7R01107 Пульмонология (ересектер, балалар) в Астана медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мамандандырылған медициналық көмектің әртүрлі кезеңдерінде кәсіби қызметті дербес жүзеге асыратын, қоғамдық денсаулық сақтаудағы бар және жаңа сын-қатерлерге жауап беруге қабілетті, ұлттық және әлемдік денсаулық сақтаудың ғылыми-технологиялық дамуына үлес қосатын білікті, бәсекеге қабілетті пульмонолог-дәрігерлерді даярлау
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Астана медицина университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 140
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R007 Пульмонология ересектердің, балалардың
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Кардиологиялық науқастарда тыныс алу органдарының ауруларын диагностикалау және емдеу ерекшеліктері
Пән халықаралық дәлелдемелік базаға сәйкес кардиологиялық пациенттерде өкпе ауруларын диагностикалауға, дифференциалды диагностикалауға және уақтылы емдеуге мүмкіндік беретін білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады
Несиелер - 4
-
Превентивті пульмонология
Пән респираторлық патологияның қалыптасуындағы генетикалық және эпигенетикалық себептерді, бронхөкпе ауруларының қауіп факторларын модификациялаудың негізгі тәсілдерін жан-жақты зерттеуді қамтиды, бұл зерттеулер барлық жас топтарындағы тыныс алу мүшелері ауруларының таралуын, мүгедектік пен өлім-жітімді азайтуға бағытталған.
Несиелер - 4
-
Ревматологиялық науқастардағы тыныс алу мүшелері ауруларын диагностикалау және емдеу ерекшеліктері
Пән халықаралық дәлелдемелік базаға сәйкес ревматологиялық бейіндегі пациенттерде өкпе ауруларының диагностикасын, дифференциалды диагностикасын және уақтылы терапиясын жүргізуге мүмкіндік беретін білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады
Несиелер - 4
-
Пульмонологиядағы ғылыми вектор
Пульмонология саласындағы өзекті ғылыми бағыттар мен зерттеулерді талдау. Зерттеу сұрағын қою қағидаттарын, медициналық ақпараттың сенімді базалары бойынша жауап іздеу дағдыларын игеру. Әдебиетті сыни бағалау. Ғылыми негізділік және дәлелді медицина тұрғысынан тыныс алу органдарының ауруларын диагностикалау мен емдеудің клиникалық хаттамаларын қарау. Трансляциялық медицина туралы ұғымдарды қалыптастыру, ғылыми білімді пульмонологиялық практикада қолдану.
Несиелер - 4
-
Респираторлық сомнологиясы
Пән дәлелді медицина қағидаттарына сәйкес амбулаторлық деңгейде балалар пульмонологиясындағы кең таралған ауруларды диагностикалау (соның ішінде функционалдық әдістер), дифференциалды диагностика, емдеу, алдын алу, диспансерлеу және еңбекке жарамсыздық сараптамасын жүргізуге мүмкіндік беретін білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады.
Несиелер - 4
-
Амбулаториялық-емханалық пульмонология-1, балалар
Пән дәлелді медицина қағидаттарына сәйкес амбулаториялық деңгейде балалар пульмонологиясындағы кең таралған ауруларды диагностикалау (соның ішінде функционалдық әдістерді қолдану), сараланған диагностика жүргізу, емдеу, алдын алу, диспансерлеу және еңбекке жарамсыздық сараптамасын жүргізу бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 12
-
Стационардағы пульмонология-1, ересектер
Пән зертханалық және визуалды диагностика әдістерін, пульмонологиядағы патоморфология және фармакотерапия, тыныс алу жүйесі аурулары бар науқастарды стационарда дифференциалды диагностикалау, одан әрі емдеу, емдеу тактикасын анықтауда, сонымен қатар құжаттарды жүргізу үшін білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 22
-
Амбулаториялық - емханалық пульмонология-1, ересектер
Пән пульмонологияда функционалдық диагностикалық әдістерді, респираторлық инфекциялар және бронхтық-обструктивтік аурулары бар науқастарды амбулаториялық кезеңде дәлелдеу медицина принциптеріне сәйкес диагностикалауға, емдеуге, алдын алу шаралары мен еңбекке қабілетсіздік сараптамасын жүргізуге мүмкіндік беретін білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 18
-
Стационардағы пульмонология-1, балалар
Пән визуалды диагностика әдістері, фармакотерапия, әртүрлі патогендік факторлармен байланысты аурулар мен тыныс алу жолдарының аллергиялық ауруларын, одан әрі емдеу мен емдеу тактикасын анықтап, оны жүргізуде, коммуникация бойынша білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 18
-
Амбулаториялық-емханалық пульмонология-2, ересектер
Пән өкпенің аллергиялық және кәсіптік аурулары бар науқастарды диагностикалауға және емдеуге, алдын алу шаралары мен еңбекке қабілетсіздік сараптамасын жүргізуге, ұйқы кезінде тыныс алудың бұзылуына, өкпені қалпына келтіруге және амбулаториялық кезеңде тыныс алуды қолдауға мүмкіндік беретін білім мен тәжірибелік дағдыларды, медициналық құжаттарды жүргізуге қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 12
-
Стационардағы пульмонология-2, балалар
Пән бронхтық-өкпе жүйесінің туа біткен аномалиялары, балалардың генетикалық детерминацияланған аурулары мен интерстициалды ауруларын, дәлелдеу медицина принциптеріне сәйкес балалардың қарқынды пульмонологиясы бойынша білім мен тәжірибелік дағдыларды дамытады, осы мәселелер бойынша құзыреттілігін арттырады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 16
-
Стационардағы пульмонология-2, ересектер
Пән фтизиопульмонология, онкопулмонология, өкпенің интерстициалды және орфанды аурулары, бронхтық-өкпе жүйесінің даму аномалиялары және өкпедегі іріңді процестер, қарқынды және интервенциялық пульмонология бойынша, сонымен бірге осы мәселелердегі құзыреттілігін арттыруда білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 26
-
Амбулаториялық-емханалық пульмонология-2, балалар
Пән орфандық ауруларды, бронх-өкпе жүйесінің туа біткен ақауларын, балалардағы өкпе және бронхтардың тұқым қуалайтын ауруларын диагностикалау және емдеу, алдын алу шаралары мен еңбекке қабілетсіздік сараптамасын жүргізуге, бронхтық-өкпе аурулары бар балаларды реабилитациялау бойынша білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 10
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Науқастарда (ересектер, балалар) бронх-өкпе ауруларын диагностикалауда, ауру белгілерін, объективті тексеру мәліметтерін, зертханалық және функционалдық және басқа зерттеу әдістерінің нәтижелерін талдауда кәсіби білімді қолдану.
- Дәлелдеу тәжірибе негізінде стационарлық және амбулаторлық кезеңдерде дәрілік емес, дәрілік және арнайы емдеу әдістерін қолдана отырып, бронхтық-өкпе ауруларымен ауыратын науқастарға (ересектер, балалар) емдеуді тағайындау және шұғыл медициналық көмек көрсету.
- Бронхтық-өкпе ауруларымен ауыратын науқастардың (ересектер, балалар) уақытша еңбекке жарамсыздығын тексеру, медициналық реабилитациялауды (оңалтуды) жүргізу және оның тиімділігін бақылау.
- Бронхтық-өкпе ауруларының профилактикасының тиімділігін жүзеге асыру және бақылау, микробқа қарсы тұрақтылықтың қалыптасуына жол бермеу, халықтың санитарлық-гигиеналық ағартуын және салауатты өмір салтын қалыптастыруды жүзеге асыру.
- Науқас үшін ең жақсы нәтижелерге қол жеткізу үшін емделушімен, оның қоршаған ортасымен және стационарлық және амбулаторлық деңгейде денсаулық сақтау мамандарымен қарым-қатынас дағдыларын пайдалану және тиімді амал жасау.
- «(Ересектер және балалар) пульмонологиясы» мамандығы бойынша Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастырушылық аясында медициналық көмек көрсету, бақылау-есепттік медициналық құжаттарды, оның ішінде электрондық түрде жүргізу.
- Өз бетінше білім алу «(Ересектер және балалар) пульмонологиясы» мамандығы бойынша талқылауларға, конгрестерге және басқа да үздіксіз кәсіби даму оқуларына, соның ішінде пәнаралық конференцияларға белсенді қатысу.
- Парапар зерттеу сұрақтарын құрастыру, респираторлық аурулар бойынша кәсіби әдебиеттерді сыни тұрғыдан бағалау, күнделікті қызметте халықаралық мәліметтер базасын тиімді пайдалану, зерттеу тобының жұмысына қатысу.