8D10103 Медицина в С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Медицина ғылымының қажеттілігін қанағаттандыруға бейімді, ғылымдағы озық инновациялық технологияларды қолдануға және дамытуға, заманауи ғылыми жетістіктерді пайдалануға және енгізуге қабілетті мамандар даярлау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D141 Медицина
-
Білім беру саласы 8D10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 8D101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Биостатистика (озық курс)
Биостатистика пәні туралы заманауи ұғымдардың теориялық негіздерін меңгеру үшін құзыреттілік жүйесін қалыптастыруды қарастырады. Фармацияның ғылыми зерттеулерінде статистикалық әдістерді әзірлеу және өңдеу. Статистикалық деректерді өткізу және жинау, шолу, оларды қорыту, талдау және алынған бақылауларға негізделген қорытындыларды шығару, практикалық нәтижелерді жинақтау зерттеу саласындағы әртүрлі теориялық тұжырымдамаларды талдау, бағалау және салыстыру,қорытынды жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медицинадағы ғылыми зерттеулердің әдіснамасы
Ғылыми зерттеудің негізгі компоненттері. Ғылыми зерттеу әдістері. Ғылыми зерттеу бағдарламасын құру. Ғылыми зерттеулердің жіктелуі, дизайнды таңдау ғылыми зерттеу кезеңдері. Жүйелі шолуды әзірлеу принциптері. Ғылыми зерттеулерді нормативтік-құқықтық реттеу. Ғылыми зерттеу нәтижелерінің әдіснамалық сапасы мен дұрыстығын бағалау. Ғылыми зерттеулердегі қателіктердің негізгі түрлері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Іргелі клиникалық тамақтану
Бұзылған гомеостазды түзету үшін қоректік заттарды жеткізудің әртүрлі әдістерін қолданатын метаболикалық түзету ғылымы ретінде нутрициологияның заманауи проблемалық бағыттары қамтылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылымдағы инновация және кәсіпкерлік
Кәсіпкерлік және инновациялық қызметті ұйымдастыру және жүзеге асыру; инновациялық процестің іргелі теориялары және инновациялық даму Тұжырымдамасы. Инновациялық және инновациялық белсенді ұйымдағы менеджмент пен маркетингтің заманауи әдістері. Денсаулық сақтау жүйесіндегі инновациялық қызметті басқарудың өзекті міндеттері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Медицинадағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жобалау
Медицинадағы теорияның негізгі элементтерінің (расталған гипотезалар, тұжырымдамалар, пайымдаулар) біртұтас жүйесіне біріктірілген теориялық білімді ұйымдастырудың ең жоғары формасы. Теорияның ақиқат критерийі оның практикалық расталуы болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеулердің этикалық аспектілері
Ғылыми зерттеулердің этикалық нормалары мен ережелерін, медицина қызметкерлерінің мінез-құлқын реттейтін нормативтік құжаттарды, ғылыми зерттеулердің принциптерін зерделеу, зерттеудің әлеуетті қатысушыларынан ақпараттандырылған келісім алу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылымдағы жобалық менеджмент
Ғылым контекстінде жобалық менеджмент жоспарлаудан бастап жұмысты үйлестіруге дейінгі барлық кезеңдерді қамтитын ғылыми зерттеулерді тиімді ұйымдастырудың және орындаудың негізгі құралы болып табылады. Кеңірек айтқанда, жобаларды басқару-бұл жобаларды сәтті аяқтау үшін команданы басқару арқылы тиімді нәтижелерге қол жеткізуге бағытталған заманауи білімді, дағдыларды, әдістер мен технологияларды қолдануға негізделген кәсіби қызмет.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Пәнаралық зерттеулер
Пән пәнаралық, трансдисциплинарлық және мультидисциплинарлықты қоса алғанда, әртүрлі салалардағы білімді біріктірудің теориялық және әдіснамалық негіздерін зерттейді. Пәнаралық зерттеулерге, топтарды үйлестіруге, деректерді басқаруға, модельдерді әзірлеуге және өзара әрекеттесудің этикалық аспектілеріне көзқарастар қарастырылады. Курс сыни ойлау мен зерттеу дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Зерттеудің заманауи эпидемиологиялық әдістері
Курс докторанттарды эпидемиология негіздерінен бастап, эпидемиологияның соңғы жетістіктеріне дейін таныстырады. Кейінірек әртүрлі шаралар, сондай-ақ себептілік және жүйелі қателік концепциялары егжей-тегжейлі қарастырылады. Соңында эпидемиологияда қолданылатын негізгі зерттеу дизайндарын, олардың медициналық ғылымдағы қолданылуын талқылау жүргізіледі
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 9
-
Клиникалық нутрициолог тәжірибесінің кәсіби көлемі
Қазіргі уақытта біздің елімізде және шетелде бар клиникалық тәжірибе клиникалық тамақтану мен қоректік қолдау пациенттердің барлық санаттарын емдеуде жетекші рөл атқаратынын дәлелдейді. Клиникалық тамақтану практикасының кәсіби көлемін зерттеу тамақтанудың жекелендірілген тәсілдерін жасауға және пациенттердің әртүрлі санаттарын қолдауға көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Адам құқықтары және жасанды интеллект: құқықтық реттеу мәселелері
Адам құқықтары және жасанды интеллект: құқықтық реттеу мәселелері - жасанды интеллектті құқықтық реттеу. Жаңа технологиялар саласындағы құқықтарды, заңды мүдделерді қорғау мәселелері. Жасанды интеллекттің құқыққа әсері. Азаматтық айналымдағы жасанды интеллектті қабылдау тәжірибесі мен құқығы. Құқықтық реттеу тұрғысынан жасанды интеллекттің заманауи мәселелері. Жасанды интеллект технологияларының дамуының әсерінен іс жүргізу құқығындағы өзгерістер. Жасанды интеллект және медициналық құқық. Сот жүйесінде жасанды интеллектті қолдану
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Жетілдірілген клиникалық тамақтану
Осы пән шеңберінде докторанттар клиникалық нутрициология саласындағы халықаралық хаттамаларға сәйкес тамақтану стратегиясын зерделеуге және сыни талдау жүргізуге мүмкіндік алады. Алынған теориялық білім жекелендірілген тәсіл арқылы тәжірибеге енгізіледі. Деректердің дәлелділігін сақтау үшін пәннің барлық материалы тамақтану саласындағы жүйелі шолулар мен мета-талдаулар негізінде құрастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Зияткерлік меншік институтын құқықтық реттеу мәселелері
Зияткерлік меншік институтын құқықтық реттеу мәселелері - зияткерлік меншік туралы заңнама, оны жетілдіру мәселелері. Зияткерлік меншік жүйесіндегі сот практикасы. Авторлық құқық және сабақтас құқықтар объектілерінің, Патенттік құқық объектілерінің, дараландыру құралдары мен өндірілетін өнімнің, дәстүрлі емес зияткерлік меншік объектілерінің мәселелері. Зияткерлік меншік саласындағы жауапкершілік мәселелері. Зияткерлік меншік объектілеріне құқықтарды қорғау мәселелері. Сот, әкімшілік қорғау тәртібінің мәселелері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 9
-
Аурулардың дамуы мен алдын алудағы Нутригеномика және эпигенетика
Нутригеномика және эпигенетика-дамудың әртүрлі өзгерістеріндегі тамақтану сияқты генетикалық бейімділік пен қоршаған орта факторларының өзара әрекеттесуін зерттейтін ғылым саласы. Осы бөлімдерді бірлесіп зерттеу диета мен өмір салтын түзету арқылы қант диабеті, семіздік, қатерлі ісік, жүрек-қан тамырлары аурулары сияқты ауыр және жеке ауруларға жеке көзқарастарды дамытуға көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Журнал басылымы ғылыми зерттеудің соңғы өнімі ретінде
Жұртшылық үшін зерттеу нәтижелерін ұсыну, халықаралық ғылымометриялық дерекқорлардағы журналдарды іздеу және таңдау, журналдың ғылымометриялық көрсеткіштері, әртүрлі зерттеу түрлерінің нәтижелерін ұсынудың халықаралық стандарттары, ғылыми жарияланымға бірыңғай талаптар, ғылыми мақаланың құрылымы
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Сандық эпидемиологиялық зерттеу әдістері
Пән зерттеушіге ең заманауи әдістемелік ой мен тәжірибені ұсынады. Атап айтқанда, эпидемиологиялық зерттеулер барысында туындайтын сандық (статистикалық) мәселелерге, сондай-ақ Зерттеу дизайны, өлшеу және жарамдылық мәселелеріне назар аударады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Статистикалық деректерді талдаудың көп вариантты әдістері
Деректерді талдаудың көп вариантты әдістерінің мақсаты. Бірнеше сызықтық регрессия. Негізгі болжамдар. Негізгі әсер және интеракция. Оңтайлы модельді таңдау. Модель диагностикасы. Логистикалық регрессия. Негізгі болжамдар. Негізгі әсер және интеракция. Оңтайлы модельді таңдау. Модель диагностикасы. Ғылыми басылымдарда регрессия нәтижелерін ұсыну.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 9
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Медицинадағы заманауи теориялар мен тұжырымдамаларды, соның ішінде негізгі ғылыми жетістіктерді және олардың клиникалық тәжірибеде қолданылуын терең түсінуді көрсетеді.
- Күрделі медициналық терминдер мен ұғымдарды түсіндіруге, сондай-ақ медицина мен денсаулық сақтау саласындағы ғылыми мақалалар мен зерттеулерді түсіндіруге қабілетті.
- Алған білімдерін нақты медициналық міндеттерді шешу үшін қолданады, диагностика мен емдеудің инновациялық әдістерін әзірлейді және енгізеді.
- Клиникалық зерттеулердің деректерін талдайды, үлгілер мен трендтерді анықтайды, сондай-ақ әртүрлі медициналық тәсілдердің тиімділігін бағалайды.
- Әртүрлі ғылыми пәндердің интеграциясына негізделген медицина саласындағы жаңа әдістемелер мен бағдарламаларды әзірлейді.
- Ғылыми зерттеулер мен білім беру бағдарламаларының сапасын бағалап, олардың жақсаруына байланысты негізделген ұсыныстар жасайды.
- Медицина мен білім беру процесінің дамуына үлес қоса отырып, өзіндік ғылыми жарияланымдар мен баяндамалар жасайды.
- Медициналық ортада командалық және көшбасшылық дағдыларын дамыта отырып, ғылыми және білім беру жобаларын басқаруға және үйлестіруге қабілетті.