Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01731 Шетел тілі: екі шетел тілі в Баишев Университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-әдістемелік және инновациялық технологияларды меңгерген, ғылыми-зерттеу қызметіне негізделген, еңбек нарығында сұранысқа ие, кәсіби тұрғыдан тиімді өзін-өзі дамытуға, көптілді білім беру ортасындағы жұмысқа, бәсекеге қабілетті, шетел тілін білікті оқыту саласындағы (ағылшын, қытай) маманды дайындау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Баишев Университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Заманауи лингводидактика
Халықаралық емтихандар форматындағы оқыту әдістемесі
Ғылым тарихы мен философиясы
Шет тілді білім берудің қазіргі әдіснамасы
Басқару психологиясы
Жоғары мектеп педагогикасы
Шетел тілдерін оқытудың отандық және шетелдік әдістемесінің тарихы
Шетел тілін оқытудағы заманауи білім беру технологиялары
Шетел тілі (кәсіби)
ЖОО-да шетел тілін оқыту әдістемесі
Социолингвистика
Қазақстандағы кәсіби шет тілді білім беру мәселелері
Лингвистикалық аспектіде үш тілді білім беру
Этнопсихолингвистика
Қазақстандағы көптілді білім беру
Когнитивті лингвистика
-
2 Оқу жылы
Қытай тілінің стилистикасы
Сандық мұғалімнің шеберханасы: сандық оқыту мазмұнын құру
Сандық ортада шет тілін оқытудың теориясы мен практикасы
Қытай тілінің грамматикасы
Ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамалық негіздері
Филологиялық зерттеулер
Шетел тілі және қазіргі медиа процестер
Тіл біліміндегі ғылыми стиль
Қазіргі қытай тілін зерттеу
Профессии
Оқыту нәтижелері
- кәсіби қызметте педагогиканың соңғы жетістіктерін, шет тілін оқыту әдістемесін, басқарудың психологиялық әдістерін қолданады.
- таным үрдістеріндегі жалпы когнитивті механизм ретінде тілдің рөліне деген ғылыми көзқарастың алуан түрлілігін талдайды; тіл мен ойлаудың арақатынасы мәселелері бойынша ақпаратты салыстырады; әлеуметтік-тілдік материалды талдау үшін әлеуметтік-лингвистикалық әдістерді қолданады; сөйлеушілердің әр түрлі әлеуметтік және жас топтарының тіл ерекшеліктерін біледі.
- шетел тілі мәдениетін таратушылар әлемінің концептуалды және тілдік көрінісін; басқа мәдени ортадағы этикалық және адамгершілік мінез-құлық нормаларын; ауызша қарым-қатынас мәдениетінің тілдік нормаларын және Оқытылатын тіл елінде қабылданған этикалық және адамгершілік мінез-құлық нормаларын; мәдени-тарихи шындықты; қазіргі стереотиптерді және оларды жеңу тәсілдерін; Оқытылатын тіл елдерінің этикет нормаларын; әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды қабылдай отырып, ұжымда жұмыс істеуге қабілетті.
- табысты кәсіби қызмет үшін лингвистикалық және коммуникативтік құзыреттіліктерге ие, қазіргі филология саласындағы ғылыми жетістіктер туралы білімдерін көрсетеді.
- Қытай туралы елтану, мәдениеттану және лингвомәдениеттану материалдарын; тілдердің өзара байытылуы мен өзара байланысы жағдайында паралингвистикалық пен экстралингвистикалық элементтерді; қазіргі қытай тілінің типологиялық ерекшеліктерін; қытай тілінің лексикалық және фразеологиялық жүйелерінің дамуының негізгі факторлары мен заңдылықтарын, лексикалық бірліктердің құрылымы мен семантикасының ерекшеліктерін біледі.
- шетел тілін оқытудың негізгі әдістемелік категорияларын және олардың қызмет ету заңдылықтарын, осы саладағы алдыңғы қатарлы білім элементтері мен білім алушылардың сыни ойлауын дамытуды қоса алғанда оқытудың мазмұны мен тәсілдерін іріктеу ерекшеліктерін біледі; шет тілді және көптілді білім берудің әдіснамасын; тестілеу жүйесін және халықаралық емтихандарды тапсыру технологиясын (IELTS, TOEFL, Cambridge ESOL, HSK) біледі.
- ғылыми танымның философиялық, логикалық тәсілдерін қолданады; ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімді пайдалана отырып, тұтас жүйелі ғылыми дүниетаным негізінде кешенді зерттеулерді жобалайды және жүзеге асырады.
- ғылыми мақсаттар үшін шет тілін, мамандық бойынша негізгі терминологияны меңгерген; арнайы ағылшын тіліндегі академиялық әдебиетті талдайды; ғылыми қоғамдастыққа жүргізілген зерттеу нәтижелерін мақала немесе баяндама түрінде шет тілінде ұсынады; ғылыми құжаттаманы (есептер, шолулар, аннотациялар, баяндамалар, мақалалар) жазу дағдылары мен тәсілдерін меңгерген.
- филология, шет тілді білім беру саласындағы заманауи тұжырымдамалар мен теорияларды талдау және бағалау үшін ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асырады.
- білім берудегі авторлық жаңашыл идеяларды іске асырады, стандартты емес және баламалы шешімдерді табады, жаңа педагогикалық идеяларды генерациялайды, сыни ойлайды; педагогикалық мониторингті қолданады, педагогикалық өлшеуіштер, индикаторлар мен бақылау-бағалау материалдарының жүйесін әзірлейді, алынған нәтижелерді түсіндіреді, мемлекеттік тіл саясатының маңызды бағыттарын және Қазақстандағы тілдік ахуалдың ерекшеліктерін біледі.