Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
8D10103 Медицина в С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Медицина ғылымының қажеттілігін қанағаттандыруға бейімді, ғылымдағы озық инновациялық технологияларды қолдануға және дамытуға, заманауи ғылыми жетістіктерді пайдалануға және енгізуге қабілетті мамандар даярлау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D141 Медицина
-
Білім беру саласы 8D10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 8D101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
2 Оқу жылы
Іргелі клиникалық тамақтану
Ғылымдағы инновация және кәсіпкерлік
Медицинадағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жобалау
Ғылыми зерттеулердің этикалық аспектілері
Ғылымдағы жобалық менеджмент
Пәнаралық зерттеулер
Зерттеудің заманауи эпидемиологиялық әдістері
Клиникалық нутрициолог тәжірибесінің кәсіби көлемі
Адам құқықтары және жасанды интеллект: құқықтық реттеу мәселелері
Жетілдірілген клиникалық тамақтану
Зияткерлік меншік институтын құқықтық реттеу мәселелері
Аурулардың дамуы мен алдын алудағы Нутригеномика және эпигенетика
Журнал басылымы ғылыми зерттеудің соңғы өнімі ретінде
Сандық эпидемиологиялық зерттеу әдістері
Статистикалық деректерді талдаудың көп вариантты әдістері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Медицинадағы заманауи теориялар мен тұжырымдамаларды, соның ішінде негізгі ғылыми жетістіктерді және олардың клиникалық тәжірибеде қолданылуын терең түсінуді көрсетеді.
- Күрделі медициналық терминдер мен ұғымдарды түсіндіруге, сондай-ақ медицина мен денсаулық сақтау саласындағы ғылыми мақалалар мен зерттеулерді түсіндіруге қабілетті.
- Алған білімдерін нақты медициналық міндеттерді шешу үшін қолданады, диагностика мен емдеудің инновациялық әдістерін әзірлейді және енгізеді.
- Клиникалық зерттеулердің деректерін талдайды, үлгілер мен трендтерді анықтайды, сондай-ақ әртүрлі медициналық тәсілдердің тиімділігін бағалайды.
- Әртүрлі ғылыми пәндердің интеграциясына негізделген медицина саласындағы жаңа әдістемелер мен бағдарламаларды әзірлейді.
- Ғылыми зерттеулер мен білім беру бағдарламаларының сапасын бағалап, олардың жақсаруына байланысты негізделген ұсыныстар жасайды.
- Медицина мен білім беру процесінің дамуына үлес қоса отырып, өзіндік ғылыми жарияланымдар мен баяндамалар жасайды.
- Медициналық ортада командалық және көшбасшылық дағдыларын дамыта отырып, ғылыми және білім беру жобаларын басқаруға және үйлестіруге қабілетті.