7M10110 Мейірбике ісі в С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары білім беру жүйесі үшін мамандар даярлау және тереңдетілген ғылыми педагогикалық дайындыққа ие, медициналық көмек көрсету кезінде қоғамның қажеттілігін қанағаттандыруға қабілетті, қазіргі ғылыми жетістіктерді пайдаланатын ғылыми-зерттеу секторы
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M141 Мейірбике ісі
-
Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Бағдарламаның мазмұнында жоғары мектеп педагогикасының негізгі түсініктері мен санаттары көрсетілген. Мақсаты мен мақсат қоюына, білім беру жүйесін басқару негіздеріне, педагогикалық қызметтегі әдістер мен формаларға назар аударылады. Педагог мамандығының ерекшеліктері болашақ мамандық призмасы арқылы қарастырылады, инновациялық білім беру бағдарламаларын әзірлеуге және іске асыруға қатысу үшін жағдайлар жасалады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тарих және философия ғылымы
Пән мейірбикелік іс пен мейірбикелік ғылымның пайда болу тарихын, қалыптасу кезеңдерін оқытады.Мейірбике ғылымының философиялық негіздері.Мейірбике ісі мен мейірбикелік ғылымның дамуының негізгі теориялары мен парадигмалары.Мейірбике ісі мен мейірбике ғылымының тарихындағы негізгі оқиғалар.Философиялық қағидаттар тұрғысынан мейірбикелік тәжірибенің жетістіктерін талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мейірбике ісіндегі заманауи тұжырымдамалар мен теориялар
Пән күтімнің заманауи концепцияларын оқытады. Мейірбикелік іс процесін сипаттау теориясы (анамнез туралы ақпарат жинау, көмекке деген қажеттілікті бағалау, мейірбикелердің араласуы, бағалау). Мейірбикелік іс процессі үшін мейірбикелік іс қатынастарының теориясы мен модельдері. Медбике Мейірбике ісі процесінің үйлестірушісі ретінде. Мейірбикелік практиканың халықаралық стандарттары. Мейірбикелік құжаттама теориясы; мейірбикелік құжаттамада қолданылатын жаңа электрондық ақпараттық технологиялар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Пән кәсіби мамандықты оқиды мейірбике термин және мейірбике ғылымының терминологиясы. Іскерлік этикет және ғылыми жазу. Медициналық мәселелер бойынша әңгіме жүргізу. Кәсіби этика. Ғылыми зерттеулер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мейірбике ісінде дәлелді тәжірибені енгізу
Пән тарихты зерттейді дәлелді мейірбике практики практикасы. Мейірбикелік ғылыми зерттеулердің медициналық практикаға әсері. Дәлелді мейірбикелік тәжірибенің пациенттерге оң әсері. Мейірбикелік тәжірибеде ғылыми дәлелдерді қолдану қадамдары. Қабылданған шешім негізінде жүзеге асырылған мейірбикелік араласу нәтижелерін сыни бағалау. Дәлелді мейірбикелік тәжірибені дамытуға кедергілер. Дәлелді медицина принциптерін қолдану медбикелерге заманауи Денсаулық сақтау жүйелерін жақсартуға белсенді қатысуға мүмкіндік беретін стратегиялар болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Денсаулық сақтаудың ақпараттық-коммуникациялық технологиялары
Пән мейірбикелік менеджменттегі IT технологиясын оқытады. Локальды және таратылған Компьютерлік желілер, корпоративтік желілердің құрылымы. Интернет және бағдарламалық қамтамасыз ету және ақпаратты талдау мен өңдеуге арналған құралдар. Қазіргі заманғы компьютерлік телекоммуникациялық технологиялар негізінде ақпаратты сақтау және тарату әдістері. ҚР ДСМ мамандандырылған ақпараттық жүйелерімен жұмыс істей білу және пациенттердің электрондық жазбаларын жасаудың тәжірибелік дағдысы болу, клиникалық көрсеткіштері бар науқастың электрондық төлқұжатын қалыптастыра білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерді жариялау әдістемесі
Пән ғылыми жарияланымдардың түрлерін, ғылыми мәтіндерді сыни талдауды, ғылыми мәтіннің қасиеттерін, презентацияларды құру және ұсыну ережелері мен принциптерін зерттейді. Ғылыми мәтінді қысу негіздері және қысу түрлері қарастырылады. Ғылыми мақала мен тезистегі жұмыстың негізгі кезеңдерінің сипаттамасы, библиография, дизайн мен дәйексөздің негізгі процедуралары. Әсер ету факторлары ұғымы, Хирш индексі және халықаралық басылымдарда жарияланымдарды ресімдеу бойынша негізгі ұсыныстар зерттеледі. Ғылыми конференцияларда зерттеу нәтижелерін ұсыну түрлері де қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мейірбикелік істегі заманауи үрдістер
Пән мейірбикелік істегі ағымдағы үрдістерді оқытады. Аурудың қаупін төмендету үшін профилактикалық кеңес беру (пациентке арналған қысқа, тереңдетілген жеке, топтық мектеп). Өзіне-өзі қызмет көрсету, клиентпен тиімді кеңес беру әдістері, медициналық қызмет көрсету және емдеу жоспары. Созылмалы аурулардың алдын алу және күресу стратегиясы-ДДҰ CINDI бағдарламасы. Алғашқы байланыс беруші ретінде мейірбикелердің жетекші рөлі. Денсаулық сақтау және басқа да медициналық мамандармен өзара іс-қимыл (көп бейінді команда), сондай-ақ пациенттермен насихаттау жұмысы. Ұлттық денсаулықты нашарлататын өмір салты, қауіп факторлары және скрининг және сәйкестендіру әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мейірбике ісіндегі ғылыми зерттеулердің әдістемесі мен әдістері
Мейірбике ғылымының әдіснамалық негіздерін, мейірбикелік зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізудің негізгі принциптерін, мейірбике ісіндегі зерттеу процесін зерттейді. Ғылыми зерттеулердің сандық және сапалық әдістері, сондай-ақ мейірбикелік зерттеулердегі деректердің сапалық және сандық талдауы қарастырылады. Мейірбике эт ғылымындағы зерттеу этикасының сұрақтарын және зерттеу есебін құрастыруды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Басқару психологиясының негізгі түсініктері мен категориялары көрсетілген, психологиялық ғылымның әр түрлі бағыттарындағы жеке тұлға концепциясы, топтағы тұлғааралық қарым-қатынас, білім алушыларды. Мейірбике ісі саласында неғұрлым сұранысқа ие психологиялық теориялармен және басқару әдістемелерімен таныстырады. Мейірбике ісі маманының психологиялық сипаттамасына назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мейірбике ісіндегі заманауи даму парадигмалары
Пән мейірбикелік істің кәсіби этикасының мәні мен мақсатын оқытады. Қазақстандағы мейірбике ісінің кәсіби этикасының ұлттық ерекшеліктері. Мейірбикенің этикалық кодексі заманауи ортада этикалық нормалар мен стандарттарды енгізудің негізгі механизмі ретінде. Басқару этикасы: тәртіп ережелері мен нормалары, қоғамның мейірбикенің кәсіби қызметіне қоятын талаптары. Ұйымдағы кәсіби және тұлғааралық қатынастар мәселелері, гендерлік аспектілер. Бағыныштыларға арналған кәсіби мейірбикелік этика ережелері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Мейірбике ісіндегі зерттеудің сандық әдісі
Мейірбике ісіндегі зерттеулер үшін деректерді жинау мен талдаудың сандық әдістері зерттелуде. Курс статистикалық әдістерді, сауалнамаларды әзірлеуді, деректерді жинауды, талдау бағдарламалық құралын пайдалануды және нәтижелерді түсіндіруді қамтиды. Мейірбикелік тәжірибені жақсарту үшін ғылыми негізделген ұсыныстарды әзірлеуге ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мейірбике ісіндегі жобалық менеджмент
Дамудың қазіргі кезеңінде жобалық менеджмент істерді жүргізудің ең тиімді құралы ретінде танылады. Проблемалардың саны (энергетикалық, экологиялық, ресурстық, әлеуметтік) үнемі өсіп келеді және оларды тек Инновациялық технологиялар мен басқару шешімдерін қолдану арқылы шешуге болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көпсалалы стационарда тамақтандыруды ұйымдастыру
Пән көпсалалы стационардағы пациенттер үшін емдік және диеталық тамақтануды ұйымдастыру принциптерін зерттейді. Диетаны әзірлеу, пациенттердің жеке қажеттіліктерін ескеру, медициналық қызметкерлермен өзара әрекеттесу және тамақтану сапасын бақылау мәселелері қарастырылады. Ауруларды оңалту мен алдын алуда диеталық терапияның рөліне ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мейірбике ісіндегі сапалы зерттеулер
Курс сұхбат, фокус-топтар, бақылау және мәтіндерді талдау сияқты мейірбикелік практикадағы сапалы зерттеу әдістеріне бағытталған. Білім алушылар деректерді жинау және интерпретациялау тәсілдерін, пациенттер мен медициналық персоналдың қабылдауын талдауды, сондай-ақ күтімді жақсарту және мейірбикелік бағдарламаларды әзірлеу үшін алынған нәтижелерді қолдануды зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Денсаулықты нығайту және аурулардың алдын алу
Денсаулықты нығайту және аурулардың алдын алу. Денсаулықты анықтау, денсаулық критерийлері. Денсаулықты қалыптастырудағы өмір салтының, тіршілік ету ортасының, экологиялық ерекшеліктердің, тұқым қуалаушылық факторларының маңызы. Алдын алудың түрлері. Жеке және қоғамдық денсаулық, денсаулықты нығайтудағы және сақтаудағы профилактикалық тексерулердің маңызы. Қазіргі кезеңде денсаулықты нығайту саласындағы Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау саясаты. Денсаулықты нығайту қызметтерін ұйымдастыру және басқару
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Диеталық мейірбикенің тәжірибесіндегі health-coach қызметінің негіздері
Бағдарлама аяқталғаннан кейін білім алушылар заманауи нутрициология, тамақтанудың жаңа трендтері, тамақ мәртебесін зерттеудің өзекті әдістері бойынша білім мен дағдыларға ие болады, жұқпалы емес аурулардың алдын алу мен дамуын анықтайтын тағамдық факторларды түсіндіре алады, өйткені дұрыс тамақтану факторы ДДҰ бас стратегиясының негізгі компоненттерінің бірі болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
МСАК қызметін талдау және бағалау
Медициналық ұйымдардың, мемлекеттердің құрылымы мен ресурстарын, материалдық-техникалық жарақтандыруды талдау, кадрлармен қамтамасыз етуді есептеу. Есептерді, емханалардың, стационарлардың, әйелдер консультацияларының көрсеткіштерін бағалау. Медициналық көмектің түрлері мен нысандары, үш деңгейлі жүйе, амбулаториялық-емханалық, стационарлық және мамандандырылған көмекті ұйымдастыру, медициналық ұйымдардың есептік-есептік құжаттамасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Денсаулық сақтау саласындағы заңнама
Пән денсаулық сақтау жүйесін ұйымдастыру мен жұмыс істеудің құқықтық негіздерін: медициналық қызметті, пациенттер мен медицина қызметкерлерінің құқықтары мен міндеттерін реттейтін заңнамалық актілерді, денсаулық сақтау саласындағы бұзушылықтар үшін жауапкершілік мәселелерін зерделеуді қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Кеңейтілген мейіргерлік практиканың ғылыми негіздері
Магистранттарда кеңейтілген мейіргерлік практикада қолданылатын ғылыми тәсілдер, әдіснамалар мен қағидаттар саласында терең білімді қалыптастыруға бағытталған пән.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Мейіргер ісінің халықаралық стандарттары
Осы пәнді оқу барысында магистранттар кеңейтілген практика мейіргерлерінің қызметіне ғылыми көзқарас қағидаттарын меңгеріп, стандартты операциялық рәсімдерді әзірлеуді үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Бірыңғай денсаулық
Бірыңғай денсаулық осы үш компонент арасындағы тұрақты тепе-теңдікті қамтамасыз ету үшін адам, жануар және экожүйе денсаулығының оңтайлы деңгейіне жету тәсілдерін, бағыттарын біріктіретін кешенді пән. Бұл осы аймақтарды біріктіру арқылы адам, жануарлар және экожүйелердің денсаулығын оңтайландыру тәсілі, берілген аймақтар арасындағы тығыз өзара тәуелділікке негізделген
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 8
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Зерттелетін салаға қатысты кеңірек немесе пәнаралық салалардың контекстінде және шеңберінде жаңа немесе бейтаныс жағдайларда білімді, түсінуді және мәселелерді шешу қабілетін қолдану
- Мейірбике ісі саласындағы зерттеулерді жоспарлау, алынған мәліметтерді талдау және оларды зерттеу жарияланымы түрінде жинақтау
- Мейіргерлік іс саласындағы озық тәжірибе туралы халықаралық әдебиеттен дәлелдер келтіріп, электрондық библиографиялық көздерді пайдалану
- Ғылыми білімдерді мейіргерлік іс құрылымдарының жұмысында енгізу
- Қоғам үшін маңызды мейіргерлік іс жобаларына әртүрлі адамдармен және топтармен қатысып, ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, мәселелер мен шешімдерді нақты жеткізу
- Мейіргерлік іс саласындағы өз қызметімді дәлелділік принциптеріне негіздеп ұйымдастыру
- Халық денсаулығын жақсартуға бағытталған жоспарланған және енгізілетін бастамаларды әзірлеп, өзін-өзі талдау дағдыларын көрсете отырып бағалау