Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M05211 Геоэкология және табиғатты пайдалануды басқару в Қазақ ұлттық су шаруашылығы және ирригация университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жамбыл облысының дамып келе жатқан өндірістік кәсіпорындарының қажеттіліктеріне сәйкес құзыреттілікке ие экологиялық ғылымдар саласындағы магистрлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M087 Қоршаған ортаны қорғау технологиясы
-
Білім беру саласы 7M05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 7M052 Қоршаған орта
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ғылым тарихы мен философиясы
Жоғары мектеп педагогикасы
Шет тілі (кәсіби)
Жаңартылатын энергия көздерін экологиялық пайдалану
Табиғатты пайдаланудың экологиялық аспектілері
Басқару психологиясы
Геоэкология және табиғатты пайдалану
Қоршаған ортаның заңнамалық-құқықтық актілері..
Жер ресурстарын және минералды шикізат кешенін басқару
Жер және су ресурстарын экологиялық пайдалану
Инженерлерге арналған кәсіпкерлік
Табиғат пайдалануды басқарудың құқықтық негіздері
Стратегиялық менеджмент
Экологиялық зерттеулердегі геохимиялық және геофизикалық әдістер
Ландшафтық жоспарлаудың заманауи әдістері және табиғатты пайдалану
Өңірлік геоэкологиялық саясат және аумақтардың қауіпсіздігі
-
2 Оқу жылы
Қоршаған орта мен ҚОӘБ сапасын нормалау
Наноинженерлік зерттеулер негіздері
Өндірістік кәсіпорындардың табиғатты қорғау әдістері
Энергиямен жабдықтаудың экологиялық проблемалары
Геоэкология және табиғатты пайдаланудағы ГАЖ
Табиғи ресурстарды басқару ландшафттарды қалпына келтіру
Қалдықтарды қайта өңдеу технологиялары
Кәсіпорынның экологиялық қызметінің құжаттамасы
Ғылыми зерттеу әдістері
Өнеркәсіптік және тұрмыстық қалдықтарды басқару
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Табиғи және техногендік ландшафтардың геоэкологиялық жағдайы туралы жеткілікті түсінікке ие болу, қоршаған ортаның ластануымен байланысты шығындар мен пайданы бағалау, ландшафтарды басқару жүйесін және оларды қорғау жөніндегі іс-шараларды тиімді пайдалануды әзірлеу жөнінде шешім қабылдай білу.
- Стресс жағдайында эмоционалды және танымдық өзін-өзі реттеу туралы білімдерін көрсету, педагогикалық жүйелерді қолдана білу, психологиялық проблемалардың аспектілерін бөліп көрсету, нақты практикалық мәселені шешуде жеке ерекшеліктерді ескеру, психоанализдегі ұғымдар мен бағыттар арасындағы байланысты орнату.
- Наноматериалдардың зерттеу негіздерін, құрылымын және сапасын бағалауды білу; компанияның стратегиясы мен жобаларын әзірлеу бойынша ұсыныстарды тұжырымдай білу, стратегиялық, ағымдағы және жедел жоспарлау мен бақылау (менеджмент) құралдарын пайдалану; ғылыми зерттеу әдістерін пайдалану.
- Алынған білімді табиғатты үнемдейтін, жаңартылатын энергия көздерін іздеу, талдау және өңдеу үшін пайдалану, геохимиялық және геофизикалық әдістердің көмегімен экологиялық және энергетикалық проблемаларды талдай білу, аймақты энергиямен қамтамасыз ету қаупінің қолайлылығы туралы қорытынды жасау.
- Табиғи ортаны сақтау, экологиялық шараларды әзірлеу, қалдықтарды өңдеу, табиғи компоненттерді тазарту және жақсарту бойынша ұсыныстар бойынша шешімдер ұсыну. Табиғи және табиғи-техногендік объектілердің жай-күйін бағалау бойынша ғылыми ізденістер жүргізу кезінде ГАЖ зерттеу, түсіндіру және өңдеу әдістерін қолдана білу.
- Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысы мен іскерлігін дамыту, ғылыми мақалалар дайындау және еркін ауызша қарым-қатынас жасау үшін шет тілінде білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсету; ғылыми білімнің генезисі, философиялық мәні және дамуы, ғылымның дамуы мен заңдылықтарының ұйымдастырылуы.
- Заңнамалық және құқықтық актілерді атау, жер мен минералды ресурстарды пайдалану баланстарын сипаттау, инженерлік және экологиялық зерттеулер жүргізу үшін құжаттаманы дайындау әдістерін қолдану, экологиялық стандарттарды қалыптастыру механизмін айқындау және олардың қоршаған ортаның ластануын азайтуға әсерін талдау.