Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01516 Химия-Биология в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру қызметін жүзеге асыруға бағытталған, терең теориялық білімді көрсететін, жаңартылған білім беру жүйесі жағдайында оқытудың инновациялық әдістерін меңгерген бәсекеге қабілетті және сұранысқа ие жоғары білімді педагогтарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B012 Химия мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ботаника (Өсімдіктер морфологиясы және анатомиясы, систематикасы)
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Жалпы химия
Өсімдіктер морфологиясы және анатомиясы
Қаржылық сауаттылық негіздері
Экономика және кәсіпкерлік
Биобейорганикалық химия
Құқық негіздері
-
2 Оқу жылы
Цитология және гистология негіздері
Еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігі
Аналитикалық химия I
Зоология (омыртқасыздар және омыртқалылар)
Гистология және эмбриология
Экология және тұрақты даму
Cыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Инклюзивті білім беру
Жеке даму биологиясы
Аналитикалық химия II
Педагогика
Жасыл аналитикалық химия (Minor)
Физикалық және коллоидтық химия
Электрохимия негіздері
Адам анатомиясы
-
3 Оқу жылы
Биологияға кіріспе: Экология (cousera)
Органикалық химияның теориялық негіздері (Траектория 1)
Цифрлық білім беру ортасының педагогикалық дизайны
Биологияны оқыту әдістемесі және жасанды инеллект
Химияны оқыту әдістемесі
Еріткішсіз үлгілерді дайындау әдістері (Траектория 1) (Minor7)
Жаңартылған мазмұндағы биологияны курсын оқыту әдістемесі
Химия-педагогикалық зерттеулер негіздері (Траектория 2 )
Химиялық токсикология (Траектория 2)
Супрамолекулалық химия (Траектория 1)
Тағам химиясы (Траектория 1)
Талдаудың физика-химиялық әдістері
Өсімдіктер физиологиясы
Мектеп экология-аналитикалық мониторингілеу (Траектория 2)
Статистикалық молекулалық термодинамика (Cousera)
Ғылыми-зерттеу жұмысының негіздері
Химиялық анализдеудегі жасыл еріткіштер мен реагенттер (Minor)
Қоршаған орта химиясы (Траектория2)
Адам және жануарлар физиологиясы
Конструктивті оқыту әдістемесі
Көмірсутектердің функциональдық туындылары (Траектория 1)
-
4 Оқу жылы
Химия тарихы (Траектория 1)
Биологиялық эволюция
Биологиялық химия
Биологиялық есептерді шығару әдістемесі
Генетика
Биологиялық жүйелер химиясы
Жасыл синтез (Траектория 2)
Мектепте биологиялық тәжірибелер жүргізудің әдістемесі
Молекулалық биология
Органикалық синтез (Траектория 2)
Агрохимиялық зерттеу әдістері (Траектория 2)
Биометрия
Химиялық технология (Траектория 1)
Жасыл химияға кіріспе (Траектория 1)
Қолданбалы биология топырақтану негіздерімен
Кристаллохимия (Траектория 1)
Химиялық білім берудегі педагогикалық диагностика (Траектория №2)
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Сындарлы оқыту, критериалды бағалау және инклюзивті оқыту сияқты оқытудың жаңа тәсілдері мен әдістерін педагогтың кәсіби қызметінде қолдану біліктері мен дағдыларын көрсету.
- Орта мектепте химия мен биологияны оқыту әдістемесін, биология курсының жаңартылған мазмұнын, биология бойынша есептерді шешу әдістемесін, цифрлық білім беру ортасының педагогикалық дизайнын білу және түсіну және оларды орта мектепте химия мен биологияны оқытуда қолдана білу.
- Оқушылардың физиологиясы саласындағы білімдерін, іскерліктерін және дағдыларын өзінің кәсіби қызметінде қолдану қабілетін және оқу-тәрбие жұмыстарын ұйымдастыруда жоғары жұмыс қабілеттілігін қолдауға бағытталған іс-шараларды өткізу қабілетін көрсету.
- Химияның іргелі бөлімдерінің теориялық негіздерін білу және түсіну және алған білімдерін химия мұғалімінің кәсіби қызметінде пайдалану қабілетін көрсету.
- Биологияның іргелі бөлімдерінің теориялық негіздерін білу және түсіну, алынған білімді биология мұғалімінің кәсіби қызметінде қолдану қабілеті.
- Командада жұмыс істеуді ұйымдастырудың, білім беру мекемелерінде тиімді басқарушылық коммуникациялар жүйесін жолға қоюдың әдістері мен тәсілдерін біледі.
- Жасыл аналитикалық химия теориясы мен практикасын, сынамаларды дайындаудың жасыл әдістерін, жасыл реагенттер мен еріткіштерді меңгерген және оларды химик-аналитик жұмысында қолдана алады.
- Жаратылыстану-ғылыми, гуманитарлық, әлеуметтік-экономикалық, кәсіпкерлік, құқықтық, экологиялық білімдерді, тіршілік қауіпсіздігі мәдениеті мен көшбасшылық қасиеттерді түрлі салаларында қолдануға қабілеттілігі мен дайындығын көрсету.
- Ғылыми-зерттеу жұмысының негіздерін меңгерген, химиялық-педагогикалық зерттеулерді, биологиялық эксперименттерді жүргізу дағдыларын меңгерген және кәсіби қызметте педагогикалық, химиялық, биологиялық зерттеулерді, педагогикалық диагностиканы өз бетінше жүргізе алады.
- Педагогика, тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі саласындағы білімі мен түсінігін және педагогтің оқу-практикалық және кәсіби міндеттерін шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану қабілетін көрсету
- Биологиялық эволюция, молекулалық биология, биометрия, топырақтану негіздерімен қолданбалы биология сияқты пәнаралық курстарды биологияны оқытуға интеграциялау және оларды кәсіби қызметінде қолдану қабілеттерін көрсету.
- Биологиялық химия, тағам химиясы, супрамолекулалық химия, биологиялық жүйелер химиясы, жасыл химия, электрохимия, кристаллохимия, химиялық технология, сирек металдар химиясы, химия тарихы сияқты пәнаралық курстарды химияны оқытуға кіріктіру білігі мен дағдыларын және оларды өзінің кәсіби қызметінде қолдану қабілетін көрсету.
- Химиялық қосылыстардың құрылымы мен қасиеттерін зерттеудің негізгі физикалық және физика-химиялық әдістерінің теориясы мен практикасын меңгерген, графикалық тәуелділіктердің шифрын ашу әдістемесін және оларды кәсіби қызметінде қолдану қабілетін көрсетеді.
- Атмосфера химиясы, Химиялық токсикология, жасыл синтез негіздері, Органикалық синтез, агрохимиялық зерттеулер саласында білімі және осы салаларда дербес химиялық синтездер мен талдаулар жүргізу, оларды химия және биология мұғалімінің кәсіби қызметінде қолдану қабілеті бар.