Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01144 Кезек күттірмейтін медицина (ересектер, балалар) в ҚМУ

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Денсаулық сақтау ұйымдарында науқастарды (ересектер мен балалар) медициналық қадағалауда, кәсіби құзыреттілікке ие, дербес қызмет етуге және білікті қызмет көрсетуге қабілетті , жоғары технологиялық қызметтерді қолданатын, білікті мамандандырылған тәулік бойы шұғыл медициналық көмек көрсете алатын шұғыл медицинада, жедел медициналық көмекте, санитариялық авиацияда білікті маман-дәрігерін даярлау.
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 210
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R041 Шұғыл медицина ересектердің, балалардың
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Терапиядағы шұғыл жағдайлар

    Терапевтикалық профильде шұғыл медицина жұмысын ұйымдастыру. Триаж-система бойынша медициналық сұрыптау. Ішкі аурулар клиникасында алгоритм диагностикасы және шұғыл көмек көрсетуді үйрету. Резиденттердің аурухананың қабылдау бөлімінде, ЖЖ бригадасының құрамында жұмыс істеуі, теориялық білімдерің тәжірибеде пысықтау. Клиникалық талқылауды, емдеу-диагностикалық тактиканы жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 36
  • Анестезиология және реанимация

    Жаңа ингаляциялық және ингаляциялық емес анестетиктер; Көп компонентті анестезияны құрастыру принциптері. Қосымша аурулары бар науқастардағы анестезия. Эндоскопиялық оталардағы анестезиологиялық қамтамассыз етудің ерекшеліктері. Анестезияда, реанимацияда, интенсивті терапиядағы рациональды антибиотикотерапия. Критикалық жағдайлардағы комплексті терапиядағы экстрокорпоральды детоксикация.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 29
  • Офтальмологиядағы шұғыл жағдайлар

    ҚР ДС протоколдарына сай офтальмологиядағы шұғыл жағдайлар кезіңде, ажыратпалы диагностика мен шұғыл көмек көрсету білімдерін, машықтарын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Травматология және ортопедиядағы және жазатайым оқиғалар кезіндегі шұғыл жағдайлар

    ҚР ДС емдеу және диагностика протоколдарына сай казіргі заманауи әдістерді қолданып травматология және оропедиядағы шұғыл көмек көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 22
  • Ересектер және балалар хирургиясындағы шұғыл жағдайлар

    ҚР ДС емдеу және диагностика протоколдарына сай казіргі заманауи әдістерді қолданып хирургиядағы ересектермен балалардағы шұғыл көмек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 20
  • Радиология және функционалды диагностика

    Радиология мен функциональді диагностика саласында білімін, машықтарын, зерттеу нәтижелерің интерпретациялауды үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Акушерлік және гинекологиядағы шұғыл жағдайлар

    Жедел гинекологиялық патология кезіңде ажыратпалы диагностика білімін және машықтарын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 18
  • COVID-19: Аурухана қабылдау бөлімі, жедел медициналық көмек, санитарлық авиация жағдайында алгоритм диагностика мен шұғыл медициналық көмек көрсету

    COVID-19 (ересектер, балалардың,жүкті әйелдерде) алгоритм диагностика мен шұғыл медициналық көмек көрсету қарастырылып жатыр. Ковидтан кейінгі синдром

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ересектер және балалар жұқпалы ауруларында шұғыл жағдайлар

    Ересектер мен балалардағы инфекционды ауруларда жұғыл жағдайларда алгоритм диагностикасы мен шұғыл көмек көрсету білімдерің және машықтарын қалыптастыру ҚР ДС протоколдарына сай және БЖНИЖ бардарламасына сай емдеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 15
  • Төтенше неврология және психиатрия

    ҚР ДС диагностика және емдеу протоколына сай ең жиі кездесетін нервті жүйенің және психикалық аурулардағы қазіргі заманауи әдістерді қолданып шұғыл медициналық көмек көрсету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 16
  • Педиатрия және неонотологияда шұғыл медицина

    Балаларда және нәрестелердегі өмірге қауіпті жұғыл жағдайларда алгоритм диагностикасы мен шұғыл көмек көрсету білімдерің және машықтарын қалыптастыру ҚР ДС протоколдарына сай және БЖНИЖ бардарламасына сай

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 24
  • Ғылыми жоба

    Ғылыми зерттеулер жүргізуді ұйымдастыру. Ғылыми зерттеулерді жоспарлауға жүйелі көзқарас. Зерттеу сұрақтарын, гипотезаларын тұжырымдау. Ғылыми-зерттеу процесінде дизайн, зерттеу әдістемесін, ақпаратты жинау. Ғылыми-зерттеу процесінде жасанды интеллектті қолдану.Нәтижелерді жариялау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Гендерлік зорлық

    Ауруханаға дейінгі кезеңде гендерлік зорлық-зомбылықтан зардап шеккендерді анықтау. Гендерлік зорлық жағдайлары анықталған немесе күдіктенген кезде әрекет ету алгоритмі. Гендерлік зорлық зардап шеккен адамдармен жұмыс істеу принциптері. Гендерлік зорлық ұшыраған адамдарға кеңес беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жедел медициналық көмек, аурухананың қабылдау бөлімі, санитарлы авиация жағдайында травматология профиліндегі науқастардағы шұғыл жағдайлар.

    Жедел медициналық көмек, аурухананың қабылдау бөлімі, санитарлы авиация жағдайында травматологиялық профиліндегі науқастардағы алгоритм диагностика мен шұғыл медициналық көмек көрсету қарастырылып жатыр.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оториноларингологиядағы шұғыл жағдайлар

    ҚР ДС протоколдарына сай оториноларингологиядағы шұғыл жағдайлар кезіңде, ажыратпалы диагностика мен шұғыл көмек көрсету білімдерін, машықтарын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жедел медициналық көмек, аурухананың қабылдау бөлімі, санитарлы авиация жағдайында хирургиялық профиліндегі науқастардағы шұғыл жағдайлар.

    Жедел медициналық көмек, аурухананың қабылдау бөлімі, санитарлы авиация жағдайында хирургиялық профиліндегі науқастардағы алгоритм диагностика мен шұғыл медициналық көмек көрсету қарастырылып жатыр.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жедел медициналық көмек, аурухананың қабылдау бөлімі, санитарлы авиация жағдайында неврология профиліндегі науқастардағы шұғыл жағдайлар.

    Жедел медициналық көмек, аурухананың қабылдау бөлімі, санитарлы авиация жағдайында неврология профиліндегі науқастардағы алгоритм диагностика мен шұғыл медициналық көмек көрсету қарастырылып жатыр.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жедел медициналық көмек, аурухананың қабылдау бөлімі, санитарлы авиация жағдайында кардиология профиліндегі науқастардағы шұғыл жағдайлар.

    Жедел медициналық көмек, аурухананың қабылдау бөлімі, санитарлы авиация жағдайында кардиологиялық профиліндегі науқастардағы алгоритм диагностика мен шұғыл медициналық көмек көрсету қарастырылып жатыр.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жедел медициналық көмек, аурухананың қабылдау бөлімі, санитарлы авиация жағдайында акушерлік және гинекология профиліндегі науқастардағы шұғыл жағдайлар.

    Жедел медициналық көмек, аурухананың қабылдау бөлімі, санитарлы авиация жағдайында акушерлік және гинекологиялық профиліндегі науқастардағы алгоритм диагностика мен шұғыл медициналық көмек көрсету қарастырылып жатыр.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Диагностикалық процедуралар мен емдеу шараларының дәлелділік деңгейін ескере отырып, ішкі аурулар клиникасында, хирургиялық, акушерлік-гинекологиялық патологияда, ауруханаға дейінгі және бастапқы госпиталь кезеңдерінде жарақаттар, жүйке және психикалық аурулар кезінде өмірге қауіп төндіретін және шұғыл жағдайларда диагностика және шұғыл медициналық көмек алгоритмдерін қолданады.
  • Науқастарды/зардап шеккендерді науқастың жағдайының ауырлығына және жағдайдың төтенше жағдайына қарай топтарға бөлу үшін медициналық сұрыптау - Триаж-жүйені жүргізеді.
  • Науқастарды шұғыл көрсетілімдер бойынша, мүшелерді (мүшелердің бөліктері) және дене тіндерін кейіннен транспланттау үшін тасымалдау, санитариялық авиациямен тағайындалған жері бойынша білікті мамандарды жеткізу бойынша дербес тасымалдайды және емдеуге жатқызады.
  • Шұғыл медицина саласындағы жаңа білім мен дағдыларды алады, оларды практикалық және бірлескен кәсіптік қызметте қолданады және оларды тәжірибеде әрі қарай дербес оқыту үшін ынтымақтастықта және кәсіби қарым -қатынаста жалпылайды.
  • Тұлғааралық және қарым -қатынас дағдыларын қолдана отырып, топтық жұмыс дағдыларын көрсетеді, сонымен қатар кәсіби эмоцияларды құруға, дамытуға және үнемі жетілдіруге өз эмоцияларын, коммуникативтік төзімділікті меңгеру дағдыларын көрсетеді.
  • Жедел медицина бөлімшесінің қызыл, сары, жасыл аймақтарында шұғыл көмек көрсету жөнінде тиісті шешім қабылдау шеңберінде науқасқа қамқорлық көрсету, олар үшін қауіпсіз және жайлы жағдай жасау арқылы пациенттің жағдайын бағалайды.
  • Зерттеу сұрақтарын тұжырымдайды, кәсіби мамандықты сыни тұрғыдан бағалайды әдебиеттер, халықаралық дерекқорларды тиімді пайдаланады, жедел медицина бойынша зерттеу тобының жұмысына қатысады.
  • Жеке және кәсіби даму шеңберінде шұғыл медицина бейіні бойынша пікірталастарға, конференцияларға және басқа да үздіксіз кәсіби даму нысандарына белсенді қатыса отырып, өз бетінше білім алады және кәсіби топтың басқа мүшелерін оқытады.
  • Денсаулық сақтау саласында жұмыс істейтін Қазақстан Республикасының негізгі заңдары мен басқа да нормативтік құқықтық актілерін білетіндігін көрсетеді, осы білімді тәжірибеде басшылыққа ала отырып, оңтайлы медициналық көмекті қамтамасыз ету үшін олардың рөліне, қабілетіне және біліктілігіне сәйкес міндеттерді жүйелейді.
  • Жаңартылған стандарттарды, диагностика және емдеу хаттамаларын, алгоритмдер мен нұсқаулықтарды одан әрі жетілдіру және кәсіби қызметке енгізу үшін шұғыл медицинаның, жедел жәрдемнің, санитариялық авиацияның медициналық персоналы көрсететін медициналық қызметтердің көлемі мен сапасын талдайды.
  • Ересектер мен балалардың өміріне қауіп төндіретін және төтенше жағдайларда көрсеткіштерді, қарсы көрсетілімдерді, дәлелді медицинаға негізделген дәрілік заттардың өзара әрекеттесуін ескере отырып, дәрілік заттарды тағайындау мен фармакотерапияны жүргізуде кәсіби шеберлік пен кәсіби дағдыларды көрсетеді.
  • Науқас пен оның қасындағы еріп жүретін адамдардан ақпаратты, оның ішінде вербальды емес қарым-қатынас тілін жинай және бағалай алады, кәсіби этикалық мінез-құлық ережелерін ұстанатынын бағалайды және жинайды.
Top