу және талдау, бизнес-процестерге ғылыми зерттеулер жүргізу және олардың нәтижелерін рәсімдеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: бизнес-зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу негіздерін үйрену. Ұйымның ішкі және сыртқы ортасын ғылыми зерттеу және әлеуметтік-экономикалық дамыту дағдыларын игеру және дамыту; компания қызметін талдаудың алдыңғы қатарлы әдістерін жалпылау және ұтымды шешімдер қабылдау; бизнес-процестерді модельдеу және бизнес-процестерді қайта құру әдістерін қолдану; компанияның бәсекеге қабілеттілігін арттыру бойынша ұсыныстарды бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экономиканың негізгі салаларындағы логистика
Мақсаты: Өндіріспен және сатып алуды бөлудің жүйелі өзара байланысын қамтамасыз ету мақсатында нарықтық сұранысқа сәйкес логистика саласында білім мен кәсіби дағдыларды қалыптастыру Мазмұны: Кәсіпкерлік қызметте коммерциялық логистика әдістерінің экономикалық тиімділігін қарастыру; логистикалық жүйелерді модельдеу дағдыларын игеру және дамыту; логистикалық тәсілді ескере отырып, басқару қызметін жетілдірудің қазіргі заманғы әдістерін игеру; өндірістің салалары мен салалары бойынша логистикалық схемаларды жақсартудың ұсынымдарды әзірлеу, адамдар мен жүктерді тасымалдаудың инновациялық технологияларын енгізу бойынша ұсыныстар әзірлеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Стратегиялық менеджмент
Мақсаты: бизнес-процестерді және компанияның инновациялық дамуын стратегиялық басқару технологияларын меңгеру Мазмұны: мемлекеттік, фирмаішкілік деңгейдегі инновациялық даму мен бизнес-процестерді стратегиялық басқарудың теориясы мен методологиясының негіздерін қарастыру. Магистрант компанияның миссиясын анықтап, оның стратегиялық мақсаттарына жетеді; бизнестің ішкі және сыртқы ортасын бағалау; бизнесті ұзақ мерзімді дамытудың перспективалы моделін анықтау; фирманың бюджеттік басқару тиімділігін арттыру әдістерін қолдану;
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Инновациялық жобаларды басқару
Мақсаты: инновациялық идеяны іске асыруға бағытталған мақсаттарды, ұйымдастырушылық құрылымды айқындауға, іс-шараларды жоспарлауға және олардың орындалу барысын бақылауға байланысты басқарушылық шешімдер қабылдауға құқылы. Мазмұны: Жобаларды басқару саласындағы кәсіби стандарттарды анықтау, жобалық талдаудың қаржылық-бағалау аспектісі негізінде жобаның бизнес-жоспарын әзірлеу. Жұмысты жоспарлауға, ұйымдастыруға, орындалуын бақылауға байланысты мәселелерді талдау. Тәуекелдерді беру және болдырмау әдістерін талдау. Жобаларды іске асыруды қаржылық қамтамасыз ету тәсілдерін анықтау, банк кредиттерін, үлестік, венчурлық және лизингтік қаржыландыру, арнайы қорларды қолдау схемаларын тарта білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазіргі бизнес коммуникациялар
Мақсаты: Қазіргі заманғы нарық жағдайында және бәсекелестік ортада іскерлік коммуникацияларды игеру Мазмұны: Іскерлік ортада қарым-қатынас жасау үшін инфографика және ақпараттық технологиялар көмегімен идеяларды елестету, жазбаша және ауызша байланыс стратегияларын қалыптастыру. Келіссөздер жүргізу техникасын, ішкі және фирмааралық іскерлік қатынастарды дамытуды, іскерлік коммуникациядағы пассивтілікті, агрессивтілікті және манипуляцияны жеңу үшін сенімді өзара әрекеттесу дағдыларын меңгеру. Бизнес-коммуникация дағдыларын дамыту, жанжалдарды шешу және бизнес-этикетті сақтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару экономикасы, бизнес сараптау және болжау
Мақсаты: фирмаларды, ұйымдарды, бөлімдерді, қызметкерлердің топтарын (командаларын), жобалар мен желілерді басқаруды үйрету Мазмұны: Жаһандық ортадағы экономикалық агенттер мен нарықтардың мінез-құлқын экономикалық және стратегиялық талдау әдістерін меңгеру. Стратегиялық міндеттерді шешу үшін Корпоративтік қаржыны басқарудың заманауи әдістерін қолдану. Ұйымдарды, бөлімшелерді, қызметкерлер топтарын (командаларын), жобаларды және желілерді басқару. Қолданбалы зерттеулер жүргізу және бизнес-процестерді басқару үшін сандық және сапалық әдістерді, оларды қолдану бойынша талдамалық материалдарды пайдалану
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қызметтегі іскери байланыс
Мақсаты: Ұйымның қандай да бір мүдделеріне, оның негізгі мақсаттарына қол жеткізу үшін коммуникация субъектілерінің өзара іс-қимылын ұйымдастыруды үйрету Мазмұны: Іскерлік коммуникациялардың әлеуметтік-психологиялық негізі туралы, сондай-ақ олардың нормалары мен қағидаттары туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Іскерлік жағдайларда бағдарлау қабілетін дамыту. Адамгершілік қатынастар, іскерлік этикет, дұрыс қарым-қатынас және іскерлік қатынастардың барлық қатысушылары арасындағы өзара іс-қимыл нормаларын меңгеру. Құжат айналымын ұйымдастыру, жүргізу және бизнес-ортада коммуникациялаудың ақпараттық технологияларын меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инновациялық кәсіпкерлік және технологиялар трансферті
Мақсаты: Инновациялық бизнестің өзіндік моделін құру мақсатында инновациялық кәсіпкерліктің және технологиялар трансферінің мәнін зерттеу. Мазмұны: Тиімді инновациялық қызметті ұйымдастыру проблемаларын, инновациялық бизнес-идеяларды қалыптастыру және іске асыру процестерін қарастыру. Магистранттар инновацияларды құру әдістемесі мен технологиясын, бизнестегі технологиялар трансфертін жүйелік талдауды білетін болады; шетелдік озық технологияларды Қазақстанға беру модельдері мен тетіктерін әзірлеу дағдыларын дамыту, инновациялық бизнестің өзіндік моделін құру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экономикадағы бюджеттік басқару
Мақсаты: экономикадағы басқару және бюджеттік жоспарлау жүйесін оқып үйрену, бюджеттік процесті құру дағдыларын алу Мазмұны: Қаржы ресурстары қозғалысының ережелері мен рәсімдерін меңгеру. Фирманы бюджеттік басқару дағдыларын игеру, бюджетаралық қатынастарды, бюджеттік шығыстар мен әлеуметтік қызметтерге жұмсалатын шығындардың көлемі мен құрылымын жоспарлау, бюджет тапшылығын азайту тәсілдерін меңгеру, субсидияларды жоспарлау, салық салу және салықтық реттеу жүйесін қолдану, салық жүктемесінің мөлшерін айқындау, бюджеттік сатып алуды басқару.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнестегі сандық трансформация
Мақсаты: отандық және шетелдік ақпарат көздерін пайдалана отырып, қажетті деректерді жинау және оларды талдау және ақпараттық шолу және/немесе талдамалық есеп дайындау. Мазмұны: Цифрлық бизнес-платформаларды құру үшін оңтайлы ақпараттық технологияларды іздеуді жүзеге асыру; бизнесті цифрландырудың тиімді стратегиясын таңдау; компаниядағы цифрлық түрлендірулердің тиімділігін бағалау; заманауи ақпараттық технологияларды меңгеру дағдыларын көрсету; блокчейн технологиясы негізінде жеткізу тізбегін басқаруды қарау; бизнес-коммуникацияларды құрудың тиімді стратегияларын құру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Цифрлық экономиканы дамытудың заманауи үрдістері
Мақсаты: экономикалық және басқарушылық қызметте цифрлық технологияларды қолдануды игеру. Мазмұны: Экономикадағы ақпараттық технологиялар мен жүйелердің негізгі факторлары қарастырылады. Басқарушылық шешім циклінің әртүрлі фазаларында ұйымдарда басқарудың әртүрлі деңгейлерінде цифрлық технологияларды қолдану; ақпараттық технологиялардың көмегімен экономикалық және басқару қызметін ұйымдастыру. Автоматтандырудың заманауи құралдарымен экономикалық міндеттерді шешу әдістерін, экономикалық ақпараттарды өңдеуді меңгеру
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Логистикалық жүйелерді модельдеу дағдыларын дамыта отырып, стратегиялық басқарудың қазіргі заманғы әдіснамаларын қолдануға, салалық ерекшеліктерді ескере отырып, логистикалық схемаларды әзірлеуге және жетілдіруге, қабілетті.
- Сандық технологияларды қолдана отырып әр түрлі ақпарат көздерін зерттеу, кәсіби мазмұндағы ақпараттарды алу және алмасу мақсатында бизнес-ортада еркін коммуникация жасау.
- Фирманың стратегиялық міндеттерін шешу, мемлекеттік және фирмаішілік деңгейлерде Кайдзен бизнес үдерістердің, маркетингтік технологиялардың, HR менеджменттің және инновациялық кәсіпкерліктің заманауи құралдары мен әдіснамасын меңгергендігін көрсету.
- Жобаларды басқару, басқарудың озық технологияларын меңгеру, кәсіби міндеттерді шешу дағдыларын дамыту және көшбасшылық қасиеттерді іске асыру негізінде олардың тиімділігін бағалаудың және кадр саясатын қалыптастырудың инновациялық әдістемелерін қолдану.
- Салық салу жүйесін, мемлекеттің қаржысын, бюджетаралық қатынастарды оңтайландыру тәсілдерін түсіну, жобалар мен бастамалардың тиімділігін бағалай білу, мультипликативтік және синергиялық әсерлерді есептеу, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың экономикалық тетігін меңгеру.
- Бәсекелестік ұстанымдарды нығайту және басқару қызметін жетілдіру мақсатында ішкі және фирмааралық іскерлік қатынастарды дамыту, бизнес-ұйымдардың қызметін креативті сүйемелдеуді жүзеге асыру, практикада ұйымдастыру мәдениеті мен бизнес-коммуникациялардың, стандартты емес бизнес-ойлау психологиясының әртүрлі аспектілерін қолдану.
- Кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың құқықтық аспектілерін қолдану, іскерлік этиканы сақтау.
- Корпоративтік іскерлік имиджді кәсіби тұрғыдан қалыптастыру, ұйымдастыру мәдениеті мен көшбасшылық қасиеттерін дамыту, кәсіпкерлік қызметке басшылықты білікті жүзеге асыру, мүдделер қақтығысын сипаттау, тәуекелдерді есептеу және болжау, оларды төмендету тәсілдерін табу, қарама-қайшы жағдайларды түзете білу.
- Ұйымның бәсекеге қабілеттілігін, персонал құзыреттілігінің кәсіби деңгейін арттыру және цифрлық технологиялар негізінде инновациялық бизнес моделін құру бойынша креативті бизнес-идеяларды жинақтау.
- Белгісіздіктің өсуі жағдайында түрлі салаларда ғылыми зерттеу негізінде тиімді бизнес-модельдерді, өндірісті орналастыру стратегияларын әзірлеу, бизнес дамуының оптимистік және пессимистік болжамдарын жасау.