Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B11103 Мейрамхана және қонақ үй бизнесі в ЕТУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Өзгермелі орта жағдайында кәсіби қызметті тиімді жүзеге асыруға қабілетті мейманхана және мейрамхана бизнесінің бәсекеге қабілетті маман-менеджерлерін даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Еуразия Технологиялық Университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Қонақжайлылық индустриясының негіздері
Клиенттік қызмет
Сервис және қызмет көрсету
Орнықты дамудың әлеуметтік аспектілері
Қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі менеджмент
Қызмет көрсету саласындағы мәдениетаралық өзара іс-қимыл
Жасанды интеллект
Қызмет көрсету саласындағы мәдениетаралық коммуникациялар
-
2 Оқу жылы
1 Пән
Бизнес ағылшын тілі
Қонақ үй және мейрамхана бизнесін ұйымдастыру
Бухгалтерлік есеп қағидаттары
Карьера дизайны
Экономика және қаржылық сауаттылық негіздері
Қонақ үйлер мен мейрамханалардың интерьер дизайны
Мейрамхана және қонақ үй бизнесінің люкс менеджменті
Қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі мобильді қосымшалар
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
1 Пән
Қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі ақпараттық технологиялар
Ғылыми зерттеулер әдістері
-
3 Оқу жылы
Қонақ үй бизнесіндегі кадрларды стратегиялық басқару
Тұтыну статистикасы
Қонақ үйлер мен мейрамханалардағы бизнесті жоспарлау
Тауарлар мен қызметтер нарығының статистикасы және талдауы
Қызмет көрсету индустриясындағы маркетингтің халықаралық стратегиялары
3 Пән
Қонақжайлылық индустриясындағы адам ресурстарын басқару
Мейрамхана және қонақ үй бизнесінің халықаралық маркетингі
BIA жүйесі және бизнес талдау
Қонақжайлылық индустриясындағы бизнес-стратегиялар
Қазақстан Республикасының кәсіпкерлік құқығы
Project Management
Барларды басқару
Бар менеджменті
Қонақ үй бизнесіндегі кірістерді талдау және болжау
4 Пән
Қонақ үйлер мен мейрамханалардың кірістерін басқару
Клиенттермен қарым-қатынасты басқару
Қонақжайлылық индустриясындағы қызмет көрсету мәдениеті
-
4 Оқу жылы
HoReCa саласындағы сапа менеджменті
Қонақжайлылық брендін басқару
Франшизаның құқықтық негіздері
рондауды автоматтандыру жүйелері
Қонақжайлылық индустриясындағы брондау және резервтеу жүйелері
Қонақжайлылық индустриясындағы құқық және франшиза
Клиенттердің тәжірибесін басқару
Қонақ үй операцияларын оңтайландыру
Қонақжайлылықтағы жарнамалық-ақпараттық қызмет
Қызмет көрсету саласындағы кейтеринг
Мейрамхана индустриясындағы сапаны қамтамасыз ету жүйелері
Қонақ үй активтерін басқару
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстан Республикасының қазіргі даму кезеңінің сипаттамалық ерекшеліктерін, мәдениет пен психология контекстіндегі дүниетанымдық мәселелерді шешудің негізгі тәсілдерін, құқықтық нормалар жүйесінің негіздерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет қағидаттарын, сондай-ақ кәсіпкерлік пен экологиялық тұрақтылықтың іргелі аспектілерін білу және түсіну
- Қызмет көрсету саласындағы тұтынушылық мінез-құлықты статистикалық талдау әдістерін, қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындарының кірістілігін қаржылық талдау және болжау әдістерін қолдана отырып, экономикалық есептеулер жүргізу
- Қонақжайлылық индустриясының ерекшеліктерін, қонақ үй және мейрамхана бизнесінде персоналды іріктеу, оқыту және ынталандыру әдістерін ескере отырып, заманауи HR технологияларын, кадрлық жоспарлау мен Персоналдың тиімділігін басқаруды пайдалану
- Қазақстан Республикасының заңнамаларын, қонақ үй жұмысына қатысты нормативтік-құқықтық актілерді, әдістемелік және басқа материалдарды және ҚР еңбек заңнамасын, бөлімнің барлық қызметкерлерінің лауазымдық нұсқаулықтарын, мейрамхана сервисіндегі эстетика мен дизайнды қолдану
- Қонақжайлылық негіздерін, тұру және тамақтану бойынша қызмет көрсету әдістерін, Қонақжайлылық индустриясы инфрақұрылымының жұмысын, сондай-ақ Қызмет көрсету саласындағы мәдениетаралық және инклюзивті коммуникация дағдыларын көрсету, зал қызметкерлері үшін олардың оңтайлы жүктемесін ескере отырып, жұмыс көлемін айқындау және персоналды ұтымды пайдалану
- Клиенттерді тарту үшін қызмет көрсету стандарттары мен маркетингтік стратегияларға, мейрамханада қонақтарға қызмет көрсету процесін жоспарлау және ұйымдастыру әдістеріне, асханалық киім-кешек, ыдыс-аяқ, аспаптар мен басқа да шығын материалдарының қорларын есептеу тәртібіне сәйкес бар мен тамақтандыру қызметтерін басқаруды және ұйымдастыруды енгізу
- Қонақжайлылық индустриясында қызмет көрсету және клиенттік қызмет көрсету технологияларын меңгеру, қызмет көрсету сапасын басқару негіздерін, сондай-ақ мейрамханалар мен қонақүйлердің экологиялық таза интерьер дизайнын қоса алғанда, заманауи дизайн тұжырымдамаларын білу
- Қонақ үй және мейрамхана бизнесінде менеджментті, маркетингті және персоналды басқаруды, оның ішінде мейрамхана және қонақ үй бизнесі саласындағы халықаралық деңгейдегі маркетинг стратегияларын, қонақжайлылықтағы жарнамалық-ақпараттық қызметті қолдану
- Брендинг стратегияларын, бірегей имиджді қалыптастыруды, беделмен жұмыс істеуді, маркетингтік коммуникацияларды, әлеуметтік медиа және онлайн платформалар арқылы клиенттерді тарту технологияларын бөліп көрсету
- Бизнес-процестерді болжау және бизнес-жоспарларды әзірлеу, жобаларды ұйымдастыру және басқару үшін BI (Business Intelligence) жүйелеріне негізделген деректерді талдау және басқару шешімдерін қабылдау, өзекті өзгерістер мен нарықтық талаптарды ескере отырып, инновациялық өнімдер мен қызметтерді әзірлеу және ілгерілету
- Кәсіби міндеттерді орындау үшін цифрлық платформалар мен брондау және резервтеу жүйелерін, Мобильді қосымшаларды, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті қолдану
- Бұқаралық іс-шараларды өткізу және қызметтерді бағалау бойынша ұсыныстардың нұсқаларын әзірлеу, іс-шараларды өткізу бойынша мейрамхананың мүмкіндіктерін талқылау кезінде Тапсырыс берушілермен хат алмасу және жеке кездесулер өткізу, іс-шараға қызмет көрсетуге арналған келісімшарт/шарт құжаттарының дұрыс ресімделуін тексеру, Тапсырыс берушілермен және мейрамхана бөлімшелерімен келісімшартқа/ шартқа түзетулерді қабылдау, нақтылау және келісу