Жаңа білім беру бағдарламасы

7R01112 Офтальмология (ересектер, балалар) в "ҚДСЖМ" Қазақстандық медицина университеті

Пәндер

  • Амбулаториялық-емханалық офтальмология

    Офтальмологияның даму тарихы. Қазақстан Республикасындағы офтальмологиялық қызмет. Көру органының эволюциясы (филогенез). Адам көзінің дамуы (онтогенез). Көру органының анатомиясы және физиологиясы. Көру органын зерттеу әдістері. Көру анализаторының функциялары және оларды зерттеу әдістері (орталық және перифериялық көру). Физиологиялық оптика. Аккомодация. Клиникалық рефракцияны анықтау әдістері. Клиникасы, түзету, және әр түрлі рефракция түрлерін емдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 65
  • Ауруханадағы офтальмология - 1

    Қабақтың аурулары. Конъюнктиваның аурулары. Жас шығу жолдарының аурулары. Жас безінің аурулары. Балалар мен ересектердегі қабақтың аурулары. Склераның аурулары. Балалар мен ересектердегі көздің тамырлы қабықтың аурулары. Тамырлы қабықтың жаңа түзілімдері және туа біткен аномалиялары. Балалар мен ересектердегі көз жанарының аурулары. Көз жанарының ауытқулары. Шыны тәрізді дененің патологиясы. Балалар мен ересектердегі көз торының ауруы. Көз торының дамуының ауытқулары. Балалар мен ересектердегі көру жүйкесінің аурулары. Көру жүйкесінің ісіктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 60
  • Ауруханадағы офтальмология - 2

    Көзішілік қысымының патологиясы. Офтальмогипертензия. Көздің гипотензиясы. Бинокулярлық көру. Көз қозғалту аппаратының аурулары. Қылилық. Нистагм. Орбитаның қабыну аурулары. Орбита ісіктері. Жалпы аурулардағы көру ағзасындағы өзгерістер. Көру мүшесінің зақымдануы (көз ұялары, қосымшалар, көз алмасы). Бөгде дененің сәулелік диагностикасы (орбитасының рентгенографиясын шолу, УДЗ, КТ, бөгде дененің рентген - локализациясы). Көздің жарақаттарының асқынуы. Көздің жарақаттары. Көздің күйіп қалуы. Көру мүшесінің кәсіби зақымдануы. Медициналық эвакуация кезеңдерінде шұғыл офтальмологиялық көмек. Медициналық-әлеуметтік сараптау комиссиясы (МӘСК).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 56
  • Микрохирургия

    Көру органының топографиялық анатомиясы. Операциялық блок, құрал-саймандар, тігіс материалы. Офтальмологиядағы анестезия. Офтальмохирургиядағы тігістер мен кесулердің түрлері. Көру мүшесінің түрлі жарақаттары кезінде бастапқы хирургиялық өңдеу. Катаракта, вискоэластика және интраокулярлық линзаларды жою әдісі. Операциялық және операциядан кейінгі асқынулар. Симпатикалық офтальмия, көзді алып тастау әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 19
  • Көру мүшесінің ісіктері

    Қабақтың және конъюнктиваның қатерсіз және қатерлі ісіктері. Тамырлы қабықтың меланомасы. Ретинобластома, глиома. Орбитаның қатерлі және қатерлі ісіктері. Диагностика, клиника, емдеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Көз торы мен оптикалық нервтің тамырлы аурулары

    Офтальмоскопия әдістері – жанама, тікелей. Оптикалық диск пен оптикалық нервтің экскавация күйін бағалау. Көздің оптикалық когерентті томографиясының деректерін түсіндіру. Көз торы мен оптикалық нервтің тамырлы ауруларын диагностикалау және емдеу әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Торлы қабықтың сылынуы

    Көру органының топографиялық анатомиясы. Көз торының ажырауын диагностикалау (циклоскопия, көз түбін асферикалық линзалардың 66*, 90*, 134* диоптрия көмегімен тексеру, периметрия, УДЗ). Торлы қабықтың бөлінудің жіктелуі. Торлы қабықтың бөлінуді хирургиялық емдеу түрлері. Хирургиялық емдеуге көрсетілімдер мен қарсы көрсетілімдері. Опреациядан кейін торлы қабықтың бөлінуі бар науқастарды жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеулер менеджменті

    Зерттеу жобаларын басқару дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған ғылыми-зерттеу қызметін тиімді жоспарлау, ұйымдастыру, басқару және бақылау принциптерін, әдістері мен құралдарын зерттеу, мақсат қою және әдіснаманы әзірлеу кезеңінен бастап нәтижелерді практикаға енгізуге дейін. Пәннің негізгі аспектілеріне мыналар жатады: зерттеуді жоспарлау, Жұмысты ұйымдастыру, нәтижелерді бақылау және бағалау, инновацияларды енгізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • көз аурулары бар пациенттерді Клиникалық, зертханалық-аспаптық тексеруді жоспарлау және жүргізу дағдыларын қолдану
  • клиникалық, зертханалық-аспаптық зерттеулердің деректерін нақты клиникалық жағдайға қатысты түсіндіру
  • қазіргі классификацияға сәйкес дифференциалды диагностика жүргізу және диагнозды тұжырымдау
  • дәлелді медицина қағидаттарына негізделген, ықтимал қауіптер мен пациенттің коморбидті жағдайларын ескере отырып, қауіпсіз әрі тиімді емдеу әдісі таңдалады.
  • терапияның тиімділігін бағалау, аурудың және оның асқынуларының нәтижесін болжау, көз ауруларының алдын алуға бағытталған іс-шаралар жүргізу
  • амбулаториялық-емханалық кезеңде көру органының аурулары бар пациенттерді (ересектер, балалар) диспансерлік бақылауды жүзеге асыру
  • офтальмологиялық көмекті ұйымдастыру және көрсету саласындағы нормативтік құқықтық актілердің талаптарына сәйкес медициналық құжаттаманы жүргізу, медициналық-статистикалық ақпаратқа талдау жүргізу
  • пациенттермен, оның туыстарымен және/немесе олардың заңды өкілдерімен, әріптестерімен тиімді қарым-қатынас жасау
  • диагностика, емдеу, оңалту, инфекциялардың таралуының алдын алуға және салауатты өмір салтын қалыптастыруға кешенді тәсілді қамтамасыз ету мәселелері бойынша басқа да мамандармен және денсаулық сақтау қызметтерімен тиімді ынтымақтасу
  • ғылыми ақпаратты басқару және кәсіби тәжірибеде дәлелді тәсілді қолдану (статистикалық деректерді жинау және талдау, дәлелді медицина қағидаттарына оқыту, ғылыми-практикалық конференцияларға қатысу)
  • күнделікті қызметте халықаралық дерекқорларды тиімді пайдалану, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа түрлеріне қатысу
  • өз қызметін талдау және жеке тұлғаны дамыту мен кәсіби жетілдіруді ұйымдастыру
Top