Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
8D10104 Мейірбике ісі в С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мейіргерлік ғылым саласында терең зерттеулер жүргізе алатын, сондай-ақ мейірбике педагогикасы саласында сарапшы болатын мейіргер ғалымдарын даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D151 Медбикелік ғылым
-
Білім беру саласы 8D10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 8D101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Мейірбике ісіндегі озық сапалы әдістер
Мейіргер ісі ғылымы теориялары
Мейірбике ісіндегі клиникалық зерттеу
Мейірбикелік білім берудегі зерттеулер
Мейірбике ісі саласындағы менеджмент және көшбасшылық саласындағы зерттеулер
Мейірбике ісіндегі жетілдірілген сандық зерттеу әдістері
-
2 Оқу жылы
Мейірбике ғылымында ғылыми зерттеулер жүргізудің этикалық аспектілері
Мейірбике ісінде ғылыми зерттеу нәтижелерін енгізу
Мейірбике ісі тәжірибесіндегі ғылыми модельдер
Жарияланымдар мен презентациялар арқылы ғылыми деректерді тарату
Бас мейіргердің ЕПУ-дағы емдік тамақтануды ұйымдастыруын бақылау
Мейіргер ғылымында әдеби шолуларды дайындаудың әдіснамалық негіздері
Бірыңғай денсаулық
Мейірбике ісіндегі сапалы зерттеулер және зерттеу әдісі
Стандартталған құралдарды валидациялау және бейімдеу әдістері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Денсаулық сақтау саласының өз біліктілігі саласында жүйелі түсінігін көрсетеді, осы салада қолданылатын зерттеу дағдылары мен әдістерін меңгереді.
- Денсаулық сақтаудың алдыңғы қатарында тұрған жаңа күрделі идеяларды сыни талдау, бағалау және синтездеу үшін арнайы білімді қолданады.
- Тәуелсіз зерттеулер жүргізуге және ғылыми нәтижеге жұмыс істеуге қабілетті, денсаулық сақтау саласында жаңа технологиялардың пайда болуына әкелетін жаңа идеялар мен жобаларды әзірлеуге тұрақты қызығушылық танытады.
- Кәсіби пікірталастарға ауызша немесе жазбаша түрде қатысады, зерттеу нәтижелерін халықаралық академиялық басылымдарда жариялайды.
- Идеяларды қалыптастырады, инновациялық қызметтің нәтижелерін болжайды, білімге негізделген қоғамның технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуының академиялық және кәсіби контекстінде ілгерілеуге ықпал етеді.
- Көптеген өзара байланысты факторлармен байланысты проблемаларды шешуді талап ететін жаңа контекстердегі Еңбек және оқу қызметіндегі көшбасшылық қасиеттерді, инновациялықты және дербестікті көрсетеді.
- Өз құзыретіндегі тақырып бойынша мәртебесі бойынша тең, кең ғылыми қоғамдастықпен және қоғаммен қарым-қатынас жасай алады.
- Өзін-өзі талдау дағдыларын, өмір бойы оқуға ұмтылысын және жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру деңгейінде оқыту тәжірибесін көрсетеді.