6B11114 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қонақжайлылық қызметтерінің отандық нарығының қажеттіліктерін қанағаттандыру мақсатында инновациялық өндірістік-технологиялық және ұйымдастырушылық-басқарушылық қызмет негізінде мейрамханалар мен мейманханалар кәсіпорындарының тиімді қызметін қамтамасыз ету саласында білімі мен дағдылары бар жоғары білікті және бәсекеге қабілетті бакалавр мамандарын даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 242
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Қонақжайлылыққа кіріспе
Қонақжайлылықтың даму тарихы, қонақжайлылық индустриясының негізгі терминдері мен түсініктері, қоғамдық тамақтану, қонақ үй бизнесі, тамақтану индустриясы мен орналастыру кәсіпорындарының классификациясы, қонақ үйлердің халықаралық жіктелуі, қонақ үйге қызмет көрсетудің технологиялық циклы, қонақжайлылық кәсіпорындарын басқарудың ұйымдастырушылық құрылымдары мен формалары, қонақ үй бизнесін ұйымдастыру модельдері, қызмет көрсету және өндіріс персоналына қойылатын жалпы талаптар, мейрамхана клиенттеріне қызмет көрсету принциптері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мейманхана және мейрамхана бизнесіндегі брендинг
Бренд, брендинг және оның негізгі сипаттамалары, брендинг, брендингтің тарихи аспектіде дамуы, бренд құру процесінің ұйымдастырушылық және әдістемелік аспектілері, тұтынушылардың брендті қабылдауы, брендтің ауызша және вербалды емес идентификаторлары, корпоративті сәйкестендіру және оның негізгі элементтері, интерьер дизайны, мейрамхана мәзірінің корпоративті стилі, қонақжайлылық кәсіпорнының имидждік жарнамасы
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Түрік тілі 1
Түрік тілінің лексикалық және грамматикалық құрылымы және жұмыс істеуі грамматикалық бірліктердің сөйлеу Сөйлеу бөліктері. Зат есімдер мен сын есімдердің сөзжасам. Сөйлемнің негізгі және кіші мүшелері жай сөйлем және оның түрлері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Компьютерлік графика
Интерактивті компьютерлік графиканың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын білу; негізгі графикалық құрылғылармен жұмыс істеу негіздерін; компьютерлік графикада қолданылатын деректер құрылымы мен модельдерді; есептеу геометриясы мен компьютерлік графиканың базалық алгоритмдерін; қазіргі заманғы графикалық жүйелерді пайдалану принциптерін білу. Графиканы қолдану бойынша тапсырманы сауатты тұжырымдау және оның тұжырымдамалық және қолданбалы модельдерін құру; алынған модельдерді бағдарламалық қамтамасыз ету құралдарын ұтымды таңдау; интерактивті компьютерлік графиканың қолданбалы мәселелерін шешуде есептеу техникасының, бағдарламалық қамтамасыз етудің және математикалық аппараттың мүмкіндіктерін оңтайлы пайдалану. Берілген аймақтағы мәселелерді шешу үшін машиналық және интерактивті графика алгоритмдерін қолданыңыз, кескіндерді құру және өңдеу кезінде графикалық пакеттік құралдарды қолданыңыз.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлемдік қонақжайлылық индустриясы
Әлемдік қонақжайлылық индустриясын дамытудың негізгі кезеңдері, әлемнің әртүрлі елдерінде мейрамхана кәсіпорындары пайдаланатын қызмет көрсету нысандары мен әдістері, әлемнің әртүрлі елдеріндегі мейрамхана ісінің сипаттамалары мен ерекшеліктері, әлемдік қонақжайлылық индустриясының қазіргі даму тенденциялары, Қазақстанда және шетелде тамақтану кәсіпорындарының түрлері және олардың жіктелуі, мейрамхана бизнесі мен қонақ үй бизнесінің әлемдік желілері, қонақжайлылық индустриясындағы корпоративтік мәдениет.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қонақжайлық индустриясында арнайы және бұқаралық іс-шараларға қызмет көрсету
Қызмет көрсету түрлері және бұқаралық және арнайы іс-шараларға қызмет көрсетудің прогрессивті технологиялары, бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу әдістері, мейрамхана залын банкеттің белгілі бір түріне дайындау ережелері, қонақтарға қызмет көрсету әдістері, мейрамханада банкеттерде қызмет көрсетуді ұйымдастыру теориясы, қызмет көрсету стилі мен түрі, көшпелі қызмет көрсету ерекшеліктері, киімнің ішкі стандарттары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Азық-түлік шикізаты мен тамақ өнімдерінің тауартануы
Азық-түлік тауарларын тауарландыру негіздері,азық-түлік нарығының жай-күйі, тамақ өнімдерінің тағамдық құндылығы, ұтымды тамақтану нормалары, азық-түлік шикізаты мен тамақ өнімдерінің көрсеткіштері мен қасиеттері, сақтау шарттары, сақтау мерзімдері, сақтау ережелері мен тәсілдері, азық-түлік шикізаты мен тамақ өнімдерінің негізгі топтарының тауарлық сипаттамасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Түрік тілі 2
Күрделі сөйлем түсінігі. Түрік тілінің стильдері, диалогтық және монологиялық сөйлеу. Ресми құжаттар стилінің ерекшеліктері. Қарым - қатынастың әлеуметтік-тұрмыстық және әлеуметтік-мәдени салаларының тақырыптарын зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мәдениетаралық коммуникация және корпоративтік мәдениет
Мәдениетаралық коммуникация негіздері, ұйымдастырушылық коммуникация, коммуникация түрлері, коммуникация қағидаттары, мәдениеттің мәні, мәдениеттің негізгі сипаттамалары, корпоративтік мәдениет ұғымы, корпоративтік мәдениет типологиясы қызмет көрсету саласындағы мәдениетаралық коммуникация, халықаралық іскерлік хаттама: сәлемдесу, кездесу мақсаты, танысу, коммуникациялық стильдер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мейрамханалар мен мейманханаларда қызмет көрсету технологиясы
Қонақ үй қызметі мен тамақтану саласын, қонақ үй кәсіпорындары мен тамақтандыру кәсіпорындарының ұйымдық құрылымын реттейтін құқықтық және нормативтік құжаттарды зерттеу. қонақ үйлер мен мейрамханалардың негізгі қызметтерінің жұмыс технологиясы және олардың өзара байланысы, қонақ үй кәсіпорындары мен қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарында негізгі және қосымша қызметтерді ұсыну технологиясы, қызмет көрсетудің кәсіби стандарттары және қызметкерлерге қойылатын біліктілік талаптары, шетелдік туристерге қызмет көрсетуді ұйымдастыру бойынша қызметтер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мамандықтың кәсіби-қолданбалы бағдарламалары
Компьютерлік жабдықтар мен мамандандырылған бағдарламалық қамтамасыз етудің мақсатын, тамақтандыру кәсіпорындарында қолданылатын жабдықтар мен бағдарламалық қамтамасыз етудің негізгі түрлерін, кәсіби қызметтің белгілі бір түріне арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді зерттеу: 1C Рарус мейрамхана - қонақ үй бизнесі бағдарламалары: мейрамхананы басқару, R-Keeper мейрамхана қызметін автоматтандыру жүйесі, Ресторатор, тамақтануды жоспарлау мен есепке алуға арналған компьютерлік жүйелер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының жабдықтары'
Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының заманауи технологиялық жабдықтары, жылу, механикалық, жуу және тоңазытқыш жабдықтарын пайдалану, жөндеу және монтаждау ерекшеліктері, берілген технологиялық жағдайлар үшін технологиялық жабдықтар мен автоматика аспаптарын таңдау әдістемесі, технологиялық жабдықтарды есептеу әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мейрамхана бизнесіндегі кәсіби этика және этикет
Кәсіби этика мен этикеттің әдістемесі мен әдістемесі, халықаралық этикеттің негізгі нормалары, қызметтегі кәсіби этикет пен этика қағидалары, қызмет көрсету саласы этикасы, мейрамхана этикеті, іскерлік әңгіме өнері, жарнаманың этикалық нормалары, Іскерлік қатынастар этикасы, қызмет көрсету ұйымының іскерлік мінез-құлық кодекстері, мейрамхана бизнесіндегі басқару этикасы, қақтығыстар, оларды шешу тәсілдері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлем халықтарының тамақтану дәстүрі мен мәдениеті
Қазақстан, Еуропа, Азия, Америка құрлығының тамақтану дәстүрлері мен мәдениеті және т.б., негізгі әдістер мен тәсілдер, ұлттық тағамдар технологиясында қолданылатын механикалық, термиялық аспаздық өңдеу режимдері, ұлттық ыдыстардың, жабдықтардың, жабдықтардың негізгі түрлері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мейманхана cервисінің мәдениеті
Психологиялық, этикалық, эстетикалық мәдениет сипаттамаларының ерекшеліктерін зерттеу; қонақ үй бизнесі саласында сервистік қызмет көрсетуді ұйымдастыру теориясы; қызмет көрсету саласының қызметкерлері мен тұтынушылар арасында туындайтын қарым-қатынас маркетингі; қызмет көрсетудің ұлттық, аймақтық, этикалық, демографиялық және табиғи-климаттық ерекшеліктерін ескере отырып, сервис теориясы мен практикасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мейманхананың әкімшілік-шаруашылық қызметін және қауіпсіздік жүйесін ұйымдастыру
Қонақ үй кәсіпорнының әкімшілік-шаруашылық қызметі қызметінің негізгі процестерін зерделеу: бөлмелерді жинауды ұйымдастыру тәртібі және жинау жұмыстарының сапасына қойылатын талаптар, киімді жууға, тазалауға жіберу тәртібі, бүлінген қонақ үй меншігін актациялау ережесі, қонақ үйдегі қауіпсіздік жүйесі, қонақ үй қауіпсіздігі қызметінің құрылымы, оның негізгі міндеттері, магниттік кілттермен жұмыс істеу ережесі, тұратын адамдардың құндылықтарын сақтауды ұйымдастыру, Қонақ үйдің жабдықтары мен жабдықтарын есепке алу жөніндегі құжаттаманы ресімдеу және жүргізу қағидалары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мейманхана және мейрамхана қызметтерін стандарттау, сертификаттау және бақылау
Стандарттау және сертификаттау негіздерін, қонақ үй қызметтері сапасының сәйкестігін бағалау тәсілдерін, қызмет көрсету саласындағы стандарттау және сертификаттау проблемаларын, ҚР Қызмет көрсету саласының әртүрлі аспектілерінде сертификаттар алу шарттары мен факторларын, қызмет көрсетудің кәсіби стандарттарын, қонақ үй қызметтерінің сапасын бақылау және бағалау әдістерін, тамақтандыру кәсіпорындарының қызметін реттейтін халықаралық нормативтік құқықтық актілерді, стандарттау әдістерін; стандарттардың түрлері мен санаттарын, мейрамхана қызметтері сапасының сәйкестігін бағалау тәсілдерін зерделеу
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орта Азия халықтарының тамақтану мәдениетінің дәстүрлері мен ерекшеліктері
Жалпы мәдени-құндылық бағдарлары мен тарихи-мәдени мұраны, әлемнің әртүрлі халықтарының тамақтану дәстүрлері мен мәдениеттерінің қалыптасу ерекшеліктерін, халықтар мәдениетін дамытудағы ұлттық және шетелдік тағамдар дәстүрлерінің рөлін, Қазақ ұлттық тағамдарын, жақын шет елдер, Еуропа, Азия, Америка континенті халықтарының тағамдарын зерделеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мейрамхана және қонақ үй қызметі мәдениеті
Психологиялық, этикалық, эстетикалық мәдениет сипаттамаларының ерекшеліктерін зерттеу; мейрамхана және қонақ үй бизнесі саласында сервистік қызмет көрсетуді ұйымдастыру теориясы; қызмет көрсету саласының қызметкерлері мен тұтынушылар арасында туындайтын қарым-қатынас маркетингі; қызмет көрсетудің ұлттық, өңірлік, этикалық, демографиялық және табиғи-климаттық ерекшеліктерін ескере отырып, сервистің теориясы мен практикасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мейрамхана тағамдарын дайындау технологиясы
Мейрамхана өнімдерін өндірудің технологиялық процестері, тағамдардың, тұздықтардың, сусындардың, аспаздық өнімдердің ассортименті, аспаздық өнімдер тағамдарының сапасына қойылатын талаптар, жылумен өңдеу тәсілдері: оларды қолдану тәсілдері мен ерекшеліктері, мәзір түрлері, Дайындау процестерінің технологиялық карталары мен схемаларын жасау, тағамдарды ресімдеу және беру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері және коррупцияға қарсы мәдениет, Экология және тіршілік әрекеттері қауіпсіздігі
Пәннің мақсаты- ұлттық экономика, қазақстандық құқық, мемлекеттің экологиялық қауіпсіздігі және салалардағы тіршілік негіздері туралы негізгі заманауи түсініктерді қалыптастыру. Пән шеңберінде : Қазақстан Республикасының ұлттық экономикасын дамытудағы базалық тұжырымдамалар мен қазіргі заманғы көзқарастар; азаматтық және әкімшілік құқықтың негізгі бағыттары мен ұғымдары; сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің, сондай-ақ қазақстандық қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастырудың қазіргі заманғы жолдары мен тетіктері; ҚР экологиялық және су қауіпсіздігінің негізгі мәселелері зерделенетін болады. Пәнді оқыту нәтижесінде - студенттер ұлттық экономика, құқық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экологиялық қауіпсіздік және тіршілік салаларындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім мен дағдыларды меңгеретін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мейманханада қабылдау және орналастыру қызметін ұйымдастыру
Қонақтармен қабылдау және орналастыру қызметінің ұйымдастырылуын, жұмыс технологиясын, брондау түрлері мен тәсілдерін, қабылдау және орналастыру қызметі қызметкерлерінің қонақтармен, басқа да қонақ үй қызметтерімен өзара іс-қимыл технологтарын, қонақтарға қызмет көрсетудің, қонақтарды қабылдау мен орналастырудың технологиялық циклын, қонақ үйге қоныстану процесін, қызмет көрсету сапасының стандарттарын, қабылдау, орналастыру қызметінің құжаттамасын, қонақтың шығуын ресімдеу және оны шығару рәсімін зерделеу
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жобалау жұмыстарын автоматтандыру жүйесі немесе APM
АЖЖ-ны математикалық, бағдарламалық, ақпараттық және техникалық қамтамасыз етудің негізгі ұғымдары; жобалау рәсімдерін автоматтандырылған орындау алгоритмдерін жасау; қолданбалы бағдарламалар пакеттерін құру қағидаттары мен құрылымы; АЖЖ ортасында бөлшектердің, бұйымдардың, жабдықтар мен конструкциялардың конструкторлық құжаттарының графикалық бөлігін автоматтандырылған дайындау алгоритмдері, олардың үш өлшемді модельдерін автоматтандырылған құру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қонақжайлылық индустриясындағы бухгалтерлік есеп
Бухгалтерлік есеп негіздері, бухгалтерлік құжаттар және оларды жасауға қойылатын талаптар ерекшеліктері, шаруашылық қызмет үдерістерін және ақша қаражатын, есеп айырысуларды, қаржылық салымдарды есепке алу; өндірістік шығындарды есепке алу, қонақжайлық индустриясындағы баға белгілеу, өнімнің өзіндік құнын айқындау әдістері, әртүрлі бұқаралық іс-шараларды өткізу бойынша мейрамхана қызметтерінің құнын есептеу қағидаттары, іс-шара бюджетіне смета жасау, қолма-қол ақшасыз есеп айырысу нысандары, бухгалтерлік есептілік, бухгалтерлік теңгерім құрылымы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мейманханалардағы қосымша қызмет көрсету технологиясы
Қонақ үй қызметтері: негізгі, қосымша және ілеспелі, қосымша қызметтерді, қонақ үйді жобалау, бизнес-орталықтың, конференц – залдардың қызметтерін ұсыну ерекшеліктері, бизнес клиенттерге қызмет көрсетуге мамандандырылған орналастыру құралдарын дамыту, Конгресс іс-шараларын ұйымдастыру ерекшеліктері, қонақ үйлердегі көлік қызметін көрсету, қонақ үйдің сервис-бюросының жұмысын ұйымдастыру және оның технологиясы, консьерж қызметтері, экскурсиялық қызмет көрсету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мейрамхана және мейманхана қызметтерін ілгерілету және сату технологиялары
Қонақ үй және мейрамхана қызметтерін сату әдістері, мейрамхана және қонақ үй кәсіпорны маркетингінің теориялық негіздері, мейрамхана және қонақ үй қызметтері маркетингінің ерекшеліктері, негізгі айырмашылық принциптері, мейрамхана және қонақ үй қызметтерін жіктеу және сегментациялау, тауарларды жылжыту элементтері мен стратегиясы, сату түрлері, белсенді сату технологиясы, сауда презентациясы әдістемесі, сатып алушының мінез-құлқы, сатып алушыны іздеу және бағалау әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мейрамхана-мейманхана бизнесі кәсіпорнының экономикасы
Кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың негізгі ұғымдары мен нысандарын, қонақжайлылық кәсіпорындарының қаржы-шаруашылық қызметін, маркетинг, мейрамхана-қонақ үй бизнесі мен Туризмдегі баға белгілеуді және маркетингтік баға стратегияларын, бизнесті жоспарлауды, бизнес-жоспардың ұғымдары мен құрылымын, кәсіпорынның ұйымдастырушылық, өндірістік және қаржылық жоспарын, тәуекелдерді, тәуекелдерді бағалау және басқару әдістерін зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мейрамхана ісін және мейманхана бизнесін ұйымдастыру және жоспарлау
Қоғамдық тамақтандырудың салалық ерекшеліктерін, қоғамдық тамақтандырудың ұйымдық-құқықтық нысандарын, қонақ үй кәсіпорындарын, олардың қызметі мен жұмыс істеу ерекшеліктерін; кәсіпорындардың құрылымын; жабдықтауды, қойма шаруашылығын ұйымдастыруды; өндіріс құрылымын, өндірістік және технологиялық процестердің мәні мен элементтерін; қонақ үй қызметтері мен бөлімдерінің жұмысын ұйымдастыру мен жоспарлауды;өндірістік персоналдың негізгі санаттарын, оған қойылатын талаптарды, персоналдың еңбегін ұйымдастыру мен нормалауды зерделеу
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мейрамхана сервисінің технологиясы
Қызмет көрсету әдістері мен нысандары, оларды әртүрлі класстағы және мамандандырудағы мейрамханаларда жіктеу, қызмет көрсетуді ұйымдастырудың негізгі кезеңдері, қызмет көрсету стандарттары, формаларды кию және кию стандарттары, ыдыс-аяқтар мен құрылғыларға қойылатын талаптар, ыдыс-аяқтарды, аспаптарды жіктеу, тамақтану кәсіпорындарын ыдыс-аяқтармен, аспаптармен, зығырмен жабдықтау нормалары, қызмет көрсету, сауда бөлмелерін қызмет көрсетуге дайындау, залдардағы жиһазды орналастыру, мақсаты, орналастыру нұсқалары, тағамдарды, жеңіл тағамдарды, сусындарды беру ерекшеліктері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бар ісі
Бар қызметтерінің және оларға жалпы сұраныстың жіктелуі, сусындар, бар ыдыс-аяқ, бардың жабдықтары мен керек-жарақтары өндірісінің ерекшеліктері, барлардың жұмысын ұйымдастыру, бардың сауда үй-жайларының түрлері мен сипаттамалары, дизаинге қойылатын талаптар, барменнің жұмыс орнын эстетикалық безендіру, халал коктейльдер мен сусындардың жіктелуі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Климаттың өзгеруі және "жасыл" экономика
Пәннің мақсаты-планетаның экожүйелерін сақтау және жасыл экономикаға көшу туралы білімді қалыптастыру. Оқыту процесінде мыналар қаралатын болады: қоршаған орта өзгерісінің жай-күйі мен сипаты, техногендік және антропогендік факторлардың әсері, табиғат қорғау және ресурс үнемдеуші өнеркәсіптік технологияларды құру қағидаттары, парниктік газдар және олардың климатқа, энергетикаға және жанғыш пайдалы қазбаларға әсері, жаңартылатын энергия түрлері, артықшылықтары мен кемшіліктері, орман және оның "жасыл" экономикаға әсері, шөлейттену және шөлейттену және топырақтың тозуы, климаттың су ресурстарына өзгеруінің салдары, электрондық қалдықтар олардың оң және теріс әсері, қалдықтарды өңдеу және кәдеге жарату, автокөлік және қоршаған орта.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қоғамдық тамақтандыруды ұйымдастырудағы тамақ қауіпсіздігі
Адам үшін қауіптілік түрлері және азық-түлік қауіпсіздігі критерийлері, тамақ қауіпсіздігін басқару негіздері, ХАССП бағдарламасын әзірлеу кезеңдері, қауіптерді талдау және сыни бақылау нүктелерін анықтау, әрбір сыни нүктелерді үшін мониторинг жүйесін құру, түзету шараларын анықтау жылдам тамақ өнімдерінің қауіптерін басқару, "шешім ағашы" диаграммасы, жаңа өнімді әзірлеудегі тәуекелдерді басқару, қауіпсіздікті басқару жүйесінің тиімділігін бағалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Еуропа халықтарының тамақтану мәдениеті
Жалпы мәдени-құндылықтық бағдарлар мен тарихи-мәдени мұраны, Еуропа халықтарының тамақтану дәстүрлері мен мәдениеттерінің қалыптасу ерекшеліктерін, ұлттық тағамдар тағамдарын, ұлттық тағамдар технологиясында қолданылатын механикалық, термиялық аспаздық өңдеудің негізгі тәсілдерін, әдістері мен тәсілдерін, режимдерін, ұлттық ыдыстардың, Мүкәммалдың, жабдықтардың негізгі түрлерін зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Еңбекті қорғау
Пәннің мақсаты - құқықтық-еңбек, санитарлық-гигиеналық, ұйымдастыру, емдеу-алдын алу, техникалық және әлеуметтік-экономикалық қызмет мәселелері бойынша өткізілетін іс-шаралардың негізгі кешені туралы білімді қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: жұмысшылардың, тұтастай алғанда қызметкерлердің еңбек өнімділігін арттыру үшін психофизиологияны ескере отырып, еңбек режимдерін оңтайландыру. Еңбекті қорғау жөніндегі қауіпсіздік стандарттарының негізгі жүйелерінің барлық талаптарын қолдана отырып, жұмысшының еңбек қызметін дұрыс ұйымдастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қонақжайлылық саласындағы инновациялық жоспарлау және жобалау
Инновацияның мәні, инновация түрлері, инновациялық қызметті жоспарлау және ұйымдастыру кәсіпорынды ұйымдастыру формалары қонақ үй бизнесі, инновацияның міндеттері мен функциялары, қонақжайлылық кәсіпорнының инновациялық стратегиясы, инновациялық жобаларды басқару, инновациялық жобалау кезеңдері, тәуекел факторын есепке алу, электрондық басқару саласындағы инновациялар, инновациялық жобаларды қаржылық қамтамасыз ету, инновациялық жобаның тиімділігін бағалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тамақ өнімдері мен азық-түлік шикізаттарының қауіпсіздігі
Тамақтану қауіпсіздігі мен гигиенасы туралы негізгі ұғымдар. Тамақ өнімдерінің ластану проблемасы, сапасы мен қауіпсіздігіне қойылатын гигиеналық талаптарды бақылау мен қамтамасыз етудің әдіснамалық базасы, тамақтан улану түрлері, бөгде ластағыштардың жіктелуі: мәні, деңгейі, түрлері, оны бағалаудың негізгі өлшемдері,азық-түлік өнімдерін сәйкестендіру және бұрмалау тәсілдері, өнімдердегі тағамдық қоспаларды гигиеналық реттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ҒЗЖ коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Пәннің негізгі мақсаты – студенттердің бүкіл оқу курсының әртүрлі пәндерін оқуда алған білімдерін одан әрі пайдалануға мүмкіндік бере отырып, коммерцияландыру негіздері мен ерекшеліктері, академиялық мәтіндерді, ғылыми мақалаларды, даярлау бағыты бойынша есептерді құру мен олардың жұмыс істеуінің негізгі қағидаттары. Жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың негізгі ережелері; стартап құру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мейманхана іс-әрекетін жобалау
Қонақ үй қызметін жобалаудың теориялық негіздері, қонақ үй қызметін жобалаудың заманауи технологиялары мен әдістері, жобаның құрамы мен мазмұны, жобалық қызметті Құжаттамалық қамтамасыз ету, қонақ үй кәсіпорындарының ғимараттарына қойылатын талаптар, қонақ үй кәсіпорындарын жобалаудың негізгі принциптері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мейрамхана және мейманхана бизнесі кәсіпорындарындағы дағдарысты басқару
Дағдарыстардың себептерін және олардың әлеуметтік-экономикалық дамудағы рөлін, мейрамхана-қонақ үй бизнесі кәсіпорындарының дамуындағы дағдарыстарды, дағдарысты басқару субъектілерін, дағдарыс жағдайларын мемлекеттік реттеуді, мейрамхана-қонақ үй бизнесі кәсіпорнының қаржы мониторингін, тәуекелдерді басқаруды, тәуекелдерді талдау әдістерін, тәуекелдерді азайту тәсілдерін, тәуекелдерді ескере отырып жобаларды басқару технологиясын, дағдарысты басқарудағы инновацияларды зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мамандандырылған орналастыру құралдарының қызметі
Мамандандырылған орналастыру құралдары мен курорттық аймақтардың жіктелуін және ерекшеліктерін, мамандандырылған орналастыру құралдарының нормативтік-құқықтық базасы мен қызметін, санаторий-курорттық кәсіпорындарды ұйымдастыру стандарттарының сипаттамасын, қонақ үй бизнесінде мамандандырылған орналастыру құралдарының қызметтерін, сауықтыру орталығы мен қонақ үйдің ішкі стандарттары мен рәсімдерін зерделеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қоғамдық тамақтану кәсіпорындарында өндірісті ұйымдастыру
Тамақтандыру кәсіпорындарының өндірістік және сауда қызметінің ерекшеліктері, тамақтандыру кәсіпорындарын әртүрлі белгілері бойынша жіктеу, материалдық –техникалық, азық-түлікпен қамтамасыз етуді және қойма шаруашылығын ұйымдастыру, Өндіріс құрылымы, өндірістік және технологиялық процестердің элементтері, өндіріс жұмысын жедел жоспарлау әдістері, тамақтандыру кәсіпорындарының нормативтік-технологиялық құжаттамасы, дайындау, және мамандандырылған цехтардың, өндірістік қосалқы үй-жайлардың жұмысын ұйымдастыру, еңбекті нормалау негіздері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қонақжайлылық кәсіпорындарын қаржылық-экономикалық талдау
Қонақжайлық индустриясы кәсіпорындарының қызметін талдау және диагностикалау әдістері, өндірісті, өнімдер мен қызметтерді сатуды, өндірістік ресурстарды пайдалануды, өнімдер мен қызметтерді өндіру мен сатудан түскен шығындар мен нәтижелерді талдау және диагностикалау әдістемесі, қонақжайлық кәсіпорнының қызметін кешенді бағалау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мейрамхана сервисінің технологиясы
Тамақтану және қонақ үй кәсіпорындарының стратегиялық менеджментінің негіздерін, мейрамхана бизнесі мен қонақ үй ісінің ерекшеліктерін ескере отырып, компанияның стратегиясын қалыптастыру әдістемесін және оны жүзеге асыру алгоритмін,қонақжайлылық кәсіпорындарының сыртқы және ішкі ортасын Стратегиялық талдау әдістемесін, тәуекелдерді басқару және дағдарысты басқару негіздерін, жобалар мен өзгерістерді басқаруды, статистикалық модельдеу негіздерін және қонақжайлылық кәсіпорындарының нәтижелерін болжауды зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық индустриясында кәсіпкерлік істі ұйымдастыру*
кәсіпкерліктің мазмұнын, мәнін және мотивациясын; меншік түрлері мен шаруашылық қызмет түрлері; кәсіпкерліктің ұйымдық-құқықтық нысандары, кәсіпкерлікті тіркеу кезеңдері мен ерекшеліктері; істей алуы керек: кәсіпкерлік идеяны жүзеге асыру принциптерін тұжырымдау; меншікті: өз ісін жүргізуге қажетті ресурстарды бағалау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қоғамдық тамақтану кәсіпорындарында сервистік қызмет көрсету деңгейін бағалау
Мейрамхана бизнесіндегі өнімдер мен қызметтер сапасының нормативтік платформасы, қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының түрі мен класына әсер ететін факторлар, мейрамханада қызмет көрсету ережелері мен нормалары, мәзір мен прейскуранттарды безендіруге, өнімдер ассортиментіне, кәсіпорынды безендіруге және сәулет-жоспарлау шешімдеріне қойылатын талаптар, санитарлық-гигиеналық талаптар, қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарындағы бақылау түрлері,сапа көрсеткіштері және қоғамдық тамақтандыру қызметтерінің сапасын бағалау әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қонақжайлық индустриясында персоналды басқару'
Персоналды басқару ұғымы, құрамы, мақсаттары, принциптері, әдістері, персоналды басқару эволюциясы,ұйымды басқарудағы кадр қызметі, персоналды жоспарлау, жұмысқа қабылдау процесі, персоналды іріктеу әдістері, персонал еңбегінің нәтижелілігін бағалау, персоналды дамыту, кәсіптік оқыту әдістері, іскерлік мансапты басқару, персонал мансабын жоспарлау,персоналды ынталандыру және ынталандыру жүйелері,сыйақы ұғымы, ұйымның кадрлық стратегиясы, кадр жұмысындағы инновациялар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мейманхана-мейрамхана кәсіпорындарының сапасын басқару
Қызмет көрсету сапасын тұтынушы тұрғысынан, сапаны қамтамасыз ету жүйесінің әр түрлі түрлерін, қызмет көрсету саласындағы сапаны бақылау және талдауды жүзеге асыру әдістерін, сапаны жетілдіру бойынша жұмысты ұйымдастыру әдістерін, Мейрамхана ісі мен қонақ үй бизнесіндегі сапаны басқарудың әдіснамасы мен терминологиясын, ИСО 9000 сериялы халықаралық стандарттардың ұсынымдарын, қызметтердің сапасын басқаруда стандарттауды зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мейрамханаларда қызмет көрсету сапасын бағалау әдістері
Тамақтандыру кәсіпорнындағы қызмет көрсету сапасының көрсеткіштері, қызмет көрсету сапасын бағалау әдістері мен әдістері, әртүрлі факторларды бағалау негізінде қызмет көрсету сапасын анықтау әдістері, Қызмет көрсету деңгейін және тұтынушыларға қызмет көрсету тиімділігін бағалау әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қонақжайлылық кәсіпорындарының қызметін ұйымдастыру негіздерін, қонақжайлық кәсіпорындарын ұйымдастыру мен келушілерге қызмет көрсетудің озық отандық және шетелдік тәжірибесін, корпоративті сәйкестілікті құру принциптерін, өнімнің тағамдық құндылығын, әртүрлі қасиеттердің әсерінен олардың қасиеттерінің өзгеруі туралы білімдерін көрсету факторлар, әртүрлі ассортименттегі тағамдар, сусындар мен аспаздық өнімдерді дайындау технологиясы, тамақ өнімдерін өңдеудің заманауи әдістері мен техникалық құралдары, елдер халықтарының ұлттық тағамдарының дәстүрлері мен ерекшеліктерін ескере отырып, ас мәзірін жоспарлауды көрсете білу.
- Кәсіпкерлік іс, экономика, жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ-ны коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдылар мен білігін меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда soft-skills дамыту.
- Халықаралық этикет нормаларын, тұлғааралық және іскерлік қарым-қатынас негіздерін, персоналды басқару, қақтығыстарды басқару, қоғамдық тамақтандыру қызметін ұсыну технологиясын, мейрамхана қызметтерінің талаптары мен стандарттарын, сәйкес санаттағы қонақ үйлерге қызмет көрсету талаптарын, мәдениетін білу мейрамхана мен қонақ үйге қызмет көрсету, тамақтандыру кәсіпорындарының негізгі технологиялық процестері, мейрамханада дастарқан жайу және тағамдарды ұсыну стандарттарын білу.
- Қонақ үй қызметтерін стандарттау және сертификаттау саласындағы білімді қолдана білу, қызметкерлердің қызмет көрсету стандарттарын орындауын бақылау және өнімдер мен қызметтердің сапасын қамтамасыз ету, тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі мәселелерін реттейтін құжаттарды пайдалану, бизнес-процестер жүйесін, ережелер мен стандарттарды қалыптастыру, бизнесті бақылаудың нысандары мен әдістерін анықтау - қонақ үйлердің процестері, ішкі бақылау қызметін ұйымдастыру, клиенттер мен келушілердің қанағаттанушылығын бағалау және талдау, орындалған жұмыс сапасының кәсіпорында жасалған ережелер мен стандарттарға сәйкестігін бағалауды жасай білу.
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы, Білім туралы, Ғылым туралы заңдарын, Еңбек кодексі, сондай-ақ әкімшілік және азаматтық құқық туралы заңнамаларының негіздерін білу және түсіну; ұлттық экономиканы дамытудың негізгі қағидаттары мен идеяларын түсіну; салалардағы экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы теориялық білімді түсіну және қолдану. Рухани құндылықтар, мәдениетаралық диалог, Қазақстан Республикасының қоғамдық санасын дамыту саласындағы білімді түсіну, қолдану және тарату, тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешуге арналған шет тілдерінің нысандарын ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау қабілетіне ие болу
- Лексиканы, грамматикалық білім жүйесін түсіну негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын қолдануды көрсету; мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын лингвистикалық сипаттау және талдау әдістерін меңгеру, дәлелді ақпаратты пайдалану негізінде қазіргі заманғы мәселелерді шешімін шет тілінде аяндау.
- Өндірістік қызметтің, департаменттердің материалдық ресурстарға және персоналға қажеттіліктерін жоспарлай білу, қонақ үй мен мейрамхана қызметін жоспарлау және болжау технологияларын қолдану, есеп пен сатып алу қызметін бақылау, инновациялық технологияларды енгізу тиімділігін бағалау, қаржылық динамиканы талдау бөлімдердің көрсеткіштері, ағымдағы жылжыту мен сату жоспарларын бағалау, маркетингтік зерттеулер жүргізу, бәсекеге қабілетті даму стратегиясын қалыптастыру және жүзеге асыру, дағдарысқа қарсы стратегияларды қолдану сценарийлерін әзірлеу және оларды іске асыру құралдарын таңдай алу.
- Қонақ үй және орналастыру қызметтерін жоспарлауды, мәдени-бос уақытты дамыту бағдарламаларын құруды, қонақ үй индустриясындағы кәсіпорынның жарнамалық науқанын жоспарлауды, қонақүйлердің, күзет қызметтерінің, қонақ үйлерді сауықтыру орталықтарының қызметтерін, конференциялар мен жоспарлауды және басқаруды білу. кездесу қызметтері, конференция және банкет бағдарламаларын әзірлеу, тамақтандыру қызметін ұйымдастыру, үйлестіру және бақылау, қонақ үйлердегі функционалды процестерді жобалауды жасай білу.
- Әр алуан қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылымын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.
- Өнеркәсіптік нысанның қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен тексеру жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулыққа зиян келтіру қаупі, оларға берілетін кепілдіктер, оларға тиісті өтемақылар және жеке қорғаныс құралдары туралы ақпарат жасау.