Жаңа білім беру бағдарламасы

6B07126 Биомедициналық инженерия

Пәндер

  • STEM пәндерін оқуға арналған жетілдірілген дайындық курсы (математика, физика)

    Бұл курс теңдеулерді шешу, графиктермен жұмыс істеу, деректерді талдау, логикалық және кеңістіктік ойлау қабілеттерін дамытады. Алгебра, геометрия, тригонометрия, кинематика, динамика және электр құбылыстарының негіздерін қамтиды. Студенттер физикалық заңдылықтарды, математикалық әдістерді және олардың инженерияда, бағдарламалауда және ғылымда практикалық қолданылуын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электротехника негіздері 1

    Пән электр тізбектерін және электрофизикалық үдерістерді талдау саласында базалық білім қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында негізгі электр шамалары, қарапайым электр тізбегі, элементтердің тізбекті, параллель және аралас қосылу қағидаттары қарастырылады. Сондай-ақ сызықтық тізбектерді есептеу әдістері, желіні түрлендіру, көпірлі схемалар және сызықтық емес көздер мен жүктемелер болған жағдайда жұмыс нүктесін анықтау оқытылады. Ерекше назар электр өрістеріне, кедергі мен сыйымдылық параметрлеріне, айнымалы ток пен кернеуге, сондай-ақ эквиваленттік схемаларды құру үшін қолданылатын ауыстырылатын шамаларға аударылады. Курс соңында электр тізбектеріндегі уақытша үдерістерді талдауға қолданылатын бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Шет тілі (ғылыми ағылшын тілі)

    Бұл пән әлеуметтік-тұрмыстық, қоғамдық-саяси, өндірістік және оқу-ғылыми салаларда шетел тілінің практикалық қолданылуындағы коммуникативті дағдылар мен қабілеттерді қалыптастыруға бағытталған. Студенттер өз ойларын ауызша және жазбаша түрде тілдің сөйлеу нормаларына сәйкес еркін баяндай алатын болады, оқылған материалдың көлемінде диалогтар мен полилогтарға қатыса алады, техникалық мәтіндердің мазмұнын қайта жасай және талдай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (неміс)

    Пән әлеуметтік-тұрмыстық, қоғамдық-саяси, өндірістік және оқу-ғылыми салаларда шетел тілінің практикалық қолданылуындағы коммуникативті дағдылар мен қабілеттерді қалыптастыруға бағытталған. Студенттер өз ойларын ауызша және жазбаша түрде тілдің сөйлеу нормаларына сәйкес еркін баяндай алатын болады, оқылған материалдың көлемінде диалогтар мен полилогтарға қатыса алады, техникалық мәтіндердің мазмұнын қайта жасай және талдай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инженерлік математика 1

    Пән студенттердің математикалық білімінің кең спектрін меңгеруіне, индуктивті және дедуктивті ойлау қабілетін дамытуға, сондай-ақ кәсіби қызметте математикалық интуицияны дамытуға бағытталған. Пән аясында кешенді сандар, векторлық есептеу, аналитикалық геометрия, конустық қималар, матрицалық есептеулер, сызықтық теңдеулер жүйесі, координаталарды түрлендіру, негізгі ось туралы теорема, бір айнымалы функцияларға арналған дифференциалдық есептеу, қатарларға жіктеу (Тейлор қатары) оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Инженерлік информатика 1

    Курс ақпараттық технологиялар саласындағы білім кешенін қалыптастыруға бағытталған. Бағдарлама бағдарламалық жасақтама әдістемесін зерттеуді, тапсырмаларды жоспарлау мен орындауды, талаптарды талдауды, компьютер архитектурасын және олардың ерекшеліктерін, ақпаратты кодтау мен ұсынуды, логикалық алгебраны және оны есептеулерде қолдануды, алгоритмдер мен мәліметтер құрылымын: сұрыптауды, іздеуді, байланыстырылған тізімдерді, ағаштарды және т. б., орындалу уақытын бағалау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физика

    Курс инженерлік қызмет үшін қажетті базалық физикалық түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында физикалық шамалар, қателіктерді есептеу және СИ жүйесі қарастырылады. Поступетті қозғалыстың кинематикасы мен динамикасының негіздері, күш, жұмыс, энергия, қуат және импульс ұғымдары зерттеледі. Ерекше назар механикалық гармониялық тербелістерге, сигналдардың жиілік спектріне және Фурье талдауына, оның практикалық қолданылуын қоса алғанда, аударылады. Механикалық толқындардың қасиеттері – толқын ұзындығы, таралу жылдамдығы, интерференция және Доплер эффектісі сипатталады. Акустика бөлімінде дыбыс, инфрадыбыс және ультрадыбыс, дыбыс өрістері және олардың қолданылуы қарастырылады. Курс электромагниттік тербелістер мен электромагниттік толқындар спектрін зерттеумен аяқталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Материалдар, компоненттер және технологиялар

    Пәннің мақсаты – техника мен өндірістің әртүрлі салаларында қолданылатын материалтану мен технологиялар саласында білім қалыптастыру. Оқытылатын тақырыптарға зат құрылысы, материалдар және кристалдық торлар, зоналық модель, оқшаулағыштар, металдар, жартылай өткізгіштер, электрөткізгіштік, кедергі/өткізгіштік, резисторлар, конденсаторлар, индуктивті катушкалар мен магниттік материалдарды жобалау және өндіру, жартылай өткізгіш материалдар, легирлеу әдістері, p-n ауысулары, диодтар, транзисторлар, заряд тасымалдаушылардың таралуы және температуралық қасиеттері, кремнийді өңдеу, литография, интегралды схемаларды өндіру жатады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы инженерлік ғылымдарға Кіріспе 1

    Пән білім алушыларды болашақ кәсіби қызметке даярлауға және оған қатысты көзқарас қалыптастыруға бағытталған. Бакалавриат бағдарламасы аясында студенттер мамандыққа тән арнайы терминологияны, теория мен тұжырымдамаларды, инженерлік қызметтің ерекшеліктерін және қазіргі әлемдегі инженердің рөлін, инженерлік міндеттерді тұжырымдау, өлшемшарттарды анықтау, шығармашылық және жобалау әдістерін меңгереді. Бұл олардың кәсіби және тұлғалық дағдыларын дамытуға, сондай-ақ жеке білім беру траекториясын таңдауға көмек көрсетеді. Сонымен қатар, инклюзия құндылықтарын, тұрақты даму қағидаттарын, тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және экологиялық мәдениет, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет қалыптастыру дағдыларына басымдық беріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инженерлік информатика 2

    Пәннің мақсаты – бакалаврларды заманауи ақпараттық технологияларды қолдануға үйрету, қолданбалы бағдарламалар пакеттерімен жұмыс істеудің негізгі ережелері мен әдістерін меңгеру. Python тіліне кіріспе: айнымалылар, шарттар, циклдер, функциялар, файлдармен жұмыс (деректерді оқу және жазу), графикалық шығару және деректерді визуализациялау, Python-да жеке модульдерді құру және сыртқы модульдерді импорттау, Matlab және C тілдерімен танысу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Инженерлік математика 2

    Пән студенттердің ғылыми және кәсіби қызметке дайындалуына қажетті математикалық білім мен дағдыларды, сондай-ақ инженерлік есептерді шешу қабілеттерін қалыптастырады. Бағдарлама бір айнымалы функциялар үшін интегралдық есептеу және Фурье қатарлары, бірнеше айнымалы функциялар үшін дифференциалдық есептеу, қателіктерді есептеу, экстремум мәселелері, ең кіші квадраттар әдісі, жай дифференциалдық теңдеулер, Лаплас түрлендіруі, тербелістер, дифференциалдық теңдеулер жүйелері, байланысқан тербелістер, скалярлық және векторлық өрістер, дифференциалдық операторлар, аймақтар, қисықтар және беттер бойынша интегралдарды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Электротехника негіздері 2

    Пән айнымалы ток тізбектерін талдау негіздері мен оларды есептеу әдістерін қамтиды. Оқу барысында тұрақты және айнымалы электр шамалары, синусоидалық кернеудің сипаттамалары және оның жиілікке тәуелділігін қоса алғанда, көріністері қарастырылады. Айнымалы ток тізбектерінің тізбекті, параллель және аралас қосылу түрлері талданады. Белсенді, реактивті және толық қуат түрлері, қуат коэффициенті және оны арттыру тәсілдері зерттеледі. Есептеудің кешенді әдістері, соның ішінде екіұштықтар мен желілік есептеулерді қолдану тәсілдері енгізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электроника негіздері 1

    Бұл пән цифрлық логика мен логикалық жобалау саласында жүйелі білім қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында логикалық функциялардың негіздері, сандарды ұсыну тәсілдері және ақпаратты кодтау әдістері зерделенеді. Логикалық функциялар арқылы есептеулерді орындау қағидаттары және оларды минимизациялау әдістері қарастырылады. Ерекше назар типтік комбинаторлық логикалық функцияларға, сондай-ақ комбинаторлық схемаларды жүйелі түрде жобалау мен талдауға аударылады. Тізбектелген схемаларды құру қағидаттары, оның ішінде триггерлер мен жады элементтерінің жұмысы оқытылады. Курстың соңғы кезеңі ретінде цифрлық есептеу жүйелерінің негізгі элементі ретінде арифметикалық-логикалық құрылғының (АЛҚ) құрылымы мен жұмыс істеу қағидалары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физикалық технологиялар

    Пән оптика, электромагниттік тербелістер және ядролық физика негіздерін қамтиды. Оқу барысында геометриялық және толқындық оптика қағидаттары зерделенеді: линзалар мен айналар арқылы кескіндер түзілуі, интерференция, дифракция, поляризация және рұқсат қабілеті. Оптикалық аспаптар, талшықты оптика және микроскопия негіздері қарастырылады. Электромагниттік сәулеленудің түрлері — радиотолқындардан гамма-сәулелерге дейін — қарастырылады. Курс молекулалық және ядролық физика бөлімін қамтиды, онда радиоактивтілік, радиациялық қауіпсіздік мәселелері, сондай-ақ когеренттілік, жарықты күшейту және оптикалық томографияны қоса алғанда, лазерлердің жұмыс істеу қағидаттары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Микрокомпьютер технологиясы

    Пән CPU құрылымын, арифметикалық-логикалық құрылғыны (АЛҚ), жүйелік шинаға қажетті жадты қосуды Arduino UNO мысалында зерттейді. Үзілістерді өңдеу және сұрау механизмдері. Watchdog таймерінің жұмысы. Микроконтроллердің құрамдас бөліктері: таймер, аналогтық-цифрлық түрлендіргіш (АЦП), кеңдік-импульстік модуляция (ШИМ). Arduino UNO және түрлі модульдерді пайдалана отырып тәжірибелік жұмыс жүргізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Электроника негіздері 2

    Пән аналогтық электрониканы және электрондық схемалардың негізгі компоненттерін зерттеуге арналған. Пән резисторлардан, индукторлардан және конденсаторлардан тұратын RLC тізбектерін, сондай-ақ олардың беріліс функциялары мен схемалық шешімдерін қарастырады. Диодтардың әртүрлі түрлері, мысалы, түзеткіштер, коммутаторлар және зенер диодтары және олардың сигналдарды өңдеу тізбектерінде қолданылуы зерттелуде. Транзисторларды, соның ішінде биполярлық және далалық транзисторларды, олардың негізгі қосу тізбектерін, жұмыс нүктесін, күшейту және негізгі жұмыс режимдерін, кері байланыс пен ток көздерін зерттеуге ерекше назар аударылады. Сондай-ақ, операциялық күшейткіштерге, олардың сипаттамаларына, жиілік реакциясына, кері байланыс тізбектеріне және сигнал генерациясына талдау жасалады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Биомедициналық инженерия бойынша cеминар

    Биомедициналық техникаға кіріспе. Оқудағы әр пәннің пайдасы мен мәні. Идеядан іске асыруға дейінгі биомедициналық құрылғыны дамытудың мысалы. Әдебиеттермен жұмыс (оқулықтар, техникалық ерекшеліктер, ескертпелер). Схемаларды оқуға кіріспе. Биомедициналық зерттеулер бойынша ағылшын тіліндегі дәрістерге қатысу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сигналдар мен жүйелер

    Пәннің мақсаты – радиотехникалық құрылғылардың жұмысын талдау үшін жүйелі тәсілді қалыптастыру және берілген кіріс сигналына құрылғының реакциясын анықтау. Курста үздіксіз және дискретті сигналдар мен жүйелер, сигналдармен орындалатын операциялар, детерминирленген сигналдардың сызықтық стационарлық жүйелерге әсері, модуляцияланған сигналдар, z-түрлендіру, дискреттік уақыт жүйелерінің жиіліктік сипаттамалары мен қасиеттері, жүйенің жауабын есептеу мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химия негіздері

    Заттардың жіктелуі, атом құрылысы, периодтық жүйе. ммм Химиялық байланыс, молекулааралық әрекеттесу, зат қасиеттері. Араластыру, ерігіштік, стехиометрия, моль, концентрация. Реакция балансы, тепе-теңдік, жаппай әрекет ету заңы. Ерітінді қасиеттері, аналитикалық химия, тотығу-тотықсыздану, электролиз, гальваникалық элементтер, VSEPR.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Медициналық технология 1

    Пәннің мақсаты-биомедициналық технологияларды, биомедициналық өлшеу технологияларын, биопотенциалдар мен электрофизиологияны шолу MP негізгі техникалық талаптары Тексеру сынақтарын жоспарлау және практикалық орындау (STK, FTK) Диагностикадағы Медициналық технологиялар (ЭЭГ, ЭМГ, ВП, ЭКГ электрофизиологиясының арнайы салалары) Терапия мен диагностикадағы Медициналық технологиялар (желдету және өкпе қызметі) Электротерапиядағы Медициналық технологиялар (NF терапиясы, микротолқынды терапия, электромагниттік өрістер / ынталандыру және ынталандыру)

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өлшеу технологиясы

    Курс өлшеу техникасы және электр шамаларын бақылау әдістері бойынша базалық білім қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында өлшеудің негізгі ұғымдары, анықталмаушылықтар мен қателіктердің түрлері, сондай-ақ электр шамаларын өлшеу әдістері қарастырылады. Цифрлық деректерді жинау қағидаттары, аналогтық және цифрлық өлшеу құралдарының құрылымы мен жұмысы, соның ішінде өлшеуіш күшейткіштер, осциллографтар және спектрлік талдау құралдары зерделенеді. Сонымен қатар автоматтандыру мен басқару үшін маңызды болып табылатын үдерістік шамаларды өлшеу негіздері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық сигналдарды өңдеу

    Курс дискреттік сигналдарды өңдеу негіздері мен сызықтық жүйелерді талдауды зерделеуге бағытталған. Оқу барысында сигналдарды дискреттеу және қалпына келтіру үдерістері, сондай-ақ LTI-жүйелердің сипаттамалары мен жіктелуі қарастырылады. Ерекше назар свертка және корреляция операцияларына, Фурье түрлендіруі мен терезелік функцияларды қолдануға аударылады. Курс барысында z-түрлендіру, P/N-диаграммалар ұғымдары және цифрлық сүзгілерді жобалау негіздері мен олардың негізгі қасиеттері енгізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Байланыс технологиясы

    Пән хабарларды беру әдістері мен сигналдарды модуляциялау негіздерін зерделеуге арналған. Оқу барысында хабарларды беру жүйесінің функционалдық блоктары, аналогтық және цифрлық сигналдардың сипаттамалары, сондай-ақ гармониялық тербелістерді қосу және көбейту үдерістері қарастырылады. Амплитудалық және бұрыштық модуляция қағидаттары, тасымалдаушы сигналды цифрлық модуляциялау әдістері, сондай-ақ цифрлық сигналдарды беру кезінде кедергілерді басу тәсілдері зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биостатистика негіздері

    Статистика негіздері. Деректерді зерттеу: орналасу параметрлері, шашырау параметрлері, пішін параметрлері. Тарату: Параметрлер, қасиеттер, мысалдар. Статистикалық тесттер: гипотезалар, қателер, қолдану. Эксперименттерді жобалау. Сигналдар мен кескіндерді сандық өңдеу алгоритмдерін қолдану. Корреляциялық талдау: үлгіні сәйкестендіру. Дискретті Фурье түрлендіруі: амплитудалық және фазалық спектр. Сандық сүзгілер: сигналды өңдеу және ерекшеліктерді бөлектеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Анатомия және физиология 1

    Пәннің мақсаты-адам ағзалары мен жүйелерінің құрылымдық және функционалдық ерекшеліктерін зерттеу.Адам денесінің бағдарлау және топографиялық анатомиясы. Өмірдің электрофизиологиялық және биохимиялық негіздері Жасушалар мен тіндер, жасушалардың бөлінуі және өлімі Органикалық анатомия және физиология (бұлшықеттер, нервтер және сезім мүшелері, тері) Функционалды анатомия және физиология (ОЖЖ, жүрек-тамыр жүйесі, тыныс алу, гемостаз, тамақтану және секреция) Сенсорлық қабылдаудың анатомиясы және физиологиясы Эмбрион мен ұрықтың ерекшеліктері, сондай-ақ репродуктивті процестер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медициналық бұйымдарды әзірлеу 1

    Пән білім алушыларда кешенді пәндерді қалыптастырады жоспарлау, өндіру, сынау, мақұлдауды қоса алғанда, медициналық бұйымдарды жобалау мен әзірлеудің негізгі әдістері туралы білім. Медициналық бұйымдарды (МИ) әзірлеуді реттеу, стандарттар, ерекшеліктер, қағидалар. ""Кері"" инженерия, практикалық қолдану. Медициналық құрылғыларды жобалау: сенсорлар, электроника, гидравлика, пневматика, жетектер, басқару. Оқу схемалары. Клиникалық, мобильді, құтқару және үйде қолдануға арналған даму.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Медициналық өлшеу технологиясы

    Курс медициналық өлшеу технологиясына және биомедициналық метрология саласындағы нормативтік базаға арналған. Оқу барысында негізгі ұғымдар мен терминология, биосигналдардың қасиеттері, биомедициналық датчиктер мен күшейткіштердің жұмыс істеу қағидаттары, сондай-ақ сүзгілеу және кедергілерді басу әдістері қарастырылады. Ерекше назар биосигналдарды цифрландыруға және өлшеулердің бірлігін қамтамасыз етуге аударылады, оның ішінде медициналық жабдықты техникалық реттеу және стандарттау мәселелері зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару инженериясы

    Пән динамикалық жүйелерді уақытша, бейнелі және жиіліктік аймақтарда модельдеуді, динамикалық жүйелердің қасиеттерін, жүйелердің жауаптарын есептеуді, линеаризацияны, модельдерді байланыстыруды, динамикалық жүйелерді сәйкестендіруді, орнықтылықты, жабық тізбектердің қасиеттерін, регуляторларды жобалауды (стандартты, бейімделетін, жиіліктік аймақтағы реттеу ережелері), жиіліктік аймақтағы компенсациялық құрылғылар мен регуляторларды жобалауды, басқару контурларын талдау және жобалау үшін сандық әдістерді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биомедициналық сигналдарды өңдеу

    Курс күрделі құрылымданған сигналдарды, көпөлшемді деректер мен бейнелерді талдау бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында амплитудалық, жиіліктік, корреляциялық және спектрлік талдау әдістері, сондай-ақ биомедициналық сигналдарды цифрлық өңдеудің негізгі қағидаттары қарастырылады. Ерекше назар MATLAB ортасының құралдарын пайдалана отырып, нақты ЭКГ және ЭЭГ жазбаларымен жұмыс істеуге аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Медициналық инженерия 2

    Пән терапиядағы медициналық технологияларды зерделеуге арналған: инфузиялық құрылғылар технологиясы, диализ технологиялары мен жүйе компоненттері, белсенді протездер (кардиостимуляторлар). Реабилитациялық технологиялар: протездер, жасанды органдар, биомедициналық робототехника. Биомедициналық кескіндерді генерациялау, қалыптастыру және өңдеу (ионизациялайтын/ионизацияламайтын технологиялар). Диагностикадағы медициналық технологиялар (компоненттері мен конструкциялары): доплерлік және ультрадыбыстық технологиялар, рентгендік технологиялар, КТ құрылғылары, МРТ технологиялары, ПЭТ технологиялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Анатомия және физиология 2

    Пән терапиядағы медициналық технологияларды зерттейді: инфузиялық құрылғылар технологиясы, диализ технологиялары және жүйенің компоненттері, белсенді протездер (кардиостимуляторлар) Оңалту технологиялары: протездер, жасанды органдар, биомедициналық робототехника Биомедициналық генерация, кескінді қалыптастыру және өңдеу (иондаушы/ иондаушы емес технологиялар). Диагностикадағы Медициналық технологиялар (компоненттер мен конструкциялар): Доплер және ультрадыбыстық технологиялар, рентген технологиялары, КТ аппараттары, МРТ технологиялары, ПЭТ технологиялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоба және сапаны басқару 2

    Пәннің мақсаты – студенттерге жобаларды басқару стандарттары мен әдістемелерін (PMBOK, Agile, Scrum) қолдану саласында кешенді білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пән мазмұны: • Жобаның сапасын жоспарлау. • Сапаны бақылау құралдары (тексеру парақтары, диаграммалар, аудиттер). • Жобаның орындалуын мониторингтеу және бақылау. • Жобадағы өзгерістерді басқару. • Нәтижелерді бағалау және сабақ алу. • Сапа талаптарын ескере отырып, жоба жоспарын әзірлеу. • Сапа бойынша имитациялық аудиттер жүргізу. • Жобаларды басқару бойынша кейстерді шешу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жобалық жұмыс 3

    Бұл пән экономикалық-математикалық әдістерді қолдана отырып, жобаларды басқару техникасы бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Студенттер кәсіпорында жобалық қызметті ұйымдастырудың мәні, мақсаттары мен міндеттерімен, жобалық қызметті реттейтін нормативтік-құқықтық базамен, жобалардың тиімділігі мен тартымдылығын талдау және бағалау құралдары мен әдістерімен, сондай-ақ тиімділікті бағалау үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді таңдаудың проблемалық мәселелерімен танысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Виртуалды шындық-принциптер мен тәжірибе 3

    Пәннің мақсаты – виртуалды және кеңейтілген шындық жүйелерін жобалау дағдыларын үйрету. Студенттер виртуалды шындық жүйелерін жобалау дағдыларын игереді. Қосымшаларды әзірлеу: 3D-модельдеу және анимация. Интерфейстерді жобалау (AR-VR-MR үшін UX/UI). Өнімділікті оңтайландыру. Практикалық бөлім: мобильді құрылғыларға арналған AR-қосымшаларды жасау. Интерактивті элементтері бар VR-сценаларды әзірлеу. Құрылғыларда тестілеу (Oculus Quest, HoloLens, Microsoft MR және т.б.). Бұл пән бұрынғы зерттелген пәндерге негізделуі мүмкін, бұл білім беру бағдарламасы мен оқу бағытына байланысты.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интернет қауіпсіздігі 2

    Пән ақпараттық қауіпсіздік саласындағы негізгі ұғымдар мен принциптерді, қорғалған ақпараттық жүйелерді жобалау мен жүзеге асыру әдістемесін қамтиды. Студенттер компьютерлік жүйелердің қауіпсіздігін бағалау критерийлерін, ақпаратқа рұқсатсыз қол жеткізуден қорғану тәсілдерін, бағдарламалық және аппараттық құралдарды қолдану арқылы ақпараттық жүйелердің сенімділігін қамтамасыз ету әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Пәнаралық жоба 1

    Курс ақпаратты іздеу және пайдалану бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға, сондай-ақ білім алушылардың теориялық және практикалық білімдерін жүйелеу мен бекітуге арналған. Білім алушылар нақты кәсіби міндеттерді талдау және әзірлеу қабілеттерін көрсететін жобаларды әзірлейді, бұл кәсіби құзыреттердің дамуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медициналық инженериядағы таңдалған тақырыптар 2

    Пән студенттерді биологиялық және медициналық зерттеулер жүргізуге арналған заманауи әдістермен, құрылғылармен және материалдармен таныстырады. Оқытушылар студенттерге биомедициналық инженериядағы заманауи мәселелерді, биологиялық жүйелердің ерекшеліктерін, медициналық-биологиялық мақсаттағы материалдарды және медициналық диагностикаға арналған құрылғыларды ұсынады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медициналық инженериядағы таңдалған тақырыптар 3

    Курс биомедициналық инженерияны қолдану салаларын қамтиды, оның ішінде техникалық және жасанды биологиялық объектілерді, медициналық техниканы, оны өндіру және пайдалану технологияларын әзірлеу мәселелері қарастырылады. Ерекше назар биология мен медицинада қауіпсіз пайдалануға арналған сапаны бақылау мен сертификаттау үдерістеріне аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инженерлік этика 3

    Курс қазіргі заманғы технологиялар мен қоғамдағы этикалық мәселелер контексіндегі инженерлердің жауапкершілігін қарастырады. Ғарышты игеру дәуіріндегі экологиялық және этикалық дилеммалар зерттеледі. Ғарышты игеру жөніндегі қызметтің моральдық-құқықтық жауапкершілік формалары, ғарыштық қызмет пен бизнес мүмкіндіктері, ғарыштық ортаның экологиялық осалдығы мен ластануы, ғарыш қоқыстары және халықаралық ғарыш құқығы мәселелері талқыланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электрондық схемалар 1

    Курс аналогтық және цифрлық электрондық құрылғыларды құрастыру негіздерін, соның ішінде күшейткіштерді, сүзгілерді, генераторларды және сигналдарды өңдеу схемаларын зерделеуге бағытталған. Білім алушылар электрлік сипаттамаларды талдау және есептеу әдістерін меңгереді, сондай-ақ интегралдық микросхемалар негізіндегі құрылғыларды микроминиатюризациялау үдерісімен танысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық кескінді өңдеу 3

    Бұл курс бейнелерді түрлендіру, сүзгілеу және геометриялық операцияларды қоса алғанда, бейнелерді өңдеудің қағидаттары бойынша базалық білім мен түсінік беруге бағытталған. Оқу барысында жиілік облысындағы өңдеу әдістері, сегментация, белгілерді бөліп көрсету және объектілерді жіктеу қарастырылады. Практикалық бөлімде бейнелерді өңдеу алгоритмдерін заманауи бағдарламалау тілдерінде іске асыруға ерекше назар аударылады, бұл алынған білімді нақты өндірістік міндеттерде қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медициналық бұйымдарды әзірлеу 2

    Пәннің мақсаты-студенттерде кәсіби білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыру медициналық техника және заманауи автоматтандырылған жүйелер туралы білім саласында жобалау (АЖЖ), студенттердің "механикалық" (SolidWorks, KOMPAS) және "электрлік" (altiumdesigner) АЖЖ-мен электрондық құралдарды әзірлеу дағдыларын алуы. Қауіпсіздікті ескере отырып құрылғыларды әзірлеу: құрылғылар, материалдар, сынақ процесі, сынақтарды жоспарлау, техникалық құжаттама.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Пәнаралық жоба 3

    Курс білім алушыларға маркетингтік коммуникациялар саласындағы заманауи мүмкіндіктермен танысуға мүмкіндік береді. Сабақтар воркшоп форматында өткізіледі, онда білім алушылар өздерінің оқу бағыттарына бейімделген коммуникациялық жобаларды әзірлейді. Бұл командалық жұмыс пен креативті ойлау дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиа жоба 1

    Пән мультимедиялық контентті жасау және ілгерілету саласында қажетті практикалық білімді қалыптастырады, сондай-ақ әртүрлі цифрлық платформалар мен интернеттегі мультимедиялық құралдардың ерекшеліктері туралы түсінік береді. Курс аясында студенттер медиакоммуникация саласындағы терминологияны, цифрлық жобаларды қалыптастыру кезеңдерін, форматтары мен жанрларын, цифрлық жобаларды жасауға арналған құралдар мен платформаларды, сондай-ақ олардың міндеттеріне қарай цифрлық жобалардың айырмашылықтарын зерттейді. Пәннің түпкі мақсаты – студенттердің өздерінің цифрлық жобаларын жасап, осы жұмыс барысында алған білімдерін тәжірибеде қолдануы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инженерлік этика 2

    Пән жауапкершілік пен технологиялар мәселелеріне арналған. Ол тіршілік туралы ғылым саласындағы технологиялық мүмкіндіктер мен тәуекелдерді қамтиды (соның ішінде гендік инженерия). Инженерлердің кәсіби жауапкершілігіне ерекше назар аударылады. Курста сондай-ақ өзекті тақырыптар бойынша кейс-зерттеулер мен пікірталастар қамтылған: су ресурстарын пайдалану және ауыз суды санитарлық тазарту, нанотехнологиялардың шектері, экологиялық технологиялар және экологиялық сана.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сапа менеджменті бойынша маман 1.

    Пәннің мақсаты – студенттердің сапаны басқару және сапа менеджменті жүйесі саласындағы дағдыларын қалыптастыру. Пән сапаны басқарудың негізгі қағидаттары мен әдістерін қамтиды, соның ішінде стандарттау, сертификаттау, аудит және бақылау. Сапа менеджменті жүйелері (ISO 9001), талдау әдістері, тәуекелдерді басқару және процестерді жетілдіру қарастырылады. Әртүрлі салаларда сапаны қамтамасыз ететін заманауи құралдар мен технологияларға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоба және сапаны басқару 1

    Пәннің мақсаты – студенттерге жобаларды басқару саласында кешенді білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, жобаның өмірлік циклының барлық кезеңдерінде сапаны қамтамасыз ету мен бақылауға назар аудару. Пән мазмұны: • Жоба ұғымы және өмірлік циклы. • Жобаларды басқару әдістемелері (Waterfall, Agile, Hybrid). • Жобаның табысты іске асырылуындағы сапаның рөлі. • Жобаның мақсаттары мен нәтижелерін анықтау. • Жұмыстар құрылымын әзірлеу (WBS). • Тәуекелдер мен ресурстарды басқару.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағдарламалық жасақтаманы жобалау 2

    Пәннің мақсаты – қайта пайдалануға болатын икемді бағдарламалық қосымшалар мен жүйелерді құру үшін жобалау қағидаттарын, үлгілерін және архитектураларын меңгеру. Білім алушылар бағдарламалық жүйенің дизайны мен архитектурасын визуалды нотациялар көмегімен бейнелеу және құжаттау тәсілдерін зерделейді. Алынған білімдерді практикалық мысалдар арқылы қолдану бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу саласында қажетті кәсіби дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоба және сапаны басқару 3

    Пәннің мақсаты – студенттерге жобаларда сапа менеджменті жүйесін әзірлеу және енгізу саласында кешенді білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пән мазмұны: • Жобаларды және сапаны басқарудың негізгі принциптері. • Жобаларды басқару әдістемелері мен құралдары. • Сапаға қойылатын стандарттар мен талаптар. • Жобалық құжаттармен жұмыс істеу дағдылары. • Үдерістерді талдау және жақсарту әдістері. • Жобаларды басқару құралдары. Курс теорияны практикалық тапсырмалармен ұштастырады, нақты кейстерді талдау және арнайы бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдануды қамтиды. Негізгі назар жобаларды және сапаны басқару үдерістерін цифрландыруға аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиа жоба 2

    Пәннің мақсаты – жаңа коммуникация арналарын іске қосу немесе қолданыстағыларын жаңғырту бойынша жобалау және бастапқы жобалық жұмыс дағдыларын меңгеру. Дәстүрлі және жаңа медиажүйелер, шетелдегі және Қазақстандағы медиажоба менеджментінің стандарттары, медиажоба өтінімінің құрылымы, медиажоба және медиапродукт, медиажобаны компания құрылымына енгізу, SMART бойынша мақсат қою, медиажобаны құрылымдау, медиажобаның тиімділігін бағалау критерийлерін әзірлеу, ықтимал тәуекелдер мен нәтижелерді бағалау қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық кескінді өңдеу 2

    Пәннің мақсаты – бейнелерді түрлендіру, сүзгілеу және геометриялық операторларды қолдану сияқты өңдеудің негізгі қағидаттары бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу барысында жиілік облысындағы бейнелерді өңдеу әдістері, сегментация және белгілерді бөліп көрсету, сондай-ақ объектілерді жіктеу қарастырылады. Ерекше назар өнеркәсіптік міндеттерде бейнелерді өңдеу алгоритмдерін жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдері арқылы іске асыруға аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Машиналық оқыту және жасанды интеллект 3

    Пәннің мақсаты – интеллектуалды жүйелер теориясының негізгі әдістерін меңгеру, интеллектуалды жүйелерді пайдалану дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ жасанды интеллект саласындағы білімді ұсынудың негізгі әдістерін зерттеу. Бакалаврлар жасанды интеллекттің тарихы мен даму бағыттарын, жасанды интеллект саласындағы тапсырмаларды шешу әдістерін, ақпаратты алу, сақтау және беру әдістері мен құралдарын, эксперттік жүйелер мен жасанды интеллект жүйелерін практикалық қолдануды зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес құру 2

    Пәннің мақсаты – студенттерде перспективалы бизнес-идеяларды генерациялау, бағалау және әзірлеу бойынша жүйелі көзқарасты қалыптастыру, сондай-ақ қазіргі нарық жағдайында өміршең бизнес-концепцияларды құру бойынша практикалық дағдыларды меңгеру. Пәнді оқу барысында бизнес-идеялардың ұғымы мен түрлері, бизнес-идеялардың көздері (трендтер, мәселелер, технологиялар), креативті ойлау әдістері (миға шабуыл, дизайн-ойлау), идеялардың перспективалылығын бағалау критерийлері, мақсатты аудиторияны талдау, нарықтық әлеуетті бағалау, “суық” валидация әдістемесі, бизнес-модель құру (Business Model Canvas), өнім/қызмет прототиптеу қарастырылады.)

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жобалық жұмыс 1

    Бұл пән инженерлік технологиялардың практикалық қолданылуымен таныстырады және топтық жұмыста өзекті тақырыптарды талқылауға бағытталған. Бағдарлама аясында өндірісті ұйымдастыру, адамдардың жұмысын тиімді басқару, құжаттаманы дайындау, жобаларды басқару әдістемесі бойынша компанияларға бару қарастырылған. Сондай-ақ, студенттер өз кәсіби қызметі шеңберінде әртүрлі типтегі жобаларды әзірлеу және іске асыру бойынша негізгі дағдыларды меңгереді. Тәжірибе барысында студенттер жұмыс берушілермен және команда мүшелерімен кәсіби ақпарат, білім және тәжірибе алмасуды үйренеді, әлеуметтік өзара әрекеттесу нормалары мен ережелерін сақтай отырып.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық схеманы жобалау 3

    Бұл курс бакалавриат бағдарламасының төртінші курс студенттеріне арналған факультативтік пән болып табылады. Оқу барысында мамандандырылған интегралдық схемаларды және бағдарламаланатын логикалық интегралдық схемалар (ПЛИС) негізіндегі цифрлық құрылғыларды жобалаудың негізі аспектілері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ендірілген жүйелерді бағдарламалау 2

    Пәннің мақсаты – білім алушыларды кірістірілген жүйелерді әзірлеуде қолданылатын заманауи принциптермен және технологиялармен таныстыру. Оқу барысында білім алушылар микроконтроллерлердің құрылымын, кірістірілген жүйелердің архитектурасын, сондай-ақ аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді біріктіре жобалау (Hardware/Software Co-Design) әдістерін зерделейді. Практикалық бөлім виртуалды зертханада жүргізіледі, онда білім алушылар шығармашылық ойлау қабілетін дамытуға және проблемалық міндеттерді шешуге бағытталған тапсырмаларды орындайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнесті басқару

    Пән бизнестің негіздерін, сатуды және басқару үдерістеріндегі маркетингтік құралдарды, табиғи және қаржыылық жоспарлау рәсімдерін, сатып алу мен өндірісті ұйымдастыруды, персональды басқару, инвестициялар мен қаржыландыруды зерттейді. Білім алушы экономика және құқық, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық салаларында құзыреттерді меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электрондық схемалар 2

    Курс радиоэлектрондық аппаратураны жобалаумен айналысатын инженерлерге арналған. Бағдарлама электрондық схемаларды модельдеу және есептеуді, жаңа схемотехникалық шешімдерді әзірлеуді, аналогтық-цифрлық схемотехника терминологиясын зерделеуді және базалық каскадтардың параметрлерін меңгеруді қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағдарламаланатын логиканы қолдану 1

    Пәннің мақсаты – қайта пайдалануға болатын икемді бағдарламалық қосымшалар мен жүйелерді әзірлеуге арналған жобалау қағидаттарын, үлгілерін және архитектураларын меңгеру. Білім алушылар бағдарламалық жүйенің дизайны мен архитектурасын визуалды нотациялар арқылы бейнелеу және құжаттау тәсілдерін зерделейді. Практикалық мысалдар мен алынған білімдерді қолдану мүмкіндіктері бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу саласында сұранысқа ие дағдыларды дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ендірілген жүйелерді бағдарламалау 1

    Пәннің мақсаты – кірістірілген жүйелердің аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуі саласында білім алу, сондай-ақ бағдарламалау бойынша базалық дағдыларды қалыптастыру. Курс аясында білім алушылар Linux негізіндегі жүйелерді пайдаланудың және әкімшілендірудің негізгі элементтерін зерделейді. Сонымен қатар микропроцессорлар мен микроконтроллерлердің құрылымы мен қолданылуы, түрлі датчиктер мен атқарушы құрылғыларды пайдалану мәселелері қарастырылады. Практикалық бөлім Orange Pi Zero микрокомпьютері мен Atmel Atmega328P микроконтроллері негізіндегі кеңейту тақшасынан тұратын DTK-1 оқу-зертханалық стендімен жұмыс жүргізуді қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жобалық жұмыс 2

    Пәннің мақсаты – студенттерде жобалық қызметке жүйелі көзқарасты қалыптастыру, жобалық жұмыстың практикалық дағдыларын дамыту және жобалық мәдениетті қалыптастыру. Курс жобаның кезеңдерін жоспарлау негіздері мен әдістерін, жобалық жұмысты ұйымдастыру процесінің кезеңдерін, коммуникациялар мен жобаның сапасын талдауды, постаудитті және жобаны дұрыс рәсімдеу дағдыларын меңгеруді қамтиды. Бұл дағдылар студенттерге жобаның нәтижелерін аудитория алдында таныстыру және қорғау үшін қажет.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Виртуалды шындық-принциптер мен тәжірибе 1

    Пәннің мақсаты – студенттерді кеңейтілген (AR), виртуалды (VR) және аралас (MR) шындық қосымшаларын әзірлеудің негізгі принциптерімен, технологияларымен және практикалық аспектілерімен таныстыру. Курс барысында технологиялардың даму тарихы, олардың арасындағы айырмашылықтар қарастырылады. Қолдану салалары: ойындар, білім беру, медицина, өнеркәсіп, маркетинг. Техникалық аспектілерге келетін болсақ, жабдықтар (шлемдер, көзілдіріктер, контроллерлер, сенсорлар) зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Виртуалды шындық-принциптер мен тәжірибе 2

    Пәннің мақсаты – виртуалды шындық технологияларының теориясын меңгеру, сондай-ақ кәсіби қызметте қолданбалы міндеттерді шешу үшін виртуалды, кеңейтілген және аралас шындық технологиялары саласында теориялық және практикалық дағдыларды игеру. Студенттер виртуалды шындық технологияларының түрлері мен жұмыс принциптерімен танысады. Виртуалды, кеңейтілген және аралас шындық технологиялары арасындағы айырмашылықтар, әртүрлі технология түрлерін сипаттайтын параметрлерге қойылатын талаптар негізделеді. Қолданыстағы технологияларды қолданудың шектеулері мен мүмкін болатын қолдану салалары зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интернет қауіпсіздігі 1

    Пәннің мақсаты – ақпаратты қорғаудың негізгі принциптері мен әдістерін, сондай-ақ қорғалған компьютерлік жүйелерді кешенді жобалау мен талдау тәсілдерін меңгеру. Курс киберқауіптер мен деректерді қорғау әдістерін қамтиды (Slammer, Stuxnet, Snowden) секілді кеңінен танымал шабуылдар мысалында, сондай-ақ DDDoS, зиянды бағдарламалар және веб-шабуылдар тәрізді техникалық қауіптер талданады. Қауіпсіздік деңгейлері: – Желілік деңгей – IP, IPSec, IKE – Транспорттық деңгей – SSL/TLS, TCP, UDP – Сымсыз желілер – WEP, WPA2 – SSH-протоколдар мен туннельдеу әдістері – PPTP, L2TP.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сапа менеджменті бойынша маман 2

    Пәннің мақсаты – студенттердің өнімдердің, процестердің және қызметтердің сапасын қамтамасыз ету мен жақсарту бойынша кәсіби құзыреттерін қалыптастыру. Пән барысында сапа ұғымы мен оның қазіргі экономикадағы рөлі, сапаны басқару тұжырымдамаларының эволюциясы (TQM, Lean, Six Sigma), сапа менеджменті жүйелері (СМЖ), СМЖ құру қағидаттары, процестерді құжаттау, СМЖ енгізу және сертификаттау мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ендірілген жүйелерді бағдарламалау 3

    Пәннің мақсаты – веб-сервистер мен кірістірілген жүйелерді бағдарламалау бойынша негізгі қағидаларды меңгеру, оның ішінде микроконтроллерлерге арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу және оны веб-технологиялармен біріктіру. Оқу процесінде білім алушылар кірістірілген жүйелердің жұмыс істеу ерекшеліктерін тереңірек түсінеді, веб-сервистермен өзара әрекеттесу әдістерін меңгереді және шектеулі ресурстар жағдайында қосымшаларды әзірлеу ерекшеліктерімен танысады. Пәннің практикалық бөлігінде кірістірілген құрылғылар мен веб-интерфейстердің мүмкіндіктерін біріктіретін жобаларды әзірлеу көзделеді, бұл алынған білімді практикада тиімді қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық схеманы жобалау 1

    Бұл курста сіз цифрлық электрониканың негіздерімен танысасыз, әртүрлі цифрлық элементтерді, тораптар мен құрылғыларды жобалау және қолдану дағдыларын меңгересіз. Бағдарламада міндетті және вариативті модульдер қарастырылған, олар негізгі теориялық аспектілерді, схемотехниканы және цифрлық құрылғылардың түрлерін қамтиды. Сонымен қатар оқу барысында сіз цифрлық жүйелерді синтездеу мен талдау міндеттерін шешуге қажетті дағдыларды игересіз.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инженерлік этика 1

    Пән бакалаврларда инженерлік этиканың ғылыми және кәсіби қызметтегі қолдану аясын және шектеулерін түсіну мен білім қалыптастыруға бағытталған. Қазіргі заманғы робототехникадағы моральдық дилеммалар қарастырылады. Халықаралық құжаттар аясында робототехниканы этикалық және құқықтық реттеудің тарихы талданады. Инженерлік қызметті реттейтін нормалар мен моральдық аспектілер, инженерлердің жауапкершілік шектері, ғылыми-техникалық әзірлемелердің құндылықтық аспектілері зерделенеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық 1

    Пәннің мақсаты – студенттерде құқықтық жүйе, құқықтың жұмыс істеу қағидаттары, заңнаманың негізгі салалары және кәсіби әрі күнделікті қызметте құқықтық нормаларды қолдану практикалық дағдылары туралы базалық білім қалыптастыру. Оқу барысында студенттер келесі тақырыптарды зерттейді: • Құқықтың теориялық негіздері, құқық ұғымы, белгілері және функциялары; • Құқық көздері (нормативтік актілер, прецеденттер, әдет-ғұрыптар); • Құқық жүйесі: салалар, институттар, нормалар; • Құқықтық мемлекет: қағидаттары мен белгілері; • Конституция – мемлекеттің негізгі заңы; • Билік тармақтарының бөлінуі қағидаты (заң шығарушы, атқарушы, сот билігі).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық кескінді өңдеу

    Бұл пән цифрлық бейнелерді өңдеу әдістері мен алгоритмдерімен жұмыс істеу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: • Бейнелерді цифрлық форматта ұсыну; • Түстік модельдер: RGB, HSV және CMYK; • Бейнелерді дискреттеу және кванттау; • Нүктелік және локальдық түрлендірулер; • Геометриялық түрлендірулер; • Гистограммалық өңдеу әдістері; • Сызықтық және бейсызық сүзгілеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық кескінді өңдеу 1

    Пәннің мақсаты – студенттердің цифрлық кескіндерді өңдеу әдістері мен алгоритмдері бойынша теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, оларды талдау, түрлендіру және интерпретациялау арқылы әртүрлі салалардағы қолданбалы міндеттерді шешу. Пән аясында келесі тақырыптар қарастырылады: • Кескіндерді цифрлық түрде ұсыну; • Түстік модельдер (RGB, HSV, CMYK); • Кескіндерді дискреттеу және кванттау; • Нүктелік және локальды түрлендірулер; • Геометриялық түрлендірулер; • Гистограмма әдістері; • Сызықтық және сызықтық емес сүзгілер; • Жиілік аймағындағы өңдеу әдістері (Фурье түрлендіруі); • Шулар мен артефактілерді жою.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағдарламалық жасақтаманы жобалау 3

    Курс жобалаудың негізгі ұғымдары, контексті және үдерістері секілді базалық қағидаттарды меңгеруден басталады. Одан кейін білім алушылар құрылым мен архитектура, пайдаланушы интерфейсін жобалау, сондай-ақ әзірленетін жобалардың сапасын талдау және бағалау сияқты негізгі аспектілерді терең зерделейді. Сонымен қатар нақты жобалау міндеттерін тиімді шешуге мүмкіндік беретін әртүрлі нотациялар, стратегиялар және құралдар қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағдарламаланатын логиканы қолдану 3

    Курстың мақсаты – автоматтандырылған басқару жүйелерінде бағдарламаланатын логикалық контроллерлерді (ПЛК) жобалау және қолдану негіздерін меңгеру. Оқу барысында білім алушылар ПЛК архитектурасын, олардың жұмыс істеу қағидаттарын, сондай-ақ саты диаграммасы (LD) және функционалдық блок-схема (FBD) сияқты стандартты тілдер арқылы бағдарламалау әдістерін зерделейді. Практикалық сабақтарда білім алушылар технологиялық үдерістерді басқару алгоритмдерін әзірлеп, оларды ПЛК-да іске асырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес құру 1

    Пәннің мақсаты – студенттерде стратегиялық басқарудың принциптері, әдістері мен құралдары туралы кешенді түсінік қалыптастыру, ұйымның дамуы үшін ұзақ мерзімді стратегияларды әзірлеу және іске асыру дағдыларын дамыту. Пән аясында стратегиялық басқару концепцияларының эволюциясы, қазіргі стратегиялық менеджмент мектептері, миссия, көзқарас және корпоративтік философия, сыртқы ортаны талдау әдістері (PEST-талдау, Портердің “5 күш” моделі), ішкі ортаны талдау (құндылықтар тізбегі, VRIO-талдау), SWOT-талдау және оның қолданылуы қарастырылады. Студенттер стратегия әзірлеу дағдыларын меңгереді, стратегия түрлерін зерттейді: корпоративтік стратегиялар (өсу, тұрақтандыру, қысқарту), бәсекелестік стратегиялар (шығындар бойынша көшбасшылық, дифференциация), инновациялық стратегиялар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Пәнаралық жоба 2

    Пән кәсіби зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Білім алушылар ғылыми зерттеулер жүргізудің әдістері мен тәсілдерін зерделейді, ғылыми және жобалық қызметтің құрылымы мен кезеңдері туралы түсінік қалыптастырады, сондай-ақ ғылыми-зерттеу мәтіндерін ресімдеуді меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интернет қауіпсіздігі 3

    Пәннің мақсаты – бакалаврларда ақпараттық жүйелерді қорғау заңдылықтары мен ақпараттық қауіпсіздік саласындағы кешенді білім мен практикалық дағды қалыптастыру. Оқу барысында интернет желісіндегі ақпаратты қорғау шаралары, ақпараттық жүйелерді қауіпсіздік талаптары бойынша жіктеу, мемлекеттің ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету принциптері, ақпараттық соғыстар, ақпараттық инфрақұрылымды қорғаудың техникалық, бағдарламалық және ұйымдастырушылық тәсілдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық 2

    Пәннің мақсаты – құқықтың негізгі салаларын зерттеу: • Азаматтық құқық (шарттар, меншік, міндеттемелер); • Қылмыстық құқық (қылмыстар, жазалар); • Әкімшілік құқық (мемлекеттік басқару); • Еңбек құқығы (еңбек қатынастары, қызметкерлердің құқықтарын қорғау). Пән адам құқықтары мен бостандықтарын, адам құқықтарының халықаралық және ұлттық кепілдіктерін, құқықтарды қорғау механизмдерін (соттар, омбудсмендер, халықаралық инстанциялар) зерттейді. Құқықтық жауапкершілік мәселелері қарастырылады: жауапкершілік түрлері (қылмыстық, әкімшілік, азаматтық), процессуалдық аспектілер, сот және сотқа дейінгі рәсімдер. Құқықтық құжаттарды (шарттар, заңдар, сот шешімдері) талдау, құқықтық нормаларды қолдану бойынша кейстерді шешу, құқықтық жағдайларды модельдеу (талаптар, шарттар құрастыру) жүргізіледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес құру 3

    Пәннің мақсаты – студенттерде қаржылық жоспарлау, бюджетті құру және болжау саласында кешенді білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, ұйымдар мен жеке қаржылық ресурстарды тиімді басқару үшін қажетті білімді меңгеру. Пәнді оқу барысында қаржылық жоспарлаудың ұғымы мен түрлері, қаржылық жоспарлаудың принциптері мен әдістері, қаржылық жоспарлаудың нормативтік-құқықтық базасы, бюджетті құру және бюджет түрлері, қаржылық болжамдар мен модельдеу, ақша ағындарын басқару, стратегиялық қаржылық жоспарлау, жедел қаржылық жоспарлау, инвестициялық жоспарлау, бюджеттердің орындалуын талдау, қаржылық бақылау және аудит, қаржылық жоспарларды түзету қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сапа менеджменті бойынша маман 3

    Пәннің мақсаты – студенттердің сапаны бақылау құралдары бойынша кәсіби құзыреттерін қалыптастыру. Пән барысында статистикалық бақылау әдістері (SPC, бақылау карталары), ақаулар себептерін талдау әдістері (Ишикава диаграммасы, 5 Неге), FMEA-талдау (ақаулар түрлері мен салдарын талдау), үздіксіз жетілдіру әдістемелері (PDCA, Kaizen), жеткізу тізбегіндегі сапаны басқару, Lean-технологияларды енгізу, аудит түрлері (ішкі, сыртқы), аудиттерді дайындау және өткізу, өнімдер мен сапа жүйелерін сертификаттау мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электрондық схемалар 3

    Курс электр тізбектеріндегі орныққан және өтпелі үдерістерді есептеу әдістерін, сондай-ақ бұл әдістерді күшейткіштер, түзеткіштер, тұрақтандырғыштар және триггерлер секілді кең таралған электрондық схемаларға қолдануды қамтиды. Ерекше назар жартылай өткізгіш элементтердің қасиеттеріне және цифрлық құрылғылар схемотехникасына аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық 3

    Пәннің мақсаты – студенттерде сот жүйесінің құрылымы, функциялары және жұмыс істеу қағидаттары туралы кешенді түсінік қалыптастыру, сондай-ақ әртүрлі құқық салаларындағы сот өндірісінің процессуалдық ерекшеліктерін зерттеу. Пән аясында келесі тақырыптар қарастырылады: • Сот билігінің теориялық негіздері, сот билігі ұғымы және белгілері; • Әділет қағидаттары (тәуелсіздік, жариялылық, тараптардың жарыспалылығы); • Сот жүйесінің азаматтардың құқықтары мен бостандықтарын қорғаудағы рөлі. Оқу барысында студенттер сот өндірісінің түрлерін зерттейді: азаматтық процесс, қылмыстық процесс, әкімшілік сот өндірісі, арбитраждық процесс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиа жоба 3

    Курс медиажобаларға бағытталған жобаларды басқару әдістері мен үдерістік модельдерді қамтиды. Пән аясында техникалық тапсырмаларды жасау, сондай-ақ жоспарлау мен бақылауға арналған арнайы бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдану қарастырылады. Аудиовизуалды жобаларды жүзеге асыру, мультимедиялық қосымшаларды әзірлеу және аппараттық және бағдарламалық шешімдерді жасауға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағдарламаланатын логиканы қолдану 2

    Пәннің мақсаты – қайта пайдалануға болатын икемді бағдарламалық қосымшалар мен жүйелерді құру үшін жобалау қағидаттарын, үлгілерін және архитектураларын меңгеру. Білім алушылар бағдарламалық жүйенің дизайны мен архитектурасын визуалды нотациялар көмегімен бейнелеу және құжаттау тәсілдерін зерделейді. Алынған білімдерді практикалық мысалдар арқылы қолдану бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу саласында қажетті кәсіби дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Машиналық оқыту және жасанды интеллект 1

    Пәннің мақсаты – машиналық оқытудың ұғымдары мен алгоритмдерін, олардың қолдану ерекшеліктерін, сондай-ақ жасанды интеллект әдістерін пайдалана отырып, компьютерлік жүйелердің антивирустық қорғау ішкіжүйелерін жобалау негіздерін зерттеу. Пән аясында сызықтық регрессия модельдері, логистикалық регрессия, нейрондық желілер, нейрон мен нейрондық желінің құрылымы, кластерлеу, сондай-ақ жасанды интеллект әдістерін қолданатын заманауи антивирустық қорғау жүйелеріндегі вирус анықтау технологиялары қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Машиналық оқыту және жасанды интеллект 2

    Бұл пән машиналық оқытудың негіздерін қамтиды, соның ішінде жасанды интеллект пен машиналық оқытудың арасындағы айырмашылықтарды зерттейді. Модельдерді құрумен байланысты негізгі мәселелер мен сұрақтар қарастырылады. Модельдердің архитектурасы мен машиналық оқыту әдістері, мысалы, графикалық әдістер мен жасанды интеллект зерттеледі. Деректерді алдын ала өңдеуге, стандарттауға, белгілерді шығаруға, сондай-ақ бақыланатын және бақыланбайтын оқытуға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық схеманы жобалау 2

    Бұл курс цифрлық деректерді автоматты түрде өңдеуге қабілетті құрылғыларды құруға қажетті әдістер мен құралдарды зерделеуге бағытталған. Оқу барысында нақты технологиялық шешімдерге тәуелсіз жобалаудың негізгі қағидаттары мен тәсілдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағдарламалық жасақтаманы жобалау 1

    Курс сәулет пен бағдарламалық жасақтаманы жобалаудың заманауи тәсілдерін зерттеуге бағытталған. Курс аясында студенттер UML тілін қолдана отырып, объектіге бағытталған жобалау әдістерін меңгереді, сонымен қатар Microsoft Visual Studio интеграцияланған даму ортасын қолданады. Техникалық тапсырмаға сәйкес және заманауи модельдеу әдістерін қолдана отырып, бағдарламалық жасақтаманың архитектуралары мен жобаларын жасауға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медициналық инженериядағы таңдалған тақырыптар 1

    Бұл пән биологиялық нысандардың, соның ішінде адамның физиологиялық және электрохимиялық параметрлерін өлшеудің заманауи құрылғылары мен әдістерін зерттеуге арналған. Курс биологиялық нысандарды диагностикалау және емдеу әдістерімен, биотехникалық жүйелердегі басқару процестерімен, басқару автоматтандыруымен, медициналық және реабилитациялық технологиялармен таныстырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Сыни ойлауды, тәуелсіздікті және жауапты мінез-құлықты көрсету.
  • Нақты практикалық міндеттерді талдау, шешімдер әзірлеу және оларды тиісті әдістерді қолдану арқылы жүзеге асыру.
  • Тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін тілдік, әлеуметтік-мәдени аспектілерде іргелі білімді, коммуникативтік құзыреттілікті, кең ғылыми дайындықты қамтамасыз ететін әдістемелік құзыреттілік пен кәсіби дағдыларды көрсету.
  • Электрлік, электронды және биомедициналық жүйелерді талдау және дамыту, сондай-ақ сигналдарды өңдеудің, автоматтандырудың, сондай-ақ цифрлық және аналогтық схеманың заманауи әдістерін қолдана отырып, инновациялық шешімдерді қолдану.
  • Өлшеу технологиялары бойынша білімді, соның ішінде биомедициналық өлшеу әдістерін қолданыңыз, бұл оларға өлшеулер жүргізуге, қателіктерді бағалауға және нәтижелерді талдауға мүмкіндік береді.
  • Күрделі техникалық және ғылыми мәселелерді талдаңыз, математикалық және физикалық модельдер жасаңыз және сәйкес модельдеу мен оңтайландыру әдістерін қолданыңыз.
  • Биомедициналық инженерия саласындағы пәнаралық мәселелерді шешуге мүмкіндік беретін анатомия, физиология және жаратылыстану және инженерлік ғылымдар бойынша білімдерін көрсету.
  • Жобаларды басқарудың және сапаны қамтамасыз етудің практикалық дағдыларын қолданыңыз, бұл оларға техникалық және ғылыми жобаларды орындауға, жұмыс процесін құжаттауға және нәтижелерді ұсынуға мүмкіндік береді.
  • Командада жұмыс істеу қабілетін, ғылыми-зерттеу қызметін, дербес оқытуды, сондай-ақ кәсіпкерлік пен коммуникацияның негізгі дағдыларын көрсету, бұл оларды табысты кәсіби қызметке немесе одан әрі ғылыми мансапқа дайындайды.
  • FPGA технологиялары мен микроконтроллерлік жүйелерді қоса алғанда, аналогтық және цифрлық схемаларды әзірлеу, модельдеу және енгізу білімдерін қолдану және осы дағдыларды іс жүзінде қолдану.
  • Ақпараттық қауіпсіздік, деректерді қорғау және желілік коммуникациялар саласындағы құзыреттерді көрсету, қауіпсіздік және шифрлау принциптерін түсіну және оларды практикалық жағдайларда қолдану.
  • Жасанды интеллект және машиналық оқыту әдістерін қолданыңыз, оларды есептерді шешу үшін қолданыңыз, сонымен қатар бағдарламалық құралдармен тиісті алгоритмдерді жасаңыз және іске асырыңыз.
  • Кәсіпкерлік, жобаларды басқару және құқықтық негіздер саласындағы практикалық дағдыларды көрсету, бұл оларға пәнаралық топтарда жұмыс істеуге және инженерлік жобалардың этикалық және экономикалық аспектілерін талдауға мүмкіндік береді.
Top