7M02179 Дәстүрлі музыка өнері в Т.Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Отандық дәстүрлі музыкалық өнер саласында ғылыми-зерттеу қызметін жоспарлауға және жүргізуге, зерттеу, басқару және педагогикалық қызметті жүзеге асыруға дайын өнер және мәдениет саласында ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 122
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M025 Дәстүрлі музыка өнері
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M021 Өнер
Пәндер
-
Қазақ дәстүрлі мәдениетін зерттеудің тұжырымдамалық тәсілдері
«Қазақ дәстүрлі мәдениетін зерттеудің тұжырымдамалық тәсілдері» пәні ұлттық мәдениет мәселелері және оның қазіргі қоғамдағы орны бойынша теориялық-әдіснамалық базаны қарастырады және зерттейді. Бұл курста түркі мәдениеті контекстінде дәстүрлі қазақ мәдениетін құрылымдау жүргізіледі. Тұжырымдамалық тұрғыдан қазақтардың дәстүрлі мәдениеті бойынша негізгі аспектілер тұжырымдалған және жүйелендірілген
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Өнердегі сыни ойлаудың әдістері мен құралдары
Пән магистратураның ғылыми-педагогикалық және бейіндік бағыттағы барлық білім беру бағдарламаларының магистранттарына арналған және рационалды аналитикалық ойлауды қалыптастыруға әрі дамытуға бағытталған. Оқу барысында магистранттар қазіргі заманғы сыни ойлаудың теориялық және практикалық тәсілдерінің өнердегі өзара әрекеттесуін меңгеруі тиіс. Оның ішінде: зерттеудің ғылыми нысандарын бағалау, таңдау және құрылымдау, өз ойларын негіздеу және дәйекті түрде ұсыну, дәлелді пікірталас жүргізу, ақпарат көздерін таңдау және пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақтың дәстүрлі мәдениеті мен зерттеу мәселелері
Пәнде қазақтардың дәстүрлі мәдениетін зерттеуге және оларды зерттеу мәселелеріне арналған қазақстандық ғалымдардың жинақтары мен еңбектері талданады. Қолда бар материалдар қазақтардың дәстүрлі мәдениетінің негізгі компоненттерін жүйелейтін және құрылымдайтын мәдени және тарихи жадының өзіндік ресурсы болып табылады. Қазіргі бар дереккөздердің маңызы дәстүрлі мәдениетті нивелирлеу барысында қазіргі Қазақстанның әлеуметтік-мәдени трансформациясы контекстінде өсуде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пән бакалавриаттан кейінгі келесі білім беру сатысы болып табылады және кәсіби шет тілін меңгеруді мақсат етеді. Пән магистранттардың кәсіби шеттілдік дереккөздермен жұмыс жасау дағдысын жетілдіру арқылы білім бағдарламасының өзге пәндерін меңгеруге ықпал етеді. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар шетел тілін мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде қолдана отырып, халықаралық кәсіби ортаға біріктіріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім беру үдерісіне сандық технологияларды интеграциялау
Курс қашықтан оқыту жүйелерінен, вебинарлардан, оқу курстарынан, онлайн сабақтарды өткізуге, қашықтықтан тапсыруға және емтихан тапсыруға арналған кешеннен тұратын аппараттық-бағдарламалық кешен болып табылады. Пәннің мақсаты – оқу процесіне тән барлық құрамдас бөліктерді көрсететін қашықтықтағы білім алушы мен оқытушының өзара әрекетін жоспарлау және дамыту. Пән әртүрлі цифрлық платформалар мен мазмұнды пайдалана отырып, цифрлық оқыту орталарында курстарды жоспарлауға және дамытуға бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Курс магистранттарды жоғары білім педагогикасының жалпы мәселелерімен таныстыра отырып, жоғары білім педагогикасының әдіснамалық және теориялық негіздерін, қазіргі заманғы талдау технологияларымен, жоғары оқу орнындағы оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастыру мен оның мазмұнын айқындайтын концептуалды мәселелерді қарастырады, жоғары мектептегі білім беру және тәрбие үдерісін ізгілендіру мен демократияландырудың қазіргі үрдістерімен, оқыту мен тәрбиелеудің дәстүрлі және инновациялық технологияларымен таныстырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқару психологиясы
Курс басқару психологиясы мен ұйымдастырушылық психологияның аспектілерін ашады, басқарушылық қызметтің психологиялық құрылымының мазмұны туралы түсінік береді және маманның психологиялық мәдениетін арттыруға ықпал етеді, сонымен қатар басқару шешімдерін қабылдау кезінде этикалық, әлеуметтік жауапкершілік пен салдарларды түсінетін жоғары білікті мамандарды даярлауда басқарушылық қызметтің психологиялық жағдайы мен ерекшеліктерін зерттеу мен талдаудағы ғылыми негізді қамтамасыз етеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Курс магистранттарды ғылымның тарихы мен философиясы қалыптасуының өзекті мәселелерімен, ғылыми қызметтің қағидалары және әдістерімен, мәдениет динамикасындағы ғылымның құрылымымен және даму модельдерімен, ғылыми революциямен, ғылымның эмпирикалық және теориялық деңгейлерімен және т.б. таныстырады. Курс ғылыми-философиялық білімді мәдениеттің шекаралас салаларымен (дін, ғылым, көркем шығармашылық) түйісетін нүктесін айқындап, заманауи ғылым философиясының, нақтырақ өнертанудың өзекті мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Art және жасанды интеллект
Пәннің мақсаты жасанды интеллект негізі ретінде нейрондық желі модельдеріне жүйелі түрде шолу жасау, оларды ақпаратты өңдеу және үлгіні тану үшін, әсіресе шығармашылық білім беру бағдарламалары үшін қолдану жолдарын зерттеу және меңгеру. Пәннің міндеттері биологиялық және жасанды нейрондық желілердің заманауи үлгілерін зерттеу; ақпаратты өңдеу және үлгіні тану үшін нейрондық желі модельдерін пайдалану әдістерін әзірлеу, кеңістік-уақыттық мәліметтердің үлкен көлемін, нейрондық желіні өңдеу әдістерін қолдану технологияларын әзірлеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнердегі креативті ойлау
Пәнді оқудың мақсаты – білім алушыларға шығармашылық үшін кеңістік беру, шығармашылық әлеуетін ашу мүмкіндіктері үшін бағыт пен ережелер белгілеу. Курс барысында білім алушылар бизнес, ғылым, мәдениет, өнер, саясат сияқты барлық динамикалық өмірлік салаларда өздерінің стандарттан тыс ойлау дағдыларын жинақтайды және өзектендіреді. Курс барысында білім алушы креативті ойлауды әр түрлі білімнің бірігуінің энергетикалық өнімі ретінде анықтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Креативті қызметтегі маркетингтік стратегиялар
Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушыларда креативті маркетингтің заманауи тұжырымдамасының мәні мен маңыздылығы туралы түсінік, маркетингтік стратегияларды қалыптастыруда қажетті базалық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Курс креативті салалардың заңдылықтары мен трендтері контекстінде жалпы қабылданған маркетинг жүйесін талдайды. Маркетингтің барлық шарттары-ұсынылатын өнімнің сапасы, оның бағасы, жарнама, маркетингтік төрттік арт-менеджмент заңдылықтарын ескере отырып түзетіледі, талданады және жүйеленеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Түркі дәстүрлі музыкасының ауызша-кәсіби интерпретациясын зерттеу
«Түркі дәстүрлі музыкасының ауызша-кәсіби интерпретациясын зерттеу» курсы түркі халықтарының музыкалық және мәдени ерекшеліктерін талдайды. Түркі музыкалық қауымының генезисі анықталады, ежелгі және қазіргі түркі мәдениеті зерттеледі. Отандық және шетелдік музыкатанушыларды зерттеу контекстінде түркі музыкасының негізгі музыкалық интерпретациялары қорытылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өнер саласындағы жобаларды басқару
Курстың мақсаты білім алушыларда мәдениет және өнер саласындағы бағдарламалар мен жобаларды басқаруға қатысуға мүмкіндік беретін білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастыру болып табылады. Курс жобаны құру ресурстарымен, ережелерімен, қағидаттарымен, өнер саласындағы жобаларға қатысу және басқару шарттарымен, жобалау қызметінің технологиясымен, әдістері және құралдарымен, өнер саласындағы жобаларды басқарудың практикалық дағдыларын игерумен таныстырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеудің тұжырымдамасы
Курстың негізгі идеясы магистрлік диссертация жазу кезінде қолданылатын ғылыми-танымдық қызметтің негізгі категорияларымен таныстыру болып табылады. Сонымен қатар, курста маңызды теориялық және әдіснамалық тұжырымдамаларға, ғылымды дамытудың нақты модельдеріне, әдіснамалық принциптер мен құрылымдарға, өзіндік ғылыми зерттеулердің құрылымына, мазмұнына және нәтижелерін жобалауға ерекше назар аударылады. Білім алушыларды зерттеуде қойылған мақсаттар мен міндеттерді ашуға мүмкіндік беретін негізгі ғылыми әдістермен таныстыру маңызды орын алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Шетел басылымдарына ғылыми мақалалар жариялаудың технологиялары мен әдістері
Бұл курс ғылыми жарияланымдар авторларына көмек ретінде әзірленді және Web of Science және Scopus халықаралық ғылымометриялық дерекқорларда индекстелетін шетелдік журналдарда жариялау үшін ғылыми мақалаларды дайындау бойынша негізгі талаптардың сипаттамасын қамтиды; қолжазбаларды жариялауға дайындау кезінде негізгі ережелердің қысқаша сипаттамасы беріледі; әдістемелік нұсқаулықтар мен олардың қосымшаларын қолдана отырып, мақсатты журналдарды таңдау бойынша құралдар жинағы және нұсқаулар берілген
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Түркі халықтарының музыкалық дәстүрлері: зерттеу және жіктеу
«Түркі халықтарының музыкалық дәстүрлері: зерттеу және жіктеу» пәні түркі музыкалық мәдениетін қалыптастыру және дамыту ерекшеліктерін қарастырады, оның феноменін анықтайды, жалпы түркі музыкалық дәстүрлерін анықтайды және жіктейді, түркі халықтарының музыкалық аспаптарын, жанрларды, дыбыс категорияларын, әуендер мен дауыстарды, әдет-ғұрып фольклоры терминдерін және әскери-ғұрыптық рәсімдерді жіктейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Музыкалық оқытудың жіктелуі мен әдістері
"Музыкалық оқытудың жіктелуі мен әдістері" курсында жалпы музыкалық білім беру саласындағы негізгі теориялық ережелер қазіргі музыкалық-педагогикалық көзқарас тұрғысынан нақтыланады. Музыкалық оқыту әдістері бойынша балама оқу бағдарламаларының мәселелері мен әдістері қарастырылады. Курс оқу орындарында жұмыс жасау үшін магистранттардың педагогикалық және шығармашылық дағдыларын іске асыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Музыкалық тілдің семантикасын зерттеудің тұжырымдамалық тәсілдері
«Музыкалық тілдің семантикасын зерттеудің тұжырымдамалық тәсілдері» пәні теориялық музыкатанудың, эстетиканың, семантикалық философияның, музыкалық антропологияның және семиотиканың тоғысында орналасқан. Нысан ретінде семантикалық проекциядағы құралдар жүйесі ретіндегі музыкалық тіл, кәсіби академиялық дәстүрдің музыкалық тілінің семантикасын зерттеу тұжырымдамалары, сондай-ақ музыкалық практикада қалыптасқан семантикалық клишелер, мағыналық формулалар мәдени конвенциялардың көрінісі ретінде және олардың қолдануындағы дәстүрлер мен метаморфозалар қарастырылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнер психологиясы
Курс магистранттардың теориялық және практикалық дайындауға бағытталған; өнер психологиясының әдіснамалық, теориялық және әдістемелік негіздерін ашады, өнер психологиясына қатысты психологиялық ғылымның негізгі мәселелерін жарықтандырады, маманның жеке және кәсіби дамуындағы өнер психологиясын зерттеудің маңыздылығын талдайды, өнер тілінің адам тұлғасының дамуына әсері туралы білімді, ұйымдастыру мен шығармашылық процесінің нақты психологиялық негіздері мен көркемдік қабылдауын қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Музыкалық мәдениетті қалыптастырудың теориялық-әдіснамалық принциптері
Бұл курста ХХ-ХХІ ғасырлар басындағы музыкалық мәдениеттің теориялық және әдіснамалық принциптері талданады. Магистранттың кәсіби қызметіне жаңа тұжырымдамалық көзқарастардан музыкалық мәдениеттің табиғаты, оның жан-жақтылығы және негізгі құрылымдық компоненттері туралы идеялар анықталып, тұжырымдалады. Музыкалық мәдениеттің қалыптасуының функционалдық маңызы мен механизмін ашуға ерекше назар аударылады. Музыкалық мәдениетті қалыптастырудың теориялық және әдіснамалық принциптері, қалыптасу және даму кезеңдері мәселелерін зерттеу жолдары анықталды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі контекстегі әлемдік өнердің көркемдік түсініктері
Ұсынылған пән аясында өнер теориясы мен тарихының тұжырымдамалық мәселелері қарастырылады. Салыстырмалы көзқарас, ауқымды тарихи дискурс әлемдік өнер эволюциясының заңдылықтарын құрылымдауға, көркем образдардың хронологиялық және географиялық контекстпен байланысын түсінуге мүмкіндік береді. Өнер тарихы бір-бірімен және дәуір контексімен байланысты көркем ұғымдардың проблемасы ретінде, ал өнер біртұтас көркемдік кеңістік ретінде қарастырылатын болады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлемдік өнердің мәдени ландшафттары
Семиотикалық белгілер жүйесі ретінде көркемдік тұжырымдамалардың, әдістердің, олардың дамуы мен эволюциясы контекстінде әлемдік өнер тарихын зерттеуді қорытындылайтын барлық шығармашылық білім беру бағдарламаларына арналған жалпы курс. Курсты оқу барысында білім алушылар уақыттың жалпы философиясымен, дәуірдің идеалдары мен құндылықтарымен көркемдік процестердің үздіксіздігі туралы түсінік алады. Уақыт пен кеңістіктегі әмбебап өнер тілін түсіну мәселесі ретінде әр дәуірдің өзекті тақырыптарын бейнелейтін идеялардың, бейнелердің, символдардың семантикасы мен синкретикасы сияқты мәселелер қозғалады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шығармашылық тұлғаның дүниетаным мәдениеті
Курстың мақсаты – музыкаға, өнерге танымдық, құндылық, шығармашылық және белсенді қарым-қатынас көріністерінде дүниетанымдық мәдениетті теориялық және практикалық тұрғыдан түсіну. Курс бағдарламасы білім алушылардың пәнді оқытудың әртүрлі аспектілеріне кәсіби-саналы көзқарасын дамытуға, музыкалық-білім беру ғылымы мен практикасын интеграциялауға, болашақ мамандардың кәсіби-шығармашылық дамуына, сол арқылы өнер және орындаушылық өнердің мәдени өзін-өзі дамыту саласындағы маманның білімі, көзқарасы, дүниетанымы жүйесіне бағдарлануға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнертану контекстіндегі заманауи музыкалық-ғылыми коммуникациялар
"Өнертану контекстіндегі заманауи музыкалық-ғылыми коммуникациялар" пәнін игерудің мақсаты қазіргі кезеңде музыкалық өнердің дамуын сипаттайтын негізгі тенденцияларды өз бетінше түсінуге қабілетті, осы тенденциялардың пайда болуының тарихи шарттылығын түсінетін жоғары білікті маман дайындау болып табылады. Сонымен қатар, сыни ойлауды дамыту және ақпараттық мәдениеттің жаһандануы жағдайында қажетті дағдылар жиынтығын қалыптастырады. Курстың маңызды аспектісі өнер саласындағы танымал теоретиктердің еңбектерінде ұсынылған қарым-қатынас құбылысын зерттеу болып табылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық деректанудың теориялық-әдіснамалық принциптері
Курстың мақсаты – теориялық-әдіснамалық принциптер мен тәсілдер негізінде білім алушыларға музыкалық-тарихи дереккөздерді ғылыми, педагогикалық, көркемдік-шығармашылық қызметте кәсіби қолдануға үйрету; музыкалық-тарихи дереккөздерді ғылыми сынаудың ең жалпы әдістерін меңгерту; тарихи дереккөздердің негізгі кешендерін қарастыру, тарихи дереккөздердің түрлері туралы түсінік беру; музыкалық мәдениет және өнер саласындағы қолжазба мұрағат көздерін анықтау, іріктеу әдістерін меңгерту болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық шығармашылық психологиясы
Пән білім алушыларда практикалық қолдану саласындағы өз қызметінің басымдықтарын және оны жетілдіру тәсілдерін айқындау және іске асыру қабілетін, оқытуды дараландыру, білім алушыларды дамыту үшін қажетті кәсіби қызметте тиімді психологиялық-педагогикалық технологияларды жобалау және пайдалану қабілетін, сондай-ақ білім алушыларда педагогикалық қызметті жүзеге асыру саласындағы құзыреттіліктерін қалыптастырады, заманауи контекст пен кәсіби рефлексияны ескере отырып, педагог-музыканттың мәдени-ағартушылық және ғылыми-зерттеу қызметін қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ЖОО-да музыкалық білім берудегі педагогиканың әдіснамасы мен әдістері
Пән жоғары оқу орнынан кейінгі кәсіби білім берудің (магистратура) теориялық курсы болып табылады және ғылыми қызметтің кәсіби дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Кез-келген маманның шығармашылық өсуінің негізгі көрсеткіштері мен басты шарттарының бірі оның диалектикалық ойлауды игеруі, оның қоршаған шындықтың заңдары мен құбылыстарын әдіснамалық деңгейде түсінуі болып табылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шығармашылық психологиясы
Курс өнер туындыларын қабылдау және түсіну процесінің заңдылықтарын зерттейді, шығармашылық әрекетке жауапты жеке құрамдас бөліктерді зерттеу арқылы шығармашылық тұлғаның психикалық әрекетінің ерекшеліктерін, шығармашылық ұғымын және шығармашылық ойлаудың әртүрлі деңгейлерін зерттейді, шығармашылық психологиясы саласындағы ғылыми-зерттеу іс-әрекетіне ықпал ететін теориялық білімді, шығармашыл тұлғаның құрылымын қалыптастырады, шығармашыл тұлғаны қалыптастырудың психологиялық процестерін, шығармашылық психологияның қазіргі заманғы мәселелері мен даму перспективаларын ашады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Музыкатану және дәстүрлі музыка саласындағы заманауи мәселелер мен үрдістерді жандандырады, өзіндік зерттеу үшін таңдап алынған мәселенің мәнін тереңдетеді
- Отандық және шетелдік зерттеушілердің музыкалық өнер саласында жасаған ғылыми жұмыстарын жүйелейді, талдайды, алған білімдерін орындаушылық және ғылыми-педагогикалық практикада қолданады
- Қазақ музыкасының концептуалды негіздерін жалпы әлемдік мәдени процестің бір бөлігі ретінде де, қазақ халқының фольклоры мен өнерінің дүниетанымдық негіздерін де жинақтайды, логикаға ие және әртүрлі деңгейдегі тыңдаушылардың алдында жан-жақты зияткерлікті көрсетеді
- Кәсіби салада табысты қарым-қатынас жасау үшін және халықаралық ережелерге сәйкес ғылыми мақаланы рәсімдеу үшін жеткілікті дәрежеде ағылшын тілін меңгерген
- Музыкалық орындаушылық пен сахналық шеберліктің теориялық тұжырымдамаларын, ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен әдістемесін, музыкалық өнер саласындағы идеяларды әзірлеу мен бағалаудың тәсілдері мен әдістерін жинақтайды
- Ірі тарихи және теориялық еңбектерде этномусикологияның, эстетиканың, қазақ халқының және басқа да түркі халықтарының ән және аспаптық өнерінің фольклористикасының өзекті мәселелері бойынша ғылыми ақпаратты белсенді іздеуде және пайдалануда педагог жетекші сабақ ретінде, сондай-ақ концерттік бағдарламалар, әңгімелесулер, радиохабарлар, телебағдарламалар жүргізетін лектор-ағартушы ретінде кәсіби өсу мүмкіндігін қамтамасыз етеді
- Заманауи ақпараттық технологияларды тарта отырып, ақпараттық-аналитикалық және ақпараттық-библиографиялық жұмыстарды жүйелейді
- Өнердегі, дүниетанымдық мәдениетті дамытудағы, дәстүрлі музыкалық орындаушылық пен білім беру педагогикасындағы жеке тұлғаның шығармашылық көріністерінің ғылыми-әдістемелік және әдіснамалық принциптерін нақтылайды және іске асырады
- Білім беру, мәдениет және өнер саласындағы кәсіпорын /ұйым/ құрылымдық бөлімшелер басшылығында музыкалық-ғылыми коммуникация білімін қолданады
- Өнер саласындағы жобаларды басқарады және музыкант-педагог пен орындаушының шығармашылық қызметіндегі психологиялық маңызды проблемалар мен процестерді талдайды