Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04112 Бизнес менеджменті в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Пәндер

  • Мемлекет, бизнес және қоғам

    Пәннің мақсаты - мемлекеттің, бизнес пен қоғамның өзара іс-қимылының теориялық және әдіснамалық негіздері мен ерекшелігі. Мемлекет, бизнес және қоғам әлеуметтік әріптестік жүйесінің негізгі элементтері ретінде. Мемлекет пен жеке сектор әріптестігінің модельдері мен нысандары. ҚР монополияға қарсы реттеуді қолдану тәжірибесін талдау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экономикалық теория

    Пәнді оқытудың мақсаты: Экономикалық теория саласындағы білімді алу, кеңейту және тереңдету, ғылыми әлеуметтік-экономикалық дүниетанымды қалыптастыру, тұжырымдамалық аппаратты, экономикалық теорияның негізгі тұжырымдамалары мен модельдерін игеру, тұтастай алғанда экономиканың жұмыс істеуінің күрделі мәселелерін өз бетінше шарлауға, нарықтық экономика жағдайында шаруашылық жүргізуші субъектілердің мінез-құлқының әртүрлі деңгейлеріндегі экономикалық жағдайларды талдауға мүмкіндік береді. Пән шеңберінде: экономикалық теорияға кіріспе, сұраныс пен ұсыныс теориясы, икемділік ұғымы, нарықтық экономикадағы тұтынушының мінез-құлқы, экономикалық тауарлар өндірісі, фирма мінсіз бәсекелес ретінде, нарықтық құрылымдардың түрлері: Бәсекелестік және монополия, өндіріс факторларының нарығы: еңбек, капитал және жер, жалпы тепе-теңдік және экономикалық тиімділік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикадағы математика

    Пәннің мақсаты - білім кешенін қалыптастыру және жинау, өңдеу үшін қажетті дағдыларды меңгеру және қойылған экономикалық міндеттерді шешу үшін қажетті деректерді статистикалық талдау. Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия теориясындағы экономикалық есептер, Леонтьев моделі, экономикалық қосымшалары бар математикалық талдау: өндірістік функциялар, шекті шамалар, туындылар ; көп айнымалы функция және олардың экстремумдарын табу; интеграл және оның экономикалық мәні, ықтималдықтар теориясы зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару ілімінің тарихы

    Пәннің мақсаты-басқару ойының эволюциясы, Ежелгі өркениет өкілдерінің, ортағасырлық, Ренессанс, ерте капитализм, қазіргі ғылыми менеджмент мектептерінің басқару теориясы мен практикасын дамытуға қосқан үлесі туралы түсінік қалыптастыру. Ғылыми менеджменттің даму кезеңдері; басқару қызметінің отандық және шетелдік тәжірибесі зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Микроэкономика

    Курстың мақсаты – экономикағылымыныңжалпытеориялықаспектілерін, нарықтықэкономиканыңқызмететузаңдылықтарын, нарықтықмеханизмдіжәнетұтасэкономикадажұмысістейтінәртүрлінарықтардыңинфрақұрылымынталдау. Негізгімикроэкономикалықкатегориялар; микроэкономикалықталдаудыңәдістемесіменәдістері; экономиканыңсубъектілерінарықжағдайындаэкономикалықшешімдерқабылдайтынқағидаттарды, микроэкономикалықдеңгейдеэкономикалыққұбылыстардыбағалаудағдылары, кәсіпкерліктіңдамуынаәсерететінмикроэкономикалықфакторларкешенінжүйелітүсінунегізіндебасқарушешімдеріненегізделгенәзірлемелерзерттелетінболады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бихевиоризм және ұйымдағы басқару процесстері

    Пәннің мақсаты-басқарудың психологиялық заңдылықтарын; басқару мен басқарушылық қызметтің әлеуметтік-психологиялық сипаттамаларын; басқарушылық қарым-қатынастың психологиялық ерекшеліктерін білу. ұйымдағы менеджерлердің кәсіби рөлдік функциялары; көшбасшылық пен көшбасшылықтың психологиялық аспектілері. Ұйымдық қақтығыстардың себептерін зерттеу әдістерін; топтардың, ұйымдардың әлеуметтік-психологиялық мәнін қолдана білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экономикалық статистика

    Пәнді оқудың мақсаты: экономикалық процестерді талдау және басқару шешімдерін дайындаудағы статистиканың маңызы мен функцияларын негіздеу; даму сценарийлерін болжау және әзірлеу; статистиканың теориясы мен тәжірибесін меңгеруде және жалпы экономиканы талдаудың статистикалық әдістерін қолдануда, атап айтқанда менеджмент, қаржы, бухгалтерлік есеп және т.б. Пән аясында мыналар оқытылады: статистиканың әдістері мен міндеттері, статистикалық бақылау, статистикалық мәліметтерді жинақтау және топтастыру, статистикалық мәліметтерді көрнекі түрде көрсету әдістері, статистикадағы абсолютті және салыстырмалы мәндер, статистикадағы орташа мәндер, статистикадағы уақыттық қатарлар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Маркетинг

    Пәннің мақсаты - маркетингтің теориялық негіздері мен категориялық-ұғымдық аппаратын зерттеу, сондай-ақ фирмалар мен компаниялар қызметінде маркетингтің элементтері мен қағидаттарын қолдану бойынша практикалық дағдыларды игеру. Маркетинг теориясы мен практикасы негіздері оқытады: маркетингтік функцияларды, маркетинг тұжырымдамаларын; маркетинг стратегияларын; тұтынушылық мінез-құлық теорияларын, маркетингтік жоспарлауды, маркетинг ортасын талдауды, маркетингтік зерттеулердің базалық дағдыларын, нарықты сегменттеуді, кәсіпорынның тауарлық, таңбалық және баға саясатын қалыптастыруды, тауарларды жылжыту және маркетингтік коммуникацияларды, маркетингті ұйымдастыру, жоспарлау және бақылауды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономиканы мемлекеттік реттеу

    Пәнді оқытудың мақсаты болашақ мамандардың макроэкономикалық реттеу және ел мен өңірлердің әлеуметтік-экономикалық дамуын басқару саласында берік теориялық білімдерін қалыптастыру болып табылады. Экономиканы мемлекеттік реттеудің объектілері, деңгейлері мен әдістері; тікелей және жанама экономикалық реттеушілер; мемлекеттің монополияға қарсы саясаты; қаржы нарықтарын мемлекеттік реттеу; мемлекеттің инвестициялық, құрылымдық, инновациялық саясаты; өңірлік дамуды, халықты жұмыспен қамтуды, табиғат пайдалануды, сыртқы экономикалық қызметті мемлекеттік реттеу зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Макроэкономика

    Пәннің мақсаты: Қазіргі макроэкономика аспектілерін: құралдарын, әдістерін, бағыттарын және даму перспективаларын оқу. Пәннің шеңберінде мыналар оқытылады: ұлттық шоттар жүйесі және оның көрсеткіштері, жиынтық сұраныс пен жиынтық ұсыныс, ұлттық нарық және оның тепе-теңдігі, инфляция: себептері, түрлері, басқару, бюджет және салықтар, жеке табыс, жұмыспен қамту және әлеуметтік саясат, экономикалық даму, циклдер мен дағдарыстар, экономикалық өсу, ашық экономикадағы макроэкономикалық саясат.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бухгалтерлік есеп және аудит

    Пәннің мақсаты - студенттердің бухгалтерлік есеп тіркелімдерінде шаруашылық операцияларды тіркеу дағдыларын қалыптастыру. Білім берілетін тақырыптар: айналымнан тыс және ағымдағы активтердің есебі мен аудиті; ұйымның ұзақ мерзімді және қысқа мерзімді міндеттемелері мен меншікті капиталының есебі мен аудиті. Сондай-ақ амортизацияны есептеу және қорларды бағалау әдістері. Қаржылық есептілік нысандарын толтыру және калькуляцияны құрастыру дағдылары қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы

    ЖИ бойынша теориялық білім мен құралдарды қолданудағы құзыреттіліктерді дамыту, заманауи интеллектуалды жүйелерді тұтас түсінуді қалыптастыру; ЖИ-дағы білімді көрсетудің негізгі ұғымдарын, бағыттарын және модельдерін зерттеу, мамандандырылған құралдар арқылы профильдік жүйелерді жобалауға үйрету. ЖИ негіздерін, білімді көрсету модельдерін меңгеру. ЖИ әдістерін негізгі интеллектуалды жүйелерде қолдану дағдысы. ЖИ-технологияларды енгізудің әлеуметтік салдары қабілетін талдай білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бизнес зерттеулер

    Пәннің мақсаты - білім алушыларда бизнес-зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері, проблемалық жағдайды, оның құрамдас бөліктерін және олардың арасындағы байланысты талдаудың қағидаттары мен тәсілдері туралы тұтас түсінік қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіпорын экономикасын басқару

    Пәннің мақсаты - экономика және кәсіпорынды басқару саласындағы теориялық білімді игеру. Бұл білімді кәсіби қызметті модельдейтін жағдайларда қолдану дағдылары мен дағдыларын игеру. Кәсіпорындар мен ұйымдардың экономикалық қызметі саласында тиімді шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін құзыреттерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бизнестің стратегиясы мен саясаты

    Пәннің мақсаты бизнестегі стратегиялық басқарудың ерекшеліктерін зерттеу. Бизнесті дамыту стратегиясын әзірлеу. Сыртқы және ішкі ортаны кешенді талдау, стратегиялық баламаларды әзірлеу процесі және стратегиялық таңдау. Бәсекелестік артықшылықтарға қол жеткізу стратегиясы. Шағын және орта бизнес кәсіпорындарының стратегиялық баламаларын қалыптастыру тәсілдері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ұйым қызметін басқару және талдау

    Пәннің мақсаты-аналитикалық деректерге сүйене отырып, ұйымды басқару принциптері мен әдістерін зерттеу; стратегиялық және жедел басқару, мақсат қою, нәтижелерге мониторинг жүргізу және қызмет тиімділігін бағалау мәселелері; қызметке әсер ететін ішкі және сыртқы факторларды диагностикалау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қаржы және несие

    Пәннің мақсаты мемлекеттің салық, бюджет және банк жүйелерінің негізгі қаржылық-несиелік көрсеткіштерін талдау, болжау және бағалау дағдыларын студенттерде қалыптастыру. ҚР Қаржы және несие жүйесін құрайтын негізгі элементтер, қаржы саясаты мен қаржы тетігі, мемлекеттік кірістер мен шығыстар, шаруашылық жүргізуші субъектілердің және бюджеттен тыс қорлардың қаржысы, қарыз капиталының негіздері зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Менеджмент

    Пәннің мақсаты студенттерде әртүрлі деңгейдегі ұйымды басқаруға қажетті білім, біліктілік және дағдылар жүйесін, сонымен қатар ұйымдағы адамдардың өзара әрекетін, оның ішінде мотивация, топтық динамика және көшбасшылық мәселелерін қалыптастыру болып табылады. Ұйымның даму мақсаттарына жету үшін басқарушылық шешімдерді қабылдау үшін аналитикалық және есептеу әдістерін пайдалана отырып, ұйымның даму стратегиясын әзірлеу негіздері зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • HR-менеджмент

    Пәннің мақсаты- Ұйымды басқару жүйесіндегі HR менеджментінің орны мен рөлі. Ұйымның кадрлық саясаты. Еңбек нарығын зерттеу әдістемесі. Қызметкерлерді іріктеу және іріктеу. Қызметкерлерді бейімдеу. Қызметкерлерді орналастыру және қозғалысы. Мотивация және қызметтің тиімділігі. Қызметкерлерді бағалау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • 1С:Бухгалтерия

    Пәннің мақсаты-студенттерде "1С Бухгалтерия" бағдарламасымен, бағдарламаның анықтамалық жүйесімен жұмыс істеу дағдыларын, сондай-ақ Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес "1С: Бухгалтерия 8.3" негізінде автоматтандырылған бухгалтерлік есепті жүргізудің негізгі ережелерін, талаптарын қалыптастыру. Бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу қағидаттары, бағдарламаны жұмысқа дайындаудың негізгі кезеңдері, бастапқы құжаттарды толтыру ережелері, ақша қаражатын есепке алу, еңбекақы төлеу және кәсіпорынның кадр саясаты бойынша операциялар журналдары зерделенетін болады. Сондай-ақ мамандандырылған және регламенттелген есептіліктерді қалыптастыру дағдылары алынады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер қаржылық және статистикалық есеп беру туралы толық және сенімді ақпарат қалыптастыра алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Басқарушылық шешімдерді қабылдау

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің кәсіби қызметте негізделген, тиімді басқару шешімдерін қабылдауын қамтамасыз ететін білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Басқару процесінің әдіснамасы мен ұйымдастырылуындағы шешімнің функциялары; басқару шешімдерінің типологиясы; әзірлеу және шешім қабылдау процесі зерттелетін болады. басқару шешімдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экономикадағы корпоративтік ақпараттық жүйелер

    Пәннің мақсаты: осы салада қолданылатын техникалық, алгоритмдік, бағдарламалық және технологиялық шешімдермен таныстыру; оларды модельдеу негізінде корпоративтік ақпараттық жүйелердің сипаттамаларын бағалау; экономикаға корпоративтік ақпараттық жүйелерді бейімдеу және енгізудің практикалық дағдыларын дамыту. Пәнді оқыту барысында ақпараттың іргелі тұжырымдамалары және корпоративтік ақпараттық жүйелердің тұжырымдамалық негіздері; қазіргі заманғы корпоративтік ақпараттық жүйелердің түрлері; корпоративтік ақпараттық жүйелердің негізіне алынған басқарудың ұйымдастырушылық деңгейлері, корпорацияның ақпараттық ағындарын ұйымдастырудың базалық қағидаттарын сипаттау; корпоративтік ақпараттық жүйеде ұйымдастырушылық деңгейлерді оған салынған қағидаттар бойынша құрылымдау зерделенетін болады. Оқыту нәтижесінде студенттер корпоративтік ақпараттық жүйелерде басқарушылық ақпаратпен практикалық жұмыс істеу дағдыларын қолдана алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Салықтар және салық салу

    Пәннің мақсаты-студенттерге салық салу жүйесі туралы теориялық білімді және салықты практикалық есептеу дағдыларын игеру. Курс экономикалық мазмұнын, салықтардың функциялары мен түрлерін, оларды есептеу мен төлеу тетігін, ҚР Салық заңнамасын, экономикалық субъектілерге салықтық ықпал ету құралдарын зерделейді. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер жеке және заңды тұлғалардың салық төлемдерін өз бетінше есептей алады, салық мөлшерлемелерін және қала мен облыс бюджетіне салық төлемдерінің түсуін есептеу бойынша ақпараттық және статистикалық материалдарды талдай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экономика және кәсіпкерлік, Қаржылық сауаттылық, Қаржы құқығы

    Пәннің мақсаты – студенттерді экономика мен кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен заңдылықтарымен таныстыру, нарықтық экономикада тиімді кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру; құқықтық жүйе мен заңнаманың негіздерін үйрету, сондай-ақ коррупцияға қарсы күрес шаралары мен құқықтық мәдениетті қалыптастыру арқылы әділ қоғам құруға бағытталған сана мен дағдыларды дамыту; қаржылық білімін жетілдіру, жеке қаржыны тиімді басқаруға қажетті дағдыларды қалыптастыру, қаржы өнімдері мен инвестицияларды дұрыс таңдауға қабілеттілігін дамытуға қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес процесстерді басқару

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерде бизнес-процестерді басқарудың заманауи әдістерінің мүмкіндіктері туралы тұтас түсінік қалыптастыру, оларда ұйымның нарықтағы жағдайын жақсарту және бизнес-процестерді үнемі жетілдіру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Бизнес-процестер: бизнес-процестердің түсінігі, мәні, жіктелуі, талдауы және негізгі көрсеткіштері, процестік басқару принциптері зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бизнесті брендтеу

    Пәннің мақсаты қазіргі әлемдегі брендтің орны мен маңызы. Брендтердің маркетингтік классификациясы. Брендті басқару стратегиялары. Брендингтегі маркетингтік зерттеулер. Брендингтің дайындық және проективті кезеңдері. Брендтің құқықтық негіздері. Біріктірілген брендинг. Интернет-брендинг: жаһандық желідегі брендтерді дамыту. Брендті бағалау әдістері. Дамыған елдердегі брендинг ерекшеліктері. Қазіргі Қазақстандағы Брендинг: негізгі проблемалар мен даму перспективалары

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ойлау дизайны

    «Дизайн-ойлау» пәнін игеру мақсаты білім алушылардың жаңа өнімдерді, жаңа бизнес – модельдерді әзірлеу кезінде және бизнес-құрылымдарды, билік органдары мен коммерциялық емес ұйымдарды дамытудың басқа да бағыттарында қолдану мақсатында креативті ойлаудың теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын игеруі болып табылады. Креативтілікті диагностикалау әдістері; идеяларды қалыптастыру әдістері зерделенетін болады. шығармашылық Алгоритмдер; дизайн ойлаудың технологиялық кезеңдері; проблемаларды шешу технологиялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шағын бизнесті басқару

    Пәннің мақсаты - шағын кәсіпкерлік субъектілерін мемлекеттік басқару және қолдау. ҚР-да шағын кәсіпкерлікті дамытудың өңірлік ерекшеліктері. Шағын бизнес субъектілерін құрудың заманауи формалары. Шағын бизнес кәсіпорындарындағы басқару ерекшеліктері. Шағын кәсіпкерлікті дамыту мәселелері мен перспективалары

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Digital менеджмент

    Пәннің мақсаты: басқарушылық қызметте қолданылатын заманауи инновациялық технологияларды, ақпаратты өңдеу мен талдаудың соңғы бағдарламалық – техникалық құралдарын зерттеу. Пән шеңберінде: ұйымның бизнес-процестерін ресімдеудің заманауи әдістері мен модельдері, ақпарат алмасуға қатысушылардың ақпараттық өзара іс-қимыл принциптері, ұйымның бизнес-процестерін модельдеу негіздері, қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар арқылы ұйымның мүдделі тараптарымен өзара іс-қимыл ерекшеліктері зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Стейкхолдерлерді басқару

    Пәннің мақсаты студенттердің ұйымның жобаларын, бағдарламалары мен стратегиялық бастамаларын іске асыру шеңберінде мүдделі тараптармен (стейкхолдерлермен) тиімді өзара іс-қимыл жасау үшін қажетті білімдерін, дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Осы пән бойынша студенттер: стейкхолдерлерді анықтау және жіктеу; олардың мүдделерін, ықпалы мен үміттерін талдау; өзара әрекеттесу және коммуникация стратегияларын әзірлеу; мүдделер қақтығысын басқару және негізгі топтардың адалдығын қамтамасыз ету; ұзақ мерзімді серіктестік құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Клиенттік базаны дамыту

    Пәннің мақсаты - клиенттік базаның мәні мен міндеттері. Клиенттік базаны жүргізу ережелері. Клиенттік базаны сегменттеу. Клиенттік базаның құрылымы. Клиенттік базаны құру кезеңдері. Клиенттік базаны талдау. Клиенттік базаны талдау әдістері. Клиенттік базаны жүргізу форматтары. Клиенттік базаны жүргізуді ұйымдастыру. Клиенттік базаны кеңейту жолдары

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • E-Коммерция

    Пәннің мақсаты-студенттерде электрондық коммерцияның басқарушылық аспектілері және электрондық бизнестің пайда болуының алғышарттары, сондай-ақ оның ерекшеліктері мен даму тенденциялары туралы білім қалыптастыру. Электрондық коммерцияның негізгі түрлері; электрондық коммерцияның ақпараттық-технологиялық ортасы ретіндегі интернет желісінің сипаттамалары; электрондық сауда алаңдарының жұмыс істеу тетігі және олардың логикалық аяқталу ерекшеліктері зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму

    Пәннің мақсаты-тіршілік қауіпсіздігі негіздерімен, қазіргі экологиялық проблемалармен және тұрақты дамуға қол жеткізу тұжырымдамаларымен таныстыру. Жалпы экология қағидаттары мен адамзаттың даму қағидаттары бар экожүйелердің даму заңдылықтары, ғылыми-техникалық прогресс, ҚР Экологиялық қауіпсіздігінің негізгі мәселелері зерделенетін болады. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім мен дағдыларды меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Бизнес жоспарлауды басқару

    Пәннің мақсаты: студенттерді инвестициялық жобалардың бизнес-жоспарларын құрудың және басқарудың теориялық негіздері мен практикалық әдістемелерімен таныстыру. Бизнесті жоспарлаудың рөлі, орны және маңызы зерттелетін болады; нарықтық қатынастар жағдайында жоспарлау мүмкіндігі мен қажеттілігі; жоспарлау формалары және жоспарлау формаларын таңдауға әсер ететін факторлар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бизнестің мүдделі тараптарын зерттеу

    Пәннің мақсаты - бастапқы зерттеу әдістері және деректерді статистикалық өңдеу. Бизнесті зерттеудің сапалық және сандық әдістері. Нарықты зерттеу. Кәсіпорынның сыртқы ортасын талдау. Кәсіпорынның ішкі ортасын талдау. Кәсіпорынның бәсекелестік ортасын зерттеу. Кәсіпорынның сату саясатын зерттеу. Кәсіпорынның тауарлық саясатын зерттеу. Тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Коммерциялық қызметті стратегиялық жоспарлау

    Пәннің мақсаты - ұйымдардың коммерциялық қызметінің стратегиясы ұғымы және мазмұны. Коммерциялық қызметті стратегиялық жоспарлаудың артықшылықтары мен мәселелері. Стратегияны әзірлеу тәсілдері. Ұйымның коммерциялық қызметінің қолданыстағы стратегиясын бағалау. SWOT-талдауды қолдану әдістемесі. Стратегиялық бақылау жүйесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық менеджмент

    Пәннің мақсаты-стратегиялық менеджменттің мәнін және оның маңыздылығын түсіну; кәсіпорын стратегиясын дамытуда басқару қажеттілігін анықтайтын негізгі факторларды білу; стратегиялық менеджменттің функциялары мен орындалатын міндеттері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Іскерлік коммуникациялар және инклюзиядағы эмоционалдық интеллект

    Пәннің мақсаты-білім алушыларда сындарлы іскерлік және мәдениетаралық қарым-қатынас үшін қажетті құзыреттер жиынтығын қалыптастыру болып табылады. Инклюзия мен тиімді қарым-қатынаста эмоционалды интеллектті дамытудағы сыни ойлаудың рөлі мен функциялары. Іскерлік қарым-қатынастағы вербалды және вербалды емес параметрлердің маңызы мен рөлі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Салалық нарықтарды талдау

    Пәннің мақсаты - бәсекелестікке және салалық нарықтардың даму тенденцияларына әсер ететін факторлар. Монополия және реттеу. Ассортимент саясаты және сапасы. Ұзақ мерзімді кезеңдегі баға бәсекелестігі және үнсіз келісім. Бағаны кемсіту. Негізгі нарықтық құрылымдардың сипаттамасы. Салалық нарықтар қызметінің әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерін болжау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәуекелдерді басқару

    Пәнді игерудің мақсаты қазіргі жағдайда тәуекелдерді басқарудың негізгі қағидаттары мен нысандарын зерделеу, сондай-ақ қазіргі заманғы сақтандыру нарығының панорамасын ашу болып табылады: сақтандырумен айналысатын барлық ұйымдардың ұйымдық нысандары, сақтандыру салалары, сақтандыру өнімдерінің түрлері, сақтандыру ұйымдарының бір-бірімен және басқа қаржы институттарымен өзара іс-қимылы, сақтандыру компанияларының қаржылық қызметінің ерекшелігі. Шағын бизнестегі тәуекелдерді қалыптастырудың экономикалық, ұйымдастырушылық және әлеуметтік аспектілері. Тәуекел менеджментінің мәні мен мазмұны. Шағын бизнес тәуекелдерін талдау және бағалау. Шағын бизнес тәуекелдерін басқару әдістері. Тәуекел жағдайында шағын бизнес кәсіпорындарының қызмет стратегиясы зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Маркетингтік талдау

    Пәннің мақсаты-студенттердің маркетингтік талдауды Экономикалық талдаудың заманауи бағыты ретінде түсіну үшін қажетті материалды игеруі; олардың басқару шешімдерін қабылдаудағы маркетингтік талдаудың рөліне байланысты кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Маркетингтік талдаудың әдістемесі мен әдістері; нарық конъюнктурасы, нарық сыйымдылығы және өнімге сұраныс зерттелетін болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тиімді көшбасшылық және команданы басқару

    Пәнінің мақсаты көшбасшылық пен команданы басқарудың теориялық негіздерін зерттеу және топпен өзара әрекеттесудің практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқытудың міндеттері: топ пен командалық жұмысты қалыптастыру мен дамытудың теориялық негіздерін зерделеу; топтардың динамикасын, мотивациясын және бірлігін басқару дағдыларын дамыту; практикалық қызметте командалық білім беру заңдылықтарын қолдану дағдыларын қалыптастыру; команда құру технологиясын зерттеу; командада тиімді өзара іс-қимыл жасау және командада қолайлы атмосфера құру дағдыларын қалыптастыру; өзін және басқа адамдарды психологиялық талдау және өзін-өзі тану қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жобаларды басқару

    Оқу пәнінің мақсаты-жобаларды басқару саласындағы білімді қалыптастыру, басқарушылық жобалаудың әдіснамалық және технологиялық дағдыларын игеру. Жобаларды басқарудың теориялық аспектілері; жобаларды басқарудың негізгі функциялары мен процестері; күнтізбелік жоспарлауды ұйымдастыру және жоба тәуекелдерін басқару ерекшеліктері; жобаларды басқарудағы ақпараттық технологиялардың жіктелуі зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық және мотивация

    Пәннің мақсаты - команда құру тұжырымдамасының пайда болуы. "Жапон кереметі" және жапон менеджментінің ерекшеліктері.М. Белбин жобалық тобының моделі. И. Адизестің менеджерлер тобының моделі. Teaming моделі және қиын жағдайларда команданы басқару. Кеңістікте бөлінген топты басқару. Кеңістіктікте бөлінген командаларды басқару ерекшеліктері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат

    Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттері туралы түсінік қалыптастыру, ғылыми жұмысқа қажетті дағдыларды дайындау және дамыту. Оқытылады: жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, зерттеу әдістемесі, деректермен және бастапқы дереккөздермен жұмыс, зерттеу жұмысын коммерцияландырудың мақсаттары мен міндеттері, материалды баяндаудың ғылыми стилін меңгеру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындауда практикалық дағдыларды меңгереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сапа менеджменті

    Пәннің мақсаты - сапа менеджментінің ұғымдары мен құралдарын, сапа менеджменті жүйесі: құрудың принциптері мен ұйымдастырушылық аспектілері; әзірлеу, енгізу және қамтамасыз ету тәртібі. Кәсіпорындағы сапаны басқарудың жүйелі тәсілі. Сапа жүйесінің жұмыс істеу тиімділігін экономикалық бағалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жарнамадағы креативті технологиялар

    Пәннің мақсаты- жарнама тұжырымдамасын, Жарнамадағы шығармашылық ұғымы. Жарнамалық ойлау стилінің ерекшелігі. Жарнамадағы шығармашылық технологияның маңызы. Шығармашылық тұжырымдама мен жарнамалық идеяны іздеу әдістері. Шығармашылық және жарнама стратегиясы.Бриф-шығармашылық үшін бастапқы деректер. Миға шабуыл және Синектика әдістері. Жарнамалық бейнені жасау. Әр түрлі тарату құралдарына (арналарына) арналған жарнамалық өнімдерді өндіру технологиялары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мамандықтың кәсіби-қолданбалы бағдарламалары

    Пәннің мақсаты мамандықтың кәсіби-қолданбалы міндеттерін шешу алгоритмдерін әзірлеу, кәсіби сипаттағы құжаттарды құру және олармен жұмыс істеу, ақпаратпен жұмыс істеу әдістері мен құралдарын таңдау, мәтіндік және графикалық құжаттарды ресімдеу үшін заманауи компьютерлік бағдарламалар бойынша қазіргі заманғы ақпараттық және коммуникациялық технологиялар құралдарын пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бизнестегі инновацияларды басқару

    Пәннің мақсаты - инновациялық қызмет және оның негізгі сипаттамалары. Инновациялар және олардың түрлері. Инновациялық қызметке қатысушылар. Шағын инновациялық бизнес және оның инновациялық дамудағы рөлі. Стартаптар және шағын инновациялық кәсіпорындар. Шағын инновациялық кәсіпорындарды қолдау шаралары. Инновациялық бизнеске инвестициялар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Технологиялық кәсіпкерлікті басқару

    Пәннің мақсаты - идеялар мен бизнес-модельдерды, өнімді нарыққа шығару. Инвестицияларды іздеу және қаржыландыруды тарту. Зияткерлік меншік және құқықтық мәселелер. Инновациялық бизнесті дамыту моделі. Бос нарық стратегиялары және орта технологиялық бизнес. Технологиялық артықшылықтарға негізделген бизнестің бәсекеге қабілеттілігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Халықаралық бизнесті басқару

    Пәннің мақсаты халықаралық бизнесті басқарудың теориялық және қолданбалы мәселелері бойынша студенттердің білімін меңгеру және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру болып табылады. Халықаралық бизнестің негіздері, халықаралық бизнестің сыртқы және ішкі ортасын талдаудың негізгі әдістері; халықаралық бизнесті басқарудың негізгі принциптері мен әдістері зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бизнестің цифрлық трансформациясы

    Пәннің мақсаты - бизнесті цифрлық трансформациялаудың бір бөлігі болып табылатын заманауи технологиялар. Компанияларда цифрлық трансформация жобаларын дайындау және жүргізу. Бизнес пен АТ өзара іс-қимылын үйлестіру. Цифрлық трансформацияға алып келетін негізгі индустриялық трендтер. Түрлі салаларды цифрландыру мысалдары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби салаларда негізделген шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін қоғам мен мемлекет дамуының тарихи, мәдени, философиялық және әлеуметтік-гуманитарлық негіздерін, сондай-ақ экономика, құқық, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық салаларындағы жан-жақты түсінігін көрсетеді
  • Басқарушылық қызмет, маркетингтік зерттеу жүргізу, проблемаларды шешу және логикалық пайымдау дағдыларын қолдана білу; кәсіпорындағы брендтерді басқару бойынша жұмысты жүзеге асыру; экономиканы мемлекеттік реттеу құралдарын пайдалану.
  • Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешумақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді
  • Кәсіби мәселелерді визуализациялау, жобалау және шешу, сондай-ақ алынған нәтижелерді практикалық қызметке енжіру үшін қолданбалы цифрлық технологияларды пайдалана отырып, графикалық материалдарды жасайды және өңдейді
  • Статистика негіздерін, бухгалтерлік есепті ұйымдастыру және шаруашылық қызметті талдауды білу. Әртүрлі меншік нысанындағы кәсіпорындардың есептілігіндегі қаржылық, бухгалтерлік және өзге де ақпаратты талдай білу және түсіндіре білу.
  • Басқару қызметінің дағдыларын қолдану, маркетингтік зерттеулер жүргізу, проблемаларды шешу және логикалық пайымдау, ұйымдағы қызметкерлердің мінез-құлқын басқару; кәсіпорынды одан әрі дамыту мақсатында экономикалық есептеулер жүргізу.
  • Жоспарлардың орындалуын және көрсеткіштер динамикасын және салалық нарықтардың даму тиімділігін бағалау. Бизнес-жоспарларды әзірлеу, маркетинг тиімділігін бағалау, кәсіпорынның шаруашылық қызметіне талдау жүргізу дағдыларын қолдану.
  • Бизнес үдерістерін басқара білу; кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайларын бағалау; мемлекет пен бизнестің өзара іс-қимылының қолданыстағы стратегияларына талдау жүргізу; халықаралық бизнесті ұйымдастырудың қазіргі заманғы технологияларын практикада қолдану, клиенттік базамен жұмыс істей білу.
  • Персоналды басқару; көшбасшылық мінез-құлық және іскерлік коммуникациялар саласында тиімді басқару қызметін жүзеге асыру; ұйымдағы жеке және топтық мінез-құлыққа әсер етудің заманауи технологияларын қолдану; басқарушылық шешімдерді әзірлеу, қабылдау және іске асыру, дағдыларын меңгеру. Бизнестің инклюзивті этикасы әділеттілік пен теңдікті, қызметкерлерді, клиенттерді, жеткізушілерді және жалпы қоғамды қоса алғанда, барлық мүдделі тараптармен әділ және тең қарым-қатынасты қамтамасыз етуді көздейді.
  • Бизнестегі инновациялардың жіктелуі; инновациялық қызметті айқындайтын факторлар; технологиялық кәсіпкерліктің экономикалық және құқықтық негіздері; Технологиялық кәсіпкерліктің іскерлік ортасын бағалау әдістері; бизнесті цифрлық трансформациялаудың негізгі ұғымдары туралы түсінікке ие болу. Инновациялық жобаларға талдау және бағалау жүргізу; Технологиялық кәсіпкерлікті жоспарлау мен ұйымдастыруды жүзеге асыру; технологиялық кәсіпкерлікті жетілдіру бағыттарын әзірлеу; бизнесті цифрлық трансформациялаудың мүмкіндіктері мен қатерлерін айқындау; цифрлық маркетингтің тиімді стратегияларын құру. Бизнестегі инновациялық жобаларды әзірлеу және басқару дағдыларын көрсету; технологиялық кәсіпкерге қажетті бизнес дағдылары.
  • Сапаны бақылау мен басқарудың тетіктерін, негізгі әдістерін; тәуекелдерді басқару жүйелерін қалыптастырудың заманауи принциптері мен әдістерін; жобаны басқарудың заманауи әдіснамасын пайдалану. Өзгерістерді басқарудың теориялық негіздері туралы түсінікке ие болу; бизнес-зерттеулер мен бизнес-талдауды ұйымдастыру және жүргізу. Жоба стейкхолдерлерінің тәуекелдерін көрсетудің әртүрлі салаларын, мақсаттары мен мүдделерін талдау; ұйымға өзгерістер енгізу әдістерін қолдану. Ұйымдардың қызметінде сапа менеджменті және тәуекелдерді басқару әдістерін қолдану дағдыларын көрсету; жобаларды басқару саласында жоспарлау және бақылау.
Top