Жаңа білім беру бағдарламасы

7R01141 Кезек күттірмейтін медицина (ересектер, балалар) в Астана медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Жасына және әлеуметтік жағдайына қарамастан науқастарға және зардап шеккендерге жедел медициналық көмек көрсету бойынша білімі мен дағдылары бар жедел медициналық жәрдем дәрігерлерінің қазіргі заманғы біліктілік талаптарына сәйкес келетін жоғары білікті мамандарды дайындау, пациенттің қауіпсіздігі қағидасына сәйкес негізделген медицина
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 210
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R041 Шұғыл медицина ересектердің, балалардың
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Радиология және функционалды диагностика

    Төтенше жағдайлардағы радиология және функционалдық диагностика бойынша білім мен дағдыларды жетілдіру

    Несиелер - 10
  • Терапиядағы шұғыл жағдайлар

    Терапевтік науқастарға шұғыл көмек көрсету бойынша маманды тереңдетіп оқыту. SAMPLE схемасы бойынша анамнез жинау, ABCDE схемасы бойынша жағдайдың ауырлығын бағалау

    Несиелер - 36
  • Ересектер және балалар хирургиясындағы шұғыл жағдайлар

    Хирургиялық науқастарға шұғыл көмек көрсету бойынша маманды тереңдетіп оқыту. SAMPLE схемасы бойынша анамнез жинау, ABCDE схемасы бойынша жағдайдың ауырлығын бағалау

    Несиелер - 20
  • Офтальмологиядағы шұғыл жағдайлар

    Офтальмологиялық бейіні бар науқастарға шұғыл көмек көрсету бойынша маманды тереңдетіп оқыту. SAMPLE схемасы бойынша анамнез жинау, ABCDE схемасы бойынша жағдайдың ауырлығын бағалау

    Несиелер - 5
  • Төтенше неврология және психиатрия

    Неврологиялық және психиатриялық аурулары бар науқастарға шұғыл көмек көрсету бойынша маманды тереңдетіп оқыту. SAMPLE схемасы бойынша анамнез жинау, ABCDE схемасы бойынша жағдайдың ауырлығын бағалау

    Несиелер - 16
  • Травматология және ортопедиядағы және жазатайым оқиғалар кезіндегі шұғыл жағдайлар

    Жарақаттармен, жазатайым оқиғалармен және ортопедиялық бұзылыстармен ауыратын науқастарға шұғыл көмек көрсету бойынша маманды тереңдетіп оқыту. SAMPLE схемасы бойынша анамнез жинау, ABCDE схемасы бойынша жағдайдың ауырлығын бағалау

    Несиелер - 22
  • Анестезиология және реанимация

    Маманды жансыздандырудың негізгі түрлерін және шұғыл жағдайларда қарқынды емдеу принциптерін меңгеруге тереңдетіп оқыту. SAMPLE схемасы бойынша анамнез жинау, ABCDE схемасы бойынша жағдайдың ауырлығын бағалау

    Несиелер - 29
  • Педиатрия және неонатологияда шұғыл медицина

    Жаңа туған нәрестелер мен балаларға шұғыл көмек көрсету бойынша маманды тереңдетіп оқыту. SAMPLE схемасы бойынша анамнез жинау, ABCDE схемасы бойынша жағдайдың ауырлығын бағалау

    Несиелер - 24
  • Ересектер және балалар жұқпалы ауруларында шұғыл жағдайлар

    Жұқпалы аурулармен ауыратын науқастарға шұғыл көмек көрсету бойынша маманды тереңдетіп оқыту. SAMPLE схемасы бойынша анамнез жинау, ABCDE схемасы бойынша жағдайдың ауырлығын бағалау

    Несиелер - 15
  • Оториноларингологиядағы шұғыл жағдайлар

    Отоларингологиялық профилі бар науқастарға шұғыл көмек көрсету бойынша маманды тереңдетіп оқыту. SAMPLE схемасы бойынша анамнез жинау, ABCDE схемасы бойынша жағдайдың ауырлығын бағалау

    Несиелер - 5
  • Акушерлік және гинекологиядағы шұғыл жағдайлар

    Акушерлік және гинекологиялық патологиясы бар әйелдерге шұғыл көмек көрсету бойынша маманды тереңдетіп оқыту. SAMPLE схемасы бойынша анамнез жинау, ABCDE схемасы бойынша жағдайдың ауырлығын бағалау

    Несиелер - 18
  • Триаж жүйесі

    Науқастарды триаж жүйесін пайдалана отырып, олардың жағдайының ауырлығына қарай сұрыптауды тереңдетіп зерттеу

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 8
  • Шоктар

    Дәлелді медицинаны қолданудың заманауи принциптеріне сәйкес шок кезінде шұғыл көмек көрсету мәселелерін тереңдетіп зерттеу

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 8

Оқыту нәтижелері

  • Басқа топ мүшелерінің шешімдерін тыңдау қабілетін көрсете отырып, ауыр науқасты басқарудың ақылға қонымды нұсқасын ұсыныңыз.
  • Мінез-құлықтың этикалық және құқықтық стандарттары және ауыр науқастарға шұғыл көмек көрсетудегі мәдени, әлеуметтік және мінез-құлық факторларының рөлі туралы білімдерін көрсету.
  • Күнделікті жұмыста, презентацияларды әзірлеуде, модуль/пән материалдарын өз бетінше оқуда, сондай-ақ практикалық денсаулық сақтауда KIIS-пен жұмыс істегенде IT-технологиялар саласындағы білім мен дағдыларды қолдану
  • Мемлекеттік тілді және/немесе этносаралық қатынас тілін білмейтін науқасқа және/немесе онымен бірге жүретін адамдарға қарым-қатынас жасау, өз ойларын айту, шұғыл көмек көрсету тактикасын түсіндіру.
  • Науқаспен және оның туыстарымен тиімді әрекеттесу; пациент үшін ең жақсы нәтижеге қол жеткізу үшін мамандандырылған бөлімшелердің әріптестерімен және дәрігерлерімен дұрыс, адекватты және тиімді өзара әрекеттесу қабілеті
  • Білім мен дағдыны өз бетінше меңгерудің әртүрлі формаларын қолдану. Шұғыл көмек көрсету кезінде өз бетінше алынған ғылыми және медициналық ақпаратты және отандық/шетелдік тәжірибені практикалық қызметке біріктіру
  • Тәлімгердің бақылауымен және қадағалауымен микробқа қарсы тұрақтылықтың қалыптасуының алдын алуға, халықтың санитарлық-гигиеналық ағартуына және салауатты өмір салтын қалыптастыруға бағытталған іс-шараларды жүргізу және тиімділігін бақылау кезінде кәсіби білімін қолдану.
  • Көрсетілетін медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін жедел жәрдем және жедел медициналық көмек көрсетудің ең тиімді әдістерін қолдануда кәсіби білім мен дағдыларды қолдану.
  • Клиникалық тәжірибе саласындағы және халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығы саласындағы қолданыстағы нормативтік құқықтық актілерді басшылыққа алу
  • Медициналық құжаттарды тіркеу, сақтау және өңдеу саласындағы кәсіби білімдерін қолдану
Top