Жаңа білім беру бағдарламасы

7M07110 Автоматтандыру және басқару в РИУ

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Автоматтандыру жүйелерін жобалау және әзірлеу, технологиялық процестерді талдау және оңтайландыру, автоматтандыру құралдарын бағдарламалау және баптау саласындағы кәсіби құзыреттерге, ғылыми-зерттеу құзыреттеріне, басқару және халықаралық құзыреттерге ие автоматтандыру және басқару саласында жоғары ғылыми-техникалық біліктілігі бар мамандарды даярлау, олардың технологиялық процестерді автоматтандыру және басқару саласындағы еңбек нарығында бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M100 Автоматтандыру және басқару

Пәндер

  • Өндірістегі сараптамалық жүйелер

    Пәннің мақсаты: теориялық негіздер мен әдістерді игеру, сондай-ақ архитектураны құру және сараптамалық жүйелерді (ЭС) бағдарламалық іске асыру принциптерін қалыптастыру. Пән тиімді өндірісті қамтамасыз ететін басқару шешімдерін қабылдау үшін ЭЖ-ны қолдануға бағытталған. Пәннің мазмұны: Эс архитектурасы, жұмыс істеу режимдері және ЭС әзірлеудің негізгі кезеңдері, ЭС бағдарламалау тілдері және әзірлеу ортасы; білімге негізделген ЭС талдау және модельдеу; анық емес ережелерді құру, анық емес логикаға негізделген анық емес жиынтықтар мен шешімдерді пайдалана отырып логикалық қорытынды жасау; белгісіздік жағдайында автоматтандырылған шешім қабылдау үшін алгоритмдерді әзірлеу және қолдану; өндірістік Es және шешімдерді шығаруды басқару операциялары

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шет тілі (Кәсіби)

    Пәннің мақсаты-мамандардың кәсіби деңгейде шет тілін меңгеру дағдыларын қалыптастыру, бұл тілді кәсіби саладағы мәселелерді шешу, әріптестерімен қарым-қатынас жасау, мамандандырылған әдебиеттерді оқу, ғылыми жұмыстар жазу және халықаралық конференцияларға қатысу үшін тиімді пайдалануға мүмкіндік береді. Пән ауызша және жазбаша тілді, мамандандырылған терминологияны түсінуді, техникалық және ғылыми қызметте тілді қолдануды қоса алғанда, кәсіби коммуникация дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәннің мазмұны: кәсіби бағыттағы мәтіндер мен материалдардың жіктелуі; мамандандырылған терминологияны зерделеу; кәсіби әдебиеттерді шет тілінде оқу және талдау; Кәсіби саладағы жазбаша және ауызша коммуникация; кәсіби мәтіндерді аудару әдістері; Кәсіби мәтіндердің синтаксистік және грамматикалық ерекшеліктері; академиялық жазудың ерекшеліктері; шет тілінде презентациялар дайындау және өткізу; халықаралық кәсіби ортада қарым-қатынас жасау; Нақты кәсіби жағдайларда шет тілін қолдану мысалдары

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы және философиясы

    Пәннің мақсаты: мамандарда ғылым мен техниканы дамыту процесінде оларды практикалық қызметте және ғылыми және қоғамдық өмірдегі оқиғаларды бағалау кезінде қолдану мақсатында философияның негізгі заңдарын қалыптастыру. Пән өзіндік және бейімделген ғылыми мәтіндерді талдау әдістерін, жүйелік тәсіл шеңберінде әртүрлі мәселелерді шешуде стратегиялық ойлауды дамытуға бағытталған. Пәннің міндеттері мен мазмұны: ғылыми танымның пайда болу тарихын және дамуының негізгі кезеңдерін қарастыру. Әлемнің ғылыми, діни және философиялық суреттерінің ерекшеліктерін ашыңыз. Білім алушыларды ғылыми білімнің құрылымын білумен қаруландыру. Білім алушыларды ғылыми танымның әдістері мен формаларын қолдануға және шындықты өзгертуге дайындау. Білім алушылардың ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын қалыптастыру және өз шығармашылық қызметінің нәтижелерін өз бетінше бағалау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • жоғары мектеп педагогикасы

    Пәннің мақсаты болашақ мамандарда оқыту мен тәрбиелеудің ғылыми негізделген тәсілдерін қалыптастыру, сондай-ақ білім алушылардың психологиялық, жас және әлеуметтік ерекшеліктерін ескере отырып, оқу процесін ұйымдастырудың дағдылары мен дағдыларын дамыту болып табылады. Пән білім беру үдерістерін тиімді басқару және білім алушылардың жеке басын қалыптастыру үшін қажетті педагогиканың теориялық негіздерін, әдістемелік тәсілдер мен практикалық технологияларды зерделеуге бағытталған. Пәннің мазмұны: педагогиканың ғылым ретіндегі негіздері; педагогика тарихы және қазіргі педагогикалық тұжырымдамалар; тәрбие мен оқытудың психологиялық-педагогикалық негіздері; тәрбиенің мақсаттары мен міндеттері; оқытудың принциптері мен әдістері; білім беру процесін ұйымдастыру; оқыту формалары мен технологиялары; педагогикалық өзара іс-қимыл және сыныпты басқару; білім беру процесінің сапасын бағалау; педагогикадағы инновациялық тәсілдер; кәсіби этика оқытудың педагогикалық технологиялары мен құралдары; педагогикалық зерттеу әдістері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Технологиялық процестерді автоматтандыру және басқару саласында ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу

    Пәннің мақсаты: технологиялық процестерді автоматтандыру саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу әдістерімен танысу. Пән автоматтандырылған жүйелердің тиімділігі мен сенімділігін жақсарту үшін эксперименттер, деректерді талдау және нәтижелерді оңтайландыру әдістерін игеруге бағытталған. Пәннің мазмұны: автоматтандыру саласындағы математикалық модельдер, есептер шығару; статистикалық талдау әдістері, Эксперимент құру және жүргізу; уақыт қатарларын құру; эксперимент деректерін жинау және өңдеу; оңтайландыру әдістері; дисперсиялық талдау; корреляциялық талдау, регрессиялық талдау; факторлық талдау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • АБЖ-да экспериментті жоспарлау

    Пәннің мақсаты: жүйелерді талдау, оңтайландыру және синтездеу үшін автоматтандырылған басқару жүйелерінде (АБЖ) эксперименттерді жобалау мен жүргізуге ғылыми негізделген тәсілдерді қалыптастыру. Пән эксперименттерді тиімді жоспарлау әдістерін, параметрлерді таңдауды, математикалық әдістер мен модельдеу бағдарламаларын қолдана отырып нәтижелерді өңдеуді зерттеуге бағытталған, бұл шығындарды азайтуға және зерттеу дәлдігін арттыруға мүмкіндік береді. Пәннің мазмұны: АБЖ - да экспериментті жоспарлау негіздері; экспериментті жоспарлау әдістері мен кезеңдері; эксперимент контекстіндегі жүйе факторлары мен параметрлері; эксперимент деректерін талдау модельдері мен әдістері; эксперименттер санын азайту әдістері; эксперименттерді жоспарлау үшін имитациялық модельдеу; эксперименттерге негізделген АБЖ параметрлерін оңтайландыру; экспериментті жоспарлаудың техникалық және бағдарламалық құралдары; эксперимент қателіктері мен әдістері оларды азайту; әртүрлі АБЖ-да эксперименттерді жоспарлау мысалдары

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Нақты уақыттағы басқару жүйелері

    Пәннің мақсаты: қатаң уақыт шектеулері жағдайында жұмыс істейтін автоматты басқару жүйелерін (АЖ) жобалауға, талдауға және іске асыруға техникалық және ғылыми негізделген тәсілдерді қалыптастыру. Физикалық, бағдарламалық және аппараттық шектеулерді ескере отырып, нақты уақыт режимінде тұрақты және сенімді басқаруды қамтамасыз ететін жүйелерді әзірлеуге ерекше назар аударылады. Пән осындай жүйелерді құру және зерттеу үшін мамандандырылған бағдарламалық және аппараттық құралдарды пайдалануға бағытталған. Пәннің мазмұны: sau классификациясы және нақты уақыттағы басқару режимдері; нақты уақыттағы жүйелерді басқару алгоритмдері; тұрақтылық теориясы және жүйелер динамикасын талдау; нақты уақыттағы sau жобалау кезеңдері; sau іске асырудың бағдарламалық және аппараттық құралдары; нақты уақыттағы басқару жүйелерін құру принциптері мен талаптары: нақты уақыттағы басқару жүйелерін модельдеу және модельдеу әдістері; таратылған жүйелердегі синхрондау және өзара әрекеттесу: нақты уақыттағы sau зерттеуінің мақсаттары мен міндеттері; жүйелерді жеңілдету және оңтайландыру әдістері; басқару жүйелерін модельдеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Автоматтандыру объектілерін модельдеудің заманауи әдістері

    Пәннің мақсаты: автоматтандыру объектілерін модельдеу мен сәйкестендірудің заманауи әдістері мен модельдерімен танысу. Пән максималды тиімділікке жету үшін Басқару жүйелерінде қолданылатын оңтайландыру мен шешім қабылдаудың жаңа модельдері мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұны: басқару жүйесін синтездеу міндеті; басқарылатын жүйелер динамикасының тікелей және кері міндеті; басқару объектілерін сәйкестендіру; динамикалық жүйелердің қозғалысын бағдарламалық басқаруды құру; автоматты реттеу жүйелерінде берілген бағдарламаларды іске асыру; бағдарламалық қозғалысты іске асыру үшін арнайы синтез әдістері; тұрақты басқару жүйелерін талдау және синтездеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты: саналы және бейсаналық психологиялық процестерді, олардың адамның мінез-құлқына және шешім қабылдауға әсерін зерттеу. Магистранттарда тұлғаның дамуының психологиялық заңдылықтары, тұлғааралық өзара іс-қимыл және басқару қызметінің ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Курс психологиялық ғылымның негізгі ұғымдарын зерттеуді, тұлғаның дамуы мен психологиялық мінез-құлық заңдылықтары туралы білімді талдауды және жүйелеуді қамтиды. Бұл білімді кәсіби және күнделікті қызметте, тұлғааралық және ұжымдық қатынастарда қолдану әдістері қарастырылады. Басқару психологиясының әдіснамалық тәсілдері, оның ерекшелігі, басқару функциялары, сондай-ақ ұйымдардың нақты тәжірибесі жағдайында шешім қабылдау мәселелері зерттеледі. Басқарушылық ортадағы қатынастарды және олардың жұмыс тиімділігіне әсерін талдауға ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Автоматтандыру жүйелерін жобалаудың жаңа ақпараттық технологиялары

    Пәннің мақсаты мамандарда техникалық және ақпараттық жүйелерді жобалаумен байланысты мәселелерді шешудің техникалық және ғылыми негізделген тәсілдерін қалыптастыру болып табылады. Пән Жаңа ат технологияларын жүйелерді талдау және синтездеу үшін әрі қарай қолдана отырып, алынған модельдерді зерттеу үшін модельдеу бағдарламалары мен кешендерін қолдана отырып зерттеуге бағытталған. Пән келесі мәселелерді зерттеуді қамтиды: модельдердің жіктелуі және модельдеу түрлері; жүйе модельдерінің мысалдары; ұқсастық теориясының негізгі ережелері; математикалық модельдеу кезеңдері; жүйелердің математикалық модельдерін құру принциптері мен негізгі талаптары; жүйелердің математикалық модельдерін зерттеудің мақсаттары мен міндеттері; математикалық модельдерді дамытудың жалпы схемасы; жүйенің жұмыс істеу процесін формализациялау; агрегативті модель ұғымы; математикалық модельдерді ұсыну формалары; жүйелер мен процестердің математикалық модельдерін зерттеу әдістері; Имитациялық модельдеу; математикалық модельдерді жеңілдету әдістері; модельдеудің техникалық және бағдарламалық құралдары

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақылды құрылғылар мен датчиктер

    Пәннің мақсаты: зияткерлік функциялары бар аспаптардың даму перспективаларымен танысу, сондай-ақ датчиктердің схемаларын және оларды енгізу әдістерін әзірлеудің физикалық принциптерін қалыптастыру. Пән интеллектуалды құрылғылардың жұмыс принциптерін және оларды смарт жүйелерде қолдану ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұны: Аспаптардың негізгі ұғымдары мен жіктелуі; аспаптардың жұмыс режимдері, аспаптар мен жүйелердің құрылымдық және функционалдық схемалары; датчиктердің физикалық принциптері; зияткерлік жүйелер және олардың құрылымы; деректерді өңдеудің зияткерлік әдістері мен алгоритмдері; датчиктердің түрлері және олардың қосылу схемалары; датчиктің динамикалық сипаттамасы; резонанстық датчиктер; жартылай өткізгіш датчиктер; химиялық датчиктер; оптикалық датчиктер; температура датчиктері; магниттік датчиктер; ақылды датчиктер және IOT құрылғылар

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Интеллектуалды басқару жүйелері және жасанды интеллект

    Пәннің мақсаты: ғылым мен техниканың әртүрлі салаларында интеллектуалды басқару жүйелерін қолдану дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Пән жасанды интеллект әдістеріне негізделген интеллектуалды басқару жүйелерін әзірлеу және енгізу принциптерін игеруге бағытталған. Пәннің мазмұны: машиналық оқытудың міндеттері; машиналық оқытудың модельдері мен алгоритмдері; ықтималдық теориясының әдістері; статистикалық модельдер; анық емес логика әдістері; жасанды нейрондық желілер; генетикалық Алгоритмдер; адаптивті және өзін-өзі оқыту жүйелері; интеллектуалды жүйелерге арналған қосымшаларды әзірлеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өндірісті басқарудың цифрлық технологиялары

    Пәннің мақсаты: өндірістік процестерді автоматтандыру және оңтайландыру үшін цифрлық технологияларды әзірлеуге, енгізуге және пайдалануға заманауи тәсілдерді қалыптастыру. Пән өндіріс тиімділігін арттыру мақсатында өндірістік жүйелерді цифрландыру әдістерін, ақпараттық және басқару технологияларын интеграциялауды зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұны: өндірісті басқарудың цифрлық технологияларының негізгі ұғымдары мен жіктелуі; өндірісті цифрландыру және өнеркәсіп 4.0; өндірістік процестерге цифрлық технологияларды енгізу кезеңдері ;өндірісті басқарудың ақпараттық жүйелері (MES, ERP, SCADA); цифрлық технологияларды пайдалана отырып өндірістік процестерді модельдеу және оңтайландыру; өндірістік процестерді автоматтандыру; өндірісті басқаруға арналған бағдарламалық құралдар; мониторинг және нақты уақыттағы деректерді талдау; цифрлық өндіріс жүйелеріндегі киберқауіпсіздік; іс жүзінде цифрлық технологияларды енгізу мысалдары; өндірісті басқарудағы цифрлық технологияларды дамыту перспективалары

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • IoT технологиялары мен құрылғылары

    Пәннің мақсаты: Заттар интернеті (Internet of Things - IoT) технологиясымен және даму бағыттарымен танысу, сондай-ақ осы құрылғылардың жұмысының негізгі принциптерін игеру. Пән Ios құрылғыларының жұмыс принциптерін және оларды ақылды жүйелерде қолдану әдістерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұны: IoT қолдану саласы; IoT архитектурасы; ақпарат, сигналдар, сандық байланыс жүйесі; IoT протоколдары, интерфейстер және шиналар (I2C, SPI, UART/USART); IoT компоненттік базасы; GPS, сенсорлар, термопаралар, ток датчиктері, Холл датчиктері, фотоэлектрлік датчиктер, PIR, LIDAR, MEMS датчиктері; микроконтроллерлер, микрокомпьютерлер, жөндеу компоненттері және тақталар; Arduino UNO тақтасы және оның бағдарламалау ортасы; IoT құрылғыларына негізделген жобаны әзірлеу; ESP2866 және ESP32; ақылды құрылғылар

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өнертапқыштық есептерді шешу теориясы

    Пәннің мақсаты: күрделі инженерлік міндеттерді шешуге жүйелі көзқарас дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Пән жүйеде қайшылықтарды анықтау және инновациялық шешімдерді табу принциптері мен әдістерін игеруге бағытталған. Шығармашылық ойлауды дамытуға және автоматтандыру мен басқару мәселелеріне стандартты емес тәсілдерді табуға ерекше назар аударылады. Пәннің мазмұны: өнертапқыштық міндеттер мен өнертабыс деңгейлері; техникалық жүйелер және олардың даму кезеңдері; техникалық жүйелерді орналастыру және қысқарту; микро деңгейге көшу; техникалық жүйелерді үйлестіру және келіспеушілік; түйсіктің негізі ретіндегі заңдылықтар; техникалық қарама-қайшылықтарды жою әдістері, ерікті талдау; типтік емес мәселелерді шешу; зерттеу міндеттерін шешу; функционалдық-құндық талдау (FSA); FSA кезеңдері мен практикасы; техникалық жүйелердің дамуын болжау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өнеркәсіптік кәсіпорынды цифрландыру

    Пәннің мақсаты: теориялық негіздерді игеру және цифрландыру тәсілдері мен қағидаттарын қалыптастыру және өнеркәсіптік кәсіпорындарға ақпараттық технологияларды енгізу. Өндірістік процестерді басқаруды автоматтандыру технологиялары, деректерді талдау, және процестерді бақылау және оңтайландыру үшін цифрлық платформаларды пайдалану қарастырылады. Пәннің мазмұны: өнеркәсіптегі цифрлық трансформация, цифрлық кәсіпорын және платформалық экожүйе архитектурасы, Industry 4.0 және IIoT принциптері мен технологиялары, киберфизикалық жүйелерді әзірлеу және енгізу, цифрлық егіздердің тұжырымдамасы мен іске асырылуы, өндірістік және ақпараттық деңгейлерді интеграциялау (ERP, MES, SCADA, PLM), өнеркәсіптік протоколдар және деректер алмасу стандарттары (OPC UA, MQTT, PROFINET, EtherCAT), өндірісте edge және cloud-технологияларды қолдану, Big Data және BI-құралдарды пайдалана отырып, өндірістік деректерді өңдеу және талдау, процестерді болжамды талдау және оңтайландыру міндеттері үшін машиналық оқыту және ЖИ, өндірістік жүйелерді имитациялық және цифрлық модельдеу, кәсіпорынның цифрландыру және цифрлық дайындығының жетілуін бағалау, цифрлық трансформация стратегиясын қалыптастыру, өнеркәсіптік АТ жүйелерінің кибер тұрақтылығы және ақпараттық қауіпсіздігі, цифрлық өндіріс стандарттары және нормативтік-техникалық база (RAMI 4.0, ISO/IEC 62264), цифрландырудың ұйымдастырушылық-экономикалық және этикалық аспектілері, өнеркәсіптегі цифрлық трансформация жобаларын басқару

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Автоматтандыру мен басқарудың заманауи мәселелері

    Пәннің мақсаты: Қазіргі әлемдегі Автоматтандыру және басқару жүйелерінің алдында тұрған өзекті мәселелермен танысу. Пән тұрақты даму, энергия үнемдеу қағидаттарын игеруге және цифрлық трансформация жағдайында басқарудың жаңа әдістерін енгізуге бағытталған. Пәннің мазмұны: басқару жүйесін синтездеу міндеті; басқарылатын жүйелер динамикасының кері міндеті; динамикалық жүйелердің қозғалысын бағдарламалық басқаруды құру; автоматты реттеу жүйелерінде берілген бағдарламаларды іске асыру; бағдарламалық қозғалысты іске асыру үшін арнайы синтез әдістері; автоматтандыру жүйелерін дамыту перспективалары; жасыл технологиялар және энергия үнемдеу; цифрлық қоғам және автоматтандыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Автоматтандыру тапсырмаларындағы микропроцессорлық басқару контроллерлерінің бағдарламалық құралдары

    Пәннің мақсаты: мамандарда микропроцессорлық (МП) басқару жүйелеріне арналған бағдарламалық құралдарды жобалауға, әзірлеуге және енгізуге жүйелік тәсілді қалыптастыру. Пәннің мазмұны басқару жүйелерінің МП жіктелуі бойынша негізгі мәліметтерді; бағдарламаланатын логикалық контроллерлерді (ПЛК), күрделі үлестірілген басқару жүйелерінің бағдарламалық қамтамасыз етуін (БҚ) құрудың негізгі сипаттамаларын, принциптерін; басқарудың контроллерлік жүйелерін таңдау алгоритмдерін; бағдарламалау тілдерін және оларды әзірлеу ортасын; интеллектуалды датчиктерді қолданудың функциялары мен артықшылықтарын және олардың контроллерлік басқару жүйелерімен байланысын қамтиды; PLC-ге арналған автоматтандыру міндеттері; Siemens-те автоматтандыру жобаларын әзірлеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Автоматты басқару жүйелерін интеграциялау және оңтайландыру

    Пәннің мақсаты: автоматты басқару жүйелерін оңтайландыру әдістерімен, сондай-ақ оларды заманауи өндіріске интеграциялау принциптерімен таныстыру. Пән әртүрлі автоматты басқару жүйелерін біріктіру процестерін зерттеуге, оларды бірыңғай ақпараттық желілерге біріктіруге бағытталған. Пәннің мазмұны: көп деңгейлі иерархиялық жүйе ретінде заманауи өндірісті басқару; ПП-ны басқарудың кибернетикалық тәсілі. Басқаруды қалыптастырудың негізгі принциптері; Өндірістік кәсіпорынды басқару жүйесін қалыптастырудың иерархиялық принципі. Өндірісті адам-машиналық автоматтандыру; ТП АБЖ құрамы, функциялары және қазіргі жағдайы. ТП АБЖ әзірлеудің перспективалық мәселелері; олардың тиімділігі мен сенімділігін арттыру мақсатында ТП АБЖ жүйелерінің жұмысын оңтайландыру әдістері. Заманауи өндіріс үшін масштабталатын және сенімді ақпараттық-басқару жүйелерін құруға ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Автоматтандырылған ақпараттық-басқару жүйелері

    Пәннің мақсаты мамандардың әртүрлі салаларда ақпаратты тиімді басқаруды және өңдеуді қамтамасыз ететін автоматтандырылған ақпараттық-басқару жүйелерін жобалауға, әзірлеуге және енгізуге жүйелі көзқарасын қалыптастыру болып табылады. Басқару және өндірістік процестерді автоматтандыру үшін техникалық және бағдарламалық құралдарды біріктіретін жүйелерді құруға, сондай-ақ осындай жүйелердің жұмысын талдауға, жобалауға және оңтайландыруға баса назар аударылады. Пәннің мазмұны мыналарды қамтиды: автоматтандырылған ақпараттық-басқару жүйелерінің (АИУС) түсінігі мен жіктелуі: АИУС архитектурасы; АИУС Басқару модельдері мен әдістері; АИУС бағдарламалық және техникалық құралдары; АИУС жобалау; жүйелердің интеграциясы және өзара іс-қимылы; басқару процестерін талдау және модельдеу; АИУС қауіпсіздігі мен сенімділігін қамтамасыз ету; АИУС заманауи технологиялары; енгізу мысалдары мен кейстері АЙУС. Пәнді қорытынды зерттеу мамандарға автоматтандырылған ақпараттық-басқару жүйелерін әзірлеу және пайдалану бойынша теориялық және практикалық білім, сондай-ақ басқару саласында заманауи технологияларды қолдану дағдыларын береді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Контроллерлердің бағдарламалық жасақтамасы және жүйелік функциялары

    Пәннің мақсаты: жүйелік функцияларды, орындау архитектурасын, өнеркәсіптік желілермен және киберфизикалық жүйелермен интеграцияны қоса алғанда, өнеркәсіптік контроллерлердің бағдарламалық жасақтамасын жобалау, әзірлеу және тексеру бойынша кәсіби білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пәннің мазмұны: ПЛК және микроконтроллерлер архитектурасы, бағдарламаны орындаудың циклдік және оқиғалық режимдері, үзілістер мен таймерлер, IEC 61131-3 бағдарламалау тілдері (LD, FBD, ST, SFC, CFC), микроконтроллерлерге арналған C/C++ және Micropython тілі, көп мәселелікті бағдарламалау және RTOS, логиканы стимуляциялау және верификациялау, CoDeSys, TIA Portal, MATLAB/Simulink PLC Coder қолдану, өнеркәсіптік визуализация және дұрыстау, алмасу протоколдары (Modbus, OPC UA, MQTT, CANopen, EtherCAT), ПЛК-ні SCADA және IoT орталарына біріктіру, кодты құрылымдау, кітапханаларды әзірлеу, нұсқалар мен конфигурацияларды басқару, қауіпсіз бағдарламалау принциптері, цифрлық егіздерді енгізу, ПЛК негізіндегі кешенді автоматтандырылған басқару жүйелерін және микроконтроллерлерді жобалау, бағдарламалық логиканың киберқауіпсіздігін қамтамасыз ету

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби мәселелерді шешу үшін тілді тиімді пайдалану үшін коммуникация дағдыларын меңгеру.
  • Ғылыми таным әдіснамасын, ғылыми зерттеулер жүргізудің принциптері мен құрылымын қолдану, кәсіби қызметте эксперименттік және теориялық әдістерді қолдану.
  • Болашақ мамандарды тәрбиелеу және оқыту әдістерін меңгеру, кәсіби этика ережелерін білу, басқару шешімдерін ұйымдастыру және қабылдау әдістерін қолдану, сондай-ақ жанжалды жағдайларды шешу.
  • Басқару жүйелерін талдай және синтездей білу, объектілерді модельдеу мен сәйкестендірудің заманауи әдістерін қолдана білу, интеллектуалды және адаптивті басқару жүйелерін әзірлеу, автоматтандыру саласындағы перспективалық технологияларды бағалау және енгізу, бағдарламалық құралдар мен модельдеу орталарын пайдалану.
  • Заманауи технологияларды қолдана отырып, өндірістік процестердің әртүрлі деңгейлеріндегі Автоматтандыру және басқару мәселелерін талдау және шешу, объективті бақылау жүйелерінің ақаусыз жұмысын қамтамасыз ету, жоғары сенімділік пен қауіпсіздікті қамтамасыз ете отырып, әртүрлі функционалдық мақсаттағы электрондық басқару құралдарына диагностика мен қызмет көрсетуді жүргізу, өнеркәсіптік өндірістерде автоматтандырылған жүйелерді кешенді басқару мен пайдалануды, тұрақты жұмыс пен заманауи стандарттарға сәйкестікті жүзеге асыру
  • Шығармашылық тәсілді қолдану және дамыту, Автоматтандыру және басқару жүйелерін талдау және синтездеу міндеттерін қоя және шеше білу; зерттеу және өнертапқыштық міндеттерді шешуде стандартты емес шешімдер мен инновациялық тәсілдерді таба білу.
  • Деректерді іздеу, жинау, сақтау және өңдеу үшін автоматтандыру құралдарын, IT технологияларды және БЖ оңтайлы таңдауды қолдана білу және жүзеге асыра білу; уақыт шектеулеріне, цифрлық трансформацияға және өнеркәсіптік интеграцияға қойылатын талаптарды сақтай отырып, заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, автоматтандырудың техникалық және ақпараттық жүйелерін әзірлеу, жобалау және енгізу.
  • Өндірісті басқаруда цифрлық технологияларды әзірлеуге, енгізуге және пайдалануға жаңа тәсілдерді қолдану; өндірісті жоспарлау және ұйымдастыру тәсілдерін меңгеру, цифрлық кәсіпорынның даму перспективаларын білу және стратегиялық болжам жасау.
Top