Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M10110 Мейіргер ісі в Семей медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақстан Республикасында мейірбикелік қызметті жетілдіру үшін ғылыми педагогикалық бағытта магистранттарды дайындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M141 Мейірбике ісі
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Әдеби шолуды әзірлеу

    Бұл пән магистранттарда хронологиялық тәсілді қалыптастырады, материалдар тарихи даму тұрғысынан баяндалады: бетбұрыс нүктелері олар болған ретпен сипатталады, ең маңызды гипотезалар мен олардың авторлары көрсетіледі, қарама-қайшы ағымдар сипатталады және автордың үлкен суретке қосқан үлесі міндетті түрде ашылады. Магистранттардың логикалық принципі зерттеу объектісін сипаттауға, оның ғылым мен практиканың іргелес салаларымен байланысын сипаттауға, халық шаруашылығы немесе қоғам үшін маңыздылығына арналған кіші бөлімдердің жазылуын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектептегі оқытушылық қызметтің негіздері

    "Жоғары мектептегі оқытушылық қызмет негіздері" пәні жоғары білім берудің негізгі білім беру бағдарламасы - магистратурада ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау бағдарламалары шеңберінде іске асырылады. Пән жоғары мектептегі педагогикалық қызметтің мазмұны мен мәні туралы түсініктерді қалыптастырады, жоғары мектепте оқытудың технологиялары мен әдістерін зерттеуге және оларды таңдау мен білім беру процесінде қолдану дағдыларын игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Медициналық ЖОО оқыту мен бағалаудың әдіснамасы

    Пәнді оқу уақытпен қатар жүруге ықпал етеді, мұғалім оқу процесіне психологиялық қолайлы ортаны, Шығармашылық үшін еркіндікті қамтамасыз ететін оқытудың белсенді әдістерін енгізуі керек, ал студент білім беру технологияларын таңдауға мүмкіндік береді. Медициналық жоғары оқу орындарының оқу процесіне оқытудың дәстүрлі емес түрлерін енгізу тек мұғалім мен оқушының қалауына ғана емес, сонымен қатар кәсіби шеберлікке, шығармашылық әлеуетке, мұғалімнің өзінің мақсаттылығына, оның мотивациялық дайындығына және оқытудың белсенді әдістемелерін меңгеруіне байланысты. Оқытудың белсенді формаларын қолдану оқушының бойында маңызды құзыреттіліктерді – білім, Дағдылар, дағдылар, өзін-өзі дамытуға деген ұмтылысты қалыптастырады, ал мұғалім студенттермен бір уақытта кәсіби салада дамып, жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Денсаулық сақтаудағы мен мейіргер ісіндегі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар және цифрландыру

    Қоғам дамуының негізгі секторларында ақпараттық-коммуникативтік технологиялар рөлі. Ақпараттық-коммуникативтік технологиялар стандарттары . Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Операциялық жүйелерге кіріспе. Заманауи қолданбалы бағдарламалық жасақтамаға шолу. Ақпаратты өңдеу құралдары. Кестелік процессорлар. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Графикалық редакторлар. Деректер базасын басқару жүйелері (бұдан әрі-ДҚБЖ). Анықтамасы және функциялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    " Осы "жоғары мектеп педагогикасы" оқу пәнін зерделеу МЖМБС жалпы мәдени, жалпы кәсіптік және кәсіптік құзыреттіліктерін қалыптастыруға, білім алушыларда педагогика ғылымы мен жоғары білім беруді дамытудың қазіргі заманғы мәселелері бойынша саналы кәсіптік ұстанымды қалыптастыруға, жоғары білім берудің өзекті педагогикалық мәселелері мен міндеттерін шешуге қабілеттілікке ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән қазіргі қоғамның барлық маңызды құбылыстарына, оның ішінде оны түсінудің негізгі тарихи нұсқаларына ғылыми негізделген көзқарас қалыптастыруға баса назар аудара отырып, кең дүниетанымдық көкжиектің қалыптасуын зерттеуге бағытталған. Курс "Ренессанс философиясы", "XVII ғасыр философиясы" және "ағарту кезеңінің философиясы"үш негізгі бөлімнен тұрады. Курсты зерттеу алдында "Онтология және таным теориясы" және "Логика" сияқты пәндердің курстарын игеру, әлеуметтік философия курсын оқумен сәйкес келеді және шығыс философиясының әртүрлі нұсқаларын, сондай-ақ "мәдениетаралық өзара іс-қимыл"пәндерін зерттеуді бастайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейіргерлік білім берудегі педагогиканың теориясы мен принциптері

    Заманауи педагогиканың дамуының өзекті үрдістері туралы білімді тереңдету; Жоғары Мектеп құрылымы және білім беру процесін жобалау; ЖОО-да; Субъект-субъектілік өзара әрекеттесудің заңдылықтары туралы түсініктерді кеңейту;педагогикалық процесте; -жобалық, коммуникативтік ұйымдастырушылық және білім беруді жүзеге асыру барысында әдістемелік және психологиялық-педагогикалық біліктер медициналық университеттегі процесс;

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    "Ағылшын тілі" пәнінің-кәсіби білім беру саласында ағылшын тілін үйренуге тағайындалған орта жалпы білім беретін білім беру бағдарламасын іске асыратын негізгі Кәсіптік білім беру бағдарламасын игеру шегінде (ОПОП) негізгі жалпы білім беру базасында БББ даярлау кезінде біліктілігі орта буын жұмысшылары, қызметшілері мен мамандары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Басқару психологиясы

    Пән басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастырады; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мейіргер ісіндегі заманауи концепциялармен теориялар

    Магистранттардың мейірбике дела ғылымындағы теория және теориялық ойлау саласындағы дамуы, қазіргі заманғы орталық, ситуациялық-спецификалық және орта деңгейдегі теориялар туралы терең білімді кәсіби қызметте түсіну және қолдану. Мейірбикелік күтімнің тұжырымдамалық модельдері туралы білімді тереңдету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейіргер ісіндегі заманауи тенденциялар

    Магистрантты мейірбике кәсібіне және денсаулық сақтауды қамтамасыз етуге әсер ететін ағымдағы тенденциялар мен мәселелерді зерттеуге үйрету, сондай-ақ мейірбике ісінің бүгіні мен болашағына әсер ететін денсаулық сақтаудың заманауи тенденцияларын зерттеу, мейірбикелердің білімі мен қызметіндегі мүмкіндіктер мен проблемаларға шолу, ағымдағы проблемаларды жеңудің қандай да бір мүмкін стратегияларын ұсыну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биостатистика және эпидемиология

    "Биостатистика және эпидемиология" пәнін оқу кезінде магистранттардың алған білімі клиника мен денсаулық сақтаудағы әртүрлі жағдайлар мен тенденцияларды бағалауға,сондай-ақ медицина саласындағы ғылыми зерттеулерді орындауға арналған зерттеулерді жоспарлау,жүргізу және талдау үшін өте қажет Статистика принциптерімен танысуға мүмкіндік береді. Теориялық зерттеулерде де, дәрігердің практикалық қызметінде де медициналық деректерді статистикалық талдау мәдениетін арттыру қажеттілігі, ең алдымен, деректерді ұсыну және жүйелеу мәселелеріндегі заманауи жетістіктермен байланыстыі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мамандандырылған мейіргерлік көмек

    Көрсетілген кәсіптік қызметті және тиісті кәсіптік құзыреттерді игеру мақсатында білім алушы кәсіптік модульді игеру барысында ересек тұрғындарға алғашқы медициналық-санитарлық көмек көрсететін амбулаториялық-емханалық мекемелерде мейіргерлік күтім жасау арқылы пациенттің проблемаларын шешуге, профилактикалық бағдарламаларды енгізуге қатысуға тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • МІ ғылыми зерттеулердің әдістемесі мен әдістері

    Мейіргерлік зерттеулерді ұйымдастыру әдістері және мейіргерлік ғылымда ғылыми зерттеулер жүргізу әдіснамасының негіздері бойынша құзыреттілікті қалыптастыру, сондай-ақ магистрант мейірбикелік зерттеу қызметінде бастама көтереді және медициналық зерттеулерді әзірлеу, жүргізу және бағалау дағдыларын көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мейіргер ісін дамытудың заманауи парадигмалары

    Магистрант мейірбике ісіндегі негізгі парадигмалар туралы білімді бекітеді, мейірбике пара парадигмалары мен мейірбике те теориясы арасындағы байланысты түсінеді, кәсіби қызметтегі негізгі ұғымдарды қолданады және мейірбике ісіндегі парадигмалардың үлесін атайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • SPSSтың деректерін өндеудегі заманауи әдістері

    Магистратура шеңберінде ғылыми зерттеулерді орындау келесі кезеңдерді қамтиды: жоспарлау, өткізу (деректерді жинау), алынған деректерді талдау және зерттеу нәтижелерін ресімдеу. Деректерді сапалы және барабар статистикалық талдаудың болмауы кез-келген зерттеуге күмән тудырады. Сондықтан статта жұмыс істеу дағдыларының болуы. (мысалы, SPSS бағдарламалары) кез келген деңгейдегі зерттеуші үшін, оның ішінде магистрант үшін де маңызды болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді шығару әдістемесі

    Жұмысты көпшілік алдында қорғауды жүзеге асыруға және ғылыми зерттеу нәтижелерін рецензияланатын республикалық және шетелдік басылымдарда жариялауға мүмкіндік беретін дағдыларды қалыптастыру. Мәтінде кестелік, мәтіндік және иллюстрациялық материалдарды жасау, сілтемелерді ұсыну. Жарияланымдардың қателері. Импакт-фактор. Жылдық индекс. Журналдардың дәйексөзділігі. Әдеби көздерді іздеу және пайдалану. Тиісті журналдарды іздеу. Жарияланымдарды басылымға беру. Жарияланымдардың ішкі және сыртқы рецензиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дәлелді мейірбике ісін енгізу

    Клиникалық сценарий жағдайында дәлелді мейірбикелік практика кезеңдерін қолдану дағдыларын қалыптастыру осы тақырып бойынша қол жетімді ең өзекті зерттеулермен бірге жеке клиникалық тәжірибеге негізделген сапалы шешімдер қабылдау және мейірбикелік күтімді ұсыну тәсілі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейіргер ісіндегі жобалық менеджмент

    Биомедициналық зерттеулерді этикалық реттеудің негіздері. Ғылыми зерттеулерді қаржыландыру түрлері. Зерттеудің тақырыбын, мақсаты мен міндеттерін тұжырымдау. Ақпарат жинау. Мәліметтерді өңдеу. Ғылыми жобаның элементтері. Гант диаграммасы. Ғылыми зерттеулерді гранттық қаржыландыруға арналған бюджеттік өтінім. Гранттық қаржыландыруға өтінім.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Клиникалық хаттамаларды жазу

    Медициналық ұйымда медициналық көмектің сапасын басқару жүйесін нормативтік қамтамасыз ету және дағдыларын қалыптастыру. сондай-ақ соңғы ғылыми зерттеулердің нәтижелерінің күнделікті медициналық практикасына, медицина қызметкерлерін пациентке неғұрлым ұтымды көмек көрсету үшін қажетті құралдармен қамтамасыз ету және көрсетілетін медициналық қызметтерде жоғары стандарттарға қол жеткізуге жәрдемдесу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Магистрант кәсіби этикалық қағидаларды ұстанады. Шет тілін кәсіби деңгейде еркін меңгерген. Ақпараттық қауіпсіздікті ескере отырып, кәсіби қызметте әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды тиімді пайдаланады.
  • Магистрант өзінің білімін үнемі тереңдетіп отырады және кәсіби қызметке және үздіксіз кәсіби білім алуға қажетті кәсіби қабілеттері мен дағдыларын кеңейтеді. Жаңа бейтаныс жағдайларда мәселелерді шешу үшін әртүрлі пәндер бойынша білімді біріктіруге қабілетті.
  • Магистрант білім беру теориясына және оқытудың дәлелді әдістеріне негізделген заманауи педагогикалық стратегияларды сыни тұрғыдан бағалайды және қолданады. Магистрант мейірбикелік білім берудің заманауи технологиялары мен онлайн орталарын сыни тұрғыдан талдай алады. Магистрант оқыту және бағалау әдістерімен байланысты жаңа әдістемелерді әзірлейді.
  • Магистрант қарым қатынастың әртүрлі тәсілдерін тиімді пайдаланады және зерттеу нәтижелерін тарату және мейірбике ісінің дәлелді тәжірибесі үшін тиімді ғылыми қарым қатынас принциптерін қолданады.
  • Әлеуметтік маңызы бар аурулар кезінде денсаулықты нығайту бағдарламаларын енгізу және олардың тиімділігін жеке деңгейде, отбасы мен халық деңгейінде бағалау арқылы халықтың денсаулық жағдайын талдауға қабілетті.
  • Магистрант мейірбике дела және мейіргерлік білім беру саласындағы зерттеу жобаларын түсінеді және әзірлеуге қатысады. Ауруханалар мен медициналық мекемелердегі көпсалалы топтармен және кәсіби медбикелермен бірлесе отырып, мейірбике ісін оқыту бағдарламаларын әзірлеуге қатысады. Мейіргер дела және мейіргер білімі саласындағы ғылыми-зерттеу жобаларына қатысады.
  • Ғылым мен практиканың қазіргі заманғы жетістіктеріне сүйене отырып, денсаулық сақтау саласындағы біліктілік саласындағы кәсіби қызметті жоспарлайды.
  • Жеке тұлғалардың/пациенттердің, отбасылардың, топтардың, қызметкерлердің және қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз ету және ілгерілету үшін ғылыми білімді, технологиялық жетістіктерді және кәсіби дағдыларды қолданады. Дәлелді медицина принциптеріне негізделген заманауи теориялық және клиникалық білімді қолдана отырып, мейірбикелік диагнозды өз бетінше қоя алады.
  • Магистрант денсаулық сақтаудың негізгі процестерін түсінеді, халықтың әртүрлі топтары мен денсаулық сақтау деңгейлері үшін қажетті ресурстарды анықтайды және талдайды. Денсаулық сақтау процестерін бағалайды, жаңартады және дамытады. Ұйымның әкімшілігін және қаржылық және стратегиялық менеджмент принциптерін енгізеді және бағалайды. Денсаулық сақтау менеджментінің жаңа технологияларымен таныстым. Қызметкерлерді дамыту мен кәсіби өсудің маңыздылығын түсінеді.
Top