Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01721 Шетел тілі: екі шетел тілі в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Оқу үрдісін ұйымдастыруда заманауи білім беру технологияларын қолдана алатын шет тілдерін оқытудағы тиісті теориялық білімі мен практикалық дағдылары бар және ішкі мен сыртқы еңбек нарығында бәсекеге қабілетті оқытушыларды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Шетел тілінің фонетикасы мен грамматикасының практикалық курсы
Қаржылық сауаттылық негіздері
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет.
Ғылыми зерттеу негіздері
Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі
Заманауи қоғамдағы инклюзивті мәдениет
Кәсіпкерлік және бизнес
Базалық шетел тілі (В1 деңгейі)
Педагогика
-
2 Оқу жылы
Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістемесі
Екінші шетел тілі (А2-1 деңгейі)
Инклюзивті білім беруде АКТ
Ауызша қарым-қатынас формаларын дамыту
Шетел тілі теориясының негіздері – 1
Жазбаша қарым-қатынас формаларын дамыту
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған бағдарламалық мазмұнды бейімдеу
Сөйлеу әрекетінің рецептивті түрлерін дамыту (тыңдау және оқу)
Шетел тілі теориясының негіздері – 2
Педагогикалық психология
Шетел тілінде тындау дағдысын дамыту
Шетел тілінде презентация жасау дағдысын дамыту
Шетел тілінде оқу дағдысын дамыту
Екінші шетел тілі (А2-2 деңгейі)
-
3 Оқу жылы
Шет тілдерін оқытудағы лингвомәдени тәсіл
Шет тілдерін оқыту әдістемесінің негіздері
Сандық сторителлинг
Мектептегі оқуға және бағалауға жаңа тәсілдері
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Екінші шетел тілі (B1 бастапқы деңгейі)
Оқылатын тілі елінің әдебиеті
Көпшілік алдында сөйлеу шеберлігінің негіздері
Екінші шетел тілі (B1 жалғастыру деңгейі)
Шет тілдерін оқытудың заманауи технологиялары
IELTS халықаралық емтиханға дайындық курсы
Іскерлік шетел тілі
-
4 Оқу жылы
Тілдік білім берудегі сыни ойлау
Кәсіби бағытталған шет тілі
Шетел тілдерін ерте оқыту әдістемесі
Стилистика
Шетел тілдерін оқытудағы пәнаралық тәсіл
Қазіргі шетел әдебиеті
Шет тілдерін оқыту әдістемесіндегі онлайн технологиялар және ЖИ
Мектеп құжаттарын жүргізу
Шетел тілдерін оқытудың арнайы бағытталған әдістемесі
Екінші шетел тілі (B2 деңгейі)
Аналитикалық оқу дағдыларын дамыту
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау.
- Күнделікті және кәсіби қызметте ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияларды, жасанды интеллект бағдарламаларды, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу.
- Әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана білу, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдай білу мүмкіндігі.
- Салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін қолдау, экологиялық қауіп көздерін талдау, тұрақты даму стратегияларын әзірлеу және енгізу, экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторлардың әсерін бағалау, жаһандық экологиялық және әлеуметтік сын-қатерлер жағдайында тәуекелдерді болжау.
- Құқықтық сананың жеткілікті деңгейіне ие болу, мінез-құлық мәдениетінің кәсіби міндеттері мен принциптерін және қарым-қатынастың этикалық нормаларын орындау; өмірдің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білім мен қаржы құралдарын қолдану.
- Отандық және шетелдік тәрбие, оқыту және бағалау әдістемелері мен тұжырымдамаларын қолдану; оқу-әдістемелік жұмыс пен сынып жетекшілігі арқылы білім алушыларды құндылықтар жүйесіне баулу.
- Білім алушыларды оқытудың, тәрбиелеудің, олардың болашақ педагогикалық қызметтегі оқу жетістіктерін бағалаудың заманауи тәсілдерін қолдану.
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды жеке ерекшеліктерін ескере отырып оқытудың, тәрбиелеудің және бағалаудың әртүрлі түрлерін қолдану.
- Күнделікті және кәсіби қарым-қатынас шеңберінде ауызша және жазбаша қарым-қатынасты нақты, дәлелді және қисынды түрде құру; шет тілінің нормалары мен қолданылуын сақтау; шет тіліндегі ақпаратты жалпылау, сыни тұрғыдан талдау, қорытындылау және синтездеу.
- Академиялық және кәсіби ортада коммуникативтік міндеттерді шет тілді білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес шешу.
- Тілдің, тіл саясатының және әдеби бағыттардың даму тенденцияларын білу және оларды тәрбие жұмысында және оқушыларды ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтар жүйесіне тартуда қолдану.
- Ғылыми зерттеулер жүргізу және олардың нәтижелерін педагогикалық қызметте қолдану.