Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01532 Биология-Психология в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылымның қазіргі заманғы даму деңгейіне сәйкес келетін психофизиологиялық және психоанатомиялық механизмдер, субъективті, нейрофизиологиялық және молекулалық-генетикалық деңгейде болып жатқан процестерді түсіну және жүйелік пайымдау тенденциялары мен заңдылықтары туралы идеяларды дайындау, заманауи педагогикалық технологиялар мен биология, психология ғылымдарының жетістіктерін пайдалана отырып, білім алушылардың жеке қызығушылықтары мен қабілеттерін ескере отырып,білім беру процесін жүзеге асыруға қабілетті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B013 Биология мұғалімдерін даярлау
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Философия мен ғылымның заманауи мәселелерінің білімін талдай алады, объективті, сенімді ғылыми білімді алуға және игеруге мүмкіндік беретін әдіснамалық тәсілдерді меңгерудегі шеберлігін көрсетеді.
  • Экономикалық, құқықтық білім негіздерін, қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуын, төтенше жағдайлар кезінде қорғану және адам денсаулығын сақтау дағдыларын қолдана алады.
  • Кәсіби қызмет және тұлғааралық қарым-қатынас саласында ақпарат алу үшін академиялық ауызша және жазбаша коммуникацияның әртүрлі құралдарын қолданады.
  • Қазіргі заманғы аппаратураны және қолданбалы компьютерлік-ақпараттық бағдарламаларды пайдаланады.
  • Органикалық әлемнің эволюциясы мен заманауи биологияның дамуындағы басым бағыттарына әсер ететін жаратылыстану-ғылыми пәндер заңдылықтарын түсіндіреді, кәсіптік және ғылыми мәселелерді шешу үшін өсімдіктер мен жануарлар әлемінің филогенетикалық байланыстары мен эволюциялық жолдарын талдайды.
  • Генетикада қолданылатын әдістемелік тәсілдер мен про- және эукариотты жасушалардың құрылымын, молекулярлық ұйымдалуын, функциональдық механизмдерін сипаттайды.
  • Кәсіби қызметте білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, инновациялық тәсілдерді пайдалана отырып, оқу-тәрбие процесін жобалау үшін биологияны оқытудың педагогикасы мен технологияларының негізгі қағидаттарын қолданады
  • Нақты биологиялық мәселелерді шешу үшін жүргізілген зерттеу, талдау жұмыстарын жинақтап, кәсіби этика және академиялық адалдық принциптерін сақтай отырып ғылыми зерттеулер жүргізеді.
  • Өзін-өзі жетілдіру және рефлексия дағдыларын дамыта отырып, кәсіби өзін-өзі оқытудың жеке траекториясын ұйымдастыруға қабілетті.
  • Білім беру үдерісі субъектілерінің психологиялық денсаулығын сақтау және нығайту бойынша кәсіби функцияларды болжау, жоспарлау және жобалау үшін психология теориясы мен тәжірибесінің заманауи парадигмаларын біріктіре алады.
  • Зерттелушілердің дамуындағы ауытқушылық дәрежесін және тұлғаның дамуына кедергі келтіретін факторларды анықтау үшін әртүрлі бейіндегі психологиялық диагностика жүргізеді
  • Нақты клиенттің жасына және интеллектуалдық даму мүмкіндіктеріне сәйкес жеке және топтық режимде консультациялық, түзету және дамыту жұмыстарын жүзеге асырады.
  • Ерекше қажеттіліктері бар балалар мен олардың отбасыларына психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетеді.
  • Әлеуметтік дезадаптацияның алдын алу бойынша іс-шараларды жүзеге асырады.
Top