Жаңа білім беру бағдарламасы

6B07104 Electronic and Electrical Engineering в Satbayev University

Пәндер

  • Математика I

    Мақсаты: студенттерді сызықтық алгебра, Аналитикалық геометрия және Математикалық талдаудың негізгі ұғымдарымен таныстыру. Пәннің типтік және қолданбалы міндеттерін шешу қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: сызықтық алгебра, векторлық Алгебра және Аналитикалық геометрия элементтері. Талдауға кіріспе. Бір айнымалы функцияның дифференциалдық есебі. Туындыларды қолдану арқылы функцияларды зерттеу. Бірнеше айнымалылардың функциялары. Ішінара туындылар. Екі айнымалы функцияның экстремумы.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Физика II

    Мақсаты: студенттерде іргелі заңдарды, классикалық және заманауи физика теорияларын, сондай-ақ кәсіби қызмет жүйесінің негізі ретінде физикалық зерттеу әдістерін қолдану білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: гармоникалық тербелістер, әлсірейтін тербелістер, айнымалы ток, толқындық қозғалыс, жарықтың сыну және шағылысу заңдары, кванттық оптика, жылу сәулелену заңдары, фотондар, олардың сипаттамалары, толқындық функция, металдардың электр өткізгіштігі, атом ядросы, оның құрылымы мен қасиеттері, байланыс энергиясы, радиоактивтілік.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Физика I

    Мақсаты: классикалық, қазіргі физиканың негізгі физикалық құбылыстары мен заңдарын зерттеу; физикалық зерттеу әдістері; техниканың дамуына физиканың әсері; физиканың басқа ғылымдармен байланысы және оның мамандықтың ғылыми-техникалық мәселелерін шешудегі рөлі. Мазмұны: механика, қатты дененің айналу қозғалысының динамикасы, механикалық гармоникалық толқындар, молекулалық-кинетикалық теория мен термодинамика негіздері, беріліс құбылыстары, континуум механикасы, электростатика, тұрақты ток, магнит өрісі, Максвелл теңдеулері.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Электрондық ғылым технологиясына және инженерияға кіріспе

    Электрондық өнеркәсіп технологияларын дамыту үрдістері туралы, олардың элементтерінің базалық сапа көрсеткіштері, жұмыс параметрлері және электронды жүйелердің энергияны тұтыну көрсеткіші арасындағы байланысын анықтайтын олардың даму заңдары. Электрондық машина жасаудың қарапайым базасын құрудың жалпы принциптері, электронды және электрлік салаларда ғылымның даму негізі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Математика II

    Мақсаты: студенттерге интеграция әдістерін үйрету. Антивирусты табу үшін дұрыс әдісті таңдауға үйрету. Практикалық есептерді шешу үшін белгілі бір интегралды қолдануға үйрету. Мазмұны: бір және екі айнымалы функцияның интегралды есебі, қатар теориясы. Анықталмаған интегралдар, оларды есептеу әдістері. Белгілі бір интегралдар және белгілі бір интегралдардың қосымшалары. Дұрыс емес интегралдар. Сандық және функционалды қатарлар теориясы, Тейлор және Маклорен қатарлары, қатарларды шамамен есептеулерге қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Инженерлік және компьютерлік графикасы

    Мақсат: Студенттерге сызба жасаудың білімін және стандарттар талаптарына сәйкес графикалық және мәтіндік конструкторлық құжаттаманы әзірлеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Студенттер ЕСКД стандарттарын, графикалық примитивтерді, геометриялық құрастырылымдарды, ортогонал проекциялау әдістері мен қасиеттерін, Монж эпюрын, аксонометриялық проекцияларды, метриялық есептерді, қосылыстардың түрлері мен ерекшеліктерін, бөлшектердің эскиздерін және жинақ сызбаларын, детализацияны және AutoCAD-та күрделі қатты денелі объектілерді жасау процесін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Мақсаты: экологиялық білім мен сананы қалыптастыру, табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың және қоршаған ортаны қорғаудың заманауи әдістері бойынша теориялық және практикалық білім алу. Мазмұны: экологияның ғылым ретіндегі міндеттерін, табиғи жүйелердің жұмыс істеу заңдылықтарын және еңбек қызметі жағдайындағы экологиялық қауіпсіздік аспектілерін зерттеу, Қоршаған ортаны бақылау және оның қауіпсіздігі саласындағы басқару, экологиялық проблемаларды шешу жолдары, техносферадағы тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • MatLab және басқа да бағдарламалық өнімдерінде электрондық сүлбаларды модельдеу

    Курс студенттерге MatLab виртуалды бағдарламалық ортасында жұмыс жасау негіздерін үйрету. Виртуалды бағдарламалардың жиынтығымен және оның қосымшаларымен, кітапханалар мен кітапхананың құраушыларымен таныстыру; MatLab моделін жасап шығару, сұлбаларды және модель құрауыштарының қасиеттерін өңдеу бойынша дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Электроника және өлшеу техникасы негіздері

    Электронды техниканың заманауи деңгейін, жартылай өткізгіш құрылғылардың құрылысы мен жұмыс принциптерін, оларды қолдану саласын зерттеу. Өлшеу құралдарының даму үрдістері электрондық және электрлік тізбектер мен сигналдардың сипаттамаларын өлшеудің негізгі әдістері, олардың дәлдігін бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Мақсаты: алынған білім мен оларды практикалық қолдану арасында тікелей байланыс құру негізінде білім алушылардың қаржылық сауаттылығын қалыптастыру. Мазмұны: қаржыны басқару саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде пайдалану, жинақтарды сақтау және көбейту, бюджетті сауатты жоспарлау, салықтарды есептеу, төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларды алу, қаржылық ақпаратты талдау, барабар инвестициялық стратегияларды таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлау.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Электрониканың физикалық негіздері

    Жартылай өткізгіш құрылғылардың құрылысы мен жұмыс істеу принциптерін анықтайтын физикалық процестер қарастырылады. Жартылай өткізгіш құрылғылардың (диодтар, тиристорлар, динорлар, триактар, транзисторлар) және микросұлбалардың электрондық тізбектері де қарастырылады, осы құрылғыларды қолданудың нақты саласы, электронды құрылғылардың негізгі ток-кернеу сипаттамалары және электронды тізбектердің параметрлері көрсетілген

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістерінің негіздері

    Мақсаты: ғылыми зерттеулер, ғылыми зерттеулердің әдістері мен әдіснамасы, қазіргі ғылымдағы ғылыми деректерді жинау, өңдеу әдістері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: техникалық шешімдерді іздеудің және оларды оңтайландырудың алгоритмдік әдістерімен өнертапқыштық есептерді шешу теориясының негіздері, оңтайландырудың Негізгі математикалық әдістері, оңтайландыру мәселелерін шешу үшін жасанды интеллект мүмкіндіктерін қолдану, ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу мәселелері.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Модельдеуге арналған программалық орта

    Курс студенттерді MathLab, Electronics Workbench және т.б. виртуалды бағдарламалық орталарда жұмыс істеу негіздеріне үйретеді. Модель құру дағдыларын, өңдеу сызбаларын және модель компоненттерінің қасиеттерін игеру.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Электротехниканың теориялық негіздері I

    Пәнде электротехникада қолданылатын негізгі ұғымдар мен түсініктемелер; электр магнитті процестердің жаңа модельдеу әдістері, электр және магниттік тізбектердің талдау әдістері; электр тізбектерін сандық талдау әдістері, электротехниканың негізгі заңдары мен принциптері, қасиеттері мен электр тізбектерінің сипаттамалары; электр тізбектерінің орныққан және ауыспалы режимдердегі талдау әдістері, электр тізбектерін аналитикалық және сандық әдістермен қарастыру кезінде, ең оптимальды дұрыс әдісті таңдай білу, электр тізбектерінің негізгі параметрлері мен сипаттамаларын анықтау қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 6
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен құқық негіздері

    Мақсаты: студенттердің қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыру, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде білім жүйесін және азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Мазмұны: қазақстандық қоғамның әлеуметтік-экономикалық қатынастарын жетілдіру, сыбайлас жемқорлық мінез-құлқының психологиялық ерекшеліктері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, түрлі салалардағы сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Электротехниканың теориялық негіздері II

    Төртұштықтар. Негізгі теңдеулері және өзара жалғану сұлбалары. Электрлік сүзгілер. Сызықты электр тізбегіндегі өтпелі ұрдістер. Коммутация заңдары. Бірінші дәрежелі RL және RC тізбектердегі өтпелі үрдістер. Екінші дәрежелі тізбектердегі өтпелі үрдістерді есептеу. Операторлық әдіс. Біртектес желілердің сипаттамалары. Ұзын желілердің түрлері. Синусоидалы токтың сызықты емес тізбектері. Оларды талдау тәсілдері.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Математика

    Пәнді игерудің мақсаты - математиканың теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыру және оны қолдану. Математика бөлімдерін оқып-үйрену негізінде студенттерге логикалық ойлауды дамыту және болашақ кәсіби іс-әрекет шеңберінде қолдануға қажет болатын математикалық мәдениетке жету. Курс қарапайым функцияларды зерттеуге және қарапайым геометриялық, физикалық және басқа қолданбалы есептерді шешуге мүмкіндік беретін көлемде математикалық талдауды зерттеуге негізделген. Дифференциалдық және интегралдық есептеулерге баса назар аударылады. Курстың бөлімдеріне бір айнымалының функцияларын дифференциалды есептеу, туынды және дифференциалдар, функциялардың әрекетін зерттеу, күрделі сандар, көпмүшелер кіреді. Анықталмаған интегралдар, олардың қасиеттері және есептеу әдістері. Белгілі бір интегралдар және оларды қолдану. Дұрыс емес интегралдар.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстандағы тұрақты даму негіздері және ESG жобалары

    Мақсаты: студенттердің тұрақты даму және ESG саласындағы теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын меңгеру, сонымен қатар Қазақстанның қазіргі экономикалық және әлеуметтік дамуындағы осы аспектілердің рөлі туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстандағы тұрақты даму және ESG тәжірибесін енгізу принциптерін енгізеді, ұлттық және халықаралық стандарттарды зерделеуді, табысты ESG жобаларын талдауды және оларды кәсіпорындар мен ұйымдарда енгізу стратегияларын қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Мақсат: Экономикалық үдерістер туралы базалық білім мен кәсіпкерлік қызметті жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Пән экономикалық ұғымдарды, сұраныс пен ұсыныс, нарықтық тепе-теңдік сияқты түсініктерді талдау дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сонымен қатар, бизнес құру және басқару негіздері, бизнес-жоспарларды әзірлеу, тәуекелдерді бағалау және стратегиялық шешімдер қабылдау қамтылады.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Электр жетегінің негіздері

    Электр жетегі элементтерінің функциялары. Электр жетегі механикасының негіздері . Тұрақты ток жетектері. Айнымалы ток жетектері. Өтпелі кезеңдер. Энергия тиімділігін бағалау. Белгіленген режимдердегі шығындар. Өтпелі режимдердегі шығындар. Электр жетегі арқылы энергияны үнемдеу.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 4
  • Ендірілетін жүйелерді бағдарламалау

    Пәннің мазмұны ендірілген жүйелердің бағдарламалық-аппараттық жүйелерін әзірлеуге, оларды бағдарламалау әдістеріне, ғылыми зерттеулер мен технологиялық процестерді автоматтандыру тапсырмаларында басқару алгоритмдерін өңдеуге және жөндеуге қатысты мәселелер кешенін қамтиды. Пәнді оқу экономиканың инновациялық және білімді қажет ететін секторларында ғылыми-зерттеу және кәсіби қызмет үшін элиталық жоғары ынталы кадрларды даярлау мақсатына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Интернет заттарының технологиясы

    Бұл курста терең өзін-өзі ұйымдастыратын желілер, Интернет заттары, таралған сенсорлық желілер, көліктерге арналған сымсыз өзіндік желілер және өзін-өзі ұйымдастыру желілері, IoT-дің 5G аспектілері, сондай-ақ тарату, бағыттау және тасымалдау ортасына қол жеткізуді басқарудың негізгі хаттамаларына шолу жасалады. Дамушы экономиканың негізгі элементі ретінде заңнама, реттеуші талаптар және IoT құқықтарының мәселелері зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Ендірілген басқару жүйелері

    Курстың мақсаты сенсорлар мен актуаторлардан тұратын кешенді басқару объектісіне енгізілген микропроцессорлық басқару жүйелерін зерттеу және дамыту. Ендірілген жүйе-басқарудың, бақылаудың және бақылаудың мамандандырылған микропроцессорлық жүйесі, оның даму Тұжырымдамасы мұндай жүйе өзі басқаратын құрылғыға тікелей ендірілген кезде жұмыс істейді. Ендірілген басқару жүйелерін талдау мен синтездеудің заманауи әдістері. Ендірілген басқару жүйелерінің алгоритмдері мен технологиялары. Ендірілген жүйелерді басқару және бақылау үшін модельдерді құру әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Автоматтандырудың электрлік өлшеуіш құралдары

    Автоматтандыру құрылғыларының мақсаты. Автоматтандырудың бақылау-өлшеу құралдарының жұмыс істеу принциптері. Классификация. Қосылу схемалары. Автоматтандыру құрылғыларын бақылау мен басқаруды қамтамасыз ету. Нормативтік талаптар. Автоматтандыру құрылғыларының мақсаты. Автоматтандырудың бақылау-өлшеу құралдарының жұмыс істеу принциптері. Классификация. Қосылу схемалары. Автоматтандыру құрылғыларын бақылау мен басқаруды қамтамасыз ету. Нормативтік талаптар. Өлшеу аспаптарын қосу және өшіру және параметрлерді онлайн бақылау процестерін автоматтандыру. Кепілдік қызмет көрсету үшін өлшеу құралдарын пайдалану және техникалық қызмет көрсету.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Электрондық сенсорлар мен түрлендіргіштер

    Мақсаты: студенттерді Электр энергетикасы жүйелерінде өндірістен бастап электр энергиясын тұтынуға дейінгі барлық кезеңдерде қолданылатын электронды сенсорлар мен түрлендіргіштермен таныстыру. Мазмұны: Электр энергетикалық жүйелердегі электронды сенсорлар мен түрлендіргіштердің мақсатын, негізгі сипаттамаларын және қолдану салаларын зерттеу. Электр энергиясын өндірудің, берудің, таратудың және тұтынудың әртүрлі кезеңдерінде олардың әрекет ету принциптерін, конструктивтік ерекшеліктерін және пайдалану әдістерін қарастыру.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 4
  • Жасанды интеллект негіздері

    Мақсаты: студенттерді жасанды интеллект саласындағы негізгі ұғымдармен, әдістермен және технологиялармен таныстыру: машиналық оқыту, компьютерлік көру, табиғи тілді өңдеу және т.б. Мазмұны: жасанды интеллекттің жалпы анықтамасы, интеллектуалды агенттер, ақпараттық іздеу және күй кеңістігін зерттеу, логикалық агенттер, жасанды интеллект жүйелерінің архитектурасы, сараптамалық жүйелер, бақылауларға негізделген оқыту, оқытудың статистикалық әдістері, лингвистикалық ақпаратты ықтималды өңдеу, семантикалық модельдер, табиғи тілді өңдеу жүйелері.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Электроника және схемотехника

    Құрылғылардың схемалық құрылысының негіздері мен таныса отырып, олардың электроника жүйелерін, электробайланыс пен радио электроника құрылғыларын және олардың түйіндерін схемалық жолдармен талдай отырып, оларды жобалау және құрастыру әдістерін үйрету мен дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Автоматикадағы электроника

    Электрондық құрылғылардың элементтік компоненттері. Электрондық құрылғыларды басқару жүйесі. Желілік коммутациясы бар түрлендіргіштер . Автономды инверторлар. Қуатты электронды құрылғылардағы импульстік модуляция . Тұрақты ток түрлендіргіштері. Тиристор-конденсатор реттегіштері.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 4
  • Байланыс жүйелеріндегі өлшеу және бақылау құрылғылары

    Бұл курс телекоммуникация жүйелеріндегі өлшеу және бақылау құрылғыларының жұмыс принциптерін зерттеуге арналған. Студенттер радиожиілікті спектр анализаторлары, оптикалық талшықты тестілеу құрылғылары, антенна параметрлерін өлшеу құралдары және желі мониторинг жүйелері туралы білім алады. Сонымен қатар, олар байланыс жүйелерін тестілеу және диагностика жүргізу әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 4
  • Инженерлік жүйелердегі инклюзивті технологиялар және әмбебап дизайн

    Бұл курс инженерлік жүйелерде инклюзивті технологиялар мен әмбебап дизайн қағидаларын зерттеуге арналған. Студенттер қолжетімді ортаны құру, бейімделген технологиялар және барлық пайдаланушыларға, соның ішінде мүмкіндігі шектеулі адамдарға тең мүмкіндік беретін эргономикалық шешімдер туралы білім алады. Курс көмекші технологияларды, ақылды жүйелерді және тұрақты дизайн тәсілдерін инклюзивтілікті арттыру үшін біріктіруді қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Жоғары деңгейлі бағдарламалау

    Пән алгоритмдеу және бағдарламалау негіздерімен, сондай-ақ олардың негізгі ережелерімен танысуға бағытталған; алгоритмдерді құру ережелерін зерттеу; с++ / Python жоғары деңгейлі бағдарламалау тілін үйрену, бағдарламалаудағы модульдік тәсіл принциптерін үйрену; бағдарламаларды құрастыру және тексеру тәсілдерін үйрену

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Зияткерлік меншікті құқықтық реттеу

    Мақсаты: зияткерлік меншік құқықтарын қорғаудың негізгі принциптерін, тетіктерін және оларды іске асыру ерекшеліктерін қамтитын зияткерлік меншікті құқықтық реттеу жүйесі туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Пән авторлық құқықты, патенттерді, сауда белгілерін және өнеркәсіптік үлгілерді қоса алғанда, АЖ құқығының негіздерін қамтиды. Студенттер зияткерлік меншік құқықтарын қорғау мен басқаруды үйренеді, құқықтық даулар мен оларды шешу әдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Оптоэлектрониканың негіздері

    Электрлік сигналдарды оптикалық (жартылай өткізгіш лазерлер, жарық шығаратын диодтар) және оптикалық сигналдарды электрлік (әртүрлі типтегі фотодетекторларға) түрлендіретін оптоэлектрондық құрылғыларды құру үшін оптикалық сәулеленудің заттағы электрондармен өзара әрекеттесуін зерттеу. Оптоэлектрондық құрылғылардың негізгі түрлерінің физикалық әсерлері, жұмыс принциптері және дизайн ерекшеліктері сипатталған. Мұндай құрылғылардың физикалық және техникалық сипаттамалары келтірілген, оларды ақпаратты өңдеу жүйелерінде қолдану мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Электротехникалық құрылғылар

    Пән адам өмірінің әртүрлі салаларында кеңінен қолданылатын электротехникалық құрылғыларының ең көп таралған және негізгі түрлерін қарастырады: ажыратқыштар, магниттік стартерлер, әртүрлі релелер, электр қозғалтқыштары, датчиктер, есептегіштер мен өлшегіштер, түрлендіргіштер және т.б. Электрлік және магниттік тізбектердің, жүйелер мен құрылғылардың жұмыс істеу принциптері мен сипаттамалары. Электротехникалық құрылғыларды және олардың негізгі параметрлерін есептеу әдістемесі

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Автоматтандыру негіздері

    Пән негізгі өлшеу аспаптарын, технологиялық параметрлердің бастапқы түрлендіргіштерін (датчиктерін), атқарушы механизмдерді, микроконтроллерлерді және станоктар мен технологиялық жабдықтарды автоматты реттеу жүйелерін зерделейді. Автоматтандыру жүйелерінің элементтерін, типтік байланыстардың уақыт және жиілік сипаттамаларын, сызықтық жүйелерді тұрақтылық үшін зерттеу критерийлерін және процестің сапасын бағалау әдістерін сипаттайды.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Есептеу және бағдарламалау әдістері

    «Есептеу және бағдарламалау әдістері» курсы есептеу математикасы, механика және машина жасау кешендерінде пайда болатын ғылым секциясы болып табылады. Ғылымның осы секциясының тақырыбы әр түрлі қозғалыстар мен үрдістерді сандық моделдеу, сондай-ақ алынған тапсырмаларды компьютерге бағдарламалау болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Микроконтроллерлер үшін бағдарламалау

    Пән микроконтроллерлерді бағдарламалау әдістерін оқуға және қазіргі ақпараттық-өлшеу және басқару жүйелерінде микроконтроллерлерді практикалық қолдану дағдыларын меңгеруге бағытталған; аналогты-цифрлық және цифрлық-аналогтық түрлендіргіштерді пайдалана отырып, әртүрлі есептерді шешу үшін микроконтроллерлерді бағдарламалау дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Электр жетегінің динамикасы мен басқаруы

    Курстың мақсаты жұмыс принциптерін, динамикалық сипаттамаларын, басқару әдістерін және электр жетектерінің әртүрлі түрлерін қолдануды зерттеуді қамтиды. Ол студенттерді әртүрлі өнеркәсіптік қосымшалар үшін электр жетегі жүйелерін түсінуге және дамытуға дайындауға бағытталған. Әдетте бұл курсты қамтитын негізгі тақырыптар:электр жетектерінің негіздері, электр жетектерін басқару принциптері, энергетикалық тиімділік және т.б. Курс тек теориялық сабақтарды ғана емес, сонымен қатар студенттерге алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде қолдануға, электр жетектерін басқару жүйелерін әзірлеуге және талдауға мүмкіндік беретін практикалық зертханалық жұмыстарды да қамтиды. олардың болашақ кәсіби қызметі үшін маңызды.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 4
  • Кернеу және энергия

    Мақсаты: энергетикалық жүйелердегі процестерді терең түсінуді қалыптастыру және қазіргі заманғы энергетикалық объектілерді жобалауға және басқаруға дайындық. Мазмұны теориялық сабақтарды, практикалық зертханалық жұмыстарды және энергетика саласындағы өзекті мысалдарды зерттеуді қамтиды. Мазмұны: Электр жүйелері мен энергетиканың теориялық және практикалық аспектілерін жан-жақты зерттеу.Электротехника негіздерін, электр энергиясын тарату мен беруді, сондай-ақ энергетикалық жүйелердің жұмысын талдауды қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 6
  • Электрондық инжиниринг

    Электрондық аспаптар мен құрылғылар саласындағы жаңа қызметтерді сынау, баптау, әзірлеу және жобалау бойынша кешенді қызметтерді, сондай-ақ сүйемелдеу және кепілдік қызметтер бойынша мәселелерді ұйымдастыру. Ақпараттық-телекоммуникациялық жүйелер, Көлік және ғарыш техникасы, Энергетика, есептеу және медициналық техника үшін заманауи электрондық компоненттерді, құралдар мен технологияларды практикалық қолдану. Микро және наноэлектроника өнімдерін зерттеу, модельдеу және жобалаудағы заманауи және перспективті электронды құралдар, тәсілдер мен әдістер.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Бағдарламаланатын логикалық интегралды схемалар

    Бағдарламаланатын логика чиптерінің жіктелуі және негізгі қасиеттері. Әзірленіп жатқан құрылғыға арналған БЛИС (Бағдарламаланатын логикалық интегралды схемалар) отбасы мен түрін таңдау бойынша ұсыныстар. Жобаланған құрылғының схемалық сипаттамасын жасау. Жобаның уақытша және топологиялық шектеулерін енгізу. БЛИС негізінде жобаланған құрылғыны функционалды модельдеу. Жобаның тест Модулінің құрылымы мен дайындау әдістері. Мәтіндік форматта және уақытша диаграммалар түрінде жобаның тест модулін құру. БЛИС негізіндегі сандық құрылғыларды модельдеу кезеңдері.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Сандық электр жетегін басқару

    Электр жетектерін басқарудың цифрлық жүйелерінің жалпы түсініктері. Электр жетегінің жылдамдығы мен орналасуын басқарудың сандық жүйелері. Деңгей бойынша дискреттілікті ескере отырып, Сандық басқару жүйелерінің есептік модельдері. Дискретті беру функциялары. Электр жетегін реттеу контурының құрылымдық схемалары. Сандық тізбекті синтездеу әдісі. Тиристорлық түрлендіргіші бар электр жетегінің сандық ток тізбегін оңтайландыру. Сандық жылдамдық тізбегін оңтайландыру. Позицияның сандық контурын оңтайландыру. Электр жетек жүйелеріндегі сандық түйіндер.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 4
  • Электротехникалық құрылғыларды жобалау және басқару

    "Электротехникалық құрылғыларды жобалау және басқару" курсының мақсаты әртүрлі электротехникалық жүйелер мен құрылғыларды әзірлеудің, басқарудың және пайдаланудың теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Курс бағдарламасына енгізілуі мүмкін мазмұн: 1. Электротехника негіздері: электр тізбектеріне кіріспе, ОМ және Кирхгоф заңдары, тізбекті талдау әдістері. 2. Электрондық компоненттер мен схемалар: әртүрлі электрондық компоненттерді (резисторлар, конденсаторлар, транзисторлар, чиптер) зерттеу және оларды тізбектерде қолдану. 3. Электр машиналары мен трансформаторларды жобалау: асинхронды, синхронды машиналарды, трансформаторларды және басқа электромеханикалық құрылғыларды әзірлеу және талдау. 4. Автоматты басқару жүйелері: басқару теориясының негіздері, автоматика жүйелерін жобалау, Электр құрылғыларын басқаруда контроллерлер мен микропроцессорлық жүйелерді пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 4
  • Сызықты автоматты реттеу жүйелері

    Курстың мақсаты студенттерге сызықтық автоматты реттеу жүйелері теориясының негіздерін, жүйелерді математикалық сипаттау әдістерін, тұрақтылық пен сапаны зерттеу әдістерін үйрету болып табылады. Мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: автоматты басқару жүйелерінің негізгі принциптері мен схемалары. АРЖ-нің типтік байланыстары. Сілтемелер мен жүйелердің уақыттық және жиілік сипаттамалары. Құрылымдық схемаларды түрлендіру ережелері. Сызықтық АРЖ-нің тұрақтылығын талдаудың алгебралық және жиілік әдістері. Сызықтық АРЖ-нің сапасын бағалаудың тікелей және жанама әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Сандық схема

    Сандық схема дискретті электронды тізбектерді зерттеуге бағытталған, мұнда электрлік импульстар кернеу мен электр тогының тұрақты параметрлерінің белгілі бір жұбына ие. Схема-бұл электроника саласындағы бағыт, ол Электронды жабдықтың негізін құрайтын схемалардың жобаларын дайындау принциптері мен технологияларын зерттеуге және дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Электрондық құралдарды жобалау

    Электрондық құралдарды өндірудің технологиялық процестерін жобалау әдістерін зерттеу. Электрондық құралдардың құрылымы мен кластары, электрондық құралдардың құрылысын анықтайтын факторлар. Дамудың негізгі кезеңдері. Электрондық құралдардың заманауи және перспективалы дизайны – ұяшықтар, модульдер, блоктар, шкафтар. Стандарттау негіздері. Құрылымдарды біріктіру. Сапа туралы, техникалық деңгей туралы және менеджмент жүйелері мен бұйымдардың сапасын қамтамасыз ету туралы жалпы ережелер

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Электротехникалық құрылғыларды жобалау

    Электротехникалық құрылғыларын жобалау кезінде жүйелік талдау әдісін зерттеу. Электротехникалық құрылғыларының негізгі белгілерін және техникалық шешімдерді іздеу негіздерін анықтау. Эвристикалық іздеу әдістері. Техникалық шешімдерді синтездеудің морфологиялық және автоматтандырылған әдістері. Өнертапқыштық есептерді шешудің әдістері мен принциптері. Жобалау кезінде электротехникалық құрылғыларының электромагниттік үйлесімділігін бағалау және есепке алу. Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету құралдарын қолдана отырып, инженерлік-техникалық және экономикалық міндеттерді шешу тәсілдері

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Автоматтандыру жүйелері

    Курстың мақсаты студенттерге нақты инженерлік мәселелерді шешуге қажетті техникалық білім мен дағдыларды дамытуға көмектесу. Курс автоматтандыру жүйелерін, олардың құрылымын, жұмыс принциптерін және техникалық құралдарды зерттейді. Мұндай курс инженерия, робототехника немесе бағдарламалық қамтамасыз ету саласындағы студенттерге арналған. Курстың мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: 1. Автоматтандыру жүйелерінің негізгі ұғымдары: автоматтандыруды анықтау, оның түрлері, мақсаттары және қолдану салалары. 2. Датчиктер мен өлшеу құрылғылары: датчиктердің әртүрлі түрлері және олардың жұмыс принциптері, өлшеу әдістері және дәлдігі. 3. Басқару жүйелері: PID реттегіштері, логикалық контроллерлер, схемалар және автоматтандырылған басқару жүйелерінің алгоритмдері. 4. Бағдарламаланатын логикалық контроллерлер (PLC): PLC жұмыс принциптері, бағдарламалау тілдері және оларды қолдану. 5. Автоматтандыру жүйелерінің интеграциясы: желілік технологиялар, байланыс хаттамалары және жүйелерді біріктіру әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 6
  • Электр жетегінің жиілігін басқару

    Басқару нысаны асинхронды қозғалтқыш. Жиілікті басқару-жалпы ұғымдар мен терминдер. Модульдік басқару.векторлық басқару . Электромагниттік момент теңдеуін және координаттар жүйесін таңдау. Статор тогымен басқарылатын модельдер. Статор кернеуімен басқарылатын модельдер. Жылдамдық реттегішін теңшеу ерекшеліктері. Тікелей сәтті басқару. Импульстің ені түрлендіргіштері. Кең қолданылатын электр жетектеріне арналған заманауи түрлендіргіштер.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 4
  • Микропроцессорлық жүйелер

    Курстың мақсаты-студенттерге микропроцессорлық жүйелердің құрылымы мен принциптерін түсіндіру, сонымен қатар оларды жобалау және бағдарламалау дағдыларын дамыту. Микропроцессорлық жүйелер курсы әдетте микропроцессорлардың құрылымын, олардың жұмыс принциптерін және қолдану салаларын зерттеуді қамтиды. Бұл курстың мазмұны келесі бөлімдерді қамтуы мүмкін: 1. Микропроцессорлардың даму тарихы: бұл бөлімде микропроцессорлардың пайда болуы, олардың дамуы мен өзгеруі қарастырылады. 2. Микропроцессорлық жүйелердің архитектурасы: Жүйелік шиналар, процессорлық жад, енгізу/шығару және басқару блоктары сияқты негізгі компоненттердің құрылымы мен функцияларын түсіндіру. 3. Ассемблер тілі: микропроцессорлармен жұмыс жасаудағы ассемблер тілінің рөлі, оның синтаксисі және бағдарламалау әдістері. 4. Микропроцессорлық жүйелерді Бағдарламалау: Бағдарламалау тілдерін қолдану, сондай-ақ жоғары деңгейлі тілдерден ассемблерге тарату процестері. 5. Енгізу / шығару құрылғыларымен өзара әрекеттесу: енгізу/шығару порттарымен, таймерлермен және басқа перифериялық құрылғылармен өзара әрекеттесу әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • ТРИЗ инженерлік есептерді шешуде

    «ТРИЗ инженерлік есептерді шешуде» пәнінің мазмұнына техникалық жүйелерді әзірлеу бойынша негізгі сұрақтар, өнертапқыштық есептерді шешу әдістері, техникалық жүйелердің негізгі функцияларын анықтау әдістері, Su-Field талдау, супержүйелер мен ішкі жүйелердің сыни талдауы кіреді. , ақпараттық қорды пайдалану әдістері және инженерлік есептерді шешу үшін TRIZ стандарттары.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 6
  • Күзет дабылы жүйелері

    Пәннің мазмұны күзет және өрт дабылы жүйелерінің құрылымы, құрамы және негізгі міндеттері туралы теориялық мәліметтерді, қорғау объектілерін санаттау мәселелерін, күзет және өртке қарсы құралдардың классификациясын, күзет және өртке қарсы электрондық компоненттер мен телекоммуникациялардың жұмыс істеу принциптерін қамтиды, сондай-ақ қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін нормативтік талаптар қаралады .

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 6
  • Қауіпсіздік жүйелерін жобалау

    «Қауіпсіздік жүйелерін жобалау» пәнінің мазмұны біріктірілген қауіпсіздік жүйелерін жобалау бойынша негізгі сұрақтарды қамтиды. Объектілерді қорғауды ұйымдастырудың жалпы принциптері, қауіпсіздікті қамтамасыз етудің техникалық құралдарының құрылымдық-функционалдық ерекшеліктері, сондай-ақ белгілі бір объектінің ерекшеліктерін ескере отырып, әртүрлі қауіпсіздік ішкі жүйелерін біріктірілген кешенге біріктіру жолдары қарастырылады .

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 6
  • Автоматтандыру және басқарудың техникалық құралдары

    Техникалық құралдарды (КО) жобалаудағы жүйелік тәсіл. Автоматты басқару жүйелерінің құрылымдары типтік құрамы. Мемлекеттік аспаптар жүйесі. Объект туралы ақпарат алу құрылғылары. Сенсорлардың жіктелуі. Деректерді беру жүйелері. ТС САУ интерфейстері. Өнеркәсіптік компьютерлер. Бағдарламаланатын контроллерлер. Басқару әсерлерін іске асыруға арналған атқарушы құрылғылар. Аппаратураны қорғау.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Өлшеу аспаптары мен автоматика құралдарын таңдау, Автоматтандыру элементтері мен құрылғыларын баптау және пайдалану қасиетін көрсету.
  • Автоматтандыру процесін басқару дағдыларының жиынтығын көрсету, автоматтандырылған жүйелерді бақылау нәтижелерін алу үшін бағалау әдістерін, әдістемелерін және критерийлерін таңдау.
  • Құрылымдық, функционалдық және басқа автоматтандыру схемаларын әзірлеу. ТП АБЖ техникалық, бағдарламалық және математикалық қамтамасыз етуді, сондай-ақ IoT жүйелерін құру.
  • Тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдері білімін қолдану
  • Тұрақты оқыту қабілетін көрсету, жаңа білім алу, бұрын алған дағдылар мен құзыреттерді кеңейту және тереңдету, инженерлік жүйелерді әзірлеушілер мен пайдаланушылар тобында жұмыс істеу; моральдық-адамгершілік, коммуникативтік, ұйымдастырушылық-басқару дағдыларын қолдану.
  • Автоматты реттеудің сызықтық және сызықтық емес жүйелерінің негізгі түрлері, оларды математикалық сипаттау және модельдеу туралы білімдерін іс жүзінде көрсету. Осы жүйелерді баптауды, пайдалануды және жөндеуді практика жүзінде көрсету.
  • Автоматтандыру объектілерінің, технологиялық процестер мен өндірістердің жай-күйін анықтау, сондай-ақ олардың дамуын болжау. Пайдалануда Автоматтандыру элементтері мен жүйелерін пайдалану бойынша білікті шешімдерді қолдану.
  • Электрондық және микропроцессорлық базаны, микроконтроллерлерді бағдарламалау дағдыларын қолдану және көрсету, сондай-ақ автоматика құралдарын пайдалану мен жөндеуді жүзеге асыру. Әр түрлі күрделілік пен функционалдылықтағы сандық автоматика құрылғыларын құру үшін бағдарламаланатын логикалық интегралды схемаларды қолдануды, сонымен қатар оларды пайдалану мен баптауды жүзеге асыра білу.
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, кәсіпкерлік және көшбасшылық негіздері, кәсіби және қоғамдық-саяси қызметтің әртүрлі түрлерінде инновацияны қабылдау саласындағы базалық білімді қолдану
  • Автоматтандыру мәселелерін шешу үшін негізгі математикалық, физикалық және басқа да жаратылыстану білімдерін, сондай-ақ Электротехниканың теориялық негіздерін көрсету және қолдану
  • Электрондық техника саласындағы нормалар мен стандарттарға сәйкес конструкторлық және жұмыс техникалық құжаттамасын әзірлеу дағдыларын көрсету. Электротехникалық өнеркәсіптің электрондық құрылғылары мен құрылғылары, сондай-ақ оларды цифрландыру саласында жаңа қызметтерді тестілеу, баптау, әзірлеу және жобалау бойынша кешенді қызметтерді ұйымдастыру әдістерін қолдану.
  • Кәсіби қызметте жалпы инженерлік міндеттерді шешу үшін ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың және бағдарламалық құралдардың әртүрлі түрлерін қолдану, автоматтандыруда электротехникалық және электрондық құрылғыларды модельдеу, өндірістік процестердің IoT жүйелерін автоматтандыруды қамтамасыз ету үшін бағдарламалық қамтамасыз ету мен техникалық құралдарды пайдалану. Сондай-ақ кәсіпорындарды басқаруды автоматтандыруды жүзеге асыру.
Top