Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01523 Физика (IP) в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

Пәндер

  • Алгебра және сандар теориясы (IP)

    Студенттерге жалпы алгебра, сызықтық алгебра, сандар теориясының негізгі әдістерін үйрету; негізгі алгебралық құрылымдармен — топтармен, сақиналармен және өрістермен танысу. Болашақ ғылыми жұмыс процесінде әрі қарай пайдалану үшін сызықтық алгебра мен сандар теориясының математикалық аппаратын игеру. Студенттерде аналитикалық ойлауды және жалпы математикалық мәдениетті дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе

    Курс студенттерді болашақ кәсіби қызмет саласымен таныстыруға бағытталған және пропедевтикалық функцияны орындайды. Сабақ барысында білім алушылар дене шынықтыру оқытушысы мен сауықтыру жаттықтырушысының кәсіби қызметінің мәнімен, мазмұнымен және ерекшелігімен танысады; білім туралы әртүрлі нормативтік-құқықтық құжаттарды (Білім туралы Заң, Педагогтің кәсіби стандарты және басқалар) зерделейді. Педагогтың, сауықтыру жаттықтырушысының, фитнес-жаттықтырушының профессиограммасы мен психограммасы негізінде мамандыққа сұранысқа ие жеке қасиеттердің өзіндік диагностикасы мен өзіндік рефлексиясы жүргізіледі. Оқыту мен оқытудың белсенді әдістері мен нысандары арқылы білім алушылар командада жұмыс істеуге және нәтижелі өзара іс-қимыл жасауға үйренеді, өзін-өзі реттейтін оқыту және тайм-менеджмент дағдыларын, коммуникативтік және басқа да кәсіби құзыреттіліктер мен қасиеттерді дамытады. Сабақ барысында балабақшаларға, жалпы білім беретін мектептерге, сауықтыру және фитнес - орталықтарға бару, сондай-ақ жетекші педагогтар мен сауықтыру және фитнес - жаттықтырушылардың қонақ сабақтары қарастырылған. Қорытынды бағалау қазіргі әлемдегі педагогикалық кәсіптің рөлі, дене шынықтыру және сауықтыру саласындағы педагогикалық кәсіптің құндылықтары мен ерекшеліктері, әртүрлі жастағы, кәсіптік және әлеуметтік топтар үшін сауықтыру өмір салтының құндылығы және дене шынықтыру мен сауықтырудың басқа да өзекті аспектілері туралы шығармашылық эссе жазу түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Аналитикалық геометрия және сызықтық алгебра (IP)

    Пәннің мақсаты анықтауыштар теориясы, матрицалық талдау, сызықты теңдеулер жүйесін шешу әдістері туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Жиындар теориясының элементтері. Сызықты теңдеулер жүйесі. Анықтауыштар. Кешенді сандар. Векторлардың скаляр, векторлық және аралас көбейтіндісі және олардың қосымшалары. Жазықтықтағы координаталар әдісі. Жазықтықтағы екінші ретті қисықтар. Кеңістіктегі беттер мен сызықтардың теңдеулері. Екінші ретті беттер және олардың канондық теңдеулері. Болашақ ғылыми жұмыс процесінде одан әрі қолдану үшін сызықтық алгебра математикалық аппаратын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері (IP)

    Мақсаты: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, білім алушылардың дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Студенттер: * әр түрлі оқушылардың жеке бастапқы нүктелерін, олардың оқу әлеуетін және нақты қолдау қажеттіліктерін тану * оқушылардың нақты қолдау, басшылық, оқыту және бағалаудағы жеке қажеттіліктерін қарастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Механика (IP)

    Курсты оқу барысында болашақ мұғалімдер механикада заманауи теориялық тұжырымдамаларды қолдануға байланысты өз құзыреттерін дамытады. Олар сондай-ақ алынған теориялық білімге негізделген дағдыларын дамытады, бұл механикалық объектілердің қасиеттерін зерттеу мәселелерін шешу үшін физикалық модельдерді шығармашылықпен құруға және қолдануға мүмкіндік береді. Болашақ мұғалімдер өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын дамытады, соның ішінде механика есептерін шешуге қажетті алгоритмдерді және құралдарды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық зертеулер (IP)

    Болашақ мұғалімдер теориялық білімді әртүрлі сенімді көздерден іздеу және сыни іріктеу дағдыларын, зерттеу нәтижелерін өздерінің педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда пайдалануды үйренеді. Зерттеулер негізінде оқыту мен білім беруге, сондай-ақ өзінің үздіксіз дамуы мен кәсіби өсуіне ықпал етуге дайын екендіктерін көрсетеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Математикалық физика әдістері (IP)

    Курс барысында болашақ мұғалімдер өріс теориясының негіздерін және қажетті математикалық әдістерді үйренеді. Олар физикалық есептерде қолданылатын жартылай дифференциалдық теңдеулердің негізгі түрлерін, соның ішінде сызықтық емес теңдеулерді және Математикалық физиканың арнайы функцияларының кейбір түрлерін және олардың қасиеттерін, ақырлы айырмашылықтар әдісінің негіздерін игереді. Бұл курс болашақ мұғалімдерде физикалық құбылыстардың математикалық модельдерін құру және есептерді аналитикалық және сандық шешу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Молекулалық физика және термодинамика (IP)

    Курсты оқу барысында болашақ мұғалімдер молекулалық-кинетикалық теория және термодинамиканың негіздерімен танысады. Олар молекулалық физиканың негізгі модельдерін, идеалды және нақты газдардың модельдері мен заңдылықтарын, сондай-ақ молекулалардың классикалық таралуын зерттейді. Олар сонымен қатар термодинамика әдістерін, негізгі термодинамикалық қатынастарды және термодинамика мен молекулалық физикадағы заманауи ұғымдарды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Физиканың математикалық аппараты

    Физикалық құбылыстар мен процестерді талдауда математикалық аппараттар мен математикалық әдістерді қолдану бойынша болашақ мамандарда білім мен дағдыны қалыптастыру. Сандық реттілік шегі. Функцияның шегі, үздіксіздігі, біркелкі үздіксіздігі. Дифференциалдық есептеу негіздері. Интеграцияның негізгі әдістері. Анықталған интеграл және оның физикалық қолданылуы. Дұрыс емес интегралдар. Көптеген айнымалылардың функциялары. Бірнеше интегралдар. Физикалық есептерді шешуде математикалық әдістерді қолдану дағдыларын меңгеру. Физикалық шамаларды зерттеуге, векторлық объектілерді дифференциациялауға, интегралдауға және олармен алгебралық амалдарға жаңа физикалық түсініктерді енгізумен қатар, сонымен қатар векторлық есептеудің формализмін пайдалана отырып қажетті зерттеулер жүргізуге қажетті векторлық талдаудың әдістері мен әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыруға бағытталған. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдауды; технология ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әртүрлі қолдануды; оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалануды; авторлық құқық пен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Механика бойынша практикум (IP)

    Курс барысында болашақ мұғалімдер заманауи зертханалық жабдықтар мен математикалық бағдарламалық жасақтаманы қолдана отырып, заманауи зертханалық практиканың теориясы мен практикасын үйренеді. Олар зертханалық жұмыстарға физикалық модельдерді Шығармашылық орындау және қолдану дағдыларын дамытады. Олар сонымен қатар механика мәселелерін шешуге қажетті өзіндік жұмыс дағдыларын дамытады. Курсты аяқтағаннан кейін олар физикалық модельдерді зертханалық жұмыстарда шығармашылықпен қолдана алады және механиканың міндеттерін өз бетінше шеше алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу және қарым-қатынас концепциялары

    Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Электр және магнетизм (IP)

    Курс барысында болашақ мұғалімдер электрлік, магниттік және электромагниттік құбылыстармен танысады. Олар электр және магнит өрістерінің табиғатына, электромагниттік өріске және электромагнетизмнің негізгі заңдарына заманауи ғылыми көзқарасты дамытады. Олар сондай-ақ электр және магнетизм мәселелерін шешуге қажетті алгоритмдерді, құралдарды және құрылғыларды зерттеуді қоса алғанда, өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Тұрақты дамудың физикасы және білімі (IP)

    Бұл курс дамудың тұрақсыздығы жағдайында физиканы пәнаралық зерттеу болып табылады. Экология саласындағы табиғи ресурстар мен технологиялар, қоғамдық заңдар мен экологиялық мәселелер арасындағы өзара іс-қимыл, сондай-ақ тұрақты даму үшін физикалық заңдарды қолдану қарастырылады. Басты назарда қазіргі заманғы энергетикалық және экологиялық проблемаларды талдау, энергия көздерін зерттеу, ресурстарды тиімді пайдалану және қоршаған ортаға теріс әсерді азайту үшін технологияларды әзірлеу қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Молекулалық физика және термодинамика бойынша практикум (IP)

    Курс барысында болашақ мұғалімдер молекулалық физика және термодинамика саласындағы заманауи білім мен практикалық зерттеу дағдыларын игереді. Олар молекулалық физика және термодинамика саласындағы ғылыми зерттеу әдістерін меңгереді. Осы курсты игергеннен кейін олар байқалған құбылыстарға теориялық модельді сауатты және сыни түрде таңдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі жасанды интеллект

    Пәннің мақсаты – білім алушыларды жасанды интеллект (ЖИ) негіздерімен және оның білім беру саласында қолданылу мүмкіндіктерімен таныстыру. Курс барысында білім алушылар нейрондық желілердің жұмыс принциптерін, әртүрлі деректер түрлерін (мәтіндік, графикалық, видео және аудиофайлдар) өңдеуді зерттеп, интерактивті білім беру контентін жасау құралдарын меңгереді. Оқыту процесінде тиімді промпттар құруға, ЖИ шешімдерін оқу процесіне бейімдеуге және жасанды интеллектті білім беру жүйесінде пайдаланудың этикалық аспектілеріне ерекше көңіл бөлінеді. Білім алушылар нейрондық желі технологияларын рутиндік тапсырмаларды автоматтандыру, оқытуды жекелендіру және білім алушылардың қызығушылығын арттыру үшін қолдануды үйренеді. Курс барысында білім алушылар жасанды интеллект пен нейрондық желілердің негізгі концепцияларын меңгеріп, білім беру контентін жасау үшін ЖИ құралдарымен жұмыс істеуді үйренеді. Олар генеративті модельдерге арналған промпттарды әзірлеу және бейімдеу, табиғи тіл өңдеу және мультимедиялық деректер технологияларын оқытуда қолдану дағдыларын игереді. Сонымен қатар, білім алушылар жасанды интеллектті білім беру процесіне енгізудің этикалық және әлеуметтік аспектілерін түсінеді. Курсты аяқтағаннан кейін білім алушылар педагогикалық қызметке ЖИ-ді енгізу және инновациялық білім беру шешімдерін әзірлеу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп физика курсы ағылшын тілінде

    "Мектеп физика курсы ағылшын тілінде" физикалық әлемді басқаратын заңдарды ең кішкентай бөлшектерден бастап үлкен ғаламға дейін зерттейтін іргелі жаратылыстану ғылымдарын зерттеуге мүмкіндік береді. Мектеп физика курсы ағылшын тілінде пәні студенттерді ағылшын тіліндегі әртүрлі табиғи құбылыстарды түсіндіретін негізгі ұғымдармен, принциптермен және заңдармен таныстырады. Курста 1. Механика-қозғалыс, күштер, Ньютон заңдары, энергия, импульс және ауырлық күші. 2. Термодинамика-жылу, температура, термодинамика заңдары және термиялық кеңею. 3. Толқындар мен оптика-дыбыс, жарық, шағылысу, сыну және толқындық қасиеттер. 4. Электр және магнетизм-электр тізбектері, ток, кернеу, магнетизм және электромагнетизация қасиеттері. 5. Қазіргі физика-атомның құрылымы, кванттық механика мен салыстырмалылық негіздері қарастырылады. Курс іргелі физикалық принциптерді түсінуді дамытуға, физикалық процестерді талдаудың әртүрлі тәсілдерін игеруге, логикалық және шығармашылық ойлауды дамытуға, сондай-ақ ағылшын тіліндегі мектеп мәселелерін шешу үшін теориялық білімді қолдануға мүмкіндік береді, Физиканың жалпы курсы бойынша білімді нығайтуға көмектеседі. Физика ғылымға, инженерияға, технологияға және математикаға (STEM) қызығушылық танытатын студенттерге қажет, өйткені ол болашақ оқу мен мансапқа берік негіз береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары (IP)

    Бұл курстың мақсаты педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіру болып табылады Болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.қоғамдастықтың дамуына және әл-ауқатына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Физиканы оқыту әдістемесі

    Мектептегі физиканы оқытудың негізгі міндеттері мен концепциялары. Оқу сабақтарын ұйымдастыру формалары. Сабақ беру әдістері. Физикалық демонстрациялық эксперимент. Зертханалық сабақтар. Физикалық есептерді шешудің жалпы әдістемесі. Оқушылардың оқу мақсаттарына қол жеткізуін тексеру. Экскурсиялар. Физика сабағында АКТ. Факультативтік курстар. Сыныптан тыс жұмыс. Физиканы оқытудың жаңа технологиялары. Физиканы оқытудың бірінші және екінші сатылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Физикалық есептерді шығару практикумы 1 (IP)

    Курс барысында болашақ мұғалімдер физикалық есептерді шешу дағдыларын, кез-келген физикалық есепті шешудің жалпы тәсілдерін қалыптастыру құзыреттерін дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бағалау және дамыту (IP)

    Мақсаты: оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі Студенттер, мүмкін: • бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы түсіну (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау) • оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Электр және магнетизм бойынша практикум (IP)

    Курс барысында болашақ мұғалімдер физикалық құбылыстармен және Электромагнетизм заңдарымен танысады. Олар практикалық мәселелерді шешу үшін электромагниттік құбылыстардың физикалық модельдерін тұжырымдауға, құруға және қолдануға мүмкіндік беретін кәсіби құзыреттер мен дағдыларды қалыптастырады. Электромагнетизм ұғымдары мен заңдылықтарын терең түсінуге қол жеткізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту

    Бұл пән педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер оқытуды жоспарлау және жүргізу кезінде өздерінің педагогикалық және пәндік салаларындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінуді үйренеді; оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау; жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін практикада қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауының дамуын қолдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оптика (IP)

    Курс барысында болашақ мұғалімдер жарықтың таралу заңдылықтарымен және оның материямен өзара әрекеттесуімен байланысты физикалық құбылыстармен танысады. Олар Оптиканың негізгі ұғымдары мен заңдары, сондай-ақ оптикалық зерттеу әдістері туралы түсініктерін қалыптастырады. Олар сонымен қатар қарапайым практикалық есептеу дағдыларын үйренеді. Болашақ мұғалімдер оптика мәселелерін шешуге байланысты өз бетінше және эксперименттік жұмыста өз дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Оптика бойынша практикум (IP)

    Курс барысында болашақ мұғалімдер жарықтың қасиеттерін бақылайды, оптика заңдарының эксперименттік растауын табады. Зерттелетін заңдардың қолданбалы маңыздылығын және оптика заңдарының практикалық қолданылуын игеріңіз. Зертханалық жұмыстарды орындау оптикалық білімді тереңірек игеруге ықпал етеді және заманауи ғылыми жабдықтармен танысуға және физикалық эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мектептегі эксперимент техникасы (IP)

    Курс студенттерді физикалық тәжірибелерді жоспарлау, жүргізу және талдау әдістерімен таныстырады. Жабдықты, өлшеу құралдарын, қауіпсіздікті таңдауды қамтиды. Студенттер эксперименттік қондырғыларды баптау, деректерді өңдеу дағдыларын меңгереді. Дәлдік, қателіктер, нәтижелерді түсіндіру мәселелерін көтереді. Эксперименттік зерттеулерді жүйелеу қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Экология және өмір қауіпсіздігі

    Пән білім алушыларда өмір мен денсаулықты қорғау, тұрақты даму мақсаттары контекстінде экологиялық сауаттылықты дамыту бойынша барабар іс-әрекеттер кешенін қалыптастыруға бағытталған. Курс өмір қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі кәсіби қызметтің барлық аспектісін, соның ішінде қазіргі заманғы экологиялық мәселелер мен шешу жолдарын, экологиялық қауіпсіздікті, сондай-ақ төтенше жағдайларда адамды қорғауды қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер экологиялық тақырыптағы жағдаяттық мәселелерді және өмір қауіпсіздігі мәселелерін шешеді. Студенттер экологияның даулы мәселелері бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, ЖОО жұмысын экологияландыру бойынша идеялар конкурсына, сондай-ақ қауіпсіздік техникасы бойынша іскерлік ойындарға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде студенттер адам қызметінің қоршаған ортаға әсерін азайту жөніндегі топтық жобаны дайындау жұмысына қатысады. Қорытынды бақылау экология және табиғатты пайдалану саласында жұмыс істейтін практик-мамандарды шақыра отырып, жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары

    Курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту болып табылады. Бұл курс болашақ мұғалімдерге (педагогтерге) кәсіпкерлік қызметтің және экономика негіздерінің дағдыларынқалыптастыру үшін теориялық білім береді. Мазмұны: Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, нысандары, құрылымы. Кәсіпкерлік түрлері. Бизнес. Қаржы жүйесі. Тайм-менеджмент және жобаны басқару Стрессті басқару. Қалыптастырылатын дағдылар: Келіссөз жүргізу дағдысы. Көпшілік алдында сөйлеу дағдысы. Бизнесті басқару дағдысы. Қалыптастырылатын дағдылар: өзіндік моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту; әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін түсінеді және түсіндіреді, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсете алады. Оқыту нәтижесін бағалау топтық жұмыс және тестілеу түрінде өткізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Теориялық физика-1 (IP)

    Курсты оқу барысында болашақ мұғалімдер классикалық механика мен электродинамикадағы құбылыстардың теориялық (ең алдымен математикалық) модельдерін құруды үйренеді, оларды табиғатты түсінудің негізгі тәсілі ретінде шындықпен салыстырады. Болашақ мұғалімдер сонымен қатар тарихи аспектіні зерттейді: эксперименттік заңдарды жалпылау ретінде іргелі физиканың дамуы, олардың интегралдық формадан дифференциалдық формағы түрленуі, физикалық заңдылықтарды математика тілінде түсіндіру және физикалық ғылымның дамуын іргелі теориялардың қалыптасу кезеңдері ретінде қарастыру( классикалық механика, термодинамика және Максвелл электродинамикасы). Олар сондай-ақ әлемнің физикалық көрінісіндегі іргелі өзара әрекеттесулердің (күшті, электромагниттік, әлсіз және гравитациялық) рөлі туралы оқып біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Физиканы оқытудағы цифрлық технологиялар

    Студенттерді цифрлық технологиялардың негіздерімен және оларды қолдану әдістерімен таныстыру. Қазіргі цифрлық технологиялар, олардың білім беруде қолданылуы. Жоғары сапалы цифрлық білім беру ресурстарын құрастыру. Оқу процесінде цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану әдістемесі. Физикалық құбылыстар мен процестерді компьютерлік модельдеу, виртуалды физикалық эксперимент жүргізу, физиканы оқытудың цифрлық білім беру ресурстарын құру дағдыларын алу. Нейрондық желілерді физиканы оқытуда қолдану

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Физикалық есептерді шығару практикумы 2 (IP)

    Бұл курс есептерді шешу арқылы физика курсын тереңірек зерттеуге, физикалық есептерді шешуде әдіснамалық білімді қалыптастыруға ықпал етеді. Курсты зерттеу барысында олар табиғаттың әртүрлі құбылыстарын зерттеу әдістерін меңгереді, жаңа прогрессивті идеялар мен көзқарастармен, отандық ғалымдардың жаңалықтарымен, отандық ғылым мен техниканың жетістіктерімен, жаңа мамандықтармен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бағдарламалау (IP)

    Курс барысында болашақ мұғалімдер Python бағдарламалаудың іргелі ұғымдары туралы түсініктерін дамытады. Олар сондай-ақ жиі қолданылатын деректер құрылымдарын пайдалану, теңшелетін функцияларды жазу және нәтижелерді файлдарға оқу және жазу арқылы алгоритмдік ойлау және кодтау дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру ортасы (IP)

    Оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру, олардың өмірінің мәнмәтінін ескере отырып, әл-ауқатты психологиялық және этикалық тұрғыдан қолдау. Студенттер мүмкін: • әртүрлілікті қабылдау, қатысу мен оқуға кедергілерді анықтау • даму басымдықтарын анықтау, іс-шараларды жоспарлау білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу • инклюзивті құндылықтар негізін құру және оқушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығында ынтымақтастыққа жәрдемдесу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәнді оқудың мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, этикалық нормаларды дамыту. Студенттер қазақстандық құқық негіздерін, білім беру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы ҚР заңнамалық актілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормалардың негіздерін, нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың ұйымдық негіздерінің түрлерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет түсінігі мен құрылымын зерделейді. Практикалық сабақтарда студенттер ситуациялық міндеттерді шеше отырып, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтап, ішкі нормативтік құжаттардың нормаларын түзету бойынша алдын алу шаралары мен ұсынымдар ұсынады, іскерлік ойындарға қатысады. Пән эссе түрінде емтиханмен аяқталады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Теориялық физика-2 (IP)

    Курс барысында болашақ мұғалімдер эксперименталды түрде байқалатын кванттық және статистикалық құбылыстар заңдарының математикалық тұжырымдамасы туралы біледі. Олар сондай-ақ теориялық физика туралы біртұтас ғылым ретінде біледі, оның ішкі байланыстары аналитикалық есептеулер немесе сандық есептеулер және эксперименттік деректермен салыстыру арқылы анықталады. Болашақ мұғалімдер зерттеудің алты бағыты бойынша негізгі физикалық заңдардың сипаттамасын зерттейді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Физикадан олимпиадалық есептерді шешу практикумы

    Пән білім алушылардың физикалық құбылыстарды терең түсінуін дамытуға, күрделілігі жоғары стандартты емес есептерді шешу дағдыларын қалыптастыруға және оларды талдау әдістемесін жетілдіруге бағытталған. Оқу барысында білім алушылар физикалық процестерді талдаудың әртүрлі тәсілдерін меңгереді, логикалық және шығармашылық ойлауды дамытады, сондай-ақ күрделі есептерді шешу үшін теориялық білімдерін тиімді қолдануды үйренеді. Ерекше назар мектеп физика курсының негізгі тақырыптарын олимпиадалық есептер тұрғысынан қарастыруға, есептерді шешудің әдістерін оқуға және мектеп оқушыларын олимпиадаларға дайындау үшін қажетті педагогикалық құзыреттіліктерді дамытуға аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электроника (IP)

    Курсты оқу барысында болашақ мұғалімдер электрондық элементтердің жұмыс істеуінің физикалық негіздері, электрондық құрылғылардың жұмыс істеу принциптері, аналогтық және цифрлық электроника мен микроэлектрониканың схемалары мен функционалдық блоктары туралы теориялық білімдерін дамытады. Олар электронды құрылғылардың сипаттамаларын есептеу және зерттеу үшін физикалық эксперимент жүргізу бойнша практикалық дағдыларды игереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • STEM физикасы (IP)

    STEM саласындағы студенттерге арналған физикаға толық кіріспе. Ол механика, Термодинамика, электр және магнетизм, оптика және кванттық физика сияқты негізгі тақырыптарды қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Атом және атом ядросы физикасы бойынша практикум (IP)

    Курс барысында болашақ мұғалімдер заманауи көпфункционалды зертханалық кешендерді қолдана отырып, атом және ядролық физиканың негізгі мәселелерін эксперименттік зерттеу дағдыларын игереді. Компьютерлік модельдеу Резерфордтың атомдардағы α-бөлшектердің шашырау тәжірибесін жүзеге асыру, Комптон шашырауын және басқа да бірқатар құбылыстарды зерттеу үшін қолданылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Астрономия (IP)

    Курсты оқу барысында болашақ мұғалімдер аспан сферасы мен координаттар жүйелері, Күн жүйесінің құрылымы және онда болып жатқан құбылыстар, біздің Галактиканың құрылымы, ғаламның құрылымы туралы негізгі ақпаратты, астрофизика және астрономиялық зерттеу әдістері туралы алғашқы ақпаратты зерттейді. Болашақ мұғалімдер Ғалам туралы идеялардың даму тарихымен де танысады. Олар Ғаламның құрылымы мен астрономияның даму тарихы туралы қазіргі ғылыми түсініктерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Бұл пән зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыруға, қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға бағытталған. Студенттер зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы өздерінің оқыту дағдыларын дамытуды, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдануды, ғылыми зерттеулерге қатысуды және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытуды, өздерінің зерттеу жұмыстарын құжаттауды және әртүрлі коммуникация формаларын қолдана отырып нәтижелерді ұсынуды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Атом және атом ядросының физикасы (IP)

    Атомның физикалық теориясын физикалық құбылыстар мен шамалар арасындағы байланыс ретінде тиісті математикалық деңгейде көрсетілген байқау, практикалық тәжірибе мен эксперименттің жалпылауы ретінде ұсыну. Студенттерде маманның өндірістік, ғылыми-зерттеу және жобалық қызметі үшін қажетті ядролық физика саласындағы түсініктерді қалыптастыру. Микромирдің негізгі заңдары мен құбылыстары; ядролық-физикалық зерттеулердің негізгі әдістері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылыми білім берудегі жобалық тәсіл (IP)

    Курс барысында білім алушылар оқу міндеттерін бірлесіп шешу үшін топтарға біріктіріледі. Жоба бойынша командада жұмыс істей отырып, олар болашақ мамандықтарына мүмкіндігінше жақын тәжірибе алады. Болашақ мұғалімдер жобаны шынайы ғылыми мәселені шешу және анықтау бойынша жүзеге асырады. Олар орта мектеп оқушылары үшін ұқсас жобаны әзірлеуді үйрену.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру, одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолдана отырып педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби өзара қарым - қатынастарды қалыптастыру; кәсіби қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты пайдалану
  • әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпарат жинау және түсіндіру, олардың құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өздерінің педагогикалық дамуы үшін жаңа мақсаттар қою;
  • әр түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, физиканың озық тұжырымдамаларына негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан іріктеу және физиканы оқытуды және өзінің кәсіби өсуін жетілдіру үшін білімді пайдалану;
  • инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық проблемаларын түсіну, оқу процесінде білім алушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және оқу контекстінде олардың психологиялық әл-ауқатын этикалық тұрғыдан қолдау;
  • физика ғылымдарын түсіну және игеру үшін іргелі әдіснамалық және теориялық мәні бар іргелі ғылыми ұғымдарды тану және түсіну, физиканың жаһандық және жергілікті проблемаларын шешу үшін басқа ғылым салаларынан білімді қолдану мен интеграциялаудың өзіндік ұстанымын дәлелдеу;
  • қазақ халқының тарихының негізгі кезеңдерін, мемлекеттілігі мен өркениеті нысандарының эволюциясын тұтас және объективті түрде жария ету, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңызын түсіну;
  • физика саласында мықты академиялық және практикалық білімді көрсету, ғылыми таным нысандары мен әдістерімен, қоршаған әлемді игерудің әртүрлі тәсілдерімен операция жасау, қоғамның дамуындағы ғылымның рөлін түсіну;
  • отандық және шетелдік тәжірибені ескере отырып, қазіргі заманғы аспап жасау және ақпараттық технологиялар көмегімен эксперименттік және (немесе) теориялық физикалық зерттеулердің таңдап алынған саласында ғылыми зерттеулер жүргізу;
  • физикалық зерттеулердің өздері таңдаған саласында физикалық ақпаратты өңдеудің, талдаудың және синтездеудің қазіргі заманғы әдістерін қолдану, негізгі математикалық ұғымдар мен операцияларды қолдануға және оларды физикалық есептерді шешу кезінде қолдану, эксперименттік және теориялық физика саласында талдамалық және технологиялық шешімдерді енгізу;
  • STEM оқыту элементтерімен біріктірілген сабақтар өткізу, табиғи пәндерді пәндік-тілдік оқыту технологиясын CLIL пайдалану;
  • пәнаралық топтарда жұмыс істеу, әлеуметтік проблемаларды шешу кезінде ғылыми білімді қолдану дағдыларын меңгеру;
  • мектептегі физика курсын дамытудың ғылыми принциптері мен логикасын түсіну, әртүрлі оқыту технологияларын олардың әртүрлілігінде және орнына қолдану
Top