8D02197 Хореография в Т.Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Хореография саласында жүйелендірілген іргелі ғылыми-теориялық және әдіснамалық білімі бар, жалпы хореографиялық өнердегі үрдістерге пәнаралық көзқарас арқылы талдау жүргізу дағдыларына ие, заманауи ақпараттық технологияларды, сондай-ақ сандық технологияларды білім беру үдерісіне интеграциялау әдістеріне негізделген жүйелі талдау жүргізудің қазіргі заманғы әдістерін меңгерген философия докторларын (PhD), хореография өнерінде ғылыми, білім беру және әлеуметтік-мәдени қоғамдастыққа өз үлесін қоса алатын мамандарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 184
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D031 Хореография
-
Білім беру саласы 8D02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D021 Өнер
Пәндер
-
Академиялық хат
Курс аясында академиялық хаттың жанрлық әралуандығын, академиялық мәтіннің және оның құрамдас бөліктерін, академиялық хаттың жалпы қағидаттарын, жазбаша ғылыми мәтінді құрылымдаудың негізгі қағидаттарын; академиялық хаттың стилистикалық ерекшеліктерін, ғылыми мәтіннің жанрлары мен олардың ерекшеліктерін: ғылыми-танымал (дәрістер, мақалалар, очерктер); оқу-ғылыми (оқулықтар, әдістемелік құралдар, бағдарламалар); ғылыми-іскерлік (келісімшарттар, шығармашылық зертханалар нұсқаулықтарын); ғылыми-ақпараттық (патент, ақпараттық рефераттар, аннотациялар); ғылыми – анықтамалық (сөздіктер, энциклопедиялар, каталогтар анықтамалығы) қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Өнер философиясы
Курс жалпы адамзат өнерінің, оның ішінде қазақ халқының өнерінің классикалық дамуының ең ірі, түйінді, тағдырлы кезеңдері негізінде өнер философиясын; өнердің белгілі бір түрінің өркендеу себептерін, эстетикалық, этикалық және философиялық білімдердің даму дәрежесі мен деңгейін; шығармашылықтың негізгі философиялық және эстетикалық мәселелерін шешуді; өнерді мәдени-тарихи құбылыс ретінде философиялық түсіну және бағалау мәселелерін ашады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Балеттік педагогиканың заманауи мәселелері мен әдістері
Курс педагогикалық әдістерді, заман сабақтастығын, балет педагогикасындағы дәстүрлер мен жаңалықтарды зерттеуді көздейді. Батыс, орыс және отандық мектептердің балет педагогикасының әдістеріне салыстырмалы талдау жасау. Дәстүрлі және заманауи педагогикалық әдістер мен мәселелер: психологиялық сипаттадан техногендік сипатқа дейінгі сұрақтарды түсіну. Жаңа буын мамандарын даярлауда оқу үдерісіне кіріктірілген оқытудың заманауи әдістері мен технологияларға көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мәдени антропология
Курс мәдени антропологияның пәнімен, принциптерімен, категорияларымен; әлеуметтік және мәдени антропологияның негізгі даму кезеңдерімен, мәдени антропологияның генезисі мәселесімен; әлеуметтік және мәдени антропологияның тарихы мен әдіснамасымен таныстырады; адамның мәнін және оның трансценденттік, экзистенциализм үрдістерін; шығармашылық үдерістегі сабақтастық мәселесін; трансцендентализмді мәдени-философиялық талдау тәсілі ретінде; антропологиялық константаны – трансцендентализмнің негізі және философиялау дәстүрі ретінде ашады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлемдік хореография тарихындағы режиссерлік инновациялар
Курс әлемдік хореография тарихындағы режиссерлік жаңалықтарды зерттеуді қамтиды. Хореография режиссурасының, жалпы режиссураның негізгі терминологиясын, хореография режиссурасының дамуының тарихи кезеңдері мен ерекшеліктерін білу. Әлемдік маңызы бар көрнекті хореографтардың шығармашылығы, олардың хореографиялық шығармада жұмыс істеу кезіндегі режиссерлік техникасы мен ұстанымдары. Хореография режиссурасы бойынша ғылыми еңбектерді түсіну. Хореография өнерінің негізгі стильдік бағыттарының режиссурасының дамуын, олардың даму заңдылықтарын талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
XX - XXI ғасырлардағы хореографиялық өнер теориясының мәселелері
Хореографиялық өнер теориясы бойынша еңбектерді зерттеу. Хореографиялық өнер ұғымдарын, терминологияларын сыни тұрғыдан түсіну. Балет мамандарының жұмысындағы би өнеріне өнертанулық талдау жасаудың теориясы, әдістемесі, әдіснамалық принциптері бойынша ғылыми мұраларды түсіну. Пәнаралық тәсілдер тоғысында би өнерін зерттеу әдістерімен танысу. Батыс, орыс және отандық балет мектептерінің ғылыми ойларын түсіну.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Курс отандық және шетелдік ғалымдардың заманауи жетістіктеріне негізделген ғылыми зерттеулерді жүргізудің негізгі теориялық ережелерін, технологияларын, операцияларын, практикалық әдістері ментәсілдерін; ғылыми зерттеу әдістері мен әдістемесін, ғылыми деректерді жинау және өңдеу әдістерін, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру принциптерін, қазіргі ғылымның әдіснамалық ерекшеліктерін, ғылым мен ғылыми зерттеулердің даму жолдарын, жалпы ғылыми, философиялық және арнайы әдістерді теория мен практикада қолдануды ашады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Өнер семиотикасы
Курс классикалық семиотиканың теориялық және әдістемелік тәсілдерін тереңдетіп оқытуға негізделген; семиотиканың ғылым ретінде даму тарихының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын, семиотикалық талдаудың негізгі әдістерімен, принциптерімен және тәртібімен таныстырады; семиотикалық сараптама әдістері, принциптері мен процедураларын, қазіргі заманауи семиотиканың (сонымен қатар нарратологияның) өнерді зерттеудегі семиотикалық көзқарасын, позициясын, семантиканың өнердегі мәні мен рөлін ашады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әлемдік хореографиядағы заманауи көркемдік үрдерістер
Курста көркем стильдердің, хореографиялық өнердің эстетикасы мен теориясының қалыптасуы мен дамуы қарастырылады. Модерн, постмодерн, метамодернизм дәуірлері аясында хореографиялық өнердің даму тенденциялары бойынша салыстырмалы талдауды көздейді. Пәнаралық зерттеу деңгейінде хореографиялық өнерінің көркемдік процестерін талдау. Шетелдік және отандық хореографиялық өнерінің ұлы хореографтарының шығармашылығы және олардың әлемдік және отандық би өнерінің дамуындағы рөлі. Шығыс және Батыс би мәдениетінің көркемдік процестеріндегі айырмашылықтары. Әлемдік хореографиядағы көркемдік процестерді зерттеудің әдіснамалық принциптерімен танысу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Өнер креативтілігінің инвариантты негіздері
Курс эстетикалық категориялармен және негізгі проблемалармен, түрлі эстетикалық мектептердің өнер мен өнер туындыларын интерпретациялаудағы қолданатын амал-тәсілдер, құралдар және әдістерімен таныстырады. Көркем шығармашылық түрлерінің жүйесін, эстетикалық және көркемдік қызметтің арақатынасын ашады. Көркем шығармашылық процесін, эстетикалық және көркем құндылықтар жүйесін, олардың адам тіршілігіндегі рөлін қарастырады. Қоғам, өркениет, өнердегі эстетикалық проблемалардың көрінісі, адам мен өнер мәселелері, эстетиканың өзекті мәселелері туралы ақпарат береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әлемдік мәдениеттегі стильдер мен парадигмалар: өнердегі әлем мен адам мәселесі (авторлық курс)
Курс докторанттардың пәнаралық диалог негізінде өнердегі үдерістерді талдауға жүйелі көзқарас дағдыларын белсендіреді: мәдениет антропологиясының қазіргі теориялары, эстетика, философия және өнер тарихы. Стилі, ағымы және басқа да замануи өнертанудың категориялық аппараты ұғымдарының өзекті түсіндірмелеріне ерекше назар аударылады. Курс адам мен әлем бейнесін диахрондық тұрғыда көрсету мәселесі толассыз тақырыпқа негізделген және көрнекі мысалдарға толы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Өнер, визуалды антропология және қазіргі әлемнің құрылуы (авторлық курс)
Өнер мен визуалды антропологиядағы қазіргі әлемді құру теориясы мен әдіснамасы. Адамның қоршаған әлемдегі орны мен қатынасын анықтаудағы ғылыми бағыттардың тәжірибесі. Мәдени құбылыстарды ғылыми зерттеудің әдіснамалық принциптері мен тәсілдері. Батыстық емес контексте өнерді анықтауда ғылыми мұраны сыни тұрғыдан пайымдау. «Өнер» антропологиясының басқа түрлеріне айналу тенденциялары. Қазіргі әлемді құрудағы адамның «биологиялық өзгерістерін» айқындау. Шығармашылық таным үлгілері және қиялға қарай жасалған эволюциялық қадам.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жалпы ғылыми бағыттар бойынша алынған кешенді білімдерді қолдана отырып, пәнаралық диалог деңгейінде бүкіл оқу курсы негізінде ғылыми-педагогикалық қызметті жүйелеу
- Ғылыми-зерттеу және кәсіби қызметті жүзеге асыру, заманауи ақпараттық технологияларды байыту және инновациялық әдістемелерді қалыптастыру мақсатында XX-XXI ғасырлар тоғысындағы қозғалыс мәдениетін дамыту саласындағы (балет педагогикасы мектептері мен шетелдік және отандық хореографиядағы, балетмейстерлік мұрасы жайындағы) білімдерді саралау
- Әртүрлі ұйымдармен, оның ішінде мемлекеттік қызмет органдарымен сауатты өндірістік байланысты жүзеге асыруға ықпал ететін хореография саласындағы білім беру бағдарламаларын жетілдіру және үлгілеу мақсатында балет педагогикасы мен балетмейстерлік өнердің даму тенденцияларын зерттеу негізінде ғылыми көзқарасты жүйелеу
- Ғылыми-педагогикалық құзыреттіліктерді жүйелеу, шығармашылық жобаларды басқара білу, хореографиялық өнер салаларында шеберлік сабақтарын, семинарларды, дөңгелек үстелдерді ұйымдастырып, өткізе білу, докторантурада оқу барысында алған білімдер негізінде хореографиялық өнер саласында теориялық және практикалық пәндерді оқытуды ұйымдастыру, өткізу қабілеті болуы, педагогикалық, ғылыми және өндірістік практикада алған дағдыларды пайдалана білу
- Авторлық әдістемелерді қалыптастыру және синтездеу мақсатында балет педагогикасы мен хореографиялық бағыттағы заманауи тенденцияларды талдау
- Әлемдік хореографиядағы заманауи көркемдік үдерістердің даму саласын талдау, балет педагогикасына инновациялық әдістерді анықтау, жүйелеу және интеграциялау мақсатында қазіргі хореографиялық тілдің даму тенденцияларын кеңейту
- Би өнерінің эволюциясы мен дамуының пайымдауын анықтау және тұжырымдау, мақсаттар мен міндеттерге жету үшін процестерді басқару және ұйымдастырудың тиімді әдістері мен құралдарын анықтау мақсатында балет педагогикасы мен хореография бағытының заманауи тенденцияларын талдау
- ХХ-ХХI ғасырлар тоғысында жалпы ғылыми салалар аясында педагогикалық мұраның қалыптасуына әсерін анықтау мақсатында хореография өнерінің режиссурасының даму саласындағы ғылыми-зерттеу қызметін жүргізу