6B10105 Мейіргер ісі в Семей медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғарғы сапада дәлелді мейіргерлік тәжірибеге негізделген, науқасқа орталықтандырылған мейіргерлік күтім көрсетуге бағытталған, мейіргер ісінің жоғары білікті мамандарын даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Семей медицина университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B084 Мейіргер ісі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Мейірбикелік ісі негіздері
Пән студенттерді күтімнің негізгі принциптерімен таныстыруға бағытталған. Пән мейірбике ісінің тарихы мен философиясын, мейірбике процесінің кезеңдерін, мейірбикелік күтімнің негізгі теориялық және практикалық аспектілерін, соның ішінде гигиенаны, аурулардың алдын алуды, пациенттермен қарым-қатынас дағдыларын, этикалық нормаларды, инфекциялық қауіпсіздікті және медициналық құжаттарды жүргізуді зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Пән білім алушыларды адамның тіршілік ету ортасымен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық, табиғи) қауіпсіз өзара іс-әрекет тәсілдерімен, төтенше жағдайлар жағдайында шаруашылық жүргізу объектілерінің (ұйымдарының) тұрақты жұмыс істеуімен, жағымсыз факторлардан қорғау, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың алдын алу және олардың салдарын жою және қазіргі заманғы зақымдау құралдарын қолданудан қорғау мәселелерімен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Өмірдің химикалық, молекулалық және физикалық негіздері
Пән физика-химиялық заңдарды адам ағзасындағы процестермен байланыстырады, нуклеозидтердің, нуклеотидтердің және нуклеин қышқылдарының құрылымы, олардың метаболикалық процестердегі рөлі, көмірсулардың құрылымы мен қасиеттерінің байланысы, биологиялық мембраналардың құрылымы және олардың зат алмасу мен энергиядағы рөлі, метаболизмді реттеудегі ферменттердің рөлі туралы түсінік қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 10
-
Қоғамдық денсаулық сақтаудың әлеуметтік-гуманитарлық негіздері
Халық денсаулығының әлеуметтік-гуманитарлық негіздері модулі қоғамдық денсаулық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және кәсіптік қызметте қажетті латын тілі саласындағы білімді қалыптастырады. «Қоғамдық денсаулық» қоғамдық факторлар, денсаулық сақтау құрылымы туралы білім береді. «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері» қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің этикалық аспектілерін зерттейді. Латын тілін меңгеру медициналық терминология туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Дәлелді мейірбике ісі негіздері
Ең жақсы дәлелдемелерді, пациенттердің қалауы мен ресурстарын біріктіру арқылы клиникалық шешім қабылдаудың негізін қалайтын пәндердің бірі. Пәннің мақсаты дәлелді мейіргер ісінің теориялық білімін қалыптастыру және студенттерді мейіргерлік дәлелді деректер базасында ақпарат іздеуге үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Микробиология
Пәнде патогендік, шартты-патогендік қоздырғыштардың биологиялық қасиеттері, олардың жұқпалы аурулар мен оппортунистік инфекциялардың этиологиясы мен патогенезіндегі рөлі зерттеледі; алған білімді эпидемияға қарсы режимнің микробиологиялық бақылауын қамтамасыз ету бойынша қолдануға ықпал етеді. Жұқпалы аурулардың дамуындағы микроорганизмдер экологиясының рөлі мен маңыздылығын, олардың алдын-алуды түсіндіреді.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Сандық және сапалық зерттеу әдістері (статистика және биостатистика негіздері)
Студент сандық және сапалық зерттеулерде, соның ішінде Мейірбике ісі саласында әртүрлі тәсілдерді меңгереді. Мейірбике ісі саласында ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу дағдыларын көрсетеді. Мейірбикелік зерттеу ғылымындағы зерттеу этикасының, жарамдылық пен сенімділіктің маңыздылығын сыни тұрғыдан талдайды.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Ішкі аурулар пропедевтикасы
Пән ішкі ағзалар ауруларының негізгі симптомдары мен синдромдарын және олардың пайда болу механизмдерін зерттеуге бағытталған. Оқыту барысында студенттерде анамнез жинау, пациентті физикалық тексеру (аускультация, пальпация, перкуссия) дағдылары қалыптасады. Диагностикалық процестің негізгі принциптері туралытүсінік пайда болады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Патологиялық анатомия
Пән кәсіптік патологияға баса назар аудара отырып, білім алушыларда аурулардың құрылымдық негіздері, олардың этиологиясы мен патогенезі туралы білімді қалыптастыруға, аурулар мен жарақаттардың морфологиялық көріністері туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Жалпы патология. Жасушалар мен тіндердің зақымдануы және өлуі: некроз және апоптоз. Жасушалар мен тіндердегі метаболикалық бұзылулар (дистрофиялар). Қан және лимфа айналымының бұзылуы. Қабыну. Бейімделу және өтемақы процестері. Иммунопатологиялық процестер. Ісіктер. Жеке патология: қан түзетін және лимфоидты тіндердің патологиясы; жүрек-тамыр жүйесі; өкпе; несеп-жыныс жүйесі; асқазан-ішек жолдары; эндокриндік жүйе. Кәсіби патология.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Биохимия
Студенттерде молекулалық механизмдер мен негізгі метаболикалық процестерді реттеу, олардың адам ағзалары мен тіндерінде пайда болу ерекшеліктері, биохимиялық параметрлерді диагностикалау және емдеу тиімділігін бақылау үшін қолдану туралы тұтас түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Мейіргер ісіндегі клиникалық дағдылар
Пән әртүрлі диагностикалық және емдік процедураларға көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштерді зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер әртүрлі патологияларда мейірбикелік манипуляцияларды орындау дағдыларын қалыптастырады, пациенттерді зертханалық-аспаптық тексерулерге дайындайды, әртүрлі жағдайларда мейірбике тактикасын анықтау үшін клиникалық ойлау дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 6
-
Клиникалық эпидемиология және биостатистика негіздері
Зерттеу хаттамасын ресімдей отырып, ғылыми зерттеу жүргізуді жоспарлауға қабілетті. Сипаттамалық, аналитикалық зерттеулер жүргізу ережелерін зерттеу. SPSS статистикалық бағдарламасында жұмыс істеу дағдыларын көрсетеді, үлестірудің қалыптылығын, сипаттамалық статистиканы, параметрлік және параметрлік емес критерийлерді, сондай-ақ сапалы айнымалыларды талдау критерийлерін талдайды.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Патологиялық физиология
Пән білім алушылардың аурулардың этиологиясы мен патогенезі, типтік патологиялық процестердің даму механизмдері туралы білімдерін; өмірлік маңызды органдар мен жүйелер функцияларының бұзылуының сипаты мен ауырлығын талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Патофизиологияның пәні мен міндеттері. Патологиялық физиология әдістері. Жалпы этиология. Аурудың алдын алу және емдеудің этиотропты принципі. Жалпы патогенез. Патогенездің жетекші буындары;"тұйық шеңберлер". Қорғаныс, компенсаторлық және дененің қалпына келтіру реакциялары. Қалпына келтіру механизмдері. Тұқым қуалайтын патология. Патологиядағы ағзаның реактивтілігінің рөлі. Реактивтілік түрлері. Реактивтілік және қарсылық. Типтік патологиялық процестер. Жасушаның зақымдануы.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 3
-
Фармакология негіздері
Пәнді оқыту нәтижесінде білім алушы дәрілік заттрадың фармакокинетикалық және фармакодинамикалық ерекшеліктерін, көрсеткіштері мен қарсы көрсетілімдерін, рецептінің латын тілінде жазудың жалпы заңдылықтарын білуі тиіс (рецептілерді ресімдеудің дұрыстығын айқындау, рецептілерді жасау, дәрілік заттардың бір реттік және тәуліктік дозаларын есептеу, түрлі аурулар кезінде қолдануға ыңғайлы дәрілік форманы таңдау).
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педиатриядағы мейірбикелік үрдіс
Пән білім алушыда өз өкілеттігі шегінде баланың дамуын мониторингілеу дағдыларын қалыптастырады, шағымдар мен анамнезді мақсатты түрде жинайды, бала жасындағы неғұрлым кең таралған аурулардың клиникалық белгілерін анықтайды, емдеу-диагностикалық процеске қатысады, ерте жастағы балаларды тамақтандыру мәселелері бойынша консультация береді, бала жасындағы аурулардың профилактикасын жүргізеді, шұғыл жағдайларда дәрігерге дейінгі көмек көрсетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психикалық денсаулық және адикция
Пән курсында: "психикалық денсаулық", "тәуелділік" ұғымдарының мәні; психикалық денсаулыққа әсер ететін факторлар; тәуелді мінез-құлықтың механизмдері, тәуелділік түрлері; психикалық бұзылуларды емдеудің әдістері мен технологиялары; психикасы бұзылған пациенттерге көмек көрсету кезінде кәсіби коммуникативтік қабілеттерді пайдалану; пациенттер туралы ақпараттың кәсіби этикасы мен құпиялылығын сақтау қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Жедел және шұғыл жағдайларда медициналық көмек
Пән шұғыл жағдайлар саласында терең теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеруге, сондай-ақ студенттерді негізгі клиникалық симптомдарды тануға, пациенттің ауырлық дәрежесін анықтауға, шұғыл медициналық араласуды қажет ететін жедел және шұғыл жағдайларда дәрігерге дейінгі медициналық көмек көрсетуге үйретуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Денсаулықты нығайту
Денсаулықты нығайту және салауатты өмір салтын насихаттаудың теориялық негіздері. Денсаулықты нығайту бойынша алдын алу бағдарламаларын ұйымдастыру принциптері. Денсаулықты нығайту және аурулардың алдын алу тұжырымдамасы. Салауатты өмір салтын ілгерілету мен денсаулықты нығайтуды басқару жөніндегі ұлттық және халықаралық стратегиялар, бағдарламалар мен ұсынымдар.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Арнайыланған мейірбикелік көмек
Пән студенттерде медицинаның әртүрлі мамандандырылған салаларында жұмыс істеу үшін қажетті кәсіби құзыреттерді қалыптастыратын пациентке бағытталған мейірбикелік күтімді көрсетуге бағытталған. Пәнді оқу барысында мейірбикелік процесс туралы білім қалыптасады. Дисциплина пациенттерге олардың аурулары мен жағдайларының ерекшеліктерін ескере отырып, қауіпсіз, сапалы және жеке күтімді қамтамасыз етуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Хирургиядағы мейіргерлік күтім
Пән хирургиялық науқастарға алғашқы медициналық көмек көрсетудің маңызды сәттерін, асептика мен антисептиканың негізгі принциптерін зерттейді. Хирургиялық науқасты клиникалық зертханалық және аспаптық тексеруді түсіндіреді, шұғыл жағдайларда алғашқы медициналық және хирургиялық көмек көрсетудің диагностикасын, принциптері мен әдістерін жүргізеді; Амбулаториялық хирургиялық қызметті ұйымдастыруды тексереді. Пациенттердің операцияға дейінгі дайындығын, науқастарды операциядан кейінгі кезеңде жүргізеді.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Алғашқы медициналық-санитариялық көмек көрсету кезінде мейіргер ісі
Пән халыққа алғашқы медициналық - санитарлық көмекті ұйымдастырудың ерекшеліктерін, аурулардың алдын алу, диагностикалау, емдеу және жай - күйі, салауатты өмір салтын қалыптастыру және санитарлық-гигиеналық ағарту жөніндегі іс-шараларды қарастырады. МСАК жұмысын реттейтін негізгі НҚА, тіркелген халықты диспансерлеу, иммундау және скрининг жүргізу қағидаттары қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік маңызы бар аурулар
Пән туралы түсініктерді қалыптастыру, , өмірлік мәселелерін сырттан көмексіз шеше алмау, ал көптеген жағдайларда өмір сүру мақсатында мұқтаж адамдарға көмек көрсету туралы оқытылады (әлеуметтік-тұрмыстық көмек, әлеуметтік-ақпараттық, әлеуметтік-құқықтық, әлеуметтік-экономикалық, әлеуметтік-оңалту, медициналық-әлеуметтік, әлеуметтік- психологиялық, әлеуметтік-экономикалық, әлеуметтік-педагогикалық); әлеуметтік қорғау, әлеуметтік қызмет көрсету; халыққа әлеуметтік-медициналық қызмет көрсету; психоәлеуметтік жұмыс.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Емдік массаж және оңалту негіздері
Массаж әдістерінің физиологиялық әрекеттері және оларды орындаудың әдістемелік ерекшеліктері туралы студенттердің білімін қалыптастыру. Пән аяқталғаннан кейін білім алушылар дененің әртүрлі бөліктеріне массаж жасау техникасын меңгереді және пациенттің жеке ерекшеліктері мен жасын ескере отырып, физикалық белсенділікті сақтау және пациенттерді оңалту үшін әртүрлі әдістемелерді, массаж техникасын және емдік дене шынықтыруды қолданады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Терапиядағы мейіргер ісі
Пән аурулардың этиологиясын, патогенезін, клиникалық көрінісін зерттейді. Пациенттердің жеке қажеттіліктер мен проблемаларды ескере отырып, оларға білікті көмек көрсету үшін мейірбикелік процесті ұйымдастыру және жүзеге асыру дағдыларын қалыптастырады. Сұрастыру, тексеру және дифференциалды диагностика жүргізуді қоса алғанда, әртүрлі аурулар кезінде мейірбикелік процесті ұйымдастыру мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Акушерия және гинекологиядағы мейірбике ісі
Пән жүктілік кезеңдері, босану механизмдері және босануды жүргізу; гинекологиялық аурулардың клиникалық көріністері және оларды емдеу; Акушерлік және гинекологиядағы тексеру әдістері; жүкті, босанған және жаңа туған нәрестелерге негізгі күтім жасау; ақпараттың құпиялылығы мен кәсіби этиканы сақтау; ана мен баланың денсаулығын сақтау және нығайту бойынша профилактикалық және оңалту қызметі қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Үйдегі мейіргерлік күтім
Пән үйде күтімді ұйымдастырудың ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Ауыр науқастармен, оның отбасымен қарым-қатынас дағдылары, үйде қауіпсіз ортаны ұйымдастыруға қойылатын талаптар, шұғыл медициналық көмек қажет болатын қауіпті белгілері қарастырылады. Үйде пациенттерге мейіргерлік күтімді ұйымдастыру және жүзеге асыру дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Жұқпалы аурулардағы мейіргерлік іс
Пән студенттерге жұқпалы аурулардың негізгі белгілері мен синдромдарын анықтауға, алдын ала диагноз қоюға, зертханалық және аспаптық зерттеулер жоспарын тағайындауға және жалпы жұқпалы аурулардың дифференциалды диагностикасын жүргізуге үйретуге бағытталған. Жұқпалы аурулардың берілу механизмдері туралы Білім және әртүрлі жұқпалы аурулар кезінде профилактикалық іс-шараларды ұйымдастыру дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 3
-
Мейіргер ісіндегі менеджмент және сапа
Мейірбике ісіндегі Менеджмент және сапа-басқару қатынастарының бүкіл спектрінің мәнін зерттеуге бағытталған. Мейірбике ісін реформалау, клиникалық практикаға мейірбикелік қызметтің жаңа ұйымдастырушылық нысандарын енгізу, мейірбике ісінің сапасын жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру және бақылау, бірқатар медициналық және әлеуметтік проблемалардың болуы мейірбике ісін басқару саласындағы маман-менеджерді даярлау қажеттілігін алға тартты.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 4
-
Клиникалық ойлау дағдылары
Пән науқасты клиникалық тексеру дағдыларын бекітуге, науқастарды басқаруға біртұтас тәсіл негізінде модельденген жағдайларда науқасты басқару стратегиясын анықтай білу қабілетін қалыптастыруға, сондай-ақ базалық және клиникалық пәндердің білімі мен дағдыларын біріктіруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
-
Денсаулық сақтаудағы экономика және маркетинг
Пән, медициналық ұйым қызметінің экономикалық негіздері бойынша; денсаулық сақтау жүйесінің қызметтер нарығын анықтау; мейірбикелік қызметтердің экономикасы мен маркетингінде ақпараттық-коммуникациялық және инновациялық технологияларды қолдану бойынша кәсіби білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Пән мейірбике ісіндегі клиникалық-экономикалық талдау әдістерін таниды, медициналық ұйымдардың маркетингтік ортасын, медициналық қызметті маркетинг объектісі ретінде анықтайды.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
-
Мейіргер ісіндегі зерттеу әдістері мен ұйымдастыру
Пән ғылыми жұмысты ұйымдастыру барысында проблеманы қоюды, гипотезаны қалыптастыруды зерттейді. Ғылыми-зерттеу жобасының мақсаты мен міндетін анықтау. Зерттеу дизайны-негізгі принциптер. Жалпы талаптар мен ережелер. Теориялық-эксперименттік зерттеулерді талдау және ғылыми-зерттеу жұмысы бойынша қорытындылар мен есептерді ресімдеу. Зерттеу жұмысын рәсімдеу. Ғылыми зерттеулер нәтижелерінің практикалық мейірбике ісіне трансферті.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Мейірбике ісіндегі көшбасшылық
Пән менеджмент пен көшбасшылықтың дәстүрлі және жаңа теорияларын игеруге бағытталған. Пән аяқталғаннан кейін студенттер ұйымдық жағдайды талдау және кеңейтілген тәжірибедегі мейірбикелер үшін қажетті көшбасшы мен қызметкерлердің кәсіби мінез-құлқы мен өзара әрекеттесуінің барабар тәсілдерін таңдау дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Биостатистиканың жетілдірілген курсы
Пән аясында студенттер мәліметтердің түрлерін, екі өлшемді сипаттамалық статистиканы, параметрлік және параметрлік емес әдістерді, номиналды деректерді талдауды және регрессиялық талдауды үйренеді. Нәтижесінде студенттер мәліметтер базасына статистикалық талдау жүргізіп, нәтижелерін түсіндіре алады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Педагогика негіздері
Бағдарлама мазмұнында мейірбике ісіндегі педагогиканың негізгі ұғымдары мен категориялары көрсетілген. Мақсат қою мен мақсат қоюға, білім беру жүйесін басқару негіздеріне, педагогикалық қызметтегі әдістер мен формаларға назар аударылады. Педагог кәсібінің ерекшеліктері болашақ мамандықтың призмасы арқылы қарастырылады, инновациялық білім беру бағдарламаларын әзірлеуге және іске асыруға қатысу үшін жағдайлар жасалады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
-
Мейіргер ісіндегі менторлық
Пән мейіргер ісіндегі тәлімгерліктің теориялық және практикалық негіздерін зерттейді. Оқыту нәтижесінде студенттер тәлімгерлік, білім мен дағдыларды тиімді беру, сындарлы кері байланыс беру және үздік халықаралық тәжірибелерге негізделген тәсілдерді қолдану бойынша ұсыныстар әзірлеу дағдыларына ие болады.\
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
-
Участкелік мейіргер
Пән профилактикалық іс-шараларды ұйымдастыруды, алғашқы медициналық-санитарлық көмек көрсетуді және пациенттермен өзара іс-қимылды қоса алғанда, учаскелік мейірбикенің кәсіби қызметін зерделеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттерде медициналық құжаттаманы жүргізу, аурулардың алдын алу, пациенттерге күтім жасау және әртүрлі жас топтарымен тиімді қарым-қатынас жасау дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 3
-
Науқастарды оқыту
Пән студенттерге бұзылған қажеттіліктерді қанағаттандыру, өмір сапасын жақсарту және өзгерген күйге бейімделу үшін пациенттерді оқытудың негізгі әдістерін үйретеді. Оқу барысында келесі дағдылар қалыптасады: пациенттерді, отбасылар мен топтарды оқыту және ынталандыру; әртүрлі патологиялары бар науқастарды оқыту жоспарын әзірлеу, Оқу қажеттілігін анықтау; пациенттердің өмір сүру сапасын бағалау; пациенттерді оңалту әдістеріне және аурудың өзін-өзі басқаруына үйрету.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Клиникалық мейірбикелік нұсқаулықтар
Пән мейірбикелерге мейірбикелік араласуды түсіндіруге және негіздеуге көмектесетін дәлелді нұсқаулықтарды түсінуге және білуге бағытталған. Пәннің мақсаты денсаулық сақтау жүйесіндегі мейірбикенің рөлін ілгерілетуге және дәлелді мейірбикелік тәжірибені қолдауға ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 4
-
Созылмалы аурулар кезіндегі мейірбикелік күтім
Созылмалы аурулар кезінде мейірбикелік күтімді жүзеге асырудың көрсеткіштері мен кері көрсеткіштері. Созылмалы аурулар кезінде олардың жасын ескере отырып, жеке ерекшеліктерінің алуан түрлілігін қоса алғанда, қауіпсіз пациент-бағытталған мейіргерлік күтімді жүзеге асыруға арналған клиникалық дағдылар мен технологияларды қолдану. Пациенттің белсенді өмірін ұзарту және функционалдық жағдайын жақсарту үшін мейірбикелік күтімді жоспарлау, ұйымдастыру. Созылмалы аурулары бар науқастарды оқыту және кеңес беру. Денсаулық мектептерінің жұмысын ұйымдастыру. Медициналық-санитариялық алғашқы көмек пен әлеуметтік қорғау қызметінің өзара іс-қимылы негізінде медициналық көмек көрсетудің интеграцияланған моделі. Әртүрлі санаттағы науқастарға ұзақ мерзімді медициналық-әлеуметтік күтім, паллиативті көмек және үйде күтім жасау қызметтері. Дәрігер және пациенттің отбасымен, қажет болған жағдайда әлеуметтік қызметкермен ынтымақтастықта үйдегі мейіргер күтімі.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 4
-
Геронтология және гериатрия
Пән қартаю процестерін, ағзадағы жасқа байланысты өзгерістерді және егде жастағы адамдарға күтім жасау ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Курс геронтологияның теориялық негіздерін, жас физиологиясын, егде жастағы типтік ауруларды, сондай-ақ қартайған адамдарға күтім жасау, оңалту және ұйымдастырудың гериатриялық тәсілдерін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 4
-
Дәлелді мейірбике тәжірибесінің тереңдетілген курсы
Пән практикалық ортада жеке зерттеулерден алынған қазіргі кездегі ғылыми мәліметтерді қолдануға бағытталған. Пәннің мақсаты клиникалық сценарий жағдайында дәлелді мейіргер ісі тәжірибесінің кезеңдерін орындау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Паллиативтік көмек
Пән науқастар мен олардың туыстарының емделмейтін аурулардағы өмір сүру сапасын жақсартуға, ауырсынуды және басқа да азаптарды жеңілдетуге; пациенттер мен олардың туыстарына психологиялық және рухани көмек көрсетуге; дәрі-дәрмекпен емдеудің және басқа шаралардың ең жақсы үйлесімін қамтамасыз етуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тәуелсіз, мақсатты және жан-жақты оқу қызметін жоспарлайды, сыни ойлау және шешім қабылдау арқылы өзінің үздіксіз кәсіби дамуын ұйымдастырады, ақпаратты талдайды және бағалайды.
- Медицина ұйымдарында сапалы және нәтижелі кәсіпқой қызмет қағидаттарын сақтауды және барлық деңгейдегі әртүрлі сарапшылардың / кәсіпқойлардың арасындағы үздіксіз ынтымақтастықты қамтамасыз ету үшін мейірбике күтімінің сапасын жақсарту және медицина мекемелерінде медицина қызметкерлерін жетілдіру.
- Әлеуметтік маңызы бар аурулар кезінде денсаулықты нығайту бағдарламаларын енгізу және олардың тиімділігін жеке деңгейде, отбасы мен халық деңгейінде бағалау арқылы халықтың денсаулығын бағалау дағдыларын көрсетеді.
- Мейірбике саласындағы зерттеулер процесін ұйымдастырады, дәлелді ақпаратқа жүгінуге, қолдануға және сыни бағалауға қабілетті, дәлелді медицина қағидаларына негізделген клиникалық практиканы дамыту үшін нормативтерді енгізу және бағалау үшін стандарттар мен нұсқаулықтарды әзірлей алады.
- Салауатты өмір салтын насихаттау, функционалдық мүмкіндіктерді кеңейту, тәуелсіздік және күнделікті өмірде өзін-өзі күту үшін пациентке бағытталған оқыту әдістерін қолдана отырып, оқыту дағдыларын қолданады, жеке тұлғаларды/пациенттерді, отбасылар мен топтарды ынталандырады.
- Дәлелді медицина принциптеріне негізделген заманауи әдістерді қолданып, тәуелсіз шешімдер қабылдау, іс-әрекеттер мен олардың құжаттамалары үшін жауапты, қауіпсіз, емделушілік, жоғары сапалы мейірбике ісі дағдыларын көрсетеді.
- Мінез-құлық дағдыларын, функционалдығын, дербестігін және салауатты өмір салтын бекіту үшін жеке тұлғаларды/пациенттерді, отбасыларды, топтарды тәлімгерлікте, оқытуда және санитарлық ағартуда ғылыми негізделген қызметтің әртүрлі түрлерін меңгерген, мейіргерлік практика мамандарын оқытуға және тәлімгерлікті жүзеге асыруға қабілетті.
- Кәсіби тапсырмаларды орындау кезінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлілігін пайдалана отырып, әртүрлі жағдайларда жеке адамдармен/пациенттермен, отбасылармен және топтармен, әріптестермен және басқа мамандармен нақты, тиімді және кәсіби қарым-қатынас пен өзара әрекеттесуді көрсетеді.
- Мейіргер ісінің теориялары мен принциптерін сыни тұрғыдан түсінуді көрсетеді, кәсіби этиканы ұстанады, ғылыми және философиялық таным әдістерімен табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми түсінуді және зерттеуді қамтамасыз ететін философия негіздерін білумен қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде қоршаған ортаны бағалайды.