7M01731 Шетел тілі: екі шетел тілі в Баишев Университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-әдістемелік және инновациялық технологияларды меңгерген, ғылыми-зерттеу қызметіне негізделген, еңбек нарығында сұранысқа ие, кәсіби тұрғыдан тиімді өзін-өзі дамытуға, көптілді білім беру ортасындағы жұмысқа, бәсекеге қабілетті, шетел тілін білікті оқыту саласындағы (ағылшын, қытай) маманды дайындау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Баишев Университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Заманауи лингводидактика
Пәннің мақсаты-кәсіби қызметте заманауи лингводидактиканың жетістіктерін қолдану үшін кәсіби құзыреттіліктерді, теориялық білім мен практикалық дағдыларды дамыту. Пән кәсіби қызметте шет тілін оқытудың заманауи әдістері мен технологияларын, лингводидактикалық құралдарды қолдану қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық емтихандар форматындағы оқыту әдістемесі
Курс IELTS, TOEFL және Cambridge ESOL тестілеу жүйесімен таныстыруға арналған және тілдік құзыреттіліктерді, халықаралық коммуникацияларды стратификациялаудың халықаралық деңгейлеріне сәйкес лингвистикалық білімді, іскерлікті, дағдыларды жақсарту және жетілдіру әдістемелерін меңгеруді көздейді. Алынған ақпаратты тыңдау және өңдеу; Оқу, үлкен көлемде ақпарат беру; жазу, шығарманы дұрыс ресімдеу, ойды баяндау тәртібі, секілді бірқатар дәлелдер қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Курстың мақсаты-ғылымның философиялық негіздерін және әлемнің ғылыми бейнесін зерттеу. Пән ғылымның қызметін, ғылымның пайда болуы мен қалыптасуын, негізгі тұжырымдар мен бағыттарды, қазіргі ғылыми жүйені дамытудың философиялық мәселелерін зерттеуге бағытталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілді білім берудің қазіргі әдіснамасы
Пәннің мақсаты-қазіргі шет тілді білім берудің әдіснамалық негіздерін зерттеу. Пән қазіргі заманғы шет тіліндегі білім берудің әдіснамалық принциптерін, шет тіліндегі білім беру парадигмасының құзыреттілік-әдіснамалық мәнін, шет тіліндегі білім беру теориясы мен практикасындағы инновацияларды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Курстың мақсаты-басқару психологиясының негізгі ережелерін зерттеу. Курс басқарушылық қызметтің компоненттерін, ұйымды тиімді басқару әдістерін қарастырады, психологиялық білімді практикада қолдануға, қазіргі жағдайда ұйымды басқару мәселелерін шешуді үйретеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Қурстың мақсаты жоғары мектептегі оқытудың теориясы мен практикасын зерттеу болып табылады. Пән жоғары білімнің заманауи парадигмасы, педагогикалық ғылымның әдіснамасы, жоғары мектепте оқудың кредиттік жүйесіндегі білім беру процесін ұйымдастыру, жоғары мектепте жаңа білім беру технологиясын қолдануды қарастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетел тілдерін оқытудың отандық және шетелдік әдістемесінің тарихы
Курс Қазақстан мен шет елдерде шет тілдерін оқытудың әдістемелік жүйесінің тарихи эволюциясын зерттеуге бағытталған; шетел тілдерін оқыту әдістерінің отандық және шетелдік тәжірибесіне шолу және талдау келтіріледі; оқытудың әдістері мен тәсілдерін таңдауда еркін бағдарлануға, оларды тиімді үйлестіруге, кәсіби қызметте саналы және шығармашылықпен қолдануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілін оқытудағы заманауи білім беру технологиялары
Пәннің мақсаты-шет тілін оқытуда заманауи білім беру технологияларын қолдану қабілетін дамыту. Пән шет тілін оқытудағы заманауи білім беру технологияларының мәнін, мазмұнын, құрылымын, жіктелуін зерттеуге бағытталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты магистранттардың лингвистикалық, дискурсивті және әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін дамыту болып табылады. Пән шет тілінде кәсіби сөйлеу дағдыларын, мамандық бойынша мәтіндерді аудару дағдыларын жетілдіруге бағытталады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
ЖОО-да шетел тілін оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты ЖОО-да шет тілін оқытудың негізгі принциптері мен заңдылықтарын меңгеру болып табылады. Пән университетте шет тілін оқыту теориясы мен практикасының негізгі ережелерін, шет тілін оқытудың дәстүрлі тәсілдері мен заманауи үрдістерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Социолингвистика
Курстың мақсаты-әлеуметтік лингвистиканың негізгі ережелерін және оның негізгі ұғымдарын қарастыру. Зерттелетін мәселелер шеңберіне әлеуметтік лингвистиканың негізгі мәселелерін және оның моделін, тілдің өзгеруінің әлеуметтік жағдайларын, тілдің әлеуметтік құрылымын, тіл құрылымдарындағы әлеуметтік процестердің динамикасын зерттеу кіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстандағы кәсіби шет тілді білім беру мәселелері
Курс білім алушылардың жеке қасиеттерінің дамуымен Кәсіби-бағытталған шетел тілін меңгеруге, Оқытылатын тіл елінің мәдениетін білуге , кәсіби және лингвистикалық білімге негізделген арнайы дағдыларды меңгеруге бағытталған. Кәсіби шетел тілді білім беру магистранттардың шетел тілін үйренудегі қажеттілігін есепке алуға негізделген, болашақ мамандығының ерекшеліктеріне байланысты білім беруді жаңартудағы басым бағыт болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Лингвистикалық аспектіде үш тілді білім беру
Курста қазақ, орыс және ағылшын тілдерін меңгеруге бағытталған үштілділіктің мемлекеттік саясаты қарастырылады, ол ұлттық бірігудің механизмі, ұлттың әлеуметтік құрылымы және Қазақстандағы тілдік әралуандықты сақтаудың құралы болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Этнопсихолингвистика
Курстың мақсаты-адам мен этностың тілдік болмысының, әлемнің этникалық бейнесінің ерекшеліктерін зерттеу. Курста сөйлеу коммуникациясының сыртқы және ішкі процестерін ұйымдастыру механизмдері, мәдени детерминделген семантика мен коммуникацияның ұлттық ерекшеліктерін талдау процедуралары, қабылдау және когнитивті стандарттар, сөйлеу операциялары мен сөйлеу әрекетінің тұтас актілеріндегі ұлттық-мәдени вариация сипатталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстандағы көптілді білім беру
Курс білім беру үрдісіне көптілділік саясатын енгізуге негізделген білім беру жүйесін жаңғырту мәселелерін қарастырады. Көптілді білім берудің мақсаты қазіргі Қазақстан аумағында тұратын қазақ халқының және басқа да халықтардың өзіндік мәдениеті мен тілін тану болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Когнитивті лингвистика
Курстың мақсаты-когнитивтік лингвистиканың тарихы мен қазіргі жағдайын, отандық және шетелдік когнитивтік мектептердің әдіснамалық тәсілдеріндегі айырмашылықтарды зерттеу. Курс когнитивті зерттеулер жүргізудің ерекшеліктері мен тетіктерін, әртүрлі когнитивті ғылыми мектептердің әдіснамалық тәсілдерін, кәсіби және ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу үшін, когнитивті лингвистиканың жетістіктерін қолдануды ашып көрсетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қытай тілінің стилистикасы
Пәннің мақсаты-қытай тілінің стилистикалық ерекшеліктерін зерттеу. Пән қытай тілінің функционалды стильдерін, мәтіннің жанрлық, композициялық, стилистикалық сипаттамаларының жиынтығын, стилистикалық ресурстарды, нормаларды және олардың коммуникацияның әртүрлі салаларындағы варативтілігін зерттеуге бағытталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Сандық мұғалімнің шеберханасы: сандық оқыту мазмұнын құру
Курстың мақсаты-сандық оқу мазмұнын құру бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды дамыту. Курс цифрлық оқыту мазмұнына енгізілген интерактивтілік және ойын механикасы арқылы білім алушыларды белсенді тарту үшін цифрлық контенттерді қолдану және әзірлеуді үйретуге бағытталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Сандық ортада шет тілін оқытудың теориясы мен практикасы
Курс білім алушылардың шет тілін цифрлық оқыту теориясы мен практикасы саласындағы терең білімдерін дамытуға, жалпы оқытуды ұйымдастыру үшін, сондай-ақ тілдік және сөйлеу дағдыларын дамыту үшін, цифрлық құралдарды дұрыс таңдауға бағытталған. Курстың негізінде АКТ, онлайн оқыту және аралас оқытуды қолдана отырып, күндізгі оқу режимдерінде оқу процесін құрудың тұжырымдамалары мен модельдері жатыр.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Қытай тілінің грамматикасы
Курстың мақсаты-қытай тілінің грамматикалық құрылымын терең зерттеу. Курс сөз таптары мен сөз таптарының сипаттамасын, қарапайым, күрделенген және құрмалас сөйлемдердің сипаттамасын,құрмалас сөйлемдердің негізгі құрылымдық түрлерін, қытай грамматикасының қазіргі даму тенденцияларын қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамалық негіздері
Курстың мақсаты ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамалық негіздерін зерттеу болып табылады. Курс әдіснаманың мәнін адамның қоршаған әлемді тануының жалпы ережелерінің жиынтығы ретінде сипаттайды, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлаудың теориялық және қолданбалы мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Филологиялық зерттеулер
Курстың мақсаты-филология саласындағы ғылыми парадигманы және оның даму динамикасын, филологиялық зерттеудің әдіснамалық принциптері мен әдістемелік әдістерінің жүйесін зерттеу. Курстың мазмұнына филология ғылымының дүниетанымдық негіздерінің сипаттамасы кіреді, курс филология бойынша іргелі зерттеулерді кәсіби қызметте қолдануға және өзінің филологиялық зерттеулерін жүргізуге үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Шетел тілі және қазіргі медиа процестер
Пәннің мақсаты-бұқаралық ақпарат құралдарында тілдің қызметін талдау және шетелдік медиа және медитекстердің ерекшеліктерін түсіну қабілетін дамыту. Курс заманауи медиа процестерді, медиа мәтіндер мен медиаректерді зерттеуге бағытталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Тіл біліміндегі ғылыми стиль
Курстың мақсаты-сөйлеудің ғылыми стилінің теориялық негіздерін, әлемнің ғылыми және тілдік бейнесін сипаттау. Курс ғылыми мәтіндерде тіл арқылы әлемнің ғылыми бейнесін құруды, "ғылыми тіл" және "ғылыми стиль" ұғымдарын, ғылыми стильдің экстралингвистикалық және нақты лингвистикалық белгілерін, ғылыми стильдегі терминологияның рөлін егжей-тегжейлі қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Қазіргі қытай тілін зерттеу
Курс қазіргі қытай тілінің жағдайын, тіл ерекшеліктерінің жаңаша зерттелуін қарастырады. Курс қытай тілінің тарихы бойынша теориялық грамматика, грамматикалық конструкциялар, прагматика, лингвистикалық еңбектерді зерттеуге бағытталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
Профессии
Оқыту нәтижелері
- кәсіби қызметте педагогиканың соңғы жетістіктерін, шет тілін оқыту әдістемесін, басқарудың психологиялық әдістерін қолданады.
- таным үрдістеріндегі жалпы когнитивті механизм ретінде тілдің рөліне деген ғылыми көзқарастың алуан түрлілігін талдайды; тіл мен ойлаудың арақатынасы мәселелері бойынша ақпаратты салыстырады; әлеуметтік-тілдік материалды талдау үшін әлеуметтік-лингвистикалық әдістерді қолданады; сөйлеушілердің әр түрлі әлеуметтік және жас топтарының тіл ерекшеліктерін біледі.
- шетел тілі мәдениетін таратушылар әлемінің концептуалды және тілдік көрінісін; басқа мәдени ортадағы этикалық және адамгершілік мінез-құлық нормаларын; ауызша қарым-қатынас мәдениетінің тілдік нормаларын және Оқытылатын тіл елінде қабылданған этикалық және адамгершілік мінез-құлық нормаларын; мәдени-тарихи шындықты; қазіргі стереотиптерді және оларды жеңу тәсілдерін; Оқытылатын тіл елдерінің этикет нормаларын; әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды қабылдай отырып, ұжымда жұмыс істеуге қабілетті.
- табысты кәсіби қызмет үшін лингвистикалық және коммуникативтік құзыреттіліктерге ие, қазіргі филология саласындағы ғылыми жетістіктер туралы білімдерін көрсетеді.
- Қытай туралы елтану, мәдениеттану және лингвомәдениеттану материалдарын; тілдердің өзара байытылуы мен өзара байланысы жағдайында паралингвистикалық пен экстралингвистикалық элементтерді; қазіргі қытай тілінің типологиялық ерекшеліктерін; қытай тілінің лексикалық және фразеологиялық жүйелерінің дамуының негізгі факторлары мен заңдылықтарын, лексикалық бірліктердің құрылымы мен семантикасының ерекшеліктерін біледі.
- шетел тілін оқытудың негізгі әдістемелік категорияларын және олардың қызмет ету заңдылықтарын, осы саладағы алдыңғы қатарлы білім элементтері мен білім алушылардың сыни ойлауын дамытуды қоса алғанда оқытудың мазмұны мен тәсілдерін іріктеу ерекшеліктерін біледі; шет тілді және көптілді білім берудің әдіснамасын; тестілеу жүйесін және халықаралық емтихандарды тапсыру технологиясын (IELTS, TOEFL, Cambridge ESOL, HSK) біледі.
- ғылыми танымның философиялық, логикалық тәсілдерін қолданады; ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімді пайдалана отырып, тұтас жүйелі ғылыми дүниетаным негізінде кешенді зерттеулерді жобалайды және жүзеге асырады.
- ғылыми мақсаттар үшін шет тілін, мамандық бойынша негізгі терминологияны меңгерген; арнайы ағылшын тіліндегі академиялық әдебиетті талдайды; ғылыми қоғамдастыққа жүргізілген зерттеу нәтижелерін мақала немесе баяндама түрінде шет тілінде ұсынады; ғылыми құжаттаманы (есептер, шолулар, аннотациялар, баяндамалар, мақалалар) жазу дағдылары мен тәсілдерін меңгерген.
- филология, шет тілді білім беру саласындағы заманауи тұжырымдамалар мен теорияларды талдау және бағалау үшін ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асырады.
- білім берудегі авторлық жаңашыл идеяларды іске асырады, стандартты емес және баламалы шешімдерді табады, жаңа педагогикалық идеяларды генерациялайды, сыни ойлайды; педагогикалық мониторингті қолданады, педагогикалық өлшеуіштер, индикаторлар мен бақылау-бағалау материалдарының жүйесін әзірлейді, алынған нәтижелерді түсіндіреді, мемлекеттік тіл саясатының маңызды бағыттарын және Қазақстандағы тілдік ахуалдың ерекшеліктерін біледі.