Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01520 Информатика в Halyqtar dostyǵy

Пәндер

  • Компьютерлік желілер, интернет және мультимедиялық технологиялар

    Пәнді оқыту үдерісінде келесі тақырыптар қамтылады: Мультимедианың даму тарихы. Мультимедиялық технология құралдары. Қолдану салалары. Мультимедиа жүйелерінің кластары. Мультимедиа өнімдерінің негізгі түрлері. Компьютерлік анимация. Мультимедиалық деректерді сақтауға арналған ақпарат тасығыштар. Мультимедиа өнімдерін жасау кезеңдері мен технологиясы. Мультимедианың аппараттық құралдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Ғылым философиясының басты мәселелерінің мазмұны мен мағынасы; ғылымның негізгі теориялық және қолданбалы аспектілері; Тарихи контекстегі ғылыми білім; адам мен қоғам өміріндегі ғылымның рөлі мен маңызы; қазіргі қоғамдағы ғылымның рөліне, ғалымның әлеуметтік және моральдық жауапкершілігіне байланысты этикалық мәселелер; ғылыми зерттеудің әдістері мен заңдылықтары. Пәнді оқыту үдерісінде келесі мәселелер қамтылады: жоғарғы оқу орындарында оқытылатын тарихи философиялық және жалпы теориялық пәндерді қорытындылайды білімінің жаңа бағыттарының қалыптасуы мен дамуы туралы пән.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Компьютерлік желілер

    Пәнді оқыту үдерісінде келесі тақырыптар қамтылады: Компьютерлік желілердің даму тенденциялары. WAP мобильді құрылғыларының деректерін беру технологиялары. Коммуникаторлар және концентраторлар. Заманауи маршрутизаторлар және қауіпсіздік серверлері. Заманауи Интернет-технологиялар. Web-қосымшаларды құру технологиялары. XHTML. PERL, PHP серверлік сценарийлері. . Net технологиясы. ASP.NET. Java технологиялары. Web-қосымшаларды құру құралдары. Қосымшалар серверлерінің порталдары мен технологиялары. WAP қосымшаларын жасау. Қосымшаның В2В. Қауіпсіздік мәселелері. Мультимедиа-технологиялар. Мультимедиа қосымшаларын әзірлеудің бағдарламалық құралдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беруде ақпараттық және коммуникациялық технологиялар

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты магистранттардың оқу процесінде оқу және практикалық қызметте пайдалану үшін жалпы және арнайы мақсаттағы бағдарламалық құралдардың құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Мәтіндік редакторларда, электрондық кестелерде, дерекқорларда, графикалық редакторларда жұмыс істеудің негізгі тәсілдерін білу. Деректерді беруді ұйымдастыру тәсілдері, ақпараттық қызметтер және Интернет қызметтері. Интернеттен ақпарат іздеу (іздеу серверлері мен каталогтар). Ақпаратты жинаудан, өңдеуден, талдаудан бастап тіркелгі құжаттамасын, Microsoft Access (немесе Microsoft Access) құруға дейінгі барлық жұмыстар кешенін автоматтандыру OpenOffice.org негіз) және Excel деректерімен алмасу. Векторлық және растрлық графикалық редакторларда презентация құру және жұмыс істеу мәтіндік редакторлармен, электрондық кестелермен, мәліметтер базасымен, графикалық редакторлармен жұмыс істеудің негізгі әдістерін игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білімді ақпараттандыру және оқыту мәселелері

    Процесс пәнді бағытталған қалыптастыру және дамыту: ғылыми және ғылыми-практикалық ойлау; информатика және педагогикалық қызметтің таңдалған бағытында магистранттардың теориялық және практикалық дайындығын тереңдету; информатика және білім берудің заманауи ғылыми және практикалық мәселелерін шешу қабілетін дамыту және жеке ғылыми бағытты таңдауды қамтамасыз ету; информатика және басқа да ғылымдардың түйіскен жерінде іргелі біліммен қамтамасыз ету. информатика, акт, ақпараттандыру құралдары мен технологиялары, білім беру қызметін ақпараттандыру әдістері, білім беру электрондық басылымдары мен ресурстарын біріздендіру және интеграциялау тәсілдері мен технологиялары; стандарттар, нормативтер; меңгеруі керек: қазіргі заманғы білім беру технологиясы жағдайында педагогикалық қызметті ұйымдастыру; білім беру қызметінің түрлі салаларында АКТ қолдану; білім беру электронды басылымдары мен ресурстарын әзірлеу.; білім беру қызметінің әртүрлі салаларында АКТ қолдану; білім беру электрондық басылымдарын және ресурстарды әзірлеу дағдыларын меңгеру; құзыретті болуы тиіс: ақпараттық мәдениет; информатика және АКТ саласында; оларды білім беру қызметінде пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шет тілі (кәсіби)

    Шет тілін меңгеру деңгейін, шетел әріптестерімен және серіктестермен қарым-қатынаста кәсіби және ғылыми саладағы әр түрлі әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ шет тілінде ресурстарды пайдалана отырып когнитивтік және зерттеу іскерліктерін дамыту үшін шет тілін меңгеру деңгейін, шет тілді коммуникативтік құзыреттілік деңгейін арттыру. Магистранттарға кәсіби (өндірістік және ғылыми) қызмет барысында, сондай-ақ өзі бетімен білім алуда шетел тілін пайдалануға мүмкіндік тудыратын деңгейдегі коммуникативтік құзыреттілікті игерту. Пән мазмұнында келесі мәселелер қамтылады: грамматика (герундий, есімше, сөзжасам) терминология; ақпараттық технологиялар саласындағы төңкерістер (АҚ саласындағы жақындағы зертемелер, ашылымдар, АҚ-ның болашақтағы бағыттары); мәдениаралық қарым-қатынастар; кәсіби-іскери пікір алмасулар; шешендік өнер және көпшілік алдындағы сөз және т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Информатиканың қосымша тараулары

    Пәнді оқыту үдерісінде келесі тақырыптар қамтылады: Информатиканың негізгі негіздері. Триада: материя-энергия-ақпарат шындықты бейнелеудің жалпы қасиеттері ретінде. Ақпарат ұйымдасқан жүйелердің күрделілігінің критерийі ретінде. Ақпарат және оның қасиеттері. Ақпаратты ұсыну нысандары. Кодтау. Санау жүйесі. Логика алгебрасының негізгі ұғымдары. Логикалық қақпалар. Ақпараттық процестерді автоматтандыру. Абстрактілі автоматтар. Тьюринг посттары мен машиналары. Сандық машиналарда ақпаратты ұсыну. Алгоритмдер теориясының негізгі түсініктері. Тьюрингтік машиналар мен посттардың көмегімен "алгоритм" ұғымын нақтылау. Марковтың қалыпты алгоритмдері. Тараптардың өзара шешілмеген талаптары Алгоритмдік. Алгоритмдердің тиімділігі мен күрделілігін талдау. Әр түрлі алгоритмдердің тиімділігін салыстыру. Ақпараттық модельдеу. Алгоритм ақпараттық модель ретінде. Әр түрлі ортадағы модельдеу. Ақпараттық жүйелер. Ашық және жабық жүйелердегі ақпараттық процестердің өту ерекшеліктері. Табиғаттың әртүрлі жүйелеріндегі басқару процестерінің жалпы заңдылықтары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Қоғамның заңдарын зерттеу және түсіну; мотивацияның негізгі ұғымдарын, басқарушылық мәселелерді шешуге көшбасшылық пен билікті қолдану, оқытудың әдістері мен әдістерін игеру, кәсіби білім негізінде топтық жұмысты ұйымдастыру. Педагогикалық коммуникативтік қарым-қатынастың негізгі түрлерінің болуы. Ойлау мәдениетін меңгеру, ақпарат жинақтау, талдау, қабылдау, мақсат пен жетістіктерді белгілеу, жеке күшті және әлсіз жақтарын сыни бағалау. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру, жоғары мектеп дидактикасы, тәрбие теориясы және білім беру менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде ЖОО мен колледждердегі педагогикалық іс-әрекет қабілетін, педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру. Пәнді оқытуда келесідей аспектілер қарастырылады: - педагогикалық ғылым және оның адам туралы ғылым жүйесіндегі орны; - жоғары білім берудің заманауи парадигмасы, білім беруді дамытудың мегатенденциясы және Болон процесі; - Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы; -жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігі; -жоғары мектептегі оқыту теориясы (дидактика); -жоғары білім беру мазмұны т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Криптографияның теориялық негіздері

    Пәнді оқыту үдерісінде келесі тақырыптарды қамтылады: Негізгі ұғымдар, терминдер және криптографияның анықтамалары. Ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістері. Шифрлау. Шифрлау әдістері. Шифрлаудың симметриялы алгоритмдері. Негізгі ұғымдар, терминдер және криптографияның анықтамалары. Ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістері. Шифрлау. Шифрлау әдістері. Шифрлаудың симметриялы алгоритмдері. Симметриялы кілтпен шифрлау әдістері. Ауыстыру әдісі . Симметриялы кілтпен шифрлау әдістері .Ауыстыру әдісі. Гаммалау әдістері. Симметриялық шифрлаудың блоктық алгоритмдерінде қолданылатын операциялар. Хеш-функция ұғымы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қашықтықтан оқыту жүйесінде оқушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастырудың әдістемесі

    Пәнде қашықтықтан оқыту технологиясын жүзеге асыруға педагогтардың дайындық деңгейін қалыптастыру, қайта дайындау және біліктілігін арттыруды ұйымдастыру мазмұны, формасы мен әдістерінің ғылыми негізделген және тәжірибелік –педагогикалық зерттеулерге сәйкес келетін жоғары білім берудің қазақстандық жүйесін құру тәжірибесінде жүзеге асырылуы, қазір өзіндік жұмыстың басты нысаны бағдарламалар, тестілік жүйелер және ақпараттық база мәліметтері туралы ауқымды тақырыптар қаралады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық информатика

    Пәнді оқыту үдерісінде келесі тақырыптарды қамтылады: Оқу үрдісінің құрылымы. Компьютер дидактикалық құрал ретінде. Оқу сабақтарының түрлері және оларды компьютерлік іске асыру. Компьютермен жұмыс істеудің психофизиологиялық ерекшеліктері. Оқу мақсатындағы бағдарламалық құралдардың жіктелуі. Жергілікті және желілік ресурстар. Әртүрлі типтегі ПОҚ қолдану ерекшеліктері. Жоғары деңгейдегі тілдерде бағдарламалау. Авторлық құралдар. Визуалды бағдарламалау принциптері. Жергілікті және желілік технологиялар. Электрондық оқулыққа қойылатын психофизиологиялық және эргономикалық талаптар. Электронды оқулықтың құрылымы және құрылымдық бірліктер арасындағы байланысты ұйымдастыру. Математикалық модельдерді бағдарламалық жүзеге асыру. Процестерді визуализациялау. Білім беру порталдары. Білім беру порталдарының сервистері. Портал ортасындағы оқу үдерісі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау

    Курс аясында ғылыми зерттеулердің жалпы әдістемесі оқытылады. Ғылыми зерттеу процесінің жалпы схемасы. Ғылыми таным әдістерін қолдану. Әдебиетті библиографиялық іздеу. Диссертациялық зерттеудің құрамы. Диссертациялық жұмыстың тілі мен стилі. Мәтіндік материалдың жекелеген түрлерін ұсыну. Библиографиялық материалды жобалау. Диссертацияны орындау орны бойынша алдын ала қарау. Реферат құрастыру. Қорғауға дайындық. Қоғамдық қорғау рәсімі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қашықтан білім берудегі контент құрудың инновациялық технологиялары

    Пәнді оқыту үдерісінде келесі тақырыптар қамтылады: Мемлекеттік тапсырысқа және мамандық үлгісіне сәйкес қалыптастырылатын білім алушылардың инновациялық білім беру және инновациялық технологияларын меңгеру. Оқытудың мазмұны әлеуметтік сұраныстың педагогикалық моделі ретінде. Оқу процесін, ұйымдастыру әдістері мен нысандарын іске асыру оқытудың мазмұнымен анықталады. Қашықтықтан оқыту дәстүрлі қашықтықтан оқыту түрлерінің студенттерінен ерекшеленетін білім беру қызметтерін пайдаланушылардың белгілі бір түрінің объектісі болып табылады (студенттер, тыңдаушылар, оқушылар және т.б.), олардың берілгендігі, білімге деген ұмтылысы, ұйымдастырушылық қабілеттері, өзіндік жұмыс дағдылары, компьютермен жұмыс істеу және телекоммуникациялық байланыс құралдарын пайдалану мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Басқару психологиясы

    Заманауи менеджменттің негізгі бағыттарының білімін береді. Бизнес-технологиялардағы және басқарудағы психологиялық талаптарды ашады. Адамдармен өзара әрекеттестікпен байланысты басқару іс-әрекеті тиімділігінің психологиялық негіздерін анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Әкімшілік ДБ

    Пәнді оқыту үдерісінде келесі тақырыптар қамтылады: Деректерді ұсынудың негізгі ұғымдарын дамыту. Деректер қорын басқару жүйелері (ДББЖ). Негізгі функциялар және механизмдер. Көп пайдаланушылық ДББЖ іске асыру кезінде пайдаланылатын архитектуралық шешімдер. Деректер базасындағы деректер туралы әртүрлі түсініктер. Деректер қорын жобалаудың негізгі кезеңдері. ER-диаграмма концептуалды моделдеу. ДҚБЖ деректер модельдері. Деректердің реляциялық моделі. Қарым-қатынас сұлбаларын оңтайландыру. SQL тіліне кіріспе: деректер қорын құру және құрылымымен жұмыс. Реляциялық алгебра. SQL тілі: деректермен жұмыс. Сұраныстарды жасау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қашықтықтан оқытуды қолданудағы педагогикалық коммуникация

    Пәнді оқыту үдерісінде келесі тақырыптар қамтылады: Оқытудың ақпараттық-коммуникациялық және интерактивтік технологияларын пайдалану - педагогикалық іс-әрекеттердің мазмұны мен формасын толықтыру негізінде оқыту үрдісін жетілдірудің бірден бір жолы. Компьютерлік желілерді, интернет жүйесін, электрондық оқулықтарды, мультимедиалық технологияларды, қашықтан оқыту технологиясын пайдалану оқу орындарында ақпаратты-коммуникациялық технологиялар кеңістігін құруға жағдай жасайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кластерлік жүйелерді ұйымдастыру және басқару

    Пәнде кластерлік есептеу жүйелерін ұйымдастырудың негізгі принциптерін ашу, олардың бағдарламалық-аппараттық компоненттерінің құрамы мен мақсатын, кластерлік жүйелерді құрудың және баптаудың негізгі кезеңдері туралы түсінік қалыптастыру, осындай түрдегі жүйелерді әкімшілендіру дағдыларын үйрету қарастрылады. Кластерлік есептеу жүйелерін ұйымдастыру және әкімшілендіру бойынша арнайы білімі мен дағдыларды меңгеру тәсілдері көрсетіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бағдарламалық жүйелердің сенімділігі мен орнықтылыққа төзімділігі

    Пәнді оқыту үдерісінде келесі тақырыптар қамтылады: Мехатронды құрылғылар мен жүйелердің басқару жүйелері мен жекелеген модульдері мен ішкі жүйелерінің сенімділігін есептеу, мехатронды құрылғылар мен жүйелердің басқару жүйелері мен жекелеген модульдері мен ішкі жүйелерінің сенімділігін анықтау, басқару жүйелерінің сенімділік көрсеткіштерін анықтау, мехатронды және автоматты құрылғылар мен басқару жүйелерінің құрылғылары мен функционалдық блоктарының сәйкестігін бақылауды жүзеге асыру, еңбекті қорғау бойынша түрлі нұсқамалар жүргізу, сенімділік көрсеткіштері, мақсаты автоматтандыру жүйелерінің элементтері және мехатроникалық құрылғылар мен жүйелердің элементтері, еңбекті қорғау жөніндегі нормативтік-құқықтық құжаттама.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жергілікті және ауқымды желілерді жобалау

    Жергілікті желіні жобалаудың мақсаты желі ішіндегі құрылғылар арасында деректер мен ресурстарды бөлісудің тиімді және сенімді ортасын құру. Жергілікті желіні жобалау кезінде қолданылатын желілік технологиялардың түрі (мысалы, Ethernet немесе Wi-Fi), физикалық инфрақұрылым (кабельдер, қосқыштар, маршрутизаторлар), желілік протоколдар мен қызметтер (мысалы, IP, DHCP, DNS) және қауіпсіздік сияқты аспектілерді ескеру қажет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бейнелерді тану теориясы

    Пәнді оқыту үдерісінде келесі тақырыптар қамтылады: Бейнелерді тану кезінде пайдаланылатын негізгі ұғымдар мен әдістер, бейнелерді айырудың типтік жүйелерінің құрылымы, суреттерді сандық көрсету тәсілдері, дискретті интегралды түрлендірулердің теориясының элементтері және негізгі алгоритмдері, бейнелерді кеңістіктік және спектрлік өңдеудің негізгі тәсілдері, сурет сапасын бағалау үшін қолданылатын математикалық модельдер, бейнелерді айырудың типтік міндеттерін шешу, бейнелерді тану есептерін шешуде барабар математикалық әдістерді таңдау және қолдану, суреттерді сүзу есептерін шешу үшін интегралды түрлендірулерді қолдану, өлшемдерді таңдау және бастапқы және өңделген суреттің сапасын бағалау, типтік есептердегі математикалық моделдеу әдістерімен, бейнелерді айырудың нақты есептерін шешу үшін сандық сүзгілерді құру әдістерімен, MatLab пакетімен жұмыс істеу дағдысы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Корпоративтік желілерде ақпаратты қорғау

    Пәнді оқыту үдерісінде келесі тақырыптар қамтылады: Негізгі ұғымдар, терминдер және криптографияның анықтамалары. Ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістері. Шифрлау. Шифрлау әдістері. Шифрлаудың симметриялы алгоритмдері. Негізгі ұғымдар, терминдер және криптографияның анықтамалары. Ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістері. Шифрлау. Шифрлау әдістері. Шифрлаудың симметриялы алгоритмдері. Симметриялы кілтпен шифрлау әдістері. Ауыстыру әдісі. Симметриялы кілтпен шифрлау әдістері. Ауыстыру әдісі. Гаммалау әдістері. Симметриялық шифрлаудың блоктық алгоритмдерінде қолданылатын операциялар. Хеш-функция ұғымы. Ашық кілтпен шифрлау әдістерін құрудың алғышарттары және негізгі анықтамалары. Диффи-Хеллман Алгоритмі. RSA алгоритмі. Эль-Гамаль Алгоритмі. RSA алгоритмі негізінде электрондық қолтаңба. Эль-Гамаль алгоритмі негізіндегі сандық қолтаңба. Ақпаратты кодтау. Деректерді қысу принциптері. Стеганография.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тиімді басқару мәселелерін сандық шешу

    Пәнді оқыту үдерісінде келесі тақырыптар қамтылады: Сандық әдістерді қолдана отырып, технологиялық процестерді басқару жүйелерін сәйкестендіру және оңтайлы параметрлік синтездеу мәселелерін шешуге арналған компьютерлік бағдарламаларды әзірлеудің жалпы принциптерін, алгоритмдері мен әдістерін зерттеу. MathCAD ортасында элементтер мен басқару жүйелерінің статикалық және динамикалық модельдерін жасау. Сандық әдістерді басқару жүйелерін көп параметрлік оңтайландыру мәселелерін шешуге арналған іздеу алгоритмдері мен MathCAD бағдарламаларының құрылымдық схемасын әзірлеу, энергетика мен өнеркәсіптегі технологиялық процестерді басқару жүйелерін зерттеу мен есептеуде сандық оңтайландыру әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық эксперимент деректерін компьютерлік өңдеу

    Пәнді оқыту үдерісінде келесі тақырыптар қамтылады: Компьютерлік технологияларды пайдалана отырып эксперименталды деректерді өңдеудің математикалық әдістерін енгізуде кәсіби дағдыларды бағалау, математикалық статистиканың әдістерін сипаттау, статистикалық құндылықтарды және олардың анықтамаларын салыстыру, екі тәуелсіз нәтиже арасындағы айырмашылықтардың сенімділігін есептеу және педагогикалық эксперимент нәтижелерін бағалай білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоба командасын басқару

    Адам ресурстарын басқару саласындағы білім жүйесін, өмірлік циклдің барлық кезеңдерінде жобаларды басқаруға ықпал ететін заманауи басқарушылық ойлауды қалыптастыру. Төрт сатылы модель (қалыптастыру, тегістеу, қалыпқа келтіру, жұмыс істеу). Көшбасшылық стилі мен ұжымның интеграция деңгейінің тәуелділігі. Дағдылар тізілімі. Билік парадоксы. Мотивация және марапаттау. Жұмыс стильдері (профильдері) D.I.S.С. D.I.S.C.-пен өзара әрекеттесудің таңдаулы үлгілері. Жұмыс мінез-құлық стильдерінің балама классификациясы. Тиімді кері байланысты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Нысанаға-бағытталған талдау және жобалау

    Пәнді оқыту барысында ғылыми және ғылыми-практикалық ойлауды қалыптастыруға және дамытуға, сондай-ақ мүдделі тараптармен байланысу және өнім сапасын басқару үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу процесінде визуалды модельдеуді пайдалануға бағытталған нысанаға бағдарламалауды пайдалана отырып, қосымшаларды, жүйелерді немесе кәсіпорындарды талдау мен жобалаудағы техникалық тәсілдер қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • IT-жобаларды басқару

    Жобаны басқарудың білім салаларын теориялық және практикалық зерттеу: ақпараттық технологиялар саласындағы жобаларды басқарудағы мазмұны, мерзімі, құны, сапасы, адами ресурстар, коммуникациялар, тәуекелдер және жеткізушілер. Практикалық сабақтар жобалық топ мүшелері арасындағы байланыс әдісі ретінде жобаларды басқаруға арналған құжаттаманы жүргізуге арналған. ІТ-жобаларды іске асыру тәжірибесі, IT-жобаларды басқару әдістерін дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық тестілеудің ғылыми әдістемелік негіздері

    Педагогикалық тестілеу әдіснамасын ғылыми зерттеудің негізгі ережелері, формалары, әдістері, принциптері және педагогикалық бақылау және білім алушылардың дайындық деңгейін бағалау саласындағы практиканы тиімді ұйымдастыру туралы мәліметтер келтірілген. Негізгі әдіснамалық проблемалар шеңберіне негізгі идеяларды, мақсаттар мен міндеттерді тұжырымдау, тестілік педагогикалық бақылаудың мазмұнын, мәні мен принциптерін қарастырады. Тесттік бақылауды ғылыми ұйымдастыру принциптері шетелдік және отандық озық тәжірибені жалпылау негізінде салыстырмалы талдау көрсетіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Компьютерлік модельдеудің ғылыми-педагогикалық негіздері

    Пәнді оқыту үдерісінде келесі тақырыптар қамтылады: Ғылым мен техниканың әртүрлі салаларында қолданылатын математикалық модельдерді және әдістерді зерттеу және жобалау, әзірлеу және жетілдіру, ақпаратты, әдістерді, құралдарды және технологияларды қолдануда компьютерлік модельдеу, теориялар, әдістер мен модельдеу технологияларын түсіну, компьютерлік модельдеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электрондық оқулық басылымдарын және интернет-ресурстарын әзірлеу және пайдалану

    Пәнде ақпараттық модельдеу технологиялары, білім беру, дамыту және тәрбиелеудегі ақпараттық және коммуникациялық технологиялар, ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың негізгі принциптері, интернет желісінің ақпараттық ресурстары, білім берудегі электронды басылымдар мен ресурстарды пайдалану ерекшеліктері, білім беру ресурстарын дамыту жолдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тиімді автоматты басқару жүйесі

    Пәнді оқыту үдерісінде келесі тақырыптар қамтылады: Талдаудың теориялық негіздері мен практикалық әдістерін және автоматты басқарудың оңтайлы жүйелерін, осындай жүйелер элементтерінің өзара әрекеттесуінің ерекшеліктерін, динамикалық процестердің сипатын және статикалық режимдердің ерекшеліктерін зерттеу. Жүйелердің жіктелуі. Үздіксіз сызықты жүйелерді сипаттау және талдау. Үздіксіз сызықты жүйелердің тұрақтылығы. Реттеу процестерінің сапасы. Реттеу сапасының берілген көрсеткіштері бар үздіксіз сызықты жүйелердің синтезі. Автоматты реттеудің сызықты емес жүйелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі заманғы операциялық жүйелер

    Пәнді оқыту үдерісінде келесі тақырыптар қамтылады: Есептеу жүйесінің аппараттық платформасы есептеу жүйесінің архитектурасы. Есептеу жүйесінің архитектурасы ұғымы. Есептеу жүйесінің архитектурасын жіктеу. Көппроцессорлық есептеу жүйелері: SISD, SIMD, MISD, MIMD. Есептеу жүйесінің аппараттық-бағдарламалық платформасы. Сандық логикалық деңгей. Операциялық жүйенің ядросы. Қосымша жүйелік бағдарламалық қамтамасыз ету. Жүйелік бағдарламалық қамтамасыз ету. Қолданбалы бағдарламалар. Есептеу жүйесінің аппараттық платформасы. Есептеу жүйесінің құрылымы. Микропроцессордың құрылымы. Intel x86 микропроцессоры негізіндегі аппараттық платформа. Микропроцессордың регистрлері. Үзу жүйесі. Буферлік жады. Ассоциативті жады (кэш-буфер). Жадтың қатпарлануы. Қазіргі заманғы аппараттық платформалардың ерекшеліктері. Виртуалды жадты пайдалану: мультипрограммалық режимде жадты ұйымдастыру, жадты фрагменттеу, жадты беттік ұйымдастыру, тіркеу кестесі, жадты қорғау бойынша үзу. Сыртқы құрылғылар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі

    Пәнді оқыту үдерісінде келесі тақырыптар қамтылады: Ақпараттық технологиялар пәндерінің оқыту әдістерінің негізгі заңдарын, теорияларын және ережелерін салыстыру және сипаттау: жаңа ақпараттық технологиялар құралдарының қызметін талдау; ақпараттық технологиялар пәндерін оқыту әдістемесі; жоғары білім берудегі IT-пәндерді оқытудың әдістемелік жүйесі және оларды топтық және жеке түрде орындау кезінде проблемаларды шешу, оларды орындау, орындау, талдау және тұжырымдауды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби қызметте, ғылыми мақалаларды жазуда шет тілін білуін көрсету. Ғылым философиясының жағдайы мен категорияларына негізделе отырып, оның дамуының қазіргі кезеңінде ғылымда пайда болатын пәнаралық сипаттағы негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді талдау, әр түрлі фактілер мен құбылыстарды бағалау.
  • Ұйымдағы тұлғаның дамуын бағалау әдістерін қолдану, қоғамдық мінез-құлықты басқарудың әлеуметтік-психологиялық технологияларын меңгеру. Педагогика ғылымының әдіснамасын, жоғары мектеп оқытушыларының кәсіби құзыреттілігін пайдалану.
  • Білім беру процесінде теориялық және практикалық оқытудың инновациялық әдістерін қолдану және білім беруде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолданудың оң және теріс аспектілерін талдау.
  • Заманауи модельдеу әдістері мен компьютерлік технологиялар негізінде алынған нәтижелерді түсіндіре отырып, эксперименттік зерттеулерді өңдеуді жүргізу, сондай-ақ ақпараттық жүйелердегі қауіпсіздік деңгейін бағалау.
  • Компьютерлік желілер мен мультимедиялық технологияларды қолдану, Интернетке қосымшалар жасау және білім беру процестері үшін электрондық ресурстарды жасау.
  • Болашақ информатика мұғалімінің кәсіби дайындығының жай-күйін талдау және оны дайындауға қойылатын заманауи талаптарды анықтау.
  • Белгісіздік жағдайында шығармашылық зерттеу, кәсіпкерлік және жұмыс дағдыларын қолдану.
  • Информатикадағы фактілер, теориялар мен ғылыми нәтижелерге сүйену, қолданбалы мәселелерді шешу, олардың жұмыс істеу тиімділігін талдай білу, ғылыми-зерттеу жұмыстарын табысты жүргізу үшін өздерінің көзқарасын қорғау, аналитикалық және логикалық ойлау қабілетін көрсету.
Top