Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01561 География-Тарих в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында пәнаралық мәселелерді, зерттеу және практикалық міндеттерді шығармашылық және кәсіби түрде шеше алатын, көшбасшылық дағдыларды меңгерген, кешенді білім негізінде қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық, сандық технологияларды игерген география және тарих мұғалімдерінің дайындығы
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B014 География мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері
Академиялық жазу негіздері
Мұхтартану
Қаржылық сауаттылық негіздері
Абайтану
Оқушылардың даму физиологиясы
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Қоғамға қызмет ету
Мамандыққа кіріспе
Ежелгі шығыс тарихы
Жалпы жертану
Қазақстанның жаңа заман тарихы
Ежелгі дүние тарихы
Биогеография
Қазақстанның ежелгі және орта ғасырлар тарихы
-
2 Оқу жылы
Орта ғасырлық Батыс пен Шығыс тарихы
Картография топография негіздерімен
Инклюзивтік білім беру
Педагогика және киберпедагогика
Картография және геоинформатика
Орта ғасырлар тарихы
Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы
Гидрология
Метеорология және климатология
Физикалық географияның экологиялық мәселелері
Жер климаты
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Экожүйе және құқық
Археология және этнология
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Қазақстанның физикалық географиясы
Қазақстан ландшафты
-
3 Оқу жылы
Европа және Америка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
Этногенез және қазақтардың этникалық тарихы
Қазіргі әлемдегі Батыстың өркениеттік дамуының ерекшеліктері
Географиядағы оқыту әдістемесі мен бағалау
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Азия және Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
Тарихты оқыту әдістемесі және бағалау
Архивтану және құжаттану
Қосалқы тарихи пәндер
Саяси география геосаясат негіздерімен
Архивтану
-
4 Оқу жылы
Экономикалық және әлеуметтік географияның теориялық мәселелері
Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
Геоэкология және табиғатты қорғау
ҚР экологиялық мәселелері
Дүние жүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы
Арнайы пәндер практикумы
Қазақстан деректану және тарихнамасы
Шағын жинақты мектепте оқыту әдістемесі
Түркі халықтарының тарихы
Тарихнама және деректану
Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы
Мектепте ғылыми - зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
Қазақстанның ХIХ-ХХ ғ.ғ тарихының дерекнамасы
Алаштану
Қазақстанның тұрақты дамуының географиялық негіздері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академииялық адалдық қағидаларын сақтай отырып кәсіби орта мен социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін коммуникациялануы, ақпараттың түрлі көздерін пайдалану.
- Ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерінің дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілігін қалыптастыру негізінде жаратылыстану, қоғамдық, әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуын көрсету.
- Ақпараттық және есептеу сауаттылығына ие болу, ақпаратты жалпылау талдау және қабылдау, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдау.
- Географиялық картографиялық және климатологиялық құбылыстарды іс жүзінде түсіндіру.
- Дүниежүзілік тарих кезеңділігінің даму ерекшеліктерін объективті бағалауда тарихи-салыстырмалы талдауды қолдану.
- Оқытудың заманауи технологиялары мен әдістерін,оқытудың оқу жетістіктерін бағалау құралдарын пайдалана отырып,сабақты жоспарлау және өткізу кезінде білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескеру.
- Отандық тарихтың аз зерттелген мәселелерін қайта құруда заманауи цифрлық технологиялар мен ғылыми зерттеу әдістерін қолдану.
- Халық мәдениетінің генезисін толыққанды қайта құру, этногенезді анықтау және этникалық процестің дамуы үшін тарихи факторларды талдау, сараптау және бағалау әдістерін қолдану.
- Білім алушылардың мінез - құлқын басқару,олардың оқу-танымдық іс-әрекетін ынталандыру,тәрбие жұмысының әдістемесіне және қазіргі заманғы тәрбие тұжырымдамаларына сүйене отырып,білім алушылардың бойында салауатты және қауіпсіз өмір мәдениетін қалыптастыруға жәрдемдесу.
- Кәсіби географиялық мәселелерді сауатты шешу және педагогикалық қызметте нақты нәтижелерге қол жеткізу үшін инновациялық тәсілдерді меңгеру.
- Тарихи дереккөздер мен мәдени мұра объектілерін есепке алуға және олардың сақталуын қамтамасыз етуге байланысты ұйымдастырушылық процестерді басқару.
- Жеке және командада тиімді жұмыс істеу, өзін-өзі тәрбиелеу және кәсіби біліктілікті арттыру дағдыларын көрсету.