Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M04107 Іскерлік әкімшілік (EMBA) в Yessenov University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бизнес-құрылымдардағы әкімшілік-өндірістік процестердің жаңа жоғары технологияларына негізделген, сондай-ақ жаһандану жағдайында қазіргі заманғы басқарудың инновациялық өзгерістерін генерациялауға қабілетті білімді, интерактивті әдістер мен дағдыларды меңгерген, бизнесті басқару үшін бәсекеге қабілетті және кәсіби жоғары буын басшыларын даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Үлкен деректер және бизнес талдау жүйелері
Басқару экономикасы
Әлемдік бизнес коммуникациялар мен маркетинг
Бизнес зерттеу
Күрделі жүйелердегі білімді басқару
Персоналды басқару және ұйымдастырушылық мінез- құлық
Бизнес сараптама (қаржы және талдау)
Жеткізу тізбектерін басқару тұжырымдамасы
Стратегиялық менеджмент
Басқарушылық маркетинг
Оперативтік басқару (жеткізу тізбегі және жобаларды басқару)
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қаржылық және бухгалтерлік есеп пен есептіліктің аналитикалық материалдарын оларды экономикалық есептеулер жүргізу және кәсіпорын стратегиясын іске асыру үшін қалыптастырылған ақпарат көзі ретінде пайдалана отырып дайындау
- Қолданбалы ұйымдастырушылық мінез-құлық әдісін пайдалана отырып, сапа талаптарын, өндірістік және кадрлық саясатты іске асыру мерзімдерін ескере отырып, ғылымды қажет ететін өнімді жасау кезінде ең жақсы шешімдерді таңдау
- Маркетингтік және корпоративтік стратегияларды, ұйымдық даму және өзгерістер бағдарламаларын әзірлеу және оларды іске асыруды ұлттық және халықаралық дәрежеде қамтамасыз ету
- Ұйымның құрылымын қалыптастыру және ұйымның стратегиясына, мақсаттарына, міндеттеріне және ішкі, сыртқы жағдайларына сәйкес келетін өндірістік, дұрыс маркетингтік ағын мен логистикалық жүйені құру
- Бизнесті құрудың мәнін түсіну және оны басқарудың жалпы әдістерін қазіргі және серпінді нарық жағдайында ұйымдар қызметінің экономикалық және стратегиялық ұстанымдарынан меңгеру, стратегиялық іскерлік коммуникациялар саласындағы білімді қалыптастыру
- Ұйымның тиімділігін арттыру, өзгерістерді басқару, өзгеретін жағдайға икемді және барабар жауап беру үшін логикалық дұрыс басқару шешімдерін қабылдау
- Тиімді корпоративтік басқару, адам ресурстарын басқару және ұйымдық мінез-құлық үлгісін енгізу, соның ішінде мотивация, көшбасшылық, топтық динамика, шешім қабылдау, уақытты басқару, жаһандық ойлау қабілеті және жоспарлау көкжиегін үнемі кеңейту, сондай-ақ персоналды тартудағы әлемдік тәжірибенің негізгі құндылықтарын білу.
- Бизнестің негізгі функционалдық бағыттарына қатысты жағдайды және процестерді талдау жүйесін дербес құру: компанияның даму стратегияларын әзірлеу және енгізу, адамдар мен компанияны басқару, инновациялар, өзгерістерді басқару, жобаларды басқару