Жаңа білім беру бағдарламасы

7M02161 Арт-менеджмент в Т.Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Халықаралық және жергілікті тәжірибені қорытындылауға және сынақтан өткізуге дайын, сонымен қатар ізгілікті дүниетанымымен ерекшеленетін, өнерді басқару саласындағы жетістіктері, сараптамалық қабілеттері мен білім жиынтығы, заманауи әлемдік үдерістерге сәйкес мәдениет пен өнерді басқару саласында, зерделеу және оқыту үшін ғылыми-зерттеу, педагогикалық және ұйымдастыру-басқару қызметіне сай біліктілігі мен тәжірибесі бар бәсекеге қабілетті маман-магистрлер даярлау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 61
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M037 Арт-менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M021 Өнер

Пәндер

  • Менеджмент

    Курстың мақсаты -магистранттарда шығармашылық индустриядағы арт-менеджменттің негізгі теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Курс барысында магистранттар кешенді әлеуметтік-мәдени басқару қызметі ретінде арт-менеджменттің ғылыми-теориялық негіздерін, сонымен қатар профиттік емес саладағы арт-менеджменттің ерекшеліктерін түсінеді. Курс өнерді басқару практикасын және басқа да әр түрлі басқару процесінің көп қырлы материалдары мен практикалық кейстерін ұсынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Басқару психологиясы

    Курс басқару психологиясы мен ұйымдастырушылық психологияның аспектілерін ашады, басқарушылық қызметтің психологиялық құрылымының мазмұны туралы түсінік береді және маманның психологиялық мәдениетін арттыруға ықпал етеді, сонымен қатар басқару шешімдерін қабылдау кезінде этикалық, әлеуметтік жауапкершілік пен салдарларды түсінетін жоғары білікті мамандарды даярлауда басқарушылық қызметтің психологиялық жағдайы мен ерекшеліктерін зерттеу мен талдаудағы ғылыми негізді қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Арт-индустриядағы стратегиялық менеджмент

    Курс өнер индустриясындағы стратегиялық позициялау мүмкіндіктерін жүйелейді. Магистранттар схемалар, диаграммалар, жол карталары және питчингті дайындау арқылы өз жобаларында стратегиялық жоспарлау құралдарын зерттейді және қолданады. Оқыту әдістеріне: ұсынылған жағдайларды талдау және синтездеу, олардың жобаларында тестілеу, пікірталас, топтық жұмыс жатады. Нәтижесінде олар өнер жобаларын жоспарлап, оларды саналы және кәсіби түрде басқарады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Өнер және cтартап технологиялары

    Курс өз стартаптарын іске асыру үшін өнердегі кәсіпкерлік қызметті жоспарлау мен модельдеуде теориялық білім мен практикалық дағдыларды, сондай-ақ осы қызмет түрін жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған. Курстың мақсаты өнердегі стартаптарды әзірлеу мен басқарудың теориясы мен технологиясын игеру, бизнес-идеяларды құру және дамыту, инновациялық жобалардың шешімдерін іске асыру үшін қажетті ресурстарды бағалау әдістерін игеру болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Фестивальдар мен көрмелерді ұйымдастырудың практикалық мәселелері

    Курстың мақсаты – магистранттарда фестивальдар мен көрмелерді ұйымдастыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Курс Қазақстандағы және шет елдердегі негізгі фестивальдер мен көрмелер тәжірибесін әртүрлі қырларынан қарастырып, қорытындылайды. Магистранттар интерактивті режімде өнердегі менеджменттің нақты кейстерін тексереді, олардың нәтижелерін талқылайды, табыстылық көрсеткіштерін айқындайды және тәуекелдерді бағалайды. Жұмыс барысында ұсынылған мысалдарды саралап және жіктеп, сол арқылы өз тәжірибелерін жаңғыртады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пән бакалавриаттан кейінгі келесі білім беру сатысы болып табылады және кәсіби шет тілін меңгеруді мақсат етеді. Пән магистранттардың кәсіби шеттілдік дереккөздермен жұмыс жасау дағдысын жетілдіру арқылы білім бағдарламасының өзге пәндерін меңгеруге ықпал етеді. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар шет тілін мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде қолдана отырып, халықаралық кәсіби ортаға біріктіріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Арт-жобаларын іс-жүзіне асыру құралдары

    Курстың мақсаты – магистранттарда арт-жобаларды іске асыруда құралдарды қолдану бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Курс барысында магистранттар өнер жобаларын жүзеге асыруға қажетті бірқатар құралдарды сынақтан өткізеді. Өткен өнер саласындағы оқиғалардың әртүрлі тәжірибелік кейстерін салыстырады, олардың нәтижелеріне байланысты пікір таластыра отырып, топтарда интерактивті жұмыс жүргізеді. Теориялық сабақтардың қорытындысы бойынша магистранттар өнер жобаларына қатысты өз идеяларына тәжірибе жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өнердегі креативті ойлау

    Пәнді оқудың мақсаты – білім алушыларға шығармашылық үшін кеңістік беру, шығармашылық әлеуетін ашу мүмкіндіктері үшін бағыт пен ережелер белгілеу. Курс барысында білім алушылар бизнес, ғылым, мәдениет, өнер, саясат сияқты барлық динамикалық өмірлік салаларда өздерінің стандарттан тыс ойлау дағдыларын жинақтайды және өзектендіреді. Курс барысында білім алушы креативті ойлауды әр түрлі білімнің бірігуінің энергетикалық өнімі ретінде анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Арт-нарығының трендтері мен тенденциялары

    Курстың мақсаты – магистранттарды өнер нарығының негізгі трендтері мен тенденцияларына талдау жасауға үйрету. Курс барысында магистранттар қазіргі жағдайдағы әлеуметтік-мәдени құбылыс ретінде өнер нарығының қалыптасуының негізгі заңдылықтарын, ерекшеліктері мен факторларын зерттейді және оның дамуының ықтимал жолдарын сараптайды. Курста қарастырылатын мәселелер қатарына өнер индустриясындағы нарықтық қызметтің ең жарқын көріністерінің тәжірибелік кейстері кіреді. Магистранттар ұсынылған мысалдарды салыстырады және жіктейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Креативті қызметтегі маркетингтік стратегиялар

    Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушыларда креативті маркетингтің заманауи тұжырымдамасының мәні мен маңыздылығы туралы түсінік, маркетингтік стратегияларды қалыптастыруда қажетті базалық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Курс креативті салалардың заңдылықтары мен трендтері контекстінде жалпы қабылданған маркетинг жүйесін талдайды. Маркетингтің барлық шарттары-ұсынылатын өнімнің сапасы, оның бағасы, жарнама, маркетингтік төрттік арт-менеджмент заңдылықтарын ескере отырып түзетіледі, талданады және жүйеленеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Өнер саласындағы жобаларды басқару

    Курстың мақсаты білім алушыларда мәдениет және өнер саласындағы бағдарламалар мен жобаларды басқаруға қатысуға мүмкіндік беретін білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастыру болып табылады. Курс жобаны құру ресурстарымен, ережелерімен, қағидаттарымен, өнер саласындағы жобаларға қатысу және басқару шарттарымен, жобалау қызметінің технологиясымен, әдістері және құралдарымен, өнер саласындағы жобаларды басқарудың практикалық дағдыларын игерумен таныстырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Заманауи проблемалар жағдайындағы өнер нарығы

    Курстың мақсаты – магистранттардың қазіргі заманғы проблемалар контекстінде арт-нарықты талдау дағдыларын қалыптастыру. Курс барысында магистранттар арт-нарықтың ерекшелігін экономикалық категория ретінде бағалайды, арт-нарықтың құрамдас бөліктерін және олардың жай-күйін тексереді, сонымен қатар арт-нарықты қоғамдық құбылыс ретінде анықтайды және әр түрлі материалды кең заманауи проблемалар мен өнер мен мәдениет инфрақұрылымымен өзара байланыс контекстінде жинақтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Арт-менеджменттің әдістемесі мен басқаруда оқыту бойынша алған білімдерін қолдана отырып, практикалық қызметті жүзеге асыру
  • Қазіргі контексте көркем өнер стильдерін жіктеу және түсіндіру бойынша шығармашылық процестерді басқару
  • Менеджмент психологиясы, маркетинг, фандрейзинг және әлеуметтану туралы білімді қолдана отырып, бұрыннан бар жұмыстарды талдау және сынға сүйене отырып, өнер саласындағы жобаларды басқаруды жүзеге асыру
  • Арт-менеджер жұмысының барлық заманауи талаптарына жауап беретін басқарушылық қызмет аясында өз идеяларын қалыптастыру мақсатында қолданыстағы арт-жобаларды сыни тұрғыдан талдай білу
  • Арт-менеджмент және продюсерлік саласындағы негізгі заңдылықтар мен жаңа бағыттарды талдау және енгізу, оларды іс жүзінде практикалық және оқытушылық жұмыста сынап көру, бұрыннан бар тәжірибені зерттеу мен сыни тұрғыдан түсінудің практикалық тәсілін қолдану
  • Инновациялық-креативті ұсыныстарды енгізу, мәдениет пен өнер саласындағы өзекті мәселелерді шешу мақсатында кәсіпорын немесе жобалар үшін классикалық жетістіктерді, миссияны, стратегияларды, саясат пен бағдарламаларды өзектендіру
Top