7M02188 Сәндік өнер в Т.Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Көркем білім беру саласында ғылыми зерттеулер жүргізетін сәндік өнер (көркем тоқыма, керамика, зергерлік бұйымдар, ағашты көркем өңдеу) саласында авторлық туындыларды жасауда теориялық және тұжырымдамалық білімі бар, мәдениет саласында аналитикалық, этикалық, шығармашылық және икемді дағдылары бар мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 122
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M033 Бейнелеу өнері
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M021 Өнер
Пәндер
-
Басқару психологиясы
Курс басқару психологиясы мен ұйымдастырушылық психологияның аспектілерін ашады, басқарушылық қызметтің психологиялық құрылымының мазмұны туралы түсінік береді және маманның психологиялық мәдениетін арттыруға ықпал етеді, сонымен қатар басқару шешімдерін қабылдау кезінде этикалық, әлеуметтік жауапкершілік пен салдарларды түсінетін жоғары білікті мамандарды даярлауда басқарушылық қызметтің психологиялық жағдайы мен ерекшеліктерін зерттеу мен талдаудағы ғылыми негізді қамтамасыз етеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары оқу орындарында сәндік-қолданбалы өнердің ғылыми негіздерін оқыту әдістемесі
Пән мектеп-колледж-жоғары оқу орны жүйесінде сәндік-қолданбалы өнерді оқытудың заманауи әдістемесінің мәні мен ерекшеліктерін меңгеруге бағытталған. Магистранттар пәнді оқу барысында сәндік-қолданбалы өнерді оқыту әдістемесінің рөлі мен маңызын түсінеді. Пәнді зерделеу нәтижелері магистранттардың болашақ педагогикалық тәжірибесі мен іс-әрекетінің теориялық және әдістемелік негізі, кәсіби дағдылар мен кәсіби тәжірибе алу тәжірибесі болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Білім беру үдерісіне сандық технологияларды интеграциялау
Курс қашықтан оқыту жүйелерінен, вебинарлардан, оқу курстарынан, онлайн сабақтарды өткізуге, қашықтықтан тапсыруға және емтихан тапсыруға арналған кешеннен тұратын аппараттық-бағдарламалық кешен болып табылады. Пәннің мақсаты – оқу процесіне тән барлық құрамдас бөліктерді көрсететін қашықтықтағы білім алушы мен оқытушының өзара әрекетін жоспарлау және дамыту. Пән әртүрлі цифрлық платформалар мен мазмұнды пайдалана отырып, цифрлық оқыту орталарында курстарды жоспарлауға және дамытуға бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Art және жасанды интеллект
Пәннің мақсаты жасанды интеллект негізі ретінде нейрондық желі модельдеріне жүйелі түрде шолу жасау, оларды ақпаратты өңдеу және үлгіні тану үшін, әсіресе шығармашылық білім беру бағдарламалары үшін қолдану жолдарын зерттеу және меңгеру. Пәннің міндеттері биологиялық және жасанды нейрондық желілердің заманауи үлгілерін зерттеу; ақпаратты өңдеу және үлгіні тану үшін нейрондық желі модельдерін пайдалану әдістерін әзірлеу, кеңістік-уақыттық мәліметтердің үлкен көлемін, нейрондық желіні өңдеу әдістерін қолдану технологияларын әзірлеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ЖОО-да сәндік-қолданбалы өнерді оқыту әдістемесі
Курс ЖОО-да сәндік-қолданбалы өнерді оқыту әдістемесінің ғылыми негіздерін зерттеуге бағытталған. Курс педагогикалық үрдістің дидактикалық принциптері мен заңдылықтарын, оқытудың аудиовизуалды және инновациялық технологияларын, формальды және формальды емес көркем білім беру жүйесіндегі сәндік-қолданбалы өнерді оқытудың мақсаттары мен міндеттерін қарастырады. Сонымен қатар курс сәндік-қолданбалы өнер бойынша оқу-шығармашылық сабақтарды құрастыру жүйесін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Курс магистранттарды жоғары білім педагогикасының жалпы мәселелерімен таныстыра отырып, жоғары білім педагогикасының әдіснамалық және теориялық негіздерін, қазіргі заманғы талдау технологияларымен, жоғары оқу орнындағы оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастыру мен оның мазмұнын айқындайтын концептуалды мәселелерді қарастырады, жоғары мектептегі білім беру және тәрбие үдерісін ізгілендіру мен демократияландырудың қазіргі үрдістерімен, оқыту мен тәрбиелеудің дәстүрлі және инновациялық технологияларымен таныстырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Өнердегі сыни ойлаудың әдістері мен құралдары
Пән магистратураның ғылыми-педагогикалық және бейіндік бағыттағы барлық білім беру бағдарламаларының магистранттарына арналған және рационалды аналитикалық ойлауды қалыптастыруға әрі дамытуға бағытталған. Оқу барысында магистранттар қазіргі заманғы сыни ойлаудың теориялық және практикалық тәсілдерінің өнердегі өзара әрекеттесуін меңгеруі тиіс. Оның ішінде: зерттеудің ғылыми нысандарын бағалау, таңдау және құрылымдау, өз ойларын негіздеу және дәйекті түрде ұсыну, дәлелді пікірталас жүргізу, ақпарат көздерін таңдау және пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Курс магистранттарды ғылымның тарихы мен философиясы қалыптасуының өзекті мәселелерімен, ғылыми қызметтің қағидалары және әдістерімен, мәдениет динамикасындағы ғылымның құрылымымен және даму модельдерімен, ғылыми революциямен, ғылымның эмпирикалық және теориялық деңгейлерімен және т.б. таныстырады. Курс ғылыми-философиялық білімді мәдениеттің шекаралас салаларымен (дін, ғылым, көркем шығармашылық) түйісетін нүктесін айқындап, заманауи ғылым философиясының, нақтырақ өнертанудың өзекті мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пән бакалавриаттан кейінгі келесі білім беру сатысы болып табылады және кәсіби шет тілін меңгеруді мақсат етеді. Пән магистранттардың кәсіби шеттілдік дереккөздермен жұмыс жасау дағдысын жетілдіру арқылы білім бағдарламасының өзге пәндерін меңгеруге ықпал етеді. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар шетел тілін мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде қолдана отырып, халықаралық кәсіби ортаға біріктіріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Өнер саласындағы жобаларды басқару
Курстың мақсаты білім алушыларда мәдениет және өнер саласындағы бағдарламалар мен жобаларды басқаруға қатысуға мүмкіндік беретін білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастыру болып табылады. Курс жобаны құру ресурстарымен, ережелерімен, қағидаттарымен, өнер саласындағы жобаларға қатысу және басқару шарттарымен, жобалау қызметінің технологиясымен, әдістері және құралдарымен, өнер саласындағы жобаларды басқарудың практикалық дағдыларын игерумен таныстырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Өнертану методологиясы және заманауи гуманитарлық зерттеулердің жаңаша тәсілдері
Курс антикалық дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі өнертану тарихын зерттеуден тұрады. Магистранттар өнертануды дамыту үрдісінің біртұтас синхронды көрінісіне, өнер тарихының белгілі мектептері мен концепциялары туралы түсінігіне, өнер тарихы мен теориясы тұрғысынан көркем шығармалардың бейнелік мазмұны мен мәнерлілік құралдарын талдай білуге машықтанады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел басылымдарына ғылыми мақалалар жариялаудың технологиялары мен әдістері
Бұл курс ғылыми жарияланымдар авторларына көмек ретінде әзірленді және Web of Science және Scopus халықаралық ғылымометриялық дерекқорларда индекстелетін шетелдік журналдарда жариялау үшін ғылыми мақалаларды дайындау бойынша негізгі талаптардың сипаттамасын қамтиды; қолжазбаларды жариялауға дайындау кезінде негізгі ережелердің қысқаша сипаттамасы беріледі; әдістемелік нұсқаулықтар мен олардың қосымшаларын қолдана отырып, мақсатты журналдарды таңдау бойынша құралдар жинағы және нұсқаулар берілген
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеудің тұжырымдамасы
Курстың негізгі идеясы магистрлік диссертация жазу кезінде қолданылатын ғылыми-танымдық қызметтің негізгі категорияларымен таныстыру болып табылады. Сонымен қатар, курста маңызды теориялық және әдіснамалық тұжырымдамаларға, ғылымды дамытудың нақты модельдеріне, әдіснамалық принциптер мен құрылымдарға, өзіндік ғылыми зерттеулердің құрылымына, мазмұнына және нәтижелерін жобалауға ерекше назар аударылады. Білім алушыларды зерттеуде қойылған мақсаттар мен міндеттерді ашуға мүмкіндік беретін негізгі ғылыми әдістермен таныстыру маңызды орын алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Өнердегі креативті ойлау
Пәнді оқудың мақсаты – білім алушыларға шығармашылық үшін кеңістік беру, шығармашылық әлеуетін ашу мүмкіндіктері үшін бағыт пен ережелер белгілеу. Курс барысында білім алушылар бизнес, ғылым, мәдениет, өнер, саясат сияқты барлық динамикалық өмірлік салаларда өздерінің стандарттан тыс ойлау дағдыларын жинақтайды және өзектендіреді. Курс барысында білім алушы креативті ойлауды әр түрлі білімнің бірігуінің энергетикалық өнімі ретінде анықтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бейнелеу өнеріндегі көркемдік стильдің эстетикасы
Пән эстетиканы тарих пен өнер теориясының семантикалық тұжырымдамасы ретінде зерттеуге бағытталған. Дәуірлердің мәдени кодтары өнердің фундаменталды императиві ретінде "көркемдік стильде" шоғырланады. Пән аясында жалпы мәдени парадигмамен біріктірілген әр түрлі өнер түрлерінің синтезі мен стиль жасалым мәселелері қарастырылады. Хронологиялық және концептуалды дискурста әлемдік өнердің негізгі көркемдік стильдері қарастырылады: роман стилі, готика, ренессанс, барокко, рококо, классицизм, романтизм, заманауи. Бейнелеу өнеріндегі "стиль" және "бағыт" ұғымдарын саралау жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Креативті қызметтегі маркетингтік стратегиялар
Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушыларда креативті маркетингтің заманауи тұжырымдамасының мәні мен маңыздылығы туралы түсінік, маркетингтік стратегияларды қалыптастыруда қажетті базалық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Курс креативті салалардың заңдылықтары мен трендтері контекстінде жалпы қабылданған маркетинг жүйесін талдайды. Маркетингтің барлық шарттары-ұсынылатын өнімнің сапасы, оның бағасы, жарнама, маркетингтік төрттік арт-менеджмент заңдылықтарын ескере отырып түзетіледі, талданады және жүйеленеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сәндік-қолданбалы өнер саласындағы ғылыми зерттеулер
Пән сәндік қолданбалы өнер саласындағы ғылыми жұмыстарды жоспарлау және ұйымдастыру мәселелерін меңгеруге бағытталған. Магистранттар пәнді оқу процесінде ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеуді үйренеді, өзекті ғылыми ақпаратты іздеу дағдыларын шыңдайды, даму мәселелерінің негіздерін алады, зерттеудегі бастапқы ережелерді, категорияларды, заңдылықтарды негіздейді. Сондай-ақ олар ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау және жүргізу үшін қажетті дағдыларды меңгереді, сәндік-қолданбалы өнер саласындағы зерттеу саласындағы ақпараттарды жинау және талдау әдістерімен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сәндік-қолданбалы өнердегі жаңа көркемдік үрдістер
Пән сәндік-қолданбалы өнердің жаңа көркемдік тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс қазіргі сәндік-қолданбалы өнердегі өзге ұлттық мәдени тәжірибе мәселелерін, әлемдік қолданбалы өнерді дамыту мәселелерін, Қазақстанның қазіргі сәндік-қолданбалы өнерінің даму перспективалары мен ерекшеліктерін және т.б. қамтиды. Пәнді зерделеу нәтижесінде магистранттар әлемдік және отандық контексте сәндік-қолданбалы өнерді дамыту мәселелерін түсінетін болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сәндік-қолданбалы өнердің семиотикасы
Пән қазіргі семиотикалық тұжырымдамаларды, жалпы және жеке семиотиканы, өнер туындыларының таңбалы табиғатын және олардың сәндік-қолданбалы өнердегі басқаша түсінілуін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде семиотикалық талдау практикасын, білімін тереңдете түседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Өнер психологиясы
Курс магистранттардың теориялық және практикалық дайындауға бағытталған; өнер психологиясының әдіснамалық, теориялық және әдістемелік негіздерін ашады, өнер психологиясына қатысты психологиялық ғылымның негізгі мәселелерін жарықтандырады, маманның жеке және кәсіби дамуындағы өнер психологиясын зерттеудің маңыздылығын талдайды, өнер тілінің адам тұлғасының дамуына әсері туралы білімді, ұйымдастыру мен шығармашылық процесінің нақты психологиялық негіздері мен көркемдік қабылдауын қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлемдік өнердің мәдени ландшафттары
Семиотикалық белгілер жүйесі ретінде көркемдік тұжырымдамалардың, әдістердің, олардың дамуы мен эволюциясы контекстінде әлемдік өнер тарихын зерттеуді қорытындылайтын барлық шығармашылық білім беру бағдарламаларына арналған жалпы курс. Курсты оқу барысында білім алушылар уақыттың жалпы философиясымен, дәуірдің идеалдары мен құндылықтарымен көркемдік процестердің үздіксіздігі туралы түсінік алады. Уақыт пен кеңістіктегі әмбебап өнер тілін түсіну мәселесі ретінде әр дәуірдің өзекті тақырыптарын бейнелейтін идеялардың, бейнелердің, символдардың семантикасы мен синкретикасы сияқты мәселелер қозғалады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазіргі контекстегі әлемдік өнердің көркемдік түсініктері
Ұсынылған пән аясында өнер теориясы мен тарихының тұжырымдамалық мәселелері қарастырылады. Салыстырмалы көзқарас, ауқымды тарихи дискурс әлемдік өнер эволюциясының заңдылықтарын құрылымдауға, көркем образдардың хронологиялық және географиялық контекстпен байланысын түсінуге мүмкіндік береді. Өнер тарихы бір-бірімен және дәуір контексімен байланысты көркем ұғымдардың проблемасы ретінде, ал өнер біртұтас көркемдік кеңістік ретінде қарастырылатын болады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сәндік-қолданбалы өнерді дамытудың тұжырымдамалық тәсілдері
Пән сәндік-қолданбалы өнер тұжырымдамаларының қазіргі даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған, мұнда ғылыми зерттеу тақырыбымен байланысты авторлық туындылардың бір түрін жасау кезінде жаңа пластикалық материалдар қолданылған. Пәнді зерттеу нәтижесінде магистранттар даму теориясы және сәндік-қолданбалы өнер туындыларын дамытудың тұжырымдамалық тәсілдерін талдау мәселелерін түсінеді, сондай-ақ өнертану тұжырымдамалары саласындағы білімдерін тереңдетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Заманауи сәндік-қолданбалы өнердің ғаламдық әлемдегі байланысы
Пәнді оқытуда қазақтың сәндік-қолданбалы өнері әлемдік мәдениеттермен байланысы үзілмейтін мәдениет ретінде қарастырылады. Магистрант 20 ғасырдың аяғында көркемдік тәжірибенің жаңа формаларын зерттейді. және Қазақстандағы заманауи өнердің ерекшеліктерін түсінеді. Курс қолданбалы ұлттық құндылықтарды жалғастыруға ықпал етеді. Курсты меңгеру барысында магистранттар жобаларды иеленудің арнайы техникасы мен ерекшеліктері бойынша теориялық және практикалық білім алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи жаһандық әлемдегі қазақстандық бейнелеу өнерінің байланысы
ХХ ғ. аяғы - ХХІ ғ. басында шетелде қазақстандық өнерді таныстырып жүрген отандық суретшілердің туындыларын зерттеу және талдау жүргізіледі, соның ішінде, жүзеге асырылып жатқан «Рухани жаңғыру» мемлекеттік бағдарламасының «Жаһандық әлемдегі заманауи қазақстандық мәдениет» жобасы шеңберіндегі іс-шараларда қамтылады. Магистрант әлемдік ағымдар мәнмәтінінде отандық өнер тарихының, сондай-ақ жаһандану мәнмәтінінде қазақстандық қоғамның ережелерін жіктеуді, сондай-ақ халықаралық модернизм тілі мен Қазақстан мәдениетінің жергілікті ерекшеліктерін біріктірген суретшілер шығармашылығының тізімін жасауды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көркем сынның өзекті мәселелері
Қазіргі өнертану ғылымында көркемдік сын өнердің теориясы мен практикасы мәселелерін біріктіретін танымның маңызды құралы мен әдісі болып табылады. Курс аясында өзекті өнердің ерекшеліктері мен ерекшеліктері, оның терминологиясы, әдіснамасы, даму стратегиялары қарастырылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Өнертану контекстіндегі көркем сын
Курс ХХ ғасырдың маңызды сыни мәтіндерімен, олардың мазмұнымен және бағдарламаларымен таныстырады, соның негізінде магистрант көркем сынның жұмыс істеу заңдылықтары мен принциптерін; аннотацияны, кейіпкердің портретін, рецензияны, сыни мақалаларды, жалпылама шолу жасау әдістемесін; шығармаларды, көрмені, топтар мен бағыттардың қызметін бағалауды; теориялық категорияларға негізделе отырып өз бағалауларын негіздеуді үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шығармашылық психологиясы
Курс өнер туындыларын қабылдау және түсіну процесінің заңдылықтарын зерттейді, шығармашылық әрекетке жауапты жеке құрамдас бөліктерді зерттеу арқылы шығармашылық тұлғаның психикалық әрекетінің ерекшеліктерін, шығармашылық ұғымын және шығармашылық ойлаудың әртүрлі деңгейлерін зерттейді, шығармашылық психологиясы саласындағы ғылыми-зерттеу іс-әрекетіне ықпал ететін теориялық білімді, шығармашыл тұлғаның құрылымын қалыптастырады, шығармашыл тұлғаны қалыптастырудың психологиялық процестерін, шығармашылық психологияның қазіргі заманғы мәселелері мен даму перспективаларын ашады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жоғары мектеп педагогикасының жалпы мәселелерін, оның әдіснамалық және теориялық негіздерін, заманауи талдау технологияларын меңгерген. Кәсіби көркемдік білім беру саласындағы педагогикалық процесті ұйымдастыру және басқару әдіс-тәсілдерін, құралдарын пайдаланады. Кәсіби ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызмет барысында туындайтын күрделі міндеттерді тұжырымдайды және шешеді
- Өнер саласында жүргізілген ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жинақтау және теориялық-концептуалды факторлар анализі негізінде, оның ішінде пәнаралық кешенді ғылыми ізденіс атқарады
- Халықаралық стандарттарына сәйкес ғылыми мақаланы рәсімдеу үшін және табысты коммуникация үшін шетел тілін жеткілікті деңгейде меңгереді
- Отандық және шетелдік басқару психологиясының, менеджмент психологиясының және ұйымдастырушылық психологияның заманауи аспектілерін салыстырады. Сөйлеу және көпшілік алдында сөйлеу техникасын, шешендік өнерді біледі, пікірталас жүргізе алады, ауызша және вербалды емес қарым-қатынас құралдарын қолдана алады. Өнер саласындағы жобаларды басқарады және өнердің адамға әсер етуінің түрлі нысандарын талдайды
- Аналитикалық ойлауды қолданады, көркем сынның өзекті мәселелерін зерттейді және ғылыми зерттеулерде қолданылатын әдістемелік құрылымды пайдаланады
- Сәндік-қолданбалы өнердің әртүрлі көріністерін зерттеу мен талдаудың түрлі әдістерін қолданады, соның негізінде сәндік-қолданбалы өнердің авторлық туындыларын жасайды
- Сәндік-қолданбалы өнер саласында жобалық-шығармашылық және талдамалық зерттеулер жүргізу әдіснамасын меңгерген. Сәндік-қолданбалы өнерді дамытудың қазіргі заманғы үрдістерін біледі
- Көркем шығармаларды семиотикалық талдаудың негізі ретінде қабылдау психологиясын қолданады және түсінеді. Сәндік өнер саласындағы әлемдік тарихи деректерді, мәліметтерді жүйелендіреді, салыстырып, ортақ тұжырымдар мен ерекшеліктерді пайымдайды
- Шығармашылық белсенділік пен шығармашылықты көрсете отырып, бәсекеге қабілеттілікті арттыруға және заманауи технологиялар мен өнер туралы кең түсінік алуға қабілетті. Өнер нарығының талаптарына бейімделеді және өзінің шығармашылық әлеуетін дамытады