7M01313 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Педагогика саласында заманауи білімі мен дағдылары бар, ғылыми-зерттеу, ғылыми-педагогикалық және кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті қос дипломды білім беру бағдарламасы шеңберінде магистрлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M003 Пәндік мамандандырылмаған педагогтерді даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M013 Пәндік мамандандырылмаған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Педагогика ғылымындағы пәнаралық тәсілдер
Мақсаты: магистранттарда бастауыш білім беру проблемасын кешенді зерттеу ретінде пәнаралық зерттеу туралы түсініктерді қалыптастыру және оларды шешудің тиімді жолдарын табу. Мазмұны: пәнаралық категориялар мен ұғымдар туралы білімді жалпылау. Бастауыш мектептегі пәнаралық тәсілдің мақсаты мен міндеттері, бастауыш сыныптардағы пәнаралық оқыту тәсілінің рөлін анықтау. Қазіргі педагогикалық ғылымды дамыту контекстіндегі пәнаралық білім берудің негізгі бағыттарын талдау. Пәнаралық тәсілдің негізгі дидактикалық принциптері мен әдістерін, білім алушылардың коммуникативтік дағдыларын қалыптастыруға пәнаралық тәсілді меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Мақсаты: персоналды тиімді басқарудың жүйелік білімін, дағдыларын және дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: басқару психологиясына кіріспе. Басқару қызметінің тиімділігінің психологиялық факторларын талдау. Басқару жүйесіндегі тұлғаны анықтау. Ұйымның мотивациясы мен тиімділігі, ұйымдағы көшбасшылық. Ұйымдағы стресс және эмоционалды стресс, жанжалды жағдайларды басқару психологиясы, бағыныштының жеке басының проблемаларын талдау. Көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, басқару қызметіне психологиялық әсерді түсіну, басқару шешімдерін қабылдаудың психологиялық негіздері. Басқарудағы тұлғааралық қатынастар туралы білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш сыныптарда әдебиетті оқытудың заманауи мәселелері
Мақсаты: бастауыш сыныптарда әдебиетті оқыту әдістемесінің жалпы мәселелерін сыни талдау Мазмұны: бастауыш сыныптарда әдебиетті оқыту әдістемесінің заманауи мәселелерін талдау. Бастауыш мектепте әдебиетті оқыту процесін, әдебиет курсының мазмұны мен құрылымын ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру. Әдебиетті зерттеудің жаңа әдістері мен әдістерін, әдеби шығарманы зерттеу кезеңдері туралы мәліметтерді қарастыру. Шығармаларды қабылдау және зерттеу. Қазіргі Орта мектептегі әдебиет сабағы және әдебиетті оқу процесінде оқушылардың сөйлеуін дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Мақсаты: ғылыми танымның заңдылықтары, ғылыми рационализм, оның формалары, ғылымның тарихи түрлері мен даму жолдары туралы идеяларды қалыптастыру. Мазмұны: ғылым, мәдениеттегі өркениет ұғымдарын талдау. Ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен тенденцияларын жалпылау. Ғылымның пайда болуы және дамуы. Ғылыми революцияларды, ғылыми ұтымдылықты, философиялық әдістерді қолдану дағдыларын дамыту. Жаратылыстануды әлеуметтік институт, әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы ретінде түсіну. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы, қазіргі ғылымның этикалық аспектілерін ұтымды пайдалану. Ғылымды компьютерлендіру, жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелерін талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
Мақсаты: оқытылатын лексикалық және грамматикалық тақырыптар шегінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: материалдағы анықтамалық семантикалық блоктарды оқшаулау. Кәсіби бағытталған мәтіннің фрагменттерін сыни тұрғыдан түсіну және талдау. Даярлау бағыты бойынша жазбаша хабарламаларды дайындау дағдыларын дамыту. Халықаралық ынтымақтастық үшін жазбаша құжаттаманы ресімдеу; аудио және бейнежазбада шет тілінде сөйлейтіндердің сөйлеуімен кәсіби бағдарланған материалдарды есту арқылы қабылдау; даярлау бағыты бойынша ауызша коммуникация дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Мақсаты: студенттерге бағдарланған оқыту және бағалау, оқу процесіне инновациялық (оның ішінде цирфтік) және тәжірибеге бағдарланған оқыту әдістері мен технологияларын экстраполяциялау қағидаттары негізінде білім беру-ғылыми процесті жоспарлау және ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру, оларды ЖЖОКБҰ-дағы академиялық және ғылыми-әдістемелік қызметке дайындау. Мазмұны: жоғары мектеп педагогикасы ғылым және оқу пәні ретінде. Жоғары мектеп педагогикасының әдіснамасын және жоғары білім берудің қазіргі әлемдік даму тенденцияларын талдау. Қазақстанда жоғары білім берудің тарихы, қазіргі жағдайы және даму перспективалары туралы білімді қалыптастыру. Жоғары мектептің дидактикасын түсіну. ЖЖОКБҰ-да студенттерді оқыту және бағалау, оның заңдылықтары мен принциптерін, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарындағы білім мазмұнын жалпылау. ЖЖОКБҰ-да оқытудың инновациялық педагогикалық технологияларын, нысандары мен әдістерін қолдану. Студенттік ортада және қоғамда жаһандық және ұлттық құндылықтарды ілгерілету тұжырымдамалары, стратегиялары, тетіктері туралы білімді дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш білім беру сапасының мониторингі
Мақсаты: студенттердің біртұтас білім беру процесінің логикасында бастауыш білім беру сапасын бақылаудың теориялық негіздерін білуін қамтамасыз ету. Мазмұны: мониторинг ұғымы, мониторинг түрлерін білу. Мектептегі білім сапасына әсер ететін факторлардың жинақталуы. Бастауыш мектепте білім беру сапасының мониторингін ұйымдастыру принциптерін талдау. Мектептегі білім беру сапасын халықаралық бағалау. Халықаралық мониторингтік зерттеулер (PISA, PIRLS және т.б.). мониторинг технологиясын игеру. Мониторинг бағдарламалары, білім беру мекемесінің мониторингті енгізуге дайындығын қамтамасыз ететін жағдайлар туралы білімді қалыптастыру. Мониторингтік зерттеуді іске асыру технологиясын игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш білім беруде нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету
Мақсаты: ҚР Білім беру жүйесінің заңнамалық және нормативтік - құқықтық базасын білу негізінде кәсіби педагогикалық қызмет үшін қажетті кәсіби құзыреттерді жетілдіру. Мазмұны: білім беру құқықтық реттеу объектісі ретінде, білім беру саласындағы қатынастарды реттейтін заңнама туралы түсінік қалыптастыру. "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы" ҚР заңдары, "Педагог" кәсіби стандарты туралы білімді жетілдіру. Практикалық дағдыларды қалыптастыру және инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық негіздерін қолдану. Мүмкіндігі шектеулі балаларды оқытудың жұмыс істеуін қамтамасыз ететін теориялық білімді қалыптастыру және ұйымдастырушылық формалар мен механизмдерді талдау. Білім беру ұйымдары қызметінің нормативтік-құқықтық және ұйымдастырушылық негіздерімен танысу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық сараптама және математикалық статистика әдістемесі
Мақсаты: педагогикалық эксперименттің ғылыми нәтижелерін өңдеу кезінде математикалық статистика элементтерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: математикалық статистиканың ғылыми есептерін анықтау. Педагогикалық зерттеудің аналитикалық кезеңінде эксперименттік деректерді түсіндіру және визуалды ұсыну. Кездейсоқ шамаларды және олардың таралуының кейбір заңдылықтарын талдау, статистикалық гипотеза ұғымы. Ғылыми зерттеулерде статистикалық әдістерді қолдану. Педагогикалық эксперименттің деректерін өңдеу әдістерін жетілдіру. Бірнеше үлгілерде зерттелетін белгінің көріну деңгейіндегі айырмашылықтарды анықтау. Эксперименттік деректерді статистикалық өңдеудің алгоритмдері мен әдістері, педагогикалық зерттеулерге арналған математикалық статистика әдістеріне шолу. Педагогикалық зерттеулердің деректері және олардың педагогикалық эксперимент құрылымындағы рөлі. Бірнеше үлгілерде зерттелетін белгінің көріну деңгейіндегі айырмашылықтарды анықтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық сауаттылық
Мақсаты: академиялық сауаттылық туралы білімді дамыту және оның тиімді кәсіби қызмет пен ақпараттық ресурстардың әртүрлі түрлерін сыни бағалауды, ақпаратты іріктеуді, трансформациялауды және білімді тиімді беруді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін негізгі құзыреттер кешенін дамыту үшін маңызы. Мазмұны: ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын меңгеру. Академиялық мәтіндерді ресімдеу түрлерін талдау. Академиялық мәтіндердің түсініктері, функциялары мен жанрлары туралы білімді тереңдету. Құзыреттіліктер: ғылыми мақалаларды, диссертациялық жұмыстарды жазу және ресімдеу дағдыларын қалыптастыру және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну. Академиялық мәтіндер мен академиялық тілге қойылатын талаптарды қарастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бастауыш сыныптарда ана тілін оқытудың заманауи мәселелері
Мақсаты: бастауыш сыныптарда ана тілін оқыту әдістемесінің жалпы мәселелерін сыни талдау Мазмұны: білім берудегі антропоцентрлік парадигма, Ф. Гүлболдтың лингвофилософиялық тұжырымдары, Дж.Остин, Дж.Р. Сирлдің сөйлеу әрекетіне көзқарасы, прагматикалық әдістерді меңгеру. Бастауыш мектепте прагматикалық әдісті қолданудың дидактикалық принциптерін талдау. Дискурс теориясы, қарым-қатынас мақсаттары мен шарттарын орындау әдістерін меңгеру. Мәтінді функционалды талдау әдістерін, мәтіндегі ой мен адресаттың байланысы туралы білімді тереңдету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық конфликтология
Мақсаты: жанжалдардың пайда болу және даму заңдылықтары мен тетіктері, сондай-ақ оларды басқару әдістері туралы білім жүйесімен танысу арқылы магистранттардың маңызды кәсіби дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: педагогикалық конфликтология бойынша қоғамдағы маңызы мен мақсаттары туралы білімді жетілдіру. Педагогикадағы конфликтологиялық идеялардың пайда болуы мен дамуын талдау. Педагогикалық қақтығыстардың қызметі туралы түсінік, қақтығыстардың жіктелуі, қақтығыстың құрылымы және оның шығу тегін анықтау себептері. Тұлғааралық және топтық қақтығыстар: өмір салаларының әртүрлілігі, педагогикалық қақтығыстарды болжау және алдын-алу. Медиация және жанжалдарды реттеу дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Озық педагогикалық тәжірибені талдау және қолдану
Мақсаты: оқытудың жаңа әдістері мен технологияларын, сондай-ақ отандық және шетелдік озық тәжірибені тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: озық тәжірибенің негізгі ұғымдарын, білім берудегі озық тәжірибенің құндылығын зерттеу. Ұғымдардың өзара байланысын талдау: озық тәжірибе, инновация, әдістеме. Бастауыш мектепте озық педагогикалық тәжірибені зерттеу және пайдалану. Бастауыш мектепте озық тәжірибені зерттеу және пайдалану процесінің тиімділігін арттырудың педагогикалық шарттарын қарастыру. Инновацияны анықтау және зерттеу. Озық (нәтижелі) тәжірибенің мәнін анықтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
ЖОО инновациялық білім беру технологиялары
Мақсаты: магистранттарда білім беру технологияларындағы негізгі үрдістер туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: интернеттің білім беру желілерінде жұмыс істеу жағдайында магистранттардың жаһандық ойлауын қалыптастыру. Қашықтықтан оқыту процесінде қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру. Қазіргі жоғары білімнің негізгі тенденциялары мен әдіснамалық мәселелерін меңгеру. Инновациялық білім беру технологияларының даму тенденцияларын талдау. ЖОО-да инновациялық білім беру технологияларын құру мен іске асырудың құзыреттілік тәсілін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Педагогтың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру
Мақсаты: болашақ магистранттардың шығармашылық қабілеттерін дамыту. Педагогикалық инновацияларды дұрыс қабылдауды, заман талабына сай өзгеріп отыратын педагогикалық ортаға тез бейімделуді қалыптастыру. Мазмұны: педагогтің кәсіби құзыреттілігінің теориялық және әдістемелік негіздерін дамыту. Педагогтің кәсіби құзыреттілік құрылымындағы кәсіби педагогикалық міндеттерді талдау. Педагогтің кәсіби құзыреттілігін дамыту шарттарын қарастыру. Инновациялық білім беру ортасын құру. Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін дамыту факторы ретінде мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін дамытудың психологиялық-педагогикалық дағдыларын қалыптастыру. Болашақ педагогтың кәсіби құзыреттілігін бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
Мақсаты: кәсіптік пәндерді оқытудың теориялық-әдістемелік негіздері туралы білімді қалыптастыру Мазмұны: магистранттарды бейіндік бағдарламаларды іске асыруды қамтамасыз ететін нормативтік құжаттармен таныстыру. Бейіндік пәндерді оқытуда оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың теориялық негіздерін, дидактикалық принциптерін, тәсілдерін, жалпы тәсілдері мен нысандарын ұсынуды қалыптастыру; бейіндік пәндерді оқыту әдістемесі. Ақпараттық әдістер. Бастауыш мектепте оқу процесін басқару және ұйымдастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық шеберлікті дамытудың теориясы мен әдістемесі
Мақсаты: жоғары мектепте педагогикалық шеберлікті, оқытушылық және оқу-тәрбие қызметін өз бетінше жүргізу дағдыларын ресімдеу. Мазмұны: педагогикалық шеберлік және кәсіби қызметті өзін-өзі ұйымдастырудың жоғары деңгейін қамтамасыз ететін жеке қасиеттер дағдыларын қалыптастыру. Мұғалімнің шеберлігі, олардың педагогикалық қызметінің жеке стилін анықтау. Мұғалімнің педагогикалық шеберлігі педагогикалық мәдениеттің ажырамас бөлігі, оның мәні мен құрылымдық компоненттерін талдау. Оқу-тәрбие процесін басқарудағы мұғалімнің педагогикалық шеберлігі мазмұнының ерекшеліктерін және ЖОО оқытушысының педагогикалық шеберлігін қалыптастыру принциптері мен әдістерін қарастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Оқытуды ұйымдастырудың белсенді формаларын модельдеу
Мақсаты: магистранттардың педагогиканы оқытуда оқытудың белсенді әдістерін қолдана отырып, білім беру процесінде өзара әрекеттесуді ұйымдастырудың теориясы мен практикасын игеруі. Мазмұны: оқытудың белсенді әдістерін пайдалана отырып, педагогикалық өзара іс-қимылды ұйымдастырудың теориялық негіздерін игеру; оқытудың белсенді әдістерін қоса отырып, білім алушының білім беру процесін модельдеу қабілетін қалыптастыру. Білім беру процесінде субъектілік қатынастардың субъектісін жандандыру саласында білім алушылардың құзыреттерін қалыптастыру. Интерактивті оқыту формаларына қосу арқылы білім алушылардың коммуникативтік және шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді тиімді ұйымдастыру және жоспарлау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен әдіснамасы туралы білімді қарастыру. Ғылыми жобаны басқару принциптерін ұйымдастыру және жүзеге асыру, ғылыми зерттеулерді жоспарлау. Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін ресімдеу, қорғау, енгізу. Зерттеу нәтижелерін ғылыми жариялаудың негізгі формаларын талдау. Психологиялық-педагогикалық зерттеуде деректерді бөлу және өңдеу принциптерін анықтау. Ғылыми мәселелердің, гипотезалардың және ғылыми теориялардың айрықша белгілерін талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шетелдік педагогикадағы жаңа бағыттар
Мақсаты: жаңа ғылыми теорияларды зерттеу және педагогикалық мектептердің тұжырымдамалық тәсілдерін және шет елдердің бағыттарын талдау. Мазмұны: ХХ ғасырдағы педагогикалық ғылымның дамуының негізгі тенденциялары мен ерекшеліктерін қарастыру. Қазіргі заманның шетелдік педагогикалық бағыттарының қайшылықтары туралы білімді талдау. Батыс Еуропадағы, АҚШ-тағы және Орталық Азия елдеріндегі педагогика дағдарысын талдау. Орталық Азиядағы педагогика мен бастауыш білім берудің қалыптасуы мен дамуын зерттеу. Орталық Азиядағы педагогика мен білім берудің заманауи тұжырымдамалары, Орталық Азиядағы педагогиканың даму парадигмасын бағалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық портфолионы жобалау
Мақсаты: білім беру саласындағы нормативтік құқықтық актілерге және кәсіби этика нормаларына сәйкес кәсіби портфолио әзірлеу және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: портфолионы жобалаудың теориялық және практикалық аспектілері және білім алушылардың негізгі құзыреттерін бағалау. Портфолио құру технологиясын игеру. Портфолио құру қорытындылары бойынша рефлексивті қызметті ұйымдастыру. Практикалық сабақ, бағалаудың модульдік-рейтингтік жүйесі, білім алушылардың уәждемесін зерделеу. Білім алушылардың оқу-зерттеу қызметіндегі қорытынды жетістіктерін талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің дизайны
Мақсаты: білім алушыларда психологиялық-педагогикалық зерттеудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: теориялық және эмпирикалық білімге кіріспені талдау. Психологиялық-педагогикалық зерттеудегі өлшем туралы түсінікті қалыптастыру. Психологиялық-педагогикалық ғылыми немесе қолданбалы зерттеулердің дизайны. Ғылыми аппаратты және зерттеуді жоспарлау. Білім берудегі зерттеу және диагностикалық жұмыс әдістері. Ғылыми және қолданбалы зерттеулерді жоспарлау ерекшеліктерін анықтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бастауыш мектепте математиканы оқытудың заманауи мәселелері
Мақсаты: бастауыш мектепте математиканы оқытуды дамытудың стратегиялық бағыттарына тұтас көзқарасты қалыптастыру. Мазмұны: бастауыш мектепте математиканы оқыту парадигмаларын талдау. Математика оқулықтары мен ондағы оқу материалдарының логикалық –дидактикалық заңдылықтарын анықтау. Бағдарлама талаптары деңгейінде бастауыш сынып оқушыларында математика бойынша білім, білік және дағдыларды қалыптастыру мәселелерін зерттеу. Математиканы оқу кезінде бастауыш сынып оқушыларының есте сақтау қабілетін, зейінін және басқа психикалық функцияларын түзету үшін жағдай жасау. Балалардың сөйлеуін дамыту, арнайы математикалық терминдер мен өрнектермен байыту дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш білім беруде жеке-бағдарлы оқыту технологиялары
Мақсаты: тұлғаға бағытталған оқытуды жүзеге асыру бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру. Мазмұны: тұлғаға бағытталған оқыту тұжырымдамаларын игеру. Білім берудің әртүрлі жүйелерінде білім алушыға бағдарланған тәсілдерді меңгеру. Тұлғаға бағытталған білім берудің парадигмаларын түсіну. Оқушыларға бағытталған оқыту ерекшеліктерін талдау. Білім алушыларға бағытталған шетелдік оқыту тәжірибесін зерделеу. Тұлғаға бағытталған білім беру жүйесінде педагогикалық технологияларды дамыту. Бастауыш білім беруде тұлғаға бағытталған оқыту технологияларын қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бастауыш мектепте креативті педагогиканы қолдану
Мақсаты. бастауыш мектепте креативті педагогиканы қолданудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын меңгеру Мазмұны: шығармашылық педагогиканың мақсаттары мен міндеттері: шығармашылық педагогиканың қалыптасуы мен дамуын, тұлғаның шығармашылық дамуының үздіксіз процесін , шығармашылық педагогиканың дидактикалық принциптерін зерттеу. Тұлғаның шығармашылық дамуының психологиялық негіздерін, адам шығармашылығы қабілеттерінің әдістері мен әдістерін меңгеру. Кәсіби шығармашылық қасиеттер, оқу-тәрбие процесінде шығармашылық тапсырмаларды құрастыру және пайдалану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылыми коммуникация және жарияланым әрекеті
Мақсаты: магистранттардың ғылыми коммуникация туралы негізгі теориялық идеялары ғылыми зерттеулер, бұқаралық ақпарат құралдары туралы білімді жеке, топтық, бұқаралық форматта кешенді игеру. Мазмұны: білім алушыларда ғылыми коммуникацияның негізгі дағдыларын дамыту, ғылыми зерттеу қызметінің нәтижелерін ұсыну, оның тиімділігін бағалау саласында білімді қалыптастыру. Зерттеудің заманауи әдістері мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, тиісті кәсіптік салада ғылыми-зерттеу қызметін дербес жүзеге асыру қабілетін дамыту. Жеке жарияланым қызметін басқару. Ғылыми жарияланымдарды дайындау технологиясын зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіл мәдениетін дамытудың әлеуметтік-педагогикалық технологиялары
Мақсаты: магистранттарды "soft skills" даму ерекшеліктері мен технологиясымен таныстыру. Жеке бағдарлау тұрғысынан магистранттардың қарым-қатынас мәдениетін тәрбиелеудің өзектілігін негіздеу Мазмұны: магистранттардың тіл мәдениетін дамыту теориясы мен технологиясының негіздерін талдау. Сөз этикасының этикалық аспектілерін, нормалары мен коммуникативті дағдыларын, сөйлеудің грамматикалық құрылымын, келісімді сөйлеуді қалыптастыру теориясы мен технологиясын қарастыру. Кәсіби сөйлеу компоненттерін дамыту теориясы мен технологиясының дамуын, жұмыстың негізгі әдістерін, формалары мен құралдарын талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми және философиялық таным әдістемесін қолдана отырып, ғылыми педагогикалық зерттеулер саласындағы мәселелерді шешу:
- Кәсіби қызметте педагогикалық таным мен ғылыми дүниетаным әдіснамасының тұжырымдамалық ережелерін қолдану, ғылыми коммуникацияны шет тілінде жүзеге асыру;
- Жеке тұлға психологиясы мен білім беру технологияларын ескере отырып, ұжымды және білім алушыларды көшбасшылық басқару дағдыларын меңгеру;
- Білім алушылардың жас және психофизиологиялық ерекшеліктеріне, оның ішінде олардың білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келетін педагогикалық технологияларды пайдалана отырып оқыту және тәрбиелеу процесін жүзеге асыру;
- Зерттеу нәтижелерін мамандарға да маман еместерге де академиялық мәдениет пен адалдықты көрсете отырып ұсыну;
- Білім, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып, заманауи және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби міндеттерді сауатты шешу;
- Бастауыш сынып оқушыларын оқыту мен тәрбиелеудің әлемдік, ұлттық әдістемесінің озық тәжірибесін қолдану бойынша ақпарат жинауды жүзеге асыру;
- Білім алушылардың, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың бірлескен және жеке оқу және тәрбие қызметін ұйымдастыруды жобалау.