Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01530 Химия в Halyqtar dostyǵy
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты БББ - ның мақсаты: Педагогикалық және ғылыми-практикалық қызметте алған құзыреттіліктерін қолдана алатын химияны оқыту әдістемесі және химиялық ғылымның қазіргі заманғы бағыттары бойынша терең, теориялық және практикалық білімі бар магистрлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M013 Химия педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Органикалық және жоғары молекулалық қосылыстар химиясын оқытудың ғылыми әдістемелік негіздері
Суда еритін полимерлерді алу және қолдану
Ғылым тарихы мен философиясы
Шет тілі (кәсіби)
Жоғары мектептің педагогикасы
Жалпы және бейорганикалық химияны оқыту әдіснамасы мен заманауи технологиясы
Коллоидты химияның қазіргі кездегі мәселелері
Жоғары мектепте химиялық есептерді шешу әдістері
Физика-химялық анализдерді зерттеудің заманауи әдістері
Жоғары оқу орындарында химияны оқыту технологиясы
Басқару психологиясы
Зерттеудің химиялық-педагогикалық әдістері
Бейорганикалық химияның өзекті мәселелері
Заманауи химияның теориялық негіздері
-
2 Оқу жылы
Полимерлік материалдарды пайдалану
Кәсіби-бағытталған оқыту технологиялары
Табиғи қосылыстар негізінде биостимуляторларды алу
Аналитикалық және элементтер химиясын оқытудың әдістемелік аспектілері
Білім беру мен химиядағы компьютерлік модельдеу
Химиялық білім берудің жаңа технологиялары
Фуран және гомологтарының химиясы
Химиялық процестердің кинетикасы
Аймақтық және қолданбалы гидрохимия
Ғылыми-педагогикалық зерттеу
Химиялық реакция жылдамдығы
ЖОО-дағы химияны оқытудың инновациялық әдістері
Металдардан катализаторларды алу әдісі
Қолданбалы химияның заманауи аспектілері
Физика-химиялық зеттеулердің заманауи әдістері
Гетероциклді қосылыстар реакцияларының механизмі
Химиялық ақпаратты іздеу және зерттеуде қолдану
Физикалық және коллоидты химияны оқытудың заманауи әдіснамалық негіздері
Полимерлерді зерттеу әдістері
Химиялық заттарды анализдеудің заманауи құрылғылары
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылым мен білім беру тарихындағы білім беру парадигмаларының дамуы мен өзгеруінің негізгі кезеңдерін сипаттау; психологиялық-педагогикалық ғылымдардың дүниетанымының әдіснамалық ерекшелігін дәлелдеу;
- Тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби қызметте, ғылыми мақалалар жазу кезінде шет тілін көрсете білу.
- Ұйымдағы қызметкердің дамуын және тиімді пайдаланылуын бағалау, бұқаралық мінез-құлықты басқару үшін әлеуметтік-психологиялық технологияларды меңгеруі.
- Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және ғылыми қызметінің технологиясын білу;
- Заманауи химияны оқытудың инновациялық процестерін меңгеру, пәндік оқытуға әдістемелік талдау жүргізу, болашақ маманның кәсіби даму бағыттары мен қалыптасу заңдылықтарын зерттеу; белгілі бір саладағы әлемдік және отандық ғылыми жетістіктерді зерттеу. Кәсіби салада ғылыми жобалар мен зерттеулерді орындау білу;
- Тиісті кәсіби ортада кәсіби білім, дағдылар мен дағдылар кешенін, мінез-құлық ережелері мен нормаларын сақтау;
- Алған білімдері мен дағдыларын сабақтас пәндердің өзара байланысы саласындағы мәселелерді талдауға қолдану; тәжірибелік зерттеулерді өз бетінше жүргізу, мамандармен және кең аудиториямен пікірталаста зерттеу нәтижелерін негіздеу, университеттің тұтас педагогикалық процесін ұйымдастыруда педагогика ғылымының әдіснамалық білімін қолдану.
- Заманауи модельдеу әдістері мен компьютерлік технологиялар негізінде алынған нәтижелерді түсіндіру арқылы эксперименттік зерттеулерді жобалау, жоспарлау, жүргізу, талдау, өңдеу;
- Химия саласындағы ғылыми дүниетаным негізінде кешенді зерттеулер әзірлеу және жүргізу, зерттеу технологияларын әзірлеу. Дербес химиялық зерттеулер жүргізу үшін қажетті кешенді бағдарламалардың технологияларын қолдану.
- Кәсіби қызметтің стандартты емес жағдайларында техникалық басқарушылық және техникалық шешімдер қабылдау кезінде командада жұмыс істеу қабілеттерін, шығармашылық және логикалық ойлаудың болуын көрсету.