Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11103 Мейрамхана және қонақ үй бизнесі в ЕТУ

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Қазақстан Республикасының қазіргі даму кезеңінің сипаттамалық ерекшеліктерін, мәдениет пен психология контекстіндегі дүниетанымдық мәселелерді шешудің негізгі тәсілдерін, құқықтық нормалар жүйесінің негіздерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет қағидаттарын, сондай-ақ кәсіпкерлік пен экологиялық тұрақтылықтың іргелі аспектілерін білу және түсіну
  • Қызмет көрсету саласындағы тұтынушылық мінез-құлықты статистикалық талдау әдістерін, қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындарының кірістілігін қаржылық талдау және болжау әдістерін қолдана отырып, экономикалық есептеулер жүргізу
  • Қонақжайлылық индустриясының ерекшеліктерін, қонақ үй және мейрамхана бизнесінде персоналды іріктеу, оқыту және ынталандыру әдістерін ескере отырып, заманауи HR технологияларын, кадрлық жоспарлау мен Персоналдың тиімділігін басқаруды пайдалану
  • Қазақстан Республикасының заңнамаларын, қонақ үй жұмысына қатысты нормативтік-құқықтық актілерді, әдістемелік және басқа материалдарды және ҚР еңбек заңнамасын, бөлімнің барлық қызметкерлерінің лауазымдық нұсқаулықтарын, мейрамхана сервисіндегі эстетика мен дизайнды қолдану
  • Қонақжайлылық негіздерін, тұру және тамақтану бойынша қызмет көрсету әдістерін, Қонақжайлылық индустриясы инфрақұрылымының жұмысын, сондай-ақ Қызмет көрсету саласындағы мәдениетаралық және инклюзивті коммуникация дағдыларын көрсету, зал қызметкерлері үшін олардың оңтайлы жүктемесін ескере отырып, жұмыс көлемін айқындау және персоналды ұтымды пайдалану
  • Клиенттерді тарту үшін қызмет көрсету стандарттары мен маркетингтік стратегияларға, мейрамханада қонақтарға қызмет көрсету процесін жоспарлау және ұйымдастыру әдістеріне, асханалық киім-кешек, ыдыс-аяқ, аспаптар мен басқа да шығын материалдарының қорларын есептеу тәртібіне сәйкес бар мен тамақтандыру қызметтерін басқаруды және ұйымдастыруды енгізу
  • Қонақжайлылық индустриясында қызмет көрсету және клиенттік қызмет көрсету технологияларын меңгеру, қызмет көрсету сапасын басқару негіздерін, сондай-ақ мейрамханалар мен қонақүйлердің экологиялық таза интерьер дизайнын қоса алғанда, заманауи дизайн тұжырымдамаларын білу
  • Қонақ үй және мейрамхана бизнесінде менеджментті, маркетингті және персоналды басқаруды, оның ішінде мейрамхана және қонақ үй бизнесі саласындағы халықаралық деңгейдегі маркетинг стратегияларын, қонақжайлылықтағы жарнамалық-ақпараттық қызметті қолдану
  • Брендинг стратегияларын, бірегей имиджді қалыптастыруды, беделмен жұмыс істеуді, маркетингтік коммуникацияларды, әлеуметтік медиа және онлайн платформалар арқылы клиенттерді тарту технологияларын бөліп көрсету
  • Бизнес-процестерді болжау және бизнес-жоспарларды әзірлеу, жобаларды ұйымдастыру және басқару үшін BI (Business Intelligence) жүйелеріне негізделген деректерді талдау және басқару шешімдерін қабылдау, өзекті өзгерістер мен нарықтық талаптарды ескере отырып, инновациялық өнімдер мен қызметтерді әзірлеу және ілгерілету
  • Кәсіби міндеттерді орындау үшін цифрлық платформалар мен брондау және резервтеу жүйелерін, Мобильді қосымшаларды, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті қолдану
  • Бұқаралық іс-шараларды өткізу және қызметтерді бағалау бойынша ұсыныстардың нұсқаларын әзірлеу, іс-шараларды өткізу бойынша мейрамхананың мүмкіндіктерін талқылау кезінде Тапсырыс берушілермен хат алмасу және жеке кездесулер өткізу, іс-шараға қызмет көрсетуге арналған келісімшарт/шарт құжаттарының дұрыс ресімделуін тексеру, Тапсырыс берушілермен және мейрамхана бөлімшелерімен келісімшартқа/ шартқа түзетулерді қабылдау, нақтылау және келісу
Top