Инновациялық білім беру бағдарламасы

7M07203 Мұнай-газ инженериясы в ​Қазақ ұлттық су шаруашылығы және ирригация университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Газ-сұйық қоспалардың қозғалыс теориясын, тау жыныстарының механикасын пайдалану дағдыларын жалпылау; геологиялық барлау жұмыстарының тәуекелдерін есептеу; мұнай-газ саласы объектілерін барлаудың, жобалаудың, зерттеудің және пайдаланудың заманауи технологияларын қолдану.
  • Мұнай мен газ өндірудің түрлі технологияларын қолдануды ұйымдастыру, газ-мұнай құбырларының өнімділігін арттыру, мұнай қорлары қиын кен орындарын игеру; мұнай-газ саласының озық технологияларын қолдана отырып, технологиялардың тиімділігін арттыру және процестерді оңтайландыру.
  • Мұнай-газ кен орындарын игеру технологиясын модельдеу процестерін бағалау; мұнай-газ саласындағы заманауи бағдарламалық қамтамасыз етуді таңдау; мұнай-газ саласы объектілерінің процестерін басқару және жобалау дағдыларын жалпылау.
  • Стресс жағдайында эмоционалды және когнитивті өзін-өзі реттеу көрсеткіштерін талдау, педагогикалық дағдыларды қолдану, психологиялық мәселелердің аспектілерін бөліп көрсету, нақты практикалық мәселелерді шешуде жеке тұлғаның ерекшеліктерін ескеру, психоанализдегі ұғымдар мен бағыттар арасындағы байланысты орнату.
  • Алған білімдерін мұнай-газ секторы объектілерін салу, жөндеу және жайластыру үшін пайдалану; ұңғымаларды бұрғылау мен аяқтаудың, көмірсутек өнімдерін жинау, дайындау және тасымалдау жүйелерінің заманауи ресурс-энергия үнемдейтін технологияларын қолдану.
  • Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдылары мен дағдыларын дамыту үшін шет тілді оқытудың коммуникативтік құзыреттерін белгілеу; ғылыми еңбектерді талдау және қорытынды жасау; ғылыми білімді дамытудың философиялық мәнін және ғылымның даму заңдылықтарын ажырату.
  • Зерттеудің негізгі әдістерін ұсыну, ғылыми зерттеу бағытын таңдау, жұмыс гипотезасын ұсыну; компания стратегиясы мен жобаларын әзірлеу бойынша ұсыныстарды тұжырымдау, стратегиялық, ағымдағы және жедел жоспарлау және бақылау (менеджмент) құралдарын пайдалану.
Top