Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11103 Мейрамхана және қонақ үй бизнесі в ЕТУ

Пәндер

  • Қонақжайлылық индустриясының негіздері

    «Қонақжайлылық индустриясының негіздері» пәні студенттерді қонақ үй және мейрамхана бизнесінің негіздерімен, қонақжайлылық индустриясының құрылымымен, негізгі қызмет көрсету стандарттарымен және клиенттік тәжірибені басқарумен таныстырады. Қонақ үй бизнесін ұйымдастыру модельдері, персоналды басқару, сондай-ақ қонақжайлылық саласындағы заманауи технологиялар қарастырылады. Пән студенттерге индустрияның жұмыс істеу қағидаларын түсінуге және осы салада табысты мансапқа қажетті дағдыларды дамытуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Клиенттік қызмет

    «Клиенттік қызмет» пәні клиенттерге қызмет көрсету бойынша кәсіби дағдыларды дамытуға, олардың күткенін басқаруға және сапалы клиенттік тәжірибені қалыптастыруға бағытталған. Студенттер қарым-қатынас техникасын, жанжалдарды басқаруды, клиенттер психологиясын және қонақжайлылық саласындағы қызмет көрсету стандарттарын зерттейді. Ерекше назар клиенттерді ұстап қалу стратегиясына және қызмет көрсетуді дербестендіруге аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сервис және қызмет көрсету

    «Сервис және қызмет көрсету» пәні клиенттерге қызмет көрсетудің негізгі аспектілерін, қызмет көрсету сапасының стандарттарын және қызмет көрсету саласында қолданылатын негізгі технологияларды қарастырады. Студенттер сервис процестерін басқаруды, клиенттердің қанағаттануын талдауды және қызмет көрсетуге инновацияларды енгізуді зерттейді. Дисциплина клиенттермен жұмыс істеу және сервисті тиімді басқару бойынша кәсіби дағдыларды қалыптастыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орнықты дамудың әлеуметтік аспектілері

    «Орнықты дамудың әлеуметтік аспектілері» пәні әлеуметтік факторлар мен орнықты даму процестері арасындағы өзара байланысты зерделейді. Ол қоғамның, мәдени құндылықтар мен әлеуметтік институттардың экологиялық, экономикалық және әлеуметтік тұрақтылықты қамтамасыз етудегі рөліне назар аударады. Курс аясында әділдік, азаматтардың шешім қабылдауға қатысуы, әлеуметтік теңсіздік және халықтың түрлі топтары арасындағы өзара іс-қимыл мәселелері қарастырылады. Негізгі назар әлеуметтік аспектілердің орнықты дамуға қалай әсер ететініне және оның барлық мүшелерінің ұзақ мерзімді әл-ауқатына ықпал ететін үйлесімді қоғамды қалай құруға болатындығына аударылады. Курс сондай-ақ орнықты даму контексінде әлеуметтік жағдайларды жақсартуға бағытталған практикалық мысалдар мен стратегияларды зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі менеджмент

    «Қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі менеджмент» пәні қонақжайлылық индустриясындағы басқарудың негізгі қағидаттарын, оның ішінде стратегиялық жоспарлауды, персоналды басқаруды, маркетингті және қаржылық талдауды қамтиды. Студенттер қонақ үй және мейрамхана менеджментінің ерекшеліктерін зерттейді, табысты кәсіпорындардың кейстерін талдайды және өз басқарушылық шешімдерін әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қызмет көрсету саласындағы мәдениетаралық өзара іс-қимыл

    «Қызмет көрсету саласындағы мәдениетаралық өзара іс-қимыл» пәні мәдени айырмашылықтардың қызмет көрсетуге әсерін, қызмет көрсетуді ұлттық және әлеуметтік ерекшеліктерге бейімдеуді, сондай-ақ қызмет көрсету саласы мамандарының мәдениетаралық құзыреттілігін қалыптастыруды зерттейді. Тиімді қарым-қатынас стратегиялары, әртүрлі мәдениеттердегі мінез-құлық үлгілері, этикет пен іскерлік қарым-қатынас мәселелері қарастырылады. Студенттер толеранттылық қағидаттарын, халықаралық клиенттермен жұмыс істеуді және мәдениетаралық жанжалдарды шешуді үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жасанды интеллект

    «Жасанды интеллект» пәні адам интеллектін талап ететін міндеттерді орындауға қабілетті жүйелерді құру мен дамытуды зерделейді. Осы пәнді зерделеу барысында студенттер машиналық оқыту, нейрондық желілер, терең оқыту және т.б. сияқты жасанды интеллект саласындағы түрлі әдістер мен технологиялармен танысады. Олар сондай-ақ компьютерлік көру, табиғи тілді өңдеу, дербес жүйелер және басқа да жасанды интеллекттің қолданбалы салаларын зерттейді. Оқу нәтижесінде студенттер әртүрлі салаларда жасанды интеллектті әзірлеу және қолдану саласында жұмыс істеу үшін қажетті білім мен дағдыларды алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қызмет көрсету саласындағы мәдениетаралық коммуникациялар

    «Қызмет көрсету саласындағы мәдениетаралық коммуникациялар» пәні қызмет көрсету саласындағы мәдениетаралық өзара іс-қимылдың ерекшеліктерін, клиенттердің мәдени ерекшеліктеріне байланысты қарым-қатынасты бейімдеу қағидаларын және тиімді қарым-қатынас стратегияларын зерделейді. Студенттер мәдени айырмашылықтардың қызмет көрсетуге әсерін талдайды, қонақтармен халықаралық өзара іс-қимыл стандарттарын және клиентке бағдарланған тәсілдерді зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • 1 Пән

    ОРЛАР КАТАЛОГЫНАН ПӘНДІ ТАҢДАУ

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес ағылшын тілі

    «Бизнес ағылшын тілі» пәні қонақжайлылық және туризм саласында іскерлік қарым-қатынас жасау үшін қажетті кәсіби тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Студенттер іскерлік хат алмасуды, келіссөздер жүргізуді, есептер мен тұсаукесерлер дайындауды, сондай-ақ халықаралық ортада жұмыс істеу үшін арнайы лексиканы зерттейді. Ерекше назар кәсіби қызметке жақын рөлдік ойындар мен кейс-әдістерге аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй және мейрамхана бизнесін ұйымдастыру

    «Қонақ үй және мейрамхана бизнесін ұйымдастыру» пәні қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындарын басқару негіздерін, оның ішінде бизнес-модельдерді, операциялық процестерді, сапа стандарттарын және даму стратегияларын қамтиды. Лицензиялау, қауіпсіздік, кадр саясаты мәселелері, сондай-ақ қонақжайлылық саласындағы заманауи технологиялар қарастырылады. Студенттер басқару тиімділігін арттыру әдістерін және бизнесті нарықтық өзгерістерге бейімдеу тәсілдерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бухгалтерлік есеп қағидаттары

    Пән студенттерді бухгалтерлік есеп негіздерімен, қаржылық есептілікпен және туристік бизнесте есеп жүргізу принциптерімен таныстырады. Негізгі бухгалтерлік құжаттар, кірістер мен шығыстарды есепке алу, салықтық реттеу және аудит негіздері қарастырылады. Бухгалтериядағы цифрлық технологияларға және автоматтандырылған есеп жүйелерін пайдалануға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Карьера дизайны

    Карьера дизайны пәні студенттерде қазіргі заманғы еңбек нарығы жағдайында өз мансабын табысты жоспарлау және басқару үшін қажетті дағдылар мен стратегияларды қалыптастыруға бағытталады. Курс аясында өзін-өзі талдау, кәсіби мақсаттарды анықтау, тиімді түйіндеме жасау және әңгімелесуге дайындық сияқты негізгі аспектілер қарастырылады. Инклюзияға ерекше назар аударылады, бұл мансаптық өсу процесінде әрбір адамның әртүрлілігі мен бірегейлігін ескеруді білдіреді. Студенттер мәдени, әлеуметтік және жеке ерекшеліктер сияқты түрлі факторларды мансаптық жолдар мен мүмкіндіктерге қалай әсер ететінін зерделейді. Курс сондай-ақ инклюзивті жұмыс ортасын құрудың маңыздылығына назар аударады, онда әралуандық бағаланады және барлығы үшін тең мүмкіндіктер қамтамасыз етіледі. Пәнді зерделеу нәтижесінде студенттер өз күштеріне деген сенімділікті дамытады, еңбек нарығындағы өзгерістерге бейімделуге үйренеді және табысты мансап құрудағы инклюзивті тәсілдің маңыздылығын сезінеді, бұл олардың кәсіби және жеке дамуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және қаржылық сауаттылық негіздері

    «Экономика және қаржылық сауаттылық негіздері» пәні студенттерді экономикалық теорияның негізгі тұжырымдамаларымен және қағидаттарымен, сондай-ақ қаржылық басқару негіздерімен таныстырады. Ол нарықтардың жұмыс істеуі, мемлекеттің экономикадағы рөлі, кәсіпкерлік негіздері және жеке қаржыны басқару сияқты аспектілерді қамтиды. Студенттер экономикалық құбылыстарды талдауға және негізделген қаржылық шешімдер қабылдауға үйренеді, бұл оларға жеке және кәсіби деңгейде ресурстарды тиімді басқару үшін қажетті сыни ойлау мен дағдыларды дамытуға көмектеседі. Нақты өмірлік жағдайларда теориялық білімді қолдану практикасына баса назар аударылады, бұл экономикалық қатынастар саласындағы қаржылық сауаттылық пен жауапкершілікті қалыптастыруға ықпал етеді. осы сипаттамаға экономиканың орнықты дамуын қосыңыз

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қонақ үйлер мен мейрамханалардың интерьер дизайны

    «Қонақ үйлер мен мейрамханалардың интерьер дизайны» пәні қонақ үйлер мен мейрамханалардың интерьер дизайнындағы негізгі қағидаттар мен үрдістерді зерттейді. Эргономика, аймақтарға бөлу, материалдар мен жарықты таңдау, дизайнның мекеме атмосферасы мен клиенттердің қабылдауына әсері мәселелері қарастырылады. Студенттер заманауи безендіру тұжырымдамаларын, оның ішінде экологиялық және бейімделгіш дизайнды, сондай-ақ интерьерді жобалаудағы цифрлық технологияларды зерделейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана және қонақ үй бизнесінің люкс менеджменті

    «Мейрамхана және қонақ үй бизнесінің люкс менеджменті» пәні премиум санатындағы қонақ үйлер мен мейрамханаларды басқарудың ерекшеліктерін зерттейді. VIP-клиенттерге қызмет көрсету стандарттары, luxury сегментіндегі брендтеу және маркетинг стратегиялары, эксклюзивті гастрономиялық тұжырымдамалар және жоғары деңгейдегі персоналды басқару мәселелері қарастырылады. Студенттер табысты люкс-брендтердің әлемдік тәжірибелерін және бірегей клиенттік тәжірибені құру әдістерін зерделейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі мобильді қосымшалар

    «Қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі мобильді қосымшалар» пәні қонақ үй және мейрамхана қызметтерінің тиімділігін арттырудағы мобильді технологиялардың рөлін зерттейді. Онлайн брондау, адалдық бағдарламалары, цифрлық төлемдер және клиенттермен қарым-қатынас үшін чат-боттар сияқты мобильді қосымшалардың функционалдық мүмкіндіктері қарастырылады. Студенттер мобильді шешімдерді енгізудің табысты кейстерін талдайды және мобильді сервистердің өз тұжырымдамаларын әзірлейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Курстың мақсаты-қауіпсіз ойлауды, қауіпсіз типтегі тұлғаны тәрбиелеу және табиғи, техногендік және әлеуметтік ортаның қауіпті және төтенше жағдайлары туралы білім алу; бейбіт және соғыс уақытында халықты және аумақтарды қорғауды ұйымдастыру; тіршілік қауіпсіздігі үшін құқықтық нормативтік-техникалық және ұйымдастырушылық негіздер. Жарақаттар, шұғыл жағдайлар және жіті аурулар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсетудің қажетті әдістерін меңгеру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    «Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері» пәні құқықтық жүйенің негізгі қағидаттарын, қоғамдық қатынастарды реттейтін негізгі тұжырымдамалар мен нормаларды қамтиды. Ол студенттерді құқық негіздерімен, оның көздерімен және құрылымымен, сондай-ақ азаматтардың құқықтары мен міндеттерімен таныстырады. Курстың маңызды бөлігі сыбайлас жемқорлық көріністерін, олардың қоғам мен экономика үшін салдарын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес тетіктерін түсінуді қамтитын сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті зерделеу болып табылады. Студенттер мемлекеттік және жеке құрылымдарда жауапты мінез-құлықты, ашықтық пен есептілікті қалыптастыруға ықпал ететін этикалық және құқықтық аспектілерді қарастырады. Курс сыни ойлау мен құқықтық талдау дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл құқықтық сана мен белсенді азаматтық ұстанымды қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • 1 Пән

    МАЙНОРЛАР КАТАЛОГЫНАН ПӘНДІ ТАҢДАУ  

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі ақпараттық технологиялар

    Қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі ақпараттық технологиялар» пәні қонақ үйлер мен мейрамханаларды басқаруға арналған заманауи IT-шешімдерді зерттеуге арналған. Автоматтандырылған брондау жүйелері, персоналды басқару, CRM, цифрлық маркетинг және сапаны бақылау жүйелері қарастырылады. Ерекше назар бизнес-процестерді оңтайландыру үшін бұлттық технологияларды, жасанды интеллектті және IoT енгізуге аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер әдістері

    «Ғылыми зерттеулер әдістері» пәні әртүрлі білім салаларында ғылыми зерттеулерді табысты орындау үшін қажетті ғылыми зерттеулердің негізгі әдістері мен тәсілдерін зерделеуді қамтиды. Студенттер деректерді жинау мен талдаудың, гипотезаларды қалыптастырудың, эксперименттерді жоспарлаудың және жүргізудің, сыни ойлаудың және зерттеу нәтижелерін бағалаудың әртүрлі әдістерін үйренеді. Пән сондай-ақ ғылыми жұмыстың этикалық аспектілерін және ғылыми мақалалар мен есептерді ресімдеудің негізгі қағидаттарын зерделеуді қамтиды. Бұл пәнді зерделеу нәтижесі студенттерде ақпаратты жүйелеу және талдау, ғылыми зерттеулер жүргізу және өз жұмысының нәтижелерін ауызша және жазбаша түрде ұсыну дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй бизнесіндегі кадрларды стратегиялық басқару

    «Қонақ үй бизнесінде кадрларды стратегиялық басқару» пәні қонақ үй бизнесіндегі персоналды басқару стратегияларын әзірлеу және іске асыруға арналған. Қызметкерлерді іріктеу, бейімдеу, оқыту және ынталандыру, корпоративтік мәдениетті дамыту және таланттарды сақтап қалу мәселелері қарастырылады. Студенттер қонақжайлылық индустриясының ерекшеліктерін ескере отырып, заманауи HR технологияларын, кадрлық жоспарлау мен персоналдың тиімділігін басқару әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұтыну статистикасы

    «Тұтыну статистикасы» пәні тұтынушы мінез-құлқын талдауға, сұранысқа әсер ететін факторларды зерттеуге, нарықты сегменттеуді зерделеуге арналған. Статистикалық деректерді жинау және өңдеу әдістері, тұтынушылардың демографиялық сипаттамаларын талдау, тұтынушылық қалауларды болжау қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақ үйлер мен мейрамханалардағы бизнесті жоспарлау

    «Қонақ үйлер мен мейрамханалардағы бизнесті жоспарлау» пәні қонақжайлылық индустриясындағы кәсіпорындарға арналған тиімді бизнес-жоспарларды әзірлеуге арналған. Бизнес-жоспарлаудың негізгі кезеңдері, қаржылық талдау, кірістер мен шығыстарды болжау, бизнес-модельді таңдау мәселелері қарастырылады. Студенттер инвестиция тарту әдістерін, тәуекелдерді бағалауды және қонақ үй мен мейрамхана бизнесін стратегиялық дамытуды зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тауарлар мен қызметтер нарығының статистикасы және талдауы

    «Тауарлар мен қызметтер нарығының статистикасы және талдауы» пәні тауарлар мен қызметтер нарығы туралы деректерді жинау, талдау және түсіндіру әдістерін қамтиды. Сұраныс пен ұсыныс көрсеткіштері, бәсекелестік талдау, нарықтық үрдістерді болжау мәселелері қарастырылады. Студенттер нарықтық динамиканы бағалау және сату стратегияларын әзірлеу үшін статистикалық құралдарды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қызмет көрсету индустриясындағы маркетингтің халықаралық стратегиялары

    «Қызмет көрсету индустриясындағы маркетингтің халықаралық стратегиялары» пәні жаһандық қызмет көрсету нарығындағы маркетинг қағидаттары мен құралдарын қамтиды. Позициялау стратегиялары, брендтің беделін басқару, цифрлық маркетинг және халықаралық клиенттермен жұмыс мәселелері қарастырылады. Ерекше назар бәсекеге қабілеттілікті талдауға, нарықтық үрдістерді болжауға және инновациялық маркетингтік тәсілдерге аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • 3 Пән

    МАЙНОРЛАР КАТАЛОГЫНАН ПӘНДІ ТАҢДАУ   

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық индустриясындағы адам ресурстарын басқару

    «Қонақжайлылық индустриясындағы адам ресурстарын басқару» курсы қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі персоналды таңдау, оқыту және ынталандыру әдістерін зерттейді. Қамтылған тақырыптар кадр саясаты, топтық жұмыс, корпоративтік мәдениет және қызметкерлердің жұмысын бағалауды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана және қонақ үй бизнесінің халықаралық маркетингі

    «Мейрамхана және қонақ үй бизнесінің халықаралық маркетингі» пәні мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі халықаралық деңгейдегі маркетинг стратегияларын зерттеуге арналған. Әр түрлі елдердегі қызметтерді жылжыту ерекшеліктері, маркетингтік стратегияларды мәдени және экономикалық ерекшеліктерге бейімдеу, брендтеу және PR мәселелері қарастырылады. Студенттер табысты халықаралық маркетинг кейстерін талдайды және жаңа нарықтарға шығу стратегияларын әзірлейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • BIA жүйесі және бизнес талдау

    «BIA жүйесі және бизнес талдау» пәні бизнес-процестерді талдау және деректер негізінде шешімдер қабылдауды қолдау үшін пайдаланылатын әдістер мен құралдарды қамтиды. Курс шеңберінде студенттер деректерді жинауды, өңдеуді және визуализациялауды қоса алғанда, BIA (Business Intelligence and Analytics) жүйелерімен жұмыс істеу қағидаттарын зерделейді. Негізгі назар деректерді талдау әдістеріне, есептілікті құруға және дашбордтарды құруға, сондай-ақ трендтерді анықтау, процестерді оңтайландыру және бизнестің тиімділігін арттыру үшін талдамалық құралдарды қолдануға аударылады. Курс сондай-ақ ұйымға BIA жүйелерін енгізу және оларды қолданыстағы бизнес-процестермен интеграциялау мәселелерін де қозғайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық индустриясындағы бизнес-стратегиялар

    Қонақжайлылық индустриясындағы бизнес-стратегиялар» пәні қонақжайлылық саласындағы бизнес-стратегияларды әзірлеу және іске асыру бойынша негізгі тәсілдерді зерттейді. Бәсекелестік стратегиялар, басқарудың инновациялық модельдері, шығындар мен кірісті басқару, бизнесті нарықтық өзгерістерге бейімдеу мәселелері қарастырылады. Студенттер қонақ үйлер мен мейрамханалар үшін стратегиялық жоспарлар әзірлейді және табысты бизнес-кейстерді талдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасының кәсіпкерлік құқығы

    «ҚР кәсіпкерлік құқығы» пәні Қазақстан Республикасындағы кәсіпкерлік қызметті реттейтін құқықтық нормалар мен ережелерді қамтиды. Ол кәсіпкерлік туралы заңнаманың негіздерін, бизнесті ұйымдастырудың құқықтық нысандарын, кәсіпкерлердің құқықтары мен міндеттерін, шарттық қатынастарды, тұтынушылардың құқықтарын қорғауды, сондай-ақ кәсіпкерлік саласындағы салық салу және жауапкершілік мәселелерін зерделеуді қамтиды. Пәннің мақсаты студенттерде бизнесті жүргізудің құқықтық негіздерін түсінуді, сондай-ақ практикалық қызметте заңнаманы қолдану дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Заңнамадағы және оны қолдану практикасындағы өзекті өзгерістерге ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Project Management

    «Project Management» пәні түрлі қызмет салаларындағы жобаларды тиімді жоспарлауға, іске асыруға және аяқтауға бағытталған жобаларды басқарудың негізгі қағидаттары мен әдістерін қамтиды. Студенттер жобаның бастамасын, жоспарлауын, орындалуын, мониторингін және жабылуын қоса алғанда, жобаның өмірлік циклін зерделейді, сондай-ақ ресурстарды, мерзімдер мен тәуекелдерді басқару үшін қажетті құралдар мен техникаларды игереді. Курстың маңызды аспектісі инклюзияға баса назар аудару болып табылады, бұл түрлі пікірлер мен тәсілдер ескерілетін командалар құруды білдіреді. Студенттер жобаның әрбір қатысушысының үлесін бағалауды, олардың фонына қарамастан, түрлі командаларда тиімді өзара іс-қимылға ықпал ететін стратегияларды әзірлеуді үйренеді. Бұл коммуникация, дауларды шешу және инклюзивті жұмыс ортасын құру дағдыларын қамтиды, онда әркім өзін бағалы және тартымды сезінеді. Осылайша, «Project Management» пәні жобаларды басқару әдістері туралы білім беріп қана қоймай,

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Барларды басқару

    «Барларды басқару» пәні барларды тиімді басқарудың негізгі аспектілерін қамтиды. Персоналды іріктеу және оқыту, сусындардың сапасын бақылау, қаржылық есеп, шығындарды басқару және баға белгілеу мәселелері қарастырылады. Студенттер бар индустриясының заманауи үрдістерін және бірегей бар тұжырымдамаларын жасаудың негізгі қағидаттарын зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бар менеджменті

    Бар менеджменті» пәні қонақжайлылық индустриясындағы барларды басқаруға арналған. Бар жұмысының ұйымдастырылуы, қорлар мен жеткізілімдерді басқару, коктейль карталарын жасау, алкогольдік және алкогольсіз сусындармен жұмыс істеу мәселелері қарастырылады. Ерекше назар қызмет көрсету стандарттарына, қауіпсіздікке және клиенттерді тартуға арналған маркетингтік стратегияларға аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй бизнесіндегі кірістерді талдау және болжау

    «Қонақ үй бизнесіндегі кірістерді талдау және болжау» пәні қонақ үй кәсіпорындарының кірістілігін талдау және болжау әдістерін зерттеуге арналған. Негізгі тиімділік көрсеткіштері (KPI), нарықтық үрдістердің динамикасы, маусымдылықтың және маркетингтік стратегиялардың кірістерге әсері қарастырылады. Студенттер кірістерді басқару саласындағы тиімді шешімдерді қабылдау үшін статистикалық талдау мен модельдеу құралдарын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • 4 Пән

     DISCIPLINE SELECTION FROM THE MINOR CATALOGUE

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қонақ үйлер мен мейрамханалардың кірістерін басқару

    «Қонақ үйлер мен мейрамханалардың кірістерін басқару» пәні қонақ үйлер мен мейрамханалардың кірістерін оңтайландыру әдістерін зерттеуге бағытталған. Баға белгілеу стратегиялары, бөлмелер мен үстелдердің жүктелуін басқару, тұтынушылық сұранысты талдау және адалдық бағдарламаларымен жұмыс істеу мәселелері қарастырылады. Студенттер кірістерді болжау мен тарифтік саясатты әзірлеу үшін заманауи технологияларды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Клиенттермен қарым-қатынасты басқару

    «Клиенттермен қарым-қатынасты басқару» пәні клиенттік тәжірибені басқарудың заманауи тәсілдері мен қонақтардың адалдығын арттыру әдістерін қамтиды. CRM жүйелері, қызметтерді дербестендіру, кері байланыспен жұмыс және клиенттерді ұстап қалу стратегиялары қарастырылады. Студенттер аудиторияны сегменттеу әдістерін және қонақжайлылық индустриясы үшін адалдық бағдарламаларын әзірлеуді зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық индустриясындағы қызмет көрсету мәдениеті

    «Қонақжайлылық индустриясындағы қызмет көрсету мәдениеті» пәні жоғары сапалы сервис мәдениетін және қонақжайлылық индустриясындағы кәсіби этиканы қалыптастыруға арналған. Қызмет көрсету стандарттары, қонақ психологиясы, қызметкерлердің эмоционалдық интеллекті және шағымдармен жұмыс істеу мәселелері қарастырылады. Ерекше назар қонақжайлылық қағидаттарына, мәдениетаралық коммуникацияға және ұмытылмас клиенттік тәжірибе қалыптастыруға аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • HoReCa саласындағы сапа менеджменті

    «HoReCa саласындағы сапа менеджменті» пәні қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі сапаны басқару жүйелерін қамтиды. Қызмет көрсету стандарттарын бақылау әдістері, сапа аясындағы персоналды басқару, клиенттік пікірлерді талдау, Lean-менеджмент пен Total Quality Management (TQM) жүйелерін енгізу қарастырылады. Ерекше назар негізгі тиімділік көрсеткіштерін (KPI) талдауға және беделді басқаруға аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық брендін басқару

    Қонақжайлылық саласындағы брендті басқару пәні табысты қонақ үй және мейрамхана брендтерін құруға және дамытуға арналған. Брендтеу стратегиялары, бірегей имиджді қалыптастыру, беделмен жұмыс істеу, Маркетингтік коммуникациялар, digital-брендинг және әлеуметтік медиа және онлайн платформалар арқылы клиенттерді тарту технологиялары қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Франшизаның құқықтық негіздері

    «Франшизаның құқықтық негіздері» пәні франчайзингтің заңнамалық негіздерін зерттейді, оған тіркеу рәсімдері, франчайзи құқықтарын қорғау, франшиза бойынша бизнесті жүргізу стандарттары кіреді. Халықаралық және ұлттық реттеу тәжірибелері, сондай-ақ франчайзингтік бизнестің құқықтық тәуекелдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • рондауды автоматтандыру жүйелері

    «Брондау процестерін автоматтандыру жүйелері» пәні қонақ үй бизнесіндегі брондау процестерін автоматтандыру технологияларын қамтиды. Кірістерді басқару жүйелері (RMS), сыртқы сервистермен API-интеграция, өзіне-өзі қызмет көрсету технологиялары, соның ішінде чат-боттар мен AI-шешімдер қарастырылады. Студенттер брондауды басқарудың тиімділігін арттыруға арналған озық IT-шешімдерді зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық индустриясындағы брондау және резервтеу жүйелері

    «Қонақжайлылық индустриясындағы брондау және резервтеу жүйелері» пәні қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі автоматтандырылған брондау жүйелерін зерттеуге арналған. Жаһандық дистрибутивтік жүйелер (GDS), онлайн-брондау платформалары, жүктемені басқару және динамикалық баға белгілеу қарастырылады. Ерекше назар CRM және қонақ үйді басқару жүйелерімен (PMS) біріктіруге аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық индустриясындағы құқық және франшиза

    «Қонақжайлылық индустриясындағы құқық және франшиза» пәні қонақжайлылық индустриясындағы франчайзингтің құқықтық аспектілерін қамтиды. Франчайзер мен франчайзи арасындағы шарттық қатынастар, зияткерлік меншікті қорғау, лицензиялау, салық салу және монополияға қарсы реттеу қарастырылады. Студенттер қонақжайлылық саласындағы табысты франчайзингтік модельдерді зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Клиенттердің тәжірибесін басқару

    Пән компаниялар клиенттердің брендпен өзара әрекеттесуін барлық кезеңдерде құру, бақылау және жақсарту үшін қолданатын стратегияларды, әдістерді және құралдарды зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй операцияларын оңтайландыру

    Пән қонақүй бизнесінің тиімділігін арттыру әдістерін қамтиды. Қызметтерді автоматтандыру, процестерді стандарттау, нөмірлік қорды басқаруда жаңа технологияларды енгізу, брондауды цифрландыру және клиенттерге дербес қызмет көрсету мәселелері қарастырылады. Операциялық шығындарды басқаруға және қызмет көрсету сапасын жақсартуға ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қонақжайлылықтағы жарнамалық-ақпараттық қызмет

    «Қонақжайлылықтағы жарнамалық-ақпараттық қызмет» пәні қонақжайлылық индустриясындағы маркетингтік коммуникацияларды, соның ішінде PR, жарнамалық кампаниялар, digital-маркетинг және брендтеуді қамтиды. Қонақ үйлер мен мейрамханалардың қызметтерін ілгерілету арналары, бренд танымалдығын арттыру әдістері және клиенттердің пікірлерімен жұмыс істеу қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қызмет көрсету саласындағы кейтеринг

    «Қызмет көрсету саласындағы кейтеринг» пәні кейтеринг қызметтерін ұйымдастыру және басқару мәселелерін қамтиды, оның ішінде іс-шараларды жоспарлау, логистика, жеткізушілермен жұмыс және сапаны бақылау. Кейтерингтің бизнес-модельдері, персоналды басқару, қаржылық жоспарлау және маркетингтік стратегиялар қарастырылады. Студенттер табысты халықаралық тәжірибелерді зерттейді және өздерінің кейтерингтік жобаларын әзірлейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана индустриясындағы сапаны қамтамасыз ету жүйелері

    «Мейрамхана индустриясындағы сапаны қамтамасыз ету жүйелері» пәні мейрамхана бизнесіндегі сапаны қамтамасыз ету әдістері мен құралдарын қамтиды. HACCP, ISO 22000 және басқа да халықаралық сертификаттау жүйелері, тамақ өнімдерінің қауіпсіздігін басқару, санитарлық-гигиеналық нормаларды бақылау, ішкі аудит бағдарламаларын енгізу мәселелері қарастырылады. Студенттер қызмет көрсету сапасы мен клиенттік тәжірибені арттыру стратегияларын зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй активтерін басқару

    «Қонақ үй активтерін басқару» пәні қонақ үй активтерін тиімді басқару арқылы бизнестің табыстылығы мен бәсекеге қабілеттілігін арттыруға бағытталған. Жылжымайтын мүлікті басқару стратегиялары, операциялық және қаржылық модельдер, инвестицияларды басқару, активтердің құнын бағалау, тәуекелдерді басқару және қонақ үй жылжымайтын мүлкінен түсетін кірісті барынша арттыру стратегиялары қарастырылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Қазақстан Республикасының қазіргі даму кезеңінің сипаттамалық ерекшеліктерін, мәдениет пен психология контекстіндегі дүниетанымдық мәселелерді шешудің негізгі тәсілдерін, құқықтық нормалар жүйесінің негіздерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет қағидаттарын, сондай-ақ кәсіпкерлік пен экологиялық тұрақтылықтың іргелі аспектілерін білу және түсіну
  • Қызмет көрсету саласындағы тұтынушылық мінез-құлықты статистикалық талдау әдістерін, қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындарының кірістілігін қаржылық талдау және болжау әдістерін қолдана отырып, экономикалық есептеулер жүргізу
  • Қонақжайлылық индустриясының ерекшеліктерін, қонақ үй және мейрамхана бизнесінде персоналды іріктеу, оқыту және ынталандыру әдістерін ескере отырып, заманауи HR технологияларын, кадрлық жоспарлау мен Персоналдың тиімділігін басқаруды пайдалану
  • Қазақстан Республикасының заңнамаларын, қонақ үй жұмысына қатысты нормативтік-құқықтық актілерді, әдістемелік және басқа материалдарды және ҚР еңбек заңнамасын, бөлімнің барлық қызметкерлерінің лауазымдық нұсқаулықтарын, мейрамхана сервисіндегі эстетика мен дизайнды қолдану
  • Қонақжайлылық негіздерін, тұру және тамақтану бойынша қызмет көрсету әдістерін, Қонақжайлылық индустриясы инфрақұрылымының жұмысын, сондай-ақ Қызмет көрсету саласындағы мәдениетаралық және инклюзивті коммуникация дағдыларын көрсету, зал қызметкерлері үшін олардың оңтайлы жүктемесін ескере отырып, жұмыс көлемін айқындау және персоналды ұтымды пайдалану
  • Клиенттерді тарту үшін қызмет көрсету стандарттары мен маркетингтік стратегияларға, мейрамханада қонақтарға қызмет көрсету процесін жоспарлау және ұйымдастыру әдістеріне, асханалық киім-кешек, ыдыс-аяқ, аспаптар мен басқа да шығын материалдарының қорларын есептеу тәртібіне сәйкес бар мен тамақтандыру қызметтерін басқаруды және ұйымдастыруды енгізу
  • Қонақжайлылық индустриясында қызмет көрсету және клиенттік қызмет көрсету технологияларын меңгеру, қызмет көрсету сапасын басқару негіздерін, сондай-ақ мейрамханалар мен қонақүйлердің экологиялық таза интерьер дизайнын қоса алғанда, заманауи дизайн тұжырымдамаларын білу
  • Қонақ үй және мейрамхана бизнесінде менеджментті, маркетингті және персоналды басқаруды, оның ішінде мейрамхана және қонақ үй бизнесі саласындағы халықаралық деңгейдегі маркетинг стратегияларын, қонақжайлылықтағы жарнамалық-ақпараттық қызметті қолдану
  • Брендинг стратегияларын, бірегей имиджді қалыптастыруды, беделмен жұмыс істеуді, маркетингтік коммуникацияларды, әлеуметтік медиа және онлайн платформалар арқылы клиенттерді тарту технологияларын бөліп көрсету
  • Бизнес-процестерді болжау және бизнес-жоспарларды әзірлеу, жобаларды ұйымдастыру және басқару үшін BI (Business Intelligence) жүйелеріне негізделген деректерді талдау және басқару шешімдерін қабылдау, өзекті өзгерістер мен нарықтық талаптарды ескере отырып, инновациялық өнімдер мен қызметтерді әзірлеу және ілгерілету
  • Кәсіби міндеттерді орындау үшін цифрлық платформалар мен брондау және резервтеу жүйелерін, Мобильді қосымшаларды, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті қолдану
  • Бұқаралық іс-шараларды өткізу және қызметтерді бағалау бойынша ұсыныстардың нұсқаларын әзірлеу, іс-шараларды өткізу бойынша мейрамхананың мүмкіндіктерін талқылау кезінде Тапсырыс берушілермен хат алмасу және жеке кездесулер өткізу, іс-шараға қызмет көрсетуге арналған келісімшарт/шарт құжаттарының дұрыс ресімделуін тексеру, Тапсырыс берушілермен және мейрамхана бөлімшелерімен келісімшартқа/ шартқа түзетулерді қабылдау, нақтылау және келісу
Top