Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B11130 Вокалды-хор қызметінің менеджменті в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Академиялық жазу негіздері

    Мақсаты: қазіргі ақпараттық кеңістікте мәтінді аналитикалық өңдеуді қолдану. Мазмұны: ғылыми, ғылыми-техникалық және публицистикалық мәтіндер. Аннотация түріндегі мәтіндердің мазмұны. Рефераттар, шолулар. Мәтінді семантикалық талдау әдістері. Мәтінді коммуникативті талдау әдістемесі. Реферат аннотациясының жанрлары. Реферат аннотациясын коммуникативті ұйымдастыру принциптері. Ғылыми хабарламалар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мамандыққа кіріспе

    Мақсаты: музыка өнері туралы түсініктерін дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: музыка-өнердің бір түрі. Мазмұндық аспектлері. Көркемдік бейне. Музыка түрлері: эпос, лирика, драма. Музыкалық жанрлар жүйесі. Музыкалық стилдер. Музыкалық интонация және мәнерлеу құралдары системасы (жүйесі). Дауыстар түрлері, хор өнері. Қазіргі заманғы өнердің синтетикалық жанрларындағы музыка.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық аспап 1

    Мақсаты: музыкалық аспапта орындаушылық шеберліктерін қалыптастыру, шығармашылық, музыкалық-педагогикалық ойлауын дамыту, музыкалық сауаттылықты жетілдіру негізінде болашақ музыка маманын тәрбиелеу. Мазмұны: музыкалық аспап туралы түсінік. Музыкалық аспаптың шығу тарихы, құрылысы. Отыру орналасу қалпы. Сол қолдың және оң қолдың қойылымы. Музыкалық аспапта кездесетін ойнау тәсілдері. Нота сауатын ашу. Аппликатура. Аспапта орындаушылық әдіс-амалдары. Есту қабілеті. Шағын шығармаларда кездесетін дыбыс үндестігі. Пьеса жанры. Этюд. Бір ішекті этюдтер. Арпеджио. Нотаны бірден оқу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Музыка теориясы және сольфеджио

    Мақсаты: музыка теориясы мен сольфеджионың негізгі заңдылықтарын, түпнұсқалық музыкалық грамматиканы оқу; көркемдік талғамы, музыкалық дүниетанымы дамыған білімді маман дайындау. Мазмұны: дыбыс, музыкалық дыбыстар және олардың қасиеттері. Диапазон және регистры. Дыбыстық қатар. Музыкалық дыбыстардың атаулары. Октавалар. Музыкалық үндестік. Дыбыстардың әріптік жүйесі. Дыбыс қатарын әндету. Нота жазуы. Нота. Ұзақтылықтар және олардың жазылуы. Ноталық тұрақ. Кілттер. Жарты тон және бүтін тон. Көмекші басқыштар және олардың аттары. Альтерация белгілері. Дыбыстар энгармонизмі. Басқыштарды жеке-жеке айту. Диатоникалық және хроматикалық жарты, бүтін тондар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы музыкалық аспап 1

    Мақсаты: студенттерді музыкалық аспапта ойнаудың әдістемесіне, амалдары мен дағдыларына үйрету; ойынның техникалық әдістерін меңгерген, шығармаларды өз бетінше талдай алатын болашақ мамандарды тәрбиелеу. Мазмұны: музыкалық аспаптың құрылысы. Қол қойылымы. Сол қолдың қойылымы. Оң қолдың қойылымы. Аспапта ойнау кезінде денені ұстау ерекшеліктері. Аспапта ойнаудың әдіс- тәсілдері. Музыкалық аспапта орындалатын ноталардың орналасуы. Есте сақтау қабілеті. Гамма. Қос ішекті этюдтер. Әртүрлі өлшем түрі. Екпін түрлері. Позициялар. Шағын классикалық шығармалар. Орташа халық күйлері мен шығармалары. Бір октавалық және екі октавалық гаммалар. Дыбыс шығару мәдениеті. Артикуляция техникасы. Репертуарлық багаж. Парақтан оқу. Транспозициялау . Мәтіндерді есте сақтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Элементарлы музыка теориясы

    Мақсаты: музыканың қарапайым теориясының негізгі заңдылықтарын, бастапқы музыкалық сауаттылықты зерттеу; дамыған көркемдік талғамы бар білімді маман дайындау. Мазмұны: музыка өнер түрі ретінде. Музыканың мәнерлі құралдары. Музыкалық жанрлар. Музыкалық синтаксис. Әуен. Музыкалық қойма және текстура. Қарапайым пішіндер. Ырғақ. Өлшемі. Қарқын. Лад.. Лад құрылымдары. Аралық. Аккорд. Хроматизм. Кілттердің байланысы. Ауытқу. Модуляция. Дыбыс. Нота хаты. Транспозиция. Секвенция. Музыкалық нотаны қысқарту белгілері. Мелизмдер

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сөйлеу техникасы

    Мақсаты: кәсіби қызметте фонациялық тыныс алуды, дауысты, дикцияны және айтылымды жетілдіру білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Сөйлеу техникасымен көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын қалыптастыру. Әр түрлі типтегі құжаттарды жасау кезінде тіл нормасын қолдану. Мазмұны: сөйлеу әрекетінің негізгі түрлері (сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу). Сөйлеу техникасының нормалары мен заңдары. Қарым-қатынас серіктесін қабылдау мен түсінудің әдістері мен қолдануы. Сөйлеу аппаратының анатомиясы және физиологиясы. Мәнерлі сөйлеудің тыныс алуының рөлі мен түрлері. Дикция, мәтін бойынша жұмыс. Мәнерлі сөйлеуде қалыптасудағы мақал-мәтелдер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сөйлеу мәдениеті

    Мақсаты: қоршаған қоғаммен қарым-қатынас эстетикасы, қарым-қатынас кезінде сенімді сезіну. Сауатты сөйлеуді меңгеру. Қарым-қатынастағы қарым-қатынас. Мәдени-бос уақытты өткізу тәжірибесінде мәдени сөйлеуді қолдану. Мазмұны: сөйлеудің сауатты презентациясы. Сауатты сөйлеу заңдылықтарын білу. Пәнді оқуда классикалық әдебиетті қолдану. Қоршаған қоғаммен қарым-қатынас эстетикасы. Әдеби тіл-сөйлеу мәдениетінің негізі. Дикцияны дұрыс қоюмен әдеби сөйлеу. Проза, өлең, әдеби шығарма, психологиялық үзіліс. Жұмыс, көру, қиял бойынша жұмыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дирижерлау және шығармашылық ұжыммен жұмыс істеу әдістемесі 1

    Мақсаты: студенттердің дирижерлік, көркемдік-орындаушылық техниканы меңгеруі; студентті тиісті музыкалық ойлаумен қаруландыру; студенттердің хор өнеріне деген сүйіспеншілігін тәрбиелеу. Мазмұны: дирижерлік аппаратты қою. Дирижерлік аппаратты босатуға және еркін босаңсуға арналған жаттығулар (бүкіл қолдың, білектің, қолдың қозғалысы). Legato және pop legato дирижерлік соққыларының элементтері: "бояу щеткасы", тегіс қозғалыстағы ойыс және дөңес сызықтар, бүкіл қолмен лақтыру және қол жаттығулары. "Назар аударыңыз", "тыныс алу", "кіріспе"дирижерлік қойылымның басталуының үш элементі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Абайтану

    Мақсаты: А.Құнанбайұлы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлтық кодты» сақтау мен дәріптеу Мазмұны: ХІХ-ХХғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай - ойшыл, дінтанушы, философ. Абайдың білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ.Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату. Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын дәлелді қорғай білуге, сыбайлас жемқорлықтың көріністерін еңсеру жолдарын іздеуге бағытталған қызмет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қоғамға қызмет ету

    Мақсаты: университетте оқытылатын пәндермен байланысты қоғамдық пайдалы іс-әрекеттерді жүзеге асыру, академиялық бағдарламаларды игеру негізінде студенттерде әлеуметтік маңызды дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру. Мазмұны: «Service Learning» ұғымының мәні мен мазмұны, «Service Learning» тұжырымдамасының қалыптасу және даму тарихы. «Service Learning» негізгі құрамдас бөліктері, балалар мен жасөспірімдер ортасындағы қоғамдық пайдалы іс-әрекеттер, әлемдік және қазақстандық тәжірибеде волонтерлік қозғалысты ұйымдастыру, Service Learning тің профильдік бағыты. Қоғамдық пайдалы іс-әрекеттер арқылы оқытудың халықаралық тәжірибесі. Әлеуметтік жобаларды әзірлеудің жалпы принциптері мен әдістемесі. Іске асырылған әлеуметтік жобаларды талдау әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дирижерлау және вокалды-хор ұжымымен жұмыс істеу практикумы 1

    Мақсаты: студенттердің зерттелетін хор шығармасының партитураларын жатқа орындау, бір дауысты екі, үш, төрт дауысты хорды басқару, дыбыспен, жүйемен, интонациямен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруі. Мазмұны: хор ұжымының жетекшісін дайындаудағы дирижерлықтың рөлі. Дирижердің негізгі позициясы (дене, аяқ, қол, бас, иық, білек, қол қою). Дирижерлік қозғалыстардың негізгі принциптері (графикалық айқындық), дирижерлік аппарат.Ішкі есту қабілетін дамыту, хор шығармаларының интерпретациясын оқу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мұхтартану

    Мақсаты: М.Әуезовтің әдеби-тарихи шығармашылығы туралы әдебиет тарихымен патриоттық және мәдени-рухани ұстаным негізінде түсінік қалыптастыру. Шығармашылық ойлауын, өзіндік зерттеу дағдысын дамыту. Мазмұны: М.Әуезовтің Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңіндегі өмірі мен шығармашылық жолы. «Шолпан», «Абай» журналдарындағы М.Әуезовтің қызметі. М. Әуезовтің публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасына, «Қилы заман», «Қараш-қараш» оқиғасы» повестеріне, «Абай Құнанбаев» монографиясына, «Абай жолы» роман-эпопеясына шолу жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Мақсаты: қаржылық әл-ауқатқа жету үшін маңызды болып табылатын жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды зерттеу. Мазмұны: Қаржылық жоспарлау және тұтынушылардың қауіпсіздігі. Ақшаны тиімді жұмсаудың және үнемдеудің негізгі әдістері мен тәсілдері. Жеке қаржылық ресурстарды қорғау және инвестициялау. Жеке қаржының рөлі мен маңызы, оның қаржылық тұрақтылыққа қол жеткізудегі мүмкіндіктері. Көптеген күмәнді қаржылық ақпаратты сүзгілеу. Жауапкершілікті өз бетінше басқаруға ынталандыру және тұтынушының оңтайлы қаржылық мүмкіндіктері. Кәсіби мансап құру кезінде сауатты қаржылық шешімдер қабылдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Хормен жұмыс істеудің практикалық негіздері 1

    Мақсаты: студенттердің хорда кәсіби шеберлігі мен ән айту дағдыларын, сондай-ақ хормен жұмыс істеу әдістерін меңгеру негізінде хор ұжымын басқару дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: хор ұжымын басқару. Хормен жұмыс істеу әдістемесі. Әнмен тыныс алу. Дыбыс түзілуі. Ән айту кезінде пайда болатын психофизикалық процестің дидактикалық принциптері. Артикуляция. Дикция. Әр түрлі дәуірлердегі, стильдердегі, жанрлардағы хор шығармалары. Хор дыбыстылығы жағдайында интонация қазақ және шетелдік композиторлардың хор шығармашылығының үздік үлгілері. Халық әндері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Мақсаты: ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын, мәлімдемені грамматикалық тұжырымдау дағдыларын жетілдіру процесінде кәсіби коммуникативті шет тілі құзыреттілігінің базалық деңгейін қалыптастыру. Мазмұны: кәсіптік ұйымдар тарапынан заманауи маманға қойылатын талаптар қосымша және кәсіптік дайындыққа сәйкес әлеуметтік-педагогикалық факторларды талдауға негізделген. Салыстырмалы талдау жүргізу, байланыстырып сөйлеу дағдыларын дамыту, келесі тапсырмаларды орындай білу: объективті факторларға ғылыми көзқарас және талдаулар жүргізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Мақсаты: кәсіби маңызды жағдайларда қарым-қатынасты барабар құра алатын және арнайы мақсатта тіл нормаларын меңгерген маманның кәсіби бағдарланған тілдік даярлығын қамтамасыз ету. Мазмұны: кәсіби тіл және оның құрамдас бөліктері. Кәсіби терминология ғылыми стильдің негізгі белгісі. Оқу-кәсіптік және ғылыми-кәсіптік салалардағы ғылыми лексика және ғылыми конструкциялар. Мамандық бойынша ғылыми мәтіндерді құрастыру және талдау бойынша жұмыс алгоритмі. Ғылыми-кәсіби мәтіндерді құрастыру. Болашақ кәсіби қызмет шеңберіндегі іскерлік коммуникация және құжаттама негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Арнайы музыкалық аспап 2

    Мақсаты: студенттерге ноталардың құрылымы мен мәтінін талдау арқылы қарапайым және күрделі шығармаларды қамтитын, арнайы музыкалық аспапта ойнаудың негізгі әдістерін үйрету. Мазмұны: күрделі штрихтардың орындалу шеберлігі. Күйшілік дәстүр ерекшеліктері. Шығармада орындалатын стаккато әдісі. Аспапта легато орындалу жолы. Күйлер мен шығармаларда кездесетін мелизмдер. Пунктирлі ырғақ. Синкопа. Музыкалық аспапта лига әдісі. Музыкалық шығармалардағы күрделі штрихтар. Жанрлық күйлер. Халық күйлері. Sforzando әдісі. Аспаптық партияларды сүйемелдеу. Музыкалық мәтінді талдау. Ансамбльдік орындау. Қос ішекте қағып ойнау тәсілі. Шертіп ойнау тәсілі. Тремоло. Ішекті саусақпен іліп,тұту әдіс-тәсілдері. Репертуарды дұрыс бағытта таңдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыкалық аспап 2

    Мақсаты: қазақ және шетелдік композиторлардың шығармаларын техникалық орындаушылық стильде орындау дағдыларын меңгерген болашақ маманды, автордың ойына сәйкес шығарманың негізгі тақырыбын ашуға жан-жақты көзқараспен тәрбиелеу. Мазмұны: орындаушылық шеберлік. Музыкалық мәнерлеу. Әр түрлі екпіндегі қазіргі заман шығармалары. Қазақстан, жақын шетел композиторларының шығармаларымен ансамбльдік жұмыс. Репертуар таңдау кезінде кездесетін қиындықтар. Тремоло. Бір ішекті тремоло. Бармақпен ойнау тәсілі. Пунктирлі ырғақ пен синкопаның айырмашылығы. Мелизмдер түрлері (форшлаг, групетто, мордент, трель).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экожүйе және құқық

    Мақсаты: экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хор класы және хормен жұмыс істеудің технологиясы 1

    Мақсаты: хор (академиялық) ұжымының басшыларын даярлау, студенттердің көркемдік талғамын, қызығушылығы мен хор өнеріне деген сүйіспеншілігін тәрбиелеу. Мазмұны: вокалды-хор ұжымын ұйымдастырудың әдістемелік принциптері, хормен жұмыс істеудің өзіндік ерекшеліктері. Ән дауыстарының жіктелуі және хор дыбыстылығының қажетті элементтері. Хорды, ансамбльді басқару әдістемесі. Үлкен музыкалық фразалар арқылы ән тыныс алудың үнемді жұмсалуы. Хор орындауындағы құрылыстың, интонацияның маңыздылығы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мәдени- тынығу қызметінің тарихы, теориясы

    Мақсаты: мәдени-демалыс қызметінің қазіргі заманғы нысандарын іске асыру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: дамудың негізгі кезеңдері, мәдени-демалыс қызметінің тарихи даму тенденциялары. Мәдени-демалыс қызметі теориясының формалары мен әдістері. Әлеуметтік-мәдени қызмет субъектілері жұмысының құрылымы мен мазмұны.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Комуникативті мәдениет негіздері

    Мақсаты: коммуникативті мәдениеттің теориялық негіздерін және барлық жағдайларда жұмыс істеу ерекшеліктерін қалыптастыру. Мазмұны: коммуникативті мәдениет негіздерінің ерекшелігі. Тұлғааралық өзара әрекеттесу жағдайларын талдау, әр жағдайдан болашақта сәтті қарым-қатынас жасау үшін қажетті тәжірибе алу. Кәсіби қызметте қолданбалы және практикалық мәселелерді шешу үшін коммуникативті әдістерді практикалық қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Хормен жұмыс істеудің практикалық негіздері 2

    Мақсаты: студенттердің вокалды-хор шығармасының музыкалық бейнесін ән айту дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: хорға, ансамбльге ән айту принциптері. Әншілердің тыныс алуын ұйымдастыру, әншілікке қол жеткізу және әншілер ауқымын кеңейту бойынша жұмыс. Шығармаларды сүйемелдеусіз ән айту. Қарапайым әндер, айқын музыкалық бейнесі бар халық әндері. Хордың, ансамбльдің әні. Мәтіннің көркем және мәнерлі айтылуы. Хор дыбысының барлық мәнерлі элементтерінің тепе-теңдігіне, үйлесімділігіне қол жеткізе отырып, көп дауысты хор шығармалары мен халық әндерін өңдеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бос уақыттағы рекреациялық-сауықтыру технологиялары

    Мақсаты: реакция туралы білім жүйесін қалыптастыру және оның адам мен қоғам өміріндегі рөлі, реакциялық қажеттіліктер және олардың реакция формаларына сәйкес келеді. Мазмұны: реакциялық ресурстар және оларды бағалау әдістері. Реакцияның әлеуметтік және экономикалық маңызы. Реакция жүйелері және олардың элементтерінің байланысы. Қоғамның тарихи өзгеретін реакциялық қажеттіліктеріне сәйкес демалысты ұйымдастырудың принциптері, әдістері мен тәсілдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дирижерлау және шығармашылық ұжыммен жұмыс істеу әдістемесі 2

    Мақсаты: хор шығармасының музыкалық бейнесін, композитордың идеялық–көркемдік идеясын дирижерлік қимылдармен жүзеге асыру дағдысын меңгерген маман даярлау. Мазмұны: қарапайым дирижерлік схемаларда (2/4, 3/4, 4/4) метрді берудің дирижерлік тәсілдерін құрудағы айырмашылық. 6-үлесті метрді беру тәсілдері: 6/4, 6/8, "6-ға" және "2-ге"беру тәсілдерін дирижерлау. Әр түрлі қарқында, нюанстармен, динамикамен оң және сол қолдардағы әртүрлі ырғақтық өрнектердің үйлесімі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дирижерлау және вокалды-хор ұжымымен жұмыс істеу практикумы 2

    Мақсаты: музыкалық, жалпы білім беретін мектептер, клубтар, оқушылар сарайлары, филармониялар оқушыларының хорын өз бетінше білікті басқару дағдысын меңгерген маман даярлау. Мазмұны: орташа және орташа жылдам қарқынмен 3/4 және 4/4 мөлшерінде дирижерлеу техникасы. Қарапайым өлшемдер. Пунктирлі ырғақты беру әдістері. Әр түрлі соққыларға "Кіріспе", фразалар арасындағы цезура, дирижерлік қимылдар амплитудасының қарқынға тәуелділігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Хор класы және хормен жұмыс істеудің технологиясы 2

    Мақсаты: әншінің денесінде болып жатқан психофизикалық процестің дидактикалық принциптері мен білімдерін игеру негізінде студенттердің хор ұжымын басқару дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: хорды, ансамбльді басқару технологиясы. Көркем қарым-қатынас стилі. Хор дирижерінің функциялары. Ән шабуылдарының түрлері. Жоғары және төмен ән форманттары. Дыбыстанудың әртүрлі формалары бар дауысты дыбыстардың артикуляциясы. Әншілік-есту дағдылары. Сызықтық әуезді дауыстану мен аккорд-гармоникалық текстурадағы интонация.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дирижерлау және шығармашылық ұжыммен жұмыс істеу әдістемесі 3

    Мақсаты: музыкалық орындау процестерін ұйымдастырудың негізі болып табылатын дирижерлік шеберліктің жоғары кәсіби деңгейіне ие маман даярлау. Мазмұны: дирижерлеу техникасы 2-, 3-, 4-, 6 әр түрлі динамикалық градациялар, дыбыстану кезінде 7 үлестік өлшем. Хор партияларының ырғақтық үлгісіне және динамикасына сәйкес әр қолдың функционалдық айырмашылықтары. 5 және 7 үлестік өлшемдерді беру тәсілдері. Хор ұжымдарының болашақ жетекшілерінің музыкалық көкжиегін, шығармашылық қабілеттерін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Вокал класы

    Мақсаты: студенттерде жеке вокалды орындау саласында практикалық дағдылар мен теориялық түсініктерді дамыту. Мазмұны: әншінің дауыстық аппараты. Академиялық вокалистің орындаушылық мәнерлілігінің техникалық тәсілдері мен құралдары. Көркем образ бойынша жұмыс. Эстрадалық вокалистің орындаушылық мәнерлілігінің техникалық тәсілдері мен құралдары. Вокалдық өнердің моральдық-экологиялық тақырыбы. Бағдарламаны көпшілік алдында орындауға дайындық.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Хормен жұмыс істеудің практикалық негіздері 3

    Мақсаты: кәсіби (академиялық), көркемөнерпаздар/әуесқойлар хорының дирижерін, әр түрлі шығармашылық ұжымдардың, оның ішінде вокалдық ансамбльдердің жетекшісін, хор хормейстерін, хор әртісін, ансамбльді, хор солисін даярлау. Мазмұны: хор, ансамбль жұмысын ұйымдастыру принциптері. Хор сыныбының репертуарын, хордың, ансамбльдің концерттік қызметін қалыптастыру. Интонация, ырғақ, дикция, шығармалар жүйесі бойынша жұмыс. Хор, ансамбль жаттығуларын жоспарлау. Шығармалардың эмоционалды-бейнелі мазмұнын ашу үшін жеке хор партияларымен жұмыс. Вокалды-хор қиындықтары. Мотивтер, сөз тіркестері, сөйлемдер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мәдени-тынығу шараларын безендіру әдістемесі

    Мақсаты: мәдени-демалыс іс-шараларын жарық, шу, эффекттермен көркемдік безендірудің практикалық дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Мазмұны: мәдени-демалыс іс-шараларын ұйымдастыру және рәсімдеу әдістемесінің негізгі бағыттары мен педагогикалық талаптары. Мәдени-демалыс іс-шараларын көркемдік безендіру қолдану әдістері. Мәдени-демалыс іс-шараларын өткізу кезінде өзін-өзі талдау, өзін-өзі бақылау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сценография

    Мақсаты: мәдени-демалыс іс-шараларының негізгі идеяларын ашу үшін сахналық техника мен технологияның ерекшеліктерін игеру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: декорация өнерінің тарихы мен теориясы. Сахна техникасы. Сахналық безендіру әдістері. Сахнаны көркемдеу технологиясы. Фондық жиынтықтар. Тірі атрибуттар. Бутафория және реквизиттер. Бөлмелердің көркем имитациялары. Жарықтандыру және сахналау техникасы. Шынайы жиһаз, суреттер. Спектакльді безендіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Музыкалық формаларды талдау

    Мақсаты: болашақ маманның кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру, музыкалық формаларды талдаудың практикалық қабілетін дамыту және музыкалық шығарманың эстетикалық құндылығын өз бетінше бағалау үшін негіз қалыптастыру. Мазмұны: музыкалық өнердің негізгі түсініктері мен заңдылықтары. Музыкадағы жанр мен стиль. Музыкалық тіл. Музыкалық формалардың классикалық-романтикалық жүйесі. ХХ ғасырдағы музыка формаларының жалпы сипаттамасы. Жіктеу принциптері. Музыкалық тіл мен форма элементтерін талдау. Музыкалық шығармаларды талдау әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дирижерлау және вокалды-хор ұжымымен жұмыс істеу практикумы 3

    Мақсаты: балалар мен жасөспірімдердің әртүрлі жас және әлеуметтік категориялары бар мәдениет саласындағы кәсіби музыкалық, музыкалық-педагогикалық білім беру жүйесінде педагогикалық, ұйымдастырушылық және концерттік-орындаушылық қызметке маман даярлау. Мазмұны: қарапайым және күрделі өлшемдерді жүргізу техникасы. 7-9-үлестік өлшемде дирижерлеу. Әртүрлі қарқындық және динамикалық көрсеткіштердегі әртүрлі мөлшердегі дирижерлік беру әдіс-тәсілдері. Зерттелетін шығармалар композиторларының өмірі мен шығармашылығы туралы негізгі мәліметтер. Өте жылдам қарқынмен орындалатын шығармаларда қол қозғалысының анық көрсету айқындылығы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Музыкалық шығармаларды талдау

    Мақсаты: музыкалық шығармалардың эстетикалық құндылығын өз бетінше бағалау үшін талдаудың практикалық қабілетін дамыту және негіз қалыптастыру. Мазмұны: музыкалық өнер қоғамдық сананың бір түрі ретінде. Музыканың коммуникативті функциялары. Музыкалық шығарманы құру мен талдаудың жанрлық-стильдік принциптері. Мазмұн мен көркемдік форманың бірлігі. Музыка теориясы бойынша білім жүйесі. Әр түрлі жанрлар мен стильдердің музыкалық шығармаларын талдау әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мәдени-тынығу қызметін әдістемелік қамту

    Мақсаты: мәдени-демалыс қызметін әдістемелік қамтамасыз етудің инновациялық технологияларын қалыптастыру. Мазмұны: мәдени-демалыс қызметіндегі әдістемелік қамтамасыз ету негіздері. Мәдениет мекемелерінің әдістемелік қызметінің функциялары. Әдістемелік қызмет технологиясы және оны құру. Мәдени-демалыс қызметін әдістемелік қамтамасыз етудің мәдени қызметтеріне тұтынушылық сұраныстың мониторингі. Мәдени-демалыс қызметіндегі әдістемелік қамтамасыз етудің интеграцияланған нысандары. Әлеуметтік-мәдени процестерді модельдеу, статистикалық талдау және ақпараттық қамтамасыз ету үшін заманауи ақпараттық технологияларды қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Заманауи медиа мәдениеті

    Мақсаты: бүгінгі таңда сұранысқа ие халықты және мәдени мекемелерді қызықтыратын ақпараттық және білім беру іс-шараларын ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: ақпараттық-білім беру қызметінің, ақпараттық қызметтің диалогтық және ақпараттық-анықтамалық қызметтерінің теориялық-әдіснамалық негіздері. Қоғамдық сұранысты қанағаттандыруды зерттеу арқылы мәдениет пен демалыс саласындағы адамдардың рухани мәдениетін қалыптастыру мен дамытудағы ақпараттық қызметтің нәтижелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Вокал

    Мақсаты: студенттердің жоғары көркемдік талғамын дамыту; студенттерді қазақстандық және шетелдік композиторлардың вокалдық музыкасының стильдерімен, жанрларымен таныстыру, сабақ барысында студенттердің дауыстық деректері мен музыкалық-орындаушылық қабілеттерін дамыту. Мазмұны: академиялық ән айту мәнеріне негізделген дауысты қалыптастырудың негізгі заңдары. Ән айтудың теориялық негіздері. Балалардың дауыстарымен жұмыс істеу әдістемесі. Репертуардың эмоционалды-бейнелі мазмұны және оны ән айту арқылы жеткізу. Әншілік мәдениетті қалыптастыру және мәдениет мекемелерінде вокалдық жұмысты жүзеге асыруға дайындық.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Хор класы және хормен жұмыс істеудің технологиясы 3

    Мақсаты: студенттердің хорда кәсіби шеберлігі мен ән айту дағдыларын тәрбиелеу, хормен жұмыс істеу әдістерін меңгеру негізінде хор ұжымын басқару. Мазмұны: академиялық ән айту тәсілінің ерекшеліктері. Бір реттік тыныс алу және дирижердің қолына кіру тәсілдері (қимылдар: зейін, тыныс алу, ауфтакт), көп дауысты хор шығармаларының материалындағы вокалдық-хор техникасы. Аралас дыбыс түзілуіне негізделген регистрлер. Жұмсақ, қатты дыбыстық шабуылдар. Академиялық және халық әндеріндегі ансамбль, дикция, хор жүйесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мәдени-тынығу қызметінің әдістемелік жетекшілік технологиясы

    Мақсаты: мәдени-демалыс қызметіндегі серпінді өзгерістер контекстіндегі өзекті бағыт ретінде әдістемелік басшылықты қалыптастыру. Мазмұны: мәдени-демалыс іс-шараларын әдістемелік басқарудың принциптері мен әдістері. Мәдени-демалыс қызметіндегі оқыту кезеңдері. Әдістемелік кабинеттер мен халық шығармашылығы орталығының жұмысы. Мәдени-демалыс қызметін дамытудағы әдістемелік орталықтардың рөлі. Мәдени-демалыс қызметі орталықтарының жұмыс технологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мәдени-тынығу жұмысындағы ақпараттық қызмет

    Мақсаты: мәдени-демалыс жұмысында ақпарат пен ақпараттық ресурстар, ақпараттық жүйелер мен технологиялар туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: мәдени-демалыс жұмысындағы ақпараттық қызметтің теориялық негіздері. Анықтамалық-ақпараттық жұмыстың ұйымдастырушылық ерекшеліктері. Ақпаратты қорғау әдістері мен құралдары. Мәдени-демалыс жұмысындағы ақпараттық қызмет саласындағы негізгі тенденциялар. Мәдени-демалыс жұмысында ақпараттық қызметтің презентацияларын жобалау және құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бос уақыттағы жас ерекшелік педагогикасы

    Мақсаты: бос уақыттың жас педагогикасының теориялық негіздерін және оның әртүрлі жағдайларда жұмыс істеу ерекшеліктерін қалыптастыру. Мазмұны: бос уақыттың жас педагогикасын анықтау. Демалыс педагогикасының әдістері. Балалар мен ересектердің психологиялық-педагогикалық дамуы. Бос уақытты ұйымдастыруда халықтың жас ерекшеліктерін есепке алу туралы білім. Әр түрлі жас санаттарындағы тұрғындар арасында бос уақытты өткізу түрлері. Мәдени құндылықтарды құру және байыту, балалардың, жасөспірімдер мен ересектердің шығармашылық дамуы әдістері. Бос уақыт педагогикасының пайда болуының объективті факторлары. Бос уақыт педагогикасы принциптерінің тәрбиелік әлеуеті. Бос уақыт құрылымындағы ойын.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бос уақыт педагогикасы

    Мақсаты: болашақ мамандарды педагогикалық негіздер, бос уақыт технологиясы теориясы туралы біліммен қалыптастыру. Мазмұны: білім беру аспектісінде және практикалық қызмет саласында бос уақытты ұйымдастыру мәселелерін қарастыратын педагогика ғылымының саласы ретінде бос уақыт педагогикасын дамытудың заманауи бағыттары. Бос уақыт қызметінің түрлері. Бос уақыттағы қарым-қатынастың ерекшеліктері. Бос уақыт педагогикасының формалары мен әдістерін қолдануға шығармашылық көзқарас. Бос уақытты ұйымдастыру бойынша әлеуметтік-педагогикалық қызметтің принциптері. Халықтың әртүрлі санаттарындағы бос уақытты ұйымдастырудың педагогикалық технологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дирижерлау және вокалды-хор ұжымымен жұмыс істеу практикумы 4

    Мақсаты: музыкалық шығарманың жеке көркемдік интерпретациясын жасай алатын, әртүрлі орындаушылық интерпретацияларды талдау және бағалау әдістемесін меңгерген жоғары білікті дирижерлерді тәрбиелеу. Мазмұны: музыкалық-көркемдік бейнесі, стилі, жанры бойынша күрделі ірі нысандағы шығармалар (кантаталар, ораториялар, опералар). Полифониялық шығармалар. Әр түрлі қарқынды және динамикалық көрсеткіштерде 12/4, 12/8-ден 12" және "4" - ке -өлшем беру тәсілдері. Дирижерлік техниканы нақты көркемдік бейнені қолмен іске асыруға қатысты оның барлық алуан түрлілігін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мәдени-тынығу іс-шараларын коммерцияландыру

    Мақсаты: қазіргі жағдайда мәдени-демалыс іс-шараларында коммерцияландыру тұжырымдамасын қалыптастыру. Мазмұны: қазіргі жағдайдағы мәдени-демалыс іс-шараларын коммерцияландыру ұғымы. Әлеуметтік-мәдени сала процестерін, бос уақыт сұранысы нарығын реттеу факторлары. Коммерциялық сектордың ресурстары бос уақыттың инновациялық түрлерінің пайда болуына және дамуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мәдениеттегі кәсіпкерлік және продюсерлеу

    Мақсаты: мәдени-демалыс қызметінің жаппай, топтық және жеке нысандарын шығару және кәсіпкерлік қызметті іске асыру технологияларын қолдану. Мазмұны: мәдениеттегі өндіріс және кәсіпкерлік қызметтің функциялары. Мәдени-демалыс бағдарламаларын және мәдени-демалыс саласындағы кәсіпкерлік қызметті өндіру принциптері. Кәсіби қызметтегі өндіріс және кәсіпкерлік технологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дирижерлау және шығармашылық ұжыммен жұмыс істеу әдістемесі 4

    Мақсаты: теориялық және іс жүзінде орындаушылық, педагогикалық және қоғамдық-музыкалық қызметке дайындалған жоғары білікті хор дирижерлерін тәрбиелеу. Мазмұны: 9/4, 9/8 мөлшерінде дирижерлеу техникасы. 2/4, 2/8, 3/8, 5/8 және т.б. өлшемдерінде "бір рет" дирижерлеу. өлшемді беру техникасын құруға қарқынның әсері (баяу немесе жылдам қарқынға байланысты қимылды ұсақтау және жеделдету). Синкопаны қимылдың амплитудасын қолдана отырып, әртүрлі қарқынмен жұмыстарда қимылды беру техникасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіби имидж

    Мақсаты: менеджменттің ғылым ретіндегі кәсіби имиджінің дағдыларын анықтау, оны қалыптастыру және мәдени-демалыс саласындағы мамандардың жұмысындағы маңыздылығы. Мазмұны: кәсіби имидждің негіздері. Кескін құрылымы. Имидж түрлері және габитарлы имидж. Кәсіби имидж құралдары және имидждік стратегияларды қолдану әдістемесі. Имидждік науқандар. Имиджмейкерлердің жұмысы. Корпоративтік имиджді басқару. Сурет технологиясы. Имиджді қалыптастыру механизмінің заңдары. Іскерлік имидждегі символизмнің рөлі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мәдени-тынығу мекемелерінде басқаруды ұйымдастыру

    Мақсаты: мәдени - демалыс мекемелерінде табысты ұйымдастырушылық- басқарушылық және мәдени-ағартушылық, кәсіби қызмет үшін қажетті жеке және кәсіби қасиеттерді қалыптастыру. Мазмұны: мәдени процестерді басқару негіздері. Мәдени-демалыс мекемелерінде басқаруды ұйымдастырудың негізгі принциптері. Әлеуметтік практика және мәдени-демалыс қызметі саласындағы эксперименттік ізденіс бағыты. Әлеуметтік процестерді басқару, мәдени-демалыс мекемелеріндегі бұқаралық коммуникация жүйелері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдени-тынығу саласындағы менеджмент, маркетинг

    Мақсаты: мәдени-демалыс саласында менеджмент, маркетинг дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: әлеуметтік-мәдени Менеджмент және Маркетинг негіздері. Менеджмент басқару жүйесі, ақпараттық қызмет ретінде. Басқару әдістері. Жарнама, қаржыландыру, жоспарлау. Негізгі басқару процедураларының жүйесі. Ұйымдастырушылық қызмет технологиясы. Маркетингтің мәні және маркетингтік орта. Әлеуметтік-мәдени саладағы маркетинг жүйесі. Іс қағаздарын жүргізудің басқарушылық шешімдерін дайындау технологиясы. Мәдени–демалыс саласындағы экономика мен басқаруды талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Вокалды-хор ансамбльі

    Мақсаты: әр түрлі жанрдағы, стильдегі, дәуірдегі музыкалық шығармалардан тұратын бағдарламаларды көпшілік алдында орындау өнерін меңгерген әншілер мен вокалдық ансамбльдердің басшыларын кәсіби даярлау. Мазмұны: хор әншісінің, ансамбльдің дауыстық аппаратының құрылымы мен жұмыс принциптері. Вокалды-хор техникасын игерудің әртүрлі әдістері. Хор шығармасында жұмыс істеудің теориялық әдістері мен техникалық әдістері. Сапта, ансамбльде, дикцияда және хорды орындаудың басқа құралдарында жұмыс істеу әдістемесі. Вокалды-хор шығармаларының хор немесе вокалдық ансамблдің белгілі бір құрамымен игерудің қол жетімділігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақ және шетел музыкасының тарихы

    Мақсаты: қазақ және шетел музыкасының тарихы, оның негізгі кезеңдері туралы түсінік қалыптастыру. Мәдени-тарихи құбылыстарға жататын әдебиеттерді меңгеру, жастарды ұлттық құндылықтар негізінде тәрбиелейтін мамандарды даярлау. Мазмұны: қазақ музыкасының пайда болуы және қалыптасуы. Ерте өркениеттер мәдениеті, оның ерекшеліктері. Қазақ музыкасы тарихының дәуірі. Қазақтардың музыкалық өнері саласындағы тарихи, теориялық білім. Қазақ музыкалық фольклоры. Уақыттың рухани және әлеуметтік оқиғаларымен байланысты шетелдік музыкалық мәдениеттің стильдері мен көркемдік құбылыстары. Орта ғасырлардағы өнер. Ренессанс музыкалық мәдениеті. XVII-XVIII ғасырлардағы Батыс Еуропа музыкасы. ХХ ғасырдың шетелдік музыкалық мәдениеті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жеке және әлеуметтік жетістік мәдениеті

    Мақсаты: тұлға мен қоғамның қалыптасуы мен дамуы үшін қажетті ғылым ретінде акмеология негіздерін қалыптастыру. Мазмұны: жеке және кәсіби өзін-өзі анықтау мен дамудың негіздері мен мәні. Қазіргі әлемдегі жетістік ұғымы. Табысқа жету формуласы және табысқа жетуге ықпал ететін жеке қасиеттер. Өркендеген адамның бейнесі. Табысты тұлға. Қарым-қатынас өнері жетістікке жетудің ресурсы ретінде. Табысты адамның принциптері мен стилі. Өзін-өзі реттеу әдістері. Мақсатқа жету жолындағы кедергілермен жұмыс. Кәсіби маманның жеке өсуі. Өзін-өзі дамыту, өзін-өзі басқару және өзін-өзі реттеу технологиялары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлем музыкасының тарихы

    Мақсаты: тарихи-хронологиялық тәртіпте өткен және қазіргі заман классиктерінің шығармашылық мұрасын зерттеу; студенттерде әлеуметтік-тарихи процеспен тығыз байланысты біртұтас тарихи қалыптасқан құбылыс ретінде музыкалық өнер туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: ежелгі дәуірдің музыкасы. Ортағасырлық музыканың негізгі жанрлары, оның ерте ортағасырлық эволюциясы. Ренессанс музыкасы. Франко - фламанд және итальяндық "қатаң стильдегі" мектептер. Операның пайда болуы. Барокко музыкасы. Гомофониялық-гармоникалық ойлауды дамыту. Негізгі жанрлар. Ұлттық мектептер (опера, аспаптық музыка). Музыкадағы Классицизм. Вена классиктерінің стилінің жеке ерекшеліктері. Музыкадағы Романтизм. Ұлы композиторлардың шығармашылығы және олардың қоғамның рухани өміріндегі ең жақсы шығармалары. Әр түрлі әлеуметтік формациялардың, халықтардың музыкалық мәдениеттерінің ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Хорды жүргізу

    Мақсаты: студенттерге хор өнері туралы оның барлық көріністерінде, вокалды–хор өнері теориясының жаңа тәсілдері, хор репетициялық–орындаушылық процесін ұйымдастыру, технология, хорды басқару әдістері, көркемдік қарым – қатынас стильдері, негізгі дирижерлік-орындаушылық экспрессивті құралдар, оқу және концерттік репертуарды таңдау мәселелері туралы кең түсінік беру. Мазмұны: хор өнерінің дамуына тарихи шолу. Хор ұғымы. Хор орындаушылық ұжым ретінде. Ән дауысы. Ән дауыстарының сипаттамасы. Хордың вокалдық техникасының сұрақтары. Хордағы құрылым, интонация және хор ансамблі. Дирижердің хор шығармасындағы жұмысы. Дикция және орфоэпия. Музыка мен мәтіннің байланысы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ноталық редактормен жұмыс

    Мақсаты: музыкалық шығармадағы жұмыста компьютерлік музыкалық музыкалық редакторды (бағдарламаны) тиімді пайдалану, дамыған инновациялық технологияларды кеңінен қолдану және әлемдік музыкалық өнердің кез-келген жанрымен өзіндік жұмыс. Мазмұны: музыкалық баспа жүйелері мен редакторларының мақсаты мен функциялары. Finale, Sibelius, MuseScore бағдарламалық өнімдеріне және олардың мүмкіндіктеріне шолу. Бағдарламаның негізгі "терезелерінің" құрылымы, интерфейсі, функциялары. Негізгі құралдар тақталары. Негізгі мәзір командалары. Балл үлгісін жасау. Құлаққаптар мен жолақтарды орнату. Орнату және өлшемін, кілтін өзгерту. Ұзақтықты топтастыру. Жоларалық топтар құру және ноталармен такт ішіндегі жұмыс. Стандартты емес нота белгілері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мәдени-тынығу жұмысын социологиялық зерттеу

    Мақсаты: мәдени-демалыс жұмысында әлеуметтанулық зерттеулердің негіздері мен әдістерін қалыптастыру. Мазмұны: әлеуметтанулық зерттеулердің теориясы мен технологиясы. Ғылыми зерттеу бағдарламасы. Зерттеу бағдарламасының әдіснамалық бөлімін құру. Зерттеу бағдарламасының процедуралық бөлімі. Мәдени-демалыс жұмысындағы әлеуметтанулық зерттеулердің әдістемесі мен әдіснамасы. Сауалнама жүргізу әдістемесі. Мәдени-демалыс саласындағы проблемалар және олардың шешімдері. Әлеуметтік-мәдени жағдайды талдау технологиясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Визаж және грим

    Мақсаты: сахналық қойылымдарда әртүрлі стильдерде, жанрларда кескін жасау кезінде макияж, макияж техникасын қолдану. Мазмұны: терінің және жалпы ағзаның анатомиясы мен физиологиясына қойылатын талаптар. Тері жағдайының жас ерекшеліктері. Сәндік косметикамен жұмыс істеу құралдары мен техникасының жіктелуі. Бастапқы, қайталама, қосымша, қарама-қарсы, бейтарап грим түстері. Макияжбен жұмыс істеу принциптері, қолдану ережелері, гигиеналық нормалар. Анатомиялық мәліметтерге және кескіннің сипатына сәйкес гримнің әртүрлі түрлерін қолдану ерекшеліктері. Нормативтік құжаттаманы қолдану және құралдар мен байланыс аймағын дезинфекциялау және зарарсыздандыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Музыкалық информатика

    Мақсаты: студенттердің музыкалық ақпаратпен жұмыс істеу үшін заманауи компьютерлік технологиялар туралы түсініктерін және оларды кәсіби қызметте практикалық қолдану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: "мультимедиа" ұғымы. Ақпараттық технологиялар, кәсіби музыкалық қызметте қолдану мүмкіндіктері. Музыкалық ақпаратпен жұмыс істеуге арналған ДК аппараттық құралы. Дыбыспен жұмыс істеу үшін компьютердің қажетті ішкі және сыртқы құрылғылары: диск жетегі, дыбыстық тақта, динамиктер. Қосымша құрылғылар: MIDI пернетақтасы, микрофон. Сыртқы және үшінші тарап құрылғыларын қосу. Музыкалық қызметке арналған қолданбалы бағдарламалардың жіктелуі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Партитураны оқу

    Мақсаты: студенттердің музыкалық-есту қабылдауын қалыптастыру және дамыту, студенттердің хор және оркестр шығармаларының партитурасын орындау техникасын игеруі. Мазмұны: дирижерлік техниканың тарихы мен теориясы. Хор партитурасымен жұмыс істеу әдістемесі. А capella хор партитурасын фортепианода ойнау. Хор әнінің технологиясы мен психотехникасы, типтік метроритмикалық фигураларды орындау әдістері. Тыныс алу, цезуралар, ферматалар, фразалар және динамика. Музыкалық шығарманы түсіндіру. А capella шығармасында дауыстарды көлденең және аккордтарды тігінен айту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Өңдеу

    Мақсаты: музыкалық шығармаларды өңдеу және аранжировкалау әдістемесін игеру, халықтық және классикалық әуендердің ерекшеліктерін зерделеу, білім алушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту. Мазмұны: хор экспозициясының негіздері. Хор жазу әдістері. Хор экспрессивтілігінің негізгі құралдары. Хор партитураларын талдау. Хор аранжировкасының жалпы принциптері. Хорды ауыстыру амалдары мен әдістері. Дауыстар санын сақтай отырып, партитураларды аудару. Дауыстар санының азаюымен партитураларды аудару. Дауыстар санының артуымен партитураларды аудару.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жеке дауыста ән айту менеджменті

    Мақсаты: қалыптасқан кәсіби орындаушылық шеберлігі бар, вокалдық өнердің барлық салаларында өз бетінше жұмыс істей алатын маман даярлау. Мазмұны: орындаушылық интерпретацияның ерекшеліктері, ұлттық мектептер, орындаушылық стильдер. Музыкалық шығарманың стиліне сәйкес орындаудың көркемдік құралдары. Кәсіби өсуге ықпал ететін өз мүмкіндіктерін толық анықтайтын репертуарды таңдау. Құрама және тақырыптық концерттік бағдарламалар жасау. Әр түрлі дәуірлердегі, жанрлардағы және стильдердегі жеке вокалдық шығармаларды қамтитын жеке репертуар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сахналық костюм

    Мақсаты: алған білімдерін практикада қолдану (спектакль, сахналау, этюд); сахналық костюмдерді өз бетінше таңдау. Мазмұны: сахналық костюмдердің суреттерін әзірлеу. Әр түрлі стильдегі костюмдер. Тарихи костюмдер. Костюмдердің әлеуметтік сипаттамалары. Костюмдердің экспрессивтілігі. Костюм кейіпкерлерінің психологиясы. Сахналық костюмдерді сақтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мәдени-тынығу жұмысының ғылыми-зерттеу негіздері

    Мақсаты: зияткерлік, шығармашылық және коммуникативтік қабілеттерін дамыту үшін мәдени-демалыс жұмыстарының ғылыми-зерттеу негіздерін қалыптастыру. Мазмұны: қазіргі кезеңдегі әлеуметтік-мәдени, мәдени-демалыс жұмыстарының дамуындағы ғылыми зерттеулердің рөлі. Мәдени-демалыс жұмысындағы әдіснамалық, теориялық және қолданбалы зерттеулер. Мәдени - демалыс жұмысы процесінде тұлғаның рухани-адамгершілік саласы мен шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру және дамыту. Мәдени-демалыс жұмыстарының ғылыми-зерттеу бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Вокалдық ән айтудағы менеджмент

    Мақсаты: хормейстер өнерін игеру, қойылған көркемдік мақсаттарға жауап беретін өз міндеттері бойынша өз ұжымын ықтимал ұйымдастыру үшін практикалық дағдыларды дамыту. Мазмұны: музыкалық өнер және мәдениет саласындағы шығармашылық жобалар (фестивальдар, шығармашылық конкурстар, мастер-класстар бағдарламалары). Шығармашылық ұжымдарда, мәдениет және білім беру мекемелерінде ұйымдастырушылық-басқарушылық жұмыс. Шығармашылық іс-шаралар (фестивальдар, конкурстар, авторлық кештер, мерейтойлық іс-шаралар).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Қоғамдық, әлеуметтік-экономикалық және саяси білімдерін, ғылыми зерттеу әдістерін, әлеуметтік-мәдени қызметтегі нормативтік құжаттарды көрсету.
  • Мәдени мұраны сақтау, қалпына келтіру, пайдалану жәнерухани жаңғыру үшін ұлттық сананы қалыптастырудың коммуникативті дағдыларына ие болу.
  • Этносаралық байланыс пен әлеуметтік-этникалық дамудың негіздерін ескере отырып, мәдени құндылықтарды құру және байыту, халықтың әр түрлі топтары үшін шығармашылық даму мәселелерін шешу.
  • Салауатты өмір салтын насихаттау және бұқаралық ақпараттық-ағарту жұмыстарын жүргізу, құқықтық мәдениетті қалыптастыру.
  • Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін ескере отырып, академиялық жазу білімін қазақ, орыс және ағылшын тілдерін кәсіби ортада және қоғамда еркін қолдану.
  • Психодидактика, көпмәдениетті және инклюзивті білім беру негіздерін қолдана отырып, концерттік бағдарламаны дайындау және құру бойынша шығармашылық-өндірістік процесті ұйымдастыруды, жоспарлауды және бақылауды жүзеге асыру.
  • Мәдени-демалыс жұмысының тарихы мен теориясы туралы білімге сүйене отырып, халықтың рекреациялық және ойын-сауық демалысын ұйымдастырудың заманауи әдістерін жүзеге асыру.
  • Мәдениет ұйымдарында вокалдық және орындаушылық шеберліктерін көрсете отырып, концерттік-орындаушылық қызметті жүзеге асыру.
  • Хормен, ансамбльмен жұмыс істеу технологиясын, хор және вокалдық шығармаларды құрастыру дағдыларын, әр түрлі текстуралар мен күрделіліктегі партитуралар парағынан оқуды, музыкалық мәтінді талдау және үйрену қабілетін меңгеру.
  • Ақпараттық және цифрлық технологияларды, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау қабілетін, Finale, Sibelius, MuseScore компьютерлік бағдарламаларын кәсіби қызметте пайдалану дағдыларын меңгеру.
  • Музыкалық аспаптарда ойнау техникасын меңгеру, музыка теориясы мен сольфеджио туралы білімдерін көрсете отырып, солистер мен хормен сүйемелдеу қабілеті.
  • Қазақ және шетел музыкалық әдебиетінің тарихы бойынша білімдерін көрсете отырып, ұлттық және әлемдік, заманауи және классикалық музыканың үздік үлгілерін насихаттау.
Top