Жаңа білім беру бағдарламасы

7M07206 Геология және қатты пайдалы қазба кенорындарын барлау в Satbayev University

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты қазіргі заманғы жоғары технологиялық өндіріс талаптарына жауап беретін қатты пайдалы қазбалардың кен орындарын геология және барлау саласында магистрлерді дайындау, жоғары техникалық және ғылыми деңгейде жобалық-өндірістік және технологиялық қызметті жүзеге асыруға қабілетті, мемлекеттік және жеке секторларда, геологиялық барлауда, тау-кен кәсіпорындарында, атом өнеркәсібінде, кез келген меншік нысанындағы жобалау, оқу және ғылыми-зерттеу ұйымдарында жұмыс істеу
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M121 Геология

Пәндер

  • Қазақстанның пайдалы қазбаларының кен орындары

    Мақсаты: Қазақстан Республикасының минералдық-шикізаттық базасының жағдайы мен даму болашағын зерттеу. Міндеттері: темір, марганец, хром, титан, ванадий, мыс, қорғасын, мырыш, алюминий, никель, кобальт сияқты металл минералдарын талдау; вольфрам, молибден, қалайы, тантал, ниобий, цирконий, сирек жер элементтерінің кен орындарын зерттеу; асыл металдардың (алтын, күміс) және радиоактивті металдардың кен орындарын талдау.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі жерқойнауын пайдаланудағы көкейкесті проблемалары

    Мақсаты: Қазақстандағы жер қойнауын пайдаланудың халықаралық стандарттарға көшуін ескере отырып, өзекті мәселелері мен ерекшеліктерін зерттеу. Міндеттері: Қазақстанның жер қойнауын пайдалану ерекшеліктерін талдау; ұлттық орындау жоспарын ескере отырып, жер қойнауын пайдаланудың ағымдағы жай-күйін бағалау (74 және 75-қадамдар); Қазақстанның жер қойнауын барлау және пайдалану саласындағы халықаралық стандарттар мен ережелерге көшу үдерісін зерделеу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Петрогендік минералдар

    Мақсаты: Мұнай текті минералдардың оптикалық қасиеттерін зерттеу және оларды тау жыныстарын жіктеу үшін қолдану. Міндеттері: минералдардағы жарықтың сынуын және микроскоптағы оптикалық әсерлерді меңгеру; әртүрлі жүйедегі минералдардың қос сынуын және оптикалық индикаторын зерттеу; поляризациялық микроскоптағы жарық жолын түсіну; минералдардың оптикалық қасиеттерін анықтаудың коноскопиялық әдісін меңгеру; минералдардың сыну көрсеткіштерін анықтау үшін батыру әдісін практикалық қолдану

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Зияткерлік меншік және ғылыми зерттеулер

    Бұл курстың мақсаты магистранттарға ғылыми зерттеулер мен инновациялар контекстінде зияткерлік меншікті (IP) түсіну, қорғау және басқару үшін қажетті білім мен дағдыларды беру болып табылады. Курс АЖ-мен тиімді жұмыс істей алатын, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін қорғай алатын және тәжірибеде қолдана алатын мамандарды даярлауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ұңғымаларды геофизикалық зерттеулер (ілгерлі)

    Курста ақпараттық-білім беру лекциялық модулі және көрнекі талдау үшін қағаз түрінде де, демонстрациялық бағдарламалардың мысалдарын пайдалана отырып, интерпретациялау әдістерімен танысу үшін цифрлық түрде де әртүрлі геофизикалық әдістердің практикалық диаграммалары бар. Курс геофизикалық әдістердің ұңғыма модификацияларын тәжірибеде қолдануға, оларды қолдану жағдайларын талдауға және табиғи шектеулерге бағытталған. Ұңғымалық геофизикамен шешілетін таза геофизикалық және геологиялық бірқатар типтік мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Пайдалы қазба кенорындарын геологиялық модельдеу

    Мақсаты: Пайдалы қазбалар кен орындарын геологиялық модельдеуді зерттеу. Міндеттері: үш өлшемді ортада геологиялық барлау деректерін визуализациялау және түсіндіру үшін компьютерлік бағдарламалардың қажеттілігімен таныстыру; пайдалы қазбалар кен орындарын үш өлшемді модельдеуді практикалық өңдеу; геологиялық модельдеу жағдайында графикалық қосымшалармен жұмыс істеуге үйрету; резервуарларды модельдеу және қорды бағалау үшін Micromine бағдарламалық құралын қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Радиоактивті және сирекжерлі элементтер минералогиясы

    Мақсаты: Радиоактивті және сирек жер элементтерінің минералогиясы және оларды диагностикалау әдістері бойынша терең біліммен қаруланған уран геологиясы саласының мамандарын дайындау. Міндеттері: радиоактивті және сирек жер элементтерінің минералдық формаларын зерттеу; радиоактивті пайдалы қазбаларды диагностикалау әдістерін меңгеру; парагенетикалық минералдық ассоциацияларды анықтауды және олардың кен орындарын іздеу мен игерудегі маңызын бағалауды үйрену; рудалардың түрлерін және олардың генетикалық жіктелуін талдау.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның рудалы аудандарының геологиясы

    Мақсаты: Қазіргі заманғы талдау әдістерін қолдана отырып, Қазақстанның кенді аймақтарының геологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Міндеттері: кенді аймақтар бойынша геологиялық-геофизикалық, кен-металлогендік, литохимиялық және петрологиялық мәліметтерді қорыту; осы аумақтардың геодинамикалық және құрылымдық-тектоникалық сипаттамаларын талдау; геологиялық құрылымы мен Қазақстандағы кен орындарының болуы арасындағы байланысты анықтау; одан әрі зерделеу және игеру үшін кенді аймақтардың болашағын бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Курс жоғары оқу орындары педагогикасының әдіснамалық және теориялық негіздерін меңгеруге бағытталған. Пән заманауи педагогикалық технологияларды, жоғары оқу орнында педагогикалық жобалау, ұйымдастыру және бақылау технологияларын, коммуникативтік құзыреттілік дағдыларын меңгеруге көмектеседі. Курстың соңында магистранттар оқытуды ұйымдастырудың әртүрлі формаларын ұйымдастыру және өткізу, оқытудың белсенді әдістерін қолдану, оқу сабақтарының мазмұнын таңдауды үйренеді. Оқытудың кредиттік технологиясы негізінде оқу процесін ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Экологиялық геология негіздері

    Мақсаты: Экологиялық және геологиялық жағдайлардың жағдайын түсіну және бағалау үшін қоршаған орта геологиясының теориялық негіздерін меңгеру. Міндеттері: құрамының құрылымын және экологиялық-геологиялық жағдайларды бағалау әдістерін зерттеу; литосфераның экологиялық қызметтерін және олардың әртүрлі себептердің әсерінен қалыптасу ерекшеліктерін түсіну; литосфераның ресурстық, геодинамикалық, геохимиялық және геофизикалық орта функцияларын қарастыру; табиғи және техногендік факторлардың әсерінен литосфераның экологиялық қызметіндегі кеңістік-уақыттық өзгерістерді түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жерқойнауын пайдалануды геологиялық қамтамасыз ету

    Мақсаты: Жер қойнауын пайдаланудың тиімділігін арттыру мақсатында жер қойнауын пайдалануды геологиялық қамтамасыз етуді зерттеу. Міндеттері: қазіргі жер қойнауын пайдалану ерекшеліктерін зерттеу және осы процестің объектілері мен субъектілерін анықтау; жер қойнауына меншік құқығын құқықтық реттеуді және геологиялық ақпаратты талдау; геологиялық деректердің сенімділігін бағалау және осы сенімділікті арттырудың жолдары мен тәсілдерін әзірлеу; жер қойнауы туралы ақпаратты жинаудың, өңдеудің және талдаудың заманауи әдістерін, соның ішінде геоақпараттық технологияларды зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Геологияның өзекті проблемалары

    Мақсаты: Жердің қалыптасуын, құрылымын және құрамын, сонымен қатар негізгі геологиялық процестерді зерттеу. Міндеттері: «Жердің геологиялық дамуы» концепциясын зерттеу; ішкі жылу көздерін талдау; жетекші геотектоникалық концепцияларды, олардың артықшылықтары мен кемшіліктерін зерттеу; мұхиттар мен материктердің жер қыртысының құрылымдық элементтерінің табиғаты мен қалыптасуын анықтау; тау жыныстарының қабаттарының деформациялану механизмдерін зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Мақсаты: ғылым тарихы мен философиясын жаһандық және қазақстандық ғылым тұжырымдамаларының жүйесі ретінде зерттеу. Мазмұны: ғылым философиясының пәні, ғылым динамикасы, ғылымның тарихи дамуының негізгі кезеңдері, классикалық ғылымның ерекшеліктері, классикалық емес және постклассикалық ғылым, математика, физика, техника және технологиялар философиясы, инженерлік ғылымдардың ерекшелігі, ғылым этикасы, ғалым мен инженердің әлеуметтік-адамгершілік жауапкершілігі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Data Mining

    Мақсаты: Datamine бағдарламалық жасақтамасын зерттеу және оны тау-кен өнеркәсібінде әртүрлі мәселелерді шешу үшін қолдану. Міндеттері: бағдарламаның функционалдық мүмкіндіктерімен және оның саладағы жетекші орнымен таныстыру; геологиялық модельдерді құру және шахталар мен карьерлерді жобалау процестерін түсіну; Datamine бағдарламасын пайдалана отырып, өндіріс процесін басқару әдістерін оқу; тау-кен өнеркәсібіндегі процестерді оңтайландыру үшін геология, геохимия және маркшейдерлік қызметтің стандартты деректерін талдау.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Геотектоника геодинамика негіздерімен

    Мақсаты: Жер қыртысын зерттеуде геофизикалық әдістерді тәжірибеде қолдануға баса назар аудара отырып, геотектоника және геодинамика негіздерін зерттеу. Міндеттері: ақпараттық-танымдық дәріс модулімен таныстыру; визуалды талдау үшін әртүрлі геофизикалық әдістердің практикалық диаграммаларын оқу; демонстрациялық бағдарламалардың мысалдарын пайдалана отырып, геофизикалық мәліметтерді интерпретациялау әдістерімен танысу; геофизикалық әдістердің ұңғыма модификацияларын қолдануды талдау және олардың шектеулері; ұңғыма геофизикасының көмегімен типтік геофизикалық және геологиялық есептерді шешу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Кенді алаңдар мен кенорындардың геологиялық құрылымары

    Мақсаты: Кенді кен орындары мен кен орындарының геологиялық құрылымдарын олардың пайда болуы мен кен түзілу процесіндегі рөлін түсіну үшін зерттеу. Міндеттері: құрылымдық талдаудың теориялық негіздерін талдау және тау жыныстарының тектоникалық қасиеттерін зерттеу; кен орындары мен кен орындарының құрылымдарын игерудің негізгі кезеңдерін талдау; кен түзілу процесінде пликативті және дизъюнктивті дислокациялардың рөлін анықтау; әртүрлі генетикалық типтегі геологиялық құрылымдардағы минералданудың локализациялану заңдылықтарын зерттеу

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Металлогения және Қазақстанның рудалы формациялары

    Мақсаты: Кен түзілу процестерін түсіну және әртүрлі металлогендік жағдайларды қарастыру үшін Қазақстанның металлогениясы мен кен түзілімдерін зерттеу. Міндеттері: металлогения және минералдылық ұғымдарымен таныстыру; кен түзу процестері мен жүйелерінің жалпы принциптерін оқу; кен түзілімдерін талдау және әртүрлі типтегі түзілімдерді түсіну; металлогендік зерттеулерді және олардың жалпы принциптерін қарастыру; әртүрлі геологиялық ортадағы және қазіргі теңіздер мен мұхиттардағы металлогенезді талдау

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Курс жетекші қызметінің психологиялық механизмдерін білуге негізделген қызметкерлерді тиімді басқару құралдарын меңгеруге бағытталған. Тәртіп шешім қабылдау, қолайлы психологиялық климат құру, қызметкерлерді ынталандыру, мақсат қою, ұжым құру және қызметкерлермен қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгеруге көмектеседі. Курстың соңында магистранттар басқарушылық қақтығыстарды шешуді, өзіндік имиджді құруды, басқарушылық қызмет саласындағы жағдайларды талдауды, сонымен қатар келіссөздер жүргізуді, стресске төзімді және тиімді көшбасшы болуды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • ТМД елдерінің аймақтық геологиясы

    Мақсаты: Тектоникалық аудандастыру негіздеріне баса назар аудара отырып, ТМД және Балтық жағалауы елдерінің аймақтық геологиясын зерттеу. Міндеттері: ежелгі платформаларды, соның ішінде Шығыс Еуропа және Сібір платформаларын талдау; Орал-Моңғол белдеуінің Орал-Новоземель, Оңтүстік Тянь-Шань, қазақ-қырғыз, Зайсан, Алтай-Саян, Саян-Енисей қатпарлы аймақтары сияқты қатпарлы аймақтарын зерттеу; Байкал және Забайкалье аймақтарының, сондай-ақ Таймыр-Североземель аймағының геологиялық ерекшеліктерін қарастыру; Еуразияның жас эпипалеозойлық тақталарын зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Тұрақты даму стратегиялары

    Мақсат: Магистранттарды экономикалық өсу, әлеуметтік жауапкершілік және қоршаған ортаны қорғау арасындағы тепе-теңдікке қол жеткізу үшін тұрақты даму стратегияларына үйрету. Мазмұны: Магистранттар тұрақты дамудың тұжырымдамалары мен қағидаларын, тұрақты даму стратегияларын әзірлеу және енгізу, олардың тиімділігін бағалауды, сондай-ақ халықаралық стандарттар мен үздік тәжірибелерді зерттейді. Тұрақты дамудың табысты стратегияларының мысалдары мен жағдайлары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Уранды кенорындарындағы ҰҒЗ

    Мақсаты: Уран кен орындарын талдауда географиялық ақпараттық жүйелерді (ГАЖ) пайдалануды зерттеу. Міндеттері: кен ұңғымаларының геофизикалық зерттеулерінен алынған учаскенің геологиялық сипаттамалары мен олардың физикалық қасиеттері арасындағы байланысты зерттеу; кен интервалдарын анықтау және уран минералдарының сапасын бағалау үшін ұңғымалардың қима диаграммаларын кешенді түсіндіру әдістерін меңгеру; кен денелерінің физикалық қасиеттерін, қимасының құрамын және параметрлерін талдау үшін зертханалық негізгі зерттеулердің мәліметтерін пайдалану

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Кәсіби ағылшын тілін ілгері деңгейде меңгеру (тілдік емес бағыттар үшін). Ғылыми стильдің грамматикалық сипаттамаларын оның ауызша және жазбаша формаларында зерттеу. Білім беру бағдарламасы бойынша монолог және диалог түрінде кәсіби ауызша қарым-қатынас. Зерттеу нәтижелерін есептер, рефераттар, жарияланымдар және көпшілік талқылаулар түрінде көрсете білу; ғылыми зерттеулердің нәтижелерін шет тілінде түсіндіре және ұсына білу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Петрохимия

    Мақсаты: Тау жыныстарының химиялық құрамын зерттеу үшін мұнай-химиялық талдау әдістерін меңгеру. Міндеттері: А.Н. бойынша қайта есептеудің мұнай-химиялық әдісін зерттеу. Заварицкий магматиттер және зерттеу нәтижелерін талдау; әртүрлі авторлар бойынша метаморфиттердің химиялық құрамын зерттеу әдістерін меңгеру және протолиттерді анықтау; әртүрлі әдістерді қолдана отырып, метасоматикалық тау жыныстарының химиялық құрамын зерттеу және зерттеу нәтижелерін талдау үшін диаграммалар құру.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Жобалық менеджмент

    Мақсаты: Заманауи үлгілер мен стандарттар негізінде жобаны басқарудың құрамдас бөліктері мен әдістері туралы білім алу. Міндеттері: бизнесті дамытуды жобаға бағытталған басқарудың мінез-құлық үлгілерін зерттеу; PMI PMBOK, IPMA ICB халықаралық стандарттарын және жобаларды басқару саласындағы Қазақстан Республикасының ұлттық стандарттарын меңгеру; стратегиялық, жобалық және жедел басқаруды біріктіру арқылы бизнесті дамытуды ұйымдастырушылық басқару ерекшеліктерін талдау.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Негізгі өнеркәсіптік кенорындардың генезисі

    Мақсаты: Негізгі өнеркәсіптік кен орындарының генезисін зерттеу. Міндеттері: Колчеданды кен орындарын, провинциялар мен кенді аймақтарды жіктеу; кен орындарының генетикалық түрлерін зерттеу (кипрлік, оралдық, бразилиялық); Қазақстандағы алтын кен орындарының қалыптасу ерекшеліктерін талдау; уран және алтын кен орындарының кеңістік-уақыттық парагенетикалық байланысын зерттеу және олардың пайда болу үлгілерін әзірлеу; Қазақстанның уран, темір және мыс кен орындарын әлемдік аналогтарымен салыстырмалы талдау және олардың пайда болу теорияларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Стратиграфияның өзекті проблемалары

    Мақсаты: Геохронологиялық аспектілерді түсіну үшін стратиграфияның өзекті мәселелерін зерттеу. Міндеттері: халықаралық геохронологиялық масштабты зерттеу; геологиялық учаскелердің биостратиграфиялық бөлінуін және корреляциясын жүргізу; учаскені бөлу және корреляциялаудың сейсмостратиграфиялық әдістерін меңгеру; негізгі ортақ стратиграфиялық бірліктерді оқу; Қазақстанның жергілікті стратиграфиялық бірліктерін талдау; стратиграфиялық бірліктердің түрлерін және оларды анықтау критерийлерін анықтау; салыстырмалы геохронологияны және оның қолданбаларын оқу.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Петрология негіздері

    Мақсаты: Магмалар мен олардың шығу тегі туралы қазіргі деректерге баса назар аудара отырып, петрология негіздерін зерттеу. Міндеттері: магмалық балқымалардың кристалдануының физика-химиялық негіздерін түсіну; магматиттер әртүрлілігінің негізгі себептерін зерттеу; магматиттердің химиялық және минералдық құрамын, құрылымын және олардың генетикалық маңызын анықтау; әртүрлі құрамдағы тау жыныстарын және олардың пайдалы қазбалар кен орындарымен байланысын қарастыру; поляризациялық микроскоптың көмегімен тау жыныстарын зерттеу әдістерін меңгеру; магмалық ассоциацияларды зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Көлемдік модельдеу және пайдалы қазба кенорындарын болжамдық бағалау

    Мақсаты: Болжау және іздеу, металлогендік және геологиялық барлау жұмыстарын жүргізу үшін пайдалы қазбалардың кен орындарын үш өлшемді модельдеу әдістеріне үйрету. Міндеттері: нақты деректер негізінде кен денелерін үш өлшемді сымдық және блоктық модельдеу әдістерін зерттеу; геологиялық және геохимиялық мәліметтерді интерпретациялау, интерполяциялау және визуализациялау әдістерін меңгеру; Micromine GIS жүйесіне геологиялық барлау деректерін дайындау және импорттау; геостатистикалық деректерге талдау жүргізу және кен орындарының жер беті мен карьерінің цифрлық үлгілерін құру.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Литологиялық зерттеулердің әдістері

    Мақсаты: Шөгінді тау жыныстарының құрылымын, құрамын және шығу тегін түсіну үшін студенттерді литологиялық зерттеу әдістерімен таныстыру. Міндеттері: шөгінді жыныстардың минералдық және химиялық құрамын зерттеу; осы тау жыныстарының пайда болу заңдылықтарын және шығу тегін түсіну; шөгінді текті минералдардың құрамы мен шығу тегін зерттеу әдістерін қарастыру; шөгінді жыныстардың жасын және қалыптасу тарихын анықтау әдістерін оқу; геологиялық мәселелерді шешу үшін литологиялық мәліметтерді интерпретациялау әдістерін меңгеру

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Радиоактивті элементтер геохимиясы

    Мақсаты: Радиоактивті элементтердің таралуын, қоныс аудару формаларын және концентрациясын түсіну үшін олардың геохимиясының негіздерін оқып үйрену. Міндеттері: минералдардағы, тау жыныстарының, тау жыныстарының түзілімдері мен кешендеріндегі, литосферадағы және ғарыштағы уран мен торийдің құрамын талдау; радиоактивті элементтердің таралу заңдылықтарын және пайда болу формаларын анықтау; көші-қон нысанының шарттарын зерттеу; радиогеохимияның дамуын тарихи сипаттау; радиоактивті элементтердің геохимиясының жалпы ерекшеліктерін және олардың негізгі қасиеттерін сипаттау.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Стратиграфиялық зерттеулердің әдістері

    Мақсаты: Геологиялық тарихты түсіну үшін стратиграфиялық зерттеу әдістерін зерттеу. Міндеттері: Халықаралық геологиялық уақыт шкаласын талдау; биостратиграфиялық бөлуді және геологиялық қималардың корреляциясын зерттеу; сейсмостратиграфиялық бөлініс пен қималардың корреляциясын әзірлеу; негізгі ортақ стратиграфиялық бірліктерді түсіну; Қазақстанның жергілікті стратиграфиялық бірліктерін зерттеу; жеке қордың стратиграфиялық бірліктерін талдау және оларды қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Бизнес және басқару салаларындағы монологтарды, диалогтарды және топтық талқылауларды тыңдау барысында негізгі ойды, басты мазмұнды және нақты мәліметтерді түсіну; басқару тақырыптарына қатысты ағылшын тіліндегі жазбаша және ауызша сөйлеуді түсіну; жалпы қабылданған құрылымға сай, грамматикалық тұрғыдан дұрысырақ және іскерлік сөздер мен тіркестерді қолданып, басқарушылық мәтіндер (есептер, хаттар, электронды хаттар, жиналыс хаттамалары) жаза білу; жұптық және топтық талқылауларда, кездесулер мен келіссөздер кезінде әртүрлі іскерлік жағдайлар туралы тиісті іскерлік лексика мен грамматикалық құрылымдарды қолданып айта білу.
  • Жобаларды басқарудың заманауи стандарттарын және олардың негізгі сипаттамаларын білу, жобаларды басқарудағы PMI тәсілін түсіну, инвестициялық қызметті жоспарлай білу, жобалық тәуекелдерді ескеру, ресурстарды пайдалануды оңтайландыру әдістерін қолдану, қақтығысты жағдайларды реттеу жолдарын білу, сондай-ақ жобаның орындалу барысын уақытында түзету үшін нақты көрсеткіштерді талдай білу.
  • Жобаларды басқарудың заманауи стандарттарын, соның ішінде инициализация кезеңін, техникалық-экономикалық негіздемені, жоба жарғысын және басқа да негізгі құжаттарды білу. Жобалық қызметті жоспарлауға қатысты құжаттарды әзірлеу мен талдау барысында алынған білімді тиімді қолдана білу, шешім қабылдауды қолдайтын түрлі әдістерді пайдалану және жұмыстардың орындалуын, мерзімдердің сақталуын жедел бақылауды жүзеге асыру. Кадрларды іріктеу, командамен тиімді өзара әрекеттесу, қақтығыстарды шешу және жобалық тәуекелдерді басқару дағдыларына ие болу. Басқарушылық құжаттаманы сауатты рәсімдеу, кәсіби ортада коммуникация орнату және MS Project сияқты арнайы бағдарламалық жасақтаманы пайдалана білу. Сондай-ақ, түлек жобаларды басқару саласындағы жаңа құралдар мен әдістерді өз бетінше меңгеруге және үздіксіз кәсіби дамуға дайын болуы керек.
  • Кристалды ортада жарық толқындарының таралу, сыну, қосарланған сыну және интерференция заңдылықтарын және осы құбылыстармен байланысты минералдардың оптикалық тұрақтыларын білу. Поляризациялық микроскопты және Федоров үстелшесін қолдана алу. Поляризациялық микроскоптың көмегімен петрогендік минералдарды зерттеу және анықтау дағдыларын меңгеру.
  • Кенорындарын геологиялық және компьютерлік модельдеудің принциптерін білу. Қаңқалық, блоктық модельдер мен СМП (сандық модельдеу процесін) құра алу, геологиялық және геохимиялық деректерді визуализация жасай білу. Қорларды бағалау үшін ГАЖ-технологияларды және «Micromine» бағдарламасын меңгере алу. Ашық кеніштерді жобалау негіздерін мен өндірістік қауіпсіздік нормативтерімен танысу.
  • Магмалық балқымалардың түзілу және кристалдану заңдылықтарын, магматиттердің заманауи жіктемесі мен номенклатурасын, олардың химиялық және минералдық құрамын, құрылымы мен генезисін білу. Таужыныс түзуші минералдардың химиялық құрамын талдай білу, магмалық таужыныстарының қалыптасу жағдайларын қалпына келтіру, олардың кристалдануындағы термодинамикалық, химиялық және физикалық жағдайлар туралы негізделген болжам жасай білу. Поляризациялық микроскопты қолданып, таужыныс түзуші минералдарды зерттей білу.
  • Құрлық экожүйелерін сақтау және табиғи ресурстарды тұрақты басқаруды қамтамасыз ету мақсатында экологиялық-геологиялық үдерістердің және олардың қоршаған ортаға әсерінің кешенді түсінігін қалыптастыру қағидаттарын білу. Экологиялық-геологиялық жүйелердің жай-күйін бағалау және болжау әдістерін, эколого-геологиялық мониторинг пен картографиялау тәсілдерін, сондай-ақ литосфераға теріс әсерді азайтуға және биологиялық әртүрлілікті сақтауға бағытталған инженерлік-экологиялық зерттеулердің негізгі принциптерін білу.
  • Қатпарлы және жарылу құрылымдарын талдаудың негіздерін, Қазақстанның металлогениясы мен типтік рудалы формацияларын білу. Тектоникалық бұзылыстарды интерпретациялай білу, құрылымдық сызбалар мен металлогендік карталарды талдау, геологиялық-генетикалық модельдер құра білу. Телефотогеологиялық әдістерді қолдана білу және құрылымдық зерттеу бағдарламаларын жасай алу. Геологиялық деректерді кәсіби түрде ұсына білу және құрылымдық талдау мен металлогения саласында әрі қарай білімін жетілдіруге дайын болу.
  • Геофизикалық зерттеулердің (ҰГЗ) физикалық негіздерін, мәліметтерді интерпретациялау әдістемелері мен тәсілдерін білу. ҰГЗ мәліметтерін стандартты өңдеу мен интерпретациялауды, кешенді интерпретация негізінде коллекторлардың сүзгілік және сыйымдылық сипаттамаларын бағалауды, заманауи бағдарламалық құралдарды қолдануды және ғылыми есеп түрінде зерттеу нәтижелерін рәсімдеуді меңгеру. Geooffice Solver және басқа да скважиналық зерттеу деректерін өңдеу мен интерпретациялау бағдарламалық кешендерінде жұмыс істеу дағдыларына ие болу.
Top