Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01553 Биология және қосымша білім беру педагогика в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Пәндік білімі, зерттеу және кәсіпкерлік дағдылары бар, қарым-қатынасты басқаруға дайын биология мұғалімі мен қосымша білім беруді ұйымдастырушыны даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B013 Биология мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жасуша биология
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Тірі ағзалардың түрлілігі 1
-
2 Оқу жылы
Тамақтану экологиясы
Биологиялық мұражайтану және өлкетану
Оқыту әдістері мен технологиялары
Тірі ағзаның құрылысы мен қызметі 1
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Педагогикалық зерттеулер
Тірі ағзалардың түрлілігі 2
Мектепте үйірме жұмысын ұйымдастыру
Білім берудегі жасанды интеллект
Элективті курстарды жобалау
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Тірі ағзаның құрылысы мен қызметі 2
-
3 Оқу жылы
Тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары
Биологиядағы пәндік-тілдік интеграцияланған оқыту (Minor)
STEM оқытуды жобалау (Minor)
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Бағалау және дамыту
Биологиялық экспериментті ұйымдастырудың заманауи тәсілдері (Minor)
Экология және өмір қауіпсіздігі
Инклюзивті білім беру ортасы
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Биологиялық білім берудегі зерттеу және жобалау қызметі (Minor)
Биологиялық зерттеулерді жүргізу әдістемесі (Minor)
Организмдер және қоршаған орта
Биофизика және биоинформатика
Адам анатомиясы
Өсімдіктер физиологиясы
Биологиядағы цифрлық технологиялар (Minor)
Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары
Табиғатты ұтымды пайдалану
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білім беру үдерісінде құрылымдық қатысым міндеттерін шешіп, білім алушыларды, олардың ата-аналарын (заңды өкілдерін), әріптестерін және басқа да мүдделі тұлғаларды тарта отырып, көптілді және көпмәдениетті әлеуметте өзара әрекет жасауға қабілетті.
- Жалпы мәдени және ұлттық құндылықтарды, тұрақты даму және денсаулық сақтау мақсаттарын көрсете отырып, тұлғалық даму мен кәсіпкерлік қызметті мақсатты жүзеге асырып, командада және сынып ұжымында жұмысты ұйымдастыру.
- Сандық және сапалық әдістерді қолдана отырып, білім беру үдерісінің мәселелерін оңтайлы шешуге бағытталған зерттеулерге бастамашылық жасау және жүргізу.
- Деректерді сыни және статистикалық талдау мен оларды көрнекілендіру негізінде алынған өзінің зерттеу нәтижелерімен жұртшылық пен ата-аналардың алдында сөйлеу.
- Педагогикалық үдерістің заңдылықтарын, білім алушылардың ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, мектептің білім беру үдерісіндегі стандарттан тыс мәселелерді шешу.
- ЦЦифрлық технологияларды барабар пайдаланып, шығармашылдық, қатысымдылық, сыншылдық, көшбасшылық танытып және педагогикалық әдепті сақтай отырып, онлайн және офлайн ортада тиімді жұмыс жасауға қабілетті.
- Тұлғаның ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескеріп, психологиялық-педагогикалық ықпал ету әдістерін ұтымды қолдана отырып, сана мен мінез-құлықты қалыптастыру.
- Нормативтік талаптарға сай келетін қажетті құжаттаманы жасай отырып, биология және қосымша білім беру пәндері бойынша білім беру үдерісінің мазмұнын жобалау.
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларға арналған сабақтарды қоса алғанда, білім алушылардың ерекшеліктерін ескере отырып, биология және қосымша білім беру пәндері бойынша әртүрлі сабақ түрін өткізу.
- Әлеуметтік денсаулық, зиянды және қауіпті факторлардан (буллинг, бейәлеуметтік мінез-құлық және т. б.) қорғау және қарсы іс-қимылды қоса алғанда, өмір мен денсаулықты қорғау жөніндегі барабар әрекеттердің симптомдер жиынтығын білім алушыларда қалыптастыру.
- Тұлғаның (білім алушылар, ата-аналар, әріптестер және т.б.) қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, жеке-топтық сабақтарды, кеңес беру мен тренингтерді өздігінен әзірлеуге және өткізуге қабілетті.