6B01561 География-Тарих в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында пәнаралық мәселелерді, зерттеу және практикалық міндеттерді шығармашылық және кәсіби түрде шеше алатын, көшбасшылық дағдыларды меңгерген, кешенді білім негізінде қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық, сандық технологияларды игерген география және тарих мұғалімдерінің дайындығы
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B014 География мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері
Мақсаты: адам психикасының жас ерекшеліктерін ескере отырып, әртүрлі психикалық құбылыстар туралы білімді зерттеу және игеру негізінде студенттердің психологиялық ойлауын дамыту. Мазмұны: психологияға кіріспе. Сана. Тұлға. Қызметі. Танымдық процестер. Ерік, эмоция, сезім психологиясы. Темперамент. Мінез. Қабілеттер. Психиканың құрылымы, функциялары, заңдылықтары, танымдық процестері, жағдайлары, факторлары, онтогенездегі психиканың даму механизмдері. Жас психологиясының әдіснамалық негіздері, түсініктері, категориялары, механизмдері, жас өзгерістерінің табиғаты. Адам психикасының дамуының әртүрлі жас кезеңдеріндегі тұлғаның оң дамуының ерекшеліктері, себептері мен факторлары, шарттары мен перспективалары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық жазу негіздері
Мақсаты:Академиялық жазудың негіздерін, жалпы принциптері мен құрылымын білу. Мазмұны: академиялық сауаттылық, оның түрлері, типтері, академиялық мәтіндері туралы түсінікке ие болу. Күрделі ғылыми мәтіндерді оқи, түсіне және жаза білу, академиялық мәтіндер құрылымының ерекшеліктерін меңгеру және осы білімді өзінің зерттеу тақырыптарын әзірлеуге қолдана білу. Академиялық хатты рәсімдеудің базалық дағдыларын меңгеру және ғылыми мәтін этикасының ережелерін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мұхтартану
Мақсаты: М.Әуезовтің әдеби-тарихи шығармашылығы туралы әдебиет тарихымен патриоттық және мәдени-рухани ұстаным негізінде түсінік қалыптастыру. Шығармашылық ойлауын, өзіндік зерттеу дағдысын дамыту. мазмұны: М.Әуезовтің Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңіндегі өмірі мен шығармашылық жолын қарастыру. «Шолпан», «Абай» журналдарындағы М.Әуезовтің қызметін сипаттау. М. Әуезовтің публицистикасы,. «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасына, «Қилы заман», «Қараш-Қараш» оқиғасы» повестеріне, «Абай Құнанбаев» монографиясына, «Абай жолы» роман-эпопеясына шолу жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты-қаржылық әл-ауқатқа жету үшін маңызды жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды зерттеу. Пәннің мазмұны. Қаржылық жоспарлау және тұтынушының қауіпсіздігі. Қаржыны тиімді жұмсау мен үнемдеудің негізгі әдістері мен әдістері. Жеке қаржы ресурстарын қорғау және инвестициялау. Жеке қаржының рөлі мен маңызы, олардың қаржылық тұрақтылыққа жету мүмкіндіктері. Көптеген күмәнді қаржылық ақпаратты Тұтынушының міндеттері мен оңтайлы қаржылық мүмкіндіктерін өз бетінше басқаруға ынталандыру. Кәсіби мансап құру кезінде сауатты қаржылық шешімдер қабылдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Абайтану
Мақсаты: А.Құнанбайұлы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлтық кодты» сақтау мен дәріптеу Мазмұны: ХІХ-ХХғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи сипаттама жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектерін саралау. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай - ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ.Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» баяндамасының маңыздылығын талдау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оқушылардың даму физиологиясы
Мақсаты: балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары қалыптасады. Мазмұны: жүйке жүйесінің физиологиясы, тірек-қимыл аппаратының жас ерекшеліктері, оқу және тәрбие жағдайларының оқушылардың денсаулық жағдайына әсерін сипаттау. Интеллектуалды дамудың таным, оқыту және өзін-өзі бақылау әдістері мен құралдарын игеруге, әртүрлі жас кезеңдеріндегі организмнің физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, балалармен оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру.Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату.Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын дәлелді қорғай білуге, сыбайлас жемқорлықтың көріністерін еңсеру жолдарын іздеуге бағытталған қызмет.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қоғамға қызмет ету
Мақсаты: университетте оқытылатын пәндермен байланысты қоғамдық пайдалы іс-әрекеттерді жүзеге асыру, академиялық бағдарламаларды игеру негізінде студенттерде әлеуметтік маңызды дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру. Мазмұны: Service Learning ұғымының мәні мен мазмұны, Service Learning тұжырымдамасының қалыптасу және даму тарихын талдау. Service Learning-тің негізгі құрамдас бөліктері, балалар мен жасөспірімдер ортасындағы қоғамдық пайдалы іс-әрекеттерді саралау, Әлемдік және қазақстандық тәжірибеде волонтерлік қозғалысты ұйымдастыру. Service Learning тің профильдік бағыты. Қоғамдық пайдалы іс-әрекеттер арқылы оқытудың халықаралық тәжірибесін, . Әлеуметтік жобаларды әзірлеудің жалпы принциптері мен әдістемесі,. Іске асырылған әлеуметтік жобаларды талдау әдістерін бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мамандыққа кіріспе
Мақсаты: болашақ мұғалімдерді қазіргі педагогика ғылымының теориялық және әдістемелік негіздерімен, педагогикалық процесті ұйымдастыру технологиясы бойынша кәсіби құзіреттіліктермен қаруландыру.. Мазмұны: Педагогика ғылымының генезисі, біртұтас педагогикалық процестің заңдылықтары мен принциптері. Тәрбие және дидактика теориясының негіздері, қазіргі мектепті басқару мәселелері, киберпедагогиканың ғылыми принциптері мен заңдылықтары, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негізінде оқу үдерісін басқарудың әдіснамасы мен технологиясы, қашықтықтан оқыту және аралас оқыту әдістемесі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ежелгі шығыс тарихы
Мақсаты: ежелгі әлемнің әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуының негізгі кезеңдерін, ежелгі өркениеттердің мәдениет пен дін саласындағы негізгі жетістіктерін, ежелгі әлемнің тарихи және мәдени мұрасының әлемдік тарих пен мәдениет үшін маңыздылығын зерттеу мазмұны. Ежелгі шығыс тарихына кіріспе. Ежелгі Месопотамия. Ежелгі Египет. Ежелгі дәуірдегі Кіші Азия. Ежелгі Иран. Ежелгі Үндістан. Ежелгі Қытай
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жалпы жертану
Мақсаты: жер компоненттерінің өзара байланысын зерттеу, теориялық тұжырымдар, физикалық география заңдылықтары, жердің географиялық қабығын дамыту. Пәннің мазмұны: геосфераның құрамдас бөліктері, құрылымы, даму заңдылықтары, динамикалық ерекшеліктері біртұтас жаһандық табиғи кешен ретінде қарастырылады. Жер компоненттерінің өзара байланысын , теориялық тұжырымдамаларды, физикалық география заңдылықтарын, жердің географиялық қабығының дамуын , жерді ұтымды пайдалану мәселелерін талдайды,
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақстанның жаңа заман тарихы
Мақсаты: отандық тарихтың жалпы курсында Қазақстанның жаңа тарихының рөлі мен орны туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Қазақстан аумағында жаңа уақыт кезеңінде болған тарихи оқиғалар, құбылыстар мен фактілер. Мазмұны: Ресейдің Қазақстанға деген агрессивті ұмтылыстарының басталуы. Абылай тұсында Қазақ хандығының көтерілуі. Батыс Қазақстандағы Ресейдің позициясын нығайту. 1837-1847 жылдардағы халық соғысы. Патшалық Ресейдің Қазақстанның оңтүстік аймақтарын жаулап алуы. Қазақстанда "уақытша ережелер" негізінде отарлық басқарудың бірыңғай жүйесін енгізу 19 ғасырдағы 60-70 жылдардағы қазақтардың 1867-1868 жылдардағы "уақытша ережелерді"енгізуге қарсы көтерілісі Қазақстанда өнеркәсіптің пайда болуы 18-19 ғасырлардағы Қазақстан мәдениеті.. Қазақстан Ресейдегі реакция және жаңа революциялық өрлеу кезеңінде. 1916 жылғы халық көтерілісі Қазақстан Ресейдегі Ақпан төңкерісінің жеңісінен кейін (1917 ж.) ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан мәдениеті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ежелгі дүние тарихы
Мақсаты: Ежелгі дүние тарихының маөсат, міндеттері мен орнын қара тыру. Мазмұны: Ежелгі дүние тарихының мақсат, міндеттерің түсіну, тарихи кезеңі мен хронологиялық мерзімін білу, тарихи үрдісте ежелгі дүние тарихының орны мен ерекшілігін айқындау: мемлекеттердің (Мысыр, Қытай, Иран, Вавилон, Үндістан т.б.) пайда болу себептерін білу. Қоғамның эволюциясын дүниежүзілік тарихи процеспен байланастыру. Құл иелену кезеңдегі мемлекеттердің құрылуы, алғашқы сахнадағы қоғам, мәдениет және әлеуметтік-экономикалық ерекшіліктерін айқындау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Биогеография
Пәннің мақсаты салыстырмалы географиялық және экологиялық-географиялық аспектілер тұрғысынан жердің және оның жекелеген аймақтарының ареалдары, флоралары, фауналары, өсімдіктері мен жануарлар дүниесі туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Биосфера. Биогеографияның экологиялық негіздері. Ауқым туралы ілімнің негіздері. Флора мен фауна.Өсімдік жамылғысы және жануарлар популяциясы. Жердің аймақтық биомдары. Жаңбырлы тропикалық орман биомалары. Саванна биомалары. Шөл биомалары. Дала, дала, пампа биомдары. Жазғы жасыл (жалпақ жапырақты және ұсақ жапырақты), аралас (қылқан жапырақты-жалпақ жапырақты, қылқан жапырақты-ұсақ жапырақты) ормандардың биомалары. Тайга биомдары. Арктикалық және тундра биомалары. Интразональды биомалар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақстанның ежелгі және орта ғасырлар тарихы
Мазмұны: Ежелгі және ортағасырлық Қазақстан тарихының негіздерін түсіну. Мазмұны: Ерте және орта ғасырдағы Қазақстан тарихының ғылыми, тарихи үлесі, зерттелу денгейі, ғалымдардың Қоғамның саяси, әлеуметтік-экономикалық деңгейін сипаттау.Сақ, үйсін, қаңғлы, ғүн тайпаларының тарихын білу. Түркі мемлекеттерінің тарихи сахнадағы ролін көрсету және археология мен этнографияның зерттеу дағдылары негізінде түркі мемлекеттерінің пайда болуы, қайта өрлеу және құлдырауын түсіндіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орта ғасырлық Батыс пен Шығыс тарихы
Мақсаты: дәстүр мен мәдениеттің өзіндік ерекшеліктерімен Шығыс пен Батыстың тарихы туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: орта ғасырларда Азия мен Африка елдерін зерттеуге кіріспе. Орта ғасырлардағы Қытай.. Орта ғасырлардағы Үндістан. . Исламның пайда болуы және алғашқы халифаттардың қалыптасуы. Орта ғасырлардағы Жапония.. XIV-XVI ғасырлардағы Османлы мемлекеті. Орта ғасырлардағы Африканың даму жолдары. XII - XV ғасырлардағы Батыс Еуропа. ерте Ренессанс және гуманизм XIV–XV ғасырлардағы Италияда.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Картография топография негіздерімен
Мақсаты: жалпы географиялық және тақырыптық карталарда құбылысты бейнелеудің картографиялық тәсілдерін, карталар мен атластарды жалпылау мен жіктеуді зерттеу. Пәннің мазмұны: Кіріспе. Картография: оның құрамдас пәндері. География мұғалімінің кәсіби дайындығындағы картография негіздерімен топография курсының маңызы. Географиялық карта және глобус туралы жалпы ақпарат. Топографиялық карталар мен суреттер. Шағын географиялық карталар және оларды пайдалану. Картографиялық жалпылау. Карталарды пайдалану. Мектеп карталары мен атластар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивтік білім беру
Мақсаты: Инклюзивті білім берудің заманауи әлемдік және отандық теорияларымен таныстыру, инклюзивті білім беруді жобалау мен ұйымдастыруда болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны. Инклюзивті білім берудің әлеуметтік мәні мен ерекшеліктерін түсіндіру. Инклюзивті білім берудің заңдылықтары, принциптері мен моделдерін саралау. Жалпы білім беретін мектептрдегі инклюзивті білім беру қызметін реттейтін құқықтық құжаттарды талдау. Білім беру ұйымдарында инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың тәсілдері мен технологиялары. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту үшін психологиялық-педагогикалық қолдау және қолайлы жағдай жасау әдістері, инклюзивті білім беру ортасын құру мәселелері сипаттау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогика және киберпедагогика
Мақсаты:Болашақ мұғалімдерді қазіргі педагогика ғылымының теориялық және әдістемелік негіздерімен, педагогикалық процесті ұйымдастыру технологиясы бойынша кәсіби құзіреттіліктермен қаруландыру, киберпедагогиканың заңдылықтары мен ғылыми принциптеріне сүйене отырып, студенттердің ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негізінде білім беру процесін жобалау мен құруға дайындығын қалыптастыру. Мазмұны: Педагогика ғылымының генезисі, біртұтас педагогикалық процестің заңдылықтары мен принциптері. Тәрбие және дидактика теориясының негіздері, қазіргі мектепті басқару мәселелері, киберпедагогиканың ғылыми принциптері мен заңдылықтары, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негізінде оқу үдерісін басқарудың әдіснамасы мен технологиясы, қашықтықтан оқыту және аралас оқыту әдістемесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Картография және геоинформатика
Мақсаты: студенттердің геоақпараттық және қала құрылысы қызметін қамтамасыз етудің ақпараттық жүйесі, жер кадастрында ГАЖ қолдану, электрондық кадастрлық карталарды пайдалану, геоақпараттық және кеңістіктік талдау, қалалық және ауылдық аумақтарды бағалауды автоматтандыру, аумақтық дамуды басқаруда ГАЖ қолдану туралы білімдерін қалыптастыру. Mазмұны: ГАЖ туралы жалпы мәліметтер. ГАЖ классификациясы. ГАЖ-дағы деректерді ұсыну құрылымы және олармен жұмыс. Деректер базасы туралы жалпы мәліметтер. Мәліметтер базасымен жұмыс. ДБ үшін бағдарламалау негіздері. Геодезиялық және қала құрылысы жұмыстарын басқару үшін ГАЖ технологияларын қолдану. Аумақтық басқаруға арналған ГАЖ. Аумақтық басқару үшін мәліметтер базасының түрлері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орта ғасырлар тарихы
Мақсаты: Орта ғасырлар тарихының хронологиялық кезеңдерін және тарихын білу. Мазмұны: Тарихи ғылымдағы орта ғасырлар тарихының алатын орны, медиевистиканы зерттеген ғалымдар мен олардың нәтіжелері, Орта ғасырлардың хронологиялық мерзімі, кезеңдерін тарихи сипаттау және маңыздылығын айқындау. Феодализм дамуы үрдісі мен ерекшелігін көрсету. Ортағасырлық Еуропа, Азия және Африка қалыптасқан елдерінің тарихын салыстырмалы талдау: Ұлы географиялық ашылулар, крест жорықтары, 100 жылдық соғыстар, қоғам және дін, Өрлеу кезеңі, феодалдық жүйенің ыдырауын сыни талдау мен салыстырмалы ашу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы
Мақсат. материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы саласында жүйеленген білімді қалыптастыру және студенттерді физикалық географияның теориялық негіздері мен қолданбалы міндеттерімен таныстыру. Мазмұны географиялық ғылымдар жүйесіндегі материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы. Дүниежүзілік мұхит жағдайларының физика-географиялық сипаттамасы. Дүниежүзілік мұхитты игеру және зерттеу тарихы. Оңтүстік континенттердің ішкі сулары. . Оңтүстік континенттердің физика-географиялық аудандастырылуы. Солтүстік континенттердің табиғатына жалпы шолу. Солтүстік континенттердің минералды ресурстары Солтүстік континенттердің ішкі сулары. Солтүстік континенттердің топырағы мен өсімдіктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гидрология
Мақсаты: студенттердің құрлықтағы су объектілерінің географиялық сипаттамаларын анықтау және судың қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің физикалық заңдылықтарын анықтау туралы білімдерін қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Гидрологияның әдіснамалық негіздері. Гидрологияның даму тарихы. Судың негізгі физика-химиялық қасиеттері өзендердің Морфометриясы мен морфологиясы. Өзен бассейнінің параметрлерін есептеу әдістері. Өзен ағыны. Ағынның пайда болуының физикалық-географиялық факторлары. Өзендердің гидрологиялық режимі. Өзендердегі судың қозғалысы. Ағынды реттеу. Көлдер мен су қоймаларының гидрологиясы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Метеорология және климатология
Мақсаты: Жер климатының қалыптасуы мен табиғи ауытқуын анықтайтын астрономиялық, геофизикалық және географиялық факторларды зерттеу. Пәннің мазмұны: Біздің планетамыздың ауа-райы мен климатын қалыптастыратын атмосфера және ондағы физикалық және химиялық процестер туралы негізгі білімді тереңдету. Тарих бойында Жер климатының қалыптасуы мен табиғи ауытқуын, қазіргі кезеңдегі антропогендік факторлардың рөлін анықтайтын астрономиялық, геофизикалық және географиялық факторларды зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физикалық географияның экологиялық мәселелері
Мақсаты: студенттердің әртүрлі деңгейдегі аумақтарда туындайтын жағдайды объективті бағалау үшін әлемдегі экологиялық жағдай туралы білімдерін қалыптастыру мазмұны: Жаһандық экологиялық дағдарыс. Жаһандық экологиялық дағдарыстың мәні. Экологиялық проблемалардың жіктелуі қоршаған ортаның ластануы. Климаттың жылынуы және озон тесіктері. Парниктік эффект. "Озон қабатының" сарқылуы. Фотохимиялық түтін. Топырақтың деградациясы. Қалдықтар мәселелері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жер климаты
Пәннің мақсаты: жердің әртүрлі аймақтарындағы Климаттық процестер және олардың атмосфералық айналымға, қоңыржай және жоғары ендіктердегі ауа-райына әсері туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: атмосфераның құрылымы, жердің радиациясы, жылу және су балансы. Атмосфералық айналым, ылғалдың булану және конденсация процесі, жауын-шашын, қауіпті метеорологиялық құбылыстар. Бақылау және болжау. Жер климатының өзгеруі, жаһандық жылыну және бақылау шаралары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Мақсаты: Кәсіби маңызды жағдайларда қарым-қатынасты барабар құра алатын және арнайы мақсатта тіл нормаларын меңгерген маманның кәсіби бағдарланған тілдік даярлығын қамтамасыз ету. Мазмұны: Кәсіби тіл және оның құрамдас бөліктері. Кәсіби терминология ғылыми стильдің негізгі белгісі. Оқу-кәсіптік және ғылыми-кәсіптік салалардағы ғылыми лексика және ғылыми конструкциялар. Мамандық бойынша ғылыми мәтіндерді құрастыру және талдау бойынша жұмыс алгоритмі. Ғылыми-кәсіби мәтіндерді құрастыру. Болашақ кәсіби қызмет шеңберіндегі іскерлік коммуникация және құжаттама негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экожүйе және құқық
Мақсаты: Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздерін түсіндіру. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтікпрогрестіқамтамасызетуүшінқоғамдыққатынастардымемлекеттікреттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Археология және этнология
Мақсаты: Археология және этнология пәнінің мақсат, міндеттерін және мазмұның білу. Мазмұны: Пәннің мақсат, міндеттерін, мазмұның жақсы түсіну, сабақтар барысында ежелгі дәуірдегі археологиялық мұра, орындар, тарихи кезең және хронологиялық даму мерзімін түсіну. Палеолит, неолит, эниолит дәуірін сипаттау және салыстырмалы талдау. Археологиялық ескерткіштердің (қалашықтар, қорғандар, ежелгі тұрақтардың қалдықтары) жіктелуін қолдау. Археология қазба жұмыс нәтіжелерін реттеу, талдау, сараптау және мұражай ресурстарын өткізу әдістерін білу. Этнология ғылыми пән ретінде Этнологиядағы зерттеу әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Мақсаты – болашақ мамандардың коммуникативтік құзіреттіліктерін, сондай-ақ ғылыми ортадағы нақты тілдік жағдайларда коммуникативті міндеттерді кәсіби түрде шет тілінде орындай алу қабілеттерін қалыптастыру кəсіби іс-əрекетінде шетел тілін іс жүзінде игеру жəне қолдану; Мазмұны. Пәннің мақсаты мен міндеттері,. маманның кәсіби қызметінің құрылымы мен сипаты және оның оқытылып жатқан елдегі әлеуметтікмәдени ерекшеліктері туралы жалпы түсіндіру. Берілген мамандық ғылыми сала ретінде. Алынған ақпараттың мазмұнын «Ғылым және ғалымдар» тақырыбы бойынша беру. «Тарих» тақырыбы бойынша хабарламалармен сөз сөйлеу. Қазіргі таңдағы ғылыми технологияларды кәсіби қызмете қолдану туралы пайымдау..Кәсіби пәндерді оқытудағы шетел тілінің (ағылшын) орны. Саланың қазіргі жағдайы туралы мәтінмен жұмыс жасау
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақстанның физикалық географиясы
Мақсаты: Қазақстан табиғатының ерекшеліктерін және оның қалыптасуының негізгі заңдылықтарын зерттеу. физикалық-географиялық аудандастыру. Пәннің мазмұны аумақты зерттеу тарихы. Тектоникалық және геологиялық құрылымы. Географиялық орналасу, аудан ерекшеліктеріне шолу. Көрші мемлекеттердің Қазақстан шекараларының ұзындығы.Зерттеу тарихы, жер бедері (жер бедері), климат, климат түзуші факторлар, ішкі сулар және олардың таралу ерекшеліктері
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстан ландшафты
Мақсаты: табиғи кешендерде болып жатқан процестерді басқарушылардың жалпы заңдылықтарын зерттеу, студенттерге Ландшафттардың құрылымы, динамикасы және олардың құрамдас бөліктерінің өзара байланысы туралы толық түсінік беру; ландшафттық ілімдерді ұлттық экономикалық мақсаттарда практикалық қолдану мүмкіндіктері мен тәсілдерін зерттеу. Пәннің мазмұны: табиғи ландшафттың компоненттері және олардың табиғи кешендерді қалыптастырудағы рөлі, морфологиялық құрылымы, бұзылу дәрежесі мен бағыты бойынша жіктелуі. Қазіргі мәдени Ландшафттардың қалыптасу заңдылықтары мен ерекшеліктерін талдау. Ландшафт негізінде ауыл шаруашылығы және орман шаруашылығы. Ландшафт негізгі таксономиялық бірлік ретінде. Ұғымдар: ландшафт, PTC, геожүйе, экожүйе. Геожүйе тұжырымдамасы-қазіргі ландшафт ғылымының әдіснамалық негізі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Европа және Америка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
Мақсаты:Еуропа және Америка елдерінің Жаңа кезең тарихын игеру. Мазмұны: Еуропа және Америка елдерінің феодализмнен жаңа капиталистік қатынастарға өту себептерін айқындау, ішкі және сыртқа шыққан капиталдың пайда болу жолын түсіндіру, оның сыртқа шығу себебтерін білу.Буржуазиялық монархиялардың таққа күресі, үлы әулиеттердің мүдделері, саяси жүйусі, қоғамдағы алғашқы қарсылықтар мен күрестер нәтіжелері, шексіз билік, оның саяси ықпалы мен мүдделерін қарастыру. Талдау дағдыларды пайдалына, өзінің тұжырымдарын дүниежүзілік тарихтағы фактілер мен оқиғалармен дәлелдеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Этногенез және қазақтардың этникалық тарихы
Мақсаты: Қазақ халықының этникалық шығу тегі мен этникалық процестерін талдау. Мазмұны: Қазақ халықының қалыптасқан этногенезі мен мен этномәдениетін айқындау. Қазақстандағы түркітанушылардың ғылымға қосқан үлесі қандай. Түркі қағанаты, Батыс-Шығыс қағанаты, Қарахан, Қыпшақ, Кимақ мемлекеттерінің саяси тарихын түсіну Арнайы әдіс-тәсілдерді қолдана қазақ халықының әртүрлі тарихи кезеңдерің даму ерекшілігін бағалау. Түркі халықының этногенезі мен мәдениет тарихын талдау барысында ғылыми-зерттеу әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазіргі әлемдегі Батыстың өркениеттік дамуының ерекшеліктері
Мақсаты: студенттердің құзыреттілігін арттыру Іргелі тарихи процестерді түсіну Мазмұны . Курсты зерттеу болашақ мұғалімдерге ХХ - ХХІ ғасырдың басындағы әлемнің өзгеруінің негізгі тенденцияларын түсінуге мүмкіндік береді.; мәдени-тарихи қауымдастықтардың бірегейлігі, жаһандану процестерінің пайда болуы мен дамуы, қазіргі батыс өркениетінің дамуы контекстіндегі нақты тарихи мәдениеттің бірегейлігі туралы идеяларды қалыптастыру. Болашақ мұғалімдер өзгерістермен күресу, бүкіл адамзаттың тәжірибесінен үйрену, басқа адамның тәжірибесіне жауап беру қабілетін дамытады.Жаһандық ақпараттану дағдылары жетілдірілуде.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Географиядағы оқыту әдістемесі мен бағалау
Мақсаты: - студенттерде Географияны ғылым ретінде оқыту әдістемесінің негіздері туралы түсінік қалыптастыру, оқу пәнінің мәнін, сондай-ақ оқытуды ұйымдастыру нысандарын , география мен бағалауды оқыту әдістері мен құралдарын ашу. Мазмұны: Географияны ғылым ретінде оқыту әдістемесі. Мектептегі негізгі географиялық білім берудің мақсаттары, мазмұны және құрылымы. Географияны оқыту технологиясы: географияны оқыту әдістері; географияны оқытудың жаңа педагогикалық технологиялары. Географияны оқыту құралдары. Географияны оқытудың негізгі құралдарымен жұмыс. Географияны оқытуды ұйымдастыру формалары: география сабағы; Географияны оқытуды ұйымдастырудың сабақтан тыс формалары. Оқу нәтижелерін тексеру және бағалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Мақсаты: мектептегі тәрбие жұмысын жобалау, құрастыру және ұйымдастыру бойынша болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны. Мектеп пен сыныптың тәрбие процесінің, тәрбие жұмысының, тәрбие жүйелерінің мәні мен ерекшеліктерін талдау, Сынып жетекшісі жұмысының мазмұны, қызметі, мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысын жоспарлау, сынып ұжымын және оқушылармен жеке тәрбие жұмысын ұйымдастыру. Педагогикалық көмек көрсету Дағдылары, қиын және дарынды балалармен жұмыс істеу дағдылары.Оқушылардың ата-аналарымен ынтымақтастықта жұмыс жасау әдістері, оқушылармен кәсіптік бағдар беру жұмысының мәселелері. Тәрбие жұмысының тиімділігін диагностикалау әдістері саралау
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Азия және Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
Мақсаты: Азия мен Африка елдерінің әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуын сипаттау. Мазмұны: 20 ғасырдың ортасындағы отаршылық саясаттың құлауы, әлемде жаңа халықаралық қатнастардың орнауы, мемлекеттердің тәуелсіздігін жариялау, Африка елдері, Таяу Шығыс, Орталық Азия, Оңтүстіқ-Шығыс Азия елдерінің жаңа саяси жолды таңдауы. Ішкі және сыртқы саясаттағы елдердің мақсаттары мен міндеттерін түсіну. Халықаралық қатынастардағы елдердің басымдықтарын анықтау. Тарихи заңдылықтарды талдау барысында аналитикалық, диагностикалық дағдыларды пайдалану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тарихты оқыту әдістемесі және бағалау
Мақсаты: Теориялық, оқу-әдістемелік дайындықты қалыптастыру, тарихи білімді беру формаларын, тәсілдерін, құралдарын зерттеуде, яғни оқытуды оңтайлы, тиімді ұйымдастыру. Мазмұны:Тарихты оқыту әдiстемесiнiң педагогикалық ғылым мен гуманитарлық бiлiм жүйесiндегi орнын бағалау. Мектепте тарихты оқытудың әдiстемесi – педагогикалық пән ретiнде түсіндіру. Тарихты оқыту әдiстемесi пәнiнiң объектiсi, мiндеттерi мен негiзгi факторларын анықтау.Тарихты оқыту әдiстемесiнiң әлеуметтiк қызметтін жіктеу. Мектепте тарихты оқытудағы әдiстемесiнiң орны мен ролiн көрсету.Әдiстемелiк-зерттеу жұмыстарының деректерi мен әдiстерiнiң ерекшелiктерiн талқылау. Оқыту және бағалау әдістері мен құралдарын атау. Тарих пәнi бойынша сабақ формаларын талдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Архивтану және құжаттану
Мақсаты: құжаттану ғылымының әдістемелік және ұйымдастырушылық мәселелерін зерделеу негізінде салалық құжаттама жүйесін анықтау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: құжаттану пәні. Құжаттар және олардың жіктелуі туралы түсінік. Архивтану пәні және негізгі ұғымдары. Мұрағаттануды зерттеу, мұрағатты ұйымдастыруды реттейтін негізгі нормативтік-әдістемелік құжаттар, мұрағатшылардың жұмысын ұйымдастырудың заманауи технологиялары. Кәсіби қызметте мұрағаттау бойынша заңнамалық актілер мен нормативтік-әдістемелік құжаттарды пайдалану. Архивтік және құжаттамалық деректерге сараптама жүргізу арқылы игеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қосалқы тарихи пәндер
Мақсаты: Қосалқы тарихи пәндердің өзара байланысы мен ерекшеліктерін анықтау. Мазмұны: Қосалқы тарихи пәндердің өз-ара байланысы, мақсат-міндеттері және орның түсіну:палеографияның деректерменжұмыс жасау функциясын айқындау, сфрагистика пәнінің ерекшілігін талдау, генеология-шежіре этностың шығу тегі ретінде, нумизматика- тенге байланыстарың көрінісі, геральдика- тарихты толықтырады, хронология-тарихи мерзім айнасы, метрология-өлшем бағалауы. Аралас ғылымдардың өзара байланысы мен тарихи теориялық негіздерін білу. Кәсіби шеберлікті дамытуда пәнаралық тәсілдерді пайдалану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Саяси география геосаясат негіздерімен
Мақсаты: Саяси географияның өзара байланысы мен ерекшеліктерін түсіну азақстандағы және әлемдегі ерекшеліктерін үйрену. Мазмұны: Саяси географияның ғылыми орны мен міндеттері, тарихи географиядағы әр түрлі көрсеткіштердің байланы, функциясы, қажеттілігі:топонимика –жер-су ерекшіліктері, ономастика- есім тарихы мен географиялық ерекшіліктерін айқындау, тарихи географияның пәнаралық функцияларын салыстырмалы қарастыру. Аталған ғылымдардың өзара байланысын тарихи географияда пайдаланып нәтижеге жету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Архивтану
Мақсаты: студенттерде архивтану туралы кешенді ғылыми пән ретінде, оның негізгі проблемалары және болашақ кәсіби қызмет контекстінде оларды зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелік идеяны қалыптастыру. Мазмұны. Мұрағаттанудың нормативтік-құқықтық базасы. Қазақстанда мұрағат ісін ұйымдастыру. Мұрағаттану принциптері. Мұрағаттық құжаттарды жіктеу және жүйелеу. Мұрағаттық құжаттармен жұмыс істеудің негізгі кезеңдері. Құжаттардың мәнін, құрылымын, функцияларын, қасиеттерін және әртүрлілігін жүйелі түрде түсіну. Құжаттардың жіктелуін, құжаттардың жекелеген түрлері мен түрлерінің сипаттамаларын түсіну. Соңғы медиа құжаттар. Құжаттардың сипаттамасы мен үлгілері және құжаттық ағымды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экономикалық және әлеуметтік географияның теориялық мәселелері
Мақсаты: әлеуметтік-экономикалық география шеңберіндегі географиялық ойдың эволюциясымен байланысты принциптер мен парадигмаларды зерттеу; Mазмұны: қазіргі әлеуметтік-әлеуметтік географияның пәні. Әлеуметтік-әлеуметтік бейіннің өзекті мәселелерін шешудегі субъективті және объективті арақатынас. Әлеуметтік-қоғамдық білім берудің географиялық зерттеулерінің әдістемелік аспектілері. Шаруашылықтың аумақтық ұйымы әлеуметтік-қоғамдық білім берудің құрылымдық-функционалдық ұйымын өзгертудің негізгі нысаны ретінде. Геоқұрылымдардың орнықты-теңгерімді жай-күйі мен даму теориясы (қоғамдық географияға қатысты). Аумақтық басқаруды географиялық қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
Мақсаты: студенттерге қазіргі кезеңдегі әлеуметтік-экономикалық дамудың негізгі проблемаларын бөліп көрсете отырып, ҚР халқы мен оның аудандарының аумақтық ұйымдастырылуының негізгі заңдылықтары мен ерекшеліктері туралы кешенді түсініктер қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Қазақстан Республикасы халқының табиғи жағдайлары мен ресурстармен қамтамасыз етілуі ҚР шаруашылық салаларының құрылымы мен географиясы. Көлік жүйесі ішкі экономикалық кеңістікті дамыту және әлемдік нарықтарға шығу факторы ретінде. Өндірістік емес салалардың географиясы. Экономиканың жаһандануы жағдайындағы сыртқы экономикалық байланыстардың географиясы. ҚР аудандарының экономикалық және әлеуметтік географиясы және Өңірлік даму мәселелері. Батыс Қазақстан экономикалық-географиялық ауданы. Солтүстік Қазақстан экономикалық-географиялық ауданы. Орталық Қазақстан экономикалық-географиялық ауданы. экономика-географиялық ауданы. Шығыс Қазақстан экономикалық-географиялық ауданы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Геоэкология және табиғатты қорғау
Мақсаты: қоршаған ортаның, кеңістіктік экологияның фонын зерттеу арқылы табиғи және антропогендік геожүйелердің қолайлы экологиялық жағдайын сақтау және қалпына келтіру бойынша білімді қалыптастыру. Мазмұны: Геоэкологияның пәні, мақсаты мен міндеттері, зерттеу әдістері және жалпы құрылымы. Жер туралы ғылымдар жүйесіндегі Геоэкология. Геоэкологияның теориялық және әдіснамалық негіздері. Адамның қызметі және жердің геосферасы. Қазақстанды геоэкологиялық аудандастыру. Аймақтық экологиялық мәселелер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
ҚР экологиялық мәселелері
Мақсаты: экологиялық және табиғатты қорғау мәселелерін шешу үшін экология туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстандағы экология және қоршаған ортаны қорғау мәселелері. Қазіргі уақытта ҚР климатының өзгеруі мәселелері. Атмосфераны ластаушы заттар, радиациялық орта. Ормандардың зақымдануынан жалпы заңдылықтар мен қорғаныс шаралары. Табиғи ресурстардың түрлерін тиімді қорғау шаралары. Демографиялық ахуал және Қазақстанның тұрақты даму Тұжырымдамасы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дүние жүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы
Мақсаты: экономиканы және жалпы халықты, әлемнің жекелеген өңірлері мен елдерін дамыту және орналастыру мүмкіндіктерін зерттейді. Халықаралық қатынастар мәселелерін, адамзаттың жаһандық проблемаларын және қоғам мен табиғат арасындағы өзара қарым-қатынастарды, қазіргі әлемнің даму сатысын, ТМД елдері мен Қазақстан Республикасының бүкіл әлемдегі экономика мен саясаттағы орнын, рөлін айқындайды. Пәннің мазмұны: әлемнің саяси картасындағы елдің әлемдегі жағдайы. Саяси-әкімшілік құрылым, әлемнің саяси картасындағы негізгі саяси-географиялық өзгерістер. Жаңа тәуелсіз мемлекеттердің пайда болуы. Елдердің саяси мәртебесінің өзгеруі, шекаралары мен аумақтарының өзгеруі. Ел және елорда атаулары. Әлем елдерінің мемлекеттік құрылымы. Мемлекеттер арасындағы қатынастар. Мемлекеттік шекараларды айқындау және халықты қоныстандыру
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Арнайы пәндер практикумы
Мақсаты: Студенттерге педагогикалық диагностика, тарих ғылымы, жеке және топтық іздеу жұмыстары саласында кәсіби білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: тарих пәні, міндеттері, білімнің басқа сабақтас салалары үшін тарихтың іргелі және қолданбалы маңызы; тарих мұғалімінің практикалық және ғылыми-зерттеу қызметінің бағыттары туралы, кәсіби қызметтің әртүрлі аспектілерін тарихи талдау әдістемесі, архив құжаттард ызерттеу негізінде жеке және топтық жұмыстың мінез-құлық, кәсібидағдылары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстан деректану және тарихнамасы
Мақсаты:Отан тарихының ғалыми көзғарастарын таныту мен деректер негізінде толықтыру. Мазмұны:Тәуелсіз Қазақстанның тарихнамасын зерттеуде Қазақстандық ғалымдардың ғылыми көзқарастарын қарастыру.(Д.Дулатова, Е.Бекмаханов, М.Козыбаев, Г.Сафаргалиев, М.Койгельдиев, Т.Омарбеков, К.Атабаев, К.Несипбаева, Г.Отепова, К.Есмагамбетов).Отандық тарихтың хронологиясы бойынша деректанулық және тарихнамалық әдіс-тәсілдерді пайдалана отырып, зерттеушілердің ғылыми ізденістерінің арграрлық мәселе, ашаршылық тақырыбы, куғын –сүргін құрбандары, саяси партиялар мен саяси жүйе, тарихи ақтандықтар нәтіжесін анықтау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шағын жинақты мектепте оқыту әдістемесі
Мақсаты: шағын жинақты мектепте оқыту әдістемесі мен тәрбие процесінің ерекшеліктерін зерттеу. Мазмұны: шағын жинақталған мектептердің дамуына шолу. Шағын жинақталған мектепте өзіндік жұмыс әдістемесі. Шағын жинақталған мектептерді оқыту мен тәрбиелеудегі қиындықтар зерттеу әдістері. Пәннің басқа ғылымдармен байланысы. ШЖМ-дегі оқытудың қазіргі жағдайы.. ШЖМ құруға әсер ететін әлеуметтік жағдайлар. ШЖМ-дегі оқу-тәрбие процесі және оны ұйымдастырудың ерекшеліктері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Түркі халықтарының тарихы
Мақсаты: түркі мемлекеттерінің дамуы мен құлдырауы және көшпелі халықтардың әлеуметтік-саяси тарихы туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: "Түркі" сөзіне түсініктеме беру, оның шығу тегі, түркітанушы ғалымдардың көзқарастарын салыстыру, "түркологияның"пайда болу тарихы.Түркітанушылардың Қазақстандағы ғылымға қосқан үлесін сипаттау. Түркі қағанатының, батыс-шығыс қағанатының, Қараханның, Қыпшақтың, Қымақтың саяси тарихын талқылау. Түркі халықтарының географиясын, әлеуметтік-саяси құрылымын, экономикасы мен мәдениетін талдау және Отан тарихы фактілері негізінде салыстыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тарихнама және деректану
Мақсаты; тарихи дереккөздерге сын айту және тарихнамалық талдау жасау қабілетін қалыптастыру. Дағдылар қалыптастырылады: Тарихи дереккөздің табиғатын және тарихнамалық танымның негіздерін түсіндіру; Мазмұны; Тарихи материалды зерттеудің заманауи әдістерін меңгеру. Тарихи пәндердің дамуындағы қазіргі тенденциялар. Қазіргі кезеңдегі отандық және шетелдік тарих ғылымы. Зерттеу теориясы мен әдістемесі, мәліметтер базасы. Деректанудың дамуындағы жаңа тенденциялар. Материалды жинау және зерттеу мұрағатта жұмыс істеу. Кітапханада жұмыс істеу. Тарихи дереккөздерді Талдау әдістемесін зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы
Мақсаты: Қазақстан Жаңа тарих кезеңі мақсат, міндеттерін білу. Мазмұны: Қазақстанның Жаңа заман тарихының хронологиялық мерзімін білу, тарихи сахнадағы мемлекетті басқарған хандар мен мемлекет қайраткерлерін салыстырмалы жазба деректердің негізінде талдау М:Х.Дулатидің «Тарихи Рашиди» кітабінің мазмұның, маңыздылығын айқындау. Саяси жағдай, экономикалық-әлеуметтік қатынастар, Ресей империясының мүдделері мен іске асырған реформа нәтижелерін талау. Кітапхана ресурстары мен тарихи-құжаттық деректерді дұрыс және шынайы пайдалану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепте ғылыми - зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
Мақсаты: Оқушылардың ғылыми-зерттеу жұмысының мақсаты-оқушының оған тікелей қатысуы арқылы танымдық процесті жүзеге асыру. Бұл жұмыстың барлық кезеңдерін оқушы өз бетінше жүзеге асыруы керек. Мазмұны. Оқушылардың ғылыми-зерттеу қызметі-бұл алдын-ала белгісіз нәтижемен шығармашылық зерттеу мәселесін шешуге байланысты және ғылыми салада зерттеуге тән негізгі кезеңдердің болуын болжайтын мұғалімнің басшылығымен оқушылардың қызметі. Бұл оқушылардың танымдық қызығушылығын, тәуелсіздігін, оқу еңбегінің мәдениетін дамытуға; оқу пәнінің белгілі бір саласындағы білімді жүйелеуге, жалпылауға және тереңдетуге; оларды практикада қолдануға мүмкіндік береді. Ғылыми-зерттеу қызметі жоғары білім деңгейін, ең алдымен мұғалімнің өзін, зерттеу әдістерін жақсы меңгеруді, мамандандырылған әдебиеттері бар кітапхананың болуын және жалпы оқушылармен ғылыми-зерттеу қызметімен терең айналысуға деген ұмтылысты талап етеді,
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстанның ХIХ-ХХ ғ.ғ тарихының дерекнамасы
Мақсаты: Қазақстан тарихы тарихнамасының 19-20ғ.ғ. жетістіктері мен зерттеулерін білу. Мазмұны: 19-20 ғасырдағы Қазақстан тарихының күрделі проблемаларын және тарихта зерттелмеген мәселелерді қарастыру, соның ішінде аз зерттелген, зерттелмеген проблемалрды қарастыру: 1920-1950 жылдарындағы қазақ зиялы қауымының проблемалары, ашаршылық, куғын-сүргің мәселесі, күштеп депортацияға ұшыраған халықтардың тарихы, ұжымдастыру, индустиаландыру, жаңа экономикалық саясат, тын, тын игерудегі зардаптары мен қателері тақырыптарды талдау. Авторлардың нәтижелерін сыни талдау. Салыстыру әдісімен отандық тарихты зерттеген ғалымдардың тұжырымдамаларын айқындау (буржуазиялық, евроцентристік, марксистік, үлттық).
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Алаштану
Мақсаты: қазақ қайраткерлерінің ұлттық идеясын және рухани-мәдени санасын қалыптастыру мен Алаш қозғалысын зерттеу. Мазмұны: тарихи аренада тәуелсіздік үшін саяси күресте мемлекеттіліктің негізін қалыптастырған Алаш Орда үкіметінің бағдарламасы. 19 ғасырдың аяғы мен 20 ғасырдың басындағы қазақ әдебиетінің тарихи рөлін қарастыру. Қазақ халқының ұлттық құқықтары үшін" Алаш", "үш жүз" партияларының рухани мұралары мен бағдарламаларын зерделеу негізінде.20 ғасырдың басындағы Қазақстанның саяси элитасының жұмысын талдай білу". Алашорда " және тәуелсіздік үшін күрес А. Бөкейханов, Т. Рысқұлов, М. Шоқай, А. Байтұрсынов,М. Дулатов және т. б.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның тұрақты дамуының географиялық негіздері
Мақсаты: Қазақстан Республикасының орнықты дамуының географиялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Тұрақты даму Тұжырымдамасы негізінде Қазақстанның қазіргі даму тенденцияларын анықтау. Тұжырымдама бойынша экономикалық-экологиялық, саяси-демографиялық мәселелерді талдау. Қазақстан Республикасы мен әлем елдерінің жаһандық және өңірлік мәселелері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академииялық адалдық қағидаларын сақтай отырып кәсіби орта мен социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін коммуникациялануы, ақпараттың түрлі көздерін пайдалану.
- Ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерінің дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілігін қалыптастыру негізінде жаратылыстану, қоғамдық, әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуын көрсету.
- Ақпараттық және есептеу сауаттылығына ие болу, ақпаратты жалпылау талдау және қабылдау, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдау.
- Географиялық картографиялық және климатологиялық құбылыстарды іс жүзінде түсіндіру.
- Дүниежүзілік тарих кезеңділігінің даму ерекшеліктерін объективті бағалауда тарихи-салыстырмалы талдауды қолдану.
- Оқытудың заманауи технологиялары мен әдістерін,оқытудың оқу жетістіктерін бағалау құралдарын пайдалана отырып,сабақты жоспарлау және өткізу кезінде білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескеру.
- Отандық тарихтың аз зерттелген мәселелерін қайта құруда заманауи цифрлық технологиялар мен ғылыми зерттеу әдістерін қолдану.
- Халық мәдениетінің генезисін толыққанды қайта құру, этногенезді анықтау және этникалық процестің дамуы үшін тарихи факторларды талдау, сараптау және бағалау әдістерін қолдану.
- Білім алушылардың мінез - құлқын басқару,олардың оқу-танымдық іс-әрекетін ынталандыру,тәрбие жұмысының әдістемесіне және қазіргі заманғы тәрбие тұжырымдамаларына сүйене отырып,білім алушылардың бойында салауатты және қауіпсіз өмір мәдениетін қалыптастыруға жәрдемдесу.
- Кәсіби географиялық мәселелерді сауатты шешу және педагогикалық қызметте нақты нәтижелерге қол жеткізу үшін инновациялық тәсілдерді меңгеру.
- Тарихи дереккөздер мен мәдени мұра объектілерін есепке алуға және олардың сақталуын қамтамасыз етуге байланысты ұйымдастырушылық процестерді басқару.
- Жеке және командада тиімді жұмыс істеу, өзін-өзі тәрбиелеу және кәсіби біліктілікті арттыру дағдыларын көрсету.