8D01722 Орыс тілі мен әдебиеті в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесі мен ғылым саласы үшін орыс тілі мен әдебиеті бойынша жоғары білікті, тіл және әдеби білім, мәдениетаралық коммуникация, цифрлық гуманитарлық ғылымдар саласында құзыретті, пәнаралық зерттеулер жүргізуге, инновациялық білім беру бағдарламаларын әзірлеуге, БҰҰ-ның тұрақты даму мақсаттары тұрғысынан қазіргі қазақстан қоғамының өзекті мәселелерін шешуге қабілетті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Академиялық хат
Пәннің мақсаты - ғылыми жазу, жариялау қызметі және рецензиялау дағдыларын дамытуға бағытталған. Ғылыми мақалаларды құрылымдауға, сілтемелерді рәсімдеуге, дәлелдерге, халықаралық ғылыми басылымдардың стилистикасы мен талаптарына, тақырып таңдау, ақпарат іздеу, жазылым үдерісі, сыни ойлау, зерттеу әдісі, гипотеза және оны құру, мәліметтерге талдау жасау, кіріспені, негізгі бөлімдерді, қорытындыны жазу, сондай-ақ академиялық жазу мен рецензиялау этикасына ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіл және әдебиеттанудағы жасанды интеллекттің пәнаралық интеграциясының әдістемесі мен әдістері
Пәннің мақсаты – лингвистикалық және әдеби білімдегі жасанды интеллекттің пәнаралық интеграциясының әдістемесі мен әдістерін зерттеу, мәтінді талдаудың тиімділігін арттыру, білім беру бағдарламаларын әзірлеу және ғылыми зерттеулер жүргізу мақсатында докторанттарға лингвистикалық және әдеби білімдерді интеграциялаудың әдістемелік және әдістемелік негіздерін әзірлеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық лингводидактика және жасанды интеллект
Курстың мақсаты – докторанттарды тілдерді оқытуда цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті пайдалануға дайындау, сонымен қатар оқу үдерісінде, сонымен қатар педагогикалық және ғылыми тәжірибеде цифрлық лингводидактиканың заманауи құралдары мен әдістерін әзірлеу және енгізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Наукаметрия және жасанды интеллект
Пәннің мақсаты: наукаметрия әдістері туралы заманауи түсініктерді қалыптастыру, ғылыми жұмыстың тиімділігін бағалау және сапасын арттыру қабілеттерін дамыту, ғылыми мақалалар жазу және ғылыми-метрикалық көрсеткіштерді талдау әдістерін қолдану дағдыларын жетілдіру, ғылыми жарияланымдарды талдауда, библиометриядағы жасанды интеллект әдістерін зерттеу./
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Ғылым дамуының жалпы заңдылықтарын, негізгі категориялары - "ғылыми таным" және "ғылыми зерттеу", сондай-ақ білімнің ғылыми критерийлері, принциптері, құралдары және ғылыми таным әдістерін сипаттайды және түсіндіреді. Ғылыми проблеманы қоюға және тұжырымдауға қойылатын негізгі талаптарды әзірлейді және негіздейді. Ғылыми таным әдістеріне сәйкес ғылыми аппаратты, докторлық диссертацияның құрылымы мен мазмұнын жобалайды және енгізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Синергиялық антропология
Пәннің мақсаты – докторанттарда синергетикалық көзқарас принциптерін зерттеу, антропологиялық контексте биологиялық, әлеуметтік, мәдени және рухани аспектілердің өзара әрекеттесуін зерттеу арқылы адам туралы көп өлшемді тіршілік иесі ретіндегі жүйелі түсінікті дамыту. Бұл докторанттарға заманауи қоғамның талаптарына жауап беретін инновациялық білім беру бағдарламалары мен зерттеулерді әзірлеуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Big Data дәуіріндегі орыс филологиясы
Курстың мақсаты – филологиялық зерттеулер жүргізу үшін мәтін мен деректерді талдаудың заманауи цифрлық әдістерін оқып-үйрену, докторанттардың тіл, әдебиет және мәдениет зерттеулерінде Big Data технологиялары мен жасанды интеллектті пайдалану дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Этнолингвистика және лингвистикалық бірегейлік
Пәннің мақсаты – тіл мен әдебиетке мәдени және этникалық факторлардың әсерін зерттеу. Нәтижесінде студенттер филологиялық зерттеулерде этнолингвистикалық тәсілді қолдана алады, мәтіндердің этнолингвистикалық аспектілерін талдайды, тілдік тұлғаға зерттеу жүргізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиеттанудағы структурализм
Курстың мақсаты – әдебиеттанудағы структурализмнің негізгі ұғымдары мен әдістерін көркем мәтінді талдауда қолдану үшін зерттеу, сонымен қатар докторанттарда құрылымдық тәсілді ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметте пайдалану дағдыларын қалыптастыру, қазіргі әдебиеттану жағдайында орыс әдебиетін оқытудың инновациялық әдістерін дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академиялық стандарттарды сақтай отырып, рейтингтік басылымдарда халықаралық талаптарға сәйкес жоғары академиялық деңгейде ғылыми мақалалар, монографиялар мен баяндамалар құрылымдайды және жасайды.
- Ғылыми зерттеулердің сандық, сапалық және аралас әдістерін, цифрлық құралдары мен дерекқорларын (Scopus, Web of Science) қолданады; нәтижелерді конференцияларда ұсынады және инновациялық білім беру бағдарламаларын әзірлей отырып, педагогикалық қызметке ғылыми тәсілдерді енгізеді.
- Этнолингвистика мен тілдік бірегейліктің заманауи тұжырымдамаларын, олардың мәдени мұра мен мәдениетаралық коммуникацияны сақтаудағы рөлін бағалай отырып, талдайды.
- Жасанды интеллектті лингвистикалық және әдеби білімге пәнаралық интеграциялау әдістемесі мен әдістерін әзірлейді және алынған нәтижелерді білім беру процестеріне және ғылыми зерттеулерге енгізеді.
- Цифрлық лингводидактика саласында ғылыми зерттеулер жүргізеді, ғылыми проблемаларды тұжырымдай отырып, әдіснаманы әзірлейді және алынған нәтижелерді білім беру процестеріне енгізеді.
- Ғылыми және педагогикалық практикада цифрлық құралдарды пайдаланады, академиялық стандарттарды сақтай отырып ғылыми коммуникацияға қатысады.
- Жаңа және күрделі идеяларды талдайды, бағалайды және синтездейді; тілдік және әдеби білім беруді дамыту үшін ғылым мен практиканы біріктіре отырып, ғылыми және білім беру міндеттерін шешеді.
- Тілді, әдебиетті және мәдениетті зерттеуде Big Data технологияларын қолданады, оларды білім беру процесіне енгізеді және тілдік және әдеби білім беруді ізгілендіру мен цифрландыруға ықпал етеді.
- Заманауи сын-қатерлерге бейімделген инновациялық зерттеулерді әзірлеу үшін синергетикалық тәсіл шеңберінде мәтіндерді талдау әдістерін қолданады.
- Әдебиеттанудағы структурализмнің тұжырымдамалары мен әдістерін талдайды, орыс әдебиетін оқытудың инновациялық әдістерін әзірлеуде, атап айтқанда, жалпы зерттеу мен педагогикалық қызметте структуралистік тәсілді қолданады.