7R01103 Неонатология в "ҚДСЖМ" Қазақстандық медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Медициналық көмек көрсету кезінде қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыруға, практика мен ғылымда озық инновациялық технологияларды қолдануға және дамытуға, неонатология саласындағы ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың жетістіктерін пайдалануға қабілетті білікті, бәсекеге қабілетті неонатолог дәрігерлерді даярлау
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 140
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R031 Неонатология
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Жаңа туған нәрестелердің патологиясы
Пән этиопатогенез, дифференциалды диагностика, жаңа туған нәрестелердегі патологиялық жағдайларды емдеу және алдын-алу бойынша теориялық, практикалық білімді тереңдетуге бағытталған. Оқу процесінде неонатологияда негізделген диагностикалық және тактикалық шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін медициналық құжаттама негізінде клиникалық деректерді талдау әдістері мен сырқаттанушылық динамикасы игеріледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 14
-
Стационардағы неонатология
Пән Қазақстан Республикасында жаңа туған нәрестелерге көмек көрсетуді ұйымдастыруды, антенаталдық, перинаталдық және неонаталдық кезеңдерді сипаттайтын негізгі анықтамалар мен статистикалық ұғымдарды физиология мен патологияның ерекшеліктерін, реанимациялық көмек көрсетуді, қарқынды және қолдаушы терапияны, респираторлық, нутритивтік қолдауды, Жаңа туған нәрестелерді күту үшін қажетті медициналық аппаратураны (ӨЖЖ, АЭЭГ, СРАР, емдік гипотермияны) пайдалану дағдыларын меңгеруді үйретеді, азот тотығы, фототерапия, көлік кувезі), медициналық көмек көрсету үшін ең қауіпсіз жағдайларды қамтамасыз етеді. Пациенттің ата-анасымен және денсаулық сақтау мамандарымен тиімді қарым-қатынас жасауға үйретеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 64
-
Туылған нәрестелер реанимациясы және қарқынды терапиясы
Пән неонаталдық қызметтің қызметін реттейтін ҚР ДСМ бұйрықтарына сәйкес ҚР медициналық ұйымдарында жаңа туған нәрестелерге арналған қарқынды терапия бөлімшелері мен палаталарын ұйымдастыруды қамтиды. Респираторлық қолдау аппаратурасы және пациенттердің жағдайын бақылау жүйесі зерттеледі. (өкпенің инвазивті және инвазивті емес жасанды желдетуін, парентеральды тамақтануды, беттік-белсенді заттарды алмастыратын терапияның ұзартылған инфузиялық терапиясын және т.б. жүргізу). Жаңа туған нәрестелердегі жүйелік бұзылулар мен ауыр жағдайлар үшін диагностика мен синдромдық қарқынды терапияға ерекше назар аударылады. Жеке бөлім родзалдағы алғашқы реанимацияға және жаңа туған нәрестелерді, соның ішінде дене салмағы өте төмен және өте төмен балаларды тұрақтандыруға арналған. Оқыту әртүрлі әдістерді қолдану және халықаралық тәжірибе мен дәлелді медицина қағидаттары негізінде реанимация алгоритмдерін пысықтау арқылы құзыреттер мен практикалық дағдыларды игеру арқылы жүргізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 14
-
Жаңа туылған нәрестелердегі гемодинамиканың ерекшеліктері. Ғылыми зерттеудің әдістері
Пән неонатолог дәрігердің жаңа туған нәрестелердегі кардиология және гемодинамика, диагностика және емдеу принциптері бойынша білімін тереңдетіп, тәжірибелік дағдыларын қалыптастырады. Ғылымдардың классификациясы, клиникалық және статистикалық зерттеу әдістері, ғылыми ақпарат көздері, медицинадағы социометриялық және эконометриялық тәсілдер, сондай-ақ деректерді талдаудың пәнаралық әдістері зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шала туылған нәрестелерді күту баптау
Пән шала туылған нәрестелерді күтудің заманауи әдістерін қолдануға үйретеді: ұрықтың жатырішілік жағдайын модельдейтін "ұяда" күтім жасау, "кенгуру" әдісі-ана мен баланың күнделікті "терісіне тері" жақын байланысы, жаңа туған нәрестелерге медициналық көмекті ізгілендіру принциптері-қорғау режимін сақтау (Жарық- шуды оқшаулау, температуралық жайлылық, медициналық араласуды азайту), емдік манипуляциялардың инвазивтілігін төмендету, шала туылған балаларға төтенше жағдайларда шұғыл медициналық көмек көрсету дағдылары, халықаралық дерекқорлармен жұмыс істеу дағдылары, шала туылған балаларды күту мәселелерінде резидент дәрігерді өз бетінше жетілдіру. Пән шала туылған нәрестелердің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, шала туылған нәрестелерді күтудің негізгі принциптерін, шала туылған нәрестелерді күтуде заманауи технологиялар мен жабдықтарды қолдануды үйретеді. Нақты ақпараттық ресурстар мен мәліметтер базасы негізінде оқытылады: UpToDate-шала туылған нәрестелерді диагностикалау және емдеу бойынша өзекті ақпарат. Cochrane Library-клиникалық зерттеулерге шолулар және неонатология бойынша мета-талдаулар. Global Health (CABI) — шала туылған нәрестелердің денсаулығы мен күтімінің жаһандық аспектілері бойынша ресурстар
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 14
-
Неонатальдық хирургия
Пән кешенді тексерудің, дифференциалды диагностиканың, хирургиялық араласудың мерзімі мен көлемі туралы мәселені шешудің, туа біткен ақауларды жедел хирургиялық түзетудің, ретинопатияның және медициналық араласуды анестезиологиялық қамтамасыз етудің, қарқынды терапия жүргізудің және хирургиялық араласудан кейін балаларды күтудің негізгі принциптерін үйретеді. Мазмұны неонатолог өз тәжірибесінде кездесетін хирургиялық ауруларды қамтиды. Дифференциалды диагностикаға, босандыру мекемесінде жүргізу тактикасына және мамандандырылған хирургиялық стационарға шұғыл ауысу көрсеткіштерін анықтауға ерекше назар аударылады. Неонаталдық хирургия саласындағы халықаралық деректер базасынан озық зерттеулерді сыни бағалау дағдыларын, өзін-өзі жетілдіруді және біліктілікті арттыруды үйретеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Жаңа туылған нәрестелердегі жатырішілік инфекциялар және дәлелді медицина негіздері
Неонатолог дәрігердің жатырішілік инфекциялар, олардың диагностикасы мен неонатологиядағы емдеу принциптері бойынша білімін тереңдету және жүйелеу. Жаңа туған нәрестелердегі инфекцияларды басқарудың заманауи әдістерін меңгерген маманды даярлау. Клиникалық ұсынымдарды қолдану, ғылыми деректерді талдау және емдеудің оңтайлы стратегияларын таңдау үшін дәлелді медицина негіздерін игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Неонатальдық неврология
Пән перинаталдық кезеңде кездесетін жаңа туған нәрестелердің неврологиялық ауруларын диагностикалауға, емдеуге және алдын алуға үйретеді. Стационардан шығарылған балаларды катамнестикалық бақылау. Жаңа туған балалардың ата-аналарымен және денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара іс-қимылды, жаңа туған балаларға төтенше жағдайларда шұғыл медициналық көмек көрсету дағдыларын үйретеді. Пәндер жаңа туған нәрестелердегі неврологиялық бұзылуларды диагностикалау мен емдеуді, неврологиялық патологиясы бар шала туылған нәрестелерді бақылауды және оңалтуды үйретеді. Нақты ақпараттық ресурстар мен мәліметтер базасы негізінде оқытылады: UpToDate-шала туылған нәрестелерді диагностикалау және емдеу бойынша өзекті ақпарат. PubMed-неонатальды неврология бойынша ғылыми мақалалар мен зерттеулер
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Тиімді перинаталдық технологиялар.
Неонатология бойынша тиімді перинаталдық технологияларды білу, дәлелді медицина, неонатологиядағы емдеу принциптері бойынша білімдерін тереңдету. Қазіргі заманғы талаптарға жауап беретін және үздіксіз кәсіби дамуға дайын білім, білік және практикалық дағдылар көлеміне ие неонатолог дәрігерді даярлау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Амбулаторлық неонатология
Пән күтімнің екінші кезеңіндегі бөлімшелерден шыққаннан кейін жаңа туған нәрестелерге амбулаториялық медициналық көмек көрсетуді ұйымдастыруды оқытуға бағытталған. Ол дене салмағы өте төмен және төмен балалар үшін, сондай-ақ созылмалы және мүгедектік патологиясын, соның ішінде бронхопульмональды дисплазияны дамыту үшін қауіп тобындағы жаңа туған нәрестелер үшін ең қауіпсіз жағдайларды қамтамасыз етеді. Пән аясында мұндай балалардың жағдайына динамикалық мониторинг, оларды түзету және оңалту әдістері оқытылады. Сондай-ақ, ата-аналармен және медицина мамандарымен тиімді өзара іс-қимылға, сондай-ақ төтенше жағдайларда жаңа туған нәрестелерге шұғыл медициналық көмек көрсету дағдыларын игеруге ерекше назар аударылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 14
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Бірінші, екінші және үшінші деңгейдегі босандыру мекемелерінде жаңа туған нәрестеге және шала туылған нәрестеге перинаталдық көмек көрсетуді ұйымдастыруға және көрсетуге қабілетті
- Жаңа туған нәрестенің туылған кездегі жалпы жағдайын бағалайды. Жаңа туған нәрестелерге білікті алғашқы реанимациялық көмек көрсетеді. Төтенше жағдайларды бағалайды. Клиникалық-диагностикалық шараларды түсіндіреді. Білімін көрсетеді және әртүрлі патологиясы бар жаңа туған балаларға көмек көрсетеді
- Жаңа туған нәрестелерге медициналық тексеру жүргізеді, Жаңа туған нәрестелер мен шала туылған нәрестелерді қарау нәтижелерін талдайды, қолданыстағы емдеу хаттамаларына сәйкес жаңа туған нәрестелердің аурулары мен патологиялық жағдайларын дифференциалды диагностикалау әдістерін қолданады және ICD 10 есебімен диагнозды тұжырымдайды
- Ықтимал тәуекелдерді ескере отырып, дәлелді медицина қағидаттарына негізделген қауіпсіз және тиімді емдеуді таңдайды және аурудың және оның асқынуларының нәтижесін болжайды, алдын алу шараларын жүргізеді
- Медициналық есепке алу-есеп құжаттамасын ресімдейді және жүргізеді, кәсіби қызметте Денсаулық сақтау саласындағы ақпараттық жүйелерді пайдаланады, медициналық көмек көрсету сапасына сараптама жүргізеді
- Денсаулық сақтау жүйесі қызметкерлерінің құқықтары мен міндеттерін және пациенттер мен олардың заңды өкілдерінің құқықтарын біледі, Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастырушылық өрісі шеңберінде әрекет етеді
- Диагностика және емдеу, оңалту, инфекциялардың таралуының алдын алу мен салауатты өмір салтын қалыптастырудың кешенді тәсілін қамтамасыз ету мәселелері бойынша басқа мамандармен және денсаулық сақтау қызметтерімен ынтымақтаса алады.
- Өз бетінше білім алуға және кәсіби команданың басқа мүшелерін оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа түрлеріне белсенді қатысуға қабілетті
- Зерттеу сұрақтарын дұрыс қалыптастырады, кәсіби әдебиеттерді сыни тұрғыдан бағалайды, халықаралық дерекқорларды күнделікті қызметінде тиімді пайдаланады.
- Зерттеу тобының жұмысына қатысады, зерттеуді жобалау дағдыларын меңгереді, зерттеу нәтижелерін жазбаша түрде ұсынады және ғылыми журналдарда мақалалар жариялайды
- Төтенше жағдайлар кезінде медициналық көмек көрсетеді, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіби командалар құрамында жұмыс істей алады.