Жаңа білім беру бағдарламасы

6B10114 Эрготерапия в Астана медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты пациенттерді оңалту және олардың өмір сүру сапасын жақсарту, күнделікті өмірде тәуелсіздік пен өзін-өзі қамтамасыз ету үшін білікті эрготерапевтік қызметтерді көрсетуге қабілетті мамандарды даярлау
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B084 Мейіргер ісі
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
  • Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫНДАҒЫ ҚҰЗЫРЕТТЕР: дәрігердің кәсіби қызметінің әртүрлі түрлерінде жаратылыстану (әлеуметтік, гуманитарлық, экономикалық), медициналық-биологиялық және клиникалық ғылымдар саласындағы білімді пайдалану.
  • ТҰЛҒАЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ ДАМУЫ: үздіксіз жеке және кәсіби өсуді қолдау, өмір бойы өзін-өзі бағалау және оқыту негізінде медициналық қызмет көрсету сапасын үнемі жақсарту үшін қажетті қасиеттерді көрсету.
  • КОММУНИКАТИВТІК ДАҒДЫЛАР: пациенттермен, әріптестермен, мультидисциплинарлық команда мүшелерімен, пациенттердің туыстарымен, оңалтудың барлық кезеңдерінде пациентке медициналық және әлеуметтік көмек көрсететін персоналмен және/немесе адамдармен, халықтың әртүрлі әлеуметтік топтарының өкілдерімен қарым-қатынас жасау дағдыларын,командада жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, ымыраға келу, өз пікірін басқалармен келісу дағдыларын көрсету ұжымның, мультидисциплинарлық топ мүшелерінің пікірі жаңа шешімдерді ұсыну дағдыларын көрсету.
  • ҰЙЫМДЫҚ-БАСҚАРУШЫЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТІ: мультидисциплинарлық команданың жұмысын, оқыту ортасын және медициналық көмек көрсету жүйесін жақсартатын көшбасшылық қасиеттерді көрсету.
  • ПАЦИЕНТТЕРГЕ КЕҢЕС БЕРУ: шағымдарды және өмір мен аурудың толық тарихын жинауды, пациентті қарауды, қызмет етудің халықаралық жіктемесіне, өзіне-өзі қызмет көрсету дағдыларына және қоршаған ортаның тіршілік әрекетіне әсеріне сәйкес пациенттің функционалдық қабілеттерін кешенді бағалауды, оңалту әлеуетін, оңалту мақсаттарын, эрготерапияның әдістері мен құралдарын тағайындауды және таңдауды жүргізу.
  • КЛИНИКАЛЫҚ БЕЛГІЛЕРДІ БАҒАЛАУ: ағзаның функциялары мен құрылымдары бұзылған және белсенділігі мен күнделікті өмірге қатысуы шектелген пациенттердің жай-күйіне, қоршаған орта факторларына және оңалту процесінің нәтижесіне әсер ететін жеке факторларға бағалау жүргізу, осы бұзылыстар мен тіршілік әрекетінің шектеулерінің, физикалық және психомоторлық дамудағы ауытқулардың айқындылық дәрежесін айқындау, қызмет етудің халықаралық жіктемесін ескере отырып, оңалту диагнозын қою үшін зерттеу нәтижелерін түсіндіру.
  • ШҰҒЫЛ МЕДИЦИНАЛЫҚ КӨМЕК КӨРСЕТУ: өмірге қауіп төндіретін жағдайларда, сондай-ақ халыққа төтенше жағдайларда, эпидемиялар мен жаппай бұзу ошақтарында әртүрлі жастағы пациенттерге дәрігерге дейінгі көмек көрсету.
  • ЕМДЕУ: эрготерапияны қолдана отырып, медициналық оңалтудың жеке бағдарламасын (МОЖБ) қалыптастыру және жүзеге асыру, МОЖБ шеңберінде іске асырылған оңалту іс-шараларының тиімділігін бағалау; эрготерапия әдістерін қолдану кезінде еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау техникасының талаптарын орындау және пациенттердің қауіпсіздігі қағидаттарының, ҚР санитариялық қағидалары мен нормаларының эрготерапия жүргізілетін орындарға қойылатын талаптарының сақталуын бақылау.
  • МЕДИЦИНАЛЫҚ МАНИПУЛЯЦИЯЛАР ЖҮРГІЗУ: FIM функционалдық тәуелсіздік шкаласы бойынша функционалдық тестілеуді жүргізу; пациенттермен күнделікті өмір сүру дағдыларын орындау бойынша, оның ішінде аппараттық емес (қолмен) сенсорлық ынталандырудың (тактильді, температуралық, проприоцептивтік, ольфакторлық, визуалды, аудиалдық, аралас және басқалардың)әртүрлі әдістерін пайдалана отырып сабақтар өткізу; қоршаған орта факторларын кедергі тұрғысынан зерттеңіз және эргономиканы түзету бойынша ұсыныстар жасаңыз; адам ағзасының тіршілік әрекеті, функциялары мен құрылымдарының бұзылуы бар пациенттер үшін техникалық оңалту құралдары мен ассистивтік технологияларға қажеттілікті анықтау және оларды пайдалануға үйрету.
  • ЭТИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ҚҰҚЫҚТЫҚ ҚАҒИДАЛАРДЫ ҚОЛДАНУ: дәрігерлік этика ережелері, құпия ақпаратпен жұмыс істеу бойынша заңдар мен нормативтік құқықтық актілер; дәрігерлік құпияны сақтау.
  • ПАЦИЕНТ АУРУЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЖӘНЕ ӘЛЕУМЕТТІК АСПЕКТІЛЕРІН БАҒАЛАУ: пациенттердің денсаулығы мен өмір сапасына әсер ететін психологиялық және әлеуметтік факторларды ескеру, әртүрлі жағдайлар мен аурулар кезінде әртүрлі жастағы пациенттерге психоэмоционалдық қолдау көрсету.
  • АҚПАРАТ ПЕН АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ТИІМДІ ПАЙДАЛАНУ: пациенттердің медициналық құжаттамасының деректерін талдау және мониторингілеу және ұсынылатын медициналық қызметтердің сапасын жақсарту үшін практикалық қызметте ақпараттық және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану.
  • ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУЛЕР ЖҮРГІЗУ ДАҒДЫЛАРЫ: ақпараттық деректер базасында ақпаратты тиімді іздеуді жүзеге асыру, ғылыми деректерге талдау жүргізу және зерттеу және талдау тәсілін көрсету. Пациенттердің денсаулығына байланысты ғылыми зерттеулерге негізделген деректерді бағалау және ассимиляциялау.
  • САЛАУАТТЫ ӨМІР САЛТЫН НАСИХАТТАУ: жарақаттардың, аурулардың және (немесе) жағдайлардың салдарынан құрылымдары, функциялары бұзылған және белсенділігі мен қатысуы шектелген пациенттердің күнделікті қызметінің эргономикасы бойынша ұсынымдарды қоса алғанда, салауатты өмір салтын, санитарлық-гигиеналық ағартудың алдын алу және насихаттау жөніндегі іс-шараларды жүзеге асыру және олардың тиімділігін бағалау.

Ұқсас БББ

Top