Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B11130 Вокалды-хор қызметінің менеджменті в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мәдени-тынығу саласындағы мекемелерде шығармашылық ұжымдарды дербес басқаруға, мемлекеттік мәдени саясаттың басымдықтарына сәйкес ғылыми-әдістемелік, ұйымдастыру-басқару, концерттік-орындаушылық және педагогикалық қызметті жүргізуге мүмкіндік беретін жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікке ие, бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B092 Тынығу
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Академиялық жазу негіздері
Мамандыққа кіріспе
Музыкалық аспап 1
Музыка теориясы және сольфеджио
Арнайы музыкалық аспап 1
Элементарлы музыка теориясы
Сөйлеу техникасы
Сөйлеу мәдениеті
Дирижерлау және шығармашылық ұжыммен жұмыс істеу әдістемесі 1
Абайтану
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Қоғамға қызмет ету
Дирижерлау және вокалды-хор ұжымымен жұмыс істеу практикумы 1
Мұхтартану
Қаржылық сауаттылық негіздері
-
2 Оқу жылы
Хормен жұмыс істеудің практикалық негіздері 1
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Арнайы музыкалық аспап 2
Музыкалық аспап 2
Экожүйе және құқық
Хор класы және хормен жұмыс істеудің технологиясы 1
Мәдени- тынығу қызметінің тарихы, теориясы
Комуникативті мәдениет негіздері
Хормен жұмыс істеудің практикалық негіздері 2
Бос уақыттағы рекреациялық-сауықтыру технологиялары
Дирижерлау және шығармашылық ұжыммен жұмыс істеу әдістемесі 2
Дирижерлау және вокалды-хор ұжымымен жұмыс істеу практикумы 2
Хор класы және хормен жұмыс істеудің технологиясы 2
-
3 Оқу жылы
Дирижерлау және шығармашылық ұжыммен жұмыс істеу әдістемесі 3
Вокал класы
Хормен жұмыс істеудің практикалық негіздері 3
Мәдени-тынығу шараларын безендіру әдістемесі
Сценография
Музыкалық формаларды талдау
Дирижерлау және вокалды-хор ұжымымен жұмыс істеу практикумы 3
Музыкалық шығармаларды талдау
Мәдени-тынығу қызметін әдістемелік қамту
Заманауи медиа мәдениеті
Вокал
Хор класы және хормен жұмыс істеудің технологиясы 3
Мәдени-тынығу қызметінің әдістемелік жетекшілік технологиясы
Мәдени-тынығу жұмысындағы ақпараттық қызмет
Бос уақыттағы жас ерекшелік педагогикасы
Бос уақыт педагогикасы
Дирижерлау және вокалды-хор ұжымымен жұмыс істеу практикумы 4
Мәдени-тынығу іс-шараларын коммерцияландыру
Мәдениеттегі кәсіпкерлік және продюсерлеу
Дирижерлау және шығармашылық ұжыммен жұмыс істеу әдістемесі 4
-
4 Оқу жылы
Кәсіби имидж
Мәдени-тынығу мекемелерінде басқаруды ұйымдастыру
Мәдени-тынығу саласындағы менеджмент, маркетинг
Вокалды-хор ансамбльі
Қазақ және шетел музыкасының тарихы
Жеке және әлеуметтік жетістік мәдениеті
Әлем музыкасының тарихы
Хорды жүргізу
Ноталық редактормен жұмыс
Мәдени-тынығу жұмысын социологиялық зерттеу
Визаж және грим
Музыкалық информатика
Партитураны оқу
Өңдеу
Жеке дауыста ән айту менеджменті
Сахналық костюм
Мәдени-тынығу жұмысының ғылыми-зерттеу негіздері
Вокалдық ән айтудағы менеджмент
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қоғамдық, әлеуметтік-экономикалық және саяси білімдерін, ғылыми зерттеу әдістерін, әлеуметтік-мәдени қызметтегі нормативтік құжаттарды көрсету.
- Мәдени мұраны сақтау, қалпына келтіру, пайдалану жәнерухани жаңғыру үшін ұлттық сананы қалыптастырудың коммуникативті дағдыларына ие болу.
- Этносаралық байланыс пен әлеуметтік-этникалық дамудың негіздерін ескере отырып, мәдени құндылықтарды құру және байыту, халықтың әр түрлі топтары үшін шығармашылық даму мәселелерін шешу.
- Салауатты өмір салтын насихаттау және бұқаралық ақпараттық-ағарту жұмыстарын жүргізу, құқықтық мәдениетті қалыптастыру.
- Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін ескере отырып, академиялық жазу білімін қазақ, орыс және ағылшын тілдерін кәсіби ортада және қоғамда еркін қолдану.
- Психодидактика, көпмәдениетті және инклюзивті білім беру негіздерін қолдана отырып, концерттік бағдарламаны дайындау және құру бойынша шығармашылық-өндірістік процесті ұйымдастыруды, жоспарлауды және бақылауды жүзеге асыру.
- Мәдени-демалыс жұмысының тарихы мен теориясы туралы білімге сүйене отырып, халықтың рекреациялық және ойын-сауық демалысын ұйымдастырудың заманауи әдістерін жүзеге асыру.
- Мәдениет ұйымдарында вокалдық және орындаушылық шеберліктерін көрсете отырып, концерттік-орындаушылық қызметті жүзеге асыру.
- Хормен, ансамбльмен жұмыс істеу технологиясын, хор және вокалдық шығармаларды құрастыру дағдыларын, әр түрлі текстуралар мен күрделіліктегі партитуралар парағынан оқуды, музыкалық мәтінді талдау және үйрену қабілетін меңгеру.
- Ақпараттық және цифрлық технологияларды, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау қабілетін, Finale, Sibelius, MuseScore компьютерлік бағдарламаларын кәсіби қызметте пайдалану дағдыларын меңгеру.
- Музыкалық аспаптарда ойнау техникасын меңгеру, музыка теориясы мен сольфеджио туралы білімдерін көрсете отырып, солистер мен хормен сүйемелдеу қабілеті.
- Қазақ және шетел музыкалық әдебиетінің тарихы бойынша білімдерін көрсете отырып, ұлттық және әлемдік, заманауи және классикалық музыканың үздік үлгілерін насихаттау.