Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01508 Жаратылыстану (IP) в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Тұжырымдамалық және теориялық білім саласында, ғылыми зерттеулер жүргізу және ғылымда оларды қолдануда педагогикалық және жаратылыстану-ғылыми құзыреттіліктерге ие, білім алушылардың зерттеушілік дағдыларын дамытудың сабақтастығын қамтамасыз ету үшін бастауыш және орта мектеп жаратылыстану пәні мұғалімін дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B013 Биология мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Қоршаған орта химиясы
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект
Жалпы жертану
Дінтану
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Табиғат туралы ғылым
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Ғылыми зерттеулер және академиялық жазылым негіздері
-
2 Оқу жылы
Педагогикалық зерттеулер
Қолданбалы математика
Математикалық статистика
Тірі ағзалардың биологиясы және биоалуантүрлілігі 1
Ғылым мен инженерия үшін физика 1
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Алгоритмдеу және бағдарламалау негіздері
Тірі ағзалардың биологиясы және биоалуантүрлілігі 2
Ғылыми-жаратылыстану білімдерді жүйелеу
Жаратылыстанудағы бағдарламалау
Ғылым мен инженерия үшін физика 2
-
3 Оқу жылы
Заттар мен материалдар
Робототехникаға кіріспе
Оқытудың әдісі мен технологиялары
Ғылым, технология және қоғам
Ноотехнология
Білім беру мехатроникасы және робототехника
Жасыл технология
Бағалау және дамыту
Инклюзивті білім беру ортасы
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Энергия және қозғалыс
Биофизика және биоинформатика
Тәжірибелік зерттеу әдістері
Жаратылыстанудың концептуалдық оқытуы
Ғылыми қызметті ұйымдастыру
-
4 Оқу жылы
Табиғат ресурстарын геоақпараттық үлгілеу
STEM - оқуда оқыту практикасын зерттеу
Ғылыми-жаратылыстану пәндерін оқыту әдістемесі
Географиялық зерттеудегі ГАЖ
Тірі және өлі табиғат үдерістерін үлгілеу
STEM оқытуды жобалау
Табиғат туралы ғылымдардағы зерттеу және жобалау қызметі
Эксперименттік биология
Зерттеулер, даму және инновациялар
Академиялық жазу
Жаратылыстанудағы пәндік-тілдік интеграцияланған оқыту
Профессии
Оқыту нәтижелері
- қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени-құқықтық және этикалық нормаларына сәйкес әрекет ете отырып, әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін пайдалана отырып, тұлғалық және кәсіби бәсекеге қабілеттілікті көрсете отырып өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту
- тілдік құзыреттіліктерді дамыту үшін мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау
- ғылыми-педагогикалық зерттеулер саласында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін, ақпаратты өңдеу мен синтездеудің заманауи әдістерін қолдану
- қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуын, толыққанды әлеуметтік және кәсіби іс-әрекетті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына бағытталу
- жеке тұлғаға бағытталғанған, құзыреттілікке негізделген, инклюзивті тәсілдер қағидаттарын ескере отырып, білім беру орталарының әртүрлі түрлерінде STEM оқытуды пайдалана отырып, интеграцияланған сабақтарды әзірлеу, енгізу және бағалау
- зертханалық және далалық зерттеулерді жоспарлау, жүргізу, деректерді жинау және өңдеу үшін әдістеме таңдау мен талдауды жүзеге асыру
- зияткерлік және шығармашылық қабілеттерді, сыни ойлауды, топта жұмыс істеу дағдыларын, жаратылыстану-ғылыми ақпаратты қабылдау мен түсіндіруді, көшбасшылық қасиеттерді және басқа да икемді дағдыларды дамыту
- Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті қолдана отырып, білім алушылардың оқу үдерісін жүзеге асыру және оқу жетістіктерін бағалау, оқушылардың күнделікті кәсіби қызметі мен функционалдық сауаттылығын қалыптастыру үшін қажетті сабақтас ғылымдардың білімдерін интеграциялау.
- табиғат пен қоғам арасындағы қарым-қатынастың заңдылықтарын түсіндіру, күнделікті өмірде байқалатын табиғи құбылыстар мен процестерді болжау үшін жаратылыстану-ғылыми пәндердің тұжырымдамалық теориялары мен заңдарын пайдалану
- жаратылыстану-ғылыми пәндерінің іргелі негіздерін, қазіргі заманғы табиғат туралы ғылымдардың даму тенденцияларын пайдалану
- жаһандық және жергілікті контекстті, сондай-ақ Тұрақты даму мақсаттарын ескере отырып, зерттеу қызметінің нәтижелерін тәжірибеде қолдану
- стандартты емес мәселелердің шешімдерін жасау және ұсыну, академиялық жазылым дағдыларын, академиялық адалдық қағидаларын пайдалана отырып, жаратылыстану-ғылыми және педагогикалық зерттеулерді жүргізу және модельдеу