Жаңа білім беру бағдарламасы

7R01116 Психиатрия (ересектер, балалар) в "ҚДСЖМ" Қазақстандық медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау саласын озық инновациялық, ақпараттық және коммуникациялық технологиялар негізінде дербес кәсіби қызметке қабілетті барлық жастағы азаматтардың психикалық денсаулығын сақтау бағытында білікті кадрлармен қамтамасыз ету үшін «Психиатрия ересектер, балалар» мамандығы бойынша мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R013 Психиатрия ересектердің, балалардың
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Психиатрия, оның ішінде стационарда балалар психиатриясы

    Пән стационардағы ересектер мен балаларға психиатриялық көмек көрсету және ұйымдастыру бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. Құқықтық негіздер, диагностика, емдеу, оңалту, сараптама, психикалық аурулардың семиотикасы, тексеру, шұғыл көмек, құжаттама жүргізу, анамнез жинау, психикалық бұзылулардың жіктелуін қолдану зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 80
  • Клиникалық эпидемиология және дәлелді медицина негіздерімен таңдалған клиникалық психиатрия сұрақтары.

    Пән соматогендік, психосоматикалық және соматоформалық бұзылуларды, олардың жіктелуін, Селье стрессін, соматикалық аурулардағы психикалық бұзылуларды, неврозологияны, психологиялық қорғауды, емдеуді зерттейді. Ғылыми ақпаратты іздеу және талдау әдістері, зерттеу дизайны игеріледі, диагностика мен терапия үшін клиникалық ойлау және кәсіби құзыреттілік қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кеш психикалық бұзылуларды диагностикалау алгоритмдері және емдеу негіздері және биостатистика

    Пән кеш жастағы психикалық бұзылуларды, олардың себептерін, когнитивті бұзылулардың жіктелуін (ICD-10), диагностиканы және емдеуді, соның ішінде фармакотерапияны және дәрілік емес оңалту әдістерін зерттейді. Деменцияның алдын алу, медициналық-әлеуметтік көмекті ұйымдастыру, психометриялық шкалалар қарастырылады. Статистикалық әдістер игеріледі: дисперсиялық, корреляциялық талдау, стандарттау, деректерді графикалық өңдеу және медициналық зерттеулерде компьютерлік технологияларды қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Психиатрия, оның ішінде амбулаториялық-емханалық балалардың психиатриясы

    Пән психиатриядағы тиімді медициналық-әлеуметтік көмек үшін кәсіби құзыреттерді қалыптастырады. Білім алушылар амбулаториялық-емханалық кезеңде куәландыруды, тексеруді, емдеуді, психофармакотерапияны, психотерапияны, профилактиканы, оңалтуды, сондай-ақ көмекті ұйымдастыруды, пациенттермен, туыстарымен, әлеуметтік қызметтермен өзара іс-қимылды зерделейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 50
  • Медициналық психология

    Медицина қызметкерлерінің кәсіби қызметінің психологиялық аспектілері. Емдеу процесінің психологиясы. Клиникадағы психологиялық әсердің негіздері. Диагностикалық және терапиялық процесті психологиялық қолдау. Терапиялық процестің психологиясы. Күрес-мінез-құлық. Науқастардың ауруға психологиялық (мінез-құлық) реакциясы. "Дәрігер-науқас" қарым-қатынасын құрудың негізгі модельдері. Дағдарыс психологиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Психикалық бұзылыстарды диагностикалау, дифференциалды диагностика және емдеу бойынша жеткілікті білім деңгейін көрсетеді. Әр түрлі жастағы пациенттерге стационарлық және шұғыл жағдайларда медициналық көмек көрсетуге қабілетті.
  • Клиникалық диагнозды тұжырымдауға, емдеу жоспарын тағайындауға және оның тиімділігін дәлелді медицина қағидаттарына сүйене отырып, медициналық көмектің барлық деңгейлерінде бағалауға қабілетті.
  • Пациентпен, оның айналасындағы адамдармен және медицина мамандарымен тиімді өзара әрекеттесуге қабілетті, пациент үшін ең жақсы нәтижелерге қол жеткізу мақсатында. Төтенше жағдайларда және стационарлық жағдайларда қауіп-қатерлер мен қорғаныс факторларын бағалау бойынша білім деңгейін көрсетеді және медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасын қамтамасыз етудің тиімді әдістерін қолданады.
  • Психиатриялық стационарда бастапқы медициналық және неврологиялық бағалауды жүргізу үшін жеткілікті білім деңгейін көрсетеді. Психиатриялық бейіндегі пациенттердегі жалпы медициналық жағдайларды диагностикалау үшін жеткілікті білім деңгейін көрсетеді.
  • Қауіп-қатерлерді бағалауға, психикалық денсаулық саласында медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасын қамтамасыз етудің тиімді әдістерін қолдануға қабілетті.
  • Өз бетінше оқу, әріптестерін оқыту, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби даму бағдарламаларына қатысу.
  • Еңбекке жарамсыздықты сараптау, медициналық көмектің сапасын, кәсіби ақпаратты талдау, ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметпен айналысу.
Top