7R01109 Нефрология (ересектер, балалар) в Астана медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Халықаралық талаптарға жауап беретін және дәлелді медицинаның қазіргі заманғы қағидаттарына сәйкес дербес кәсіби қызмет үшін құзыреттілік жүйесі мен тереңдетілген клиникалық дайындығы бар білікті нефролог дәрігерін даярлау. Әр түрлі біліктілік деңгейлерін, диагностика мен емдеудің функционалды, морфологиялық, клиникалық әдістерін үйрету, бүйректі алмастыратын терапия әдістерін және нефрологтың басқа мамандықтармен пәнаралық өзара әрекеттесуін үйрету.
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Астана медицина университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 140
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R009 Нефрология ересектердің, балалардың
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Диализ терапиясы
Балалар мен ересектердегі СБЖ соңғы сатысында, сондай-ақ бүйректің жедел зақымдануында диализ терапиясының әдістері мен әдістерін (гемодиализ, перитонеальді диализ) зерттеу және игеру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 17
-
Ересектер нефрологиясы
Этиология, патогенез, клиникалық көріністер мәселелерін зерттеу және ересек пациенттердегі бүйрек ауруларын диагностикалау, емдеу және алдын алу әдістерін меңгеру. Созылмалы бүйрек ауруы (СБА) тұжырымдамасы ерте кезеңдерден соңғы кезеңге дейін. Бүйрек трансплантациясынан кейін науқастарды басқару.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 43
-
Клиникалық нефроморфология
Жарық, электронды микроскопия және иммунофлюорисценция нәтижелерін түсіндіре отырып, балалар мен ересектердегі бүйрек ауруларын морфологиялық диагностикалау әдістерін зерттеу және игеру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 13
-
Интервенциялық нефрология
Диагностиканың интервенциялық әдістерін зерттеу және игеру. Пән бүйрек биопсиясын (оның ішінде трансплантатты) жүргізу,бүйректі алмастыру терапиясын (гемодиализ, перитониалдық диализ және т.б.) жүргізу үшін тамырлы қолжетімділікті орнату білімі мен дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 12
-
Бүйректің қайталама иммундық зақымдануы
Биологиялық терапияны,ауруды болжау стратегиясын қолдана отырып, негізделген және ұтымды емдеу тактикасы мақсатында морфологиялық критерийлерді, иммундық-спецификалық және генетикалық зертханалық зерттеулерді ескере отырып, комплементарлы гломерулопатиялар, жүйелік васкулиттер, дифференциалды тәсілдер кезіндегі бүйрек бұзылыстарын диагностикалау мен емдеудің негізгі мәселелерін зерттеу.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Бүйрек трансплантациясынан кейін пациенттерді басқару ерекшеліктері
Бүйрек трансплантациясынан кейінгі иммуносупрессивті терапияның принциптерін, әдістерін, мониторингін және өзгергіштігін, бақылау тактикасын және науқастарды оңалту әдістерін зерттеу.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 4
-
Трансплантология және иммунология
Иммунология мәселелерін зерттеу және балалар мен ересектердегі бүйрек трансплантациясы әдістерін игеру, бүйрек трансплантациясына дейін және одан кейін пациенттерге иммуносупрессивті терапияның қауіпсіз және тиімді хаттамасын таңдау.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 13
-
Балалар нефрологиясы
Этиология, патогенез, клиникалық көріністер, ағым ерекшеліктері мәселелерін зерттеу, балалардағы бүйрек ауруларын диагностикалау, емдеу және алдын алу әдістерін игеру.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 22
-
Жүкті әйелдердегі бүйрек патологиясы
Жүктілік кезіндегі бүйрек пен зәр шығару жолдарының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, Клиникалық-зертханалық тексерулерді, дифференциалды диагностиканы, жүкті әйелдердегі бүйрек ауруларын қауіпсіз және тиімді емдеуді таңдауды зерттеу жүкті әйелдердегі АГ асқынуларын зерттеу: гестациялық гипертензия, преэклампсия, ЖБЖ
Оқу жылы - 2
Несиелер - 8
-
Ультрадыбыстық диагностика
Балалар мен ересектердегі зәр шығару жүйесі органдарының ауруларын ультрадыбыстық диагностикалау әдістерін, бүйрек пен зәр шығару жолдарының ультрадыбыстық зерттеу дағдыларын зерттеу және игеру, нәтижелерді түсіндіру.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- ОН-1 Тәлімгердің бақылауымен және бақылауымен клиникалық диагнозды тұжырымдай алады, емдеу жоспарын тағайындай алады және медициналық көмектің барлық деңгейінде дәлелді тәжірибе негізінде оның тиімділігін бағалай алады, бүйрек аурулары бар, бүйрек қызметі бұзылған немесе онсыз науқастарды (ересектер, балалар) профилактикасы, диагностикасы, емдеуі, медициналық оңалту бойынша ұсыныстар бере алады.
- ОН-2 Ауызша және жазбаша сөйлеуді дәлелді, логикалық тұрғыдан дұрыс және мазмұнды түрде құра білу, көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын, пікірталас пен полемиканы қолдана білу, пациент үшін ең жақсы нәтижеге қол жеткізу үшін пациентпен, оның қоршаған ортасымен және медицина қызметкерлерімен тиімді әрекеттесе білу. Тәлімгердің бақылауымен және қадағалауымен нефрологиялық көмек көрсету, микробқа қарсы тұрақтылықтың қалыптасуының алдын алу, санитарлық-гигиеналық білім беру және халықтың салауатты өмір салтын қалыптастыруда профилактикалық іс-шараларды жүргізуге қабілетті.
- ОН-3 Тәуекелдерді бағалай алады және медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасын жоғары деңгейде қамтамасыз ету үшін ең тиімді әдістерді қолдана алады. Бүйрек ауруы және/немесе жеткіліксіздігі бар емделушілерден алынған ақпаратты түсіндіру және талдау.
- ОН-4 Өзінің кәсіби қызметі саласында заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдануға қабілетті. Тәлімгердің бақылауымен және қадағалауымен медициналық есепке алу және есеп беру құжаттамасын енгізе алады.
- ОН-5 Өзінің кәсіби қызметі саласында балалар мен ересектерге шұғыл медициналық көмек көрсете алады. РРТ таңдау көрсеткіштерін анықтаңыз (гемодиализ және перитонеальді диализ). Донорлық бүйрек трансплантациясына көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштерді анықтаңыз. Пациенттердің клиникалық жағдайына, диализдік катетерге күтім жасау негізінде РРТ-ға қолжетімділікті бағалаңыз: уақытша (субклавиялық/феморальды катетер), перитонеальді диализ үшін. Артериовенозды фистуланың функционалдық жағдайын бағалау. Бүйректің жедел дисфункциясы бар науқастарға, стационар жағдайында және стационарлық алмастыру мекемелерінде ҚҚС соңғы сатысы бар науқастарға бүйрек алмастыру терапиясын (гемодиализ, ПД, кеңейтілген әдістер) жүргізу.
- ОН-6 Өз мамандығы бойынша Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастырушылық өрісі шеңберінде әрекет етуге, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіпқойаралық командалардың құрамында жұмыс істеуге қабілетті
- ОН-7 Барабар зерттеу сұрақтарын тұжырымдауға, кәсіби әдебиеттерді сыни тұрғыдан бағалауға, өзінің күнделікті қызметінде Халықаралық дерекқорларды тиімді пайдалануға, зерттеу тобының жұмысына қатысуға қабілетті
- ОН-8 Өз бетінше білім алуға және кәсіби команданың басқа мүшелерін оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа түрлеріне белсенді қатысуға қабілетті.