7M01530 Химия в Halyqtar dostyǵy
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты БББ - ның мақсаты: Педагогикалық және ғылыми-практикалық қызметте алған құзыреттіліктерін қолдана алатын химияны оқыту әдістемесі және химиялық ғылымның қазіргі заманғы бағыттары бойынша терең, теориялық және практикалық білімі бар магистрлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M013 Химия педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Органикалық және жоғары молекулалық қосылыстар химиясын оқытудың ғылыми әдістемелік негіздері
Пәннің мақсаты: Органикалық және жоғары молекулалық қосылыстар химиясын, органикалық заттардың химиялық технологиясын оқытудың ғылыми әдістемелік негізін, төмен молекулалық және жоғары молекулалық органикалық қосылыстардың химиялық әрекеттесуінің жалпы заңдылықтарын тағайындауды, бір біріне айналуы мен түзілу механизімін меңгеру. Пәнді оқыту үдерісінде келесі мәселелер қамтылады: Органикалық және жоғары молекулалы қосылыстар химиясын оқытудың ғылыми-әдістемелік негіздері - пәнінің мазмұны мен құрылымына байланысты жоғары оқу орындарында кредиттік оқыту технологиясында білім беру ерекшелігіне байланысты анықталатын өзіне тән заңдылықтарын қарастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Суда еритін полимерлерді алу және қолдану
Пәннің мақсаты: полимерлердің химиялық құрылымы, қасиеттері, синтезі, радикалды полимерлерді бастау әдістері, иондық полимерлеу, поликонденсация туралы білімді қалыптастыру. Химиялық түрлендірулерді жүзеге асыру, полимерлердің құрылымы мен қасиеттерін анықтау мақсатында полимерлерді оқыту. Пәндерді зерттеу барысында келесі мәселелер қамтылады: полимерлердің пайда болу механизмдері мен жылдамдығын зерттеу, олардың құрылымдары мен қасиеттерін қатты фазада, ерітіндіде және балқымада өзгерту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты: Ғылым философиясының басты мәселелерінің мазмұны мен мағынасы; ғылымның негізгі теориялық және қолданбалы аспектілері; Тарихи контекстегі ғылыми білім; адам мен қоғам өміріндегі ғылымның рөлі мен маңызы; қазіргі қоғамдағы ғылымның рөліне, ғалымның әлеуметтік және моральдық жауапкершілігіне байланысты этикалық мәселелер; ғылыми зерттеудің әдістері мен заңдылықтары. Пәнді оқыту үдерісінде келесі мәселелер қамтылады: жоғарғы оқу орындарында оқытылатын тарихи философиялық және жалпы теориялық пәндерді қорытындылайды білімінің жаңа бағыттарының қалыптасуы мен дамуы туралы пән.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты: шетел тілін меңгеру деңгейін дамыту, шетелдік әріптестермен және серіктестермен қарым-қатынаста кәсіби және ғылыми саладағы әртүрлі әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу, сонымен қатар шетелдегі ресурстарды пайдалана отырып, танымдық және зерттеушілік әрекеттерді дамыту. Тіл, шет тілінде коммуникативтік дағдылар құзыреттілік деңгейін арттырады Магистранттарға кәсіби (өндірістік және ғылыми) іс-әрекет процесінде, сондай-ақ өз бетінше білім алу процесінде шет тілін пайдалануға мүмкіндік беретін деңгейде коммуникативтік құзыреттілікті дамыту. Пәннің мазмұны келесі мәселелерді қамтиды: ақпараттық технология саласындағы шешендік өнер мен шешендік өнер т.б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Пәннің мақсаты: қоғамның заңдарын зерделеу және түсіну; мотивацияның негізгі ұғымдары, басқарушылық міндеттерді шешу үшін көшбасшылық пен билікті пайдалану, оқыту әдістері мен әдістерін меңгеру, кәсіби білім негізінде топтық жұмысты ұйымдастыру. Педагогикалық коммуникативтік қатынастардың негізгі түрлерінің болуы. Ойлау мәдениетін үйрету, ақпарат жинау, талдау, қабылдау, мақсаттар мен жетістіктер қою, жеке күшті және әлсіз жақтарын сыни бағалау. Жоғары мектеп мұғалімдерінің кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру, жоғары мектеп дидактикасы, білім беру және білім беруді басқару теориясы, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы және бейорганикалық химияны оқыту әдіснамасы мен заманауи технологиясы
Пәннің мақсаты: Жалпы және бейорганикалық химияны оқыту әдістемесінің тұжырымдамалық және теориялық негіздерін, оның педагогикалық ғылым жүйесіндегі орны мен құндылығын, химияны оқыту әдістерінің даму тарихы мен қазіргі жағдайы туралы білім қалыптастыру. Пәнді оқыту үдерісінде келесі мәселелер қамтылады: Бейорганикалық химияны оқыту әдістемесінің тиімді жаңа түрлерімен таныстырады, оларды жете меңгеру. Химияны оқыту әдістемесінің жалпы және жеке әдістерімен танысу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Коллоидты химияның қазіргі кездегі мәселелері
Пәннің мақсаты: химиялық процестердің теориялық негіздерін тереңірек қарастыру, заттың құрылысын, химиялық процестердің жүйедегі тепе-теңдік жағдайы мен оның бір күйден екінші күйге ауысу мүмкіндігі, химиялық реакция жылдамдығының уақытқа байланысты өзгеруі, шынайы ерітінділердің түзілуі және қасиеттері туралы білім қалыптастыру. Пәнді оқыту үдерісінде келесі мәселелер қамтылады: Беттік құбылыстарды және дисперстік жүйелердің түрлерін, олардың түзілуі мен қасиеттерін зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте химиялық есептерді шешу әдістері
Пәннің мақсаты: Мектеп қабырғасындағы химия есептерін шешуге бағытталған сандық химиялық есептерді шешу. Пәнді оқыту үдерісінде келесі мәселелер қамтылады: Сандық есептерді шешу жолдары. Типтік есептерді шешу. Факультативтік және сыныптан тыс уақытта шығарылатын есептерді шешу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физика-химялық анализдерді зерттеудің заманауи әдістері
Пәннің мақсаты: Теориялық және практикалық мүмкіндіктерді ашу үшін физика-химиялық процестердің термодинамикасы мен кинетикасының заңдылықтарын зерттеу барысын меңгеру. Курс физикалық химия саласындағы заманауи ғылыми зерттеулерге талдау жүргізу. Пәнді оқыту үдерісінде келесі мәселелер қамтылады: Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар физикалық химияның статистикалық термодинамикасы, электролит ерітінділер мен электрохимияның кинетикалық теориясы мен мәселелері туралы білімді игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жоғары оқу орындарында химияны оқыту технологиясы
Пәннің мақсаты: әрбір білім алушының қабілетіне қарай білім беруді, оны дербестікке, ізденімпаздыққа, шығармашылыққа тәрбиелеуді жүзеге асыратын жаңартылған педагогикалық технологияны меңгеру. Мемлекеттік білім стандарты деңгейінде оқу үрдісін ұйымдастыру. Жаңа педагогикалық технологияны ендіруді меңгеру. Пәнді оқыту үдерісінде келесі мәселелер қамтылады: Инновация бірнеше өзекті мәселелердің түйіскен жерінде пайда болады да, берік түрде жаңа мақсатты шешуге бағыттау, педагогикалық құбылысты үздіксіз жаңғырту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты: басқару теориясы мен практикасының эволюциясы мен қалыптасуын және басқару психологиясын білу, ұйымның жұмыс істеуін қамтамасыз етудің психологиялық аспектілерін, ұйымдағы персоналды басқарудың психологиялық аспектілерін, ұйымдағы қақтығыстарды басқаруды зерттеу. Басқару процесін ұйымдастыру, үйлестіру, маркетингтік зерттеулер, басқарудағы қоғаммен байланыс. Кәсіби мінез-құлық пен корпоративтік басқаруды көрсету. Басқару психологиясының негізгі ұғымдарын игеру негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық тұрғыдан түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарт жасау. Пәннің мазмұны келесі сұрақтарды қамтиды: қазіргі менеджменттің негізгі бағыттары туралы білім беру. Бизнес-технологиялар мен менеджменттің психологиялық қажеттіліктерін анықтау. Адамдармен өзара әрекеттесуге байланысты басқару қызметінің тиімділігінің психологиялық негіздерін анықтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Зерттеудің химиялық-педагогикалық әдістері
Пәннің мақсаты: Процесс жылдамдығын, реагенттерді тұтыну дәрежесін және мақсатты өнімді қалыптастыруды сандық сипаттаудағы негізгі тәсілдерін зерттеу. Пәнді оқыту үдерісінде келесі мәселелер қамтылады: Технологиялық және өнеркәсіптік есептерді шешу үшін химиялық реакциялар кинетикасының негізгі принциптерінің теориялық негіздерін білу, сондай - ақ іргелі шамаларды-энтальпияны, энтропияны, температураға байланысты еркін активтену энергиясын, сондай-ақ бос энергияға қысыммен байланысты активтендіру көлемі мен реакциялар көлемін білу. Білу: анықтамалық әдебиеттерге сүйене отырып, химиялық кинетика саласында қажетті есептеулерді өз бетінше жүргізе білу, реакцияның негізгі параметрлерін анықтау;
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бейорганикалық химияның өзекті мәселелері
Пәннің мақсаты: магистранттарға химиялық реакциялардың механизмдері, химиялық реакциялардың жылдамдықтары, оған әр түрлі факторлардың әсері, тұйық және гетерогенді реакциялардың жылдамдығы, тәжірибелік әдістері туралы фундаментальды білім беру. Пәнді оқыту үдерісінде келесі мәселелер қамтылады: Шығармашылық ойлау, магистранттарда ғылыми көзқарас қалыптастыру, химияның өмірімен байланысын ашу, белсенді әрекет үшін білім мен білікті қалыптастыруға бағыттап оқыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Заманауи химияның теориялық негіздері
Пәннің мақсаты: Химиялық анализді жүргізу және оның нәтижесін дұрыс сараптау, жетілдірілген заманауи қондырғыларда жұмыс істей білуге үйрету. Химиялық анализді математикалық, кибернетикалық ұғымдармен, компьютерді қолданумен байланыстыра оқытуға бағыттау. Пәнді оқыту үдерісінде келесі мәселелер қамтылады: - Химияның теориялық және практикалық маңызы бар мәселелерін қарастырғанда заманауи химияның қолданбалы аспектілері жайлы білім қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Полимерлік материалдарды пайдалану
Пәннің мақсаты: жоғары молекулалық қосылыстарды зерттеуге қолданылатын органикалық қосылыстарды зерттеудің бұрын зерттелген дәстүрлі әдістерін қолдану; жоғары молекулалық қосылыстарды зерттеу әдістерінде бағдарлауды, басқа ұқсас қосылыстар арасында оңтайлы әдісті негізді таңдауды білу; Пәнді оқыту үдерісінде келесі мәселелер қамтылады: полимерлерді зерттеудің негізгі әдістері туралы ақпаратты білу қабілеті мен дайындығын көрсету: тәжірибелік жұмыста әдістерді қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби-бағытталған оқыту технологиялары
Пәннің мақсаты: кәсіптік-бағдарланған білім берудің негізгі технологияларын игеру және педагогикалық еңбекті технологияландыру жүйесінде магистранттардың қабілеттерін дамыту. Магистрант осы пәннің негізгі дидактикалық ұғымдарын игеру. Пәндік оқу үдерісіне мынадай сұрақтар енгізілді: жоғары технологиялық білім беру кеңістігінің жүйелілігін және оқыту технологиясының гуманитарлық ұғым ретіндегі маңызын қарастырады, педагогикалық технологияларды пайдаланудың теориялық және практикалық дәстүрлерін зерделейді, кәсіби-педагогикалық қызметте негізгі технологиялық тәсілдер мен әдістерді қолдануды үйрену.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Табиғи қосылыстар негізінде биостимуляторларды алу
Пәннің мақсаты: Ауыл шаруашылығында минарлды тыңайтқыштар микробиотыңайтқыштар және пестицидтік препараттарды пайдалану арқылы ауылшаруашылығы өнімдерін арттыру. Пәнді оқыту үдерісінде келесі мәселелер қамтылады: қоршаған ортаның ластануының шектелуіне және топырақтағы микроорганизмдердің ауылшаруашылығы дақылдарына әсерін зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Аналитикалық және элементтер химиясын оқытудың әдістемелік аспектілері
Пәннің мақсаты: сандық, сапалық анализ теория-ларын, аналитикалық химиялық реакциялардың теориялық негізін оқыту. Пәнді оқыту үдерісінде келесі мәселелер қамтылады: Бұл пәнде теориялық талдау негізі химиялық әдістердің бірі, инструменталды талдау әдісіне түсінік беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру мен химиядағы компьютерлік модельдеу
Курстың мақсаты-магистранттардың педагогикалық зерттеулерде компьютерлік модельдеуді қолдану қабілетін қалыптастыру, сонымен қатар химиялық заттардың реактивтілігін болжау. Білім алушылар мен білім беру ортасы туралы үлкен көлемдегі құрылымдалған және құрылымданбаған деректерді өлшеу, жинау, талдау және ұсыну мәселелері, сондай-ақ молекулалық механика мен кванттық химия әдістері қаралатын болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химиялық білім берудің жаңа технологиялары
Пәнді оқу барысында білім алушылар келесідей қазіргі заманғы технологияларды: дамутып оқыту, мәселелі оқыту, тұлғалық- бағытты оқыту, дидактикалық пәндерді интеграциялау, инновациялық оқыту, гуманистік білім беру, интегративтік-модульдік оқыту, адаптивті және дуалды оқытуларды меңгереді. Кез-келген технологияның басты мақсаты білім берудің алдына қойылған мақсаттарға қол жеткізу, білім беру үдерісін оңтайландыру, жоспарланған білім деңгейі, пәндік дағдылар мен шығармашылық тәжірибеге жетудің кепілі. Білім алушылардың өзіндігі мен шығармашылық белсенділігін дамытуға, қол жеткізілген нәтижелердің сапасын бағалау әдістерін енгізуге ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Фуран және гомологтарының химиясы
Пәннің мақсаты: органикалық қосылыстардың жіктелуі мен номенклатурасын, органикалық қосылыстардың маңызды кластарын қосылыстар-құрылысы, алу тәсілдері, физикалық және химиялық қасиеттерін талдау. Органикалық химиядағы негізгі теориялық түсініктері, органикалық қосылыстар сыныптарының өзара айналу; Пәнді оқыту үдерісінде келесі мәселелер қамтылады: органикалық қосылыстарды бөліп алу және тазарту, органикалық қосылыстардың негізгі константаларын анықтау, органикалық қосылыстардың сапалы талдауын жүргізу; қажетті препараттың көп сатылы синтезінің сызбасын құру және оны әдеби әдістемелер бойынша синтездеу, Органикалық химия саласындағы анықтамалық, шолу және монографиялық әдебиетті қолдану; Органикалық химияның теориялық түсініктері, Органикалық заттардың құрамы, құрылысы және қасиеттері туралы - органикалық қосылыстардың негізгі кластарының өкілдері; химиялық ыдыспен және органикалық заттармен қауіпсіз жұмыс істеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Химиялық процестердің кинетикасы
Пәннің мақсаты: зерттеу процесінде теориялық және практикалық мүмкіндіктерді ашу мақсатында физикалық-химиялық процестердің термодинамикасы мен кинетикасының заңдарын меңгеру. Курста физикалық химия саласындағы заманауи ғылыми зерттеулерді талдау. Пәнді оқыту үдерісінде келесі мәселелер қамтылады: Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар физикалық химияның статистикалық термодинамикасы, кинетикалық теориясы және электролиттік ерітінділер мен электрохимия мәселелері туралы білімді игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аймақтық және қолданбалы гидрохимия
Пәннің мақсаты: Химиялық ғылымдар саласындағы негізгі оқу-жаттығуларды білу және түсіну; химиялық және физико-химиялық талдау әдістері, ғылыми зерттеудегі процестер мен операциялар теориялары, талдаудың ескі әдістерін жетілдіру; химиялық және физико-химиялық талдау әдістерін білу. Пәнді оқыту үдерісінде келесі мәселелер қамтылады: Химиялық экология, нанотехнология ұғымдары мен құбылыстарын талдау; заттардың сапасын анықтау кезінде немесе зерттелетін қосылыстың құрамына кіретін жекелеген элементтерді немесе иондарды табу кезінде білім мен түсініктерді қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылыми-педагогикалық зерттеу
Пәннің мақсаты: Педагогикалық ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздері, парадигмалары мен тұжырымдамалары; - әлемдік білім беру кеңістігінің жаһандануы мен ғылымдардың бірігуін ескере отырып, педагогика саласындағы қазіргі заманғы зерттеу. Пәнді оқыту үдерісінде келесі мәселелер қамтылады: стратегияларының ерекшеліктері; істей білуі керек: - әртүрлі жалпы ғылыми-педагогикалық мәселелерде өзін-өзі анықтауға және жеке ғылыми-зерттеу; мүдделерін іске асыру стратегиясын анықтау; ғылыми ақпараттар іздеуді жүзеге асыру; - ұсынылған зерттеу көлемін анықтау; - зерттеу мәселесін анықтау, тұжырымдау;
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Химиялық реакция жылдамдығы
Пәннің мақсаты: Қандай да бір химиялық процестердің өту механизмдері мен мәнін түсінуге мүмкіндік беру. Реакциялар жылдамдығының катализатордан тәуелділігі ұғымдарын түсіндіру белсендірілген кешен теориясының негізін келтіру. Бұл теория молекулалық қозғалыстың кинетикалық теориясымен ұштастыра отырып, жылдамдыққа әртүрлі факторлар қалай әсер ететінін түсінуге мүмкіндік береді (концентрация, температура, катализатор және т.б.). Бұл көріністер бұрын зерттелген теорияларды өзара байланыстыруға ғана емес, сонымен қатар химиялық жүйелердегі тепе-теңдікті кейіннен қарауға негіз жасау. Пәнді оқыту үдерісінде келесі мәселелер қамтылады: Химиялық реакциялардың негізгі заңдылықтарын зерттеу магистранттарға теория мен практиканың байланысын түсінуге және химияны әрі қарай зерттеуді жалғастыруға мүмкіндік беру. Тақырыпты оқу барысында магистранттар олар үшін жаңа ақпарат алады, сонымен химиялық реакциялардың жылдамдығы, олардың өту механизмдері, Катализ туралы ұғымдар және т.б. сияқты тақырыптың жаңа ұғымдары қалыптастыру. Тақырыпты білу химиялық процестерді басқаруға мүмкіндік беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
ЖОО-дағы химияны оқытудың инновациялық әдістері
Пәннің мақсаты: Педагогикалық процестің теориялық негіздерін және әртүрлі химия курсын оқытудың жалпы әдістемесін білу; химияны оқыту процесі негізіндегі заңдылықтарды білу; химияны оқыту әдістемесінің әртүрлі формаларын игеру; химиялық тенденциясын және оларды шешу жолдарын істей білу, дидактикалық материалдарға ғылыми-методологиялық талдау жасау; Пәнді оқыту үдерісінде келесі мәселелер қамтылады: Оқу құралдарын және оқыту мазмұнын таңдай білу; оқу-тәрбиелік үдерісті моделдеу және өзінің іс әрекетінің нәтижесіне қорытынды жасай білу; алған білімін және жетістіктерін педагогикалық іс тәжірибе барысында қолдана білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Металдардан катализаторларды алу әдісі
Пәннің мақсаты: қазіргі гетерогенді катализдің мәні мен заңдылықтарын; - органикалық, мұнайхимиялық синтездер мен мұнай өңдеудің өнеркәсіптік маңызды катализаторларының құрамы, құрылысы және қасиеттері; - гетерогенді катализ сұрақтары, каталитикалық заңдылықтары әртүрлі заттардың; - өнеркәсіптік маңызы бар каталитикалық жүйелердің негізгі түрлерін түсіну; Пәнді оқыту үдерісінде келесі мәселелер қамтылады: каталитикалық процестердің жұмысын ұйымдастыру және талдау, жаңа және жұмыс істеп тұрған өнеркәсіптік объектілерде катализаторларды қолдану және өңдеу дағдыларын үйрену; әртүрлі каталитикалық жүйелердің физика-химиялық қасиеттерін эксперименталды зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қолданбалы химияның заманауи аспектілері
Мақсаты - нақты химиялық өндіріс өнімдерін алу және қолдану үшін халық шаруашылығында химияны практикалық қолданудың негізгі салаларын бағалау, химиялық ақпаратты түсіндіру және жалпылау, химия саласындағы өзінің құзыреттілігін арттыру, қолданбалы химия саласындағы ғылыми зерттеудің міндеттерін қалыптастыру және оларды шешу, алынған нәтижелерді таныстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физика-химиялық зеттеулердің заманауи әдістері
Пәннің мақсаты: Заттардың физикалық қасиеттерін өлшеуде – оптикалық, электрлік, ядролық және т.б. қолдану, Физикалық әдістерді пайдаланған уақытта химиялық реакция жүргізу. Пәнді оқыту үдерісінде келесі мәселелер қамтылады: Физикалық-химиялық талдау әдістерінде химиялық реакция барысында жүретін қасиеттердің (жарық жұту, электродты потенциал, электрөткізгіштік, т. б.) өзгеруін бақылау керек, физикалық-химиялық пен физикалық әдістерді бір топқа біріктіру арқылы аспаптық талдау әдістеріне дағдыландыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Гетероциклді қосылыстар реакцияларының механизмі
Пәннің мақсаты: Органикалық химиямен аралас және жаратылыстану-ғылыми пәндердің теориялық және әдіснамалық негіздерін және оларды шешу кезінде қолдану. - қауіпсіздік саласындағы заңнамалық және құқықтық актілер, химиялық зертханаларда жұмыс істеу қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Пәнді оқыту үдерісінде келесі мәселелер қамтылады: Кәсіби есептерді шешу үшін гетероциклді қосылыстар мен органикалық химия химиясының арнайы бөлімдерінен қосымша білім тарту қажеттілігін анықтау, соның ішінде белгілі, модификацияланған және жаңадан әзірленген әдістемелер мен әдістер бойынша гетероциклді қосылыстар синтезі және олардың құрылысын орнату; Игеруі: - Нақты химиялық есептерді шешуде гетероциклді қосылыстар химиясының базалық бөлімдерінің теориялық негіздерін қолдану дағдысы, соның ішінде гетероциклді қосылыстар синтезі әдістерін қолдану;
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Химиялық ақпаратты іздеу және зерттеуде қолдану
Пәннің мақсаты: құрылымдық химиялық ақпаратты сақтаудың және талдаудың компьютерлік технологиялары. Электрондық кестелер сандық ақпарат массивімен жұмыс істеу құралы ретінде. Деректер қоры әртүрлі құрылымдық ақпарат массивтерімен жұмыс істеу; Пәнді оқыту үдерісінде келесі мәселелер қамтылады: Заманауи жүйелердің негізгі мүмкіндіктері реляциялық деректер қорын басқару және оларды химияда қолдану тәжірибесі. Деректерді анықтау және сақтау, деректерді өңдеу, деректерді басқару, деректерді шығару.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физикалық және коллоидты химияны оқытудың заманауи әдіснамалық негіздері
Пәннің мақсаты: Физикалық және коллоидты химияны негізгі пән ретінде оқытудың әдістемелері және әдіснамасы. Термодинамиканың негізгі заңдары, гомогенді және гетерогенді ерітінділердің тепе-теңдігі, дисперсті жүйелер мен үрдістердің кинетикасы жайындағы білім қалыптастыру. Беттік құбылыстардың физикалық химиясының ғылыми әдістемелік жолдарын зерттеу. Пәнді оқыту үдерісінде келесі мәселелер қамтылады: Физикалық және коллоидтық химияның, катализдің негізгі жағдайлары мен идеяларын интерпретациялаудың ғылыми теориялық жолдарының бірлігі мен қарама-қарсылығын оқыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Полимерлерді зерттеу әдістері
Пәннің мақсаты: жоғары молекулалық қосылыстарды зерттеуге қолданылатын органикалық қосылыстарды зерттеудің бұрын зерттелген дәстүрлі әдістерін қолдану; жоғары молекулалық қосылыстарды зерттеу әдістерінде бағдарлауды, басқа ұқсас қосылыстар арасында оңтайлы әдісті негізді таңдау. Пәнді оқыту үдерісінде келесі мәселелер қамтылады: полимерлерді зерттеудің негізгі әдістері туралы ақпаратты білу қабілеті мен дайындығын көрсету керек: тәжірибелік жұмыста әдістерді қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Химиялық заттарды анализдеудің заманауи құрылғылары
Пәннің мақсаты: Заттарды алудың стандартты операцияларын орындау және ұсынылған әдістемелер бойынша қасиеттері мен заңдылықтарын зерттеу; заттарды алудың стандартты операцияларын орындау және ұсынылған әдістемелер бойынша қасиеттері мен заңдылықтарын зерттеу; Стандартты әдістемелер бойынша әртүрлі табиғаттағы қосылыстардың химиялық қасиеттерін және физика-химиялық заңдылықтарды алу; Пәнді оқыту үдерісінде келесі мәселелер қамтылады: стандартты әдістемелер бойынша қарапайым төмен және жоғары молекулалы органикалық заттарды синтездеу, бөлу, тазалау және сәйкестендіру;
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылым мен білім беру тарихындағы білім беру парадигмаларының дамуы мен өзгеруінің негізгі кезеңдерін сипаттау; психологиялық-педагогикалық ғылымдардың дүниетанымының әдіснамалық ерекшелігін дәлелдеу;
- Тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби қызметте, ғылыми мақалалар жазу кезінде шет тілін көрсете білу.
- Ұйымдағы қызметкердің дамуын және тиімді пайдаланылуын бағалау, бұқаралық мінез-құлықты басқару үшін әлеуметтік-психологиялық технологияларды меңгеруі.
- Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және ғылыми қызметінің технологиясын білу;
- Заманауи химияны оқытудың инновациялық процестерін меңгеру, пәндік оқытуға әдістемелік талдау жүргізу, болашақ маманның кәсіби даму бағыттары мен қалыптасу заңдылықтарын зерттеу; белгілі бір саладағы әлемдік және отандық ғылыми жетістіктерді зерттеу. Кәсіби салада ғылыми жобалар мен зерттеулерді орындау білу;
- Тиісті кәсіби ортада кәсіби білім, дағдылар мен дағдылар кешенін, мінез-құлық ережелері мен нормаларын сақтау;
- Алған білімдері мен дағдыларын сабақтас пәндердің өзара байланысы саласындағы мәселелерді талдауға қолдану; тәжірибелік зерттеулерді өз бетінше жүргізу, мамандармен және кең аудиториямен пікірталаста зерттеу нәтижелерін негіздеу, университеттің тұтас педагогикалық процесін ұйымдастыруда педагогика ғылымының әдіснамалық білімін қолдану.
- Заманауи модельдеу әдістері мен компьютерлік технологиялар негізінде алынған нәтижелерді түсіндіру арқылы эксперименттік зерттеулерді жобалау, жоспарлау, жүргізу, талдау, өңдеу;
- Химия саласындағы ғылыми дүниетаным негізінде кешенді зерттеулер әзірлеу және жүргізу, зерттеу технологияларын әзірлеу. Дербес химиялық зерттеулер жүргізу үшін қажетті кешенді бағдарламалардың технологияларын қолдану.
- Кәсіби қызметтің стандартты емес жағдайларында техникалық басқарушылық және техникалық шешімдер қабылдау кезінде командада жұмыс істеу қабілеттерін, шығармашылық және логикалық ойлаудың болуын көрсету.