Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01724 Қазақ тілі мен әдебиеті педагогтерін даярлау в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау білім беру бағдарламасы бойынша кәсіби және ғылыми дайындығы бар, тіл білімі мен әдебиеттанудағы жаңа ғылыми ақпараттарды жинау, өңдеу және сақтау әдістерін, жаңартылған білім беру мазұнына сай тіл мен әдебиетті оқытудың жаңа технологияларын меңгерген, білім беру саласындағы мемлекеттің стратегиялық саясатын іске асыруға қабілетті, сұранысқа ие мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Лингвомәдениеттану
Ғылым тарихы мен философиясы
Мифопоэтика
Фольклортану мәселелері
Жоғары мектептің педагогикасы
Басқару психологиясы
Шет тілі (кәсіби)
Тіл теориясы
Психолингвистика
Әдебиеттің ұлттық сипаты
Көркем әдебиеттегі психологизм
Тілдегі ұлттық менталитет
Әлеуметтік лингвистиканы оқытудағы жасанды интеллект
Ғылыми зерттеу әдістері
Тіл мен әдебиетті оқытудың әдіснамалық тұғырлары мен дидактикалық ұстанымдары
Қазіргі қазақ лингвистикасының ғылыми парадигмалары
-
2 Оқу жылы
Өлең теориясы
Жоғары мектепте қазақ әдебиетін оқытудың жаңа технологиясы
Антропоөзектік парадигма
Когнитивтік лингвистика
Көркем мәтін поэтикасы
Жанр теориясы
Жоғары мектепте интербелсенді оқытудың жаңа технологиялары
Жоғары мектепте білім берудің дидактикалық негіздері
Жоғары мектепте қазақ тілін оқытудың жаңа технологиясы
Көркем мәтін және әдеби шығармашылық
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылым тарихы мен философиясының, кәсіби шетел тілі, жоғары мектеп педагогикасы мен басқару психологиясының теориялық және практикалық мәселелерін анықтайды және сипаттайды. Аталған пәндер бойынша алған білімдерін тәжірибеде қолданады.
- ЖИ-ді әлеуметтік лингвистикалық зерттеулерде қолданады, этикалық және әлеуметтік мәселелерді сыни тұрғыдан бағалайды, тілдік дискриминация мәселелерін ЖИ арқылы талдайды, тіл саясаты мен жоспарлауда ЖИ-ді қолдану мүмкіндіктерін зерттейді.
- Әдебиеттанудың өзекті мәселелері, жаңа бағыттары, көркем әдебиеттегі психологизм, жанр теориясы, көркем мәтін поэтикасы мәселелерін, жазушы шеберлігі, психологиялық талдау, кейіпкер психологиясын ашудың әдістері мен тәсілдері, көркем шығарма поэтикасының және мәтінтанудың жетекші қағидаларын анықтайды, сипаттайды. Көркем мәтін поэтикасын әдеби сын дискурс тұрғысынан қарастырып, мәтін мен болмыс, мәтін және автор, оқырман және мәтін арасындағы байланыстарды қолданады.
- Қазақ тіл білімінің зерттелу тарихы мен даму кезеңдерін оқып меңгереді, қазіргі заман тіл біліміндегі антропоөзектік бағытының когнитивтік және әлеуметтік лингвистикалық мәселелерімен танысады. Алған білімдерін өз ізденістерінде пайдаланады
- Ғылым мен практиканың қазіргі теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктерін, зерттеу тақырыбының негізгі проблемаларын анықтайды, өндірістегі инновациялық технологияларды қолданады. Ғылыми зерттеу жұмысы барысында диссертация тақырыбының өзектілігін, мақсат-міндетін анықтайды, жоспарын құрады, ғылыми әдебиеттермен, дереккөздермен жұмыс жасайды, диссертация жазу кезінде қолдана алады.
- Білім бағдарламасындағы пәндер бойынша игерген теориялық, практикалық білімдері, жүргізілген зерттеу жұмысының нәтижесі магистрлік диссертация қорғау кезінде мазмұндалады.