Жаңа білім беру бағдарламасы

6B11111 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Қонақүй және мейрамхана ісінің даму тарихы

    Мақсаты: студенттердің халықаралық және отандық қонақжайлылық индустриясының қалыптасуы мен дамуының хронологиясы, әлемнің үздік қонақүйлерінің жетістіктері және осы жетістіктердің қазіргі заманғы қонақүй ісінің дамуына әсері туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Қонақүй және мейрамхана шаруашылығында қолданылатын негізгі категориялар мен терминологиялар. Қонақүй-мейрамхана саласының қалыптасу және даму тарихы. Қазақстанда қонақүй бизнесін дамыту. Қонақүй мен мейрамхана шаруашылығын ұтымды ұйымдастырудың қолданыстағы ғылыми теориялары мен тұжырымдамалары. Қонақүй және мейрамхана шаруашылығының жұмыс істеуі және дамуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мейрамхана және қонақ үй қызметінің мәдениеті

    Мақсаты: студенттерді қонақ үй және мейрамхана бизнесі саласындағы сервистің психологиялық, этикалық, эстетикалық, ұйымдастырушылық мәдениетінің негіздерімен, сондай-ақ қонақ үй және мейрамхана кешенінің жарнамалық қызметінің ерекшеліктерімен және қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындарының корпоративтік мәдениетінің ерекшеліктерімен таныстыру. Мазмұны: пәннің концептуалды аппаратын игеру; Қызмет көрсету мәдениетінің әртүрлі аспектілері туралы (психологиялық. этикалық, эстетикалық, ұйымдастырушылық) идеяларды қалыптастыру; қызмет көрсету мәдениетінің психологиялық, этикалық, эстетикалық және ұйымдастырушылық негіздеріне сүйене отырып, қонақтарға қызмет көрсету дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сервистік қызмет

    Мақсаты: сервистік қызметті қалыптастыру мен дамытудың заманауи әдістері мен тәсілдерін зерделеу; қызметтерді жіктеу; сервистік қызметті мемлекеттік және өңірлік реттеу; сервистік қызметтегі инновациялардың сипаттамасы; қызметтердің жекелеген топтарының жұмыс істеу ерекшеліктері; қонақ үйлердегі сервистік қызмет; туристік қызметтің сипаттамасы. Мазмұны: сервистік қызметтің қалыптасуы мен дамуы; қызметтердің жіктелуі; сервистік қызметті мемлекеттік және өңірлік реттеу; сервистік қызметтегі инновациялардың сипаттамасы; қызметтердің жекелеген топтарының жұмыс істеу ерекшеліктері; қонақ үйлердегі сервистік қызмет; туристік қызметтің сипаттамасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қонақжайлылық индустриясының негіздері

    Мақсаты: іргелі білімі және зерттеу дағдылары бар, әрі инновациялық тәсілдерді қолдана алатын қонақжайлылық саласында бәсекеге қабілетті мамандар даярлау Мазмұны: Қонақжайлылық индустриясының даму тарихы. Қонақжайлылық индустриясының құрылымы. Қонақжайлылық индустриясындағы менеджмент және маркетинг ерекшеліктері. Қонақжайлылықтағы қолтаңба стилі. Қонақүйлерді жіктеу жүйелері. Қонақүй типологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық жазу негіздері

    Мақсаты: Академиялық сауаттылық және оның тиімді кәсіби қызмет үшін маңызы туралы білімді қалыптастыру және ақпараттық ресурстардың әртүрлі түрлерін сыни бағалауды, ақпаратты іріктеуді, трансформациялауды және білімді тиімді беруді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін негізгі құзыреттер кешенін дамыту. Мазмұны: Академиялық жазу ғылыми коммуникация процесінің процедуралық дизайны ретінде. Академиялық мәтіндердің функциялары: сипаттамалық, сендіргіш, сындарлы. Академиялық мәтіндердің түрлері. Ағылшын және орыс тілді дәстүрлердегі академиялық мәтіндерді жазудың әлеуметтік-мәдени ерекшеліктері. Академиялық мәтіндер мен академиялық тілге қойылатын талаптар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мамандыққа кіріспе

    Мақсаты: студенттердің "Мейрамхана ісі және қонақүй бизнесі" мамандығының мазмұны мен ерекшелігі туралы, сондай-ақ мейрамхана және қонақүй қызметтері саласындағы кәсіби қызмет негіздері туралы жүйелі түсініктерін дамыту. Мазмұны: Қонақжайлылық кәсіпорындарының даму эволюциясы. Қонақүйлер мен мейрамханалардың жіктелуі. Қонақүй мен мейрамханаға қызмет көрсетудің маңызды тұжырымдамалары. Қонақүйлерде, тамақтану орындарында қызмет көрсету процестерін басқару мәселелері. Қызмет көрсету сапасы мен мәдениеті. Қонақүйлер мен мейрамханалардың персоналды басқару схемалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қонақжайлылық индустриясындағы мәдени мұра

    Мақсаты: мұраның мәнін, оның әлеуметтік-экономикалық және әлеуметтік-мәдени дамуын анықтай отырып, адамзаттың маңызды ресурстарының бірі ретіндегі мәдени мұраны сақтау және тиімді пайдаланудың стратегияларын жан-жақты зерттеу. Мазмұны: Әлемдік мәдени мұралар және олардың өзара байланысы. Мәдени және табиғи мұраның өзара байланысы. Мәдени мұра объектілерін іс жүзінде пайдалану мүмкіндіктерін ашу. Қазақстанның алуан түрлі мәдени және табиғи мұрасы. Мәдени мұраның жекелеген объектілері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қонақжайлылық индустриясындағы сату технологиясы

    Мақсат: студенттерге туристік кешендерді материалды-техникалық базаларының деңгейімен жағдайлары туралы, туризм саласының теориялық, әдістемелік және тәжірибелік қызметі туралы біліктілігін арттыру. Сату ережелерінің негізін үйрету. Мазмұны: Туризм индустриясы және оның кәзіргі уақытша даму шарттары. Туристік қызмет көрсету нарығы. Туристік өнімді сату ережесі. Халықаралық туризмінің даму шарттары және негізгі факторлар. Туристік сұраныс және оның мінездемелік қасиеті. Туристік ұсыныс. Туристік сұраныс географиясы. Туристік сауда құрылымдық үрдіс ретінде. Туристік өнімді жылжыту және туроператорлар шынжырын құрастыру. Туристерге қызмет көрсетуді ұйымдастыру ерекшеліктері. Маркетингтік коммуникациялар және оның түрлері. Промо – акция маркетингтік құрал ретінде. Мерчандайзинг әдісінің мүмкіндігі және тәжірибе.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кейтеринг

    Мақсаты: болашақ мамандардың кәсіпорындар мен ұйымдардың қызметкерлерін тамақтандыруды ұйымдастыруға байланысты қызметтер көрсете білуіне қажетті дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Тамақтандыру: түсінігі, мақсаты және жіктелуі. Тамақтану құрылымы. Қонақүй кешендеріндегі қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының түрлері. Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының түрлері. Мейрамхана мәзірін жасау және безендіру. Мейрамханадағы технологиялық процесс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экожүйе және құқық

    Мақсаты: Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Абайтану

    Мақсаты: А.Құнанбайұлының шығармашылығы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлттық кодты» сақтау мен дәріптеу. Мазмұны: ХІХ-ХХғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай - ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ.Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдыларын оқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері.Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мұхтартану

    Мақсаты: М.Әуезовтің әдеби-тарихи шығармашылығы туралы әдебиет тарихымен патриоттық және мәдени-рухани ұстаным негізінде түсінік қалыптастыру. Шығармашылық ойлауын, өзіндік зерттеу дағдысын дамыту. Мазмұны: М.Әуезовтің Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңіндегі өмірі мен шығармашылық жолы. «Шолпан», «Абай» журналдарындағы М.Әуезовтің қызметі. М. Әуезовтің публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасына, «Қилы заман», «Қараш-қараш» оқиғасы» повестеріне, «Абай Құнанбаев» монографиясына, «Абай жолы» роман-эпопеясына шолу жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллект негіздері

    Мақсаты – AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату. Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын дәлелді қорғай білуге, сыбайлас жемқорлықтың көріністерін еңсеру жолдарын іздеуге бағытталған қызмет. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда жасанды интеллекті қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мейрамхана ісі

    Мақсаты: студенттердің кәсіби қызметінде одан әрі пайдалану мақсатында материалдық ағындардың қозғалысын ұйымдастыру және басқару дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Мейрамхана дело: түсінігі, мақсаттары мен міндеттері. Мейрамхананың тұжырымдамасы мен профилі. Мейрамханалар мен тамақтану орындарының жіктелуі. Бар және оның қызметкерлері. Мейрамхана қызметкерінің кәсіби этикасы. Мейрамхананың қолтаңба стилі және имидждік саясаты. Мейрамхана бизнесін дамытудың қазіргі тенденциялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Коммуникативті мәдениет негіздері

    Мақсаты: коммуникативті мәдениеттің теориялық негіздерін және барлық жағдайда қызмет ету ерекшеліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Коммуникативті мәдениет негіздерінің ерекшелігі. Тұлғааралық өзара әрекеттесу жағдайларын талдау, әрбір жағдайдан болашақта табысты қарым-қатынасқа қажетті тәжірибені алу. Кәсіби іс-әрекетте қолданбалы және практикалық мәселелерді шешуде коммуникативті әдістерді практикалық қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қонақүй және мейрамхана кешендерін моделдеу және жобалау

    Мақсаты: Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарын жобалау әдістерін терең зерделеу, сервистік жұмыстар бағдарламасының жобалық есептеулерін жүргізу дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: Қонақжайлылық индустриясының кәсіпорындарын жобалау процесі. Қонақүй және мейрамхана қызметтері бойынша жобалық шешімдер. Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарын жобалау негіздері. Қонақүй-мейрамхана кешендерін жобалаудың нормативтік-техникалық құжаттамасы. Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарын жобалаудағы маркетингтік зерттеулер

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қонақжайлылық индустриясындағы персоналдар менеджменті

    Мақсаты: қонақжайлылық индустриясының персоналын тиімді басқаруды қалыптастыру және олардың ерекшеліктерін анықтау процесін зерттеу және талдау. Мазмұны: Қонақжайлылық индустриясында кадрларды даярлау негіздерін, қонақжайлылық индустриясындағы менеджменттің ерекшеліктерін білу. Қонақ үй бизнесінде қызметкерлерді бейімдеу және ынталандыру. Персоналды басқару стратегиялары. Кадрлық құрамды қалыптастыру әдістері. Туризмдегі персоналды басқарудағы әлемдік стандарттар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бос уақыттағы рекреациялық-сауықтыру технологиялары

    Мақсаты: студенттердің рекреация және оның адам мен қоғам өміріндегі рөлі - рекреациялық қажеттіліктер және оларға сәйкес келетін рекреациялық қызмет түрлері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: Рекреациялық ресурстар және оларды бағалау әдістері. Рекреацияның әлеуметтік және экономикалық маңызы. Рекреациялық жүйелер және олардың элементтерінің байланысы. Қоғамның ұдайы өзгеріп отыратын рекреациялық қажеттіліктеріне сәйкес демалысты ұйымдастырудың принциптері, әдістері және тәсілдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қонақүй және мейрамхана менеджменті

    Мақсаты: макро және микродеңгейдегі экономикалық қатынастарды жетілдіру жағдайында қонақүй және мейрамхана менеджменті саласында теориялық білім мен практикалық, кәсіби дағдыларды дамыту құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: Қонақүйлер мен мейрамханалар басқару объектісі ретінде. Менеджменттің дамуының негізгі кезеңдері. Қонақүйлер мен мейрамханаларды басқару принципі бойынша ұйымдастыру үлгілері. Қонақүйлер мен мейрамханалардағы қызмет көрсету процестерін басқару. Қонақүйдің ішкі кеңістігінің жайлылығын анықтайтын факторлар. Қонақүйлердегі адам өміріне қолайлы жағдайлар. Басқарудың корпоративтік мәдениеті

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қызмет көрсету саласындағы инновациялық технологиялар

    Мақсаты: студенттердің қонақүй қызметтерін ұйымдастырудағы инновациялар туралы негізгі ұғымдар, инновациялық жобалау тұжырымдамалары, қонақжайлылық саласы үшін инновациялық болып табылатын қонақүй қызметтерінің негізгі түрлері туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Инновациялық қызметтің мәні мен функциялары. Инновациялық қызмет стратегиясы және жоспарлау. Кәсіпкерлік және инновация. Компаниядағы инновациялық қызметті басқару. Саяси, экономикалық және әлеуметтік салалардың инновациялық процестерге әсері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана және қонақүйлерде қызмет көрсету технологиясы

    Мақсаты: қонақүй клиенттерінің ерекше санаттарына қызмет көрсетуді ұйымдастыру, олардың функционалды орналастыру қажеттіліктерін қанағаттандыру туралы студенттерге терең білім беру. Мазмұны: Қонақтарды қабылдау технологиясы. Қонақүй нөмірлерінің әртүрлі түрлері. Қонақтарға арналған тамақтану технологиясы. Бос уақытты ұйымдастыру технологиясы. Қонақүй кешендерінде қонақтарға қызмет көрсету технологиясы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана және қонақүй бизнесінде интерьер және дизайн

    Мақсаты: Қазақстанда және шетелде дизайнның жай-күйі, оның қалыптасуы, жаңғыртылуы және дамуы туралы тұтас идеяны қалыптастыру, Мазмұны: Дизайнның даму тарихы. Қонақүй дизайны: түсінігі мен құрылымы. Қонақүй интерьерін жобалаудың жаңа бағыттары. Шет елдердегі қонақүй интерьерінің дизайны: ерекшеліктері, тенденциялары, проблемалары. Қонақүйдің фирмалық стилін құру және оған қойылатын негізгі талаптар. Қонақүйлердегі ландшафт дизайны.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мейрамхана бизнесіндегі кәсіби этика

    Мақсаты: студенттерді қонақүй және мейрамхана бизнесі саласындағы сервистің психологиялық, этикалық, эстетикалық, ұйымдастырушылық мәдениетінің негіздерімен, сондай-ақ қонақүй және мейрамхана кәсіпорындарының корпоративтік мәдениетінің ерекшеліктерімен таныстыру. Мазмұны: қонақүй қызметі саласындағы іскерлік қарым-қатынас этикасы. Кәсіби-этикалық кодекс. Корпоративтік мәдениет. Мереке этикеті. Іскерлік түскі ас. Үстелге арналған заттар және олардың мақсаты. Мінез-құлық және қызмет көрсету ережелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қонақүй және мейрамхана маркетингі

    Мақсаты: білім алушыларға маркетингтің теориялық ережелері, қонақүйлер мен мейрамханалар маркетингінің ерекшеліктері және оларды қонақжайлылық индустриясында практикалық тұрғыда қолдану дағдылары туралы білім беру және қалыптастыру. Мазмұны: Қонақжайлылық маркетингінің заманауи тұжырымдамалары. Қонақүй және мейрамхана бизнесі индустриясында сұранысты қалыптастыру мен ынталандырудың әртүрлі формалары. Маркетингтің мақсаты, маркетингтік қызметтер және ережелер. Маркетингтегі ақпараттық жүйелер. Баға белгілеудің мақсаттары мен стратегиялары. Маркетингтік бақылаудың мәні мен түрлері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық индустриясындағы маркетингтік зерттеулер

    Мақсаты: білім алушыларға маркетингтік зерттеулер жүргізу, маркетингтік стратегиялар мен бағдарламаларды әзірлеу және практикалық қызметте маркетингтің негізгі элементтерін пайдалану дағдыларын үйрету. Мазмұны: Маркетингтің анықтамасы мен мақсаты. Маркетингтік қызметтерді зерттеу. Маркетингтік ортаны зерттеу. Нарықты сегментациялау және орналастыру. Тұтынушылардың мінез-құлқы. Қонақүй индустриясындағы зерттеу әдістері. Бәсекелестік және бәсекеге қабілеттілік. Маркетинг стратегиясын әзірлеу технологиялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қонақүй сервисі саласында қарым-қатынас этикасы

    Мақсаты: студенттердің қонақүй қызметіндегі іскерлік қарым – қатынас этикасының теориялық негіздері мен рөлі туралы білімдерін дамыту; Мазмұны: Кәсіби этика және оның негізгі категориялары. Серіктестік этикасы. Іскер адамдардың киім мәдениеті. Корпоративтік этика және кәсіпорын этикасы. Іскерлік қарым-қатынас этикеті мен мәдениеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана және қонақүй бизнесіндегі психология

    Мақсаты: студенттердің қонақтармен өзара әрекеттесудің және тұлғааралық қарым-қатынастың психологиялық аспектілері, яғни қызмет көрсету және басқару саласындағы адами қатынастардың психологиялық ерекшеліктері туралы жүйелі ілім қалыптастыру Мазмұны: Қонақжайлылық психологиясының ерекшеліктері. Қонақжайлылық индустриясындағы тамақтану орындарында қызмет көрсету психологиясы. Қонақжайлылықтың функционалды моделі. Қонақжайлылық психологиясы. Мейрамхана қонақтарына қызмет көрсету психологиясы. Қызмет психологиясы. Қонақүй бизнесінде персоналды басқарудың психологиялық аспектілері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақүй тізбегіндегі логистика

    Мақсаты: студенттердің қозғалысты жоспарлау, ұйымдастыру, басқару және бақылау мәселелерін шешуде логистикалық тәсілдерді қолдану туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Логистиканың тарихы мен даму кезеңдері. Қонақүй бизнесін дамытудың қазіргі кезеңіндегі логистиканың мақсаты мен міндеттері. Қонақүй кәсіпорындарының макро және микро логистикалық жүйелерінің мәні. Қонақүй кәсіпорындарының логистикалық стратегиясы. Логистикадағы ақпараттық технологиялар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Мақсаты: кәсіби маңызды жағдайларда қарым-қатынасты барабар құра алатын және арнайы мақсатта тіл нормаларын меңгерген маманның кәсіби бағдарланған тілдік даярлығын қамтамасыз ету. Мазмұны: Кәсіби тіл және оның құрамдас бөліктері. Кәсіби терминология ғылыми стильдің негізгі белгісі. Оқу-кәсіптік және ғылыми-кәсіптік салалардағы ғылыми лексика және ғылыми конструкциялар. Мамандық бойынша ғылыми мәтіндерді құрастыру және талдау бойынша жұмыс алгоритмі. Ғылыми-кәсіби мәтіндерді құрастыру. Болашақ кәсіби қызмет шеңберіндегі іскерлік коммуникация және құжаттама негіздері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Front office менеджменті

    Мақсаты: қонақтарға қызмет көрсету саласында теориялық шеңберінде қонақтарға келу және кету қызмет көрсету саласында теориялық және практикалық білімдерін қалыптастыру; Мазмұны: қонақүйдегі Front Office қызметінің ерекшеліктерін зерттейді, атап айтқанда қонақүй нөмірлерін брондау, қонақтарды тіркеу және оларды орналастыру, қонақтардың келуі мен кетуінің есептік жазбаларын жүргізу және т. б. саласындағы жұмыстарды ұйымдастыруды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Банкеттер мен конференцияларға қызмет көрсету

    Мақсаты: әртүрлі санаттарға, типтерге және ұйымдастырушылық құқықтық формаларға жататын қонақжайлылық индустриясының кәсіпорындарында қызмет көрсетудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын студенттерге игерту. Мазмұны: Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарындағы арнайы және бұқаралық іс-шараларда қызмет көрсету түрлері мен нысандары. Қызмет көрсету процесінде қолданылатын қызмет көрсету жүйелері. Банкеттерде қызмет көрсету. Қабылдауларда қызмет көрсету. Әлеуметтік бағдарланған тамақтандыру кәсіпорындарында қызмет көрсетуді ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Студенттердің ғылыми зерттеу жұмысы

    Мақсаты: студенттердің ғылым тарихы туралы және ғылыми таным әдіснамасы мен әдістері туралы білімдерін жетілдіру. Мазмұны: Ғылым тарихы. Ақпарат түрлері: ғылыми, жалпылама-ақпараттық, қоғамдық. Ғылыми және сыни ойлауды қалыптастыру. Ғылыми зерттеулердің табиғатын түсіну. Ғылыми әдіс: принциптер, гипотезаларды тұжырымдау, эксперименттер жүргізу, деректерді талдау, дәлелдер негізінде тұжырымдар. Скептицизм. Ғылым туралы жаңылыс. Ойлау түрлері. Ғылым экожүйесі. Ғылыми сауаттылық. Бағалау және болжау. Даму стратегиясы. Ғылыми революциялар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Мақсаты: болашақта кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында шет тілін қолдану үшін студенттерге коммуникативті құзыреттілікті меңгерту. Мазмұны: Саяхат және туризм саласындағы мансап. Туристердің үміттері мен талаптарын қанағаттандыру тәсілдері. Туризм индустриясындағы туристердің әртүрлі түрлері. Іскерлік келіссөздер этикеті. Қонақүй бизнесі. Қонақжайлылық индустриясы және қонақүй түрлері. Әлемдік қонақүй желілері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қонақүй кешендерінде тамақтандыруды ұйымдастыру

    Мақсаты: студенттердің қонақүй кешендерінің базасында ұсынылатын қоғамдық тамақтандыру қызметтері саласында терең теориялық және практикалық білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Қонақжайлылық индустриясының кәсіпорындарында тамақтануды ұйымдастыру: қызмет көрсету әдістері, түрлері және формалары. Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарында тамақтануды ұйымдастырудағы инновациялар. Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарында тамақтандыруды ұйымдастыру сапасын бақылауды қамтамасыз ету. Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарында тамақтануды ұйымдастырудағы мәдениетаралық коммуникациялар

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақүй инфрақұрылымы

    Мақсаты: қонақүйлер мен туристік кешендерде жұмыс істеу тәжірибесіне сүйене отырып қонақүй индустриясы кәсіпорнының жұмысы, ұйымдастырушылық құрылымы, қызмет көрсету формалары мен әдістері туралы жалпы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Қонақүй кәсіпорындарының материалдық-техникалық базасы. Қонақүй кәсіпорындарының қосалқы қызметтері. Нөмірлік қордың технологиясы және қызмет көрсетуді ұйымдастыру. Қонақүйлерде тамақтануды ұйымдастыру. Демалыс және спорттық-сауықтыру қызметтерін ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Даяшылардың жұмысын ұйымдастыру және бақылау

    Мақсаты: тамақтану индустриясы туралы жүйелі, тұтас түсінік қалыптастыру, тамақтану индустриясы қызметкерлерінің алдында тұрған міндеттерді игеру, клиенттермен қарым-қатынас жасау үшін қажетті жоғары коммуникативтік мәдениеті бар мамандарды даярлау. Мазмұны: Қоғамдық тамақтандыру қызметтері адамның маңызды қажеттіліктерін қанағаттандыру нысаны ретінде. Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының жіктелуі. Тамақтану қызметтерін ұйымдастырудағы инновациялық технологиялар. Шетелдік туристерге қызмет көрсету ерекшеліктері. Даяшының негізгі функционалдық міндеттері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қонақүй шаруашылығы

    Мақсаты: қонақүй кәсіпорындарының жұмыс істеуінің теориялық ережелері мен өзекті мәселелерін баяндау, студенттерді қонақүй қызметтерінің заманауи нарығымен, қонақүйлер мен қонақүй кешендерінің жұмыс істеуін ұйымдастыру негіздерімен таныстыру. Мазмұны: Қонақүй ісін ұйымдастырудың теориялық негіздері. Әлемдік қонақүй кешенінің сипаттамалары мен даму тенденциялары. Қонақүйдің материалдық-техникалық базасын қамтамасыз ету. Пәндік-кеңістіктік орта және қонақүй кәсіпорнының дизайны. Қонақүйлердегі еңбекті қорғау және қауіпсіздік техникасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туристік тасымалдаулар

    Мақсаты: білім алушыларға қонақжайлылық индустриясын дамытуда көлік сервисі және көліктің әртүрлі түрлерімен туристерге қызмет көрсету ерекшеліктері туралы жүйелі білім беру. Мазмұны: Туристік мекемелердің негізгі қорлары. Туристерге көліктік қызмет көрсетудің шеберлік жоспары. Су көлігі. Әуе көлігі. Ғимараттар мен олардың құрылымдық элементтерін пайдаланудың негізгі ережелері. Жер үсті көлігі. Теміржолда туристерге қызмет көрсету. Автобус тасымалы. Қазақстан Республикасының туристері мен тұрғындарына көліктік қызмет көрсету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қызмет көрсету саласындағы шағын және орта бизнестің дамуы

    Мақсаты: болашақ мамандардың бизнесті жүргізу кезінде экономикалық белсенділіктің ерекше нысаны ретінде шағын кәсіпкерліктің негіздері туралы білімдерін қалыптастыру. Курсты оқу барысында студенттер кәсіпкерлік қызмет туралы жүйелі заманауи түсінік алады. Мазмұны: Шағын кәсіпорынның қызметін ұйымдастырудың құқықтық және басқарушылық негіздері. Шағын кәсіпорынның қызметіне салық салу, қаржыландыру және сақтандыру жүйесінің ерекшеліктері. Шағын кәсіпорынның құрылтай құжаттарын әзірлеу. Шағын кәсіпорын қызметінің тиімділік факторлары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бариста

    Мақсаты: білім алушыларда кофе дәнінің сапасын анықтау, жабдықты пайдаланудың негізгі дағдыларын игеру және классикалық кофе сусындарын дайындау бойынша практикалық дағдылар қалыптастыру. Мазмұны: Кофенің шығу тарихы. Жердің географиясы және кофе белдеуі. Кофені жинау, өңдеу және қуыру әдістері. Қайнатудың балама әдістері. WBC (World Barista Championship) әлемдік стандарттары бойынша кофе пісіру әдістері. Кофе жабдықтарының жұмыс істеу және пайдалану принциптері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Гастрономия және бар мәдениеті

    Мақсаты: білім алушыларда әлем халықтарының гастрономиясының тарихи-этнографиялық ерекшеліктері саласында практикалық дағдыларды қалыптастыру және оларды туристік сервиске енгізу, сондай-ақ бардың жұмысын ұйымдастыру; шарап-арақ бұйымдарының, сусындардың, деликатес өнімдері мен тағамдардың сипаттамалары; аралас сусындарды дайындау технологиялары. Мазмұны: гастрономияның ерекшеліктері, әлем халықтарының дәстүрлі тағамдары, географиялық ортаға және халықтың тарихи тәжірибесіне тәуелділік, дәстүрлі әдет-ғұрыптар, рәсімдер және жергілікті халықтың тамақтану мәдениеті, туризм тәжірибесіндегі аспаздық мұраның практикалық құндылығы. Бар ісінің даму тарихы. Барлардың сипаттамасы және олардың түрлері. Барларға арналған ыдыс-аяқ пен жабдықтың сипаттамасы. Аралас сусындар мен коктейльдерді дайындаудың жіктелуі мен әдістері. Алкогольсіз сусындардың әртүрлі түрлерінің сипаттамасы. Алкогольді ішімдіктердің әртүрлі түрлерінің сипаттамасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мейрамхана және қонақүй бизнесінде кәсіпкерлік қызметтің негіздері

    Мақсаты: студенттердің кәсіпкерлікті әлеуметтік-экономикалық басқару саласындағы теориялық және практикалық білімдерін қалыптастыру, Қазақстандағы кәсіпкерлік қызметтің басым бағыттары бойынша кешенді білім қалыптастыру және кәсіпкерлік қызметті табысты жүргізуде практикалық дағдыларды меңгеруге көмектесу. Мазмұны: Қазіргі қоғамдағы кәсіпкерлік қызмет. Қонақжайлылық кәсіпорнының сипаттамалары, міндеттері мен функциялары. Мейрамхана және қонақүй бизнесінде кәсіпкерліктің ұйымдық-құқықтық нысандары. Ұйымдардың кәсіпкерлік мәдениеті. Өнімнің өзіндік құны, салалық ерекшеліктері. Кәсіпорынның қаржылық-шаруашылық қызметін талдауды ұйымдастыру. Шағын кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеу және қолдау. Тамақтану кәсіпорны мен қонақжайлылық индустриясын бизнес жоспарлау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қонақүй бизнесі және мейрамхана ісінде жоспарлау және ұйымдастыру

    Мақсаты: мейрамхана және қонақүй бизнесін ұйымдастыру және басқару жүйесінде жұмыс істей алатын кең бейінді мамандарды даярлау. Мазмұны: Қонақүйлер мен мейрамханалардың жұмысын ұйымдастыру. Қонақүйлер мен мейрамханаларды басқарудың ұйымдастырушылық құрылымы. Қонақүйлер мен мейрамханалардың еңбек процестерін басқару. Қонақүйлер мен мейрамханалардың персоналын басқару. Келушілерге қызмет көрсетуді жоспарлау және ұйымдастыру. Мейрамхана және қонақүй кәсіпорындарындағы қызмет көрсету мәдениеті мен сапасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қонақүйде қабылдау және орналастыруды ұйымдастыру қызметі

    Мақсаты: студенттерге қонақүйде клиенттерді қабылдау мен орналастыруды ұйымдастыру саласы туралы жүйелі білім беру, сондай-ақ қонақүйлерде қабылдау және орналастыру қызметтерінің ережелерін тереңдетіп зерделеу Мазмұны: Қонақүй қызметтерін ұсыну ережелері. Қабылдау және орналастыру қызметін ұйымдастыру. Қонақтарды, топтарды, корпоративтік қонақтарды қабылдау, тіркеу және орналастыру ережелері. Қонақүй мен қонақ арасындағы шарттық қатынастар. Қабылдау және орналастыру қызметі персоналының менеджменті. Қабылдау және орналастыру қызметінің қонақүйдің басқа бөлімдерімен өзара әрекеттесу принциптері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықаралық сауда қызметтері

    Мақсаты: студенттердің реттеу ережелері, негізгі тенденциялар, сондай-ақ қызметтердің халықаралық саудасының перспективалары және шетелдік инвестицияларға қатысты саясатты қалыптастыру тәсілдері туралы білімдерін игеру; зерттеу дағдыларын, талдамалық жұмысты дамыту, халықаралық сауданың қазіргі заманғы әдіснамасы негізінде қызметтер саласындағы сауда саясатын зерделеу шеңберінде алынған нәтижелерді ұсыну. Мазмұны: әлемдік экономикадағы қызметтердің халықаралық саудасы. Экономиканы цифрландырудың қызмет көрсету секторын дамытуға әсері. Қызметтердің халықаралық саудасының жай-күйі мен даму тенденциялары. ДСҰ және басқа да халықаралық ұйымдар шеңберіндегі қызметтер саудасы мен инвестицияларды көпжақты реттеу. Қызмет көрсету және инвестициялар саласындағы елдердің сауда саясаты (кейстерді талдау, стратегиялық секторларды реттеудің шетелдік тәжірибесін талдау)

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қонақтардың демалысы мен бос уақытын ұйымдастыру

    Мақсаты: студенттерде қонақүй индустриясы қонақтарының мәдени-демалыс қызметі технологияларын әзірлеу мен іске асырудың практикалық дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: Мәдени-демалыс қызметінің әдістемесі. Бос уақыт қызметінің инфрақұрылымы. Ойын-сауық құрылымындағы ойын. Туризм саласындағы ойын-сауық индустриясы. Ойын-сауық қызметтері нарығын сегменттеу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақүй шаруашылығы экономикасы

    Мақсаты: пәнді зерделеу аясында білім алушы кәсіпорынның экономикалық қызметін талдау және тиімді экономикалық шешімдер қабылдау дағдыларын дамытады. Қолданбаларды қолданудың практикалық дағдыларын дамытады. Мазмұны: қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындарына Экономикалық қызмет көрсету ерекшеліктеріне байланысты мәселелерді шеше алатын кең бейінді мамандарды даярлау үшін қажет.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мейрамхана және қонақүй бизнесінде эккаунтинг

    Мақсаты: пән мейрамхана және қонақүй бизнесінде есеп жүргізу ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Мазмұны: Пән мейрамхана, қонақүй бизнесінде олардың жұмыс істеу ерекшеліктерін ескере отырып, есеп жүргізу ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Пән қонақүй және мейрамхана кәсіпорнының шаруашылық қызметі шеңберінде эккаунтинг құралдарын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қонақүй және мейрамханадағы анимациялық қызмет

    Мақсаты: студенттердің қонақүй анимациясын ұйымдастырудың негізгі категориялары, түсініктері мен принциптері, анимациялық жоспарлау негіздері, қызмет көрсету саласында анимациялық бағдарламаларды құру және іске асыру технологиялары туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Анимациялық қызметтің негіздері. Әлеуметтік-мәдени саладағы мәдени-демалыс қызметінің әртүрлілігі. Анимация бірегей әрекет ретінде. Анимациялық қойылымдар: безендіру, түрлі костюмдер, аксессуарлар, кешкі стильдегі макияж. Анимациялық бағдарлама құрылымындағы ойын. Анимациялық инфрақұрылым.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақүй және мейрамхана кешендерінде басқарудың ақпараттық технологиялары

    Мақсаты: қонақүйлер мен туристік кешендерде жұмыс істеу тәжірибесіне сүйене отырып, қызмет көрсету түрлері мен әдістерін талдау және жетілдіру жолдарын, басқарудың заманауи ақпараттық технологияларын түбегейлі зерттеу. Мазмұны: Қонақүй сервисі саласында ақпараттық технологияларды енгізу. Қазіргі заманғы компьютерлік технологиялар саласындағы қызметкерлердің дайындығының қанағаттанарлықсыз деңгейімен байланысты проблемалар. Ақпаратты тіркеу, жинау, беру, сақтау, өңдеу және басқару шешімдерін қабылдау рәсімдерін қамтитын негізгі басқарушылық ақпараттық процестер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инновация және бизнес

    Мақсаты: инновациялық кәсіпкерлік, ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды басқару әдістері, инновациялық қызметті жоспарлау және ұйымдастыру ерекшеліктері туралы кешенді түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Инновациялық кәсіпкерліктің экономикалық мәні. Инновация түрлері. Инновацияның өмірлік циклі. Инновациялық кәсіпкерліктің тәуекелдері. Инновациялық менеджменттегі адам ресурстарын басқару.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қонақжайлылықтағы тұрақты бизнес

    Мақсаты: әлемдік тәжірибені, әлемдік және отандық ғылымның қонақтарды қабылдауды ұйымдастырудағы заманауи жетістіктерін ескере отырып, Қонақжайлылық индустриясы туралы кешенді білімді игеру және қамтамасыз ету студенттер нарықтық экономика жағдайында қонақ үй бизнесін ұйымдастырудағы теориялық және практикалық біліммен. Мазмұны: халықаралық қонақжайлылық индустриясының құрылымындағы қонақ үй кәсіпорындары. Қонақ үйде қызмет көрсетудің халықаралық стандарттары және қонақ үй бизнесінің нормативтік-құқықтық базасы. Халықаралық қонақ үйдің негізгі қызметтерінің жұмыс істеу принциптері. Мейрамхана және қонақ үй бизнесін құру және дамыту, бизнесті жүргізу мен персоналды басқарудың заманауи нысандары мен әдістерін дамыту, қаржылық жоспарлау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана және қонақүй қызметіндегі жарнама, PR және имидж

    Мақсаты: студенттерде мейрамхана және қонақүй бизнесінің жарнама және PR-да имидж құрудың мақсаты, формалары, әдістері, технологиялары туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Маркетинг кешеніндегі жарнама. Жарнамаға әсер ету және қабылдау процесі. Жарнаманы тарату құралдары. PR қызметін басқару. Қонақүй кәсіпорнының имиджін қалыптастыру технологиялары. Қонақжайлылық индустриясындағы жарнамалық қызметті құқықтық реттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қонақжайлылық индустриясында брондаудың компьютерлік жүйесі

    Мақсаты: Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарында қолданылатын заманауи компьютерлік жүйелер мен брондау технологияларын терең зерттеу Мазмұны: Компьютерлік брондау жүйелерінің даму тарихы. Ғаламдық компьютерлік брондау жүйелері. Жетекші жаһандық тарату жүйелеріне (GDS) сипаттама. Қонақүй және мейрамхана қызметтерін брондау. Туризм мен қонақжайлылық индустриясындағы билеттерді брондау жүйелері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық индустриясындағы жарнама

    Мақсаты: заманауи нарықтық экономиканың талаптарына сәйкес қонақжайлылық саласындағы жарнаманы әзірлеу үшін қажетті білім мен жұмыс дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Заманауи жарнама және оның туризмдегі міндеттері. Туризмдегі жарнамалық процестің мақсатты аудиториясы. Туризмдегі жарнамалық науқанның негізгі мақсаттары. Туризмдегі жарнамалық зерттеулер. Туризмдегі компьютерлік жарнама. Туристік кәсіпорынның фирмалық стилі. Жарнама агенттіктерінің сипаттамасы және туризмдегі жарнамалық қызметті реттеу. Туризмдегі жарнамалық-ақпараттық қызметтің тиімділігін бағалау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мейрамхана ісі және қонақүй бизнесіндегі бухгалтерлік есеп

    Мақсаты: ҚР-да туристік және қонақүй бизнесін ұйымдастыру ерекшеліктерін, ұйымдағы шығындарды есепке алу ерекшеліктерін, туризм мен қонақүй бизнесінде баға белгілеу қағидаттарын зерттеу. Мазмұны: қонақүй қызметтері нарығын қалыптастыру негіздері, қонақүй индустриясы кәсіпорындарындағы баға және баға саясаты. Қонақүй қызметтерін жүзеге асыру бойынша кассалық және валюталық операцияларды, мүлікті және шығындарды есепке алу, сондай-ақ қонақүй шаруашылығының қызметтерін сату және қаржылық нәтижені қалыптастыру. Қонақүй кәсіпорнының шығындары. Қонақүй кірістерінің бухгалтерлік және салықтық есебі. Қонақүй шығындарының бухгалтерлік және салықтық есебі. Қаржылық нәтижелерді есепке алу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шетелдердегі мейрамхана-қонақүй бизнесі

    Мақсаты: студенттерді әртүрлі елдердегі мейрамхана бизнесінің даму динамикасымен, оның жай-күйімен және даму перспективаларымен таныстыру. Мазмұны: Мейрамхана бизнесі және халықаралық туризм. Әр түрлі халықтардың дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарын ескере отырып, тамақ кәсіпорындарында өндіріс пен қызмет көрсетуді ұйымдастыру. Мерекенің этномәдениеті. Тауарлар мен қызметтер нарығының жаһандануы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық саласындағы брондау және резервтеу ғаламдық жүйелері

    Мақсаты: туристік қызметтерді брондау бойынша әлемдегі ең кең таралған бағдарламалармен - Amadeus, Galileo, Worldspan, Saber - практикалық танысу. Турды қалыптастыру үшін өзіндік жұмыс дағдыларын пысықтау. Мазмұны: Компьютерлік брондау жүйелерінің сипаттамалары. Amadeus, Galileo, Worldspan, Saber брондау жүйелері. Басқа шетелдік брондау жүйелері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Философиялық білімді дүниетанымдық ұстанымды қалыптастыру үшін қолданады, азаматтық ұстанымды қалыптастыру үшін қоғамның тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын талдайды.
  • Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, академиялық адалдық пен парасаттылықты қалыптастыру негізінде әлеуметтік - мәдени, кәсіби дамуды, теориялық және эксперименттік әдістерді көрсетеді.
  • Академиялық жазу және академиялық адалдық принциптерін ескере отырып, жазбаша және ауызша сөйлеу мәдениетін меңгергендігін көрсете отырып, тұлғааралық және кәсіби өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде келіссөздер жүргізеді.
  • Стратегиялық жоспарлау, экономикалық бақылау, бухгалтерлік есеп және бизнесті басқару принциптерін ұйымдастыруда, үйлестіруде, әкімшілік-шаруашылық басқаруда және жасанды интеллектті қолдана отырып, қонақжайлылық саласының материалдық-техникалық базасын есепке алу процесінде қолданады.
  • Өзара тиімді келісімшарттар жасай отырып, ішкі және халықаралық нарықтағы серіктестермен және қызмет көрсетушілермен қарым қатынас орнатады.
  • Қонақүй кешенінің барлық қызметтерінің қызмет көрсету стандарттарын, кәсіби этикасын және сервистік қызмет этикетін немесе өзге де орналастыру құралдарын сақтай отырып, қызметтерді автоматтандыру үшін жасанды интеллект пен ақпараттық жүйелерді қолдану арқылы қонақтарды брондау, тіркеу, орналастыру және есептеу бөлімінің жұмысын ұйымдастыру және үйлестіру.
  • Ашық ақпарат көздерін пайдалана отырып, қонақжайлылық кәсіпорнының сату көлемін ұлғайту мақсатында стратегиялық жоспар құрып, тұтынушының басым қажеттіліктерін айқындайды.
  • Сервистік қамтамасыз етуді ескере отырып, қонақүй және мейрамханаларда сұранысқа ие қызметтер тізбегін әзірлеуге қатысады, қонақтың тұруына қолайлы жағдай жасау үшін қажетті ресурстарды анықтайды.
  • Қазіргі заманғы еңбек нарығының қажеттіліктеріне сүйене отырып, қонақ үй және мейрамхана кәсіпорны қызметінің экономикалық тиімділігін арттыруға ықпал етеді.
  • Кәсіпкерлік тәуекелдерді азайтып, кәсіпкерлік қызметтегі мақсаттарға қол жеткізу үшін басқарудың заманауи әдістерін пайдалана отырып, қызметтер нарығы мен бизнес-процестерге талдау жасайды.
  • Әлем халықтарының тамақтану үрдісінің заманауи технологияларын зерделеуде әдістемелік тәсілдерді қолданады және оларды қонақүй мен ресторан қызметкерлерінің кәсіби қызметінде пайдаланады.
  • Қонақжайлылық саласындағы нарықтың жаңа сегменттерін игеру кезінде қонақүйдің бәсекеге қабілеттілігін талдау үшін нарықты дамытудың перспективалық бағыттарын айқындайды және қонақүйде қызмет көрсету процестерін дамыту барысында инновациялық әдістер қолданады.
Top