Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01517 Биология в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Биология бағыты бойынша, жұмыс берушілердің талаптары және ғылыми, биологиялық немесе кәсіби саладағы мемлекеттік стандарттар бойынша еңбек қызметінің түрлі жағдайларында кәсіби міндеттерді шеше алатын орта мектеп үшін бәсекеге қабілетті, жоғары білікті биолог-педагогтарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B013 Биология мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Омыртқасыздар зоологиясы
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Гистология және эмбриология
Өсімдіктердің морфологиясы және анатомиясы
Құқық негіздері
Қаржылық сауаттылық негіздері
Экономика және кәсіпкерлік
-
2 Оқу жылы
Еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігі
Микробиология және вирусология
Биоалуантүрлілікті бағалауда биогеографиялық әдістерді пайдалану
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Цитология және гистология негіздері
Экология және тұрақты даму
Геоботаника
Педагогика
Омыртқалы жануарлар
Өсімдіктер систематикасы
Жабық тұқымды өсімдіктердің систематикасы
Инклюзивті білім беру
Омыртқалы жануарлардың систематикасы, биологиясы және экологиясы
-
3 Оқу жылы
Сенсорлы жүйелер физиологиясы (Траектория №2)
Энтомология (Траектория №1)
Адам анатомиясы және физиологиясы
Биологиялық мұражай ұйымдастыру
Биологияны оқыту әдістемесі
Физиологиялық эксперименттер негізі (Траектория №2)
Цифрлық білім беру ортасының педагогикалық дизайны
Қан және қан айналым жүйесінің физиологиясы
Фитодизайн (Minor)
Биотехнология (Траектория №2)
Биологиядағы сыныптан, мектептен тыс жұмыстар (Траектория №1)
Өсімдіктер физиологиясы
Жасанды интеллект және биологияны оқытудағы сандық білім беру ресурстары
Конструктивті оқыту әдістемесі
Биологияға кіріспе: Экология (Coursera)
Биологиядағы математикалық әдістер (Траектория №2)
Жеке даму биологиясы
Өсімдіктер экологиясы
Экологиялық генетика
Биологиялық эволюция
Генетика
Декоративті өсімдіктердің интерьері (Minor)
-
4 Оқу жылы
Молекулалық биология
Биологиялық есептерді шығару әдістемесі
Биохимия (Траектория №1)
Аз комплектілі мектептердегі биологияны оқыту процесін зерттеу (Траектория №2)
Қазақстан биоресурстары және тұрақты даму
Биофизика (Траектория №1)
Қолданбалы биология және топырақтану негіздерімен
Геномика: тіршіліктің әмбебап тілін шешу (Coursera)
Топырақ биологиясы
Биометрия
Биология сабағын зерттеу (Траектория №2)
Болашақ биология пәні мұғалімінің зерттеушілік әрекеті (Траектория №2)
Мектептегі экспериментальді биология
Бөлме өсімдіктерін күту (Minor)
Сирек кездесетін және жойылып бара жатқан өсімдіктердің кадастры және мониторингі (Траектория №1)
Мектеп биологиясы бойынша оқушылардың зерттеу жұмыстары (Траектория №2)
Ғылыми жұмыстарды жазу әдістемесі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Биологияның тұжырымдамалық және теориялық негіздерін, оның ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихы мен қазіргі жағдайын біледі; іргелі биологиялық заңдар мен теориялар, табиғат пен техникадағы құбылыстар мен процестердің биологиялық мәні туралы білім жүйесін меңгереді, биологияның теориялық, эксперименттік негіздерін біледі және биологиялық экспериментті (зертханалық, демонстрациялық, компьютерлік) ұйымдастыру және қою дағдыларын меңгерген.
- Жаратылыстану-ғылыми, гуманитарлық, әлеуметтік-экономикалық, кәсіпкерлік, құқықтық, экологиялық және қаржылық білімдерді, тіршілік қауіпсіздігі мәдениеті мен көшбасшылық қасиеттерді түрлі салаларында қолдануға қабілеттілігі мен дайындығын көрсету
- Оқушылар физиологиясы білімін тәжірибеде қолданады; оқушылардың жас ерекшеліктері арасындағы айырмашылықтарды көре алады; мектепте оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың негізгі ерекшеліктерін, оқушылардың оқу қызметін ұйымдастыру нысандарын біледі;
- Ғылыми-зерттеу далалық және зертханалық биологиялық жұмыстарды орындауға арналған қазіргі заманғы аппаратура мен жабдықтарды пайдалануға қабілетті; практикада ғылыми-техникалық есептерді, шолуларды, талдамалық карталар мен түсіндірме жазбаларды жасау тәсілдерін қолданады; алынған ақпаратты түсінеді, баяндайды және сыни талдайды және далалық және зертханалық биологиялық зерттеулердің нәтижелерін ұсынады; мәдени-ағартушылық қызметті ұйымдастырудың отандық және шетелдік тәжірибесін пайдаланады; әріптестермен өзара іс-қимылда білім алушылардың қажеттіліктерін және оқудағы қиындықтарды анықтайды;
- Оқу-жаттығу, оқыту және оқушылардың мінез-құлқын басқару стратегияларының кең спектрін меңгерген, нақты бала үшін тиісті оқу стратегиясын біледі және қолданады; күтілетін нәтижелерге қол жеткізу үшін оқу мақсаттарын тұжырымдай алады және оқу мақсаттарына сәйкес оқу материалдарын дайындайды; оқу үрдісі үшін ақпараттық ортаның әлеуетін пайдаланады; оқыту мен тәрбиелеудің тиімді құралдарын, нысандарын, әдістері мен тәсілдерін, сондай-ақ заманауи білім беру технологияларын, соның ішінде электрондық оқытуды қоса алғанда, таным мен ынтымақтастыққа қызығушылықты ынталандыратын АКТ-ны пайдалана отырып сабақтар мен сабақтар топтамасын өткізеді;
- Биологиялық құбылыстар мен процестерді талдау және синтездеу үшін жалпы және теориялық биологияның іргелі білімін қолданады; биологиялық ақпаратты алу, сақтау, өңдеу және беру үшін математикалық аппаратты, бағдарламалауды және қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдаланады; эксперименттік және теориялық биология саласында аналитикалық және технологиялық шешімдерді іске асырады; бақылау және эксперимент нәтижелерін теориялық талдау әдістерін, компьютерлік модельдеу тәсілдерін меңгерген.
- Биологияны оқытудың әдістемесін, орта мектепте биологияны оқытуды, оның ішінде onlinе режимінде оқу үдерісін ұйымдастыруды біледі; оқыту мен тәрбиелеудің жаңа әдістерін, нысандары мен құралдарын, қолданады, инклюзивті білім берудің құндылықтары мен сенімдерін түсінеді; кәсіби қызметте жаңа білім беру технологияларын, зертханаларды, баспа құралдарын, бейне, мультимедиялық құралдарды, бағдарламалық қамтамасыз етуді, интернетті, Бала құқықтары мен ерекше қажеттіліктері бар адамдардың құқықтары туралы негізгі халықаралық және отандық құжаттарды қолданады; бағалаудың критериалды әдістері: формативті, жиынтық бағалауды қолдана алады; биологиялық және педагогикалық білім беру саласындағы зерттеу нәтижелерін қолданады; оқытудың жаңа инновациялық стратегиясын бағалайды.