Жаңа білім беру бағдарламасы

8D01514 Информатика в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми стильге, құрылымға, дәлелдерге қойылатын талаптарды сақтай отырып, ғылыми мақалаларды әзірлеуге және жариялауға, сондай-ақ халықаралық басылымдарда академиялық дереккөздерді, дәйексөздерді және библиографиялық дизайнды тиімді пайдалануға қабілетті.
  • Ғылыми гипотезаларды әзірлеу, тексеру және ғылыми деректерді талдау әдістерін меңгерген, деректердің сапасы мен сенімділігіне қойылатын талаптарды ескере отырып, өзіндік зерттеулер жүргізу үшін теориялық және эмпирикалық тәсілдерді қолдануға қабілетті.
  • Білім беру және зерттеу үдерістерін жақсарту үшін Smart XR технологиялары негізінде инновациялық шешімдерді әзірлеу мен қолдануға, сондай-ақ толықтырылған және виртуалды шындық саласында ғылыми зерттеулерді жүргізе алады.
  • Дербестендірілген және бейімделген материалдарды құра отырып, жасанды интеллект көмегімен өндірілетін білім беру ресурстарын зерттеуге және әзірлеуге қабілетті. Мәтінді, суреттерді және бейнелерді автоматты түрде генерациялау сияқты генеративті жасанды интеллект модельдерін қолдана отырып, цифрлық білім беру ресурстарын дайындайды.
  • Зерттеу мәселелерін шешу үшін машиналық оқыту, табиғи тілді өңдеу және компьютерлік көру әдістерін қолдана алады. Ғылыми деректерді автоматтандырылған талдау үшін жасанды интеллект алгоритмдерін әзірлеуге және оңтайландыруға қабілетті, олардың тиімділігін арттыруды қамтамасыз ете отырып, жасанды интеллект құралдарын зерттеу процестеріне енгізе алады.
  • Microsoft Power BI көмегімен күрделі ғылыми деректерді өңдей және визуализациялай алады, аналитикалық нәтижелердің тиімді көрсетілуін қамтамасыз ететін интерактивті есептерді әзірлейді, Power BI-ді әртүрлі деректер көздерімен біріктіреді, ақпаратты өңдеу және талдау процестерін автоматтандырады.
  • Оқыту нәтижелерін талдау үшін статистикалық құралдарды, машиналық оқытуды, білім беруді талдау әдістерін меңгереді. Объективті көрсеткіштер негізінде білім беру процесін жетілдіру бойынша ұсыныстарды тұжырымдауға қабілетті.
  • Оқу үдерісін бақылау және талдау, академиялық жетістіктерді болжау, мәліметтер негізінде білім беру тәжірибесін жақсарту бойынша ұсыныстар жасау үшін білім беру аналитикасы технологияларын қолдана алады.
Top