Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01718 Орыс тілі және әдебиеті в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Пәндер

  • Мектептегі әдебиет оқулығының теория және іс-тәжірибесі

    Пәнді оқудың мақсаты – ЖОБС жаңартылған мазмұндағы әдебиеттер бойынша оқу бағдарламалары мен оқулықтарын білу. Оқу нәтижелері әдебиет бойынша мектеп оқулығын талдау, өз сабақтарын өткізу кезінде заманауи білім беру технологияларын қолдану дағдыларын игеру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Теориялық әдебиеттану

    Пәннің мақсаты теориялық әдебиеттанудың әдеби шығармаларды толыққанды қабылдау мен дұрыс түсінуді қамтамасыз ететін негізгі ұғымдары, категориялары мен терминдері туралы түсіндіріп, білім алушылардың теориялық және әдеби сипаттағы білімі мен білігін, кәсіби дағдыларын дамыту болып табылады. Пәннің мазмұны әдебиеттанудың теориялық негіздері туралы зерттеулерді саралап, әдебиет теориясының, әдебиет тарихының және әдебиет сынының, мәтінтанудың негізгі аспектілеріне, әдебиеттің құрылымы мен дамуының жалпы заңдарына қатысты теориялық мәселелерді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиетті мектеп оқу пәні ретінде зерттеу

    Оқу пәнін оқудың мақсаты – мектепте әдебиетті оқу әдістері туралы жүйелі білімді қалыптастыру және әдебиетті оқыту әдістемесі дағдыларын меңгеру. Курс коммуникативтік белсенділік тәсілі технологиясын, мектепте әдебиетті оқытудың белсенді әдістерін, мектепте көркем шығармаларын талдау техникаларын, жасанды интеллект технологияларын оқу-педагогикалық міндеттерді шешу мақсатында қолдануды, жаңартылған мазмұндағы типтік бағдарламалар мен оқулықтарды білуді қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жоспарлау

    Пәннің мақсаты – филологтарды тәуелсіз ғылыми және практи-калық іс-әрекеттерге дайындау, бұл магистрлік диссертацияны кейіннен магистрлік диссертацияны жүзеге асыру үшін магистрант филологтарына қажетті ғылыми-зерттеу жұмыстарының негізгі принциптері мен әдістерін білуді білдіреді. Курс ғылыми мақсат-тарды анықтауда, ғылыми мәселелерді шешу жолдарын іздестіруде және белгіленген нәтижелерге сәйкес зерттеу нәтижелерін рәсімдеуде ғылыми білімді пайдалану дағдыларын меңгеруді қарастырады, сондай-ақ педагогикалық мәселелерді шешу үшін жасанды интеллект технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән ғылым тарихын, ғылыми танымның философиялық негіздерін және ғылыми зерттеу әдіснамасын зерттеуге бағытталған. Курстың мақсаты – магистранттарда ғылымның әлеуметтік институт ретінде дамуы туралы тұтас түсінікті қалыптастыру, сонымен қатар қазіргі ғылымның әдіснамалық негіздері мен мәселелерін меңгеру. Курс ғылым мен философияның өзара байланысының тарихымен, оның ішінде нақты онтологиялық және гносеологиялық проблемалармен, сонымен қатар нақты ғылымдардың қазіргі жағдайындағы философиялық мәселелерімен таныстырады. Курс заманауи ғылыми жетістіктерді сыни талдауға және ғылыми зерттеу жұмысының әдіснамалық мәдениетін дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім мазмұнын жаңғырту контекстінде орыс тілі

    Курс жалпы орта білім беруді реформалаудың нормативтік-құқықтық базасы туралы білімді қалыптастыруға бағытталған; мектепте орыс тілі пәні бойынша білім беру бағдарламалары мен оқулықтарын жобалау және талдау даярлығын дамыту, кәсіби өзін-өзі жүзеге асыруға қажеттілікті ынталандыру. Оқу пәнін оқытудың мақсаты – орыс тілін оқытудың қазіргі мазмұнының ғылыми-әдістемелік негіздері туралы білімді меңгеру, оның ішінде жасанды интеллект технологияларын қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы мектепте орыс тілінде білім беру саласы

    Пән білім алушыларды қазіргі мектепте орыс тілін оқыту мазмұнының әдіснамалық негіздері туралы білімдерді меңгеруге бағытталған. Бұл пәнді оқу барысында магистранттарда орыс тілін оқытудың жаңартылған мазмұнын құрудағы тәсілдер туралы түсінік, жалпы орта білім берудің білім беру бағдарламаларын жобалау мен талдауға дайындық, сондай-ақ кәсіби өзін-өзі жүзеге асыру қажеттілігі қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гуманитарлық ғылымдардағы инновациялық зерттеу әдістері

    Курстың мақсаты – теориялық гуманитарлық зерттеулердің заманауи әдістерін, филологиялық зерттеулердегі компьютерлік, математикалық және корпустық әдістерін меңгеру, жасанды интеллект технологияларын игеру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби).

    Бұл пәннің мақсаты еңбек нарығында бәсекеге қабілетті болашақ магистрдің табысты кәсіби және ғылыми қызметі үшін қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін (жоғары-базалық стандарттылық деңгейінде (С1) пайдалануға мүмкіндік беретін шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді игеру және жетілдіру болып табылады. Оқыту курсы білім беру бағдарламасына сәйкес кәсіби және академиялық контексте ағылшын тілін үйретуді қамтиды. Кәсіби және ғылыми саламен байланысты арнайы терминдерді үйретуге және оны белсенді қолдануға, сыни оқуға, мәтіндерді талдауға, тыңдау арқылы алынған ақпаратты қабылдауға, ғылыми жұмыстарды жазуға қажетті академиялық жазу дағдыларын дамытуға, сондай-ақ академиялық ортада қарым-қатынас жасау үшін ауызша сөйлеу дағдыларын дамытуға баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Мақсаты: магистранттардың кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру, қазіргі педагогика ғылымының теориялық негіздерін игеру. Пән педагогикалық ғылымдар жүйесіндегі жоғары мектеп педагогикасының мәнін ашуға бағытталған. Пән жоғары білімнің теориялық негіздерін, оның тарихын, заманауи тұжырымдамалары мен функцияларын қамтиды. Оқытудың психологиялық-педагогикалық аспектілері, білім беру процесінің әдістері мен технологиялары, сондай-ақ оқу қызметін ұйымдастырудың дидактикалық принциптері мен әдістері зерттеледі. Білім беру процесін басқаруға, ғылыми-зерттеу қызметіне және әлеуметтік-педагогикалық аспектілерге ерекше назар аударылады. Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін, оның ішінде педагогикалық дағдылары мен өзін-өзі тәрбиелеуді дамыту мәселелері қарастырылады. Пәнді оқу барысында оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастырудың негізгі технологияларын, әдістері мен нысандарын, сондай-ақ жоғары білім беру жүйесінде педагогикалық менеджментті ұйымдастырудың тиімді модельдерін қолдану дағдыларын игеруге бағытталған құзыреттер қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазіргі орыс және отандық әдебиеттің парадигмалары

    Курстың мақсаты ХХ ғасырдың соңындағы орыс және отандық мәдениет контекстіндегі әдеби құбылыстардың, бағыттардың, стильдік ағымдардың, ХХ ғасырдың соңындағы ірі сөз шеберлерінің стилі мен эволюциясы туралы білімдерді қалыптастыру болып табылады. Оқыту нәтижелері магистранттардың алған білімдерін қазіргі заманғы көркем шығармаларға әдебиеттану, оның ішінде салыстырмалы, мәтінаралық талдау жүргізу үшін қолдана білуі болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орыс әдебиетінің модернизм поэтикасы

    Курс мақсаты – ХІХ ғасырдың аяғы мен ХХ ғасырдың басындағы әдеби дәуір, оның эстетикалық және философиялық жаңалығы туралы түсінікті тереңдету. Оқу нәтижелері – магистранттардың әдеби мәтінді талдау барысында оның модернизмнің негізгі әдеби бағыттарына жататындығын анықтай алуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіларалық байланыс және медиа тілі

    Курстың мақсаты – лингвистикалық білімдер жүйесін меңгеру, оның ішінде тілдердің және БАҚ тілдерінің жұмыс істеу заңдылықтары туралы білімді меңгеру, жүйелі түрде тіларалық коммуникация динамикасын таныту. Оқыту нәтижесінде магистранттар тіларалық коммуникацияның пікірталас мәселелерін шешу дағдыларына ие болуы, БАҚ тілін пайдалана отырып және жасанды интеллекті пайдаланып мәтін құру дағдыларын меңгеруі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы..

    Пән қазіргі заманғы отандық және шетелдік ғылымдағы басқару психологиясын оқыту әдістемесінің негізгі теориялары мен тұжырымдамаларын, теориялық және практикалық бағыттағы психологиялық пәндерді оқытудағы басқарудың әдістемелік және технологиялық ерекшеліктерін игеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тілдік тұлғаның қағидасы

    Курстың мақсаты – тілдік тұлға теориясы туралы ғылыми түсінік қалыптастыру, магистранттарды тілдік тұлға теориясы мен контактология саласындағы заманауи ғылыми теориялармен таныстыру, тіл теориясы, сөйлеу коммуникациясы теориясы, когнитивті лингвистика негіздері саласындағы білімді жүйелеу. Оқыту нәтижесінде озық тілдік тұлға ретінде өз білімін ұдайы жүйелі түрде толықтыру және жаңарту қажеттілігін пысықтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіл білімінің өзекті мәселелері

    Курстың мақсаты – қазіргі лингвистиканың негізгі мәселелері мен парадигмаларын білу, лингвистикалық зерттеулердің әдіснамалық негізін қалыптастыру. Оқыту нәтижесінде заманауи талдау әдістері мен әдістемелерін, жасанды интеллект технологияларын меңгеру, ғылыми зерттеулер жүргізу үшін заманауи лингвистиканың эксперименттік және теориялық әдістерін қолдануды үйрену.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Тіл біліміндегі ақпараттық технология

    Пәннің мақсаты ақпаратты алудың, өңдеудің және сақтаудың заманауи әдістері туралы түсінік қалыптастыру болып табылады. Оқытудың нәтижесі – тіл білімі мен лингвистикалық талдауда заманауи ақпараттық технологияларды, соның ішінде жасанды интеллект технологияларын қолдану, ақпаратты өңдеудің математикалық модельдерін құру принциптері және лингвистика мен филологияда компьютерлік және сандық әдістердің қолданылуының шекаралары туралы түсінік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәтінді филологиялық талдау

    Пәннің мақсаты – магистранттардың әлемді бейнелі танудағы заманауи коммуникативті стратегияларды ескере отырып, көркем мәтіндерді түсіндірудің нақты мәселелері туралы білімдерін тереңдету. Оқытудың нәтижесі – көркем шығармаларды қоғамның мәдени өмірінің мәтіндік көрінісі ретінде түсінудің әдістемелік дағдыларын, сондай-ақ мектепте оқу-педагогикалық міндеттерді шешу мақсатында жасанды интеллектті қолдану дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сын және әдеби үдеріс

    Курстың мақсаты магистранттарда қарастырылған дәуірлердің әдеби үдерісінің кең контекстінде XVIII – XXI ғасырдың басындағы орыс әдеби сынының даму тарихы туралы, оның тарихи даму кезеңдері туралы тұтас түсінік қалыптастыру болып табылады. Оқытудың нәтижесі – кәсіби қызмет үдерісінде алынған теориялық білімді практикалық қолдану дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи прозаның поэтикасы

    Пәннің мақсаты магистранттардың қазіргі орыс прозасының жетекші бағыттары мен даму үрдістері туралы, постмодерндік шығармаларды талдаудағы белгілі бір зерттеу әдіснамасы туралы түсінік алу болып табылады. Оқыту нәтижелері-қазіргі заманғы шығармалардың жанрлық, композициялық және сюжеттік-мәтінаралық ерекшеліктерін анықтау қабілеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Филологиялық пәндерді жоғары оқу орындарында оқытудың әдістемесі

    Курстың мақсаты ЖОО-да филологиялық пәндерді оқытудың психологиялық-педагогикалық тұжырымдамаларын зерделеу саласында білім мен құзыреттілік жүйесін қалыптастыру болып табылады. Оқыту нәтижелері алған білімдерін ЖОО-да филологиялық пәндерді оқытуда теориялық және практикалық қызмет үдерісінде қолдана білу және лингвистикалық пәндерді оқытудың заманауи әдістері мен тәсілдерін меңгеру болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Лингвистикалық зерттеулердің әдіснамалық негіздері

    Курстың мақсаты – ғылыми көзқарастарды, әдіснаманың негізгі ұғымдарын, лингвистикалық зерттеулердің әдістері мен әдістемесін, тілді, сөйлеу және сөйлеу әрекетін зерттеудің қазіргі бағыттарын зерттеу. Оқыту нәтижесі тіл үйренудің заманауи әдістерін, принциптері мен тәсілдерін білу, оларды кәсіби қызмет процесінде және жасанды интеллект технологияларын пайдалану болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиеттанудың талдау әдістемелері

    Оқу пәнін оқыту мақсаты – әдеби талдаудың қазіргі әдістері туралы жүйелі білімді қалыптастыру және мәтінді талдау, оның ішінде нейрожелілерді тарта отырып талдау дағдыларын; қолданылатын құралдарды тиімділігі тұрғысынан бағалай алуларын дамыту. Оқыту нәтижесінде магистранттар әдебиеттанудың заманауи әдіснамалық және әдістемелік құралдарын меңгеруі және кез келген жазбаша мәтінді талдау әдістемесімен жұмыс істей білуі тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары білім жүйесінде филологиялық білім жүйе ретінде

    Курстың мақсаты – ЖОО-дағы білім беру жүйесі ерекшелігін, филологиялық пәндер бойынша оқу-әдістемелік, нормативтік құжаттарды білу. Оқыту нәтижелері әртүрлі білім беру мекемелерінде базалық және элективті курстардың оқу бағдарламаларын іске асыру, сөйлеу және ойлау дамыту әдістерін меңгеру, оқу нәтижелерін бақылау дағдылары болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ғылымда оның дамуының қазіргі кезеңінде зерттелетін негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді, оның ішінде пәнаралық сипаттағы мәселелерді талдау және нәтижелерді кәсіби қызметте қолдану.
  • Педагогикалық менеджмент пен жас ерекшелік психологиясын білу; бакалавриатта оқу сабақтарын өздігінен өткізу; шет тілінің ғылыми аппаратын дамыту.
  • Логикалық операцияларды қолдана отырып, ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру, ақпараттарды өз бетімен табу, талдау, іріктеу жасау, қайта құру, сақтау, түрлендіру және тасымалдау, оның ішінде қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен жүзеге асыру.
  • Қазіргі орыс және әлем тілдерінің тілтану/әдебиеттану зерттеулерінің негізгі бағыттары, олардың әдіснамасы, генезисі, философиялық негізі және дамудың маңызды кезеңдері туралы білім алу және оларды ғылыми-педагогикалық қызметінде қолдану; жасанды интеллект технологияларын пайдаланып, мәтін құру дағдыларын меңгеруі тиіс.
  • Әртүрлі мәтіндерді кәсіби дәрежеде жасанды интеллект құралдарын қолдана отырып талдай білу және түсіндіру дағдыларын игеру және оларды өз ғылыми-педагогикалық қызметінде қолдана білу.
  • Орыс тілі мен әдебиетін мектепте және ЖОО-да оқытудың қазіргі заманғы педагогикалық технологияларын білу және меңгеру, кәсіби қызметтің нәтижелерін әзірлеу және ұсыну; педагогикалық міндеттерді шешу мақсатында нейрожелілерді пайдалана алу.
  • Педагогикалық қызметті адамгершілік, әдеп және құқықтық нормаларға сәйкес ұйымдастыру; академиялық адалдықтың қағидаларын білу және ұстану; өздерінің ғылыми зерттеулеріне талдау нәтижелерін қолдану, психологиялық, педагогикалық және филологиялық ғылымдар саласындағы зерттеулерді жоспарлау және жүргізу, педагогикалық мәселелерді шешу үшін жасанды интеллект технологияларын қолдану.
Top