Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01553 Биология және қосымша білім беру педагогика в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

Пәндер

  • Жасуша биология

    Курс жасушалардың құрылысы, қызметі және бөлінуі туралы заманауи түсініктерді қамтиды. Жасуша құрылымының физика-химиялық негіздері, генетикалық аппараттың жұмысы, алмасу процестерінің механизмдері, жасушаішілік және жасушааралық өзара әрекеттесу мәселелері қарастырылады. Сондай-ақ, жасушалардың тіршілік циклі, олардың пайда болуы және организмнің өмір сүру процесіндегі дамуы зерттеледі. Практикалық сабақтарда жасуша биологиясының әдістері, микропрепараттар дайындау, өсімдіктер мен жануарлардың жасушалары мен тіндерін микроскопиялық зерттеу жүргізіледі. Студенттер классикалық және заманауи микроскопия әдістерін меңгеріп, биологиялық нысандарды талдау, салыстыру және жүйелеу дағдыларын қалыптастырады. Студенттердің өзіндік жұмысы жасушалар мен тіндердің қызмет ету заңдылықтарын зерттеуді, түрлі ақпарат көздерін пайдалана отырып, баяндамалар, эссе және презентациялар дайындауды қамтиды. Аралық бақылау – коллоквиум және тестілеу түрінде, қорытынды бақылау – ауызша формада өткізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Бұл курс болашақ мұғалімдерді (педагогтарді) психофизиологиялық ерекшеліктердің қалыптасуымен, әр түрлі жастағы балалардың жұмыс істеуі мен даму заңдылықтарымен таныстыруға бағытталған. Студенттер балалардың дамуын бақылай алады және сәйкесінше олардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлап, жүзеге асыра алады. Практикалық сабақтарда студенттер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және балалардың жалпы білім беру мен игілігін сақтай алады. Өзінді жұмыс барысында әр білім алушылардың жеке бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе

    Курс студенттерді болашақ кәсіби қызмет саласымен таныстыруға бағытталған және пропедевтикалық функцияны орындайды. Сабақ барысында білім алушылар дене шынықтыру оқытушысы мен сауықтыру жаттықтырушысының кәсіби қызметінің мәнімен, мазмұнымен және ерекшелігімен танысады; білім туралы әртүрлі нормативтік-құқықтық құжаттарды (Білім туралы Заң, Педагогтің кәсіби стандарты және басқалар) зерделейді. Педагогтың, сауықтыру жаттықтырушысының, фитнес-жаттықтырушының профессиограммасы мен психограммасы негізінде мамандыққа сұранысқа ие жеке қасиеттердің өзіндік диагностикасы мен өзіндік рефлексиясы жүргізіледі. Оқыту мен оқытудың белсенді әдістері мен нысандары арқылы білім алушылар командада жұмыс істеуге және нәтижелі өзара іс-қимыл жасауға үйренеді, өзін-өзі реттейтін оқыту және тайм-менеджмент дағдыларын, коммуникативтік және басқа да кәсіби құзыреттіліктер мен қасиеттерді дамытады. Сабақ барысында балабақшаларға, жалпы білім беретін мектептерге, сауықтыру және фитнес - орталықтарға бару, сондай-ақ жетекші педагогтар мен сауықтыру және фитнес - жаттықтырушылардың қонақ сабақтары қарастырылған. Қорытынды бағалау қазіргі әлемдегі педагогикалық кәсіптің рөлі, дене шынықтыру және сауықтыру саласындағы педагогикалық кәсіптің құндылықтары мен ерекшеліктері, әртүрлі жастағы, кәсіптік және әлеуметтік топтар үшін сауықтыру өмір салтының құндылығы және дене шынықтыру мен сауықтырудың басқа да өзекті аспектілері туралы шығармашылық эссе жазу түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тірі ағзалардың түрлілігі 1

    Пән болашақ педагогтардың өсімдіктердің биологиялық әртүрлілігі, олардың морфологиясы, экологиясы, классификациясы және табиғат пен шаруашылықтағы маңызы туралы білімдерін қалыптастырады. Студенттер зерттеу әдістерін меңгеріп, тірі жүйелерді талдайды, білімдерін далалық және зертханалық жағдайларда қолданады. Олар өсімдіктердің классификациясын, морфологиялық және экологиялық ерекшеліктерін зерттейді, төменгі және жоғарғы сатыдағы өсімдіктерді салыстырмалы талдау, биологиялық объектілерді идентификациялау жүргізеді, эксперименттік әдістерді қолданады, экскурсиялар ұйымдастырады, табиғи объектілерді бағалайды, биоәртүрлілік бойынша жобалар орындайды. Далалық және зертханалық зерттеу құралдары, өсімдіктерді анықтауға арналған дихотомиялық кілттер меңгеріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тамақтану экологиясы

    Курс болашақ бакалаврларға тамақтану мәдениеті туралы білімдерін кеңейту, экологиялық фактор ретінде тағам туралы білімдерін дамыту, сонымен қатар экологиялық және тұтыну мәдениетін дамыту үшін қажет. Білімнің заманауи деңгейін ғана емес, сонымен қатар тиімді кеңес беру, диетаны бағалау және түзету дағдыларын дамытуға бағытталған дұрыс тамақтанудың негізгі принциптерін зерттеу ұсынылады. Курс мыналарды қамтиды: тағамдық экология ғылым және пән ретінде; тағам экологиясындағы рационалды тамақтану; тағамдық экологияның антропологиялық негіздері; тағамдық ластаушы заттар және олардың адам ағзасына әсері. Практикалық сабақтарда студенттерге энергия мен қоректік заттарға жеке физиологиялық қажеттіліктерді анықтау ұсынылады; бағалау және қажет болған жағдайда халықтың әртүрлі топтарының диетасы мен диетасын және барабар дене белсенділігін түзету жоспарын жасау. Өзіндік жұмыс бөлігі ретінде студенттер заманауи адамдардың тамақтануын зерттеуге және тағамдық экология бойынша алған білімдерін пайдалана отырып жобаны аяқтауға шақырылады. Қорытынды бағалау жобаны қорғау түрінде өткізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Биологиялық мұражайтану және өлкетану

    Курс биологиялық мұражайтану, өлкетану және палеонтология саласындағы құзыреттіліктерді қалыптастырады. Студенттер мұражайларда биологиялық нысандарды сақтау, білім беру ортасын ұйымдастыру және қазба қалдықтарымен жұмыс істеу негіздерін зерттейді. Практика маршруттарды жобалауды, экскурсиялар мен жорықтар өткізуді, палеонтологиялық материалдарды өңдеуді қамтиды. Мұражай коллекцияларын қалыптастыру әдістері, көрмелер мен экскурсияларды әзірлеу меңгеріледі. Студенттер мұражай экспозицияларын зерттеп, табиғат ескерткіштерін талдап, білім беру жобаларын жүзеге асырады. Қорытынды бағалау – жоба қорғау немесе экскурсияны таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыруға бағытталған. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдауды; технология ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әртүрлі қолдануды; оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалануды; авторлық құқық пен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тірі ағзаның құрылысы мен қызметі 1

    Курс ботаниканың бөлігін қамтиды, ол өсімдіктердің сыртқы және ішкі құрылысын және олардың дамуының жалпы заңдылықтарын зерттейді, сонымен қатар жануарлардың қарапайым өкілдерін қарастырады. Студенттер зертханалық сабақтарда жұппен немесе шағын топтармен жұмыс істейді, микрокөшіру әдістерін қолдана отырып, жұмыстарды орындайды, тірі немесе фиксацияланған материалдан қималар жасайды, тірі объектілерді бейнелейді және анықтайды, биологиялық объектілермен дала және зертханалық жағдайларда тәжірибелер жүргізеді, бақылау, сипаттау және объектілерді өсірумен айналысады. Өздік жұмыстарды орындау барысында студенттер мини-жобалар орындайды, ақпараттық ресурстар мен хабарламалар дайындайды, тірі организмдердің ішкі құрылымының ерекшеліктері және олардың эволюциялық биоәртүрлілігі туралы. Қорытынды бақылау далалық зерттеулер бойынша есеп қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Осы курстың мақсаты педагогика және дидактика саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады; өзара әрекеттесу үшін құзыреттілік саласы. Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: педагогикалық психологияның негізгі ұғымдары мен терминдерін меңгеріп, психологиялық-педагогикалық білімді практика жүзінде қолданудың негізгі салаларын біледі; оқу және тәрбие үдерісіндегі адамның танымдық және жеке даму заңдылықтарын, фактілер мен құбылыстарды талдайды; әр түрлі деңгейдегі білім беру ортасын жобалау, сараптау және түзету мәселелерін шешуде кешенді тәсілді қолданады; үздіксіз оқыту тұжырымдамасын адамның когнитивті және жеке даму үрдісінің бөлігі ретінде түсінеді; жеке, қоғамдық және желілік деңгейлердегі қарым-қатынас пен өзара әрекеттестіктің негізгі тұжырымдамалары мен теорияларын қолданады; оқуға көмектесу үшін ең қолайлы қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу әдістерін таңдай алады (офлайн, онлайн, аралас, гибридті); қолайлы орта қалыптастыруға және дамуына ықпал ететін әрекет жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық зерттеулер

    Бұл пән іздеу дағдыларын игеруге, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеуге, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда пайдалануға бағытталған. Студенттер педагогиканың табиғаты мен оның негізгі терминологиясын білуге, педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын тануға және күнделікті ойлау мен ғылыми білімнің арасындағы айырмашылықты түсінуге, адам табиғаты туралы мәдени түсініктерді және олардың мұғалімнің жұмысы үшін маңыздылығын ажыратуға, олардың даму перспективаларын ескере отырып, білім беру саласындағы өзгерістерді қабылдауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тірі ағзалардың түрлілігі 2

    Пән болашақ педагогтардың өсімдіктердің биологиялық әртүрлілігі, олардың морфологиясы, экологиясы, классификациясы және табиғи экожүйелер мен адам шаруашылығындағы маңызы туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында студенттер заманауи зерттеу әдістерін меңгеріп, тірі жүйелерді талдап, білімдерін далалық және зертханалық жағдайларда қолданады. Олар өсімдіктердің классификациясын, морфологиялық және экологиялық ерекшеліктерін зерттеп, салыстырмалы-морфологиялық талдау жүргізеді, эксперименттік әдістерді қолданады, экскурсиялар ұйымдастырады, табиғи объектілердің жай-күйін бағалайды, биоәртүрлілік бойынша жобалар орындайды және биологиялық объектілерді анықтау үшін дихотомиялық кілттерді пайдаланады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепте үйірме жұмысын ұйымдастыру

    Пән үйірме жұмысын жоспарлау және басқару, сыныптан тыс іс-әрекетті ұйымдастыру бойынша құзыреттіліктерді қалыптастырады. STEM-білім беру элементтері пәнаралық көзқарасты қамтамасыз етіп, ғылым, технология, инженерия және математиканы біріктіреді. Тәжірибеде студенттер тақырыптық жоспарлар мен сыныптан тыс жұмыс алгоритмдерін әзірлейді, STEM бағыттарын қамтитын сабақтар өткізеді, сабақтарды талдайды, тапсырмаларды шешеді. Өздік жұмыста зерттеу және шығармашылық жобалар орындайды, эссе жазады, үйірме жұмысының жаңа форматтарын ұсынады. Оқушыларды ынталандыру әдістері, жобалық және зерттеу оқыту әдістері меңгеріледі. Қорытынды бақылау – жоба қорғау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі жасанды интеллект

    Пәннің мақсаты – білім алушыларды жасанды интеллект (ЖИ) негіздерімен және оның білім беру саласында қолданылу мүмкіндіктерімен таныстыру. Курс барысында білім алушылар нейрондық желілердің жұмыс принциптерін, әртүрлі деректер түрлерін (мәтіндік, графикалық, видео және аудиофайлдар) өңдеуді зерттеп, интерактивті білім беру контентін жасау құралдарын меңгереді. Оқыту процесінде тиімді промпттар құруға, ЖИ шешімдерін оқу процесіне бейімдеуге және жасанды интеллектті білім беру жүйесінде пайдаланудың этикалық аспектілеріне ерекше көңіл бөлінеді. Білім алушылар нейрондық желі технологияларын рутиндік тапсырмаларды автоматтандыру, оқытуды жекелендіру және білім алушылардың қызығушылығын арттыру үшін қолдануды үйренеді. Курс барысында білім алушылар жасанды интеллект пен нейрондық желілердің негізгі концепцияларын меңгеріп, білім беру контентін жасау үшін ЖИ құралдарымен жұмыс істеуді үйренеді. Олар генеративті модельдерге арналған промпттарды әзірлеу және бейімдеу, табиғи тіл өңдеу және мультимедиялық деректер технологияларын оқытуда қолдану дағдыларын игереді. Сонымен қатар, білім алушылар жасанды интеллектті білім беру процесіне енгізудің этикалық және әлеуметтік аспектілерін түсінеді. Курсты аяқтағаннан кейін білім алушылар педагогикалық қызметке ЖИ-ді енгізу және инновациялық білім беру шешімдерін әзірлеу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Элективті курстарды жобалау

    Пән мектептегі элективті курстарды жобалау және модельдеу саласында білім беру ортасын құру үшін құзыреттерді дамытудың барлық аспектілерін қамтиды. Тәжірибелік сабақтарда студенттер топта және жеке түрде ғылыми-тәжірибелік және шығармашылық-зерттеу бағыттары бойынша элективті курстардың бағдарламаларын жасайды, қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жасайды, сабақ жүргізеді. өткізілген сабақтарға талдау жасайды. Өздік жұмыс барысында білім алушылар мектепте элективті курсты құрастыру және іске асыру бойынша жобамен жұмыс істейді. Қорытынды бақылау жобаны қорғау нысанында жүргізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіруге бағытталған. Студенттер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тірі ағзаның құрылысы мен қызметі 2

    Пән зоология бөлімдерін (омыртқасыз және омыртқалы жануарлар) қамтиды. Студенттер анатомия, морфология және тірі организмдердің барлық тіршілік ету жүйелерінің қызметін реттеу заңдылықтары бойынша пәндік құзыреттіліктерді меңгереді. Зертханалық сабақтарда микроскоппен, тұрақты препараттармен және тірі объектілермен жұмыс жасалады, жоғары сатыдағы тірі организмдердің анатомиялық құрылысын зерттеу бойынша практикалық жұмыстар орындалады, жоғары сатыдағы өсімдіктердің тіндерінің микропрепараттары дайындалады, тірі организмдердің гистологиялық ерекшеліктеріне салыстырмалы талдау жүргізіледі. Өз бетінше жұмыстарды орындау барысында студенттер қоршаған әлемнің біртұтастығы мен организмдердің экологиялық байланысы туралы түсінік қалыптастырады. Олар қосымша әдебиеттермен жұмыс істейді, баяндамалар дайындайды, табиғи биотоптарға және жаратылыстану мұражайларына биологиялық экскурсияларға қатысады. Әртүрлі бақылау, классификация және сипаттау әдістерін қолданады. Қорытынды бақылау – ауызша емтихан.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары

    Курс болашақ бакалаврлардың тұқымқуалаушылық заңдылықтары, генетикалық өзгергіштік механизмдері және биологиялық нысандардың молекулалық-генетикалық ұйымдасуы туралы білімін қалыптастыруға бағытталған. Хромосомалық тұқымқуалаушылық теориясы, популяциялық генетика, генетикалық инженерия негіздері және адамның тұқым қуалайтын аурулары зерттеледі. Практикалық сабақтарда студенттер генетикалық зерттеулердің классикалық және заманауи әдістерін меңгереді: тұқымқуалаушылық белгілерін талдау, будандастыруды модельдеу, ДНҚ бөліп алу, ПТР жүргізу және электрофорез әдістерін қолдану. Өзіндік жұмыс барысында студенттер заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, генетикалық материалды талдау бойынша жобаны орындайды. Қорытынды бағалау – жобаны қорғау түрінде өткізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Биологиядағы пәндік-тілдік интеграцияланған оқыту (Minor)

    Болашақ мұғалімдер биологияны интеграцияланған пәндік-тілдік оқытуда қолданылатын негізгі тәсілдерді, әдістерді, техникалар мен формаларды зерттейді. Пән биология бойынша білім алуға, тілдік білім мен дағдыларды жетілдіруге бағытталған. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • білім алушылардың тілдік мәселелерін анықтайды; • шет тілінде оқытылатын биологияның бөлімдерін жақсы түсінуге ықпал ететін коммуникативті және интерактивті тапсырмаларды қолданады; • шет тілін сөйлеуде дұрыс қолдануға ынталандыратын қателерді түзету стратегияларын қолданады; • биологияны зерттеуге де, тілдік дағдыларды дамытуға да ықпал ететін сабақта осындай қызмет түрлерін қолданады; • шынайы оқу материалын пайдаланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • STEM оқытуды жобалау (Minor)

    Болашақ мұғалімдер нақты әлем мәселелеріне қолданбалы сипатқа негізделген STEM оқытудың дизайн ерекшеліктерін, проблемаларды шешу және сыни ойлау арқылы оқытуды және білім беру процесіне белсенді енгізілген кезде әртүрлі мазмұнды біріктіруді зерттейді. Курс биологияда жаңа технологиялық мүмкіндіктерді пайдалану және студенттердің әртүрлілігін ескере отырып, STEM оқытуды жобалау және бейімдеу қабілетін қалыптастырады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • ғылым мен STEM пәндерін нақты өмірлік мәселелермен немесе жағдайлармен байланыстырады; • тәжірибеге бағытталған проблемалық жағдайларды анықтайды; • оқушылар бақылаулар жүргізетін, проблемаларды анықтайтын және өз бетінше және басқа білім алушылармен бірге шешімін табатын жобалар мен құбылыстар негізінде оқытуды құрады; • математикалық және IТ модельдеумен эксперименттік зерттеу жүргізеді; • инклюзивті ортада оқушылардың оқу және сыныптан тыс жұмыстарына арналған STEM сабақтарын құрастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту

    Бұл пән педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер оқытуды жоспарлау және жүргізу кезінде өздерінің педагогикалық және пәндік салаларындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінуді үйренеді; оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау; жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін практикада қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауының дамуын қолдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бағалау және дамыту

    Бұл пән оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсінуге және оқу процесінің әртүрлі кезеңдеріндегі оқу жетістіктерін сындарлы бағалауды қамтамасыз етуге және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға бағытталған. Студенттер бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы меңгеруді (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау); оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдануды; оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану мен қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Биологиялық экспериментті ұйымдастырудың заманауи тәсілдері (Minor)

    Болашақ мұғалімдер биология ғылымдары саласындағы эксперименттерді ұйымдастырудың заманауи тәсілдерін, жүргізу кезеңдерін, эксперименттерді ұйымдастыру және жоспарлау аспектілерін, деректерді өңдеу әдістерін, эксперимент нәтижелерін ұсыну тәсілдерін зерттейді. Эксперименттерді ұйымдастырудың молекулалық-генетикалық тәсілдеріне ерекше назар аударылады. Пән заманауи тәсілдерді қолдана отырып, биологиялық эксперименттер жүргізу дағдыларын қалыптастыруға және өзінің кәсіби және ғылыми-зерттеу қызметінде эксперименттерді қолдануға бағытталған. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • биологиялық эксперименттерді ұйымдастырудың заманауи тәсілдерін меңгереді және оларды өзінің кәсіби және ғылыми-зерттеу қызметінде қолданады; • ғылыми және зертханалық жабдықтармен жұмыс істеп, оны биологиялық эксперименттер жүргізу кезінде қолданады; • зерттеу гипотезасын анықтайды және тұжырымдайды, эксперимент жоспарын құрып, әдістерді таңдап және соның негізінде биология саласында теориялық және қолданбалы зерттеулер жүргізеді; • биологиялық объектілермен эксперименттік жұмысты ұйымдастырады және жүргізеді, осы жұмыстың нәтижелерін өңдеу және ұсыну қабілеттерін көрсетеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір қауіпсіздігі

    Пән білім алушыларда өмір мен денсаулықты қорғау, тұрақты даму мақсаттары контекстінде экологиялық сауаттылықты дамыту бойынша барабар іс-әрекеттер кешенін қалыптастыруға бағытталған. Курс өмір қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі кәсіби қызметтің барлық аспектісін, соның ішінде қазіргі заманғы экологиялық мәселелер мен шешу жолдарын, экологиялық қауіпсіздікті, сондай-ақ төтенше жағдайларда адамды қорғауды қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер экологиялық тақырыптағы жағдаяттық мәселелерді және өмір қауіпсіздігі мәселелерін шешеді. Студенттер экологияның даулы мәселелері бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, ЖОО жұмысын экологияландыру бойынша идеялар конкурсына, сондай-ақ қауіпсіздік техникасы бойынша іскерлік ойындарға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде студенттер адам қызметінің қоршаған ортаға әсерін азайту жөніндегі топтық жобаны дайындау жұмысына қатысады. Қорытынды бақылау экология және табиғатты пайдалану саласында жұмыс істейтін практик-мамандарды шақыра отырып, жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Бұл пән білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, оларды қолдауға, мектептерде туындайтын қатысу және оқыту жолындағы кедергілерді анықтай білуге; дамудың басымдықтарын айқындауға және әртүрлілікті қолдау үшін іс-шараларды жоспарлауға бағытталған (бағдарламалық Материалды бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және білім алушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу тұрақты мектеп жүйелерінде инклюзивті ортадағы барлық оқушыларды қолдау үшін көмекші құралдар мен АКТ-ны қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәнді оқудың мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, этикалық нормаларды дамыту. Студенттер қазақстандық құқық негіздерін, білім беру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы ҚР заңнамалық актілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормалардың негіздерін, нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың ұйымдық негіздерінің түрлерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет түсінігі мен құрылымын зерделейді. Практикалық сабақтарда студенттер ситуациялық міндеттерді шеше отырып, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтап, ішкі нормативтік құжаттардың нормаларын түзету бойынша алдын алу шаралары мен ұсынымдар ұсынады, іскерлік ойындарға қатысады. Пән эссе түрінде емтиханмен аяқталады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биологиялық білім берудегі зерттеу және жобалау қызметі (Minor)

    Пән болашақ мұғалімдердің биологиялық білім берудегі зерттеу және жобалық қызмет дағдыларын қалыптастыруға, сондай-ақ академиялық жазу дағдыларын дамытуға бағытталған. Болашақ педагогтар жобалық қызметтің әдіснамасын, қазіргі мектептегі жоба әдісін, оқу жобалау тәжірибесін, ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың кезеңдері мен аспектілерін, сондай-ақ алынған деректерді өңдеу және ұсыну әдістерін зерттейді. Ерекше назар зерттеу жұмысында заманауи ақпараттық технологияларды пайдалануға және жобалық әдісті білім беру үдерісіне біріктіруге аударылады. Курстың маңызды бөлігі – академиялық жазу қағидаларын меңгеру: ғылыми гипотезаларды тұжырымдау, зерттеу әдіснамасын негіздеу, ғылыми мәтіндерді құрылымдау, нәтижелерді рәсімдеу және оларды мақалалар, есептер мен презентациялар түрінде ұсыну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биологиялық зерттеулерді жүргізу әдістемесі (Minor)

    Болашақ мұғалімдер биология саласындағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру әдістемесін, зерттеу кезеңдерін, биологиядағы зерттеу әдістерінің әртүрлілігін, зерттеу деректерін өңдеу әдістерін, зерттеу нәтижелерін ұсыну әдістерін зерттейді. Курс ғылыми жабдықтармен жұмыс істеу, теориялық және қолданбалы зерттеулер жүргізу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • өзінің кәсіби және ғылыми-зерттеу қызметінде биологиялық зерттеулер жүргізу әдістерін қолданады; • ғылыми және зертханалық жабдықтармен жұмыс істеу, оны зерттеу кезінде қолданады; • зерттеу гипотезасын анықтау және тұжырымдау, эксперимент жоспарын құру, әдістерді таңдау және соның негізінде биология саласында теориялық және қолданбалы зерттеулер жүргізеді; • биологиялық объектілермен эксперименттік жұмысты ұйымдастыру және жүргізу, осы жұмыстың нәтижелерін өңдеу және ұсыну қабілеттерін көрсетеді; • оқу ортасының әртүрлі түрлерінде зерттеу әдістерін үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Организмдер және қоршаған орта

    "Организм және қоршаған орта" курсы организмнің қоршаған ортамен қарым-қатынасының негізгі заңдылықтарын зерттеуге бағытталған. Курста қазіргі экологияның міндеттері, мәселелері мен мазмұны қарастырылады, биосферадағы функционалдық байланыстар, қоршаған орта факторлары мен ресурстары зерттеледі; сонымен қатар организмдерге қоршаған ортаның әртүрлі факторларының әсер ету заңдылықтары қарастырылады. Практикалық сабақтарда білім алушылар зерттеу жұмысында организмдерді бейімдеу саласында алған білімдерін қолдануға үйренеді. Студенттер тіршілік ортасының модельдерін және тірі организмдердің қарым-қатынас түрлерін құруға қатысады. Биотикалық және абиотикалық факторлардың организмдерге әсері бойынша проблемалық экологиялық мәселелерді шешуді үйренеді. Жүйелік талдау және модельдеу әдістемесінің көмегімен олар организмдердің қолайсыз жағдайларға бейімделу жолдарын болжай алады. Өздік жұмыс аясында студенттер антропогендік факторлардың организмдерге әсері мәселелері бойынша микротану дайындау топтарында жұмыс істейді. Қорытынды бақылау микротуралауды қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биофизика және биоинформатика

    Курс молекулалық биология мен геномика, сондай-ақ статистика мен математика негіздері бойынша негізгі білімді қолдана отырып, физика, информатикамен интеграцияда биология бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қолдануға бағытталған. Дәріс, практикалық және зертханалық сабақтар барысында болашақ мұғалімдер табиғи құбылыстардың (фотобиологиялық, электрлік, дыбыстық және т.б.) тірі ағзаларға әсерін, биологиялық құбылыстардың мәнін ашу үшін құрылымдық биоинформатика қағидаттарын, мәліметтер базасын іздеу алгоритмін (BLAST), гендерді картаға түсіру негіздерін талдайды. Осы курсты зерделеу кезінде шығармашылық міндеттерді шешу үшін пәнаралық құзыреттіліктерді (BTEAM) қалыптастыру жүзеге асырылады, биомедицина, биомеханика және т. б. мәселелерін шешуде биологиялық физика бойынша практикалық дағдылар дамиды. Курс биологиялық мәліметтер базасымен (ДНҚ, РНҚ, белоктар) жұмыс істеудің, биологиялық процестерді модельдеудің практикалық дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Студент жақсы ғылыми есеп жаза алады және зерттеу мәселелерін шешу үшін биофизикалық және биоақпараттық әдістермен өз бетінше және топта жұмыс істей алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • робототехника мен медицинада биомеханикалық процестердің қолданылуын сипаттайды; • электрокардиограмманы, бұлшықет тінінің жұмысын (электрофизиология) қолдана отырып, жүрек автоматикасын зерттеудің физикалық негіздерін талдайды; • биологиялық жүйелердің термодинамикалық ерекшелігін және тірі ағзалардағы электрлік процестерді, биологиялық жүйелердің тұрақтылығы мен эволюциясы мәселелерін бағалайды; • электромагниттік және дыбыстық толқындардың тірі ағзаларға әсерін зерттейді; • фотобиологиялық процестерді, жасуша мен жасуша мембранасының ультрақұрылымдарын және т. б. модельдейді; • ақпараттың тірі ағзалардағы гендерден ақуыздарға қалай берілетінін түсіндіреді; • нейрокомпьютерлік интерфейс технологиясын, ми мен компьютер арасындағы ақпарат алмасу жүйесін сипаттайды; • биологиялық деректерді алу, талдау, сақтау, ұйымдастыру және визуализациялаудың заманауи әдістерін қолданады; • биологиялық есептерді шешу үшін есептеу жүйелері мен құралдарын пайдаланудың артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалайды; • ДНҚ, РНҚ және ақуыз деңгейіндегі деректерді алу, талдау және түсіндіру үшін ең маңызды мәліметтер базасы мен бағдарламалық жасақтаманы (мысалы, OMIM, PubMed, UniProt, Cosmic, BioMart) қолданады; • BLAST-іздеу, ДНҚ тізбегі мен ақуыздарды туралайды; • нәтижелерді сыни тұрғыдан түсіндіреді, ақуызды елестету және реттілік вариацияларынан туындаған айырмашылықтарды бағалайды; • геномды компьютерлік модельдеуді (гендік картаға түсіру), биодеректер негізінде филогенетикалық ағаштарды құрады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Адам анатомиясы

    Пән болашақ мұғалімдердің адам ағзасының құрылымы туралы кешенді түсінігін және осы саладағы зерттеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Анатомияның негізгі заңдылықтары, ағзалар топографиясы, олардың өзара орналасуы және онто- мен филогенетикалық ерекшеліктерді ескере отырып, функционалдық байланыстары зерттеледі. Морфологиялық өзгерістерді талдау әдістері, эксперименттік зерттеулер және анатомиялық білімді білім беру тәжірибесінде қолдану меңгеріледі. Компетенттілігін көрсеткен болашақ мұғалімдер келесі дағдыларды меңгереді: адам ағзасының құрылымдық заңдылықтарын түсіндіру; анатомиялық терминологияны қолдану; ағзалар топографиясын және олардың өзара байланысын талдау; ағзалар мен жүйелердің жұмысын зерттеуге арналған эксперименттерді жобалау және жүргізу; зертханалық жабдықтармен жұмыс істеу; аурулардың алдын алу және салауатты өмір салтын қалыптастыру үшін білімді қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Өсімдіктер физиологиясы

    Болашақ мұғалімдер өсімдік жасушасының құрылымын, қызметін, физиологиясы мен биохимиясын, фотосинтез, тыныс алу, су алмасу, минералды тамақтану, өсімдіктердегі органикалық заттардың алмасуы мен тасымалдану процестерінің ерекшеліктерін, өсімдіктердің өсуі мен дамуын зерттейді. Абиотикалық, биотикалық және антропогендік әсерлерден туындаған әртүрлі орта жағдайларындағы физиологиялық процестердің өзгеруін зерттейді. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • фотосинтез процесінің химиясы мен ұйымдастырылуын, өсімдіктердің минералды қоректенуін, су алмасуын, өсімдіктегі метаболиттерді тасымалдау механизмдерін түсіндіреді; • өсімдіктер физиологиясы тұрғысынан әртүрлі табиғи құбылыстарды түсіндіреді; • өсімдіктердің онтогенезінің негізгі кезеңдерін анықтайды; • өсімдіктер мен жасушалардың абиотикалық және биотикалық стресстерге төзімділігін бағалайды; • бақылаулар мен эксперименттік зерттеулер жүргізеді; • зертханалық және далалық жағдайда физиологиялық процестерді модельдейді, нәтижелерді талдайды және түсіндіреді; • физиологиялық процестердің теориялық білімдерін практикада қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Биологиядағы цифрлық технологиялар (Minor)

    Болашақ мұғалімдер биология бойынша білім беру процесінде цифрлық жабдықтар мен бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану мүмкіндіктерін зерттейді, IT-технологияларды, соның ішінде биология сабақтарында қашықтықтан оқыту жағдайында оқытудың тиімді әдістерін жоспарлайды, биология бойынша цифрлық білім беру ресурстарын жасайды. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • электрондық білім беру мазмұнымен интерактивті өзара әрекеттесудің әртүрлі формаларын қолданады; • жобалау қызметін ұйымдастыруда IT-технологияларды пайдаланады; • оқушылардың өмірлік және оқу мәнмәтінін ескере отырып, педагогикалық қызметте ақпаратты құрылымдау, интеграциялау және ұсыну дағдыларын пайдаланады; • IT-технологияларды пайдалана отырып, тиімді оқытуды жоспарлайды; • биология бойынша цифрлық білім беру ресурстарын әзірлейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары

    Курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту болып табылады. Бұл курс болашақ мұғалімдерге (педагогтерге) кәсіпкерлік қызметтің және экономика негіздерінің дағдыларынқалыптастыру үшін теориялық білім береді. Мазмұны: Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, нысандары, құрылымы. Кәсіпкерлік түрлері. Бизнес. Қаржы жүйесі. Тайм-менеджмент және жобаны басқару Стрессті басқару. Қалыптастырылатын дағдылар: Келіссөз жүргізу дағдысы. Көпшілік алдында сөйлеу дағдысы. Бизнесті басқару дағдысы. Қалыптастырылатын дағдылар: өзіндік моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту; әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін түсінеді және түсіндіреді, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсете алады. Оқыту нәтижесін бағалау топтық жұмыс және тестілеу түрінде өткізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Табиғатты ұтымды пайдалану

    "Табиғатты ұтымды пайдалану" курсы табиғат пен табиғи ресурстарды сақтауға ұмтылуда белсенді ұстанымды қалыптастыруға, табиғатты ұтымды пайдалану негіздері туралы, азаматтардың қоршаған ортаның табиғи ресурстарына қатысты құқықтары мен міндеттері туралы ғылыми білім алуға бағытталған. Практикалық сабақтарда студенттер табиғатты пайдалану мәселелері бойынша ситуациялық мәселелерді шешеді. Қоршаған табиғи ортаның жай-күйіне бағалау жүргізеді, жер қойнауын пайдалану мәселелері бойынша талдамалық карталар мен түсіндірме жазбалар жасайды. Табиғатты ұтымды пайдалану және табиғатты қорғау мәселелері бойынша пікірталастарға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде студенттер өңірдің қоршаған ортасының жай-күйіне зерттеу жүргізеді, қоршаған ортаны бақылау бағдарламасын жасайды. Қорытынды бақылау осы бағдарламаның презентациясы түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Селекция негіздері мен даму эволюциялық даму

    Курс студенттердің эволюция механизмдері, тұқымқуалаушылық заңдылықтары, селекция негіздері және эволюциялық теорияның биологиялық дүниетанымдағы рөлі туралы тұтас көзқарасын қалыптастыруға бағытталған. Эволюцияның заманауи концепциялары, микро- және макроэволюция процестері, селекцияның генетикалық негіздері және биологиялық нысандарды зерттеу әдістері қарастырылады. Практикалық сабақтарда студенттер дәстүрлі және талқыланып жүрген эволюциялық теорияларды зерттейді, эволюциялық биология әдістерін (палеонтологиялық, биогеографиялық, морфологиялық, генетикалық) меңгереді, инфографикамен жұмыс жасап, эволюциялық процестерді модельдейді. Өзіндік жұмыс ғылыми әдебиетті талдау, зертханалық зерттеулер жүргізу және рефераттар дайындауды қамтиды. Аралық және қорытынды бақылау ауызша формада өткізіледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Осы курстың мақсаты кәсіби даму және өзара іс-қимыл саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Қазіргі заман деңгейінде болу, өзін және жұмысын үнемі дамыту мүмкіндігіне ие болу үшін болашақ мұғалімдер зерттеуге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім кәсібінің дамуына, әртүрлі желілерде оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сонымен қатар білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлау тәсілін меңгереді, қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контексінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті. Болашақ мұғалімдер мұғалім ретіндегі жұмысының ғылыми дәлелді дамуы туралы білу үшін шағын зерттеу жобасын әзірлейді. Олар өздерінің зерттеу тақырыбын/сұрақтарын анықтайды, әдебиеттерге шолу жасайды және зерттеу этикасын қоса алғанда, деректерді жинау және талдау әдіснамасын әзірлейді. Курсты аяқтағаннан кейін болашақ мұғалімдер этикалық жүргізілген зерттеулер және әзірлемелердің негізінде педагогикалық іс-әрекетін дамытып, жаңарта алады, сонымен қатар зерттеу жобаларын жүзеге асыра алады немесе оларға қатыса алады. Сондай-ақ олар өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін әртүрлі кәсіби тәсілдермен және арналармен ұсына алады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ педагогтары: жақсарту бағыттарын табу үшін өзінің кәсіби қызметі мен жұмыс ортасын бағалайды; өзінің кәсіби қызметіне зерттеуге негізделген тәсілді қолданады және тәуелсіз зерттеу жұмысын жүргізеді; зерттеу рәсімінің әдеп аспектілерін ескереді және қолданады; ақпаратты жинау және талдау кезінде сыни ойлауды қолданады; ғылыми зерттеулерге қатысады және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытады; өзінің жеке зерттеу қызметін құжаттайды және қарым-қатынастың әртүрлі нысанын қолдана отырып, нәтижелерін ұсынады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биохимия және молекулалық биология

    Курс студенттердің молекулалық-генетикалық және биохимиялық зерттеулердің негізгі әдістерімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, бұл қазіргі заманғы идеяны қалыптастыруға мүмкіндік береді биологиялық объектілердің молекулалық-генетикалық және химиялық ұйымы. Зертханалық сабақтарда шағын топтардағы студенттер алынған нәтижелерді биоақпараттық көмегімен зерттейді және талдайды мамандандырылған зертханада молекулалық-генетикалық әдістерді қолдана отырып эксперименттер жүргізеді (ДНҚ оқшаулау, ПТР қою), молекулалық биология мәселелерін шешеді, адам ағзасында болатын биохимиялық процестерді талдайды. Өздік жұмыс барысында студенттер транскрипциялайды алынған мәліметтер молекулалық-компьютерлік бағдарламалардың көмегімен генетикалық зерттеулер жобада жұмыс істейді. Қорытынды бағалау жобаны қорғау нысанында жүргізіледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Адам және жануарлар физиологиясы

    Пән адам мен жануарлар организмдерінің жұмыс істеу заңдылықтарын, гомеостазды реттеу және сақтау механизмдерін, сондай-ақ жоғары жүйке қызметінің физиологиялық негіздерін зерттеуге бағытталған. Болашақ педагогтар организмнің әртүрлі жүйелерінің теориялық және практикалық аспектілерін, олардың сыртқы әсерлерге бейімделуін, сондай-ақ физиологиялық процестерді реттеудегі жүйке және гуморальдық механизмдердің рөлін меңгереді. Құзыреттілігін көрсететін болашақ мұғалімдер келесі дағдыларды игереді: адам мен жануарлардағы негізгі физиологиялық процестерді түсіндіру және салыстыру; гомеостазды реттеу және сақтау механизмдерін талдау; эксперименттік физиологиялық зерттеу әдістерін қолдану; қоршаған орта факторларының әсерінен болатын физиологиялық өзгерістердің себептерін анықтау; организмнің әртүрлі жүйелерінің функционалдық жағдайын бағалау; физиологиялық білімді аурулардың алдын алу мақсатында пайдалану; оқу-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Микробиология және биотехнология

    Пән студенттердің микроорганизмдер мен вирустардың өсуі мен метаболизмі, олардың культивирленуі, микробтық жасушалар, биотехнологиялық процестер және олардың өндірістік қолданылуы туралы білімдерін қалыптастырады. Биотехнологиядағы микробиологиялық процестер, шикізатқа қойылатын талаптар, өнімдерді бөліп алу және тазарту әдістері зерттеледі. Микробиологиялық синтез принциптері, вирустық құрылымдар және олардың көбею ерекшеліктері меңгеріледі. Лабораториялық сабақтарда студенттер препараттар дайындауды, бояу әдістерін, себу жұмыстарын, микроорганизмдерді идентификациялауды, таза дақылдармен жұмыс істеуді үйренеді. Өсуін бақылау, титр және белсенділікті анықтау әдістері меңгеріледі. Студенттер микроорганизмдер мен вирустарды қоршаған ортада, тағам өнімдерінде зерттейді, тапсырмалар мен жобалар орындайды. Қорытынды бағалау – жоба қорғау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Молекулалық физика және оптика

    Курс студенттерге молекулалық физика және оптика әдістері туралы білімді кеңейту үшін қажет, бұл тірі организмдердің атомдық-корпускулалық құрылымы туралы заманауи идеяны қалыптастыруға мүмкіндік береді. Зертханалық сабақтарда шағын топтардағы студенттер эксперименттер жүргізеді, бұл студенттерге зерттелетін құбылыстар мен объектілерді байқауға және талдауға, қарапайым оптикалық құбылыстардың математикалық модельдерін құруға мүмкіндік береді. Өздік жұмыс барысында студенттер әртүрлі күрделілік деңгейіндегі физикалық есептерді шешу нәтижелеріне ғылыми-әдістемелік талдау жасайды, шешеді және жүргізеді, интерференция мен дифракцияның маңызды схемаларын талдайды. Қорытынды бағалау жазбаша нысанында жүргізіледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Биологияны тұжырымдамалық оқыту

    Курстың мазмұны студенттердің биологиялық принциптерді тереңірек түсінуіне ықпал етеді, мектептегі биология сабақтарында оқыту мазмұнының тұжырымдамалық негіздерін анықтайды және болашақ мұғалімдерді биологиялық ұғымдарды тұжырымдамалық оқытуға дайындайды. Курс студенттерге ақпаратты жіктеуге, өңдеуге және сұрыптауға, табиғат құбылыстарындағы заңдылықтарды көруге және анықтауға және олардың арасындағы мағыналы байланыстарды тұжырымдауға көмектеседі. Сондай-ақ жағдайлық есептер жүргізу, диагностикалық карталарды, диагностикалық тесттерді, концептуалды карталарды, жуықтап ұқсастықтарды құрастыру арқылы болашақ мұғалімдер тұжырымдамалық оқыту құралдарын меңгереді. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • Биология бойынша жеке ғылыми пәндерден алынған білімді жүйелейді және талдайды; • Табиғат құбылыстарындағы заңдылықтарды көру және анықтау және олардың арасындағы маңызды қатынастарды тұжырымдайды; • Биологияның гуманитарлық және жаратылыстану циклі пәндерімен байланыс орнатады; • Оқытудың тұжырымдамалық құралдарын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Білім беру үдерісінде құрылымдық қатысым міндеттерін шешіп, білім алушыларды, олардың ата-аналарын (заңды өкілдерін), әріптестерін және басқа да мүдделі тұлғаларды тарта отырып, көптілді және көпмәдениетті әлеуметте өзара әрекет жасауға қабілетті.
  • Жалпы мәдени және ұлттық құндылықтарды, тұрақты даму және денсаулық сақтау мақсаттарын көрсете отырып, тұлғалық даму мен кәсіпкерлік қызметті мақсатты жүзеге асырып, командада және сынып ұжымында жұмысты ұйымдастыру.
  • Сандық және сапалық әдістерді қолдана отырып, білім беру үдерісінің мәселелерін оңтайлы шешуге бағытталған зерттеулерге бастамашылық жасау және жүргізу.
  • Деректерді сыни және статистикалық талдау мен оларды көрнекілендіру негізінде алынған өзінің зерттеу нәтижелерімен жұртшылық пен ата-аналардың алдында сөйлеу.
  • Педагогикалық үдерістің заңдылықтарын, білім алушылардың ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, мектептің білім беру үдерісіндегі стандарттан тыс мәселелерді шешу.
  • ЦЦифрлық технологияларды барабар пайдаланып, шығармашылдық, қатысымдылық, сыншылдық, көшбасшылық танытып және педагогикалық әдепті сақтай отырып, онлайн және офлайн ортада тиімді жұмыс жасауға қабілетті.
  • Тұлғаның ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескеріп, психологиялық-педагогикалық ықпал ету әдістерін ұтымды қолдана отырып, сана мен мінез-құлықты қалыптастыру.
  • Нормативтік талаптарға сай келетін қажетті құжаттаманы жасай отырып, биология және қосымша білім беру пәндері бойынша білім беру үдерісінің мазмұнын жобалау.
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларға арналған сабақтарды қоса алғанда, білім алушылардың ерекшеліктерін ескере отырып, биология және қосымша білім беру пәндері бойынша әртүрлі сабақ түрін өткізу.
  • Әлеуметтік денсаулық, зиянды және қауіпті факторлардан (буллинг, бейәлеуметтік мінез-құлық және т. б.) қорғау және қарсы іс-қимылды қоса алғанда, өмір мен денсаулықты қорғау жөніндегі барабар әрекеттердің симптомдер жиынтығын білім алушыларда қалыптастыру.
  • Тұлғаның (білім алушылар, ата-аналар, әріптестер және т.б.) қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, жеке-топтық сабақтарды, кеңес беру мен тренингтерді өздігінен әзірлеуге және өткізуге қабілетті.
Top